1. Svaki dan viđam aute i autobuse srpskih tabli i radim u hotelu pa vidim da se zadnjih godina dobro povećao broj turista iz Srbije. Uvijek.se.moze naletit na kretena a problem je kad se nešto loše dogodi o tome se priča i piše danima.
    Inače vrijeme je da krenemo naprijed a ne da stalno gledamo u 20to stoljeće i ko je koga.
    Svi su dobrodošli a ko nece svijet je velik.
    Ja preporučujem Brazil. Kad sam išo rekli su mi nećeš se živ vratit a mi smo mjesec dana se vozali i bili na najljepšim plažama pili caipirinhe i evo vratili se.
    (dubrovnik, 19. jun 2019 09:00)

    # Link komentara

  2. Poslednjih nekoliko godina idem u Hrvatsku na more, i to na jedno divno malo ostrvo, u blizini Zadra, koje nije baš toliko poznato, i to je i razlog zašto neću navesti njegovo ime, pošto želim da tako i ostane. Atmosfera je savršena, veoma opuštena. Nema mnogo ljudi na ostrvu, nema gužve, nema frke, samo predivna priroda, mir i totalno opuštanje. I svi se naravno ponašaju kao ljudi, pošto to i jesu, pre svega. Ovde je neko ranije u jednom komentaru napisao kako bi gosti iz Srbije u Hrvatskoj trebalo da prilagode jezik koji koriste u komunikaciji, kao i da bi to isto trebalo da urade i Hrvati, kada dođu u Srbiju. Pa to je čista glupost. Osnovna (i predivna) stvar je kada se ljudi razumeju, i kada ne moraju da koriste neki treći jezik u komunikaciji. Tako da, ako oni znaju šta je hleb, a mi šta je kruh, ne vidim u čemu je problem, i zašto bi nekome trebalo da smeta da svako nastavi da koristi svoj jezik, kada se već savršeno razumemo. Volim ja i Grčku, naravno, i lepo mi je i tamo, ali ovde je ipak odmor baš onako, odmor, bez gužve, a i do Zadra se stiže fenomenalnim putem za 5,5-6 sati, uz manje graničnih prelaza i naplatnih rampi nego ka Grčkoj, tako da mi je nekako lakše i jednostavnije. E sad, pretpostavljam da je u Hrvatskoj moguće da negde uz obalu (u nekoj većoj gužvi), možda čovek ima i neki drugačiji osećaj, ne znam. Znam samo da sam na ovom mestu našao apsolutni mir, koji mi je i potreban na odmoru.
    (posmatrač, 19. jun 2019 01:05)

    # Link komentara

  3. Fakultet na kome je Simeunovic profesor valja zatvoriti. Bruka jedna!
    (Rajo, 19. jun 2019 00:02)

    # Link komentara

  4. Grci su pre svega poslovni ljudi i sve nacije sveta docekuju kao "bracu" (stoje ispred restorana i vuku vas za rukav da udjete bas u njihov restoran) nemojte se zavaravati da je taj docek rezervisan samo za vas. Ali vazno je da vam je tamo dobro, ja ipak biram mesta gde sami odlucujemo gde idemo na cveceru.:-))
    (II, 18. jun 2019 21:54)

    # Link komentara

  5. Letovao sam više puta u Opatiji i Puli. Nisam imao nikakvih problema. Čak sam i hleb kupovao. U zadnje vreme letujem na Kubi i u Dominikani. Ni tu nema problema. Bio sam i ns crnogorskom primorju. Malo su sirovi za razliku od ranije nsvedenih.
    (bilo kuda more svuda, 18. jun 2019 19:36)

    # Link komentara

  6. Letujem u Hrvatskoj već godinama i to ne bilo gde već u Zadru. Pijem kafu (ne kavu) i kiselu (ne minerlanu) vodu poručenu na ekavici (ne ijekavici) i nikada nisam imao problema. Hoću da kažem da se stvari ne mogu generalizovati.
    (Dex, 17. jun 2019 19:23)
    Bravo....zato ja kad vidim na vestima izvrljan auto ,izbusene gume ili prebili Srbina , meni bude drago.
    (zloba, 18. jun 2019 17:50)

    # Link komentara

  7. Bio u Istri 2 puta u 5 godina, ali obozavam i Grcku. CG volim kao ljude ali ih dosta vidim i u Beogradu, pa ovako da malo promesam.
    U Istri ima dosta ljudi is Srbije koji tamo rade, a u Rovinj su i bili gostujuce kulturno drustvo iz Srbije - igrali kolce i pevali stare narodne. To u sred rive u centru Rovinja u srpskim nosnjama. Verujem da ima idiota svuda. Kada me isece neko u sabracaju u Njujerisju ja pevam- " Ja sam Balkan Boy i smrdim na znoj - i kad tad bicu tvoj!"
    (Balkan Boy, 18. jun 2019 17:35)

    # Link komentara

  8. Mojoj zeni su 2007e bracni par Hrvata i jedan musliman spasli zivot u sred Zagreba.
    (Srbistan, 18. jun 2019 16:18)

    # Link komentara

  9. Pa lepo vam je covek rekao, sto bi neko isao u neprijateljsku Hrvatsku i Crnu Goru kad mozete u Grcku gde ce vas docekati kao bracu.
    Prosto ko pasulj...
    (Milosav, 18. jun 2019 16:08)

    # Link komentara

  10. Pored Grcke koja ima 15.000km najlepsih plaza na svetu ljudi iz Srbije idu na more u Hrvatsku. I jos smatraju da bi trebalo da nauce Hrvatski jezik da bi bili usluzeni, jel boze moj niko nije obavezan da zna Srpski.
    (anat, 18. jun 2019 15:45)

    # Link komentara

  11. @ Na EP u Novom Sadu, "neiskompleksirani" i "nemrziteljski" Srbi napali hrvatske devojke sekirama o sofersajbe i spalili 42 hrvatskih kola. Ajde da slicni hrvatski profeseri i mediji tamo pisu kako Srbija nije bezbedna za Hrvate, itd
    (dejan, 18. jun 2019 01:24)

    Bravo na komentaru! Ja se baš vratio iz Novog Sada, i proveo se odlično, kao i svaki put do sada. I jedva čekam opet nazad.

    Bio sam sa ZG tablama i nije me bilo nimalo strah. Prije svega zbog toga jer mi je NS toliko drag i ljudi koje posjećujem toliko mili, da mi je netko i razlupao taj auto, ne bi pokvarilo dobar dojam koji imam o svojim prijateljima i svim ljudima koje tamo sretnem.

    Mislim da je sve stvar pristupa....
    (Zaljubljenik u NS, 18. jun 2019 14:28)

    # Link komentara

  12. Ne bih ni ja otišao iz Tunisa makar ležao u sobi 3 dana:) a što se tiče hrvatske onda Istra ili Dubrovnik ako imate nekog dole. Ima kamufliranih srba dosta treba još kod radpoznavanja
     (gzola, 18. jun 2019 10:52)

    # Link komentara

  13. Radim kao taxista u Dalmaciji. Neko večer ja odem na vožnju i kada se vratim na taxi stajalištu uredno parkiran bijeli audi BG table. Neznam možda je to u BG normalna stvar ali ovdje nije. Sad da sam mu pzvao pauka platio bi oko 100 E kazne i vjerovatno bi bilo "kazilo me samo zato šta sam Srbin". Došao je nakon otprilike 45 minuta i ni riječi,upali auto i ode. Eto naišao je na mene,a mogao je na nekog drugog kolegu koji bi ga poslao u PM i eto problema i ugroženosti. Oću reći budi normalan poštuj domaćina i garant nečeš imati problema.
    (vox, 18. jun 2019 10:50)

    # Link komentara

  14. Letujem u Crnoj Gori 42 godine.Nikada,baš nikada nisam imao problema.I dalje se osećam kao u svojoj državi.
    (Kotlokrp, 18. jun 2019 10:47)

    # Link komentara

  15. 492 miliona eura, je Srbija izvezla roba u 2018 godini u Crnu Goru, od toga najveći procenat se odnosi na period od maja do oktobra,.. Sta to znaci dragi profesore za Srpsku ekonomiju,.. Kako indirektno kroz Crnogorski turizam jaca i Srpska ekonomija, 40% potrosenih para vrati se u Srbiju... mislite li da Njemački turista preferira, npr. Starkov moki, ili vodu Rosu, ili Zlatiborac.... Neka ide ko gde hoce sa svojim parama,...
    (Sport Bili, 18. jun 2019 10:13)

    # Link komentara

  16. Pitam se, sto li?
    (kalimero, 17. jun 2019 20:56)

    zato sto su pomenuti losi ljudi
    (realno, 18. jun 2019 10:09)

    # Link komentara

  17. Ako nisi opterećen politikom i imaš pozitivan odnos do ljudi ali i dobre finansije, nije bitno gde ideš i letuješ.
    (black fish, 18. jun 2019 10:03)

    # Link komentara

  18. Trenutno sam sa porodicom u Tivtu i svaki dan nas tuku na plazi,ulici,dvoristu ma uzas....ljudi,vise neprijatnosti dozivljavam u BG nego ovde.Ovde mi stanu na pesacki da predjem sa detetom a kuci dodaju gas i trube,kud si krenuo na zeleno.Grcka jeste lepsa,ali u CG se osecam kao kod kuce.Svuda ima losih ljudi ali nikoga ne znam da je imao neku neprijatnost,vezano za CG...pozdrav!!
     (Maksim, 18. jun 2019 10:00)

    # Link komentara

  19. Svake godine idemo za Grcku,suprug deca i ja.Proslog leta resimo da odemo u Tunis.Svi su mislili da nismo normalni a jos i decu vodimo.Proveli smo se ooodlicno a tamosnji ljudi su neverovatno ljubazni,sto nije slucaj u Crnoj gori.Tako da ,idite gde vam se ide jer rizik svuda postoji.
    (Mirka, 18. jun 2019 09:45)

