- Komentari -
  1. Što smo bili nekad sila u basketu bili. Načekaćemo se do sledeće medalje, a zlato da ne pominjem. Španci su u sportu najbolji generalno zadnjih 20 godina, fudbal basket, rukomet i sl. Sistem su postavili kako treba i daje rezultate. Svi kreću na sport besplatno i onda selekcija , selekcija i selekcija. Velika zemlja talentovani za sport, ali sistem pobeđuje. a kod na s rasulo potpuno u svakom segmentu društva pa što bi sport bio izuzetak. Odnosno Jokić i Đoković su ekstermi, zbog suvog talenta Jokićevog i zbog podrške porodice - Novak. Kod nas od malih nogu igra samo onaj ko ima pare, tako da crno nam se piše.
    (Milorad, 20. septembar 2022 11:45)

    # Link komentara

  2. Nisam u životu gledako lošiju međunarodnu utakmicu, realno samo jedan jedini čovek je igrao ozbiljnu košarku, ostali su pravili budale od sebe... Posle ovoga mogu samo da se nasmejem na bilo kakva poređenja evropske košarke sa NBA, a evropski saigrači i treneri povukli NBA zvezde iz svojih timova na dno, pa se do kraja prvenstva igralo nekakvo kilavo loptanje. Bedno i jadno.
    (Bojan, 19. septembar 2022 13:38)

    # Link komentara

  3. Ovo je prvenstvo gde je deset reprezentacija imali priblizno isti kvalitet i moglo da uzme medalje. Medalje je odlucila sreca ili sudbina. Primer Francuske koji su srebrni uz dva poraza i dve neresene a obe su dobili ne na srecu nego na neverovatnu srecu, ili zlatni Spanci koje na tri kvalifikacione utakmice iz debelog minusa spasava stranac Braun igrom koju nikad nece ponoviti.
    (Миро, 19. septembar 2022 12:41)

    # Link komentara

  4. Na Ibaku,Mirotu,Ribas,dodas Sastre,Abelida i Abrines koji igra u Evropi opet klupu bi ima li jaku.
    (Basketas, 19. septembar 2022 12:24)

    # Link komentara

  5. Ovo nema veze sa evropskim prvenstvima i nacionalnim timovima. Kupiš par smera i imaš ekipu. Braun je sam dobio par utakmica kad se lomilo.
    (Rade, 19. septembar 2022 10:50)

    # Link komentara

  6. Ma ne lupajte ljudi da se špancima desila utakmica kao nama i oni bi ispali baš kao što je ispala grčka i kao što je ispala slovenija. Španci si dobri i stabilni ali ni blizu najbolja ekipa. Imali su više sreće od drugih i to je to, nisu ništa bolji.
    (Dex, 19. septembar 2022 06:52)

    Pa kako god, oni au osvojili ! A da se Spancima desila utakmica kao nama, Skariolo bi uzimao taj aut na vreme, slao par igrača da zalepi protivnike po cenu i grubih faulova čisto da prekine niz i poremeti protivnika, gledaj pre kakve su sve faulove pravili, kako su prgavo igrali, to tinje kad nema druge ide se do granice ! Dok je nas selektor gledao, čekao, držao Jokića na klupi, prosto ne znam šta mu se vrtelo u glavi u tom momentu !
    (JPR24, 19. septembar 2022 09:24)

    # Link komentara

  7. "Ernangomez, cancar... Sve perjanice nacionalnih timova. A greju klupe u klubovima da kada prva postava sedne na tajm autu da im bude toplo i ne bole ih krsta. Mi 2 mvp, top igrace klubova. I ne mozemo da se odbranimo 10 minuta od trojki. Samim tim nismo zaslužili nista bolje od onoga kako smo i prosli.
    (ppz, 18. septembar 2022 21:01)"

    Ima jedna presudna činjenica. A to je da u Španiji ključeve rešrezentacije drži selektor, a ne jedan košarkaš i to je ogromna razlika.
    Svi koji su se slagali sa naslovom na ovom portalu gde se govorilo da je igrač veći od selektora i reprezentacije su bili u zabludi.
    Nikada, kroz istoriju, a ni danas jedan igrač nije veći od reprezentacije.
    Nije značajniji od selektora. I po zahtevu jednog igrača se ne sme menjati sistem po kojem radi reprezentacija.
    Razumem opijenost jer smo u jednom trenutku imali 3 MVP, ali sistem je sistem i on jedini garantuje uspeh.
    Ukoliko Jokić ne želi da s epodredi sistemu i ne želi da se prilagodi selektoru ne treba ga više zvati. Rušenjem sistema i devalviranjem selektora sečemo granu na kojoj sedimo.
    (Đorđević 5 takmičenja, 3 medalje, nijedan MVP, 19. septembar 2022 09:08)

    # Link komentara

  8. Potpisujem sve sto je "laki027" napisao. Kosarkaska sila na silu smenjuje generacije i osvaja zlato. Bez Brauna bi ispali jos od Finaca. Ne kazem da nisu kosarkaska nacija, ne kazem da nemaju odlicne igrace, Skariolo je tu najveca faca, ali ovaj Braun koliko ih je iscupao puta...Nemce su isto samo zbog njega prosli inace bi ih ovo razvalili 20 razlike.
    Tako da bi druga prica bila da on nije igrao i ne bi ih dizalu u nebesa uz hvalospeve. Sramota je da takva kosarkaska nacija, 50 miliona ljudi, najjaca liga itd. nije iznedrila pleja. Igraj sa svojima pa koliko dobacis dobacis. i smenjuj onda generacije.
    (jakovljevic, 19. septembar 2022 08:58)

    # Link komentara

  9. Najveca sportska nacija Evrope a i sveta, tek posle njih smo mi iz bivse YU, bukvalno nema sporta koji nemaju i u svakom u vrhu!
    (Steel, 19. septembar 2022 07:47)

    Uz Francuze, oni su još jači. Zadnje OI bili su mislim u pet finala kolektivnih sportiova, a i svetski prvaci u fudbalu su.
    (bojan, 19. septembar 2022 08:33)

    # Link komentara

  10. Sad mi je malo lakse.Da smo dosli do finala nema sanse da bi pobedili Spaniju.10 ili drugo mesto,nama kakvi smo je isto.Tragicno je sto Pesic ostaje selektor,sto se necemo plasirati na svetsko i olimpijadu i sto to moramo da prihvatimo,jer ko smo mi(celokupna javnost,laici)da osudjujemo trenera koji sa Milutinovim igra protiv niske petorke,koji ne vidi da Vasa ne igra odbranu,pih 10 minuta,sta je to u danasnjoj kosarci.Obrni okreni,ostaju nam Zvezda i Partizan sa silnim osrednjim strancima,jer realno domacih nema,i nada da mogu malo da nas obraduju.
    (WalterNBGD, 19. septembar 2022 08:25)

    # Link komentara

  11. Dosadasnji kapiten Nemacke Benzing nije igrao na EP - trener ga jednostavno nije pozvao. Ali Nemci su treci a mi …
    (Pop, 19. septembar 2022 08:04)

    # Link komentara

  12. ovo prvenstvo je bedno i tuzno .
    (ivan, 19. septembar 2022 08:04)

    # Link komentara

  13. Naprosto,ljudi su nas prevazišli, spanska kosarka dominira kao nekad jugoslovenska. U utakmici izmedju spanije i litvanije se vidjelo da je ta kosarka nivo iznad, i Litvanci bi dosli do finala da su prosli Spaniju. Na nama je da mijenjamo sistem a i nacin kosarke, ocigledno da ne ide ovako vise, al tesko cemo ista promijeniti pogotovo jer su tu najvece prepreke blizanci iz BG. pozz svima
    (michigenac, 19. septembar 2022 07:58)

    # Link komentara

  14. Srbija se ponasala na EP kao nesiguran momak koji i bi i ne bi da zeni devojku, a Spanija kao momak koji devojci sigurno obecava ljubav i porodicu...
    (Yaros, 19. septembar 2022 07:57)

    # Link komentara

  15. Bravo, tako se to radi.
    (Polo, 19. septembar 2022 07:55)

    # Link komentara

  16. Najveca sportska nacija Evrope a i sveta, tek posle njih smo mi iz bivse YU, bukvalno nema sporta koji nemaju i u svakom u vrhu!
    (Steel, 19. septembar 2022 07:47)

    # Link komentara

  17. Ernangomez, cancar... Sve perjanice nacionalnih timova. A greju klupe u klubovima da kada prva postava sedne na tajm autu da im bude toplo i ne bole ih krsta. Mi 2 mvp, top igrace klubova. I ne mozemo da se odbranimo 10 minuta od trojki. Samim tim nismo zaslužili nista bolje od onoga kako smo i prosli.
    (ppz, 18. septembar 2022 21:01)

    Čitao sam do "top igrače klubova" . Koji su to naši igrači? Posle Jokića, naš najbolji igrač je bio Kalinić, a on je bio radilica u svojim klubovima, igrač zadatka, nigde nije bio među 3 igrača, osim u Zvezdi. Jaramaz 6. igrač Bajerna, Lučić 3.igrač Bajerna, Ristić ne znam ni gde igra, Davidovac je timski igrač, da se pojavi u ekipi srednjoškolaca ne bi bio glavni, jednostavno je takav, Milutinov rovit, ali tek sada se vidi koliko je limitiran, Gudurić 4.igrač Fenera, Nedović staklen, Kuridža 5.igrač Budućnosti, Marinković 12.igrač svog kluba... Dakle ne da nisu top, nego ne igraju ni u top klubovima.
    (Dag Kristi, 19. septembar 2022 07:15)

    # Link komentara

  18. Realno bi bilo bolje da se nokaut faza igra na dve dobijene, ovako cemo uvek imati iznenadjenja od nekih vasarskih ekipa, koje siluju trojke do besvesti.
    (strucnjak, 18. septembar 2022 23:12) 

    Ma najbolje da tražimo da se "promeni bodovanje" jer nam nesto ne ide...

    Turnirska takmičenja su ovakva od kada postoje.U tome i jeste čar turnirskih takmičenja.
    Slično je i sa strancima - kss je pristao na pravila igre,učestvovala nam je ekipa i ispala.Sad nesto da trolujemo o strancima je odvlačenje pažnje od suštine - pržili smo se,precenili se i pukli kao zvečke.
    @ Samo za tebe...
    Ono sto se promenilo je stletika,brzina...
    Što se tiče strategije/taktike/filozofije tu se nece nista promeniti kao sto se ne menja u vojnoj - od Hanibala do danas.
    Za trenere je kosarka resavanje problema (kao u sahu) i trendovi se pojavljuju ,pa onda odgovori na njh,pa nestaju da bi se ponovo vracali reciklirani (kaonu modi).
    Zato ne treba otpisivsti niti "male postave" niti 1,2,3,4,5 ...treba sve.
    Ono sto si u pravu - brzina.
    Uvek su tu osnovna neka "pravila" - dribling je samo nuzno zlo (kao sto si primetio).
    Sve je brže i kao sto u fudbalu danas dobar centarfor mora da iskoristi 1 do dve sanse jer ih nece vise imati 20 tako i kosarkas - kakvo carinjenje lopte.
    Pa ne igraju na treninzima klinci dzabe -"ajmo bez driblinga" pa onda "ajde da ne padne na zemlju" itd...
    Skok - pas - sut - ulaz- kretnja
    To je sustina basketa.
    (Komša, 19. septembar 2022 07:01)

    # Link komentara

  19. Ma ne lupajte ljudi da se špancima desila utakmica kao nama i oni bi ispali baš kao što je ispala grčka i kao što je ispala slovenija. Španci si dobri i stabilni ali ni blizu najbolja ekipa. Imali su više sreće od drugih i to je to, nisu ništa bolji.
    (Dex, 19. septembar 2022 06:52)

    # Link komentara

  20. Svaka čast špancima, defini su istorijska pojava u košarci! Ljudi su pobednici!
    (šumadinac, 19. septembar 2022 06:45)

