1. U pravu si sve, ali nije u tome poenta.
    Poenta je da nema pravo niko da te izopstava iz drustva ako si prelezao kovid, a nisi se vakcinisao i imas 10% sanse da ponovo dobijes, a ako si prelezao i vakcinisao se, imas 8% sansi da dobijes. Dakle zbog vrlo malog smanjenja mogucnosti da dobijes ponovo, ne smes da zivis i radis?

    Pa ne isključuju te iz društva, radi test svaki drugi dan.

    Imaš izbora. Al svaki izbor nosi neke posledice.

    Poenta je da se sto vise smanji rizik da se pandemija širi.
    (Daniel, 23. oktobar 2021 22:34)

    # Link komentara

  2. Za sve ove koji podržavaju covid propusnice i pritisak na vakcinaciju pitanje:
    Da li vakcinisani oboljevaju i umiru ? Da !
    Da li vakcinisani prenose zarazu ?
    Da !
    Koja je onda svrha pritiska na vakcinaciju i progon nevakcinisanih?
    (Kosta,
    Zapravo odgovor je veoma jednostavan.Odgovor je obiman zahvat vakcinisanosti.Jedino resenje je za pocetak oslabiti virus kako ne bi bio smrtonosan to je ono sto je cilj I
    poenta vakcine.To je veoma dug proces i dok se ne ispune uslovi desavace se da se vakcinisani zaraze i neki od njih i umru.Naravno,opet u manjoj meri.
    Situacija je vrlo jasna,kao kad ti dr prepisuje terapiju I kaze potrebno je da prodje vreme,mozda vam se desi to,to I to ali ne boj te se to je normalno,samo morate biti strpljivi .
    (Janko, 23. oktobar 2021 21:02)

    # Link komentara

  3. Koliko vekova se ljudska rasa borila za slobodu, jednakost i demokratiju, a kako je za samo par meseci sve to pogazeno i anulirano.
    (Katja, 23. oktobar 2021 20:46)

    # Link komentara

  4. cryptoProfa pitanje jedno,
    Da li taj super kompijuter zna koje su posledice od vakcine za 10 godina npr. ?
    Kad je sve napredovalo toliko zašto nema vakcine za Hiv virus ?
    (Kritična masa, 23. oktobar 2021 16:32)
    Posto sve jeste toliko napredovalo, terapije za obolele od HIV virusa su efikasne u toj meri da supresuju virus dotle da ga zarazene osobe ne mogu ni preneti na drugoga, niti imaju bilo kakve tegobe izazvane virusom. Uz redovno uzimanje savremenih terapija, osobe obolele od HIV-a imaju veci kvalitet zivota od obolelih od dijabetesa uz isti zivotni vek!
    (stefan, 23. oktobar 2021 20:10)

    # Link komentara

  5. @Svaka vakcina je stres za prirodan imuni sistam čoveka, i one tradicionalne koje smo primali kao deca i ove nove mRNA.
    Sasvim je jasno da je najdelotvorniji prirodan imunitet organizma, nakon što se preleži neka bolest.
    Pa sad pitanje: Zašto bih ja, koji sam preležao koronu (simptomi bili kao kod običnog gripa), i koji imam sad prirodni imunitet išao da se vakcinišem?
    Odgovor nije da ne bih prenosio virus drugima kad je potvrđeno da virus prenose svi; i vakcinisani i nevakcinisani i oni koji su preležali i oni koji nisu.
    Molim da mi neko smisleno odgovori zašto neko ko ima prirodan imunitet treba da se vakciniše?
    (Neko iz mase, 23. oktobar 2021 16:33)

    Pa ne moras da se vakcinises oko 6-7 meseci posle prelezane korone. Kada to prodje ti primi vakcinu ili se zarazi ponovo. Ako imas potvrdu da imas antitela ne moras da se vakcinises. Imas i trecu opciju da placas testove. I to je to. Sve je to ok. Ima opcija, pa biraj.
    (Black, 23. oktobar 2021 20:03)

    # Link komentara

  6. Vakcina daje imunim sistemu informaciju o patogenu da bi, kad se pojavi pravi patogen, on već znao odmah da ga prepozna i počne da se brani (umesto da se ceo proces upoznavanja dešava po prvi put sa pravim patogenom sto znaci da on ima vremena da nanese dosta štete u organizmu pre nego sto ovaj nauci da se brani).

    Tako da taj “stres” itekako vredi i mnogo je manji od stresa od same bolesti.

