1. @Blok23
    Razumem kako se osećaš, iako te ne poznajem. Želim ti poručiti da što pre devojka i ti negde odete u inostranstvo. Kontaktirajte sa rodbinom ako je imate u inostranstvu, povežite se sa nekim prijateljima ili poznanicima u inostranstvu. Bežite dok ne bude kasno, meni je trebalo 38 godina života da shvatim i prihvatim kao neminovnost činjenicu da za mene nema života u Srbiji. Sa 15,5 godina staža, diplomom iz prirodnih nauka i zdravim radnim navikama bio sam u zabludi (do pre 6 meseci) da mogu biti od pomoći našem društvu. Na odlazak u inostranstvo je većina nas nevoljnika prinuđena, to je iznuđeno rešenje, a ne hir pojedinaca. U Srbiji, kao i u većini njoj sličnih zemalja u tranziciji, gde je na snazi partokratija, za mnoge od nas nema budućnosti, čast izuzecima koji su se na ovaj ili onaj način snašli. Bolji životni standard njenih građana nije prioritet Srbije u ovom trenutku. Sa tim ide i cela ova nakaradna priča o natalitetu, u kojoj se država bavi posledicama, a ne upušta se u rešavanje uzroka.
    Zato, put pod noge, u početku je teško bilo gde da se ode, ali se osećate cenjenije, kako na privatnom tako i na poslovnom planu. Šta god da radite, ceni se činjenica da radite i za to vam se isplaćuje adekvatna zarada od koje možete da pristojno živite i pravite planove. A ne da životarite kao u našoj rodnoj Srbiji. Jedina mana je nostalgija za vremenima koje smo provodili sa našim najmilijima. Ali, u životu se moraju odrediti prioriteti. Srećno!
    (Nikola, 14. februar 2018 16:43)

    # Link komentara

  2. Ja odoh,a vi kako hocete.Neko da prima platu(dobru) a neko da gleda
    (Medvedja usluga, 14. februar 2018 11:36)

    # Link komentara

  3. Čitam i ne mogu da verujem.Povećati natalitet.Evo imam dvoje dece jedno ima dve godine ide u vrtić i stalno je bolesno.Moras ići na bolovanje jer nema niko da je čuva.I sta se dešava ideš svaki put na razgovor kod poslodavca da te pita zasto si bio na bolovanju.Uzgred to je velika firma 1500 radnika.Tako svaki put da bi ti bio u firmi gradjanin drugog reda jer si roditelj i dozivljavas razna poniženja jer nemaš svoje radno mesto.Nego te bace gde hoce uz to ne zna se kada ces dobiti otkaz.Dakle rađajte ali posle šta ćete sa decom to niko ne zna pošto se od jedne plate ne može živeti
    (Mama, 14. februar 2018 05:09)

    # Link komentara

  4. Je l ovo Njuz net ili...?
    (AZAZ, 14. februar 2018 04:32)

    # Link komentara

  5. Kakva ironija! Ko nam vodi Savet za populacionu politiku?
    (Zloćko, 13. februar 2018 11:50)

    Vodi nam doktorka neuropsihijatar. Zena je shvatila da uskoro nece imati posla jer u Srbiji nema vise ko da poludi, pa se presaltovala na drugi posao, takodje uzaludan, ali je kinta dobra.
    A vi kako 'te?
    (B, 14. februar 2018 03:59)

    # Link komentara

  6. PLACAJ ne odgadjaj! 3 meseca kasnite sa isplatom porodiljskog bolovanja, toliko smo vam prioritet drzavo. Sramota!
    (Dusica, 14. februar 2018 01:25)

    # Link komentara

  7. Grunf i njegovi slogani su naša najrealnija nada.
    (Alan Ford, 14. februar 2018 00:37)

    # Link komentara

  8. Radjam, ne odgadjam, ali u Nemackoj.
    (Ixy, 13. februar 2018 22:13)

    # Link komentara

  9. Bezobrazluk čist. Ne vodi se demografska politika pesmicama i nameštanjem nagrada stranačkim drugarima, već dubokom analizom društva.

    Gospodi iz Pevačkog društva za demografiju preporučujem da pogledaju RZSovu Anketu o nejednakosti zarada u Srbiji - najveći jaz u Evropi! 70% društva ima bedne zarade.

    Rezultati PISA istraživanja pokazuju da je dvostruko više funkcionalno nepismene dece u porodicama koje se nalaze među 20 odsto populacije najnižeg socioekonomskog statusa nego u 20 odsto najbolje stojećih porodica.

    Deca iz prve grupe zaostaju za svojim vršnjacima čiji roditelji pripadaju višim društvenim slojevima i to za dve školske godine, što ukazuje da obrazovni sistem ne uspeva da poništi efekte socioekonomskih nejednakosti.

    Štaviše, u nekim segmentima ih i produbljuje.

    PLAĆAJ, NE ODGAĐAJ!
    (Vratite plate i penzije, 13. februar 2018 21:47)

    # Link komentara

  10. Ne hvala.
    Nemojte mi pričati o lepoti života sa x, y dece i 45,000 din ukupnih primanja u kući. Da pravim decu kojoj ništa ne mogu pružiti osim blejanja u rijalitije i na ulici posle škole? Nikad. Kad odemo odavde, a nadam se da ćemo uskoro, biće i dece.
    (Jayne Cobb, 13. februar 2018 20:41)

    # Link komentara

  11. Ma super, a koliko ce tih slogana da dele po glavi stanovnika i od kojih namirnice ce svaki od njih biti napravljen?
    (Od slogana deca ne bivaju, 13. februar 2018 20:15)

    # Link komentara

  12. Ukratko: NECU!
    (Omladino, BEZI!, 13. februar 2018 20:13)

    # Link komentara

  13. Citam clanak smejem se, citam komentare jos vise. Neko pomenu Francusku: istina je da je ovde trudnica svetinja, zasticenija od belog medveda. Poslodavcu ne pada na pamet da je otpusti, bolje firmu da zatvori, toliko bi ga dobila na sudu za tako nesto. Kod mene je jedna koleginica trebalo da dobije neko malo unapredjenje bas kad je zatrudnela. Unapredjenje je dobila, posle 2 nedelje je otisla na porodiljsko i kad se vratila unapredjenje ju je cekalo kao da nista nije bilo. Meni su po povratku sa porodiljskog dali neku malu povisicu kao da sam radila prethodnih meseci. Doduse, porodiljsko ne traje godinu dana ko u Srbiji nego 4-5 meseci, posle moze da se uzme neki odmor za brigu o detetu koji moze da ide do 3 godine, tu socijalno placa neku pomoc, ali se ne prima plata..
    (Zena drugog sistema, 13. februar 2018 20:04)

    # Link komentara

  14. Imamo troje dece supruga i ja.Nikad nismo dobili dečiji dodatak .I ne treba mi.samo nemojte više da nas prozivate da pravimo decu kad nemamo ni hleba još malo da kupimo
    (Ivan, 13. februar 2018 16:22)

    # Link komentara

  15. Znate kako me briga za državu i za naciju... Ako ću imati dece, imaću ih zbog sebe, a ne zbog populacione politike. Šta je meni država dala, da bih ja njoj dala decu? Inače, slogan je uvredljiv, nije uopšte podsticajan. I jeste, naše prababe su imale po 6, 7 dece (pitanje da li su želele toliko dece), ali je većina te dece imala samo hranu i krov nad glavom, ni u školu nisu išli. Danas deca moraju da idu u školu, a pre toga u vrtić (u koji jedva da možeš da ih upišeš bez veze), moraju i na jezik i na sport i na glumu i na druženje s drugom decom i na sto čuda, jer to društvo od vas i od njih očekuje, a to sve treba da organizuju i plate roditelji koji imaju samo 24h u danu i samo 24.000 dinara platu!
    (Anđa, 13. februar 2018 15:22)

    # Link komentara

  16. Da, ovo će baš da ima efekat. Umesto da se radnici zaštite od gubitka posla, da se ne dozvoli potpisivanje ugovora na određeno unedogled, da se poveća minimalac, sredi zdravstvo, školstvo... podsticaj će kao dati nekoliko slogana?
    (Jovan, 13. februar 2018 15:06)

    # Link komentara

  17. U srbiji 200 000 dece gladuje.
    (Teta, 13. februar 2018 15:05)

    # Link komentara

  18. Pokušavam da razumem kakvo mišljenje imaju o stanovništvu Srbije ako misle da će sloganima nekog da motivišu da rađa decu.
    (doe, 13. februar 2018 15:02)

