1. Od jednog Titana ostade Titanik !!!
    (Labud, 20. maj 2019 00:08)

    # Link komentara

  2. Samo je jedan titan a to je RAFAEL NADAL THE G. O. A. T.
    (Muamer, 19. maj 2019 20:01)

    # Link komentara

  3. Popravlja se.Ovo kao da mu je prvi put da igra Rim.
    (Marko Marin igra Nole, 19. maj 2019 17:01)

    # Link komentara

  4. Danas je na terenu samo jedan Titan a zove se Nadal
     (milke, 19. maj 2019 16:32)

    # Link komentara

  5. Nadal je u prednosti.
    Prosto mnogo je odmorniji.
    Ali navijamo,napred Novace!
     (C i n i k, 19. maj 2019 16:23)

    # Link komentara

  6. Daaaaaavno je ovo bio veciti grad. Taman koliko je i prljavi getoizirani Pariz grad svetlosti. Smesno. 

    A takav je i zaj turnir tamo, sljaka ko njiva, 2 meca dnevno...
    (Rocky, 19. maj 2019 11:49).

    Samo kad su BG I Niš gradovi svetlosti i prosperiteta. A o Srbija Open da ne govorimo
     (krsta, 19. maj 2019 16:01)

    # Link komentara

  7. Kome smeta jak Rafael Nadal ?

    Kome smeta slab Nole ?
    (Drobnjak iz auta, 19. maj 2019 13:24)

    Slab "Nole" je dobra vest za sve ljubitelje ovog džentlmenskog soirta.
     (Drnda, 19. maj 2019 15:58)

    # Link komentara

  8. Идемо Ноле!
    (Горан, 19. maj 2019 15:58)

    # Link komentara

  9. Djokovic - Federer je ipak najvece rivalstvo.
    Nadal je ipak mnogo iza njih po dostignucima van sljake.
    Van sljake Nadal ima ukupno 6 GS titula(opet bi bio duplo bolji do Mareja :D).
    (Vlada91, 19. maj 2019 12:55)

    Sta kao 6 GS van sljake je malo. Uz to jos i 8 finala na brzim podlogama GS. 10 Mastersa na betonu, ko zna koliko jos finala i polufinala. Olimpisko zlato na betonu. 7 pobjeda protiv Feda i Novaka na GS na brzim podlogama. I kazes mrtav ladan da je Nadal slab na brzim podlogama..?? Pa ti stvarno nisi normalan. A Federera i Novaka treba da bude sramota sta im ja Rafa radio na RG, samo cu reci 11:1 na RG !!
    (Bil Gejts, 19. maj 2019 15:47)

    # Link komentara

  10. @Demar de rozan. Niste shvatili post, upravo i pricam da nema tempiranja forme. Da to Federerovo navodno tempiranje mu je donelo 4 Gs za 10 godina. Naravno da nije lako osvojiti Gs, samo njih desetak ih je osvojilo. Ali ja nisam teniser da bi ih osvajao. Mozda sam i ja medju 10 najboljih u mojoj profesiji :) a da sam se bavio sportom jesam, i to na solidnom nivou...
    (Kg, 19. maj 2019 15:45)

    # Link komentara

  11. Kvota na Nadala pada,trenutno 1,44!!!
     (kikiriki semenke, 19. maj 2019 15:45)

    # Link komentara

  12. Danas igraju u finalu Rima daleko dva najbolja i najkpmpletnija igraca koji imaju postovanje jedan za drugoga. Pobedice onaj koji bude imao svoj dan u malo srece. Naravno da bih voleo da pobedi Nole. Ali, neka je sasrecom obojici.
    Branko (Teniser) iz Amerike
    (Branko Sajic, 19. maj 2019 15:39)

    # Link komentara

  13. Ajmo Nole! Ako ti nesto znaci u publici ce biti i Sejo Kalac.
     (oscar, 19. maj 2019 15:34)

    # Link komentara

  14. Who's in your head?

    Who's in your head?
     (O3on, 19. maj 2019 15:32)

    # Link komentara

  15. Ajmo malo tamos vamos.
     (Only red, 19. maj 2019 15:32)

    # Link komentara

  16. Idemo Nadal. Spuštanje srećkovića na zemlju.
     (Drnda, 19. maj 2019 15:23)

    # Link komentara

  17. Ma 2:0 za Noleta
     (Liverpool Man, 19. maj 2019 15:21)

    # Link komentara

  18. Novače dobri čoveče puno sreće u finalu i pobedi!!!
     (Srb, 19. maj 2019 15:19)

    # Link komentara

  19. Још мало и Рим ће бити покорен! ИДЕМО БРЕ!
     (Драган Гиљен, 19. maj 2019 15:19)