    # Link komentara

  21. Pratila sam Eurobasket do utakmice kad su naši ispali(ali nju nisam gledala i dobro da nisam) ali sam znala da će Španci osvojiti. Takav narod.. šta ćeš.
    (., 19. septembar 2022 06:00)

    # Link komentara

  22. Prosto. Spanija ima najjacu ligu u Evropi. Imaju uvek veliki broj solidnih igraca na raspolaganju. Takodje se i dobro poznaju igrajuci zajedno u klubovima ili ligi. Mozda nemaju toliko velika zvucna imena ali mogu uvek da sastave 12 solidnih, u formi i uigranih igraca.
    (milan, 19. septembar 2022 05:44)

    # Link komentara

  23. Spanija nema ljude, ono malo visih ljudi uz dobre
    trenere pravi rezultate.
    Kod nas treneri uniste sve.
    Micic Teo.
    Prvi ima snage za jedno poluvreme i igra sam.
    Drugo siluje na sigurnu opciju u timu, drugog igraca i gubi lopte, procitan igrac, nije neko ko proigrava ceo tim.
    Teo je vise timski igrac, proigrava, nije klasicni suter i igra dva poluvremena.
    Nema tu neke prevelike filozofije.
    (Miki, 19. septembar 2022 05:25)

    # Link komentara

  24. osim Ljulja i Rubia, imaju oni i Ribasa, Ibaku, Mirotica..
    (dx, 19. septembar 2022 05:20)

    # Link komentara

  25. Skariolu Nobelova nagradu za odbranu na ovom EP. Koliko promena odbrane i koji kvalitet u odbrani. Francuzi cesto zbunjeni veceras a raspucane Nemce potpuno zaustavili u 4.cetvrtini.
    (D, 19. septembar 2022 02:18)

    # Link komentara

  26. Svaka čast Špancima na tituli, ovo je pobeda timske košarke i odličnog trenera. Za sve one koji kažu da je Lorenco odjednom postao Španac, nije baš tako.Posle rođenja pa do svoje 16-te godine je živeo u La manči, u Toledu i tek onda se sa majkom seli u USA. Proguglajte malo, verujem da ga Španci nisu onako, random izabrali već su imali podlogu za to koja nije samo košarkaška.
    (objektivan, 19. septembar 2022 02:02)

    # Link komentara

  27. Za Micica se slazem.
    Ali ova fama oko Tea... Kakva bre hladna glava i mirnoca Tea?! Pa samo jednom u životu je pogodio odlucujuc sut, trojka protiv Spanije, pa ga svi dizu u nebesa! A pre te trojke nas je unistio svojim omasajima i da nije igrao, mi bi tu utakmicu mnogo ranije priveli kraju!

    A onda pominjes Tripkovica kao trojkasa...ccc. Pored jednog Bogdanovica, ti si se setio trecerazrednog Tripkovica.
    (Under KV, 18. septembar 2022 23:35)

    Kad pričaju o Teodosiću ljudi uporno gnjave o toj nebitnoj trojci protiv Španije koja nam u suštini nije donela ništa osim što smo otišli u polufinale gde smo pokradeni protiv Turske i na kraju završili četvrti. Teodosić je za našu košarku uradio mnogo više od toga,
    2009. u polufinalu protiv Slovenije koja je od ove današnje jača za nekih 15 razlike, ubacio je 32 poena i uz Krstića i Veličkovića nas odveo do prve medalje posle 7 godina.
    2014. najefikasniji protiv Francuske u polufinalu, odveo nas sa Bjelicom i Bogdanom do svetske medalje(opet bio najefikasniji, čini mi se u prvom poluvremenu 20 poena)
    2016. Polufinale sa Australijom rešio maltene sam, bukvalno ih je oduvao sa terena što se tiče igre u napadu a u odbrani smo ih stisli da nisu znali gde se nalaze, sa sve Teom koji igra lošu odbranu, ekipa koja je svima zatrpavala koš do te utakmice, prva Olimpijska medalja od 1996.
    Bez njega smo samo 2017. osvojili medalju kad su koliko se sećam sve ekipe imale probleme sa sastavima i otkazima igrača.
    Evo čisto malo argumentacije oko ove nebuloze koja se provlači u zadnje vreme kao činjenica: Ništa nije uradio osim trojke Španiji. Uradio je i te kako, i igrača da njega zamenimo nemamo, niti ima nekih najava da će da se pojavi
    (basko, 19. septembar 2022 01:53)

    # Link komentara

  28. Francuzi na aparatima
    Novicki na šutiranju tiketa u kantu
    Dončić na fizikalnoj terapiji
    Đanis na vežbama kontrole besa
    Jokić na salašu
    Pešić na putu za Nemačku
    Teo na kafanskom stolu
    (Na kauču, 19. septembar 2022 01:26)

    # Link komentara

  29. Šta sad su neki problemi oko trojki? Koliko znam postoje pravila i svi koji pobijede u skladu sa pravilima zasluzili su pobjedu. Ako neko može da ubacuje samo trojke neka ubacuje. Ako neko u tenisu može da pobjeduje samo tako da udara aseve neka udara. Ako u fudalu moze neko da pobjeđuje samo tako da se brani i da svih 10 stoji u formaciji autobusa ispred svog gola neka izvoli. Sve je regularno i niko nema pravo da mu prigovara. Svako ima pravo na taktiku. Mozda nije atraktivno za gledanje ali ako igra za pare ili trofej ljepota mu nije prvi prioritet. Idealno je da se ujedini pobjeda i atraktivnost ali to mogu samo oni sa velikim budžetom i velikim talentom. Ali drugi moraju da igraju sa onim sta imaju pa moraju i taktiku da razviju u skladu sa tim. Kad ne bi bilo taktike ne bi bilo ni iznenađenja i ne bi trebalo ni da se igra, nego da se odma da trofej najskupljoj momčadi, ali ne može tako. Zato ne zamjeram nikom na stilu igre, nek igra kako hoće i super ako priredi senzaciju.
    (idealno i realno, 19. septembar 2022 01:14)

    # Link komentara

  30. Španija košarkaška naslednica Sovjetskog Saveza i Jugoslavije. Od 50-ih do 7o-ih evropskom košarkom jev dominirao SSSR pedvodjen pukovnikom Gomeljskim, od 70-ih do kraja veka JUgoslavija predvodjena Žeravicom, Obradovičem, Pešićem, od 2002. potpuna dominacija Španije predvodjene Pepu Ernandezom i Serdjom Skariolom. Evropa u istoriji ima tri košarkaške sile SSSR Jugoslaviju I sada Španiju. Prve dve su istorija i više ne postoje, dominacija Španije traje dve decenije videćemo dokle.
    (pet rejli, 19. septembar 2022 01:14)

    # Link komentara

  31. A sta da se radi, neko ima trenera a neko ima pesica...
    (klasika, 19. septembar 2022 01:02)

    # Link komentara

  32. Španija je bila na korak od ispadanja protiva Litvanije, nemojte se zanosoti, malo više sreće u presudnom momentima i eto ih sa zlatom, btw svaka im čast kako su nemce pregurali
    (Ivan, 19. septembar 2022 00:28)

    # Link komentara

  33. Šta reći za najbolju košarkašku reprezentaciju u Evropi u XXI veku. Ušli su u svako polufinale EP od 1999. naovamo, jedino 2005. nisu uzeli medalju (Gasol povređen), na OI su od mogućih pet uzeli tri medalje u ovom veku, a gubili su samo od SAD u eliminacijama. Što se SP tiče, dva puta su ga uzimali (2006. i 2019), ostalo gubili u 1/4 finalima (2002, 2010. i 2014). Još jedna stvar, da li mislite da neko spominje kao lošu odluku naturalizovanje Lorenza Brauna?
    (Zambezi, 19. septembar 2022 00:08)

    # Link komentara

  34. Španiji kapa dole za prikazano u prethodnih dvadeset godina... Pri tome, ne mogu da zaboravim kako su ih sudije otkinule u jednom finalu protiv SAD, mislim da je to bilo na OI....
    A što se nas tiče, da smo živi i zdravi, a košarka je tu i čekaće nas.... Uzdravlje svima!
    (eeeee, 19. septembar 2022 00:05)

    # Link komentara

  35. Apsolutno zaslužena pobeda Španaca nad Francuzima večeras i njihovo potpuno zasluženo osvajanje 4. titule evropskog šampiona! Na ovom prvenstvu Španci su pokazali šta je savremena košarka, šta je kolektiv, šta je šampionski kontinuitet, šta je dobra organizacija, šta je dobar trener, šta su dobri igrači. Došli su na prvenstvo sa gotovo u potpunosti novim i podmlađenim timom, od velikih starih asova tu je bio moćni Rudi Fernandez koji je dirigovao ovom novom ekipom i odigrao još jedan fenomenalan turnir. Braća Ernangomez odigrali odlično, Lorenco Braun fenomenalan, i svi ostali doprineli španskom kolektivu da još jednom pokažu svi skupa celoj Evropi i celom svetu šta su pravi šampioni. Ubedljivo najbolji tim na ovom Evrobasketu su Španci i osvojili su zasluženo svoju 4. titulu šampiona Evrope! Uživanje je bilo pratiti ih od prvog meča u grupi sve do velikog finala i velike pobede nad Francuzima! Bravo za Špance i alal vera na odličnoj igri i velike čestitke na novoj tituli šampiona Evrope!
    (Ivan Veljković, 18. septembar 2022 23:57)

    # Link komentara

  36. Forma je tempirana za kvalifikacione utakmice za Svetsko prvenstvo koje su igrane pred početak Evropskog prvenstva. Sa tom top formom se ušlo i u grupnu fazu. Nije bilo podizanja kroz utakmice u grupi.
    U osmini finala protiv motivisane Italije došlo je do pada i to je to.
    Platili smo danak suludim sistemima kvalifikacija i možda nekim trenerskim odlukama.
    (KadPorastemBićuKengur, 18. septembar 2022 23:55)

    # Link komentara

  37. Sergio Skariolo dozivotni selektor ovo jeste negde nova generacija ali kad se vrati Rubio i Ljulj bice jos jaci a sa reci za Rudija veteran a pokida. Da se ne ljute drugi ali ova Spaniju jedino los dan ili bas da odigras maestraelno nema drugi nacin. Oni su za Evropu tata mata. Jer koji god tim da posalju bude medalie. Cestitke na novom zlato. Samo jedan poraz a Lorenco opravdao ocekivanja iako stranac. Garuba bloker a Diaz dobro mennjao na toj poziciji.