    # Link komentara

  19. @Dno dna

    Ne znam koliko se vrtic placa u Beogradu, ali u Novom Sadu je izuzetno niska cena. Ja kao roditelj smatram da bi trebala cena da se poveca kako bi usluga bila bolja i vaspitacice bile nasmejanije, grupe manje...
    (Novosadjanka, 13. februar 2018 14:58)

    # Link komentara

  20. Devojka i ja smo prvo godinama radili preko raznih pp ugovora, mala plata, nemogucnost bolovanja i slicno. Onda sam se ja zaposlio na neodredjeno vreme i polako smo poceli da zivimo normalno, cak smo iznajmili stan i poceli zajednicki zivot.Onda je ona ostala bez posla, meni su smanjili platu, tako da smo otkazali taj stan i svako se vratio kod svojih roditelja. Mojoj firmi je pala prodaja, klijenata sve manje i nas trecina je proglasena tehnoloskim viskom i sada sam i ja bez posla.
    Posle fakulteta i skoro 8 godina pokusaja zajednickog zivota mi smo se vratili na pocetak. Oboje trenutno trazimo posao, ja sam poslao preko 100 prijava za posao i nista. Trenutno gore zivim nego u periodu srednje jer su mi roditelji sada penzioneri i zivim od njihovog novca.Ponekad nesto radim kada uleti ali to nije dovoljno ni za mene.
    Od pokusaja normalnog zivota, zelje da imam porodicu, solidnog obrazovanja i velike zelje za radom i stvaranjem ja sam se vratio u moj blok da sedim na klupicama sa ortacima iz kraja kao kada smo bili osnovna skola.
    Digli smo ruke od porodice, dece, vise ne razmisljamo o tome. Sada gledamo kako negde da odemo , da zapocnemo novi zivot a decu cemo imati ako bioloski budemo mogli kada tamo sredimo zivot jer zaista nemam nameru da mi se zivot svede na blok 23.
    (Blok 23, 13. februar 2018 14:12)

    # Link komentara

  21. Umesto sto su smisljali slogane mogli su da ukinu odredbu po kojoj ce vrtici u Beogradu poskupeti od naredne godine (smanjuju subvenciju)... da nece slogan da mi plati vrtic za dvoje dece... licimeri teski
     (Dno dna, 13. februar 2018 13:33)

    # Link komentara

  22. Naša populacija politika je očajna! Ovoliki novac izdvajaju za nagrade za glupe slogane umesto da daju za pomoć najugroženijim porodicama koje dobiju dete. Da je stanje u zemlji bolje ne bi nam trebali nikakvi slogani da se ljudi motivisu za stvaranje porodice. A sta tek reci na to da trudnicama koje su na trudničkom i porodiljama plate kasne po 3,4meseca, a kao visnja na šlagu je to sto trudnice koje rade u državnim organima nisu dobile povećanje plate od 10% a kada su skidali tada su uzimali bez reci a sada ne vraćaju. Eeee mi smo smejurija od države.
    (trudnica, 13. februar 2018 13:32)

    # Link komentara

  23. E evo ubedili su me. Odo' odmah da napravim dvoje. Umesto da ljude ohrabre bar decijim dodacima kad vec nema normalna posla oni nekakve slogane rasprsuju.
    (Polo, 13. februar 2018 13:31)

    # Link komentara

  24. Ovo je sala.....
     (X-MEN, 13. februar 2018 13:19)

    # Link komentara

  25. plata mi je 30.000 (sa sve putnim troskovima, toplim obrokom i sl.) supruga prima porodiljsko 26000 (a radi za minimalac)imamo jedno dete 9 meseci na koje mesecno samo na hranu i pelene ode oko 100e znaci 12000, struja 6000 mesecno, tv/internet 2400, telefoni nasi zajedno oko 2000, svaki mesec ide neki cek po 5000. (registracija auta, ogrev...) sto znaci da otprilike ja sa mojom platom ne mogu da pokrijem ni osnovne potrebe deteta plus obaveze za kucu, ako se uzme u obzir da mi od plate ode minimum 5-6 hiljada na troskove prevoza do posla i hranu koju pojedem. Kad sve gore navedeno sabere i oduzme ostaje nam manje od 20.000 za hranu, ne do Bog za lekove ako su potrebni, za odecu i obucu sto za nas sto za dete, sredstva za higijenu takodje za svo troje, plus za vrtic kad dete napuni godinu dana, a supruga pocne da radi, koji kosta izmedju 6-9 hiljada. Da li od toga moze normalno da se funkcionise? Pre braka sam oduvek mastao o minimum troje dece, a sada kad imam jedno veliki strah je u meni sta ce biti kad dodje vreme da se razmislja o drugom detu...Tuzna li si zemljo moja...
     (ne ostaje mi ni za cips, 13. februar 2018 13:15)

    # Link komentara

  26. Bolje da su te pare dali siromasnim porodicama nego nekim sloganima koje su mogli i besplatno da dobiju!
     (Marija, 13. februar 2018 13:14)

    # Link komentara

  27. Odakle mi novac za dete?!
     (MarkoLE, 13. februar 2018 13:02)

    # Link komentara

  28. Da li sam ja dobro procitao ili ovi stvarno misle da ce sloganom da pobede belu kugu?
    (Nevernik, 13. februar 2018 12:58)

    # Link komentara

  29. Lepo ,ali prvo bi trebalo zadržati već rođene....
    (Dr, 13. februar 2018 12:55)

    # Link komentara

  30. Kad nema para dajte nam slogana!
    (ivan, 13. februar 2018 12:52)

    # Link komentara

  31. Da vam kazem ja nesto, kao senior programer sa 12+ godina dokumentovanog staza i ko zna koliko godina iskustva... I samim tim ne tako malom platom. Dvoje dece, za sada. Imamo (trenutno) mogucnosti, i zelim ih sto vise, prvo zbog njih, onda zbog sebe, a ova teritorija koju od miloste zovemo drzava me uopste ne interesuje.

    Ja se najiskrenije divim svim parovima sa ispod 100.000 primanja po domacinstvu i malom decom. Pelene, hrana, suplementi, vlazne maramice, kremice i ulja... Odeca i obuca... Ne daj boze neki aparat poput steamer/blendera... Odose pare kao da ih nikad nije ni bilo.

    Sve je to kod nas preskupo. Minimalac ne moze da pokrije bebine potrebe, a ne celog domacinstva.

    Kad se stvari rese tako da se 90% ljudi ne razmislja da li da kupi pelene ili rucak, nikakvi slogani vam nece biti potrebni.
     (Sinisa Mihajlovic, 13. februar 2018 12:45)

    # Link komentara

  32. Hahaha. Pa dajte radno mesto sa platom za normalan zivot. I normalan dečiji a ne taman za hleb i mleko.
    Kakav crni slogan.
     (janko, 13. februar 2018 12:42)

    # Link komentara

  33. Od slogana nema života lagana, a za bebu treba i više od suva 'leba.
     (XXL, 13. februar 2018 12:39)

    # Link komentara

  34. Slogani nisu potrebni nego konkretna pomoć države. Povećaj pomoć, smanji račune i biće dece. Neprave se deca radi slogana.
    (Zoran, 13. februar 2018 12:33)

    # Link komentara

  35. Ali slogan....? :) Gde su konkretni FINANSIJSKI podsticaji? Gde su olaksice za trudnice koje rade? Gde su drakonske kazne za poslodavce (domace i strane) koji na intervjuima pitaju kandidatkinje da li planiraju da zasnivaju porodice?
    (Bslo, 13. februar 2018 12:32)

    # Link komentara

  36. To stoji da razvijene zemlje stimulisu novcano porodice sa decom. Ali one to mogu sebi da priuste jer su bogate. Ono sto je u Srbiji realno za ocekivati je da se poboljsa kvalitet zdravstva i da ima dovoljno mesta u obdanistima. Sve drugo je nerealno. Ja sam dvoje dece rodila u Srbiji, imala i trudnicko i porodiljsko od godinu dana sto u vecini zemalja zapadne Evrope nema. Nisam izgubila posao, dobila sam vrtic ali sam cekala neko vreme. Ali kvalitet zdravstva (ginekolozi, babice, akuseri, pedijatri) je vrlo zabrinjavajuc. Nikad se vise ne bih poradjala u Srbiji. Na to dodatno dolazi skolstvo koje je potpuno promaseno, i koje nema nacina da se izbori sa vrsnjackim nasiljem. Nisu problem pare neko ceo sistem.
    (ana, 13. februar 2018 12:29)

    # Link komentara

  37. Ne zna se koji je slogan gluplji. Čuj, imperativ! Kako vas nije sramota? Moja je stvar kada ću, koliko i da li ću uopšte rađati u ovoj zemlji.
    (Nataša, 13. februar 2018 12:28)