    # Link komentara

  20. Pre se samo forsiralo koliko je slaba bila Rogerova konkurencija kad je on 23 pa do nekih 28 godina. A gledajte nakon toga malo. Uzmimo samo u obzir godinu 2012., po mom mišljenju najbolju godinu u istoriji tenisa. Kraj 2011. godine, Rang Lista stoji ovako: Novak 13630 bodova, Nadal oko 4000 a Federer oko 5500 manje bodova. Federer 30 godina, Novak 24 godine a Nadal jednu više. Samo da podsetim da je tada i Marej bio u vrhunskoj formi, što govori njegovo olimpijsko zlato iz te godine, polufinale AO, finale W i titula na US Openu. Tu su takođe bili Ferrer, Tsonga, Berdych, Del Potro, Tipsarević (neko će se možda nasmejati, ali on je savladao Novaka u Londonu 2011 i Madridu 2012 i bio je jako konkurentan, kao i svi ovi ostali teniseri). I pored svega toga, Federer, sa 30 godina, uspeo je da osvoji IW, Dubai, Wimbledon, Cincinatti, Madrid, Rotterdam, srebro na Olimpijadi (Verovatno bi osvojio i zlato da dan pre finala nije sa Del Potrom igrao najduži meč u istoriji tenisa na dva dobijena seta) da ima pozitivan skor sa Novakom koji te godine uopšte nije loš, i te godine, 9.7.2012., Roger Federer je, tačno mesec dana pre svog 31. rođendana, uspeo da se domogne prvog mesta na listi. Evo, prošle godine, Novak Đoković je napravio veliki povratak i došao na prvo mesto. Ali sa kakvom konkurencijom? Federer 37 godina, Nadal loš na svim podlogama osim šljake nakon povrede 2014., Mareja nigda, a da se ne lažemo ovi mladi su jako nekonstantni i nedorasli. Konkurencije ne mogu da se porede.
    (Poz iz BG-a, 19. maj 2019 15:19)

    # Link komentara

  21. @Дрсган Савовоћ одлично мајсторе;-)
     (Žex, 19. maj 2019 15:19)

    # Link komentara

  22. ajmo Nole,samo jako
     (ns boy, 19. maj 2019 15:11)

    # Link komentara

  23. Kao i zadnjh drsetak godine.
     (O3on, 19. maj 2019 15:09)

    # Link komentara

  24. Što bi rekli mudri drevni Rimljani: Neka u Rimu pobedi Nadal, a u Parizu Novak....
     (In Tenis Veritas, 19. maj 2019 15:07)

    # Link komentara

  25. Ma dobija ovo lagano najbolji ikad na svetu R. Federer, ups, ne igra finale?!?! Nemoguce....
     (mlekadzija, 19. maj 2019 15:04)

    # Link komentara

  26. Dobija Nole lagano. Krenuce ga servis,koji nije bio na nivou poslednja dva meca,a Rafa servira malo jace od,recimo,Sarapove. Tako da ce to biti lagan posao
    (nex, 19. maj 2019 15:02)

    # Link komentara

  27. @Goran
    Pobeda Novaka na AO, pre nekoliko meseci, nema nikakve veze sa ovom rimskom šljakom. Beton i šljaka dva različita sporta, kao i tenis u tri ili dva dobijene seta. Jedno je izvesno: danas će pobediće Novak ili Nadal.
    (Ej, Sulejmana othranila majka, 19. maj 2019 15:00)

    # Link komentara

  28. Боже мили на свему ти хвала 
    Што и Ноле дође до финала 
    У финалу већ га Надал чека 
    Што и није сензација нека 

    Рафа јунак рођен намргођен 
    Убилачким инстиктима вођен 
    Стално смркнут и нешто му криво 
    К'о да су му побили све живо 

    A наш Ноле супротност је сушта 
    Осмех му не силази са уста 
    Ударио бригу на весеље 
    Па све редом противнике деље 

    Водиће се данас битка љута 
    К'о претходних педесетак пута 
    Зато људи гледајмо их данас 
    Гледајмо док може да се гледа 
    Јер полако ближи нам се оно 
    "Некад било сад се приповеда" 

    Сава Драгановић
    (Драган Савовић, 19. maj 2019 13:42) 

    Svaka čast za stihove, pravo malo remek delo. Ne samo da su stihovi dobri već je i psihološki prikaz Nadalovog lika vrhunski. Nastavi da radiš pa objavi neku zbirku sa tom tematikom. Iskoristi talenat.
    (dragan, 19. maj 2019 14:59)

    # Link komentara

  29. S razlogom se nadam da će naš i jedan od najveći tenisača u povijesti, unatoč zamoru, pobijediti danas i osvojiti još jedno odličje.

    Lijep pozdrav svim navijačima našega Novaka.
    (Franjo Split, 19. maj 2019 14:54)

    # Link komentara

  30. Ko kicu ce ga Novak ubit..)) Ko ugasi svetlo Rafa?
     (safet, 19. maj 2019 14:53)

    # Link komentara

  31. Свака част! Рафа увек коректан, али му данас ипак не гине "вамос - тамос".
     (Александар, 19. maj 2019 14:45)

    # Link komentara

  32. Veliki sam Noletov navijač, ali mislim da Nadal dobija ovo. Kasno je igrao Nole juče . Nadal je jednostavno danas odmorniji
    (šuplja glava, 19. maj 2019 14:43)

    # Link komentara

  33. bice plitak potok, tuce to Djokula 6:4,6:3 ;)
     (nesto je trulo u drzavi Srbiji.., 19. maj 2019 14:42)

    # Link komentara

  34. Људи и несхватају , колико је заправо великих 7 побједа Новака , против бика с'мајорке на шљаци , и да је заправо Новак после рафе међу највећим шљакашима икада !! Узгред треба додати , да је након вишемјесечне агоније баш у риму , прошле године и поред пораза , одиграо фантастичан меч са надалом , и наговјестио повратак !! Очекујем данас тријумф Новака , у два сета...
     (митар пфк, 19. maj 2019 14:41)

    # Link komentara

  35. @Poštovalac igre, smaras.
    A deda umesto da izadje u dzemperu, pise na twitteru nije 100% spreman, a nigde ne pise koja je konkretna povreda u pitanju. Tajna?