    Naravno Francuzi jos jednom pokazao gubitnicki mentalitet kad treba protiv Spanije oni gube u finalu . Jednostavno ono sto odvaja ove su dve stvari timski duh i pobednicki karakter a to Francuska nema. Gober jedino svetla tacka osta li mrka kapa... Cestitke Spancima na tituli potpuno zasluzeno...
    (Basketas, 18. septembar 2022 23:54)

    # Link komentara

  38. Ukinuti šut za tri poena, vratiti se u pravila od pre 1984. godine, pa onda da vidimo pravu košarku.
    (King Kong, 18. septembar 2022 23:51)

    # Link komentara

  39. Koliko lupetanja o Vasi Miciću. Final four Eurolige je pet puta teže, važnije i za igrače ispkativije takmičenje od Evropskog prvebstva u košarci. I on je dva puta bio MVP tog final foura. To nijedan naš plej kojd pominjete nije postigao niti će postići. A ovo neku uzmu razni Diazi i Huanči
    (Gordana, 18. septembar 2022 23:44)

    # Link komentara

  40. @MJ23, Bogi snajper? Znaš da se zezamo na NBA topiku sa tim? Pamtim ja neka njegova mašenja u reprezentaciji koja su nas skupo koštala. Tripković je bar bio konstantan. Ali kakav god Bogi da jeste, činjenica je da je za sve druge u reprezentaciji doktor i Stef Kari lično.
    (Obrad, 18. septembar 2022 23:43)

    # Link komentara

  41. Razmislsjam nesto, lose smo prosli u timskim sportovima ove godine. U vaterpolu na EP, kosarci na EP i odbojci na SP smo ispali u osmini finala. U vaterpolu na SP u cetvrtfinalu.
    Vaterpolisti su bili oslabljeni na SP i dosli su do 5. mesta, a onda su sa jacim timom ispali na EP u osmini. U odbojci imamo jak tim, a o kosarci da ne pricam i propisno se osramotismo.
    (Nikola, 18. septembar 2022 23:10

    I u vaterpolu smo izgubili u osmini finala od Francuske :)
    (King Kong, 18. septembar 2022 23:42)

    # Link komentara

  42. Micić jeste MVP. Nečega. Na terenu je dokazao da je čoker na kvadrat. Nikad neće biti legenda srpske košarke jer nema hladnu glavu i mirnoću jednog Tea. Ne pomaže ni da osvoji 10 MVP nagrada zaredom. Drugo, mi nemamo krštenog trojkaša još od Tripkovića, a trojka je sve u današnjoj košarci. Selektor nam je zaostao u vremenu neke tamo Jugoslavije. Čestitke Španiji na demonstraciji sile..
    (Obrad, 18. septembar 2022 22:09)

    Za Micica se slazem.
    Ali ova fama oko Tea... Kakva bre hladna glava i mirnoca Tea?! Pa samo jednom u životu je pogodio odlucujuc sut, trojka protiv Spanije, pa ga svi dizu u nebesa! A pre te trojke nas je unistio svojim omasajima i da nije igrao, mi bi tu utakmicu mnogo ranije priveli kraju!

    A onda pominjes Tripkovica kao trojkasa...ccc. Pored jednog Bogdanovica, ti si se setio trecerazrednog Tripkovica.
    (Under KV, 18. septembar 2022 23:35)

    # Link komentara

  43. Francuska imala fantastican sut, za tri 39 posto, za dva 83 posto i izgube 12 razlike.
    (kaokakao, 18. septembar 2022 23:33)

    # Link komentara

  44. Daj ne lupajte više. Mi smo igrali najlepšu i najubedljiviju košarku na turniru, dobro počeli i protiv Italije i verovatno na +14 pomislili da ćemo i njih rutinski odraditi do kraja, oni počeli da pogađaju, mi i dalje bili samouvereni da nam ne mogu ništa i onda kad je sve otišlo dođavola je bilo kasno. Pobedili Grke i Turke u veoma važnim utakmicama... Slažem se jedino da smo tapkali u mestu tih desetak minuta protiv Italije kad smo propustili da odigramo agresivnije, a oni nas ubili trojkama koje nisu mogli da promaše.
    (Džoni, 18. septembar 2022 22:46)
    Da ti pomognem da malo bolje sagledas situaciju... Spanci i Francuzi su dosli da igraju finale i u tome uspjeli. Njima se nije dogodilo da neka ekipa 10 minuta pogadja a da oni nemaju odgovor. Grci su dosli da probaju nesto, sto je i sam Janis rekao. Uopste nisu sebe dizali u nebesa. Jedina ekipa koja je sebe dizala i ocekivala finale je Srbija i fulala je. Zato sto nije imala odgovor na tih 10 minuta protivnika. Zato sto nema tri krstena defanzivna igraca u ekipi i nema tri krstena sutera.
    Spaniji je Rudi od 37 sluzio da pogodi kada je najpotrebnije, Francuzima Jabusele. Slozices se taj nivo cojonesa u Srbiji trenutno ne postoji.
    Uzgred budi receno, za ove sto prozivaju lika koji se zove Lorenco... Eeeej, Lorenco. Covjeku majka iz Spanije, zivio u Spaniji 16 godina, i ladno se likovi javljaju da je kupljen i da pojma nema dje je Spanija.
    (Srbodin, 18. septembar 2022 23:30)

    # Link komentara

  45. Konačni kraj "najboljeg" EP u istoriji,koji je osvojila ekipa koja nema igrača svetske klase, nestvarno...Ne znam da li se ikada, u bilo kom sportu desilo da neka ekipa osvoji turnir, a da nema majstora u ekipi. Pobedio "sistem" (pišu ovde neki), lol. Najbolji igrač "sistema" kupljeni Lorenco.Nekada braća Gasol,Ibaka, Mirotić,Kalderon,Rubio,Navaro,a sada braća Ernangomez... Parker, Batum,De Kolo, Diao... Uporedite to sa ovom Francuskom. Poljska je 4 u Evropi, oni u ABA ligi ne mogu da budu 4.A i Šruder ispade igračina...I kao šlag na tortu dođu tragične Fibine sudije.Koliko samo loših odluka, a vrhunac je to što su ljudi "ubili penal završnicu" sa gomilom besmislenih nesportskih lični koje su sudili.
    (goran, 18. septembar 2022 23:29)

    # Link komentara

  46. Ljudi, košarka kao igra se menja. Kada ti neko utrpa 15 trojki iz 30 pokušaja, nema odbrane od toga. Ko bolje bude šutirao trojke, taj će pobeđivati i osvajati titule.
    (Vlada, 18. septembar 2022 22:35)
    Jel ti mislis da Italijani nisu pokusali da prodaju tu foru Djordjevicu kad je bio selektor. Ali tad je imao za pomocnog Mutu Nikolica koji moze da ti napise disertaciju kako se igra protiv tima koji stavi 4,5 brzih, niskih poentera. Pogledaj te tekme Srbija ih je ladno odradila bez ikakve neizvesnosti. Muta je cak takvu igru forsirao kad Partizan nije imao centra jer nisu imali love pa je dovodio neke igrace iz Dinamika.Pa je Partizan pobedjivao nekim ludackim rezultatima u EK tipa 105 98. I svi su se lozili kao Partizan Golden State. Ali to je iluzija,madjionicarski trik na koji su naseli Kokoskov i Pesic.
    (Hudini, 18. septembar 2022 23:23)

    # Link komentara

  47. Serdjo Skariolo je majstor taktike ali ga jedno kvari da bude savrsen a to je na brzinu Spanac Lorenco Braun. Ovaj amerikanac je u skoro svim utakmicama bio kljucni igrac pitanje koliki bi domet bio furije da nije bilo njega.
    (laki027, 18. septembar 2022 22:52)

    To je samo zato sto ih je Doncic "ispalio" :)
    Inace se slazem.
    Spanija kosarkaska supersila, ipak strategija i pamet pobedjuju.
    (Nenad, 18. septembar 2022 23:23)

    # Link komentara

  48. B92

    Razmislsjam nesto, lose smo prosli u timskim sportovima ove godine. U vaterpolu na EP, kosarci na EP i odbojci na SP smo ispali u osmini finala. U vaterpolu na SP u cetvrtfinalu.
    Vaterpolisti su bili oslabljeni na SP i dosli su do 5. mesta, a onda su sa jacim timom ispali na EP u osmini. U odbojci imamo jak tim, a o kosarci da ne pricam i propisno se osramotismo.
    (Nikola, 18. septembar 2022 23:10)

    Sve ide ka tome da cemo u fudbalu prvi put napraviti dobar rezultat i da ce to biti kruna Srpskog sporta
    (boki89, 18. septembar 2022 23:22)

    # Link komentara

  49. Ne mogu dase ne otrgnem utisku da je prethodno EP bilo mnogo kvalitetnije i neizvesnije i pored manjeg broja NBA igrača na njemu. Španci iako bez zvučnih imena zasluženo u finalu, Francuzi zalutali u istom, igrali kao i mi, sporo i bezidejno. Opet centri nisu odneli prevagu već poenteri za tri čemu se nismo prilagodili ni mi protiv Italije, niti Francuzi protiv Španije. Malo ko je primetio da naši nisu bili niti fizički niti kondiciono dobro pripremljeni, pa su zato još od prve utakmice sa Holandijom trčali oko linije za tri u odbrani kao muve bez glave često i komično izgledajući i dozvoljavajući bar u 80% slučajeva da protivnički igrači kao duhovi ostaju sami iza linije za tri. Pešić je priča za sebe, loše selektujući ekipu i pozivajući povređene igrače i one sklone povredama a tu pre svega mislim na Nedovića i Gudurica dao je priličan pečat ovom neuspehu. Vanja Marinković koji je iznenađujuće brzo ulazio u šut na svakoj utakmici na kojoj je počinjao kao starter, vrlo brzo je završavao na klupi i bivao tu i zaboravljen. Jokić kao naš najbolji igrač a čini se i celog prvenstva je morao da igra bar 35 minuta po utakmici od mogućih 40 a ne da se eksperimentiše sa nespremnim Milutinovom. I na kraju igrač koji mi je još od Zvezde najmanje ulivao poverenja na mestu prvog pleja Vasa Mićić je to mišljenje opravdao i u finalu i samo dokazao da nikada neće biti ni senka Saleta Đorđevića i Teodosića na toj poziciji. Pored zdravog Bogdanovića nama je svakako falio i profil odbrambenog igrača Dobrića ili Lazića koji bi kidao u odbrani i nadtrčao protivničke šutere. Još par reči o samom prvenstvu i par promašaja vezano za isto. Definitivno loš sistem takmičenja gde bi umesto plej ofa posle grupne faze od 6 timova trebalo ponovo vratiti grupnu fazu ali po 4 tima u grupi a tek posle toga početi plej off sa 8 timova. Time jedna Poljska koja je od nas i Francuza izgubila sa čak 70tak razlike ne bi imala ni promil šanse da dođe do polufinala a tu spadaju i Finska, Ukrajina pa čak i Italija. Drugo pod hitno ukinuti strance u nacionalnim selekcijama jer su Rendolf Sloveniji 2017te i sada Lorenco Braun i onaj drugi Amerikanac u Španskoj reprezentaciji bili odlučujući faktor da ove ekipe i osvoje Evropska Prvenstva. Treće rešiti problem lošeg suđenja i vratiti ULEB sudije na sva evropska i svetska prvenstva pod okriljem FIBA. Samo tako će košarka biti vraćena na mesto kojoj joj i pripada u svetskom sportu.
    (Pjer, 18. septembar 2022 23:22)

    # Link komentara

  50. Ali da Grčka, Slovenija, Srbija, Litvanija ne dođu ni do polufinala nego da Nemačka osvoji bronzu pobedom nad Poljskom haha pa se onda ljudi i dalje kockaju i misle da će se tako obogatiti
    (Ns, 18. septembar 2022 23:21)

    # Link komentara

  51. Prvo organizuju Evroligu po sistemu da samo desetak klubova iz najbogatijih zemalja stalno učestvuju i tako svojim igračima zagarantuju jake utakmice i brže napredovanje. Skapirali da im treba jaka liga za jake igrače pa pored svoje lige imaju i Evroligu. Onda dozvole po dva stranca i konkretno Španci između ostalog imaju koliko vidim dva amerikanca u timu. Pa dobro ljudi ima li tu imalo regularnosti. Hajde da dozvole neograničen broj stranaca pa neka pobedi "bolji". Ako bi se ukinula Evroliga i zabranili stranci rezultati bi bili sasvim drugačiji. Do sada nisam pratio klupski fudbal i košarku zbog prevelike komercijalizacije, pratio sam samo reprezentativna takmičenja. Sada kada sam video da praktično svi imaju strance definitivno odustajem. Jednostavno kad Braun da koš za Španiju meni um ne reaguje, ne ide mi u glavu da je Španac dao koš. A i nije dao Španac, zar ne.
    (Zoran Ilić, 18. septembar 2022 23:20)

    # Link komentara

  52. Mnogo se kosarka promenila. Sada tapkanje lopte i spore akcije vise ne piju loptu. Retko ko igra sa pravim centrom i na akcije u kojima centar ucestvuje a da to nije blok za sut. Jednostavno, ovo je sada brza, suterska trojka u kojoj moras da se snadjes…Bas ruzno prvenstvo, mnogo podseca a NBA utakmice pre plej-ofa.
    (Samo za tebe….., 18. septembar 2022 23:17)

    # Link komentara

  53. Nikako najbolje EP, nikako!!! Preciznije nikada više nba Zvezda na Prvenstvu, to da.. I Nisu ni u finalu igrali njihove reprezentacija, dakle igrao je najbolji tim Španija i Zalutala Francuska, Nemačka je odlična bila, a i Španija i Francuska nemaju zvezde na nivou Jokić, Janis, Dončic, Furnije, Dragić ok star je, Bojan, Markanen...Šruder nije ime na nivou gore pomenutih.. Kako god Svaka čast Spaniji koju ne volim zbog ponašanja njihovih igrača legendarnih, ali svaka čast.. Dakle jedna Srbija, Litvanija, Španija stara, Italija, Grčka, Francuska stara tukla ove Finaliste 10 mečeva za redom po 30 plus poena lagano.. I to ko prati košarku od 95 pa do 2016 su ove gore reprezentacije, pa ko pamti ko je tada igrao u kojoj..
    (wolwerine, 18. septembar 2022 23:17)

    # Link komentara

  54. Sam ja jedini koji je primetio da rts ne da nije prenosio ceremoniju,dodelu medalja nego se odma isključio,ni zavrsna rec!!