    E sad, ti jesi u prednosti sto si bio izložen celom patogenu prirodnim putem (a ne samo njegovim (ključnim) delovima preko vakcine) al to ne znaci ni dalje da ti je imunitet oformljen doveka.

    Treba da uzmeš bar jednu dozu vakcine da podseti tvoj imuni sistem na ono sto si preležao.

    Ne stvara se od svih bolesti imunitet koji traje doveka, nažalost.
    (Daniel, 23. oktobar 2021 18:10)

    Kada bi ovako krizni stab odgovarao na sve nedoumice, bilo bi mnogo vise vakcinisanih.

    U pravu si sve, ali nije u tome poenta.
    Poenta je da nema pravo niko da te izopstava iz drustva ako si prelezao kovid, a nisi se vakcinisao i imas 10% sanse da ponovo dobijes, a ako si prelezao i vakcinisao se, imas 8% sansi da dobijes. Dakle zbog vrlo malog smanjenja mogucnosti da dobijes ponovo, ne smes da zivis i radis?
    (aabb, 23. oktobar 2021 19:06)

    # Link komentara

  7. Jel i dalje mora da se potpisuje da vakcinu primaju na sopstvenu odgovornost
    (DžejAr65, 23. oktobar 2021 18:51)

    # Link komentara

  8. Svaka vakcina je stres za prirodan imuni sistam čoveka, i one tradicionalne koje smo primali kao deca i ove nove mRNA.
    Sasvim je jasno da je najdelotvorniji prirodan imunitet organizma, nakon što se preleži neka bolest.
    Pa sad pitanje: Zašto bih ja, koji sam preležao koronu (simptomi bili kao kod običnog gripa), i koji imam sad prirodni imunitet išao da se vakcinišem?
    Odgovor nije da ne bih prenosio virus drugima kad je potvrđeno da virus prenose svi; i vakcinisani i nevakcinisani i oni koji su preležali i oni koji nisu.
    Molim da mi neko smisleno odgovori zašto neko ko ima prirodan imunitet treba da se vakciniše?
    (Neko iz mase, 23. oktobar 2021 16:33)


    Vakcina daje imunim sistemu informaciju o patogenu da bi, kad se pojavi pravi patogen, on već znao odmah da ga prepozna i počne da se brani (umesto da se ceo proces upoznavanja dešava po prvi put sa pravim patogenom sto znaci da on ima vremena da nanese dosta štete u organizmu pre nego sto ovaj nauci da se brani).

    Tako da taj “stres” itekako vredi i mnogo je manji od stresa od same bolesti.

    E sad, ti jesi u prednosti sto si bio izložen celom patogenu prirodnim putem (a ne samo njegovim (ključnim) delovima preko vakcine) al to ne znaci ni dalje da ti je imunitet oformljen doveka.

    Treba da uzmeš bar jednu dozu vakcine da podseti tvoj imuni sistem na ono sto si preležao.

    Ne stvara se od svih bolesti imunitet koji traje doveka, nažalost.
    (Daniel, 23. oktobar 2021 18:10)

    # Link komentara

  9. Невакцинисани неће моћи ни на улицу уколико не иду да купују намирнице?!! Значи лакше је држати свеж ваздух и растојање у продавници него напољу!?!
    (Вакцинисан а забринут, 23. oktobar 2021 17:10)

    # Link komentara

  10. @Kosta

    Zaboravio si da napises najvazniju stvar-nevakcinisani obolevaju i umiru nekoliko puta vise od vakcinisanih. Ako ne verujes, otidji da volontiras u neku kovid bolnicu pa ces videti. Imam sestru iz kovid bolnice u kuci.
    (Kralj paprike, 23. oktobar 2021 17:09)

    # Link komentara

  11. Ajde obavezna vakcinacija!
    Ne smarajte vise
    (istina, 23. oktobar 2021 16:06)

    Ali onda nema da se potpisuje papiric na svoju odgovornost , e u tom grmu lezi zec kako to da iskombinuju .,da bude obavezna ali i na svoju odgovornost .
    (gile87, 23. oktobar 2021 16:45)

    # Link komentara

  12. Da li je moguće da se niko ne buni?
    (Lilica, 23. oktobar 2021 16:39)

    # Link komentara

  13. Za sve ove koji podržavaju covid propusnice i pritisak na vakcinaciju pitanje:
    Da li vakcinisani oboljevaju i umiru ? Da !
    Da li vakcinisani prenose zarazu ?
    Da !
    Koja je onda svrha pritiska na vakcinaciju i progon nevakcinisanih?
    (Kosta, 23. oktobar 2021 16:33)