    Sto se meca tice, prgnoziram 3 seta , Nadal pobednik
    (gde, 19. maj 2019 14:40)

    # Link komentara

  36. De to Nole pometi! Cekamo!
     (luki, 19. maj 2019 14:40)

    # Link komentara

  37. Necemo preterivati i sada bukvalno svaki mec proglasavati od istorijskog znacaja. Statisticki gledano, uvek se moze naci razlog zasto je bas ovaj mec vazan itd. Mislim da je Nole iscrpljen i da mu je na umu samo RG. Ovo mu je super prilika da malo "ispipa" Nadalovu igru/udarce, a onda fokus na RG! Mozda je cak i dobro da izgubi, da se Nadal ponada da moze da ga dobije, pa da mu Nole onda u finalu RG ponovi finale AO.
    (Djordje P, 19. maj 2019 14:39)

    # Link komentara

  38. GOAT protiv Kralja šljake.
    (Robinson, 19. maj 2019 14:36)

    # Link komentara

  39. Poštovalac igre, 19. maj 2019 14:20)
    Novaku danas jedini protivnik moze da bude Novak Djokovic i umor...ako to prevazidje bicu sprecena da gledam Rafin gornji deo tela kako brise peskirom ali to je nista naspram 34.mastersa mog Novaka.
     (anica, 19. maj 2019 14:34)

    # Link komentara

  40. Koji sudar titana boli Noloa uvo a ovaj ce da grize, njemu bilo vazno samo doci do finala 
    (rcgmne100, 19. maj 2019 13:10) 
    Što bre smarate više sa tim glupim nadimkom ili šta li je već - NOLO?!?! 
    Čovek se bre, zove Novak Đoković, u srpskom jeziku postoji nadimak NOLE za čoveka koji ima ime NOVAK, odakle ta idiotarija nolo??? Gde se to tako priča, na kom drvetu?
    (Pobogu ljudi, 19. maj 2019 14:19)


    hahahahahahahahaha
     (boxrc, 19. maj 2019 14:34)

    # Link komentara

  41. Nek bude šta bude, samo nek Rafa kralj pobijedi
    (Muamer, 19. maj 2019 14:33)

    # Link komentara

  42. Napred Nadal . 
    (Muki NP, 19. maj 2019 12:24) 

    Za razliku od tebe, koji navijaš protiv Đokovića, ja uvek podržavam Amelu Terzić, Adema Ljajića i ostale sportiste sa tog podneblja, a na osnovu tvog "NP" pretpostavljam da si iz Novog Pazara. Moramo se međusobno uvažavati i poštovati da bi postali bolji ljudi i da bi nam svima bilo bolje. Mržnja može da izrodi samo zlo, nikada dobro. Taj Novak Đoković, koga, na žalost ne vole ni pojedini Srbi,nikada nije uputio ni jednu ružnu reč na račun bilo kojeg naroda, prijatelj je sa ljudima svih nacija i religija i pravi je primer ljudskosti i tolerancije. On je heroj u Indiji, Kini, u celoj Aziji, a ovde na Balkanu ga pljuju. Na sreću, mnogo je više normalnih ljudi koji ga vole i obožavaju, cene njegov trud i raduju se svakom njegovom uspehu. Ima mnogo depresivnih u Srbiji, mnogo je problema i tuge na jednoj strani, pa nam uspesi naših spirtista dođu kao kontra teg koji nam pomaže da se izbalansiramo i da ne padnemo u totalni očaj. Nije Novak Đoković doprineo krizi u našem društvu. Drugi su krivi za to pa njih napadajte a njega poštedite u ime većine koja ga voli i poštuje. Mnogi narodi bi se ponosili takvim sportistom a mi pljujemo po njemu, kao da smo u svemu uspešni pa nam on i nije potreban, a u stvari je on naš najbolji ambasador.Mislim, da ga nema, trebalo bi ga izmisliti.
    (dragan, 19. maj 2019 14:30)

    # Link komentara

  43. @Koji sudar titana boli Noloa uvo a ovaj ce da grize, njemu bilo vazno samo doci do finala 
    (rcgmne100, 19. maj 2019 13:10) 
    Što bre smarate više sa tim glupim nadimkom ili šta li je već - NOLO?!?! 
    Čovek se bre, zove Novak Đoković, u srpskom jeziku postoji nadimak NOLE za čoveka koji ima ime NOVAK, odakle ta idiotarija nolo??? Gde se to tako priča, na kom drvetu?
    (Pobogu ljudi, 19. maj 2019 14:19)

    Misliš da bi ovaj, a i mnogi drugi, znali da ti objasne? Teško! :-)

    A da nešto zna ne bi napisao ovakvu "prosto nebuloznu" rečenicu, u kojoj ima više grešaka nego reči.
     (učiteljice, vrati pare, 19. maj 2019 14:30)

    # Link komentara

  44. Uzeti titulu u Madridu i odmah posle toga nastaviti borbu u Rimu i stici do finala poklanjajuci publici spektakularan tenis, moze da se nazove izvanredan uspeh u ovom sportu.
    Ko ce danas da pobedi to uopste nije vazno, uzivacemo u dobrom tenisu izmedju prvog i drugog igraca sveta i to je najlepse uzbudjenje.
    Jedino se nadam da se ni jedan ne povredi zbog vrlo loseg terrena sa kojim su vecina imali problema jer RG bez jednog od ove dvojice nije isti.
    (Miro, 19. maj 2019 14:30)

    # Link komentara

  45. Ne valja i nije uopste posteno da broj jedan ,tj . Djokovic,nema uopste vremena za oporavak!Ovo je moralo da se igra od 21 barem!
     (Branko, 19. maj 2019 14:27)

    # Link komentara

  46. 1. Novak je najopasniji kad je umoran.
    2. Derbi ne zna za umor.
    3. Novak.
     (Mare, 19. maj 2019 14:27)