    Da ne idem unazad za vreme EP kasnjeje u prenos,prenos 1/4 na drugom,pa ostatak na prvom i obrnuto itd itd.
    Cak ni mi kad smo igrali nista
    Nije cak ni strasno ni sramno ni jadno naviko sam
    Jednom recju rts
    (Marko, 18. septembar 2022 23:14)

    # Link komentara

  55. Realno bi bilo bolje da se nokaut faza igra na dve dobijene, ovako cemo uvek imati iznenadjenja od nekih vasarskih ekipa, koje siluju trojke do besvesti.
    (strucnjak, 18. septembar 2022 23:12)

    # Link komentara

  56. Razmislsjam nesto, lose smo prosli u timskim sportovima ove godine. U vaterpolu na EP, kosarci na EP i odbojci na SP smo ispali u osmini finala. U vaterpolu na SP u cetvrtfinalu.
    Vaterpolisti su bili oslabljeni na SP i dosli su do 5. mesta, a onda su sa jacim timom ispali na EP u osmini. U odbojci imamo jak tim, a o kosarci da ne pricam i propisno se osramotismo.
    (Nikola, 18. septembar 2022 23:10)

    # Link komentara

  57. Primer kako se bori i gine za tim, Spanija sa osmoricom evrokup igraca osvaja titulu. Svaka cast
    (Skoplje, 18. septembar 2022 23:09)

    # Link komentara

  58. Takva je kosarka da imas skor od 6-3 na prvenstvu i dodjes do srebra.
    Spanija, Srbija i Grcka su jedine ekipe koje su imale po jedan poraz, nakon toga slede Nemacka i Slovenija sa po 2 poraza.

    Realno bi bilo da su ove ekipe igrale polufinale ali gotovo sada.
    (strucnjak, 18. septembar 2022 23:08)

    # Link komentara

  59. Trece, ipak mislim da se kosarka uvek mora igrati na 4 dobijene. Takva je igra da previse lako jedan tim moze uci u seriju koseva ili promasaja i dobiti mnogo jaci tim ili izgubiti od slabijih. Vrlo je moguce da bi finalisti i sampion bili isti, ali bismo mi makar dobili Italiju i Slovenci Poljsku. Mozda i ne bismo, ali bilo bi makar sampionat bio daleko objektivniji.
    (jsx, 18. septembar 2022 22:39)
    A da li bi smo u tim revansima dobili Amerikance, Argentince i Litvance u onim istorijskim utakmicama i koliko bi medalja do sada sakupili na taj nacin? Lepota sporta je i u toj neizvesnosti jer ne mora uvek kvalitetniji tim da pobedi vec moze i onaj sa vise zelje.
    (hrabri_krojac, 18. septembar 2022 23:08)

    # Link komentara

  60. Igraju svi osim nas, mi tapkamo u mestu :-)
    (Jb, 18. septembar 2022 22:28)

    Daj ne lupajte više. Mi smo igrali najlepšu i najubedljiviju košarku na turniru, dobro počeli i protiv Italije i verovatno na +14 pomislili da ćemo i njih rutinski odraditi do kraja, oni počeli da pogađaju, mi i dalje bili samouvereni da nam ne mogu ništa i onda kad je sve otišlo dođavola je bilo kasno. Pobedili Grke i Turke u veoma važnim utakmicama... Slažem se jedino da smo tapkali u mestu tih desetak minuta protiv Italije kad smo propustili da odigramo agresivnije, a oni nas ubili trojkama koje nisu mogli da promaše.
    (Džoni, 18. septembar 2022 22:46)

    Кошарка се игра за победе и трофеје а не за некакву лепоту. Играти лоше десет минута некада је многе и у фудбалу, а камоли у кошарци.
    (Куп је битан, 18. septembar 2022 23:07)

    # Link komentara

  61. E moj Pesicu,imas jednog od najboljih igraca u istoriji kosarke a zlato ti uzima njegov potrcko Huanco. Iskreno ovo prvenstvo je igracki bilo dusu dalo da uzmemo zlato. Nijedna realno mocna reprezentacija, strasno. Da igramo 10 utakmica sa Spancima i Francuzima- 6-7 bi ih dobili ali sta vredi kad je Pesic izmislio neku novu rotaciju - izvadi najboljeg igraca iz igre na +12 na 4 minute pre kraja prvog poluvremena. To niko nikada nije napravio takvu nebulozu kao Pesic protiv Italije sa vadjenjem Jokica pred kraj prvog. Cestitke Spancima, dominiraju u ovom veku, ali opet sa Jokicem i Bogdanom ( i modernim trenerom) ovi Spanci ne bi imali skoro nikakve sanse protiv nas 🙄
    (Dragan Borca, 18. septembar 2022 23:06)

    # Link komentara

  62. Koji bezveznjaci Srbija bi ove odvalila lagano sa 15 do 20 razlike.
    (kosta, 18. septembar 2022 22:57)

    # Link komentara

  63. samo cu jedno da napisem...da su Francuzi i u polufinalu ovako igrali Poljska bi ih razvalila....
    (Simče, 18. septembar 2022 22:43)

    Da napišem i ja jedno, verujem ipak malo tačnije: Španija nije Poljska.
    (Mikii, 18. septembar 2022 22:56)

    # Link komentara

  64. I sta sad !? Na srecy prosli i jedni i drugi i u Finalu odigrali nesto na svom nivou. Nista posebno. U svakom slucaju Slovenija Srbija i Grcka su mnogo jace ekipe a to sto nisu u finalu..malo sudija malo sreca..Ovi igraju u istoj postavi godinama a mi i grci se tek komponujemo..Slovenci - zeznuo ih sudija. Ne ma sta Dončić da preuzima krivicu na sebe. Jel trebao da napravi +20 da bi bio siguran u pobedu?
    (Zvezdaš, 18. septembar 2022 22:56)

    # Link komentara

  65. Mi imamo samo jednog MVP, i to lige u kojoj igraci koje si naveo greju klupu. Taj drugi MVP, verovatno mislis na Micica, ne moze ni do grejanja klupe te lige da dodje. Kada to naucis ti, i vecina internet strucnjaka kao sto si ti, a i sam Pesic mozda i osvojimo nesto
    (neki veliki dr, 18. septembar 2022 21:52)

    Sta si pisao nemam pojma ali moj komentar je najbolji i najjaci.
    (ppz, 18. septembar 2022 22:55)

    # Link komentara

  66. Srbija zemlja kosarke. Gasi svetlo motaj kablove :(
    (A ponadao sam se, 18. septembar 2022 22:55)

    # Link komentara

  67. Serdjo Skariolo je majstor taktike ali ga jedno kvari da bude savrsen a to je na brzinu Spanac Lorenco Braun. Ovaj amerikanac je u skoro svim utakmicama bio kljucni igrac pitanje koliki bi domet bio furije da nije bilo njega.
    (laki027, 18. septembar 2022 22:52)

    # Link komentara

  68. Скариоло је стари лисац,оно што нама фали..
    (Милан, 18. septembar 2022 22:52)

    # Link komentara

  69. Gledam ove dve ekipe u finalu i ne mogu da ne mislim da smo bolji...
    (veverac, 18. septembar 2022 20:38)

    Cini ti se, nas bi Spanija razbila 20 razlike.
    (2CRAZY, 18. septembar 2022 22:51)

    # Link komentara

  70. Ne mogu da verujem da se jos vrte komentari najbolji euro i kako ce se ovako igrati kosarka kako nema vise Bodiroga tapkanja,znaci Drazen,Pedja,Toni bi onda demolirali danas kad bi im rekli da u svakom napadu ispaljuju trojku :))) Pazi ovo mvp finala Huanco rezerva rezerve u Nba,Lorenco Braun bivsi igrac Zvezde,drugi Hernangomez rezerva u Nba,Rudy Fernandez 37 godina...to je najbolja ekipa u Evropi i zato sto niko nije imao da im se suprostavi jer su jos gori od njih vi pisete da je ovo vrh vrhova? Pa sam Rudy Fernandez bi vam se smejao na ovu izjave,on je nekada bio deseta rupa na svirali u deset puta jacoj reprezentaciji koja se klala sa Durantom,Kobijem,Lebronom i koja je igrala polufinale protiv istih ovih Gobera,Furniera,Huertela plus Parker,Diao,De Kolo,Batum? Pa vi ste bre najveci pobebdnici na svetu,vas svako moze da obmane,cak i Denis Sreder :)))
    (vince carter, 18. septembar 2022 22:41)


    BRAVO ZA KOMENTAR, JEDNOM DA SE S TOBOM SLOŽIM HAHAHHA
    (VOSAK, 18. septembar 2022 22:50)

    # Link komentara

  71. Uvek je košarka bila brza ili spora, ali radi se upravo o igraču ala Bodiroga, koji će, kako kažeš tapkati u mestu, a onda na 5-10 sec. pre isteka napada tačno znati kako će rešiti sitauciju, da li prednjom promenom ili leđima 1 na 1,da li asistencijom ako udvajaju, ili će u krajnjoj liniji znati da iznudi faul po mogućnosti prilikom šuta. Kada je to radio Dejan Bodiroga, to izgleda tako jednostavno i zaista tako i bude, i to svi unapred znaju, i saigrači i protivnik i publika i sudije.
    Kada to rade prosečni evroligaški igrači, onda to izgleda jako rizično, konfuzno i vrlo nespretno.
    U tome je mala razlika između Bodiroge i Vase Micića, Ognjena Jaramaza i Marka Gudurića.
    (Johnny, 18. septembar 2022 22:49)

    # Link komentara

  72. Kreću komentari "da nisu Brownu dali pasoš ne bi ni grupu prošli" za 3... 2... 1...

    Lorenzo Brown je Španac i igra za Španiju, pomirite se s tim.
    (MCV, 18. septembar 2022 20:42)

    To je kao da ja sad odem i trazim Spanski pasos, da li bi mi ga dali? A generalno treba da imam iste uslove kao i svi ostali...
    (Sou Biznis, 18. septembar 2022 22:49)

    # Link komentara

  73. Skariolo i Kole vode svoje reprezentacije vise od 10 godina! Zato su u finalu, gde nisu bili prvi favoriti.
    (Obodo, 18. septembar 2022 22:49)

    # Link komentara

  74. Čestitke Špancima! Iz desetog plana ljudi dođoše i pobediše a da to ne učiniše pre prvenstva. Trijumf moderne košarke! Nego kad igraju Micić & co. ?!
    (judd trump, 18. septembar 2022 22:48)