    # Link komentara

  14. Svaka vakcina je stres za prirodan imuni sistam čoveka, i one tradicionalne koje smo primali kao deca i ove nove mRNA.
    Sasvim je jasno da je najdelotvorniji prirodan imunitet organizma, nakon što se preleži neka bolest.
    Pa sad pitanje: Zašto bih ja, koji sam preležao koronu (simptomi bili kao kod običnog gripa), i koji imam sad prirodni imunitet išao da se vakcinišem?
    Odgovor nije da ne bih prenosio virus drugima kad je potvrđeno da virus prenose svi; i vakcinisani i nevakcinisani i oni koji su preležali i oni koji nisu.
    Molim da mi neko smisleno odgovori zašto neko ko ima prirodan imunitet treba da se vakciniše?
    (Neko iz mase, 23. oktobar 2021 16:33)

    # Link komentara

  15. Vi svi što pričate o slobodama, fašizmu i ko zna čemu sve ne ste isti oni koji su do sada primili ko zna koliko vakcina. I deca vam primaju sve žive vakcine kao bebe, a sada ste našli da pametujete jer od jedanput sve znate.
    Dve vrlo brze poente su da je vakcina razvijena jako brzo jer:
    1) genetski kod virusa je odradjen supercomputerom za 10 dana, za to je nekada naučnicima trebalo 10-15 godina kada se radilo ručno.
    2) mRNA vakcine su proozvedene brzo zato što su ljudi kao Katalin Karikó posvetili 30+ godina svoga života istraživanju mRNA vakcina i njihovoj aplikaciji. Znači da je rad na ovakvim vakcinama počeo još 80ih godina.
    Ali ljudi će radije slušati teoretičare zavere i baljezgati o slobodi i umirati dok se ti isti koji šire dezinformacije vakcinišu i čak su u mnogim zemljama (kao recimo u Americi) prvi u redu za vakcinu
    (cryptoProfa, 23. oktobar 2021 15:52)


    samo nemoj drugima da branis da izlaze iz kuce, rade i zive, i sve ok.
    Vakcine su ok, zabrane, zakljucavanja i izopstavanje iz drustva nije.
    (aabb, 23. oktobar 2021 16:32)

    # Link komentara

  16. cryptoProfa pitanje jedno,
    Da li taj super kompijuter zna koje su posledice od vakcine za 10 godina npr. ?
    Kad je sve napredovalo toliko zašto nema vakcine za Hiv virus ?
    (Kritična masa, 23. oktobar 2021 16:32)

    # Link komentara

  17. Vi svi što pričate o slobodama, fašizmu i ko zna čemu sve ne ste isti oni koji su do sada primili ko zna koliko vakcina. I deca vam primaju sve žive vakcine kao bebe, a sada ste našli da pametujete jer od jedanput sve znate.
    Dve vrlo brze poente su da je vakcina razvijena jako brzo jer:
    1) genetski kod virusa je odradjen supercomputerom za 10 dana, za to je nekada naučnicima trebalo 10-15 godina kada se radilo ručno.
    2) mRNA vakcine su proozvedene brzo zato što su ljudi kao Katalin Karikó posvetili 30+ godina svoga života istraživanju mRNA vakcina i njihovoj aplikaciji. Znači da je rad na ovakvim vakcinama počeo još 80ih godina.
    Ali ljudi će radije slušati teoretičare zavere i baljezgati o slobodi i umirati dok se ti isti koji šire dezinformacije vakcinišu i čak su u mnogim zemljama (kao recimo u Americi) prvi u redu za vakcinu
    (cryptoProfa, 23. oktobar 2021 15:52)
    Ako superkompjuter tako lako razvaljuje genetske kodove i cini cuda, zasto nema leka za neke opake bolesti poput raka? I njega proucavaju jako dugo .
    (ls, 23. oktobar 2021 16:29)

    # Link komentara

  18. Cekajte, jos nista nije uvedeno
    (keyboard, 23. oktobar 2021 16:21)

    # Link komentara

  19. Uopšte nije tako strašno .postoje mere, realno ako nisi vakcinisan moraš stalno da se testiraš al bar testova ima za džabe i na svakom ćošku.
    (Bečlija, 23. oktobar 2021 16:17)