    # Link komentara

  20. Kad sam 2015.bio u Grčkoj bilo je gomile migranata, situacija izuzetno napeta i opasna, krađe, tuče, napadi na žene i lokalce i turiste. Spavali su po plažama. Nikad mi letovanje nije tako preselo. Još su kilometar od nas na plaži našli leš u vodi. Užas! Nikad vise u Grčku dok se ne sredi pitanje migranata
     (goran, 18. jun 2019 09:43)

    # Link komentara

  21. Sa dvoje male dece prošle godine bili na Jazu, po preporuci druge porodice. I nismo se pokajali, sve ok, domaćini odlični i uslužni.
    Ove godine opet tamo...
    Svako nađe šta želi i šta mu odgovara.
    Politika nam je kočničar za sve u životu, krvopije iz pozicije i opizicije nam popiše sav život.
    (Milan, 18. jun 2019 09:39)

    # Link komentara

  22. Pravac Tajland

    (Janko, 17. jun 2019 22:30)

    Pitaj onkologe da li idu na Tajland. Tamo je vrlo raširena bakterija koja je uzročnik raka jetre. Nalazi se u hrani i sudovima u svim restoranima gde jedu svi oni koji nemaju vrlo dubok džep.
    (Carlo, 18. jun 2019 09:19)

    # Link komentara

  23. U Hrvatskoj nisam bila od 2011. i upravo za par nedelja idem u Supetar. Nadam se da je more toplo a radujem se borovini uz plazu, sljunkovitu. Nadam se da ce moje dete i nauciti da pliva na Jadranu. Mozda je to Cedevita sindrom da je nostalgija jaca od realnog stanja ali ja kad kazem more mislim Dalmacija. Plivala sam i na Atlantiku, Indijskom okeanu, Mediteranu ali najvise volim Dalmaciju. I ne znam da li je razumno ocekivati neprijatnosti ali prethodna iskustva sem jednog na putu za Zadar su zaista bila neutralna.
    (Jelena, 18. jun 2019 09:02)

    # Link komentara

  24. Ja ću vazda najpre u Crnu Goru. I dalje su to naša braća. Grčka može takodje. hrvatska NIKAD
     (perapk, 18. jun 2019 08:22)

    # Link komentara

  25. Kolega pre neki dan pio pivo na splavu na zemunskom keju i komentarisao jahtu (u pozitivnom smislu) koja je prolazila, lik se vratio nazad sa jahtom, popeo na splav i lupio mu šamar. Tako nešto mi se nije desilo ni na jednom letovanju niti ikom koga znam.
     (Života, 18. jun 2019 08:21)

    # Link komentara

  26. Istra nije Hrvatska po mentalitetu tamosnjih ljudi.
     (Anja, 18. jun 2019 08:21)

    # Link komentara

  27. U Crnu Goru neidem pa makar da nikada više nevidim more..
    (Realnost, 17. jun 2019 20:06)
    Realnost je, da ovakvim pisanjem sramotiš svoj sopstveni jezik!:(
    (Slovenac 1952, 18. jun 2019 07:19)

    # Link komentara

  28. Ono kad se priča o letovanju pretvori u lečenje nacionalnih trauma balkanskih naroda. Kad vidim ovakve komentare, u Severnu Koreju bih emigrirao.
    (Oddball, 18. jun 2019 06:46)

    # Link komentara

  29. Hrvatsko more je previše slano.
    (Ma daaaa, 18. jun 2019 05:34)

    # Link komentara

  30. Ja, za razliku od uvazenog profesora, destinacije biram po lepoti a ne po "pravoslavnosti".
    (David, 18. jun 2019 04:49)

    # Link komentara

  31. @Posmatrač,

    To je zato sto ti istorija ocigledno nije jaca strana.
    (Aleks, 18. jun 2019 01:50)

    # Link komentara

  32. Na EP u Novom Sadu, "neiskompleksirani" i "nemrziteljski" Srbi napali hrvatske devojke sekirama o sofersajbe i spalili 42 hrvatskih kola. Ajde da slicni hrvatski profeseri i mediji tamo pisu kako Srbija nije bezbedna za Hrvate, itd
    (dejan, 18. jun 2019 01:24)

    # Link komentara

  33. Само Црна Гора!
     (Апостол, 18. jun 2019 00:49)

    # Link komentara

  34. Pre 2 godine, početak oktobra, išli na putovanje - Makedonija, Krf, Meteori. Došli do graničnog prelaza Niki, kad grčki carinici otpočeli 24-časovni štrajk. Makedonci nam kažu mi ćemo vas pustiti, a vi onda pregovarajte s Grcima. Krenemo mi, za nama krenu još jedna kola (nemačka registracija, možda turci), za njima još jedna. Grci puste nas, ostale nisu. Oni se bunili, pitali zašto ovi mogu a mi ne. Grci Im rekli - oni mogu zato što su Srbi!
     (Grčko, druga kućo, vidimo se i ovog leta!, 18. jun 2019 00:26)

    # Link komentara

  35. Evo da ostavim još jedan komentar pošto vidim da se na moj najviše nadovezalo ljudi.
    Za početak, ako idemo logikom ko je nama šta radio u prošlosti loše, mi po tome ne bismo trebali da izlazimo iz naše lepe zemlje, jer svima onda "neprijateljima" ostavljamo naš novac. Prijatelji, što idete u Beč, što idete u Budimpeštu, Berlin? Brzo smo zaboravili koliko smo upravo od tih naroda doživeli strahota i nesreća. Tu ipak u Pandorfu svi bez problema ostacljate pare i jedva čekate da se pohvalite da ste upravo posetili ova mesta.. Sve sami licemeri. Hrvatska obala je prelepa, ljudi su prema MENI bili normalni, isto kao što su normalni i u CG, Grckoj, Turskoj. Nema razloga da ja zbog greška mojih roditelja, političara gajim osećaj mržnje prema svojim prvim komšijama. Ko voli da mrzi, samo napred...
     (gfg, 18. jun 2019 00:08)

    # Link komentara

  36. Samo po pitanju Hrvatske smo principijelni i to je verovatno i prirodno i normalno kada si u zavadi sa tebi bliskim ljudima a u međusobnim odnosima se desilo dosta ružnih stvari! U svim ostalim slučajevima tipa Nemačka, Turska, Grčka bolujemo od Stokholmskog sindroma!
     (Srdjan bg, 17. jun 2019 23:57)

    # Link komentara

  37. A Egipat?
     (..., 17. jun 2019 23:49)

    # Link komentara

  38. Samo kad pomislim na put do CG i put do Grcke, dovoljno je. Autoput i udobna voznja uvek. Hr me ne privlaci i preskupo je. Ne zelim da razmisljam sta ako imamo neke incidente. Za ono malo odmora to je poslednje sto nam treba...
     (Zena, 17. jun 2019 22:56)

    # Link komentara

  39. Prijatnije se osjećam u Hrvatskoj nego u crnoj gori!
    (Dragan, 17. jun 2019 22:54)

    # Link komentara

  40. Apsolutno nikada nikakav problem, doduše Hrvatska i Crna Gora, prvo pitanje je "Kako da uštedimo na boravišnoj taksi dan, dva, tri.. znači li to vama nešto?", sutradan si "naš", postoje dobri i loši ljudi, ostalo je glupost.
     (Sina, 17. jun 2019 22:31)

    # Link komentara

  41. Pravac Tajland
     (Janko, 17. jun 2019 22:30)

    # Link komentara

  42. Bolje bi bilo da resavamo probleme sa susedima.
     (black fish, 17. jun 2019 22:27)

    # Link komentara

  43. Letovao u Hrvatskoj nekoliko puta, svaki put bez ikakvih problema ili sukoba.
     (Petar, 17. jun 2019 22:11)

    # Link komentara

  44. Maldivi su prava stvar. Sve ostalo je za raju.
     (MvP, 17. jun 2019 21:54)

    # Link komentara

  45. ma dobro je bilo gde dok pričaš engleski i ne kažeš da si srbin.
    (dude, 17. jun 2019 21:30)

    # Link komentara

  46. U CG i HR idu samo okoreli mazohisti.
    (Vladimir, 17. jun 2019 21:23)

    # Link komentara

  47. A ako nemaš para za letovanje i neznaš da plivaš?
     (xxx, 17. jun 2019 21:05)

    # Link komentara

  48. Hvala bogu! samo idite za Grcku, imamo mi svoje goste iz Njemacke i Italije..
    (Pula, 17. jun 2019 13:46)

    Evo potvrde iz prve ruke da je profesor u pravu.
    (pa, 17. jun 2019 21:03)

    # Link komentara

  49. "Pitanje odlaska na odmor u hrvatsku je pitanje inteligencije", profesor je u ovoj recenici sve rekao,sta covek mora da ima u glavi da bi pored predivne Grcke otisao na hrvatsko primorje,pa cak i da ne postoji direktna pretnja da ce da izgubi glavu
     (Ae, 17. jun 2019 21:01)

    # Link komentara

  50. Треба бити реалан. Тренутно стање је такво да Србе нико не воли у окружењу. Сви су нам генерално непријатељи, Хрвати, Муслимани, Албанци, Македонци а најжалије Црногорци...