    # Link komentara

  38. Vau kakvi slogani!
    Oči mi otvoriše, živeh u mraku.
    Odoh odma da napravim troje.

    Ps. treći je zasluzio prvu poziciju.
     (Centurion, 13. februar 2018 12:26)

    # Link komentara

  39. Zalosno je sto nas ima sve manje i manje.
    Evo, ja imam 27 godina i zavrsen fakultet. Trenutno trazim posao, a upisala sam se u skolu za ucenje nemackog jezika. Ne vidim sebe u svojoj drzavi , jer ne osecam sigurnost za sebe i sutra svoju decu kada ih budem imala.
    (Srpkinja, 13. februar 2018 12:25)

    # Link komentara

  40. Radjaj decu pa salji odavde, Srbija je prokleta avlija!
    (Goran Milicic, 13. februar 2018 12:23)

    # Link komentara

  41. Ja i muz pokusavamo godinu dana da ostanemo trudni i krenula sam u ispitivanje problema. Gde god da se pojavite na klinici ponasaju se kao da ste dosli tu zato sto vam je dosadno kod kuce. Niko nece ni da vas saslusa a kamoli da vam da odgovor na neko vase pitanje. Inace sam zdravstveni radnik i jako sam razocarana odnosom svojih kolega prema pacijentima. A ne daj boze da nam zatreba vto mogu misliti koliko je tek to komplikovano i koliko se zivaca pogubi. Tako da nemojte pisati o tome da drzava radi na prevenciji bele kuge jer je to laz.
     (iv, 13. februar 2018 12:23)

    # Link komentara

  42. Ovi potpuno nesposobni nazadnjaci se zezaju sa narodom. Ovo čak nije ni jednokratna, kratkoročna mera u Palminom stilu "dve hiljade za gospodina" - izbor slogana za podsticanje ljudi da prave decu koju ne bi mogli da obezbede normalan život bez SNS članstva je neverovatno bezidejan bezobrazluk ili nesvest, a najverovatnije je i jedno i drugo.

    Jedino što znaju je demagogija, najavljivanje i kratkoročno zakazivanje očiju, dok tolerišu i podržavaju kriminal.

    Dokle će ovaj narod mazohista i idolopoklonika da trpi ovu nesposobnu vlast?!

    Ej ljudi, pa nestaće nas - što zbog bele kuge što zbog emigracije!
     (Njamburg, 13. februar 2018 12:22)

    # Link komentara

  43. Pravite nove robove, da bi nasa deca mogla da budu robovlasnici.
    (slogan, 13. februar 2018 12:21)

    # Link komentara

  44. U zemlji mordor da radjam decu?
    (ozbiljno?, 13. februar 2018 12:20)

    # Link komentara

  45. Ajmo još više sirotinje,ionako im nemamo dosta.Siromah rodi desetoro koje država mora doživotno da finansira jer od siromaha bogat se čovek u ovoj državi rodio nije.Ukinuti dečiji i bilo kakve dodatke.Naši su nekad rađali i po desetoro bez dinara.Plaćati samo one koji dokažu da dete mogu da iškoluju,othrane.Svi ostalima besplatni kondomi.Kad budemo prosečno plaćeni onda ćemo misliti i o rađanju.
     (anti ant, 13. februar 2018 12:19)

    # Link komentara

  46. Platu prosecu na 2000 e placaj ne odgadjaj. Svi drugovi odose, ako necete...i ja odoh ne ostah.
    (miki, 13. februar 2018 12:19)

    # Link komentara

  47. Bolje pisite slogane. Vise se para dobija nego za roditeljski dodatak :)
    (jimifix, 13. februar 2018 12:19)

    # Link komentara

  48. naučno dokazana i utvrđena činjenica je da sa porastom emancipacije žena - opada natalitet. drugim rečima, od kada mogu da odluče same, žene odlučuju da ne rađaju.
    (goran, 13. februar 2018 12:18)

    # Link komentara

  49. Evo, da kažem ono što niko ne želi - ljudi ne žele decu, odnosno žele ih što kasnije. To nije srpski problem. To je problem praktično cele zapadne civlizacije, zajednički za industrijski razvijene zemlje i zemlje u tranziciji. Nije problem novac. Problem je nedostatak vere u budućnost i potpuno promenjene okolnosti u kojima potencijalni roditelji odrastaju. Neće to promeniti ni 500, ni 1.000, ni 10.000 evra. Prosto, mi treba da naučimo da živimo sa novim okolnostima, a ne da se zanosimo da ćemo nekim blesavim merama poput ove promeniti trend koji je zahvatio ceo naš kontinent.
    (Miloš, 13. februar 2018 12:17)

    # Link komentara

  50. A od cega podizati decu?Lako je reci radjaj a sutra i sebi i deci bedu na vrat.
    (Aco, 13. februar 2018 12:16)

    # Link komentara

  51. Za slogane nema sta da se kupi.
    (ne bih da vam kavarim ali..., 13. februar 2018 12:16)

    # Link komentara

  52. Kako tupe rime majko mila!
     (Narcisa Zec, 13. februar 2018 12:16)

    # Link komentara

  53. Da sam čekao posao,stan,ne bih nikada imao porodicu.Nema tu čekanja,ženi se,pravi decu,nije bilo lako ni pre 50,100 godina pa su imali po petoro dece.Ko kuka da je teško nikada se neće oženiti.Kakav je život čoveka od 50 godina koji je ostao neoženjen?Nema ni kučeta ni mačeta...
     (tako je, 13. februar 2018 12:14)

    # Link komentara

  54. Ja i zena rodili dva, evo na putu trece. Koliko znam dve godine mesecno po 12000 i ćao. Nismo ih radjali zbog para vec iz ljubavi ali na zalost tesko se zivi od ljubavi u danasnja vremena sa ili bez slogana.
     (marko, 13. februar 2018 12:13)

    # Link komentara

  55. "Bane, da li si čuo za obdanište?Moja su deca odrasla a nisu ih čuvali babe i dede pa smo svi preživeli.Ti bi hteo da ti decu čuvaju mama i tata na teret fonda PIO! Pa neka ti mama i tata daju otkaz , a ti i žena im uplaćujte penziono svakog meseca. Nemoj samo da kukaš nego stisni i ne zaboravi da nema lepše stvari od roditeljstva.
    (CITIZEN, 13. februar 2018 11:54)"

    Čovek verovatno ne može da dobije vrtić. U NS se dobija preko veze, tako da...
    (n, 13. februar 2018 12:12)

    # Link komentara

  56. Jasno je da je ovo glupost i verovatno neko prelivanje para u stranacke kofere ali zasto se lazemo. Mi ne radjamo decu zato sto ne zelimo decu i siromastvo nam sluzi kao izgovor. Drzava daje novac i to ne malo ali to nije uticalo na stopu radjanja. Tako da je bolje da se drzava usresredi na neke druge podsticaje. Mozda bi trebalo da se pogleda sta su Rusi uradili po tom pitanju. Da je samo novac u pitanje Nemci bi radjali najvise dece ali to se ne desava. I ne bi bilo pravedno, dete bi trebalo da uglavnom bude vasa licna odgovornost
    Pre ce biti je moj pradeda sa 8 dece bio siromasniji od mene a ja imam jedno dete.
    I Molim vas nemojte da kukate. Sta god radili dosta je bilo ako hocete da idete iz zemlje onda ididte prilika je mnogo, snaci cemo se mi i bez vas nekako. Ako nemoze da odete to je zato sto vas niko nece, onda i nije cudo sto vam je lose mozda je problem u vama.Samo nemojte da kukate
    (tokamak, 13. februar 2018 12:12)

    # Link komentara

  57. neka prvo podignu minimalac bar kao u hrvatskoj....e tako bi mozda i podstakli radjanje... ovako nasi ljudi radjaju...al preko....ko bre moze da dize decu sa radnickom patom....prosek je 213 evra...evrostat....i to je realno....
     (borivoje surdilovic, 13. februar 2018 12:09)

    # Link komentara

  58. Necemo da pravimo decu koja nece imati leba da jedu, u zemlji u kojoj se vise ceni partijska knjizica nego diploma! Danas bre ne mozes tako lako da dodjes do stalnog radnog odnosa, sve radim na ugovor od 3 do 6 meseci! I kakvu decu ja da pravim? Slepce?
     (Neki Lik, 13. februar 2018 12:07)

    # Link komentara

  59. Da li meni zvoni u glavi ili je ista „kuhinja” kuvala i "Uzmi diplomu i pali” slogan?
    Razumem namere, razumem ciljeve, sve razumem ali ne razumem poteze. Glup sam, priznajem...
    (Tata, za sada jednom, a čini mi se - ne više!, 13. februar 2018 12:07)

    # Link komentara

  60. "Ministarstvo kulture i Savet za populacionu politiku izabrali su slogane koji bi trebalo da podstaknu rađanje u Srbiji."
    Umesto tih gluposti, vlastitog zavaravanja i gubljenja vremena i silnih obecanja, poradite na tome da pod hitno PODIGNETE STANDARD ovoga naroda - ne 5%, ne 10% ... vec DUPLO, troduplo ... a narod ce sam poraditi na bioloskim potrebama za produzenje vrste.
    (mikin, 13. februar 2018 12:06)

    # Link komentara

  61. Trebalo bi imperativ za nju i za njega.
    Kako bi bilo za momke?
    Bači drogu i alkohol, budi tatica!
    Za tatice koje ostanu sa decom do njihove 18 godine minimalna penzija?
    (Teodora, 13. februar 2018 12:06)

    # Link komentara

  62. Slavica Đukić-Dejanović (takve sa dva prezimena uvek odvale nešto brilijantno): "Srpske majke, rađajte sinove pa će onda neki novi Milošević i Šešelj da ih šalju preko Drine da spasavaju svesrpstvo od Aljaske do Australije dok ćemo mi da se useljavamo u stanove od po dva...tri... ara koje nismo kupili nego dobili za zasluge"!