    # Link komentara

  20. Ne odlaze ljudi iz Srbije zbog vlasti nego zbog viska prepametnih
    (Branko, 23. oktobar 2021 16:15)

    # Link komentara

  21. Tako se to radi.Nema popuštanja.
    (Eto, 23. oktobar 2021 16:08)

    # Link komentara

  22. Ajde obavezna vakcinacija!
    Ne smarajte vise
    (istina, 23. oktobar 2021 16:06)

    # Link komentara

  23. Vi svi što pričate o slobodama, fašizmu i ko zna čemu sve ne ste isti oni koji su do sada primili ko zna koliko vakcina. I deca vam primaju sve žive vakcine kao bebe, a sada ste našli da pametujete jer od jedanput sve znate.
    Dve vrlo brze poente su da je vakcina razvijena jako brzo jer:
    1) genetski kod virusa je odradjen supercomputerom za 10 dana, za to je nekada naučnicima trebalo 10-15 godina kada se radilo ručno.
    2) mRNA vakcine su proozvedene brzo zato što su ljudi kao Katalin Karikó posvetili 30+ godina svoga života istraživanju mRNA vakcina i njihovoj aplikaciji. Znači da je rad na ovakvim vakcinama počeo još 80ih godina.
    Ali ljudi će radije slušati teoretičare zavere i baljezgati o slobodi i umirati dok se ti isti koji šire dezinformacije vakcinišu i čak su u mnogim zemljama (kao recimo u Americi) prvi u redu za vakcinu
    (cryptoProfa, 23. oktobar 2021 15:52)

    # Link komentara

  24. Ima da se vakcinišete milom ili silom zarad sveopšte dobrog pošto niste sposobni realno da rezonujete.
    (JA, 23. oktobar 2021 15:39)

    # Link komentara

  25. Znači kažnjavaju se zdravi...
    (das, 23. oktobar 2021 13:43)

    # Link komentara

  26. Zato mi idemo u Austriju da radimo a ne dolaze oni kod nas. Pametni ljude zive dobro a glupaci zive lose. Nije slucajno sto u Evropi samo Bugarska, Rumunija, Albanija, mi i okolina imamo manje od 50% vakcinisanih. U razvijenim zemljama ljudi postupaju po uputstvima strucnih ljudi i ne postavljaju pitanja za koja nisu u stanju ni da razumeju odgovor kao sto su testiranje vakcina ili molekularna biologija. Glupaci imaju jos jednu jako izrazenu karakteristiku - misle da znaju sve ili dovoljno. Samo pametni i obrazovani ljudi su svesni koliko malo znaju i koliko jos mogu da nauce. Pametnome je i ovo dosta a glupacima nije dosta ni to sto deca od 16 godina umiru da vakcinisu svoju decu.
    (Peki, 23. oktobar 2021 11:34)

    Pa ukoliko zaista misliš da su ovo uputstva sastavljana od stručnih ljudi i ako misliš da stručni ljudi vode ovu državu, onda jedino ko je glupak kako sam kažeš jesi ti.
    (davor, 23. oktobar 2021 13:05)

    # Link komentara

  27. tako to rade odgovorne vlade, ovo kod nas je cirkus.
    (Ye, 23. oktobar 2021 12:59)

    # Link komentara

  28. znaci ne smes da budes zdrav ,to je u 21 veku greh ?
    (ivan, 23. oktobar 2021 12:48)

    # Link komentara

  29. Mi smo demokratija za njih, pogledajte samo naše i njihovi medije
    (zoki, 23. oktobar 2021 12:46)

    # Link komentara

  30. Tako je bre. Vojnicki. Ko pametuje, u kaznu.
    (Amos Dundee, 23. oktobar 2021 12:43)

    # Link komentara

  31. Kod nas kada bi zatvorili privatni sektor javni sektor inače najveći na svetu bi krao po prodavnicama da preživi…
    (Loznica, Gučevo, Cer…, 23. oktobar 2021 12:34)