    # Link komentara

  75. Da Micić igra za Španiju, ispali bi u osmini.
    (Hijena, 18. septembar 2022 22:48)

    # Link komentara

  76. Zašto RTS ne prenosi dodelu medalja?
    (ja, 18. septembar 2022 22:27)
    Zato što je vaše pravo da ne gledate dodelu medalja.
    (Seek and Destroy, 18. septembar 2022 22:47)

    # Link komentara

  77. Skariolo je osvojio jos jedno zlatno maestralnim vodjenjem tima, a uz to uradio smenu generacije koja ce biti prisutna najmanje narednih 7-8 god. Sve favorizovane ekipe sa Nba igracima su ocigledno nedorasle mladom i talentovanom timu koji je plod sistema rada. To se vidi i kad se pogledaju tekme mladjih spanskih kategorija. Mi taj provereni sistem rada odmah moramo da vratimo, u suprotnom tonemo jos dublje nepovratno. Nikad ovo nije bilo jasnije nego veceras.
    (Demar Derozan, 18. septembar 2022 22:46)

    # Link komentara

  78. Igraju svi osim nas, mi tapkamo u mestu :-)
    (Jb, 18. septembar 2022 22:28)

    Daj ne lupajte više. Mi smo igrali najlepšu i najubedljiviju košarku na turniru, dobro počeli i protiv Italije i verovatno na +14 pomislili da ćemo i njih rutinski odraditi do kraja, oni počeli da pogađaju, mi i dalje bili samouvereni da nam ne mogu ništa i onda kad je sve otišlo dođavola je bilo kasno. Pobedili Grke i Turke u veoma važnim utakmicama... Slažem se jedino da smo tapkali u mestu tih desetak minuta protiv Italije kad smo propustili da odigramo agresivnije, a oni nas ubili trojkama koje nisu mogli da promaše.
    (Džoni, 18. septembar 2022 22:46)

    # Link komentara

  79. Bravo Španci, Francuzima se vratilo kada ne treba za sve one srećne pobede protiv Turske i Italije.
    (Goxi, 18. septembar 2022 22:11)
    Pa ni Španci baš nisu razbili Litvaniju, ako ćemo pošteno..
    (Tedy, 18. septembar 2022 22:46)

    # Link komentara

  80. Vodis 13 razlike minut pred kraj i foliras licnu. E zato su mi spanci namazani i nikako ne mogu da navijam za njih!
    (Brown, 18. septembar 2022 22:17)

    Znaš kako ih pogodilo? Ceo svet navija za njih a za naše ne navijamo ni mi
    (Iznogoud, 18. septembar 2022 22:43)

    # Link komentara

  81. samo cu jedno da napisem...da su Francuzi i u polufinalu ovako igrali Poljska bi ih razvalila....
    (Simče, 18. septembar 2022 22:43)

    # Link komentara

  82. ppz, 18. septembar 2022 21:01)

    Mi imamo samo jednog MVP, i to lige u kojoj igraci koje si naveo greju klupu. Taj drugi MVP, verovatno mislis na Micica, ne moze ni do grejanja klupe te lige da dodje. Kada to naucis ti, i vecina internet strucnjaka kao sto si ti, a i sam Pesic mozda i osvojimo nesto
    (neki veliki dr, 18. septembar 2022 21:52)
    A Braun moze do NBA?
    Tisina.
    (Lord, 18. septembar 2022 22:42)

    # Link komentara

  83. Micić jeste MVP. Nečega. Na terenu je dokazao da je čoker na kvadrat. Nikad neće biti legenda srpske košarke jer nema hladnu glavu i mirnoću jednog Tea. Ne pomaže ni da osvoji 10 MVP nagrada zaredom. Drugo, mi nemamo krštenog trojkaša još od Tripkovića, a trojka je sve u današnjoj košarci. Selektor nam je zaostao u vremenu neke tamo Jugoslavije. Čestitke Španiji na demonstraciji sile..
    (Obrad, 18. septembar 2022 22:09)

    Pa gde nađe Tripkovića aman čoveče hahahaha....pored Bogdana
    (MJ23, 18. septembar 2022 22:42)

    # Link komentara

  84. Ne mogu da verujem da se jos vrte komentari najbolji euro i kako ce se ovako igrati kosarka kako nema vise Bodiroga tapkanja,znaci Drazen,Pedja,Toni bi onda demolirali danas kad bi im rekli da u svakom napadu ispaljuju trojku :))) Pazi ovo mvp finala Huanco rezerva rezerve u Nba,Lorenco Braun bivsi igrac Zvezde,drugi Hernangomez rezerva u Nba,Rudy Fernandez 37 godina...to je najbolja ekipa u Evropi i zato sto niko nije imao da im se suprostavi jer su jos gori od njih vi pisete da je ovo vrh vrhova🤣 Pa sam Rudy Fernandez bi vam se smejao na ovu izjave,on je nekada bio deseta rupa na svirali u deset puta jacoj reprezentaciji koja se klala sa Durantom,Kobijem,Lebronom i koja je igrala polufinale protiv istih ovih Gobera,Furniera,Huertela plus Parker,Diao,De Kolo,Batum😅 Pa vi ste bre najveci pobednici na svetu,vas svako moze da obmane,cak i Denis Sreder :)))
    (vince carter, 18. septembar 2022 22:41)

    # Link komentara

  85. Prvo da se izvinim Hijavati, bio je u pravu za Francusku i Sloveniju, jedino ne za Litvaniju (jeste da su igrali sa sampionom, ali svojom krivicom).
    Drugo, da cestitam Spancima, neverovatni su. Najjezivije je sto su zapravo vecinom mladi igraci. Mogli bi i da prestignu Jugoslaviju i SSSR kako su krenuli.
    Trece, ipak mislim da se kosarka uvek mora igrati na 4 dobijene. Takva je igra da previse lako jedan tim moze uci u seriju koseva ili promasaja i dobiti mnogo jaci tim ili izgubiti od slabijih. Vrlo je moguce da bi finalisti i sampion bili isti, ali bismo mi makar dobili Italiju i Slovenci Poljsku. Mozda i ne bismo, ali bilo bi makar sampionat bio daleko objektivniji.
    (jsx, 18. septembar 2022 22:39)

    # Link komentara

  86. Победа колективне и брзе игре.Заслужено Шпанци.Када гледам Шпанске бекове и поредим са Мицићем видим , Васу као тенк од 52 тоне и хитре Шпанце.Код нас је још увек суперстар систем , а не колективна кошарка.Поменути Мицић је МВП нечега али за репку представља себично дрв, јер не гледа да учини играче око себе бољим него да он буде најбољи.То говори о карактеру.Тео је склоњен да би Васа имао простора до миле воље.Замена му је био Јарамаз који није имао крви у,лицу кад год је улазио у игру.
    (Били, 18. septembar 2022 22:36)

    # Link komentara

  87. Trener Španije je na toj poziciji poslednjih 7 godina i još da uračunamo 3 godine pre toga. E zato Španci osvajaju čak i kad su u slabijoj postavi. A nama Sale iz Boga pitaj kojih razloga nije valjao. Standardni srpski recept. Menjaj trenera čim prvi put podbaci
    (Oki, 18. septembar 2022 22:36)

    # Link komentara

  88. Bravo za Spaniju za ove golobrade momke bravo za trenera Skariola koji ih je sve lepo poslužio i apsolutno zasluzena titula. Ja sam jos danas govorio da Španci uzimaju trofej kad je vecina tipovala za Francusku. Osam novih momaka u ekipi kao da igraju zajedno deceniju i vise. Sve pohvale. Francuska ekipa je zalutala u finale. Svi znamo kako su prošli Tursku i Italiju. To je limitirana ekipa sa nabedjenim zvezdama a u praksi igra nikakva. Onomad u kvalifikacijama ih je odrala i Bosna i Hercegovina. Jos jednom sve pohvale za Špansku ekipu.
    (Pall Mall, 18. septembar 2022 22:35)

    # Link komentara

  89. Francuzi su kad se sve sabere i oduzme odigrali jedan i po meč da valja. I uzeli su srebro. E to je highlight turnira što bi se reklo.

    Grupu igrali kao pijani. Drugo poluvreme protiv Turaka se pogubili u prostoru i vremenu, spasilo ih što su Turci još pogubljeniji. Protiv Italijana ih spasio umor Fontekija. Jedino se iskalili na nesrećnim Poljacima.

    Španci, ne znam šta da kažem. Doktorski igraju turnire, uvek poludi neko, a često i više njih. Mislim da u Denveru kažu "Što pustismo Huanča, mi nismo normalni." Šta napravi dečko svaka čast. Međutim nije samo on. Neverovatna odbrana, pomaganja u svakom trenutku, u pojedinim momentima imaš utisak da znaju šta će Francuzi uraditi pre njih samih. Igrači zadatka svi odreda kad treba. Dugi napadi koji ubijaju u pojam. Maestralno vođenje Skariola još jednom i treba reći maestralno dirigovanje Brauna na terenu. Možemo se slagati ili ne, ali za njih pun pogodak.

    Čestitke još jednom. Opet Rodolfo diže pehar, opet ja ne mogu da gledam, ali moram da aplaudiram.

    Mi da se okrenemo kvalifikacijama jer ovi se sami pobediti neće.
    (Gde ja živim, 18. septembar 2022 22:35)

    # Link komentara

  90. zemljak@ Svojevremeno sam kao klinac gledao trening trojki Nikolića koji je na zalasku karijere igrao za Vojvodinu. Nisam mogao da verujem koliko ih je ubacio. Danas nema šanse da neki naš igrač tako "sipa" trojke! Stalno imamo problem sa ekipama koje "sipaju" trojke, a naših igrača koji tako ubacuju trojke nemamo.
    (www, 18. septembar 2022 22:35)

    # Link komentara

  91. Ljudi, košarka kao igra se menja. Kada ti neko utrpa 15 trojki iz 30 pokušaja, nema odbrane od toga. Ko bolje bude šutirao trojke, taj će pobeđivati i osvajati titule.
    (Vlada, 18. septembar 2022 22:35)

    # Link komentara

  92. Osvoji prosek ekipa sa jednim Lorenzo Brown koji je igrac za max neku Zvezdu, Uniks tako nesto. Prvenstvo bilo zanimljivo, jer sve ekipe bile prosecne.
    A mi tonemo sve dublje i dublje, i ovo jadno prvenstvo nismo uspeli ni medalju da uzmemo.
    (Deki, 18. septembar 2022 22:34)

    # Link komentara

  93. Užas od košarke.. Najgori tim NBA bi ove uzeo 20 razlike
    (heax, 18. septembar 2022 22:33)

    # Link komentara

  94. Posle 15 minuta igre Španija je za tri imala 8 od 11.Kada saspeš takav rafal trojki,plus deset je jako loše na poluvremenu.Videćemo,ali mislim da Španija nema mnogo razloga za zadovoljstvo.
    (Miroslav, 18. septembar 2022 21:22)

    Stručnjak!
    (Mikii, 18. septembar 2022 22:32)

    # Link komentara

  95. Brown, američki košarkaš, postao igrač u Crvenoj Zvezdi, u kojoj je došao kao nepoznati igrač u Evropi, sada je sa Španijom postao prvak Evrope. A mi, završili u 1/8 finala.
    I da, ova Španija u grupi izgubila od Belgije 13 razlike.
    (Sića, 18. septembar 2022 22:32)

    # Link komentara

  96. Za mene neocekivano, nisu ESP nista posebno igrali, ali izgleda da su dizali formu, veceras je Hernangomez koji daje 10 ak poena prosecno, ubacio 7 ili 8 trojki, to je nestvarno, iznenadjujuce..
    I uopste, ovo EP je pokazalo da kosarka u Evropi ide ka NBa stilu, samo trojke i brzi napadi..
    (C i n i k, 18. septembar 2022 22:32)

    # Link komentara

  97. Jedina ekipa koja je igrala pametnu košarku, jedini trener koji na seriju protivnika traži tajm pre nego što je protivnik preokrenuo

    Kosarkaska nacija
    (Zdravce, 18. septembar 2022 22:32)

    # Link komentara

  98. Ovo je Skariolovo zlato. Svaka utakmica dobro pripremljena i vrhunski vođena. Čovek je majstor zanata.
    (Tex, 18. septembar 2022 22:32)

    # Link komentara

  99. Španci su baš trofejna nacija. Ima ih 47 mil. ali među najtrofejnijim su nacijama. Svaka čast.
    (Drug Španac, 18. septembar 2022 22:31)

    # Link komentara

  100. Spanija potpuno zasluzeno, bravo. Ali da Rts ne prenosi dodelu medalja i pehara, veze s mozgom, sramota.
    (Sara, 18. septembar 2022 22:31)

    # Link komentara

  101. Džaba im sve titule i medalje - uvek će biti upamćeni kao foliranti i kalkulanti! Uvek prvaci - nikad šampioni!
    Dve najodvratnije i najlopovskije pojave u modernoj istoriji svetskog sporta su:
    1. Košarkaška reprezentacija Španije;
    2. Fudbalski klub (i košarkaška sekcija) Real Madrid.
    (Jay, 18. septembar 2022 22:29)

    # Link komentara

  102. Španija sa oko 50 miliona stanovnika, VELIKA JE SPORTSKA SILA U VEĆINI SPORTOVA, timskih i individualnih.