    Ne budalite, ako Boga znate!
    (Zoran, 13. februar 2018 12:06)

    # Link komentara

  63. Odavde bezi - ne otezi !
    (Tisina tamo, 13. februar 2018 12:00)

    # Link komentara

  64. to se tako ne radi ?
     (marija, 13. februar 2018 12:00)

    # Link komentara

  65. Koji smo mi zombiji, živimo u svetu maketa, slogana,
    virtualnih firmi koje se pojave pred izbore,
    a do pravih rešenja treba sačekati neku novu
    vladu s idejama i rešenjima koja će zaživeti i doneti
    bolje sutra!
    (yyyyy, 13. februar 2018 11:59)

    # Link komentara

  66. Je l' to oni meni naređuju da rađam ovim.
     (Stole, 13. februar 2018 11:59)

    # Link komentara

  67. Kao i uvek, pokusava se nekim sloganima kao sto je i 'ne prljaj, nemas izgovor'
    Nacija potpuno neobrazovana, bas je briga za taksve slogane. Ovo je samo jos jedan los primer:dacemo slogan, a necemo raditi na poboljsanju programima i edukacijama i ekonomskim progresom.
    Ko ce da pravi dete u Srbiji ako nema sigurnost ni za sebe? Oni kojima se pruzi prilika, ili je sami ulove, beze odavde gde je mentalitet na najnizem nivou, ekonomiju i prava da ne pominjemo. RADITE NESTO UMESTO SLOGANA JEFTINIH I BESPOTREBNIH!!!!
    (lakana, 13. februar 2018 11:59)

    # Link komentara

  68. Kako bih vam rekla, kakva drzava, takva i borba za povecanje nataliteta. Isprazno, preko tudje grbace, preteci i siledzijski.
    (Iva, 13. februar 2018 11:58)

    # Link komentara

  69. jedna od većih hrabrosti trenutno u Srbiji ( govorim o ca. 80% populacije, ako ne i više) je pri zdravom razumu doneti na svet dvoje ili više dece. to tvrdim odgovorno kao otac dvoje dece.
     (runner, 13. februar 2018 11:55)

    # Link komentara

  70. Ovakav slogan bi prije očekivao na Grunfovoj majici!
    (Max Bunker, 13. februar 2018 11:54)

    # Link komentara

  71. Bane, da li si čuo za obdanište?Moja su deca odrasla a nisu ih čuvali babe i dede pa smo svi preživeli.Ti bi hteo da ti decu čuvaju mama i tata na teret fonda PIO! Pa neka ti mama i tata daju otkaz , a ti i žena im uplaćujte penziono svakog meseca. Nemoj samo da kukaš nego stisni i ne zaboravi da nema lepše stvari od roditeljstva.
    (CITIZEN, 13. februar 2018 11:54)

    # Link komentara

  72. Ministar Zoran Đorđević je od početka prošle godine najavljivao da će se novopečenim roditeljima pomoći povećanjem finansijske podrške roditeljima sa 100 hiljada dinara. To je trebalo da počne tokom 2017. godine.
    Zatim, je ista obećanja davao tokom cele godine. Pa je rok pomerio na 1. januar 2018. Zakon je navodno bio gotov, a ideja je da se ukine povraćaj PDV-a na bebi opremu i hranu u iznosu do 75 hiljada dinara, da se to spoji sa izdvajanjem za podršku roditeljima od 38 hiljada dinara i da se svim roditeljima da iznos od 100 hiljada dinara. Teoretski, roditelji bi ustvari dobili do 10% manje novca, ali bez mnogo papirologije i obijanja šaltera za povraćaj PDV-a, ali pravičnije raspoređenog.

    A onda obrt, DRŽAVA JE UKINULA POVRAĆAJ PDV-a na bebi opremu i hranu kupljenu posle 1.1.2018. a 100 hiljada dinara za roditelje je pojela maca. Ministar kaže biće jednog dana ("za 2 najkasnije 3 godine" verovatno).

    Sad kao smišljaju neke slogane, da utiču na ljude da se odluče za dete!? Pa, sram vas bilo. SLOGANOM SE BEBA NE HRANI! Obećali ste 100 hiljada dinara pomoći, a umesto toga ste uskratili i ono što su imali do tada. Zapravo, podstičete suprotno.
    (Srdjan, 13. februar 2018 11:53)

    # Link komentara

  73. U Francuskoj imate podsticaj od 900 e za svako dete 36 meseci. To je oko 60% prosecne zarade. Ako gledamo nasu prosecnu platu to bi bilo oko 30000 din. To je vec podsticaj. Mani te se slogana. Ljudi nemaju da jedu .. gladuju da bi deci kupili a vi slogane izmisljate. Odresite kesu I eto nataliteta...
    (Dejan X, 13. februar 2018 11:11)

    A u Nemackoj se dobija 200 evra po detetu, sve dok dete ne napuni 18 godina. A za trece dete, ili cetvrto, peto itd. se dobija 250 ili 300 evra po detetu, nisam siguran. Sto znaci da ako neko ima troje dece na primer, dobija 700 evra mesecno.
     (Svetski Mega Car, 13. februar 2018 11:53)

    # Link komentara

  74. Ova zemlja je kao stvorena da radjas i odgajas decu.
     (Laza L, 13. februar 2018 11:51)

    # Link komentara

  75. ja ne znam kako vam nije jasno da sam ovim tekstom npr, koliko god vi mislili da je afirmativan, mi samo govorite da nikako ne radjamo decu, jer kad vidim toliko samoreklame, promocije vlasti i njihovih ljudi...zgadi mi se sve. ovo nije kampanja za natalitet, vec za vlast i nesposobne
     (Tor, 13. februar 2018 11:51)

    # Link komentara

  76. Pa nije da nece, nego nema ko. Svake godine se sve manje piva pije u Srbiji. Ne zbog standarda, nego nema ko da pije. Pivo pije populacija izmedju 20 i 45 godina, a to ce sve da ode, ako vec nije. To je ta ista populacija koja bi trebalo da pravi decu. Pravice, samo ne ovde.
    (sreten, 13. februar 2018 11:51)

    # Link komentara

  77. Kakva ironija! Ko nam vodi Savet za populacionu politiku?
    (Zloćko, 13. februar 2018 11:50)

    # Link komentara

  78. Ma vazi!
    (Sandra, 13. februar 2018 11:49)

    # Link komentara

  79. Pa jel vi mislite da ce neko da VAM radja decu u svinjcu? Mladi ce radjati buduce drzavaljane Nemacke, Francuske, USA, ovakvog svinjca svakako nece! Jos u prkn. parole! Bruka, bruka, bruka ... ziri od ...
    (koje sprdacina, 13. februar 2018 11:49)

    # Link komentara

  80. plati ne mlati, daj ne uzimaj, daj da se radi ne kradi, odoše ljudi ne pala*udi.
     (veljo gegelj, 13. februar 2018 11:48)

    # Link komentara

  81. Koliko kopirajterske lenjosti je otišlo u ove tupave rime.
    (Fajt, 13. februar 2018 11:48)

    # Link komentara

  82. Eto meni bi motivaciju da rađam dao neki ovakav slogan: Sine (kćeri), da bude manje bagre, ali mislim da ovima što su raspisali konkurs ovaj moj predlog ne bi odgovarao, jer se baš na njih i odnosi.
    (šć, 13. februar 2018 11:47)