    Pitam se, sto li?
    (kalimero, 17. jun 2019 20:56)

    # Link komentara

  51. Pre nekoliko godina bio sam u Istri, osecao sam se za tih 10 dana ugodnije i prijatnije nego u rodjenom Beogradu. Toliko od mene.
     (Rusofilija bolest najmilija, 17. jun 2019 20:50)

    # Link komentara

  52. Nije problem sto Srbi idu u cg i hrv , mada ja nikada tamo vise nebih isao ni besplatno, al je problem sto crnogorci i hrvati dolaze u Srbiju, da studiraju, rade , lece se, kradu , dilujuju bijelo, svima bih im uveo ulazne kvote, 5 crnogoraca i 3 hrvata, i to je previse! Pogotovu crnogorci , puna im usta cg al se nijedan nevraca u najljepsu eko drzavu! Da hose da odu da se ko ljudi odmorimo i krenemo napred! Sretan put u Grcku!
    (Srbin, 17. jun 2019 20:48)

    # Link komentara

  53. Ovo treba Ministarstvo inostranih poslova da saopsti javno a ne pojedinci
    (Chai, 17. jun 2019 20:41)

    # Link komentara

  54. Pazi,pazi...sto se javljaju i brane svoje.Sta Vi trazite na ovom nasem portalu?A ne volite nas i opet citate i komentarisete kao da ste povredjeni.Imate svoje turiste i brinite o njima.Mi kod vas necemo i profesor je u pravu.Nije narod kriv zbog toga.
    (Vesna, 17. jun 2019 20:17)

    # Link komentara

  55. ziva istina...sto dalje od hrvata i crnogoraca !
     (istina, 17. jun 2019 20:17)

    # Link komentara

  56. U Crnu Goru neidem pa makar da nikada više nevidim more..
     (Realnost, 17. jun 2019 20:06)

    # Link komentara

  57. Bugarska još bezbednija od Grčke, a i Turska je tu negde! Ipak svaki stanovnik Srbije se oseća najbezbednije u Herceg Novom!
     (cukce, 17. jun 2019 20:03)

    # Link komentara

  58. Ljudi moji, svi ste vi meni dobrodosli. Pustimo se mrznje i svadje, zivot je prekratak za to. Imam vikendicu na moru (na Ciovu) i nisam tamo cijelo ljeto, pa ako neko zeli lijepo provest par dana nek mi se javi. Kao sto sam napisao, svi ste dobrodosli, ali ipak... ako neko moze ponijeti sa sobom po koju litricu domace klekovace... dogovorit cemo se za tren.
    (Magnus, iz Amsterdama vam se javljam, 17. jun 2019 20:02)

    # Link komentara

  59. Evo me u Egiptu, ako bude para I u buduce Grčka me vise nece videti pa neka naplaćuju ležaljke tati svom.
     (sasa, 17. jun 2019 19:53)

    # Link komentara

  60. Čime se naši profesori na fakultetu bave...
    (1914, 17. jun 2019 19:42)

    # Link komentara

  61. Nemaju srbi para za Hr primorje ali kao radna snaga su dobro došli
     (lol, 17. jun 2019 19:31)

    # Link komentara

  62. Grcka je zakon, to su nasa pravoslavna braca!
    (Grcka i samo Grcka!, 17. jun 2019 19:27)

    # Link komentara

  63. Letujem u Hrvatskoj već godinama i to ne bilo gde već u Zadru. Pijem kafu (ne kavu) i kiselu (ne minerlanu) vodu poručenu na ekavici (ne ijekavici) i nikada nisam imao problema. Hoću da kažem da se stvari ne mogu generalizovati.
     (Dex, 17. jun 2019 19:23)

    # Link komentara

  64. Studirao sam u CG 4 godine, na primorju. Nikada nisam imao ni najmanji problem, sta vise, osecao sam se kao kod kuce
     (Pomorac, 17. jun 2019 19:13)

    # Link komentara

  65. taman posla da za svoje pare idem tamo gdje ću se osjećati ko prase u Teheranu
     (obi van, 17. jun 2019 19:08)

    # Link komentara

  66. U grčku bas vaš vole kako ste brzo zaboravili koliko su vas "voljeli" i zviždali vam ua u finalu košarke koje se tamo održavalo prije par godina
     (I_Vo, 17. jun 2019 19:02)

    # Link komentara

  67. Hrvatska ima uz Grčku najlepše more, dosta hladnije, ali i "mirisljavije" . Za većinu Srba Hrvatska je dosta skupa i postoji mogućnost da doživite neprijatnost na nacionalnoj osnovi, pa ljudi normalno razmišljaju zašto da teško zarađen odmor debelo plate, a budala im ga upropasti. O Crnoj Gori neću trošiti reči, dovoljno je pročitati njihove komentare u Vijestima i videti kakvo mišljenje imaju o Srbima. Pozdrav iz Španije!
    (veterinarBG, 17. jun 2019 18:57)

    # Link komentara

  68. Letovao u Hrvatskoj 4 puta unposlednjih 12 godina.
    Pored visokie cena ribe po restoranima, imao sam samo pozitivna iskustva. Moj Beogradski naglasak nisam mogao kriti (niti sam pokisavao). Nekoliko puta dobijao pice za dz (od nostalgicnih vlasnika resorana...a Medulinu cak i porciju pršuta). Ne bih isao tamo kao tinejdzer ili sa drugarima. Ali porodicno...sasvim opusteno. Naravno bez automobila sa Srpskim tablicama.
    (VanjaLFC, 17. jun 2019 18:42)

    # Link komentara

  69. Crna Gora stvarno nije vredna. Skupo je, prljavo, narod neprijatan, put do tamo traje vise nego do Grcke iz vecine gradova.
    (Sanja, 17. jun 2019 18:41)

    # Link komentara

  70. ja idem u jedno letovaliste u grckoj vec godinama skoro svi me vole dobijam besplatne stvari lagano nije do toga ko sto odakle ste nego da li cete pitati gazdaricu da li mozete ubrasti limun ili sami uzeti pa da vas vidi
    da li cete pomoci coveku oko tende ili ne
    I da li cete se sprijateljiti sa nekim bitnim ili ne
     (Jan Vertonghen #5, 17. jun 2019 18:37)

    # Link komentara

  71. U Bugarskoj je top, niske cene, ljudi nas postuju i cene.
    Necete imati nikakve neprijatnosti.
    Preporucijem svakome...
     (Bosilegrad, 17. jun 2019 18:32)

    # Link komentara

  72. Xaxaxa, jeste, pobiše vas u Crnoj Gori 😂 Volim Grcku i ljetujem i tamo svake godine, slazem se da je ljepsa destinacija od CG, bar ostrvski dio, ali ne lazite narod da ih u CG cekaju neprijatnosti zbog nacionalnosti.
    (Crnogorac, 17. jun 2019 18:29)

    # Link komentara

  73. Bio da overim. Ljudi uzasni, cene prenapumpane, more hladno, pristup plazi izbetoniran uz mnogo divlje gradnje i smeca, bageri pored wc-a, tusevi ne rade, nemoguce hodati po usijanom betonu, nemoguce naci lezaljku, gliseri parkirani gde se deca kupaju. Na svakom cosku hrvatske zastave, isforsirano, valjda da svaki dan sami sebe podsete u kojoj se drzavi nalaze. Iskreno, ne vidim sta ljudi tamo vide. Mozda samo neko ko nikad nigde drugde nije letovao moze s tim da se odusevljava.
    (Branko, 17. jun 2019 18:12)

    # Link komentara

  74. U pravu je covek. Da mi plate, ne bih isao u Hrvatsku ili CG.
     (Heroj, 17. jun 2019 18:09)

    # Link komentara

  75. Kako kaže frenki: kad srce kaže more, novčanik kaže nemore
    (Vase ime, 17. jun 2019 18:06)

    # Link komentara

  76. Bili smo familijarno pre nekoliko godina s nasim drugarima. Cetvero odraslih i troje dece. Dva incidenta u dve nedelje. U restoranu je konobar bio drzak i ispravljao jednu od devojcica kad je trazila jos hleba. Video je da nam je neprijatno, ali se svo vreme ponasao kao da mu smetamo. Doneo nam je racun dok smo jeli i rekao da je kafa bolja dole na plazi. Nekoliko dana kasnije, jedna starija gospodja u redu za trajekt je promrmljala kako nas nije sramota da dolazimo nakon svega sto smo ucinili. To nisu neke strasne stvari, moze da se proguta, ali pitanje je zasto bi to neko trpeo na odmoru? Prvo ne zelim da mi deca to gledaju i slusaju. Drugo ne zelim da provodim vreme u primitivnom zatucanom okruzenju gde stalno osecas neprijatnost u vazduhu, iako nikome nista licno nisi uradio. Primetio sam da mnogi srbi to ignorisu samo kako bi se pohvalili fotkama s plavog Jadrana. A atmosfera je daleko od prijatne kad im se obratis pogresnim akcentom. Pricam za Splitsko podrucje, mozda je u drugim delovima opustenije.
    (Zoran, 17. jun 2019 18:02)

    # Link komentara

  77. Bavim se izdavanjem apartmana u Kotoru. 38% Engleza, 25% Rusa, Finci, Švedjani.... Na žalosta samo jedna porodica iz Srbije, ali za njih čuvam svake godine apartman. Da li je u pitanju cijena ili su Srbi pronašli bolje destinacije, ne znam. Ako je u pitanju politika, onda nisu postigli politički cilj, jer je popunjenost zaista pristojna, i sezona traje od Aprila do Oktobra.
    (manda, 17. jun 2019 18:01)

    # Link komentara

  78. Грчка је закон. Осећаш се као домаћи и свуда си добродошао. У Турској такође само ми се не свиђа њихово море. У ЦГ је већина плажа заузета лежаљкама и сунцобранима које наплаћују папрено, некултура на нивоу. У Хрватску не идем управо због тога јер не бих могао да се опустим ко човек, не желим да страхујем да ли ће наићи неки ментол коме смета то одакле си па да ти упропасти одмор.
     (Воип, 17. jun 2019 17:55)

    # Link komentara

  79. Ove godine Lefkada.
    (marko, 17. jun 2019 17:55)

    # Link komentara

  80. Normalno... pricam ja odavno
     (VJ, 17. jun 2019 17:54)

    # Link komentara

  81. Samo Grčka..u tekstu su navedene činjenice.
     (Jug...Srbije, 17. jun 2019 17:41)

    # Link komentara

  82. Neka idu ljudi gde god žele, ako mogu kod Turaka da letuju koji su nas 500 godina ubijali i ugnjetavali ili da rade i žive u Nemačkoj koja nas je skoro istrebila šta je onda problem da idu bilo gde drugde...
     (Srdjan bg, 17. jun 2019 17:39)