    # Link komentara

  47. Umor uopće neće igrat bilo kakvu rolu. Vjerujte da je Novak jako spreman i biti će jako učinkovit danas.
    Naprijed Nole, bliža mi je Srbija od Španjolske.
     (Živjeli, 19. maj 2019 14:21)

    # Link komentara

  48. Nadal je dobioo poslednja dva duela na šljaci ubedljivoo u Madridu i Rimu prošle i pretprošle godine. Međusoban skor je 16:7 za Španca. To je njegova podloga jeste Novak njega dobijaoo al'nije to biloo uvek lakoo ne računam 2011 godinu gde je počeo svoju dominaciju na svim podlogama. Sve predhodne su bile uz dosta muke..favorit jeste Nadal uvek na šljaci nema spora da Novak nije bez šansi..al" kralj šljake je kralj šljake mora biti tako.
    (Poštovalac igre, 19. maj 2019 14:20)

    # Link komentara

  49. Koji sudar titana boli Noloa uvo a ovaj ce da grize, njemu bilo vazno samo doci do finala
    (rcgmne100, 19. maj 2019 13:10)
    Što bre smarate više sa tim glupim nadimkom ili šta li je već - NOLO?!?!
    Čovek se bre, zove Novak Đoković, u srpskom jeziku postoji nadimak NOLE za čoveka koji ima ime NOVAK, odakle ta idiotarija nolo??? Gde se to tako priča, na kom drvetu?
    (Pobogu ljudi, 19. maj 2019 14:19)

    # Link komentara

  50. Najvece rivalstvo u istoriji. Srecno Nole.
     (anica, 19. maj 2019 14:17)

    # Link komentara

  51. Rastko

    Momak je Hrvat po majci.
    (drago, 19. maj 2019 14:15)

    # Link komentara

  52. Moram da upotrebim jecnu od Nolomanovih odvratnih floskula “pregaziće ga Rafa ko plitak potok”!!!
    (Labud, 19. maj 2019 14:13)

    # Link komentara

  53. ova dvojica su tu da pokazu dolazecim klincima da su jos zeleni
    kad se velika troka povuce bice ko u zenskom tenisu svako malo ce neko biti prvi i svak svakog dobijati a trajace par sezona..
     (deda, 19. maj 2019 14:11)

    # Link komentara

  54. Ovo će biti i finale u Parizu.
     (nenad rs, 19. maj 2019 14:10)

    # Link komentara

  55. Kaso, i ostali iz np, sandjak, ba - sad vam je post, ne treba da imate gresne misli, posebno prema bratu pravoslavcu NOVAKU broju JEDAN na SVETU!
    (gruzanin, 19. maj 2019 14:08)

    # Link komentara

  56. Navijamo za Noleta
     (Vuk, 19. maj 2019 14:06)

    # Link komentara

  57. Finale se igra sa maximalnim fokusom ko im garantuje da ce se sastati na Gorosu u finalu, zato Nole ulazi u ovaj mec kao da je poslednji i Rafa naravno bice gusto, verujem da Nole dobija 2:1 mislim da ce Nadal biti prvi u istoriji sa 30+ poraza od jednog igraca...
     (Jack, 19. maj 2019 14:01)

    # Link komentara

  58. Dobija Nadal 2-0.
     (Kaso NP, 19. maj 2019 13:57)

    # Link komentara

  59. Nadal?
    Korektan i pošten.Nikad ne preza da kaže istinu o sebi i drugima.Bolji je i nemogu protiv njega.Rekli su,Rafa i stric od Rafe,za Novaka.
    Federer?
    Pokazao je svoje lice kad je,u više navrata,mobilisao ceo tur za borbu protiv Novaka.Dakle?Zakljucite!Nikakva reklamna i druga mašinerija ga neće uzdici iznad onoga sto on jeste.
    Novak?
    Plemenski vezan za porodicu,ali to je većinska Srpska tradicija.Vise nam to šteti nego koristi.
    Ima alate u glavi i pomoću njih pobedjuje i tehnicki bolje protivnike.U stanju je da svakog razoruža.To niko,nikad,do sada,nije imao tako snažno i robusno izraženo.
    Danas je moguć svaki ishod.No,ako ga Novak zaključa,svojim alatima,nikakav umor i svežina neće uticati na ishod.
    I na AO,Rafa je przio sve do finala,ali dalje...?
    Znate šta se dogodilo.
    (Djed Gavrilo, 19. maj 2019 13:56)

    # Link komentara

  60. Ono kad dođeš u fazu da ti je Masters samo pripremna faza za Grand Slam. Kakva teniska veličina!
     (MrLakano, 19. maj 2019 13:55)

    # Link komentara

  61. @Vasilije Apsolutno točno, i neralni je omjer kada su u pitanju recimo Nadal-Đoković i Federer-Đoković. Novak je mnogo puta bio za milimetar do pobjede protiv Rafe, nijanse su ga dijelile no splet (ne)sretnih okolnosti za Novaka tj. Rafu su kumovale da Novak ima "samo" +3 u međusobnim susretima. Isto bih rekao kada je u pitanju rivalstvo Rogera i Novaka. Puno puta se Novak za milimetar izvlačio protiv Rogera, zahvaljujući nešto većoj mentalnoj snazi, mladosti i puno boljoj obrani. I tu je omjer trebao biti povoljniji, no u korist Rogera. S Rafom tek zadnje 3 godine nakon što je ovaj malo popustio Roger je došao do daha. Do 2012 čak ga je Rafa i u Wimbledonu znao dobiti, a da ne spominjemo Australiju. Jednostavno taj opaki forhhend i spin na Rogerov bekhend su bili devastirajući po najvećeg Švicarca.
    (CroFed, 19. maj 2019 13:52)