    # Link komentara

  83. Jel ovo ozbiljno?!?
     (Ivan, 13. februar 2018 11:45)

    # Link komentara

  84. @Dejan X postoji podsticaj i to dobar ali 900€ po detetu svaki mesec do 36 meseci nije tacan podatak.900€ moze se dobiti po rodjenju deteta plus na mesecnom nivou u zavisnosti da li imate jedno,dvoje,troje itd. plus mozete dobiti krevetac,kolica sto verovatno mnogo znaci.Ali i treba reci da ako ste stranac ponekada i u zavisnosti od regiona moze se naici na problem tj da neke stvari npr kolica i krevetac nece da daju ako ne znate da vas sleduje i ako niste uporni da to i dobijete.Moze se desiti da trazite i da vas sleduje a odbiju vas pa morate da idete i prakticno se svadjate za nesto sto su sami odredili da imate pravo.Naravno nije za porediti FR i SRB!Smesno kako pozivaju na ove « akcije «  a nista ne rade povodom toga!
    (Léna, 13. februar 2018 11:44)

    # Link komentara

  85. Bolje da su iskreno rekli, ''Radjaj marvo!'', umesto ovih slogana za Rosu.
    (marketing mag, 13. februar 2018 11:44)

    # Link komentara

  86. Slogan ne rađa decu, već ljubav i uslovi života!
     (Strašno, 13. februar 2018 11:44)

    # Link komentara

  87. Sram vas bre bilo, koga bre radjaj? Sledeceg bednika drzave?
    (Ana, 13. februar 2018 11:43)

    # Link komentara

  88. Koliko je ovo nekreativno, koriste hrvatski termin odgoditi umesto našeg odložiti. Dakle toliko su nekreativni da ne umeju ni slogan da smisle.
    (Gođi, 13. februar 2018 10:58)

    Nisu nekreativni, samo govore onako kako se govorilo tamo odakle su dosli da nas organizuju.
    (Pogresna procena, 13. februar 2018 11:43)

    # Link komentara

  89. Dzabe vam slogani.
     (Svetski Mega Car, 13. februar 2018 11:43)

    # Link komentara

  90. Ova drzava je dno ali se takodje bojim da su decenije socijalizma i gradjanima pojele zdrav razum i moral.
    Dakle: ne treba drzava da vam placa sto pravite decu (govorim ovo kao otac dvoje). To je samo recept za uravnilovku socijale. Valjda decu pravite sto volite svog partnera i zelite sa njim porodicu (?!).
    Drzava treba da se skine sa grbace radnim ljudima sa svojim nametima i paranametima, da regulise zdravo ekonomsko i socijalno okruzenje (zdrav zastita i ostalo).
    Radni i samoostvareni ljudi nalaze svrhu u deci i porodici, a da ti neko da pare da pravis decu - po meni je to sramota.
    (Mr B, 13. februar 2018 11:43)

    # Link komentara

  91. Para i hleba - prvo sto nam treba, a posle toga moze da dodje i beba !
    (Nikola, 13. februar 2018 11:42)

    # Link komentara

  92. Imperativom se ništa ne može. Ne može se čak ni sa parama. Sve razvijene zemlje rađaju premalo i uvoze stranu radnu snagu.
    (iso9000, 13. februar 2018 11:42)

    # Link komentara

  93. Kako vas bre nije sramota, slepci bezobrazni! Kad popravite opste uslove zivota povecace se i broj bebica bez slogana i kampanje. I ova decica sto stasavaju i ona ce da vam odu odavde glavom bez obzira.
     (pepeljuga, 13. februar 2018 11:42)

    # Link komentara

  94. Svaka žena koja odgaji 3,4 ili više dece zaslužuje nacinalnu penziju.
     (Predrag Cvetanović,Niš, 13. februar 2018 11:41)

    # Link komentara

  95. > Izaberu slogane 'nasumicnih ljudi' kojima podele pare
    > Kazu ovo ne valja, ipak ce morati profesionalci da rade (koji, kao i prvi, nemaju apsolutno nikakve veze sa njihovom strankom)
    (###, 13. februar 2018 11:41)

    # Link komentara

  96. Hoću posao u struci, a ne nagradu!
     (Dr Evil, 13. februar 2018 11:35)

    # Link komentara

  97. Ima li neki slogan za poslodavce i tzv gazde da izmislite?
    (Hvala lepo. Molim lepo., 13. februar 2018 11:34)

    # Link komentara

  98. Bela kuga pa sta?
    Za ljudski rod je nebitno da li ce jedan mali narod koji ne stvara kulturu nestati. Veci je problem sto zbog ljudske vrste nestaju mnode druge zivotinjske i biljne vrste.
    (nebitna tema, 13. februar 2018 11:33)

    # Link komentara

  99. Најсиромашнији имају највише деце. Престаните да кукате што живите од 25 хиљада. Ако имате стан, продајте га и идите на село. Нема изговора. Не можете да живите као швајцарац, нисте центар банкарског света нити сте центар индустрије. Ко ради, тај и има.
    (милутин, 13. februar 2018 11:32)

    # Link komentara

  100. Ja reko slogan zeni, ona me gadjala klompom.
    (Rale Kurosava, 13. februar 2018 11:31)

    # Link komentara

  101. Problem je sto novac ne donosi veci natalitet, inace bi Svedska i Norvesta imale 100 miliona ljudi do sada.
    Na zapadu postoji sva podrska za radjanje, i? Najvise radjaju dosljaci.
    Tamo se takodje snimaju reklame i pravi marketing da bi se vise radjalo.
    Problem modernog drustva nisu novac i uslovi, vec sistem vrednosti. Sebicnost, materijalizam, komformizam, instant zadovoljstva, novac...
    Uz takav sistem vrednosti niko nece da radja.
    Znam puno ljudi u Beogradu koji imaju sasvim lepa primanja i poslove, svi po jedno dete. Vise dece imaju siromasniji.
    Ko zeli decu taj ce naci nacin, ko ne zeli, naci ce izgovor.
    Imao sam prilike da cujem sledece izgovore:
    Zelim jos da proputujem svetom,
    Jos sam mlada za decu
    Zelim stabilan posao
    Moram prvo da napravim karijeru...
    Ima ih jos, ovo su najcesci...
    (kiza, 13. februar 2018 11:30)

    # Link komentara

  102. A na primer - "Dobre plate, za vase tate", ili "Porodjaj siguran, bezbedan svaki dan", ili "Trudnicko placeno, da dete ne bude baceno"? Iskreno, najveca zelja mi je da pobegnem odavde, imate li protiv toga kakav slogan
     (rango_unchained, 13. februar 2018 11:30)

    # Link komentara

  103. obezbedi mogucnost da se zaposlim a da mi ne traze partijsku knjizicu ili brdo novca (koji ne bih zaradila ni da radim tri posla) da bih mogla da hranim i sebe a i to dete...sram vas bilo za prljavu propagandu
    (zena, 13. februar 2018 11:29)

    # Link komentara

  104. Radjaj, ne odgadjaj! - znaci ima i uzvicnik na kraju - to je zapovedni nacin...- ne znam koga ce ovaj slogan u obliku zapovednog nacina da natera da radja...to ne ide tako i tako ne treba dai de.. niko nece da radja ako to ne zeli..ovo jos moze i kontraproduktivno da bude...pa i to "tata,hocu brata", moze samo da unese razdor u onako klimavim porodicama...Jel ima u toj Vladi nekih normalnih ljudi..?, pa za ovo bi svaki psiholog rekao da nije dobro.
     (mare, 13. februar 2018 11:29)

    # Link komentara

  105. Tuzno je sve to, a iskreno devojka ili zena koja zeli dete u ovakvoj srbiji po meni ili nema osnovnu ili je tezak retard. U drzavama koje imaju formirane zakone i sigurnost je normalno da imate dete i ljubimca, sta god. Ovako zene radjaju decu da bi im ona provodlia vreme smucajuci se po parkicima i dvoristima izmedju zgrada? Zar se zato deca radjaju, da zive kao klosari jer nemate da im obezbediti kraljevski zivot. Srbin je sebican, hoce dete posto poto a nema da mu oberzbedi lep zivot. Zivot mora biti lep i ne sme biti tezak, zato pamet u glavu i ne pravite sirotinju.
    (Tuga, 13. februar 2018 11:29)

    # Link komentara

  106. Сви на село, учимо се нешто да радимо, неки занат у рукама да имамо, да будемо што самосталнији. Није се нико од државе и државне службе 'љеба најео.
     (О, 13. februar 2018 11:25)