    # Link komentara

  83. istra nema veze sa dalmatinskim ustasama...iako okupirana od hrvata duh italije zivi
     (džoni, 17. jun 2019 17:25)

    # Link komentara

  84. Bojan

    Problem je samo sto nije u pitanju tvoje vaspitanje, vec je pitanje da li ce se pojaviti neka budala kojoj je dovoljno to sto pricas "ekavicom" pa da te napadne...daleko su hrvati jos od EU kulture iako su odavno u istoj.
     (mich, 17. jun 2019 17:22)

    # Link komentara

  85. Cancun ne preporucuje?
     (day, 17. jun 2019 17:17)

    # Link komentara

  86. Pozdrav sa hrvatskog primorja... Godinama unazad ovde letujem, nikada nikakvih problema. Nekako, ko traži problem, taj ga i nađe.
     (Vagica, 17. jun 2019 17:17)

    # Link komentara

  87. Jos 1996.godine sam se zakleo da u Crnu Goru necu vise otisi na more i nisam se prevario. Budva 3 dana nemas struje nemas vode...dzaba njima ruski milioni i bilo ciji milioni kad ljudi nemaju opstu kulturu...a zbog izdaje srpskog naroda mi ne pada napamet da idem dole...da je pameti u ovoj nasoj drzavi pa da sve djetice vrate u njihov kamenjar i da se proglase strancima poslednjeg reda...da bre nemaju nikakva prava
     (Grof, 17. jun 2019 17:08)

    # Link komentara

  88. Ko te platio da promovišeš Grčku? Nije tačno da Crna Gora nije bezbedna. To što vi imate negativne predrasude prema CG to je lično vaš problem. U CG su većina srbi. Srbi rade u CG.
     (spaceman, 17. jun 2019 17:07)

    # Link komentara

  89. U hrvatskU ni dami plate!
     (Pera Ždera, 17. jun 2019 16:59)

    # Link komentara

  90. Bas mi je zao sto turisti koji trose 15 eura dnevno nece doci,inace ostvareni ljudi koji imaju novaca iz Srbije uvijek dolaze tu i nikada nemaju problema...
    (Zigzag, 17. jun 2019 16:51)

    # Link komentara

  91. Ove godine opet Grčka na Santorini kai i prošle tek početkom Septembra idemo na Francusku Polineziju. A vi?
     (Aki, 17. jun 2019 16:34)

    # Link komentara

  92. Na Adu.
    (sns legija, 17. jun 2019 16:33)

    # Link komentara

  93. Upravo tako, ići u Ndh 2 je stvar inteligencije, a mi nismo nešto inteligentni, pamtimo kao akvariumske ribice, zato nam je - kako nam je.
    (Samo reciprocitet, 17. jun 2019 16:29)

    # Link komentara

  94. Kada se želi napraviti objektivan članak ili istraživanje (što je nadam se ovde slučaj) onda se moraju sve činjenice izložiti:

    1. Hrvatska država je sačinjena od 2 MENTALNE celine koje su slične što bi naš narod rekao ko "oko i ….". Ta zamišljena granica koja u sebi nosi istorijsko-geografske razloge a danas i političke je ugrubo rečeno deli autoput ZG-Rijeka. Zagorje, Medjumurje, Gorski Kotar, Primorje (oko Rijeke sve do Senja) i Istra od 1990. do danas nikad konzervativci nisu pobedili. Razlog je uglavnom u mentalitetu, IT/AU nasledju, činjenici da nisu osetili rat i da im je turizam br.1. U Dalmaciji i Slavoniji je situacija daleko gora i tamo su uglavnom pobedjivale konzervativne struje. Grad ZG je posebna priča i rekao bih negde izmedju (činjenicom da je ipak veći grad). Dakle reći generalno HR kao letovanje nije umesno. Inace, Torcida (navijaci Hajduka) proziva Armadu (navijacima Rijeke) i NK Istru iz Pule da su puni Srba i komunista i još ponešto što nije za portal. Takodje pogledajte imena ulica - u Istri dominiraju ulice iz doba partizana ili ulice znamenitih ličnosti iz HR/IT koje nemaju veze sa crkvom, periodom 1941-1945. niti od 1991. naovamo.

    2. Letovanje u CG bih rekao po principu Boka Kotorska / ostali. U zalivu je ostao deo neke tradicije iako sam Kotor je prilično postalo opasno mesto od kad su 2 klana zaratila. Letovanje u CG (u oba dela) ako govorimo o opasnosti bih svrstao na skali nešto niže od Dalmacije ali svakako više od Istre.
    (Samo realno, 17. jun 2019 16:22)

    # Link komentara

  95. Kako ste me rastužili što nećete doći kod nas u Hrvatsku! Propast će nam sezona, a i zaboravit će se i bratstvo-jedinstvo. Mada više nisam mlad, u najljepšem sjećanju će mi ostati "lijepe cure beogradske". Doista su bile jedinstvene, prekrasne.
     (Nikola, 17. jun 2019 16:21)

    # Link komentara

  96. U Crnoj gori sam bio bogUmi tri puta:
    1. Prvi put,
    2. zadnji put i
    3. nikad vise!
    Zivot mi je jednostavno prekratak da bi bilo kojim razlogom isao u Crnu Goru, a ponajmanje NA ODMOR. Saslusjate pazljivo i obratite paznju na tu kljucnu rec: ODMOR.
    Za odmaranje.
    Da bi se odmorio.
    U Crnoj gori? H
    Ne, hvala!
    (Dobros-AV, 17. jun 2019 16:19)

    # Link komentara

  97. Prošle godine sam bio u Hrvatskoj i ove godine idem! Budale uvek privuku budale. Ako si normalna osoba, možeš da ideš i na Mars.... (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (gfg, 17. jun 2019 13:33)

    Ako si normalna osoba, izbegavaces da ostavljas pare drzavi cija je vlada pokrovitelj neonacistickog skupa u Blajburgu. Da li si ti video fotke s te 'komemoracije'? Ako si normalna osoba, neces provesti letovanje na obali gde su grafiti srbe na vrbe, ajmo ustase, i ubij srbina, uobicajen deo folklora. Normalna osoba nece parkirati vozilo sa srpskim registracijama u gradovima gde se buse gume, razbijaju stakla, i grebu haube na takvim vozilima.
    (Filip, 17. jun 2019 16:17)

    # Link komentara

  98. @gfg

    Za tebe vazi taj opis iz komentara. samo lud covek moze da ide gde je NEPOZELJAN. Ides u drzavu koja na svom drzavnom kanalu velica ustastvo i progon srba. ko ne vwruje samo jedno vece po izboru nek odgleda programsku semu ove medijske kuce, ogadicemu hr za ceo zivot. Ovo naravno ako ima u sebi trunku srpstva.
     (zivko, 17. jun 2019 16:14)

    # Link komentara

  99. Svuda može doći do problema, ali ipak treba iskreno reći da je ta verovatnoća neuporediva veća u Crnoj Gori, a pogotovo u Hrvatskoj. Kod Grka nacionalnog nema, pogotovo ako se radi o Srbima. To ipak nije slučaj u MNE i HR. Kada treba birati između ove tri destinacije, Grčka je broj jedan. A kod onih kod kojih postoji mazohizam u vidu tuge za bivšom državom, srećan put...uostalom svako troši svoj novac...
    (modi, 17. jun 2019 16:10)

    # Link komentara

  100. @anči pa,Opatija nije hrvatska...
     (Zago®, 17. jun 2019 16:08)

    # Link komentara

  101. Većina turista neće doživeti neprijatnost ni na hrvatskom primorju. Ali će postojati ta zebnja da se nešto neprijatno može desiti. Meni je to dovoljno da ne idem tamo.

    Na odmor idem da se odmorim. Naročito dobro se osećam kada ne razumem ljude oko mene - dakle, na mestima gde nema ni Srba, ni Hrvata, niti bilo kog drugog čiji jezik dobro razumem.
    (phreak, 17. jun 2019 16:06)

    # Link komentara

  102. U tunisu sam bio 2011 godine a u egiptu 2012 znači pred onog haosa tamo bilo je zaista lepo jedino što zameram su prodavci što te spopadaju čim vide da si turista..inače se slažem sa izjavom tamo gde postoji veći rizik za sopstvenu bezbednost od napada ili izuzetno neprijatnu situaciju tako da ne bi lično ponovo otišao u tunis ili egipat dok se situacija tamo ne smiri u potpunosti a i lično ja ne bi otišao u hrvatsku, crnu goru ili albaniju gde znaš da nisi dobrodošao zbog svoje nacionalnosti i taj osećaj bi me gnjavio tokom celog letovanja tako da bi pre otišao u grčku, italiju, portugaliju.. gde znam da ću biti bezbedan i dobrodošao kao turista i znam da će mi biti lepo na tom odmoru
     (Sale Austrija, 17. jun 2019 15:53)

    # Link komentara

  103. Zvanicno ,u CG u 2018 god. tokom ljetnje sezone boravilo je oko 100 000 gostiji iz Srbije (na to dodajte jos toliko neprijavljenih)..Prosle god. bilo je 3-4 slucaja "napada" na turiste iz Srbije,sto na ovoliki br.turista i nije neka strasna brojka.Mediji u Srbiji se svake godine trude da stvore sliku kako su ti "napadnuti" gosti uglavnom nevine zrtve,koje ti Crnogorski divljaci napadaju bez ikakvog povoda,a oni svi bubice,nevine ..Ovdje je svako dobrodosao,da vas neko provocira u bilo kom mjestu u Srbiji dobio bi po nosu,nebitno odakle je..Kad se ponasate normalno,kulturno budite sigurni da vas niko nece ni pogledati ljutito, bilo to u CG,HR,Grckoj itd..
     (Tara, 17. jun 2019 15:52)