    Bravo za španske košarkaše.
    (Nikol Dž. Femija, 18. septembar 2022 22:28)

    # Link komentara

  103. Doktorski Skariolo, svaki napad Francuske drugačija odbrana Španije.
    (Guns N Roses, 18. septembar 2022 22:28)

    # Link komentara

  104. Jako slab meč, najjače evropsko, a finale katastrofa!
    (itd, 18. septembar 2022 22:07)

    Kad Španija igra finala, ona to obično rutinira. Šta ćeš, odlika velikih šampiona.
    (Mikii, 18. septembar 2022 22:28)

    # Link komentara

  105. spanci nisu imali ni top 5 ekipu na turniru ali su imali trenera koji zna da spremi i vodi utakmicu, pešiću pokrij se ušima … da smo normalna zemlja i on a pogotovo danilović bi dali ostavku
    (vasko žabata, 18. septembar 2022 22:28)

    # Link komentara

  106. Igraju svi osim nas, mi tapkamo u mestu :-)
    (Jb, 18. septembar 2022 22:28)

    # Link komentara

  107. Znao sam da ce Spanija da osvoji jos kad se provukla kroz one produzetke.Jednistavno to je ekipa koja natempira formu za kraj.
    (mladennn, 18. septembar 2022 22:27)

    # Link komentara

  108. Zašto RTS ne prenosi dodelu medalja?
    (ja, 18. septembar 2022 22:27)

    # Link komentara

  109. Mi imamo samo jednog MVP, i to lige u kojoj igraci koje si naveo greju klupu. Taj drugi MVP, verovatno mislis na Micica, ne moze ni do grejanja klupe te lige da dodje. Kada to naucis ti, i vecina internet strucnjaka kao sto si ti, a i sam Pesic mozda i osvojimo nesto
    (neki veliki dr, 18. septembar 2022 21:52)

    Lorenzo Brown igrač Makabija koji se takmiči u Euroligi kao i Vasa Micić. I ko je bolji od njih dvojice? Zadnje 2 klupske sezone u Evropi su pokazale ko je bolji... Dakle stvar je vođenja ekipe, Pešić je promašio taktički što se dešava svim trenerima (između ostalog i Skariolu 2010 u četvrtfinalu protiv nas).
    (Guns N Roses, 18. septembar 2022 22:27)

    # Link komentara

  110. Da ponovim svoj komentar od onomad:
    "Za vecinu kosarkaskih "znalaca" ovde, prof.dr. Sergio Scariolo i "kosarkaska klinika"!
    A ono sto je fakat i sto svakako treba pomenuti da i ove sezone u timu Virtusa (u Evroligi), koji trenira pomenuti Scariolo i dalje nastupa Milos Teodosic (sa produzenim ugovorom od 2+ miliona), a da ni Scariolu ni Virtusu ne smetaju Teove godine, odbrana, nesportski zivot,..."
    Danas jos jedna Scariolo-va "klinika", toliko je ubrzao igru, da Francuzi "nisu znali gde su"...
    Sto se mene tice, ostaje zal sto na ovom prvenstvu nisam mogao da vidim bar jedan "pik" Tea sa Jokicem ili sa Milutinovim...
    (Zvezda le, 18. septembar 2022 22:27)

    # Link komentara

  111. Doktor kosarkaskih nauka, Serdjo Skariolo i grupa talentovanih, skolovanih, pozrtvovanih, poslusnih igraca.
    (Laki, 18. septembar 2022 22:26)

    # Link komentara

  112. Gledam ove dve ekipe u finalu i ne mogu da ne mislim da smo bolji...
    (veverac, 18. septembar 2022 20:38)

    Доказали смо да нисмо. Нисам сигуран да су два пораза од Италије у изузетно битним утакмицама случајност.
    (Јабучило, 18. septembar 2022 22:26)

    # Link komentara

  113. Zlato Spanije je pobjeda kolektivne nad superstar nba kosarkom. Iako mi nisu dragi, drago mi je sto su osvojili, iz navedenog razloga. Imaju sistem, imaju igru. Bez obzira na sastav, Spanija je Spanija. Mi smo u grupi igrali prelijepu, timsku kosarku... Steta sto nismo dogurali dalje.
    (Ivan, 18. septembar 2022 22:25)

    # Link komentara

  114. kakav Jokic ili Doncic..

    Brown pet puta bolji igrac
    (seleNI, 18. septembar 2022 22:23)

    # Link komentara

  115. Da se ja pitam, ukino bih trojke. Skroz bezveze. Košarka bi bila zanimljivija da postoje samo dvojke i slobodna bacanja.
    (TomaNs, 18. septembar 2022 22:02)

    Ja bih ukinuo i zakucavanja posto nasi nikad nisu bili atlete niti imaju tradiciju kucanja a onda smo mi to proglasili antikosarkom i divljastvom. Takodje bih i uveo pravilo da pre nego sto bilo ko moze da poentira lopta mora da udje u hrkljus mode i bude dodata u druge ruke minimum sedam puta.
    (Miki, 18. septembar 2022 22:23)

    # Link komentara

  116. Apsolutno u svim segmetima ih je nadmudrila Spanija,i jos od pocetka pa sve do kraja su vodili,zasluzeno Zlatoooo,bravo momci tako se igra za svoju Zemlju.
    (pavle, 18. septembar 2022 22:22)

    # Link komentara

  117. Stvarno ne mogu da razumem ove potcenjivačke komentare. Šta treba da se desi da vam se otvore oči? Zašto mislite da bi mi bolje prošli u finalu sa Španijom? Imali smo svoju šansu i videlo se kako smo se pokazali. Sve fer i korektno. A Špancima svaka čast i kapa dole. Ljudi imaju sistem koji očigledno funkcioniše.
    (Retrogradni Merkur, 18. septembar 2022 22:22)

    # Link komentara

  118. Antipropaganda kosarke. U zadnjih 30-tak godina nikad losiji kvalitet u finalu.
    (!, 18. septembar 2022 22:11)

    nemas ti pojma o kosarci, druskane
    (djuka, 18. septembar 2022 22:21)

    # Link komentara

  119. D ali bi Jokic postigao 6 poena kao Gober? I to u finalu EP??
    (ccc, 18. septembar 2022 22:17)

    # Link komentara

  120. Trener i igrači koji nisu plašljivi i da mogu nešto da ubodu to nam je falilo...
    (Rokabili, 18. septembar 2022 22:17)

    # Link komentara

  121. Vodis 13 razlike minut pred kraj i foliras licnu. E zato su mi spanci namazani i nikako ne mogu da navijam za njih!
    (Brown, 18. septembar 2022 22:17)

    # Link komentara

  122. Kao sto napisah pre neki dan, Skariolo bi bio prvak Evrope i sa Kk Smederevom! Covek je neverovatan!
    (Zaba, 18. septembar 2022 21:44) 

    Kako je namazano oladio Francuze onom tehničkom.
    Iskoristio skoro beznačajnu gresku sudija da trazi snimak.Kao ne zna da ne mogu da gledaju...Zrtvovao jedan poen ali Francuzi spladnuli skroz.
    Na svaku sitnicu gleda.

    Bolji Španci.
    Nažalost.




    A Šareni navija za Španiju,odusevljava se sto ce lik da obori Djordjevicev rekord ...Ko da ce na more da ga vode...
    (Komša, 18. septembar 2022 22:16)

    # Link komentara

  123. Ja ne pamtim da je neko prventsvo imalo ovako lose sudije, ovo je bas tuga.
    (Milan, 18. septembar 2022 22:16)

    # Link komentara

  124. Da li igra Gober??
    (321, 18. septembar 2022 22:15)

    # Link komentara

  125. Ernangomez, cancar... Sve perjanice nacionalnih timova. A greju klupe u klubovima da kada prva postava sedne na tajm autu da im bude toplo i ne bole ih krsta. Mi 2 mvp, top igrace klubova. I ne mozemo da se odbranimo 10 minuta od trojki. Samim tim nismo zaslužili nista bolje od onoga kako smo i prosli.
    (ppz, 18. septembar 2022 21:01)

    Imaju bolje trenere, pogotovo Španci koji su doktorski prilagođavali igru svojim protivnicima.

    A mi smo bili ekipa koja je u takmičenju po grupama najgore branila šut za 3 poena, pa samo onda i protiv Italijana imali tu istu taktiku...
    (Ogi, 18. septembar 2022 22:15)

    # Link komentara

  126. Ovakva kosarka ce se igrati...ko bude brzi i spretniji, precizniji...dobija..
    Nema vise spore kosarke ala Bodiroga, tapkanje u nedogled, Vasa Micic itd...itd
    (urke, 18. septembar 2022 22:12)

    # Link komentara

  127. Španija je tata mata za košarku. Kako god okreneš to je činjenica. Klubovi na jednu stranu, ali pazi ovo najbolja rep. zadnjih 20 godina osvojili sve živo i toliko medalja, a povrh toga mlađe selekcije su sve uzele zlato i srebro e o tome treba misliti. Svaka im čast kako su izvrššili smenu generacija gde je Rudi na ovom prvenstvu objasnio neke stvari. I sa smenom generacija ti osvajaš prvenstvo. Aplauz! A Skariolo je doktor da sve ovo ima u vidu i odvede rep. do medalje i to zlatne! Bravo
    (sijalica, 18. septembar 2022 22:11)

    # Link komentara

  128. Antipropaganda kosarke. U zadnjih 30-tak godina nikad losiji kvalitet u finalu.
    (!, 18. septembar 2022 22:11)

    # Link komentara

  129. Bravo Španci, Francuzima se vratilo kada ne treba za sve one srećne pobede protiv Turske i Italije.
    (Goxi, 18. septembar 2022 22:11)

    # Link komentara

  130. Ne postoji nacin da se igra Francuske pohvali, bilo ono sto rade igraci na terenu, bilo potezi trenera. Kao da nema pola igraca na terenu. Spanci solidni ali i oni grese prilicno. Sve u svemu objektivno kilavo finale.
    (objektivno, 18. septembar 2022 22:11)

    # Link komentara

  131. Micić jeste MVP. Nečega. Na terenu je dokazao da je čoker na kvadrat. Nikad neće biti legenda srpske košarke jer nema hladnu glavu i mirnoću jednog Tea. Ne pomaže ni da osvoji 10 MVP nagrada zaredom. Drugo, mi nemamo krštenog trojkaša još od Tripkovića, a trojka je sve u današnjoj košarci. Selektor nam je zaostao u vremenu neke tamo Jugoslavije. Čestitke Španiji na demonstraciji sile..
    (Obrad, 18. septembar 2022 22:09)