    # Link komentara

  62. @Kg
    Vi se verovatno niste bavili sportom kada pisete o mudrosti u tempiranju forme. Uzmite reket u ruke i pokusajte da osvojite 1gs. Tada ce vam biti jasno kakav je igrac neko ko osvoji 1gs (Delpo, Cilic), 3gs (Mari,Stan), 15gs (Nole), 17gs (Rafa) i 20gs (Fed). Pokusajte.
     (Demar De Rosen, 19. maj 2019 13:50)

    # Link komentara

  63. Ubedljivo najbolji mecevi kada igraju njih dvojica. Izuzetno postujem Nadala, gospodin covek, o Noletu ne treba trošiti reci, time mi je jos neizvesnije kad gledam takve dve ljudske velicine. Poštovanje za Nadala, pobeda Noletu, tome se nadam. Ono što je neminovno je da ce biti strasan tenis. Srecni smo sto zivimo u ovoj eri tenisa...
     (koča, 19. maj 2019 13:49)

    # Link komentara

  64. @Greatness

    Pazi ovako, takav scenario koji si opisao je naravno moguć,ali ja lično mislim da do toga neće doći i da ćemo gledati izuzetan meč,meč dostojan dva velika ako ne i najveća rivala u istoriji tenisa...
    Setimo se samo šta je bilo u Australiji i tamo je Nadal ušao veoma odmoran u finale ne izgubivši pritom čak ni set nasuprot Đokovića koji je do polufinala gubio setove , najpre od Šapovalova a potom i od Medvedeva, međutim u polufinalu su obojica bili brutalni Nadal je razbio Cicipasa a Đoković je demolirao Puja...
    Sve prognoze u oči finala su bile da Novak nekako ima manje svežine od Nadala koji do finala gazio sve redom, i usled toga svi su očekivali dramatičan meč u kojem su čak i veće šanse davane Nadalu...
    Međutim svi znamo kako je Đoković ubedljivo dobio to finale ,jer on prosto ima igru za Nadala ,ušao mu je u glavu što se kaže već odavno i kada je veoma motivisan i raspoložen Nadal nema nikakve šanse protiv njega,jedina stvar koja danas može ići malo više u prilog Nadalu je naravno podloga,jer svi znamo koliko je Nadal mnogo bolji na šljaci nego na ostalim podlogama...
    Mada Đoković je i ranije itekako umeo da dobije Nadala i na šljaci na njegovoj tzv.neprikosnovenoj podlozi,na RG-u 2015 ga je dobio u četvrtfinalu,a tu su i pobede na mastersima upravo u rimu kao i u madridu !
    (Goran, 19. maj 2019 13:46)

    # Link komentara

  65. Neko od njih dvojice će pobijediti sa 2:0 ili 2:1. Najvjerovatnije.
    (Nisam roBot, 19. maj 2019 13:45)

    # Link komentara

  66. Dajte bre, ljudi, kakvo taktiziranje, kakvi ciljevi... Đokoviću dolazi Nadal u finale turnira na šljaci. Ići će na pobedu, pa makar svu snagu istrošio. Ima dovoljno vremena da se oporavi.
     (Mare, 19. maj 2019 13:42)

    # Link komentara

  67. Боже мили на свему ти хвала
    Што и Ноле дође до финала
    У финалу већ га Надал чека
    Што и није сензација нека

    Рафа јунак рођен намргођен
    Убилачким инстиктима вођен
    Стално смркнут и нешто му криво
    К'о да су му побили све живо

    A наш Ноле супротност је сушта
    Осмех му не силази са уста
    Ударио бригу на весеље
    Па све редом противнике деље

    Водиће се данас битка љута
    К'о претходних педесетак пута
    Зато људи гледајмо их данас
    Гледајмо док може да се гледа
    Јер полако ближи нам се оно
    "Некад било сад се приповеда"

    Сава Драгановић
    (Драган Савовић, 19. maj 2019 13:42)

    # Link komentara

  68. Kako god da bude , samo da Novak pobedi ...
     (Rio, 19. maj 2019 13:41)

    # Link komentara

  69. Nije bitno kako će Novak danas odigrati, najbitnija stvar je da odigra vrhunski i koncentrisano poslednji poen u meču i da osvoji taj poen.
    (Spale, 19. maj 2019 13:27)

    # Link komentara

  70. Kome smeta jak Rafael Nadal ?

    Kome smeta slab Nole ?
    (Drobnjak iz auta, 19. maj 2019 13:24)

    # Link komentara

  71. Kralj šljake protiv kralja tenisa
    (Nikola, 19. maj 2019 13:22)

    # Link komentara

  72. @Smucelo. Mozda je federer mudar, mozda tempira formu,ali cinjenice su da je za 10 godina osvojio samo 4 GS tako da ne znam bas koliko je mudar i za sta je konkretno tempira... Neki ce reci da je zbog godina ali je pre 10 godina, kad je poceo da tempira formu imao 28 godina odnosno 4 manje nego sto sad ima Novak koji je jos ne tempira izgleda...
    (Kg, 19. maj 2019 13:21)

    # Link komentara

  73. Teorija i simbolika brojeva kaže ovako: Nevena Božović, čiji su koreni sa Kosova kao i Noletu, na Evroviziji je bila 17. što će reći da se Nadalu smeši 17.poraz u masters finalima.
    Šalim se, naravno, al' morate priznati da je šala vraški dobra i nadasve istinita! :)
     (Šuluburić, 19. maj 2019 13:18)

    # Link komentara

  74. Kako god se danas zavrsilo vazno je to sto je Novak na dobrom takmicarskom nivou,sto je pobedio u par dugih i napornih meceva a forma tempirana za RG.Sretno Nole legendo nasa
     (Cipiripi, 19. maj 2019 13:13)