    # Link komentara

  104. Prošle godine sam bio u Hrvatskoj i ove godine idem! Budale uvek privuku budale. Ako si normalna osoba, možeš da ideš i na Mars. Dosta mržnje bre!
    (gfg, 17. jun 2019 13:33)

    Sve je to lepo ali ja neću dok šetam ulicom da razmišljam da li možda pričam preglasno moju nišku ekavicu da ne daj bože nekom ne zasmetam. Lepo je Hrvatsko primorje ali dok god moraš paziti na neke sitnice koje su na bilo kom drugom mestu nebitne onda nije to to.
     (djoka iz NY, 17. jun 2019 15:49)

    # Link komentara

  105. U Cg možda možete da imate problema ako idete u Podgoricu, eventualno na Cetinje...sto se primorja tiče, retko gde možete da sretnete crnogorce, svi su u Bg-u...uglavnom rade sezonci, najviše iz Ns, Nisa...turisti su uglavnom stranci, najviše poljaci, Madjari, Rusi...crnogorci na more sidju eventualno vikendom...Trebate doživeti kakva je atmosfera u Baru kad igraju Zvezda ili Partizan...govorim o meštanima, ne o turistima, mislite da ste u Beogradu...Interventna i saobraćajci uglavnom zaustavljaju samo domaće tablice, naše ne zaustavljaju...
    (milos, 17. jun 2019 15:47)

    # Link komentara

  106. Savjet za srbe - u hrvatskoj pričajte crnogorski, a u crnoj gori hrvatski, i niko vas neće dirati :-)
     (brza fotografija, 17. jun 2019 15:36)

    # Link komentara

  107. Ko voli neka ide u HR, samo bez kuknjave kada dobije preko nosa.
    Pre par dana covek je preminuo od posledica batinjanja samo zato sto je Srbin, a prebijeni su i sezonski radnici iz istog razloga.
    (Gru, 17. jun 2019 15:36)

    # Link komentara

  108. Ljudi....svuda ima budala , to stoji.Ali jedno je sigurno a to je da se mnogo lepše i sigurnije osećam u Grčkoj,Turskoj... a šta tek da kažem o Španiji. Bio pre 2 godine na Braču zbog ronjenja.Meni i mojoj grupi bilo super,i nismo imali problema....ali i ne mogu da kažem da neki moji poznanici nisu imali loša iskustva vezano za letovanje u Hr.
    (Marko, 17. jun 2019 15:33)

    # Link komentara

  109. Zahvaljujem na savetu. Savete inače odslušam, ali ih obično ne poslušam. Pa tako i ovaj put - pravac Korčula!
    (ljubomir, 17. jun 2019 15:28)

    # Link komentara

  110. Prošle godine sam bio u Hrvatskoj i ove godine idem! Budale uvek privuku budale. Ako si normalna osoba, možeš da ideš i na Mars. Dosta mržnje bre!
    (gfg, 17. jun 2019 13:33)
    Ја у Хрватској на летујем од кад су још оно у Сплиту давили оног војника и окретали леђа југословенској застави и химни. Нити купујем њихову робу. Ето нису заслужили ни један мој динар, нити ће. И не мрзим их јер би и то значило да трошим своје емоције на њих. Једноставно не требају ми ни мало.
     (Бата Стојковић, 17. jun 2019 15:25)

    # Link komentara

  111. Bugarska je zakon
     (Sasa, 17. jun 2019 15:22)

    # Link komentara

  112. U bratskoj Grckoj vam provaljuju u automobile i apartmane i kradu sve sto stignu. Nema veze, oni su vasa braca. Prosle godine Hr. je posjetilo oko 95.000 srpskih turista i izgrebano je 1 vozilo ispred nekog hotela u Dubrovniku. Dragi srpski gradjani svi ste dobrodosli u Hr., ne nasjedajte na zlonamjerne i maliciozne komentare sovinista. Budala i drva ima svugdje.
    (cibona zagreb, 17. jun 2019 15:22)

    # Link komentara

  113. Hrvatska, neka hvala. Ipak nas oni tamo smatraju četnicima, mali deo tako misli ALI NE HVALA. Nije bezbedno i tačka. Ko voli nek izvoli. Hleb =kruh, otok=ostrvo, itd.
     (Aleksandar, 17. jun 2019 15:21)

    # Link komentara

  114. Ne znam zašto bi mi trebao biti problem u Srbiji naruciti hleb, pirinac ili pasulj bez obzira sto ja kažem kruh, riža ili grah. U Grckoj ili Italiji sigurno ne naručujem na svom jeziku. Time pokazujem poštovanje prema domaćinu poštujući njegov jezik u njegovoj kuci....e sada ako bas to ne želim pokazati .....
    (Realista, 17. jun 2019 15:21)

    # Link komentara

  115. Da da, Grcka je vrlo bezbedna, jedne godine poplave a sledece pozari...
    Mozda nije terorizam ali svakako moze da bude opasno. Nigde nije 100% bezbedno, cak ni i sopstvenoj kuci
     (eeee, 17. jun 2019 15:20)

    # Link komentara

  116. GR je ne samo super bezbedna vec se i mnogo brze stize do GR a ljudi su vise nego ljubazni.
    Ja ne ocekujem da me GR vole ali ocekujem da sa osmehom naplate racun,sto oni i cine,profesionalno.
    A meni samo to i treba,profi,ljubazna usluga i bezbedan odmor.
    Zato dugo godina letujem samo u Gr.
    Ujedno,smetaju mi ljudi koji misle wow "braca Grci" ovo,ono, oni Palmini seljacki fazoni... znaci, ne postoje "braca" medju pripadnicima stranog naroda, postoji samo postovanje ili nepostovanje.
     (C i n i k, 17. jun 2019 15:19)

    # Link komentara

  117. Idem u Beograd prvi puta u mojih 43 godine života, za 10-tak dana...Iz HR sam..Ne vjerujem da će mi se bilo što dogoditi.

    Ok, imam male predrasude, ali ne toliko da bih odustao od puta.

    Hvala.
    (Lucca, 17. jun 2019 15:09)

    # Link komentara

  118. U pravu ke čovek. A onima koji se ne slažu želim neprijatnosti o kojima priča i sve će im biti jasnije.

    Ideš na odmor i strepis od manijaka...

    Zato su bogovi stvorili grčku.
     (Her Žika, 17. jun 2019 15:08)

    # Link komentara

  119. Ko boluje od zaborava, neka letuje u Rvatskoj
    (Pepe, 17. jun 2019 15:06)

    # Link komentara

  120. 2016. bio u Hrvatskoj. NIKAD VISE!
     (Rexon, 17. jun 2019 15:03)

    # Link komentara

  121. U Grckoj, npr. mogu da ti udju u sobu dok spavas i da te opljackaju.
     (Neplivač, 17. jun 2019 15:01)

    # Link komentara

  122. U CG primitivci na n-ti stepen, a n tezi beskonacnosti. Uvek bili i ostali. HR, stvar srece...GR bez greske.
    (Milos, 17. jun 2019 14:59)

    # Link komentara

  123. neznam koje od vas imao mogucnost letovanja na Krfu, Kritu i Kipru!?
    kada cuju da si Srbin, daju ti do znanja da se osecas kao kod svojih rodjenih!
    (Philip, 17. jun 2019 14:56)

    # Link komentara

  124. @Toxic_PR
    Cekaj, zar u Egiptu nije onaj Kim Il sung predsednik, sto hoce da preuzme vlast sa protiv onog politicara Madura. A i niej sigurno, ipak su tamo pre nekoliko godina oborili avion, kako ono bi ime grada...da, Donbas se zove. Dzaba im lepo more, mumije i borova suma kad su im tamilski tigrovi i piramide srusili.
    (Stojko, 17. jun 2019 14:55)

    # Link komentara

  125. Porodica mi je izbegla iz okoline Knina a u Hrvatsku nakon rata idem još otkad sam bio klinac počevši od 2001. Do sada sam išao nekih 12-13 puta i to na po 15-30 dana, nikad nisam uplaćivao aranžman, idem u svoju kuću koja je nekih 35km od mora, obilazim rodbinu, pomognem kome šta treba i naravno idem i na more. Za sve ove godine obišao sam gotovo svako mesto u široj okolini Šibenika, Zadra i Splita. Govorim beogradskom ekavicom, ne šapućem niti se krijem od nekoga, i nisam imao nijedan jedini problem na plaži, u gradu, prodavnici, restoranu. Jedini, nazovimo ga incident, imali smo još u početku 2002. ili 2003. kada su nam neki u preticanju pokazali srednji prst. Reklo bi se da, pošto je moja porodica direktno propatila imam puno pravu da mrzim Hrvate, ali ja to ostavljam ovim tastatura Srbendama (i njihovim kolegama sa druge strane imaginarnog nišana) koji su kroz Hrvatsku eventualno prošli kada su išli na matursku ekskurziju u Italiju ili pak ako su malo stariji onda do Trsta. I još samo jedno zapažnje direktno vezano za tekst, u CG na letovanje može ide samo neko kome je dobar domaći fudbal. Usluga je jedna velika nula i zbog toga ne bi smeli da imaju status turističke zemlje, ali bezbednost nije nikakav problem.
     (Mr. Blondie, 17. jun 2019 14:54)

    # Link komentara

  126. Треба бити реалан. Тренутно стање је такво да Србе нико не воли у окружењу. Сви су нам генерално непријатељи, Хрвати, Муслимани, Албанци, Македонци а најжалије Црногорци. Па ако идете на одмор очекујете да сву буде савршено, а не дастрепите да ли ћете доживети непријатност, а сигуран сам да хоћете. Зато је најсигурније у Грчкој, а ја бих се одлучио и за Турску ( каква иронија, Турци су нам сада већи пријатељи од...).
    (Izbeglica, 17. jun 2019 14:53)