    # Link komentara

  107. Zabrinjavajuce je vaznost tezista poboljsanja stope nataliteta na propagandne poruke, oponasanjem retorike u politici Srbije. Retorika u politici Srbije utice na svest i zaboravlja se posle kratkog vremena. Natalitet nije politicka kategorija vec bioloski mehanizam prezivljavanja koji zahteva radno mesto, stan, zastitu zdravlja, obrazovanje i drugo. U svim aktivnostima javnih vlasti za poboljsanje nataliteta ne spominju se radna mesta, stanovi i slicno vec poruke preko TV, medija i stampe i mala sredstva radi stimulansa koja su dovoljna da se samo poboljsa ishrana. Da sticanje potomstva nije prirodni nagon deca se ne bi radjala uopste. Uzrok i pisledica smanjenja stanovnistva svake godine su siromastvo i nemoc gradjana da promene svoj status kao posledica drustvene kontrole ekstremnog oblika. Kvalitet zivota potreban za odrzanje porodice je osnovna stvar bez koje se ne moze a ne iznosenje statistickih brojki u javnost zasto ne moze uz obavestenje da negde u svetu ni toga nema. Oni koji rade na ovim poslovima trebs da se zamene sa mladim ljudima koji poznaju problem.
    (Ratomir, 13. februar 2018 11:24)

    # Link komentara

  108. @Gođi

    "Odgoditi" hrvatski termin? Otkad to? Svasta se ovdje moze procitati...
    A slazem se da su slogani nekreativni...
     (Srdjan, 13. februar 2018 11:24)

    # Link komentara

  109. eto samo mi je slogan falio pa da se bacim na posao
    (gordana, 13. februar 2018 11:24)

    # Link komentara

  110. Evo me u domu zdravlja na ginekologiji. Aj da probam iz trećeg pokušaja da uradim sve što treba. Manite me slogana.
     (Ivana, 13. februar 2018 11:24)

    # Link komentara

  111. nije tesko napraviti dete, treba ga hraniti, iskolovati, izvesti na pravi put a to je u ovoj ludnici i ovom haosu kod nas jako tesko... srpska deca se radjaju u dijaspori, u americi srpska porodica prosecno ima troje dece, prema tome zna se gde je i u cemu je problem, ovde...
    (lord, 13. februar 2018 11:24)

    # Link komentara

  112. verujem da ce slogan resite problem
    Sta radite breee
     (plavi, 13. februar 2018 11:23)

    # Link komentara

  113. Umesto porodiljama, davacemo plate sns botovima u javnim preduzecima..
     (NemanjaBB, 13. februar 2018 11:23)

    # Link komentara

  114. Da radjamo decu da bi im država prodavala drogu i trovala zapadnim vrednostima.
    Da radjamo prosjake i jadnike koji će pobeći preko.
    Da radjamo kolonije nezaposlenih i nesrećnih.
    Srbija je loše mesto za radjanje i za budućnost dece.
    Rodiš dete i odma sebi kupi konopac da se obesiš.
    Sokić u apoteci od jedan decilitar je 180 din.
    A primanja su 24-30000 din u kući....pa šta da obezbedimo deci???
    (milica, 13. februar 2018 11:22)

    # Link komentara

  115. Sa sloganom će rešiti problem? Neće. Da počnu da vraćaju PDV tatama preduzetnicima, poljoprivrednicima..., da privredu puste da živi, da inspekcije prestanu da harače , da za 200. dinara poreskog duga ne šalju prinudnu naplatu pa ti dodaju još 5300 din duga....e onda bi se natalitet možda povećao...Srbija je postala neprijateljsko mesto za život kao Mars.
     (Olga, 13. februar 2018 11:22)

    # Link komentara

  116. Ona da rađa i zemlju brani, on da je šamara i pije u kafani.
     (Mandrak, 13. februar 2018 11:20)

    # Link komentara

  117. Eh da, baš zbog toga ljudi nemaju djecu, falio im je slogan!
    (Komšija, 13. februar 2018 11:20)

    # Link komentara

  118. daj sad porez na slogane, tradicija nam je to
     (cypress, 13. februar 2018 11:20)

    # Link komentara

  119. Sjajna ideja, pošto je totalno logično da je jedini razlog niskog nataliteta nedostatak slogana... Uopšte nema nikakve veze sa nezaposlenošću, malim platama, situacijom u zdravstvu (zbog koje su deca primorana da se leče putem SMS-a)... Da ne pominjem činjenicu da sve veći broj mlade populacije odlazi, tako da će ovi slogani uskoro biti upućeni isključivo penzionerima, pošto osim njih i botova neće biti nikoga (botovi se mole da se ipak ne razmnožavaju).
    (Tragikomedija, 13. februar 2018 11:18)

    # Link komentara

  120. Htela sam da rodim treće dete.... Ali sam videla kako je prošla moja drugarica,pa sam odustala. Žena ima dvoje dece u školi i bebu od šest meseci-i šest meseci ne prima platu! Još joj nisu odobrili ni dečiji,ni pare za treće dete još nije počela da prima. Valjda će primiti platu pre nego što beba prohoda. Ja nemam mogućnosti da živim bez plate šest meseci,i zato odustajem od trećeg deteta.
    P.S. Kad je zvala sekretarijat da pita kad će dobiti porodiljsko,rekli su joj "gospodjo,niste vi jedini,ima takvih mnogo"!!!!
     (Milica, 13. februar 2018 11:17)

    # Link komentara

  121. Ko će sve to da plati?? Za uzrok počnite da tražite rešenje a ne za posledicu!
     (Maja, 13. februar 2018 11:17)

    # Link komentara

  122. Jel primecujete sa su ovde ostali samo starci i botovi? Skoro svi normalni pobegose glavom bez obzira od ove bede. Nikakvi slogani to nece popraviti. Roditelji radjaju da bi decu poslali vani.
     (Sasa, 13. februar 2018 11:17)

    # Link komentara

  123. Jel ovo njuz net ili prave vesti? Drzavna politika nam je odabir slogana?
    (adf, 13. februar 2018 10:55)

    Tuga i jad... a na stranu to što su odabrani slogani k'o da su takmičenje održali u okviru literarne sekcije 4. razreda osnovne škole...
    (MT Vračar, 13. februar 2018 11:17)

    # Link komentara

  124. Glupave parole. Dotle ide njihova inventivnost u obezbedjivanju humanih uslova za majke, decu i očeve. Nemaš posla, a kada ga dobiješ u kasnim tridesetim, radno vreme (koje je nedefinisano), uglavnom provedeš kao slugeranja a ne radnik, posebno ako si žena. U državnim firmama pršti od besmislenih birokratskih pravila i pojedinaca željnih vlasti i iskazivanja iste, a u privatnim smo se vratili na pra-prvobitni kapitalizam - na granici sa feudalizmom. O ogromnim platama da i ne govorimo. E, glupave parole neće rešiti ništa od toga. Bolje da ste bili manje inventivni, gospodo, pa prekopirali neka od nemačkih ili švedskih mehanizama, nego što ste izmišljali patetične slogane.
     (aleksandar, 13. februar 2018 11:16)

    # Link komentara

  125. Oni se bave sloganima i još daju pare za to!?
    Dobitnik Nobelove nagrade za književnost ne bi mogao dovoljno slikovito da opiše kakvi NESPOSOBNJAKOVIĆI I NEZNALICE rade za državu. Fuj!
    (Pedja, 13. februar 2018 11:15)

    # Link komentara

  126. Treba bajo moj milion stvari da popravite da bi deca pocela da se radjaju.
    Recimo, ja imam bebu od 5 meseci, zena kako je zatrudnela nema gde da vodi trudnocu, po domovima zdravlja ostali nezainteresovani i nestrucni kadrovi, ultra zvuka imas dva ta devet meseci, analize krvi mozes samo opste da uradis sve dodatno moras privatno jer drzavno nemaju reagense. Znaci doktor i analize svakog meseca privatno oko 15.000 minimum.
    A kada treba da se rodi, u bolnici moras da cusnes 150 evra anesteziologu ako mislis da se pojavi u sali kada zena krene da se poradja da da epidural da ne vristi kao da je kolju, 300 evra doktoru da iole obrati paznju, bar 50-ak evra babici, pa sestrama i sl da tamo ima ko casu vode da joj doda.
    E kada napusti pakao porodilista onda opet nema krstenog pedijatra, nema ko da ti pomogne jer nekada su zene isle u penziju sa 52 a danas sa 70 godina pa nema vise mladih baba da se nadju, otac posle 5 dana mora na posao i zena sama sa sobom ostane.
    Znaci....prvo da se vrati da zene idu u penziju sa 52 pa da mogu da cuvaju unucice, jer ja imam bebu od 5 meseci i ja i zena smo se radpali....i njeni i moji jos uvek rade iako svi imaju preko 60 godina a i da odu toliko su vec odrtavili da nisu ni u stanju ikom da pomognu oko dece. Znaci ja samo ovo jedno da prezivim a drugo samo ako drzava i meni i zeni da bar 2 godine porodiljsko.
     (Bane, 13. februar 2018 11:15)