    # Link komentara

  75. Prsnuće obojica danas..nije im trebao ovakav napor obojici, a posebno Đokoviću, u Rimu, pred RG. Trebalo je da se poštede napora kao mudri Federer. Mora se odati priznanje "Federu" da zna da tempira formu, psiho-fizičku spremnost, kao i da prištedi i poštedi sebe, za velike turnire. Takvu vrstu kalkulacije nikada nisu imali zunzare Nadal i Đoković. Jbg, ova dvojica se iscrpe na bezveznim turnirima, i onda prsnu na GS turnirima.
    (Smuleco, 19. maj 2019 12:18)

    Da, 100 % istina, kao na AO 2019!
    (miodrag, 19. maj 2019 13:12)

    # Link komentara

  76. Ako Nole pokuša da pobedi na "obaranje ruku", nisam optimista.
    Na sreću, on uvek ima u svojoj kompjuter glavi i plan B...i C....i još 20 rezervnih planova.
    Ako dobro odigra taktički, ne da može, nego sigurno pobeđuje Rafu!
    Pa da je ne znam koliko umoran...pobediće i ćopav da izađe!
    Ajde Noleeee! ✌️
    (Jelena, 19. maj 2019 13:11)

    # Link komentara

  77. Slazem se sa vecinom komentara da je Vamos Tamos favorit sa 60-40 ili cak I nesto visedanas, ali…..El Mas Grande de todos je sa druge strane! Novak se vise istrosio do finala I to je svima jasno, ali ….zar nije tako bilo I na AO, kad je pre najcuvenijeg finaja u istoriji tenisa sa Nadalom, igrao pet sati sa Marejem….I zatim , posle sest sati nadcovecanske borbe pobedio I u finalu....da bilo je davno I bio j mladji ,ali svi su bili mladji, zar ne? Takodje , kada se govori o kalkulacijama, malo cudi da Novak nije izgubio do finala I tako se malo sacuvao za RG.....ali opet, mozda je bas zeleo da igra to finale I oseti kakav je sada Rafa na slaci i da ga pobedom dodatno unervozi ….a mozda pak zeli da odigra na 70-80%, I ne otkrije sve karte a opet izvuce dodatne informacije pred RG....ne znamo sta je glavni motiv Novaka da ipak ukrsti reket dana sa Rafom.....kalkulacije su postale normalni deo tenisa , posebno u igri tri najveca rivala danas i na to moramo da se naviknemo. Istina kalkulacije, kako ga verovatno sa ironijom nazivaju neki navijaci King Rogera su ravne bezobrazluku i potpunom odsustvu postovanje prema bilo kome od rivala, preko publike do oganizatora…..ali njemu se to moze jer je on King Roger------ovo King smesno izgleda uz Roger ali sta da se radi, ironija je cudo.
    (miodrag, 19. maj 2019 13:10)

    # Link komentara

  78. Koji sudar titana boli Noloa uvo a ovaj ce da grize, njemu bilo vazno samo doci do finala
     (rcgmne100, 19. maj 2019 13:10)

    # Link komentara

  79. Napred Nadal .
    (Muki NP, 19. maj 2019 12:24)

    Lepo od tebe sto nam se javljas na prelepom srpskom jeziku. A jos je lepse sto pratite srpske sportske uspehe.
    Nine vam bas lako...
     (Zurkolomac, 19. maj 2019 13:09)

    # Link komentara

  80. Navijam za Novaka, naravno, ali mislim da Rafa uzima...Nadam se da gresim...
     (Milos, 19. maj 2019 13:08)

    # Link komentara

  81. Ovi sto pisu kako je Novak umoran i imace problema zbog toga...To su gluposti.Novak posle Australije nije odigrao 3 meca u 4 mjeseca.Vrijeme je bilo da se trgne,i sada je na 2 velika turnira dosao do kraja,nije se mnogo istrosio.Druga bi bila stvar da je u ranijem periodu igrao mnogo tenisa,e onda bi bio zaista umoran.
     (Sinisa, 19. maj 2019 13:08)

    # Link komentara

  82. Kad ljudi kazu da je Djokovic premoren nek se samo sete da je maximalna duzina meca samo tri seta sto je inace minimum za grand slem.Profesionalni teniser i kad je najumorniji tri seta ne bi smeo ni da oseti.Samo toliko...
    (zverka, 19. maj 2019 12:34)

    To je tačno ali na grenslem turnirima imaš dan lufta dok se ovde igra svaki dan a jedan dan je igrao i dva meča svež neće biti sigurno samo se nadam da ima snage ukoliko ima verujem da osvaja.
     (Nebojša, 19. maj 2019 13:08)

    # Link komentara

  83. Nole ako bude igrao sa 60-70% mogucnosti, dobija gacka bez problema, kao i uvek...
     (Zurkolomac, 19. maj 2019 13:06)

    # Link komentara

  84. Daaaaaavno je ovo bio veciti grad. Taman koliko je i prljavi getoizirani Pariz grad svetlosti. Smesno. 

    A takav je i zaj turnir tamo, sljaka ko njiva, 2 meca dnevno...
    (Rocky, 19. maj 2019 11:49)

    Italija i Francuska su krenule haotično nizbrdicom, pre 15 godina, i taj "rolerkoster slobodnog pada", i dalje traje.
     (Smuleco, 19. maj 2019 13:06)