    # Link komentara

  127. Pet zadnjih godina Grcka, ostrva. Sad u junu bio na Istri. Nikakvih problema nismo imali, cak sta vise gazde izuzetno ljubazne. No, iskreno Grcka je za Srbe najbolja. Tu cete stvarno osetiti gostoprimstvo, bratsko. Tu prosto ne morate da milsite o nicemu, 100% opusteni. Dok smo mi ipak u Hr pazili sta pricamo i vodili racuna vise nego sto bi jedan turist trebalo da vodi. Ipak je 20 godina proslo a ne 2. A o CG nemam sta da pricam, pa tamo ide samo onaj ko nema para. Sta cu tamo, pa to je 5 klasa ispod Grcke i Hrvatske...
    (Tera, 17. jun 2019 14:51)

    # Link komentara

  128. ...a mozda vas za vreme kupanja i nece pobiti gliseri koje voze bahati zadrigli crnogorci kojima je sve dozvoljeno pa i ubijanje kupaca na plazama!!!
    (ceca, 17. jun 2019 14:51)

    # Link komentara

  129. Mapu hrvatske sam izbrisao i iz garmina.
     (petar, 17. jun 2019 14:48)

    # Link komentara

  130. Slažem se sa profesorima. Zato nas te zemlje s početka proleća bombarduju tekstivina o lepotama i gostoprimstvu tih njihovih i uvek se nadju ovce koje odu na šišanje.
     (Stevan, 17. jun 2019 14:48)

    # Link komentara

  131. Pozdravlja te Zakinthos.
    (Logic, 17. jun 2019 14:46)

    # Link komentara

  132. Grčka je zakon, i Turska. U CG neću više iz principa i nije više bezbedno za nas. U Hrvatskoj sam bio jednom od rata i nisam imao problem ali sam bio u nekom grču stalno i trudio se da što manje pričam, kao da sam retard I usput molio Boga da mi sin od 4 god. ne zapeva neku zvezdin navijački pesmu koje je znao. Sta mi to treba kada idem na odmor. Da plaćam i jos se preznojavam ali ne od vrućine!
     (coa, 17. jun 2019 14:46)

    # Link komentara

  133. U Hrvatskoj će i ove godine ljetovati 100 do 120 tisuća srpskih turista i to se ne će promijeniti ni za slijedečih 20 godina. Pritom Hrvatska kao destinacija nije srbima ni među prvih deset zemalja, dok Srbija Hrvatskoj nije ni među prvih 50 emitivnih tržišta. U tom smislu profesorski savjeti nišane u prazno...
    (status quo, 17. jun 2019 14:46)

    # Link komentara

  134. Samo Grcka,Dal nas toliko vole, neznam,al uzivas I nisi ni blizu nikakvog konflikta ako si normalan.A u Hrvatsku I Montenegro nikako.
     (nikolq, 17. jun 2019 14:40)

    # Link komentara

  135. Ako se ponašaš civilizovano i poštuješ državu u koju si došao siguruno da nećeš imati nikakvih neprijatnosti.Prepostavljam da idete na odmor,a ne da se busate sa nečim u šta ni sami ne verujete.Grčku je sigurna i možete na neko zabito ostrvo da ponesete bez problema paradajz i slaninu i da uživata.Srećan put ma gde god da idete.
    (Bulgraž, 17. jun 2019 14:40)

    # Link komentara

  136. Turska - ako nemate all inclusive, nemojte da idete. Zvuči bleasavo, ali u all-inc varijanti ne mislite ni o čemu. Jedino je jako bitno da pratite uputstva kod transfera i svega ostalog. Uglavnom ne govore engleski jezik, lokalci su uglavnom ljubazni, ali komunikacija je problem.
    (Nomad, 17. jun 2019 13:15)

    ma, komunikacija ko bog, carsija, sokak, kebab, burek, jastuk, carsaf, ajse - ajse jok;)
    (pekmez aga, 17. jun 2019 14:38)

    # Link komentara

  137. Zapadna Italija zakon, sve ostalo je smesno...
     (nidza, 17. jun 2019 14:37)

    # Link komentara

  138. Pitanje za Grkofile, da li slučajno znate koliko je ljudi Slovenskog(Srba) porekla živelo u grčkim delovima Makedonije i Trakije krajem 19-og veka i koliko ih je ostalo danas?
     (marko, 17. jun 2019 14:36)

    # Link komentara

  139. I ja sam profesor pa mi ne bi palo na pamet da pričam takve gluposti. Uostalom godinama letujem u Hrvatskoj i toplo preporučujem letovanje u Opatiji. Pustite ljude da odluče sami, nisu oni maloumni da treba neko da im objasni šta je najbolje.
    (anči, 17. jun 2019 12:40)

    Ma čega li si ti profesor!? Možda u ilegalnoj srednjoj školi na predmetu najstariji zanat na svetu? Zato sezonu koristiš za sticanje prakse u Opa ti i ja?
     (znaš ti dobro koji, 17. jun 2019 14:36)

    # Link komentara

  140. Idi ti u albaniju ili tunis onda, jeftino je i neces imati "problema". Siris mrznju
     (ahaaaaa, 17. jun 2019 14:35)

    # Link komentara

  141. Pa čak i u Hrvatskoj može da se desi da naletiš na neku budalu ili da neko bude neljubazan, ali daleko je to od islamskih terorista.
    (Života, 17. jun 2019 12:47)

    Čuj, "pa čak i u Hrvatskoj može da se desi da naletiš na neku budalu..."!? Veće su šanse da nadrljaš u Hrvatskoj nego u Obali Slonovače (ili da bi ti razumeo, tvojim "maternjim jezikom" Obala Bjelokosti)! Manje je Srba stradalo u Libiji, Tunisu, Alžiru, Egiptu, Turskoj..., nego u Hrvatskoj. U Hrvatskoj je sistemski, organizovani državni terorizam protiv Srba i bilo čega što na Srbe i srpstvo asocira, a pouzdati se u sreću da naletiš na neki mali broj normalnih ljudi je opasna kocka i zabluda. Ne kažem da ih nema, isto kao što ne tvrdim da nema islamskih terorista u Tunisu, Turskoj, Fedraciji BiH, Crnoj Gori..., ali nisu državni projekat kao ovi u Hrvatskoj.
     (znaš ti dobro koji, 17. jun 2019 14:32)

    # Link komentara

  142. Ja nisam toliko iskljuciva mada se donekle slazem sa preporukama...prosle godine sam bila s majkom na plazi u Buljaricama i dozivela neprijatnost od grupe mladih Albanaca koji su dosli na plazu. Dobacivali su nesto, pominjali Kosovo, Srbe, nisam ih razumela ostatak naravno, znam samo da smo se pokupile i brze bolje otisle s plaze. Vise nikad, zaista, uopste mi to nije potrbno na odmoru.
    (Vana, 17. jun 2019 14:31)

    # Link komentara

  143. Svake godine je sve vise srpskih sezonskih radnika u Hrvatskoj, ovo je amo rec prijelomna godina, evo ovaj tjedan me posluzivala dva konobara kojima je bjezala ekavica na momente, a naglasak nisu ni pokusavali sakrit. Meni bas simpaticno, pristojni momci.
    Cuo samo kasnije da ih neka mladost ispituje koji su najbolji splavovi u Beogradu.

    Uglavnom radnika iz Srbije ce bit sve vise, a samim time i narod ce se naucit na njih, svaki od tih radnika ce sigurno sklopit par prijateljstava sa lokalcima i to ce tako matematicki se sirit tolerantnost, prihvacanje i navika, jednostavno zakon brojeva.

    Uzmimo za primjer gay paradu, prva je odrzana prije 9 godina u Splitu i vladalo je opsadno stanje te je bila prekinuta kamenovanjem iako je bilo puno policije, svake sljedece godine situacija je bila sve bolja, a policije sve manje.

    Jucer je takorec pola grada sudjelovalo u paradi i sa pljeskom ih ispratilo. Zabiljezen je jedan jedini incident i to verbalni od strane pijanog Crnogorca koji u Splitu radi kao sezonac:)
    (Zdrav razum, 17. jun 2019 14:28)

    # Link komentara

  144. @Prošle godine sam bio u Hrvatskoj i ove godine idem! Budale uvek privuku budale. Ako si normalna osoba, možeš da ideš i na Mars. Dosta mržnje bre!
    ....
    Da, da budale uvek privuku budale i pre ili kasnije ćeš ih i privući.
    Pogotovo sa tim 'bre' .
    Ili ga izbacis iz upotrebe i pripazis na izgovor. Ma uživancija bre!
    (Zemo glamoc, 17. jun 2019 14:26)

    # Link komentara

  145. Vama je mozda krivo sto nemate more, je li profesore? Idi na bazen onda
     (enjoy, 17. jun 2019 14:25)

    # Link komentara

  146. PROFESORE, kupaj se onda na adu c. Zamisljaj da je to more hahahahaha
     (modern love, 17. jun 2019 14:24)

    # Link komentara

  147. Potpuno vas podrzavam, nemate centa a nezahvalni ste gosti, pravac Grcka molim vas. Zalite se na uslugu u CG a 90% radnika je iz Srbije..
     (jovanpg, 17. jun 2019 14:24)

    # Link komentara

  148. (gfg, 17. jun 2019 13:33)
    Pa nije bas tačno, ja sam bio prvi i jedini put u Hrvatskoj pre par godina, konkretno meni i mom društvu se nije ništa desilo ali su zato devojke ja mislim iz Novog Sada ostale bez tablica što i nije baš tako mali problem, na odmor treba da ideš rasterećen i da ne misliš na probleme a ne da si zaokupiran problemom da li ćeš naleteti na ,,Budalu''...
    (Nikos, 17. jun 2019 14:21)