    # Link komentara

  132. Šta je Denver uradio trejdovali Bo Kruza, a zadržali ono drvo MPJ i dali mu max. Tragikomedija
    (Janko, 18. septembar 2022 22:07)

    # Link komentara

  133. Dame i gospodo,i na kraju LORENCO BROWN!
    (CZ, 18. septembar 2022 22:07)

    # Link komentara

  134. Jako slab meč, najjače evropsko, a finale katastrofa!
    (itd, 18. septembar 2022 22:07)

    # Link komentara

  135. I posle neko stavlja Gobera i Jokića u istu rečenicu...
    (estiar, 18. septembar 2022 22:05)

    # Link komentara

  136. Da se ja pitam, ukino bih trojke. Skroz bezveze. Košarka bi bila zanimljivija da postoje samo dvojke i slobodna bacanja.
    (TomaNs, 18. septembar 2022 22:02)

    # Link komentara

  137. Bukvalno dve prosečne ekipe, ali u finalu, jer niko neće da pusti nas, Slovence i Grke na lepe oči do finala. Od ove dve ekipe je i Nemačka jača.
    (Billy, 18. septembar 2022 21:54)

    # Link komentara

  138. Ernangomez, cancar... Sve perjanice nacionalnih timova. A greju klupe u klubovima da kada prva postava sedne na tajm autu da im bude toplo i ne bole ih krsta. Mi 2 mvp, top igrace klubova. I ne mozemo da se odbranimo 10 minuta od trojki. Samim tim nismo zaslužili nista bolje od onoga kako smo i prosli.
    (ppz, 18. septembar 2022 21:01)

    Mi imamo samo jednog MVP, i to lige u kojoj igraci koje si naveo greju klupu. Taj drugi MVP, verovatno mislis na Micica, ne moze ni do grejanja klupe te lige da dodje. Kada to naucis ti, i vecina internet strucnjaka kao sto si ti, a i sam Pesic mozda i osvojimo nesto
    (neki veliki dr, 18. septembar 2022 21:52)

    # Link komentara

  139. Gledam ove dve ekipe u finalu i ne mogu da ne mislim da smo bolji...
    (veverac, 18. septembar 2022 20:38)

    Shvatite već jednom da ste u rangu s Hrvatskom, znači plafon osmina finale.
    (?, 18. septembar 2022 21:49)

    # Link komentara

  140. Ne znam odakle potreba ljudima da uporno Francusku svratavaju u vrh svetske kosarke. To sto su u zadnje vreme u vrhu ne znaci da su kosarkaskija nacija od nas. Bukvalno da narednih 5 godina ne uradimo nista u vaterpolu 90% ljudi ovde ce zaboraviti da smo ikada bili sila i spominjace kako je veliki rivalitet izmedju Italije i Finske u vaterpolu ako oni budu igrali finale.
    (Nikola, 18. septembar 2022 21:48)

    # Link komentara

  141. Jabuzele je najbitniji igrac Francuske.
    (Jagoda, 18. septembar 2022 21:47)

    # Link komentara

  142. Ovo na kraju Francuska uzima 8 razlike!
    (Necudaispadnemzivotinja, 18. septembar 2022 21:47)

    # Link komentara

  143. Jeste li primetili da su Garuba i Yabusele košarkaški braća blizanci?
    (Milan, 18. septembar 2022 21:47)

    # Link komentara

  144. Kao sto napisah pre neki dan, Skariolo bi bio prvak Evrope i sa Kk Smederevom! Covek je neverovatan!
    (Zaba, 18. septembar 2022 21:44)

    # Link komentara

  145. dajte mi jednog naseg igraca (od A do kadeta) koji ce na treningu!!! da veze 15-20 trojke.
    da bi na utakmici pogodio 5-6!
    da vam kazek: nemamo … i to krivim nase trenere! ni ja ne volim taj rafal trojki… ali sta je tu je; prilagodite se
    (zemljak, 18. septembar 2022 21:37)

    # Link komentara

  146. Spanija kontrolise ali Francuzi tu negde zasad blaga prednost furije do daljeg.
    (Basketas, 18. septembar 2022 21:34)

    # Link komentara

  147. @Ombre. Da, ali je to je pritisak koji je istovetan pritisku u klubu za koji igra. Ako je dobar produžiće mu ugovor a ako nije izgubiće ga i život ide dalje. Nema to veze sa pritiskom koji oseća igrač koji igra za svoju zemlju. Briga stranca za komentare, on igra za pare.
    (andrej, 18. septembar 2022 21:34)

    # Link komentara

  148. Nisam rekao da ce osvojiti, ali sam trubio da mogu svakog da pobjede,
    poucen iskustvom sa proslog SP kada su pocistili sve do zlata a tada ih niko nije svrstao mi medju 5 favorita.
    Mrski i pomalo iritantni ali zaista veliki sampioni sa strasnom timskom hemijom, nesto kao nasa vaterpolo reprezen.
    (Lord, 18. septembar 2022 21:33)

    # Link komentara

  149. Ovaj šut jednom mora stati, a ako se to dogodi rešavaće Lorenzo i Rudi.
    Ukoliko Vensan Kole to zna,fokus odbrane mora biti na njima dvojici.Ako to odrade,a imaju čime, imaju izgleda.
    (Johnny, 18. septembar 2022 21:33)

    # Link komentara

  150. Nisam rekao da ce osvojiti, ali sam trubio da mogu svakog da pobjede,
    poucen iskustvom sa proslog SP kada su pocistili sve do zlata a tada ih niko nije svrstao mi medju 5 favorita.
    Mrski i pomalo iritantni ali zaista veliki sampioni sa strasnom timskom hemijom, nesto kao nasa vaterpolo reprezen.
    (Lord, 18. septembar 2022 21:32)

    # Link komentara

  151. Далеко смо од овог нивоа,Шпанци сваки шут за три имају изграђену акцију,80% играч остаје сам на шуту.Лопта иде брзо,Италијани су нам такву игру демонстрирали лично,ово је на још вишем нивоу.
    (Нс бој, 18. septembar 2022 21:31)

    # Link komentara

  152. @Neko je tada prokomentarisao da je bolje što nismo prošli dalje, da se ne brukamo. Očigledno je da tim nije funkcionisao ili jednostavno su se umorili…

    Da profesionalci padaju od umora igrajuci tri utakmice nedeljno, al cekaj mozda je bio problem oko vremenske razlike ili klime. Ipak je Berlin daleko od Dragaceva, ajde molim te. Posli smo sa lose ukomponovanim timom i prevazidjenim trenerom. Da nismo imali onako kvalitetnu grupu, znali bismo da smo na nivou kravata, pa to i nekakvi Finlandjani znaju. Probudi se, nismo sila u kosarci
    (Splavar, 18. septembar 2022 21:28)

    # Link komentara

  153. Gali ovo lagano preokrecu u 2. poluvremeno. Spanci sta su ubacili, ubacili su.
    (realno, 18. septembar 2022 21:28)

    # Link komentara

  154. "veliki brat" ovo je bukvalno najgori komentar koji sam ikada video a video sam ih puno nebuloznih,pa bravo majstore kakvo rasudjivanje,ako je Italija pobedila nas toliko i toliko a izgubila od Francuske to znaci da bi Francuska dobila nas 15,16 razlike🤣🤣 Slovenija i francuzi igrali na noz,slovenci izgubili od Poljske,sto sigurno znaci da je Poljska dobila i Francusku a izgubili 40 razlike😅 Prvo Francuska je prosla Tursku zato sto je Osman promasio bacanja a Italijane su dobili u produzetku za tvoju informaciju gde je isto Fontekio promasio bacanja za pobedu pa su Francuzi izjednacili dvojkom 5 sekundi pre kraja,a onda je isto Fontekio promasio poslednji napad. Ovo je neverovatno kakvih sve ljudi ima,znas ako je Frejzer 71 dobio Alija a onda Forman razneo Frejzera,to sigurno znaci da je Forman unistio Alija🤣 Bravo brate,odusevio si me..kladim se da razbijas kladionicu😅
    (vince carter, 18. septembar 2022 21:25)

    # Link komentara

  155. Posle 15 minuta igre Španija je za tri imala 8 od 11.Kada saspeš takav rafal trojki,plus deset je jako loše na poluvremenu.Videćemo,ali mislim da Španija nema mnogo razloga za zadovoljstvo.
    (Miroslav, 18. septembar 2022 21:22)

    # Link komentara

  156. Ajde da vidimo: + stranac u reprezentaciji, - bez stranca.

    U prilog plusu: Pomoc u nadolazecim kvalifikacijama da se plasiramo na svetsko, pa i na olimpijadu, i nastavimo niz ucesca na svim takmicenjima i potencijalne borbe za medalju.Imajte na umu da ukoliko ovo ne uspemo nece nas biti narednih nekoliko godina na kosarkaskoj mapi.

    U prilog minusu: Samo ce Litvanija onda ostati da igra bez stranaca.

    Hvala
    (anketa, 18. septembar 2022 21:22)

    # Link komentara

  157. A kao prošli bismo Francusku u četvrtfinalu?
    Mi smo jednoj Italiji jedva ubacili 86 poena, a oni nama 94, dok je Francuska toj Italiji dala 93, a primila 85. Dakle, Italija je prošla sa Francuskom kao Srbija protiv Italije (samo po 1 poen manje, razlika ista), znači nas bi Francuska odrala sa 15-16 razlike!
    (Veliki brat, 18. septembar 2022 21:01)

    Ovo je glupost. Srbija bi igrala lakše sa Francuskom nego sa Italijom. Francuski stil igre više odgovara Srbiji nego Italija ili Litvanija.
    (Oops, 18. septembar 2022 21:21)

    # Link komentara

  158. ma kakvi sa Francuzima i nekako ali sa Spancima nikako.Ni jedan naš ne pogađa za 3 poena kao ova Hermangomez braća.Mozda bi Bogi pogadjao da je bio tu osim njega nemamo takvog sutera a Španci ih imaju na tuce.Taman jednom stane šut eto ga drugi pogađa iz bašte i ubije te u pojam
    (koshke, 18. septembar 2022 21:19)

    # Link komentara

  159. Ovo finale je tradicije evropske kosarke i obicno se zavrsava pobedom Spanaca. Francuzi su odlicni, igraju atraktivno i moderno, ali Spanci su ipak Spamci. Mogu se valjati kroz grupe u svakom sportu, rivali se ponadaju, ali sto veci izazov oni odigraju bolje. Jedini tim na svetu od kojih i Ameri zentaju na OI. Navijam za njih jer u timu imaju svega par stranaca, dok za Francusku ne igra nijedan Francuz
    (Splavar, 18. septembar 2022 21:18)

    # Link komentara

  160. @andrej, upravo zato je stranac pod pritiskom jer su sve oci uperene u njega. Ako odigra lose ide pljuvacina sta ce nam ovaj stranac, ko je njega doveo. A posto su ga doveli znaci da se ocekuje mnogo od njega i kao takav treba svaku utakmicu odigrati na nivoju.
    (Ombre, 18. septembar 2022 21:16)

    # Link komentara

  161. Braun amerikanac bori se za Spaniju, emocije i reakcije na klupi kao da je rodjeni Spanac.Nasi protiv Italije letargija.
    (sou, 18. septembar 2022 21:12)

    # Link komentara

  162. Ček je l loša odbrana Francuza, kad ovaj burazer daje 4 trojke u poslednjim sekundama preko ruke. Mislim da previše dajemo zasluge taktici a sreća je glavni faktor kada su ekipe izjednačene
    (Ivan, 18. septembar 2022 21:09)

    # Link komentara

  163. Španci ne mogu da promaše trojku, a za pola tima većina ne zna gde igraju, a naš MVP 1-8
    (g, 18. septembar 2022 21:08)