    # Link komentara

  85. Šurda i zgodni Rafa
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (monden, 19. maj 2019 11:42)
    Vidim da preferiras pozamasne zadnjice kod muskaraca. Kao zena (straight) nikako se ne mogu sloziti, za mene je to osobina zenstvenosti.
    Celavost u ranim 30tim takodje osobina zgodnosti?
    Dakle mozes samo u svoje ime iznositi zakljucke.
    (da, 19. maj 2019 13:03)

    # Link komentara

  86. (Rade, 19. maj 2019 11:20)


    žalosna je tvoja sudbina...
    (mladići borovi, devojke jele, 19. maj 2019 13:00)

    # Link komentara

  87. Najveci svih vremena a Federera se ne pominje hahah realnosti malo daj, za 50 god ce se pricati samo o Fed-Nadal kao Borg-Mekinro modernog doba, a o drugima ne previse
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Rade, 19. maj 2019 11:20)

    Pa pricalo bi se o rivalstvu Fed-Nadal da to nije tek trece rivalstvo svih vremena iza Djok-Nadal i Djok-Fed. To rivalatvo Fed-Nadal je tek za dva meca ispred rivalstva Sampras-Agasi. A rivalstvo Djokovic-Nadal je najvece rivalstvo u istoriji sporta, tu nema sumnje nikakve. Ipak 54 meca je da ustanes i da poklonis, s opcijom da ce to vjerovatno ici na preko 65+ meceva.

    Sto se tice termina polufinala i finala, to je da organizatore strpas u zatvor. Da se jedno polufinale igra u 3 a drugo na vece u 9, a zatim finale sutra u 4. Pa to je kriminal svih kriminala. Ne znam sta je stvarno smetalo da se mec Djokovic-Svarcman odigra odma nakon duela Nadal-Cicipas, a zene nakon toga.
    (Soni, 19. maj 2019 12:58)

    # Link komentara

  88. Jasno je da nakon ovakvog umora i ceđenja u prethodna dva meča današnji duel može da dobije samo srbski inat i ona najniža, ali najuzvišenija ortodoksna Srbeština s dna kace. Nadam se da će proraditi kod našeg Novaka, iako ga ne smatram takvom Srbendom, kakve smo imali kroz istoriju i kakvi su pronosili slavu Srbstva i uzdigli ga na pijedestal nebeskoga naroda. Nije Srbin taj koji se udvara Hrvatima i nečasnom zapadu, ali navijamo za Novaka, boljeg nemamo
    (Rastko, 19. maj 2019 12:57)

    # Link komentara

  89. "Nadalu će ovo biti 50. Masters 1000 finale"

    Aj' u sto marki da će Nadalu biti dat ovaj turnir...Madrid Noletu, Rim Nadalu RG Fedu...vuci siti (sponzori) ovce na broju (igrači) a raja zadovoljna...
    (hleba i igara, 19. maj 2019 12:55)

    # Link komentara

  90. Djokovic - Federer je ipak najvece rivalstvo.
    Nadal je ipak mnogo iza njih po dostignucima van sljake.
    Van sljake Nadal ima ukupno 6 GS titula(opet bi bio duplo bolji do Mareja :D).
    (Vlada91, 19. maj 2019 12:55)

    # Link komentara

  91. (Smuleco, 19. maj 2019 12:18)



    toliko si ubedljivo pobedio za najgluplji komentar - da je besmisleno objašnjavati zbog čega...
    (mladići borovi, devojke jele, 19. maj 2019 12:54)

    # Link komentara

  92. @Smuleco Ti si baš poznavalac tenisa. Pa ko to drugi osvaja tolike GS titule osim njih dvojice i Feda kad Nole ne igra?!
     (Serdjo, 19. maj 2019 12:52)

    # Link komentara

  93. Kvota da Nadal dobija 2:0 2,40. Zar nisu kvote za sigurice od 1-1,5?
    (Poz iz BG-a, 19. maj 2019 12:46)

    # Link komentara

  94. Napred Noooollleeeee!!
     (King Roger, 19. maj 2019 12:41)

    # Link komentara

  95. Ubedljivo najzanimljiviji dueli za gledanje, barem meni lično. Sudar titana. Sanse 60:40 u korist Nadala iz 2 razloga: 1. Kralj sljake je uvek favorit na sljaci 2. Novak se potrosio i mentalno i fizicki protiv delpa i Svarcmana, Rafa svežiji docekuje finale. Naravno, jako bih voleo da me Nole razuveri i pobedi danas. Puno bi znacilo na mentalnom planu za RG. Uvukao bi se Rafi dodatno pod kozu.
    (Keynes, 19. maj 2019 11:21)


    Ne mogu da se setim grend slema, ista situacija kao sada Nole i Rafa, Nole umoran a rafa kao zapeta puska, Nole ga dobio 3:0
     (defekt, 19. maj 2019 12:40)

    # Link komentara

  96. Nema ni najmanje šanse. Šteta.
     (Dragoljub., 19. maj 2019 12:40)

    # Link komentara

  97. Ja sam ubijedjen da ce Novak ovo dobiti 2-0 ili 2-1 u setovima.Novaku je lakse postalo igrati sa Nadalom,nego sa ovim mladjim teniserima.Koliko sam ja vidio u poslednjih nekoliko godina,Nadal vise nema resenja.Njegova igra potpuno i savrseno oddgovara Novaku.
    (Sinki, 19. maj 2019 12:39)

    # Link komentara

  98. "To je pre svega nehumano, uz svo razumevanje organizatora o komercijalnom aspektu rasporeda mečeva ! Nije mi jasan Novak, predsedava savetom igrača ATP-a, zašto ne reaguje?"