    # Link komentara

  149. Ružna im mora naspram Grčke, Španije.
    A tek ljudi, dno dna.
     (Werewolf, 17. jun 2019 14:21)

    # Link komentara

  150. e moj 'dosta bre mrznje'.Pre svega moramo da cenimo sebe i da budemo dostojanstveni a ne da se guramo tamo gde nam nije mesto i gde nas ne zele.Dajte malo drzite do sebe jer generalno hrvati o nama imaju upravo takvo misljenje a to je da smo uvlakaci i da se ponasamo kao 'cigani, sto bi rekli u njihovim komentarima u vecernjem listu..ovi srbi stalno kmece i guraju se tamo gde nisu pozeljni.
     (dejan, 17. jun 2019 14:20)

    # Link komentara

  151. Dovoljno je jednom da se desi nešto ne prijatno, tako i to jednom treba izbeći ako možeš! Idi tamo gde se osećaš dobrodošao za pare što platiš, a ne platiš i onda oprezaš dal ti neko nešto neće dobaciti itd
    (Rajberbre, 17. jun 2019 14:19)

    # Link komentara

  152. Kao da imaju sta da vide u Hrvatskoj pa ih nije briga sto su u opasnosti. Nije dobar odmor samo lepa priroda , koje stvarno ima u Hr ,ali sve ostalo je na veoma niskom nivou. Od vise Amerikanaca sam cuo o losoj usluzi i razocarenju ljudima, a ne samo po nasim primerima.
     (Bane, 17. jun 2019 14:18)

    # Link komentara

  153. "nikad" vise u cg. Aooooo ne pricajte gluposti. Niko vas ne tjera da dolazite a potom da pljujete. Imate druge lokacije osim cg, bas ne morate odje dolaziti ako vam se ne svidja.
     (Bd, 17. jun 2019 14:17)

    # Link komentara

  154. Ja 'letujem' u hrvatskoj svake godine, ustvari od dole sam poreklom i odem kući kad god imam vremena bez obzira na doba godine, obidjem groblje, budem par dana sebi za dušu i nazad.

    Leti cu se naravno spustiti sa klincima tih par kilometara do mora.
    Vezan sam za taj kraj ali ne mogu shvatiti da neko rodjen u srbiji ide dole i za to još plati teško zaradjenim novcem.

    Iskren da budem nikad nisam imao incident ali mi klinci pričaju ekavicom a i ja pomalo te me redovno domoroci ispravljaju.
    Ima budala, nije mi problem, ali da bi to plaćao moraš biti mazohista ili ne ceniti svoj novac.

    Osim tih lokalnih urodjenika po U grafitu ima i dosta psihičkih bolesnika koji misle da su hrvati ili domoljubi.
    Eto prošle godine u jedinom mestu na moru sa srpskom većinom napisali plaža za pse i srbe.

    Ja u istu vreću trpam ove što pišu U i ove koji im idu.
    Sadisti i mazohisti.
    Ok, nije većina ali je odredjen broj ljudi bolestan i ne znam šta bi neko plaćao dobrovoljan boravak u instituciji.
    (Bajo Benkovac, 17. jun 2019 14:13)

    # Link komentara

  155. "profesore" zaobidji onda cg.
     (1, 17. jun 2019 14:12)

    # Link komentara

  156. Za mojoh 35 godina koliko imam,nikad,ali nikad do sad nisam dozivela ni jednu neprijatnost na nacionalnoj osnovi ni u Hrvatskoj ni u Crnoj Gori. Svih 35 godina sam letovala ili Hr. ili Cg. a nekada u obe u toku jednog leta. Ponavljam,nikad,ni popreko pogled
     (b_,b, 17. jun 2019 14:10)

    # Link komentara

  157. I poglavar srpske crkve to isto kaze, u Hrvatskoj tuku Srbe a u C. Gori ubijaju ih i bacaju u jame.
    (Doc, 17. jun 2019 14:08)

    # Link komentara

  158. Covek u pravu 100%. U CG bio zadnji put 2001. kad nas je sa plaze proterao Aco Djukanovic. Bili smo na privatnoj plazi u HN na ranom jutarnjem kupanju uz odobrenje cuvara, dok je pomenuti slusao gusle u obliznjem kaficu i preko cuvara nam poslao poruku da se sklonimo sto pre jer je brat naredio. Od tada nikad vise CG. Da napomenem da nismo pravili nikakve probleme i gledali svoja posla dok se njegova muzika cula do Igala. U HR iz istih razloga ne bih isao. Zasto rizikovati ako to mozete da ocekujete iako je vecina ljudi normalna i dobronamerna.
     (strendzer, 17. jun 2019 14:08)

    # Link komentara

  159. Bio u Splitu, kao i na televiziji, ništa ne preuveličavaju, velika mržnja u Dalmaciji, nemam komentara. U crnu goru bio milion puta sa roditeljima, otkad ne idem s njima, samo grčka. Crna gora je jedna prljava obala, gde je gužva uvek i preskupo je, kao da su neko letovalište.
     (Chema, 17. jun 2019 14:04)

    # Link komentara

  160. @gfg
    "Pitanje odlaska na odmor u Hrvatsku je pitanje inteligencije."
    Ja bih samo dodao na to da sto se mene tice bas me briga za bilo sta sto se desi bilo kome ko je otisao u Hrvatsku. Niko ih nije terao da idu, sami neka snose posledice.
    (lepo im covek rekao, 17. jun 2019 13:58)

    # Link komentara

  161. Професоре ти или си луд или си изгорио по глави....ко те плача фрајеру...нигдје ми није било горе ко једне године у Грчкој...ужас ,а са њима сам и у иностранству имао контакта радећи ...цигани су марка за њих...а као што неко пре реће :" Будала ће наћи будалу гдје год да макне".Гледај своја посла и уживај.
     (Делија72, 17. jun 2019 13:56)

    # Link komentara

  162. U Tunis i Egipat ne bih smeo da odem (previse rizicno s porodicom ici). Turska je super, realno najveci luksuz dobijete za najmanje novca. U Grckoj je sve ostalo u 80-im i 90-im ( sto se tice smestaja, lezaljki..) , ali je more toplo, hrana dobra, bezbedno je... Crna Gora, nisam dugo bio, manje vise nije losa (bar moja iskustva). A u Hrvatsku ne bih otisao iz moralnih razloga najvise, a i da se ne bih osecao ugrozeno. Nikad ne znas kad ces na debila naici
     (maradona, 17. jun 2019 13:52)

    # Link komentara

  163. Za tango je potrebno dvoje, a za nevolju - samo jedna budala. Zato "teorija" o civilizovanom ponašanju gostiju koje neće izazvati nevolju od strane domaćina - nema eksperimentalnu podlogu.
    Još nešto mi nije jasno: kako to da su u CRO dvadesetak godina posle WWII, rado prihvatali turiste iz Nemačke i Italije, a dvadeset i pet godina posle ex-YU građanskog rata - ne prihvataju Srbe?
    (Posmatrač, 17. jun 2019 13:52)

    # Link komentara

  164. Kakva propaganda..e ovo nas uništi..ljudi, ne vjerujte ovima. Bijah u HR prošle godine, gazdarica me nudi da ostanem još 2 dana. Auto parkirano napolje, kraj puta. Ništa. Ovo treba slati u zatvor.
    (Rainman, 17. jun 2019 13:50)

    # Link komentara

  165. Хрватска закон!!! Сви који имају проблема са циркулацијом обавезно Јадран! У 90% случајева, море толико ладно да је излечење загарантовано... На срећу ја немам тих проблема, плус имам мало дете тако да само Грчка долази у обзир... чак ми ни не треба други разлог...
     (Невен, 17. jun 2019 13:50)

    # Link komentara

  166. Grcka samo Grcka...U Crnoj Gori nas mrze a u Hrvatskoj da ne pricam.Uce tako svoju i decu..
     (Rale, 17. jun 2019 13:50)

    # Link komentara

  167. Malo pre potrazih ljude kod kojih sam do rata letovao u hrvackoj. Kad vidi cuda sin im u HSP-u. Unuci poziraju ispred hr zastave sa podignutom desnom rukom ko nacisti. Neka bolje da mi ostanu lepe uspomene da nekvarimo.
     (Otklon od starnosti., 17. jun 2019 13:49)

    # Link komentara

  168. "Egipat? Pa tamo imaji 2 predsednika i armija je na dve strane, ratuju pomalo svake nedelje.
    (Toxic_PR, 1"
    Da nisi malo pomešao s Libijom? Al' nema veze, dobio si mnogo pluseva...obrazovani neki čitaoci.
     (J., 17. jun 2019 13:49)

    # Link komentara

  169. Taj isti profesor, VD, pre par godina bio je svedok kad su u Tunisu pucali na turiste... Toliko o bezbednosti.
    (Beogradjanin, 17. jun 2019 13:47)

    # Link komentara

  170. Само бих замолила све који овде хвале Хрватску и причају како им се никада ништа није десило да кажу искрено да ли говоре српски језик тамо или ипак користе њихове називе (типа јуха, оток, комад пице и сл.)?
     (Sandra, 17. jun 2019 13:47)

    # Link komentara

  171. Srbi moji dragi, da li se ikad zapitate da nije mozda do vas kad vam je grcka najblize a vjerovatno i jedino prijateljsko mjesto.
    (bosanac, 17. jun 2019 13:46)

    # Link komentara

  172. Hvala bogu! samo idite za Grcku, imamo mi svoje goste iz Njemacke i Italije..
    (Pula, 17. jun 2019 13:46)

    # Link komentara

  173. Uz svo uvažavanje profesoru, nije u pravu. Za CG ne znam, ali Hrvatska je potpuno sigurna, a neugodnosti su statistička greška. Te "statističke greške" novinari previše ističu, pa ljudi imaju osjećaj da su pravilo, a ne iznimka...
    (Ante, Zadar, 17. jun 2019 13:42)

    # Link komentara

  174. i keniji je opasno ima lavova, na tajlandu zmija.......
     (milo, 17. jun 2019 13:42)

    # Link komentara

  175. I ovaj je meni bio profesor. Kome je uopšte palo na pamet da pita njega o ovoj temi, to kao kad bi mene pitali za mišljenje o uzgoju indijskih oraha
     (stoper4, 17. jun 2019 13:41)