    # Link komentara

  32. Sreca pa kod nas postoji ustav :)
    (mladeeen, 23. oktobar 2021 12:30)

    # Link komentara

  33. Taki treba i kod nas.
    (navijac, 23. oktobar 2021 12:23)

    # Link komentara

  34. Neredi širom sveta u najavi.
    (Dejan, 23. oktobar 2021 12:13)

    # Link komentara

  35. Bravo.Tako treba.Ko nece vakcinu,neka sedi kuci i resen problem.
    (Mit, 23. oktobar 2021 12:04)

    # Link komentara

  36. Ovo kad bi uveli ovde, nastao bi kolaps...
    (Draxx, 23. oktobar 2021 12:03)

    # Link komentara

  37. Ovo kod nas ako se uvede, mnogi će zakatančiti firme.
    (maxy, 23. oktobar 2021 12:02)

    # Link komentara

  38. Drzava, bravo!
    (Gabor, 23. oktobar 2021 12:02)

    # Link komentara

  39. Istorija se,kao sto znamo,ponavlja. Savremeni fasizam iz 1937,8,9.... Tada su koristili zute trake,sad je elektronski. I tada se Poljaci bunili, Rusi sa Nemcima pakt o severnom toku,pardon,nenapadanju, Nemci kod nas ulagali i otvarali firme, Englezi rovarili (kao sad na Kosovu), NDH trazi priznanje jezika (sad mozda potajno prave i logore za bebe),Bugari prosto obozavaju Makeonce,o ovima sto imaju samo burek sa mesom a ne i sa sirom-ne BIH sada....pitanje ja samo: ko je Tito,ko je Draza?
    (Logika, 23. oktobar 2021 11:52)

    # Link komentara

  40. Fašizam galopira punom snagom!!!
    (Boris, 23. oktobar 2021 11:51)

    # Link komentara

  41. tuga, tuga, tuga
    (bunjevac, 23. oktobar 2021 11:49)

    # Link komentara

  42. Bravo, podržavam!
    (Loznica, Gučevo, Cer..., 23. oktobar 2021 11:48)

    # Link komentara

  43. U emiratima je odavno tako i gotovo da vise nema slucajeva korone.
    (Konj covekov najjbolji prijatelj, 23. oktobar 2021 11:46)

    # Link komentara

  44. Zato je Austrija Austrija, a Srbija Srbija, tako ce zauvek i ostati.
    (Pera, 23. oktobar 2021 11:45)

    # Link komentara

  45. Dobre mere:)
    (Smuleco, 23. oktobar 2021 11:42)

    # Link komentara

  46. Treba zastititi i nevakcinisane, a lokdaun za njih je jedino resenje.
    (Perica, 23. oktobar 2021 11:42)

    # Link komentara

  47. Bravo.
    Anti vakseri su pošast.
    (Daniel, 23. oktobar 2021 11:41)

    # Link komentara

  48. Bravo. Tako treba.
    (Peki, 23. oktobar 2021 11:40)

    # Link komentara

  49. Taman da tri dana nevakcinisani ne odu na posao i da stane cela Austrija pa da vidis kako pada sve u vodu odmah, mere vise ne vaze.
    (mi je svaka ka Njegoseva, 23. oktobar 2021 11:37)

    # Link komentara

  50. Beč -- U Austriji će 1. novembra zaposleni moći da dođu na posao samo ako su vakcinisani, ako su preboleli koronu ili su PCR testirani.




    Kod nas bi najveći javni sektor na svetu i sve partijske podguzne muve pukao kao mehur od sapuna kada bi ovo uveli…
    (Loznica, Gučevo, Cer…, 23. oktobar 2021 11:34)

    # Link komentara

  51. Zato mi idemo u Austriju da radimo a ne dolaze oni kod nas. Pametni ljude zive dobro a glupaci zive lose. Nije slucajno sto u Evropi samo Bugarska, Rumunija, Albanija, mi i okolina imamo manje od 50% vakcinisanih. U razvijenim zemljama ljudi postupaju po uputstvima strucnih ljudi i ne postavljaju pitanja za koja nisu u stanju ni da razumeju odgovor kao sto su testiranje vakcina ili molekularna biologija. Glupaci imaju jos jednu jako izrazenu karakteristiku - misle da znaju sve ili dovoljno. Samo pametni i obrazovani ljudi su svesni koliko malo znaju i koliko jos mogu da nauce. Pametnome je i ovo dosta a glupacima nije dosta ni to sto deca od 16 godina umiru da vakcinisu svoju decu.
    (Peki, 23. oktobar 2021 11:34)

    # Link komentara

  52. Svaka cast. Samo tako se može ovo zaustaviti.
    (Toza, 23. oktobar 2021 11:34)

    # Link komentara

  53. Extra, radice online od kuce i ustedeti bar 100 na benzinu mesečno
    (ZnaOnKoSam, 23. oktobar 2021 11:32)

    # Link komentara

  54. bravo
    (kole, 23. oktobar 2021 11:30)

    # Link komentara