    # Link komentara

  127. Sa zenom sam u braku 3.godine, radimo oboje I zivimo u iznajmljenoj garsonjeri I jedva se pokrpimo mesecno.Ali zato je pampers 2000din.pakovanje da ne pricam ostale potrepstine za decu,tako da iako bih jako voleli da imamo decu o njima I ne razmisljamo. Umesto da smisljaju slogane nek urade nesto konkretno.
    (Marko Stefanovic, 13. februar 2018 11:14)

    # Link komentara

  128. Bolje da ste tim parama pomogli neke porodice sa više dece... a vi delite nagrade za slogan...SRAMOTA!!! Imam troje male dece i moj slogan kao i ostalih je PREŽIVI!!!
     (pravda, 13. februar 2018 11:14)

    # Link komentara

  129. O cemu vi to, ako se iz Vodjinog i vaseg raja vise iseli nego sto se rodi, sve je propalo ako se to ne promeni!? Pa, Vodji su verovatno bitniji domaci tajkuni (pocev od jednog ministra i jednog koalicionog partnera) i stranci , koji listom niko porez ne placa ovde, zato su vam skole i bolnice kakve jesu, a onda i plate onih koji ovde rade
    (Aksa, 13. februar 2018 11:14)

    # Link komentara

  130. Po mom misljenju, bolji slogan bi bio "Dule Savic". Kao u Ranama...
     (Mister V, 13. februar 2018 11:13)

    # Link komentara

  131. Ljudima nije prepreka neodlučnost, pa da im treba slogan i motivacija. Ljudi imaju veoma realne, parališuće probleme, i dovoljno pameti da ne prave sebi i tom budućem detetu gore nego što jeste. Ljudi nemaju posao i nemaju krov nad glavom. Nemaju ni funkcionalnu državu, zdravstvo, obdaništa, škole... Ne treba im slogan. Treba im red, stabilnost i izvesnost u ovom haosu.
    (Srki, 13. februar 2018 11:13)

    # Link komentara

  132. ,,Dobra plata zatim Tata"!
     (Arch Enemy, 13. februar 2018 11:13)

    # Link komentara

  133. Toliko je lose! Vredjanje inteligencije! Zar se donose odluke o radjanju zbog slogana? Ni jedan slogan ne vredi prebijene pare , a o efektu ne treba ni govoriti.
     (ivana, 13. februar 2018 11:13)

    # Link komentara

  134. Prvi uslov je da na te silne stanove sto gradite za vojsku i policiju imaju pravo i mladi bracni parovi.Kako praviti decu a nemas stan i posao?
     (POPE, 13. februar 2018 11:13)

    # Link komentara

  135. Uz najvecu bedu u okruzenju nije ni cudo sto se natalitet smanjuje, mladi-reproduktivni deo stanovnistva pobegao iz zemlje, sa platom ispod 400 e. da neko zasnuje porodicu je pravi rizik. Srbija nestaje 64.000 dece se rodi godisnje x 73 g. prosecan zivotni vek = 4.672.000 eto toliko ce nas biti za 20-30 g.
    (misko, 13. februar 2018 11:12)

    # Link komentara

  136. Sramota je da je veća nagrada na takmičenju za slogan nego što porodilja dobije novčane pomoći kada se porodi !!
    Tako ćete dizati natalitet ?!
    Glup smo narod, da gluplji ne postoji !!!
     (uefamafia, 13. februar 2018 11:12)

    # Link komentara

  137. Minimalac sto hiljada... prosecna plata dvesta,,,trudnicko bolovanje godinu dana...decji dodatak trideset hiljada...pa da vidite kako ce da poraste natalitet!
    (pprvi dan skole u Svedskoj, 13. februar 2018 11:12)

    # Link komentara

  138. Imam ja jedan. Radjaj, jer zasto da cistis samo za muzem!
    (Musko sam, 13. februar 2018 11:12)

    # Link komentara

  139. Ta dva imperativna slogana su prilično sporna. Da li je to način na koji se demokratske država obraća svojim građanima? Ostali su manje ili više korektni, ali ova dva sa odgađanjem i kmečanjem su granično-uvredljivi.
     (Stefan, 13. februar 2018 11:12)

    # Link komentara

  140. U ovoj bedi i nezaposlenost rađanje, a posebno podizanje dece postali su preskup sport.
     (Goran, 13. februar 2018 11:11)

    # Link komentara

  141. Ovo je neverovatno! Dzeja na plakat sa "rađaj sinove"
     (n, 13. februar 2018 11:11)

    # Link komentara

  142. Moracu caps-lock - KAKO VAS NIJE SRAMOTA???
    (Kirito, 13. februar 2018 11:11)

    # Link komentara

  143. U Francuskoj imate podsticaj od 900 e za svako dete 36 meseci. To je oko 60% prosecne zarade. Ako gledamo nasu prosecnu platu to bi bilo oko 30000 din. To je vec podsticaj. Mani te se slogana. Ljudi nemaju da jedu .. gladuju da bi deci kupili a vi slogane izmisljate. Odresite kesu I eto nataliteta...
     (Dejan X, 13. februar 2018 11:11)

    # Link komentara

  144. Izostavljen je najbitniji deo slogana a on glasi nekako 'vakooo :" plati pa klati " ...k'o što neko već napisa u komentarima , održavanje košća...
    (lala, 13. februar 2018 11:10)

    # Link komentara

  145. Šokirana sam neinventivnošću, tromosti i uopšte nerazumevanju ovog društvenog fenomena, a sigurna sam da imamo kadar koji bi se na odgovarajući način i efikasno bavio populacionom politikom.
    Lakunoć!
     (Lajka, 13. februar 2018 11:10)

    # Link komentara

  146. Kakvi slogani bre, pare, pare, standard, razumete!
     (Exi, 13. februar 2018 11:10)

    # Link komentara

  147. Jel oni stvarno misle da ce neko zbog glupih slogana da radja decu u ovoj bedi?! Masa mladih ljudi radi za 200 eura I apsolutno ne veruje da dolaze bolji dani.
    (Onaj sto je uvek u pravu, 13. februar 2018 11:10)

    # Link komentara

  148. Hahahahahahahahaha, e sad su zavrsili posao. Blago nama s njima!
    A mozda da uradite nesto i da obezbedite radna mesta da bi mladi radili, da bi imali za samostalan zivot, bebe ce onda doci.
    Pu, drzavo! Ja cu radjati, al u Nemackoj. Cao
     (Maja, 13. februar 2018 11:10)

    # Link komentara

  149. Slobodno smišljajte slogane, pesme i crtane filmove i jedino što ćete podići je svoj ego mišlju da ste nešto uradili. A ja ću nastaviti da radim na tome da živim u nekoj drugoj zemlji zemlji gde bi moje dete imalo sve što ja nisam imao - kvalitetno zdravstvo, školu, materijalnu bezbednost, roditelje koji ne čupaj kosu svakodnevno od briga, prave političare koji znaju šta rade ili ukratko zdrave društvene i ekonomske prilike koje ovde ne postoje zahvaljujući vama slogano-klepcima stručnjacima za samoreklamiranje.
    (Srđan, 13. februar 2018 11:10)

    # Link komentara

  150. Zaposliš se u Vučićevoj fabrici za 200 evra, od toga 120 evra ode na račune, a za preostalih 80 evra prehranjuješ i oblačiš decu i sebe. U komšiluku ti daju nadimak "Mađioničar".