    # Link komentara

  164. Prvi put ih gledam i stvarno, bez Rubia, Abrinesa, Ibake, Ljuja, bez prve petorke ubise!

    Evropo, nastavi da treniras!
    (detektiv, 18. septembar 2022 21:08)

    # Link komentara

  165. Huančo "cepa" Francuze,trenutno gađa trojke 5/6.Zasad nemaju rešenja da ga zaustave protivnički igrači.Španija je,ipak,mnogo bolji tim nego što se pre EP mislilo.
    (Bajker, 18. septembar 2022 21:08)

    # Link komentara

  166. Uništiše ih Španci,zna se ko su gazde.Spanija do zlataaaa.
    (pavle, 18. septembar 2022 21:07)

    # Link komentara

  167. Ауу бре Бо Круз, шта радиш ово???
    (кима, 18. septembar 2022 21:04)

    # Link komentara

  168. E moj Pesicu ......
    (Jak Jak, 18. septembar 2022 21:04)

    # Link komentara

  169. Bolje što smo ispali. Ovi španci bi nas ponizili.
    (Might is Right, 18. septembar 2022 21:04)

    # Link komentara

  170. bolji smo za klasu od jednih i drugih...sta je tu je
    (mile, 18. septembar 2022 21:03)

    # Link komentara

  171. Французи боље да су испали од Турске да се не бламирај у финалу.
    (Милутин, 18. septembar 2022 21:02)

    # Link komentara

  172. Ernangomez, cancar... Sve perjanice nacionalnih timova. A greju klupe u klubovima da kada prva postava sedne na tajm autu da im bude toplo i ne bole ih krsta. Mi 2 mvp, top igrace klubova. I ne mozemo da se odbranimo 10 minuta od trojki. Samim tim nismo zaslužili nista bolje od onoga kako smo i prosli.
    (ppz, 18. septembar 2022 21:01)

    # Link komentara

  173. Што их дуже гледам, све ми жалије што нисмо прошли.
    (Један Убод, 18. septembar 2022 20:40)

    A kao prošli bismo Francusku u četvrtfinalu?
    Mi smo jednoj Italiji jedva ubacili 86 poena, a oni nama 94, dok je Francuska toj Italiji dala 93, a primila 85. Dakle, Italija je prošla sa Francuskom kao Srbija protiv Italije (samo po 1 poen manje, razlika ista), znači nas bi Francuska odrala sa 15-16 razlike!

    Neko je tada prokomentarisao da je bolje što nismo prošli dalje, da se ne brukamo. Očigledno je da tim nije funkcionisao ili jednostavno su se umorili, posebno što su pre ovoga igrali utakmice druge faze kvalifikacija za svetsko prvenstvo.
    Uglavnom, možda je bolje da smo izgubili koju utakmicu u grupnom fazi pa išli putem kojim je otišla Poljska, verovatno bismo Ukrajinu dobili, onda bi protiv Slovenije možda bilo nategnuto, ali ako su ih poljaci dobili, valjda bismo i mi, a onda Francuska u polufinalu, pa ili finale sa Španijom ili za bronzu sa nemcima.
    (Veliki brat, 18. septembar 2022 21:01)

    # Link komentara

  174. @Sem Ne znam zasto slusas te laike da je ovo najjace prvenstvo gde je jedna Poljska usla u polufinale i gde su proseci igrali protiv proseka i zato ovi neuki misle da su Denis Sreder i Lorenco Braun Majkl Dzordan i Skoti Pipen. Pa Rudy Fernandez igra sjajno sa 37 godina igrao jos 2004 na Olimpijadi a kad je bio u najboljim danima pored sebe imao bracu Gasol,navara,rubia,kalderona,san emeteria,ibaku,ljulja,rodrigeza,garbahosu ekipa koja se klala sa Lebronom,Durantom,Kobijem a ovi Francuzi koji su dosli do finala sa Goberom,Furnierom,Huertelom koji je igrao jos 2013 kad su osvojili zlato,ta tri igraca su nekad pored sebe imali i velikog Toni Parkera,De Koloa,Batuma,Diaoa koji su i sami bolji igraci od Furniera...to je nebo i zemlja sa sadasnjom konkurencijom. Mislio sam da ce Francuzi zbog srece koje su imali dobiti ali trenutno ih Spanci deru a Hernangomez je postao Bo Kruz koga glumi u filmu :))
    (vince carter, 18. septembar 2022 21:00)

    # Link komentara

  175. Francuzi se totalno izgubili. Gober u trećoj dimenziji.
    (JPR24, 18. septembar 2022 21:00)

    # Link komentara

  176. Obavezno pritisnem Mute kada krene EPP, ali ove kladionice snimaju toliko zaglupljujuće reklame, da je to vrhunac kiča i šunda! O glumcima/glumicama u istim i da ne pričam, vidi se da nemaju pojma ama baš ič. Najgore što ima ljudi koji se upecaju na ovaj vid oglašavanja. Užas!
    (Mahatma Pandi, 18. septembar 2022 20:59)

    # Link komentara

  177. Francuzi vec gube 15 razlike, nema trika da oni ovo okrenu, celo prvenstvo gube mnogo lopti, a Spanija to ne prasta.
    ([MiK], 18. septembar 2022 20:59)

    # Link komentara

  178. pustio prenos, cuo da opet memedovic prenosi, ugasio
    (najjaci, 18. septembar 2022 20:58)

    # Link komentara

  179. Tuga kako je ova Francuska prosla u finalu, igra im je uzasna. Soancima svaka cast, igraju skolski bez obzira sto nemaju tako zvucna imena. Willy Ernangomez je igracina za Gobera i sve francuke centre.
    (Fox, 18. septembar 2022 20:57)

    # Link komentara

  180. Ja moram da navijam za Huanča. Onih par sezona u Denveru i navijanje sa klupe za Jokića mi ga je učinilo skroz simpatičnim.
    (Dag Kristi, 18. septembar 2022 20:56)

    # Link komentara

  181. Што их дуже гледам, све ми жалије што нисмо прошли.
    (Једisан Убод, 18. septembar 2022 20:40)
    Izgubismo od Italije, obe ove ekipe bi nas razbile.
    (Cv, 18. septembar 2022 20:52)

    # Link komentara

  182. Ovi igraju ko mi.
    (djunta, 18. septembar 2022 20:49)

    # Link komentara

  183. ne znam jel ovo najace prvenstvo evrope do sada(kako mnogi govore ove dve nedelje)
    ali znam da dugo u finalu nisu susrele anemicnije i slabije ekipe u finalu.
    ne zelim da kazem da nisu zasluzeno u finalu,ali je fakat tako
    (sem, 18. septembar 2022 20:12)

    Tako se govorilo zbog broja NBA igrača, zbog nekoliko velikih zvezda u NBA, ali na kraju nije to bilo to, generalno kvalitet nije bio na ocekivanom nivou.
    (JPR24, 18. septembar 2022 20:47)

    # Link komentara

  184. Navijam za Francuze, ali mislim da ce lako ovo Spanija dobiti
    (Nbgd, 18. septembar 2022 20:46)

    # Link komentara

  185. Evo posle prve cetvrtine ne mogu da ne mislim da smo bolji od finalista.. zasto i kako smo izgubili i to na istu foru od iste reprezentacije to je za ozbiljnu analizu. Steta, bas steta
    (haos, 18. septembar 2022 20:46)

    # Link komentara

  186. Obrni okreni, ali ovaj Sumadinac Brown je najbolji bek prvenstva.
    Ne razumem kako on ne igra u NBA.
    (Niko Kao Ja, 18. septembar 2022 20:43)

    # Link komentara

  187. Klupa Španije od prve minute na nogama, slave svaki koš. Dobijaju.
    (Nikola, 18. septembar 2022 20:43)

    # Link komentara

  188. Kreću komentari "da nisu Brownu dali pasoš ne bi ni grupu prošli" za 3... 2... 1...

    Lorenzo Brown je Španac i igra za Španiju, pomirite se s tim.
    (MCV, 18. septembar 2022 20:42)

    # Link komentara

  189. Šta da se radi, sada Pešiću pažljivo gledaj šta ti radi kolega Skariolo, a ti Vaso ne skidaj pogled sa Lorenca:)
    (Goxi, 18. septembar 2022 20:42)

    # Link komentara

  190. Glavni igrac im Brown, covek koji nema veze sa Spanijom, ko moze za njih da navija?
    (Deki, 18. septembar 2022 20:41)

    # Link komentara

  191. Што их дуже гледам, све ми жалије што нисмо прошли.
    (Један Убод, 18. septembar 2022 20:40)

    # Link komentara

  192. Gledam ove dve ekipe u finalu i ne mogu da ne mislim da smo bolji...
    (veverac, 18. septembar 2022 20:38)

    # Link komentara

  193. Jel može da izgube i jedni i drugi
    (ivan, 18. septembar 2022 20:38)

    # Link komentara

  194. Francuska kroz sta su prošli sad ce letjeti po parketu
    (šeriff, 18. septembar 2022 20:37)

    # Link komentara

  195. Onaj ko ima više sreće dosad je imala Francuska
    (g, 18. septembar 2022 20:36)

    # Link komentara

  196. Jedan amerikanac u bilo kom timu mnogo znači. Ne toliko zbog kvaliteta, vec zbog odsustva pritiska, jer igra za tudju zemlju. Takav smiri ekipu, preuzme odgovornost, igra lagano.
    (andrej, 18. septembar 2022 20:35)

    # Link komentara

  197. Francuska,Furnije igrač utakmice!
    (Duja12, 18. septembar 2022 20:30)

    # Link komentara

  198. tvrda utakmica..malo koseva..FRA pobedjuje...
    (MD, 18. septembar 2022 20:23)

    # Link komentara

  199. Samo Španci da ne budu.
    (Werewolf, 18. septembar 2022 20:22)

    # Link komentara

  200. Svim srcem uz Spaniju..❤️🇪🇦🏀🏆
    (Basketas, 18. septembar 2022 20:17)

    # Link komentara

  201. Sta li je za veceras pripremila stara lisica,odmah nakon prolaska u finale,iskusno je skinuo teret sa svojih igraca,predajuci Francuzima ulogu apsolutnih favorita,bice tu sigurno taktickih iznenadjenja,pre svega ce spremiti odbranu na Furniea i Gobera,bice tu mnogo iskakanja u odbrani,udvajanja,posebno na Furniea,zrtvovace se sutevi ostalima,skupljace se na Goberu..Jedno je sigurno Spanci ce izginuti u odbrani a i Scariolo zajedno sa njima pored terena,bice im sesti igrac.Objektivno Francuska kvalitetnija ekipa,ali jedini tas na vagi Spanije moze biti upravo Scariolova energija i srcanost,pored znanja naravno,za razliku od senilnog Vensana Kolea.Mali broj koseva,dosta gresaka,mozda i nama neutralnima bude ruzno za gledanje,ali to je finale!
    (Ivan S, 18. septembar 2022 20:13)

    # Link komentara

  202. ne znam jel ovo najace prvenstvo evrope do sada(kako mnogi govore ove dve nedelje)
    ali znam da dugo u finalu nisu susrele anemicnije i slabije ekipe u finalu.
    ne zelim da kazem da nisu zasluzeno u finalu,ali je fakat tako
    (sem, 18. septembar 2022 20:12)

    # Link komentara

  203. Španija će biti novi šampion.
    (marko, 18. septembar 2022 20:11)

    # Link komentara

  204. Što braća Pietrus ne igraju za Francusku? Mikael je bio posebno dobar
    (Zbunjen, 18. septembar 2022 20:07)

    # Link komentara

  205. Prvi put u zivotu navijam za Spaniju, pa se cudim i trazim razloge...
    Nisu bili favoriti, igrali su pravu kosarku. A to je, najgurblje receno, prilagodjavanje situaciji na terenu cistom inteligencijom, kako trenera tako i igraca.
    Francuska, naprotiv. Osim na momente sjajne individualne odbrane, prilicno konfuzno.
    (PG, 18. septembar 2022 20:06)

    # Link komentara