    # Link komentara

  176. Svakako idem sa porodicom u Grčku već 10 godina.
    (menko, 17. jun 2019 13:41)

    # Link komentara

  177. Rece covek na osnovu novinskih natpisa, na osnovu kojih je isto tako velika verovatnoca da ce vas neko u Grckoj opljackati, obiti kola i sl. Blago nama sa ovakvim profesorima univerziteta.
    (Okac, 17. jun 2019 13:39)

    # Link komentara

  178. Profesore, svaka čast. Da je više takvih, gdje bi nam bio kraj. Samo jako!
    (Hrvat, 17. jun 2019 13:38)

    # Link komentara

  179. Prošle godine sam bio u Hrvatskoj i ove godine idem! Budale uvek privuku budale. Ako si normalna osoba, možeš da ideš i na Mars. Dosta mržnje bre!
     (gfg, 17. jun 2019 13:33)

    # Link komentara

  180. “Želeli su da iskoriste još četiri dana koja su uplatili”
    Tipično za ljude sa ovih prostora.
    Kinta,sine.Uplatio sam,breeee..
    (b.sce., 17. jun 2019 13:31)

    # Link komentara

  181. ma samo srbija
    (sns, 17. jun 2019 13:30)

    # Link komentara

  182. Zasto da idem u Hrvatsku, gde ce me napadati i psovati mater Srpsku, zasto da idem u Crnu Goru, gde nepriznaju Srpski narod, ici cu u Grcku gde se osecam kao kod kuce, gde me docekaju kao brata, i gde se lepo osecam.
    (Bob, 17. jun 2019 13:26)

    # Link komentara

  183. moji poznanici su imali loša iskustva u Hrvatskoj na odmoru, a ja na Kipru nikada, čak pozitivna iskustva ljudi nas gotive istinski, i kad je Srbija bila u najvećim problemima, skupljali su po crkvama pomoć, slali, kačili zastave Jugoslavije po prodavnicama i kafićima, to sam sve svojim očima video i doživeo. Ako si mi bio prijatelj ili brat u najgore vreme, ostaću prijatelj kad dodju dobra vremena.
    (seljadin, 17. jun 2019 13:23)

    # Link komentara

  184. Tačno. Grčka i Turska su prave destinacije za Srbe.
    (kolaivozi, 17. jun 2019 13:20)

    # Link komentara

  185. Apsolutno se slazem...kao mali ssm godinana uzivao na Hrvatskom a tokom devedesetih i na Crnogorskom primorju.Danas svoju porodicu ne bih izlozio opasnosti i napetosti zbog par ludaka koji mogu da nam upropaste ne samo letovanje vec ne dao bog i zivot.Dok se situacija ne popravi,a msm da nikad nece zbog politicara,vidimo se u Grckoj.
    (Darko, 17. jun 2019 13:17)

    # Link komentara

  186. Istina je negde na pola.

    Svake godine idem u Crnu Goru jer mi je supruga odatle. Niko vas neće pogledati i generalno ljude baš briga ko ste i odakle ste. Naravno izuzeci postoje - Budva je recimo kritično mesto jer je tamo stalno gužva, svi su nervozni i sukobi su češći - najviše oko saobraćaja i parkinga. Naravno tu je i faktor izigravanja "baje" jer je Budva uvek bila šatro-elitno mesto, pa mora malo da se pokaže ko je glavni.

    Hrvatska - nisam bio od 1990. godine, pa ne znam. Imam drugare koji stalno tamo letuju na ostrvima, u Istri, Šibeniku i niko ih ne dira. Opet pojavi se tu i tamo natpis u novinama da je nekome izgreban auto, napadnut...

    Grčka je sigurica, uglavnom je sve predvidljivo, mada ljudi iz Srbije i Rusije umeju da zagorčaju letovanje - svađom oko parkinga, neotesanim ponašanjem, primitiviznom i slično.

    Turska - ako nemate all inclusive, nemojte da idete. Zvuči bleasavo, ali u all-inc varijanti ne mislite ni o čemu. Jedino je jako bitno da pratite uputstva kod transfera i svega ostalog. Uglavnom ne govore engleski jezik, lokalci su uglavnom ljubazni, ali komunikacija je problem.
    (Nomad, 17. jun 2019 13:15)

    # Link komentara

  187. Ja sam letovao pre dve godine bas u tom hotelu u Tunisu, a za dva dana idem za Dubrovnik. Nigde niste sigurni. Ali ako imate lepo kucno vaspitanje nigde nema nikakav problem. Kod turista je problem jer su vecinom svi bahati. pa eno primer sa Zakintosa. Znaci ako odes da se lepo provedes i budes normalan i kulturan svuda si dobrodosao.
     (Bojan, 17. jun 2019 13:11)

    # Link komentara

  188. Profesore ti fino put Albanije jer je tamo jeftino i sigurno , barem tako kažu
    (keki, 17. jun 2019 13:10)

    # Link komentara

  189. E ako profesor kaze...
    (Stojko, 17. jun 2019 13:08)

    # Link komentara

  190. Човек је у праву, потпуно.
    (Б а н е, 17. jun 2019 13:05)

    # Link komentara

  191. искрено
     (Вождовац, 17. jun 2019 13:02)

    # Link komentara

  192. Zao mi je sto srbi imaju problema na nasem moru, ajde jos i izbjegnes neki konflikt ili vrijedjanje ali djaba ako ti izgrebu auto ili zbuse gume. Pokvari ti cijeli godisnji, jos se sjecam kad sam prije nekih 15 godina 4 srbina savjetovao da ne idu u Zadar to jest dvoumili se izmedju Istre i Zadra pa ih poslao za Istru. Nikad necu zaboravit kad me jedan pitao koje je ono ostrvo, tako sam se poceo smijat ali ne zlonamjerno, mi kazemo otok. Popili kavu ispricali se i otisli, i dan danas ih se sjetim kad citam ove vijesti.
     (edi, 17. jun 2019 13:01)

    # Link komentara

  193. Egipat? Pa tamo imaji 2 predsednika i armija je na dve strane, ratuju pomalo svake nedelje.
     (Toxic_PR, 17. jun 2019 13:00)

    # Link komentara

  194. Slazem se 100%!
     (ingenting, 17. jun 2019 13:00)

    # Link komentara

  195. Dva puta "pokusao" da letijem u Hrvatskoj (Rovinj, Rab), dva puts imao neprijatnosti sto zbog tablica sto zbog govora.

    Hvala lepo ali mene Hrvatska vise nece videti. Grcka je zicer... prekepi, bezbedno, opusteno i za svaciji dzep po nesto. Od paradajz turizma do ultra luksuzs.
    (Nikola, 17. jun 2019 12:57)

    # Link komentara

  196. Pa realno.
     (Majkl Džondar, 17. jun 2019 12:56)

    # Link komentara

  197. Od 1992. godine ne ljetujem u HR niti imam nameru da tamo ikada idem,
    jer kako kaze profestor, zelim da se odmorim, uzivam i bezbrizno provodim
    odmor sa i medju ljudima koji me postuju i koji me ne preziru prema mom
    akcentu i govoru, te me negledaju "teroristu".
    Tko voli rizikovati, imati komplikacije i ne provesti se kako treba, neka ide
    u tu drzavu.
    (Turista, 17. jun 2019 12:51)

    # Link komentara

  198. Kakav tendenciozan članak. Ne letujem u CG 20 godina, ali ne stoji da je tamo nebezbedno za građane Srbije. Pa čak i u Hrvatskoj može da se desi da naletiš na neku budalu ili da neko bude neljubazan, ali daleko je to od islamskih terorista.
    (Života, 17. jun 2019 12:47)

    # Link komentara

  199. Au,profesore pa ovo se neće svideti ovim Yu nostalgičarima koji kada igraju Hrvati fudbal kazu:”Srecno komšije”,a posle skaču u more zbog tih komsija kao znak dobrodošlice....
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 17. jun 2019 12:44)

    # Link komentara

  200. Ipak ima i pametnih u Srbiji. Niko normalan ne treba letovati kod neprijatelja...
     (Zurkolomac, 17. jun 2019 12:44)

    # Link komentara

  201. Slazem se sa profesorom, ne vidim potrebu da me za moj tesko zaradjen novac neko verbalno provocira (kad narucim dve kugle sladoleda da me neko zatucano ispravlja sa "DviJe kugle") a kamoli da me neko fizicki napadne.
    U Grckoj nasuprot osetis svu toplotu gostoprimstva, ne zahtevam luksuz, ne zahtevam nista besplatno, jednostavno samo pristojnost i osecaj bezbednosti i slobode na ulici.
    Hrvatska i Crna Gora, ni u ludilu, moj novac, moj izbor, kultura, pamet i bezbednost na prvom mestu.
    (Kosmopolita, 17. jun 2019 12:44)

    # Link komentara

  202. To što je neko profesor ne znači da može da priča svašta i da plaši narod. I ja sam profesor pa mi ne bi palo na pamet da pričam takve gluposti. Uostalom godinama letujem u Hrvatskoj i toplo preporučujem letovanje u Opatiji. Pustite ljude da odluče sami, nisu oni maloumni da treba neko da im objasni šta je najbolje.
    (anči, 17. jun 2019 12:40)

    # Link komentara

  203. Slazem se u potpunosti. Naravno, ako neko misli drugacije, ok. Svako neka ide gde zeli.
     (Toto-ko-tunjo, 17. jun 2019 12:40)

    # Link komentara

  204. hahahahaha
    (misa, 17. jun 2019 12:36)

    # Link komentara

  205. To pokusavam i ja da objasnim mojim prijateljima. Necu da imam napetost dok sam na letovanju. Sto bi rekao Petar Bozovic:"Moz' bit',a i ne mora."
     (NBGD, 17. jun 2019 12:34)

    # Link komentara

  206. grcka toppppp
     (bg, 17. jun 2019 12:33)

    # Link komentara