    Za to vreme, ovi što smišljaju glupe slogane svojoj deci za 18. rođendan kupe automobil.
    (Pera, 13. februar 2018 11:09)

    # Link komentara

  151. Drzavo uradi nesto pa cemo da radjamo decu
     (turista, 13. februar 2018 11:09)

    # Link komentara

  152. Jel oni stvarno misle da ce neko zbog glupih slogana da radja decu u ovoj bedi?! Masa mladih ljudi radi za 200 eura I apsolutno ne veruje da dolaze bolji dani.
    (Onaj sto je uvek u pravu, 13. februar 2018 11:09)

    # Link komentara

  153. Radjaj decu da se zlopate dok se smece bogati i uziva. Radjaj...
    (u Skandinaviji, 13. februar 2018 11:09)

    # Link komentara

  154. hahahahaha "dosta reci, nek zakmeci"!!! Odoh da rodim troje!
    (lala, 13. februar 2018 11:09)

    # Link komentara

  155. Plaćaj ne odgadjaj.
     (Milan Djordjevic, 13. februar 2018 11:08)

    # Link komentara

  156. Ostavite poruke,podelite 15000 evra svakom rodjenom detetu,to je iznos koji dajete za subvencije stranim kompanijama pa će te videti kako raste natalitet.ŠTA JE TO VAŽNIJE OD DECE
    (dr, 13. februar 2018 11:08)

    # Link komentara

  157. I neko za ovo prima platu, i to masnu platu..
     (sendwich-gutach, 13. februar 2018 11:08)

    # Link komentara

  158. E ako ovo ne pomogne...
    (Beduin, 13. februar 2018 11:07)

    # Link komentara

  159. Da bi devojke radjale muškarci moraju da imaju pare.
     (rp, 13. februar 2018 11:07)

    # Link komentara

  160. Sto se vise o tome gusla, to su gori rezultati. Sto vise nacionalno-religiozne price, to vise drzava propada. Samo kazem.
    (besna glista, 13. februar 2018 11:07)

    # Link komentara

  161. Sad bih napisala svašta. Žene hoće da rađaju, ali kako kad nemaju posla a i ako ga imaju, dobiju otkaz čim ostanu trudne. Znate li koje je to poniženje i degradiranje žene kao bića, još ako je obrazovana tim gore. Uskraćujete nam pravo na rad i dostojanstvo ako rađamo, primoravate da sd nakačimo na grbaču familiji i mužu. Ponižavate nas na milion načina, licemeri, pa nam nabijate na nos da nećemo decu. Rađamo ali u inostranstvu. Ovde i ne treba.
     (Ž, 13. februar 2018 11:07)

    # Link komentara

  162. Ja sam znao da nam nešto nedostaje pa da žena i ja konačno dobijemo dete, sada kada imamo slogane e sada ćemo lako! Pa da i mi usrećimo nekoga rađanjem i životom u Srbiji!
    (Bojan, 13. februar 2018 11:06)

    # Link komentara

  163. Ma kakvi slogani bre. Uz Zakon o zabrani abortusa doneti i Zakon o obaveznom radjanju po minimum troje dece po zeni. Ko nece tako da postupi, sanitarni inspektor da mu posalje Resenje-naredjenje o zatrudnjivanju-radjanju, a ko ni tada nece onda kaznjavati novcano svake godine kod sudije za prekrsaje sa 150.000 dinara. I da vidis kako ce natalitet da poraste.

    * Svaka slicnost sa postojecim Zakonskim resenjima je namerna.
    (Vasa tela su drzavna, 13. februar 2018 11:06)

    # Link komentara

  164. E, ako ovi slogani ne doprinesu većem rađanju, neće ništa. PARE NA SUNCE!!! Imam četvoro dece i od države sam dobio... da ne kažem šta...
    (ivan 71, 13. februar 2018 11:06)

    # Link komentara

  165. У Америци већина српских породица има више деце.
    Кад ће укинути порез на ствари за бебе?
    Лицемери.
    Чуј молим те слоган.
     (Ђенерал, 13. februar 2018 11:06)

    # Link komentara

  166. Smesno , zar stvarno misle da će animirati ljude da imaju više dece nekim ispraznim sloganima ?
    (mojeime, 13. februar 2018 11:06)

    # Link komentara

  167. Plati pa klati.
    (Vanja Petrović, 13. februar 2018 11:05)

    # Link komentara

  168. pobegose svi preko pa tamo prave decu nece valjda u ovoj ludnici ovde. na plati od 30 000 i to ko primi.
     (nema svetla na kraju tunela, 13. februar 2018 11:04)

    # Link komentara

  169. Lepo, bas lepo
     (Ziv je Draza, 13. februar 2018 11:04)

    # Link komentara

  170. Kakvi slogani i bakraci.....stimulisite roditelje materijalno, kao i druge zemlje. Nema ‘leba od slogana i divana!
    (Aleksandar, 13. februar 2018 11:04)

    # Link komentara

  171. Bolje da su ovih vise od 2500 eur dali jednom paru da ga stimulisu da ima dete, posto bi to bio za jednu bebu bolji rezultat nego sto ce da dobiju marketinskom kampanjom.
    Iskreno, ako se neko stvarno odluci da rodi samo zato sto je video reklamu, mozda ipak bolje da se ne razmnozava.
    (Branko, 13. februar 2018 11:02)

    # Link komentara

  172. Plati ne mlati! Slogan da pospesi radjanje...u danasnje vreme nazalost samo kes.
     (iksoks, 13. februar 2018 11:02)

    # Link komentara

  173. Ma kako da ne od 25 000 din mesecno. Ova drzava zasluzuje da se isprazni skroz je je trula bolesna i milion ljudi nema svoje mesto ovde. Bice nas samo manje . Ja necu da radjam mucenike.
    (Maxx, 13. februar 2018 11:02)

    # Link komentara

  174. WOW! Kakav preokret u borbi protiv bele kuge! Izabran slogan!

    A mozda neke finansijske olaksice za roditelje?
    (radjaj sinove, 13. februar 2018 11:02)

    # Link komentara

  175. Sloganima protivu bele kuge!
    275 iljade majki, vam...
     (Gazda Dojkan, 13. februar 2018 11:01)

    # Link komentara

  176. Radjaj, nek bake i deke odgajaju! Ili,cesce, niko.
     (jest, 13. februar 2018 11:01)

    # Link komentara

  177. Bravo, ovo je mera koja se ceka decenijama. Fantasticno, sad nas ceka bebi bum. One trivijalnosti oko preskupe hrane, odece, obuce i ostalih potrepstina to ce onako usput.
    (Nenad, 13. februar 2018 11:01)

    # Link komentara

  178. Hahaha rađaj ne odgađaj. Nemam posao, žena radi za 28000. Od čega da rađam, čime da ga hranim? Da pokazujem zadriglog Dačića da se zasiti?
     (Monte Kristo, 13. februar 2018 11:01)

    # Link komentara

  179. Super, izabrali slogane i sta dalje?
    Populaciona politika nije slogan, ali daleko smo mi od toga.
    (Nikola, 13. februar 2018 11:00)

    # Link komentara

  180. A da prvo isplatite zaostala dugovanja trudnicama i porodiljama?!
     (Deks, 13. februar 2018 11:00)

    # Link komentara

  181. Ovi se sprdaju. Za bolje i nismo
     (bosko, 13. februar 2018 11:00)

    # Link komentara

  182. Hahaha, šta je ideja, da se povećava broj socijalnih slučajeva, sirotinja i beda?
    Ne hvala. Kad se odselim u ekonomski jaku i politički stabilnu zemlju biće i rađanja.
    (Jayne Cobb, 13. februar 2018 11:00)

    # Link komentara

  183. Slogani će da podstaknu natalitet?!? Prestanite da se sprdate sa narodom! Ostavke!
     (Domaćin, 13. februar 2018 11:00)

    # Link komentara

  184. Ok, sad je sve ok pošto smo samo slogan čekali.
     (Mia, 13. februar 2018 11:00)

    # Link komentara

  185. Pročitao sam "Rađaj, ne odgajaj". E to ima smisla - rodi i vadi mu pasoš. Možda upali.
    (kartmen, 13. februar 2018 10:59)

    # Link komentara

  186. 'bem ti slogan, ovo meni zvuči preteće. Samo fali uzvičnik na kraju.
    (Dare, 13. februar 2018 10:59)

    # Link komentara

  187. Koliko je ovo nekreativno, koriste hrvatski termin odgoditi umesto našeg odložiti. Dakle toliko su nekreativni da ne umeju ni slogan da smisle.
    (Gođi, 13. februar 2018 10:58)

    # Link komentara

  188. Super....a ko će da finansira "održavanje i razvoj" novih pripadnika populacije?
     (Pedu, 13. februar 2018 10:57)

    # Link komentara

  189. kako ne shvatate, kod nas ne vlada bela kuga u smislu toga da je veci mortalitet od nataliteta, beze bre ljudi iz ove prcije bez buducnosti, od mojih deset prijatelja minimum 6 ih je napustilo zemlju, i svi koje iole poznajem su istog osecaja..
     (neko iz mase, 13. februar 2018 10:57)

    # Link komentara

  190. Ma nek ste slogane odabrali sad ce natalitet da krene a sve ostalo ste resili!
     (dovla, 13. februar 2018 10:56)

    # Link komentara

  191. Nek' podstaknu priliv para, pa će doći i deca.
    (Gaston, 13. februar 2018 10:56)

    # Link komentara

  192. Jel ovo njuz net ili prave vesti? Drzavna politika nam je odabir slogana?
    (adf, 13. februar 2018 10:55)

    # Link komentara