    ...tamni vilajet...
    ...da je trazio pomeranje, ovde bi bilo desetine komentara kako uvek trazi povlastice, kako mu sve smeta...
    ...kad ne trazi, onda pisu kako se uvek ulizuje nekome, zeli da ga vole i slicno...
    ...u federerovom slucaju se pomeranja u vecernje sate i pokrivanje /otkrivanje krova uvek pravda njegoviom velicinom i znacajem, jer zaboga, publika samo zbog njega dolazi na teniske turnire...
    ...ostali su kolateralna steta i treba da budu sretni sto igraju pored federera...
    ...itd...
    ...novak ne gubi mnogo ako danas bude porazen, ali bih svakako voleo da dobije mec...
    (kraja, 19. maj 2019 12:35)

    # Link komentara

  99. Kad ljudi kazu da je Djokovic premoren nek se samo sete da je maximalna duzina meca samo tri seta sto je inace minimum za grand slem.Profesionalni teniser i kad je najumorniji tri seta ne bi smeo ni da oseti.Samo toliko...
     (zverka, 19. maj 2019 12:34)

    # Link komentara

  100. U 20 marke da Novak dobija!
     (Drugar, 19. maj 2019 12:32)

    # Link komentara

  101. RN se naoštrio. U čak 3 od 4 meča je uzimao setove sa nulom, i generalno je uništio sve svoje protivnike, pritom prošetavši se do finala. Ono što mi djeluje neizvodljivo je da Rafa ne uzme set danas. Novak je premoren, vezao je 9 pobjeda, posljednja 2 meča preko 3 i 2 ipo sata. Nadal to ne prašta. 2:0 za bika. Neko moje mišljenje. Nikakav hejt...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Greatness, 19. maj 2019 11:38)

    A ja opet verujem da će ga Nole počistiti!
    Očekujem da proradi ta neka, samo njemu svojstvena, sila i moć, kad svi pomislimo da je gotovo, umor, greške, nervoza, protivnik ne maši, itd, ovaj se vrati i izdigne kao feniks!
    Uvek je protiv Nadala imao rezervne energije, taman toliko da nas sve iznenadi a pogotovo samog Nadala.
    (Idemo Novače!, 19. maj 2019 12:29)

    # Link komentara

  102. Без обзира на резултат нека победи Новак. Није зато што је наш него зна како до 12.000 и више бодова :-)
     (Жеља, 19. maj 2019 12:27)

    # Link komentara

  103. Novak će igrati taman koliko treba da pobedi.
    (draganTenis, 19. maj 2019 12:27)

    # Link komentara

  104. Napred Nadal .
    (Muki NP, 19. maj 2019 12:24)

    # Link komentara

  105. Rafa je favorit, zbog svezine i sto izgleda da je najzad nasao formu na sljaci ove sezone. Naravno, ne treba otpisati Novaka bez obzira koliko je istrosen, pogotovo ako udje u mec sa namerom da diktira igru. To je teze izvesti protiv Nadal na sljaci nego na drugim podlogoma ali Novak je jos uvek jedan od retkih tenisera koji mogu da ukrote Nadalovu FH dijagonalu. Ako to bude uspeo i bude ga hteo bekend niz liniju kad treba da menja pravac, ima sanse.
    (PistolPit, 19. maj 2019 12:24)

    # Link komentara

  106. Dobija Novak 2-0,(6-4,6-4)...
     (Kovalski, 19. maj 2019 12:20)

    # Link komentara

  107. Kada je Djokas u pitanju uvijek sam optimista, ali danas ce biti bas tesko jer dva dana za redom igra teske meceve u vecernjem terminu. Sto rece komentator posle meca sa Del Potrom, sigurno nece u krevet do 3 sata...
    (Bob, 19. maj 2019 12:19)

    # Link komentara

  108. Prsnuće obojica danas..nije im trebao ovakav napor obojici, a posebno Đokoviću, u Rimu, pred RG. Trebalo je da se poštede napora kao mudri Federer. Mora se odati priznanje "Federu" da zna da tempira formu, psiho-fizičku spremnost, kao i da prištedi i poštedi sebe, za velike turnire. Takvu vrstu kalkulacije nikada nisu imali zunzare Nadal i Đoković. Jbg, ova dvojica se iscrpe na bezveznim turnirima, i onda prsnu na GS turnirima.
     (Smuleco, 19. maj 2019 12:18)

    # Link komentara

  109. Moderni gladijatori se vratili kući.
     (Talking head, 19. maj 2019 12:18)

    # Link komentara

  110. ko god da pobedi svaka čast.
    A ti iskompleksirani uštogljeni gledaj....
     (zemun, 19. maj 2019 12:18)

    # Link komentara

  111. Danas mnogo toga zavisi od prvog seta. Ako Nole to uzme u roku do 60min ima Nole velike sanse. Sve ostalo veoma tesko, a i verujem da nece rizikovati RG zbog Rima
    Srećno Nole 6:3 7:5
    (Stefke, 19. maj 2019 12:18)

    # Link komentara

  112. Ako Djokovic odigra kao protiv Delpa, lagani trijumf
     (kkk, 19. maj 2019 12:15)

    # Link komentara

  113. Bez obzira sto mnogi misle da ce Novak biti iscrpljen, verujem da ce uspeti da pobedi s obzirom da Nadal protiv njega uvek iga nesto losije nego inace zbog kompleksa koji mu je nabio poslednjih 8 godina. Novak ne treba da taktizira jer ima celu nedelju da se potpuno oporavi za Rolan Garos. Verujem da ce imati snage za dobar mec.
    (Goran, 19. maj 2019 12:14)

    # Link komentara

  114. Nezahvalno za prognozu.
    A Nole i pored većeg napora u predhodnim mečecima, ima konkretnu šansu, ima motiv.
    A Rafi nije lako, pamti AO, i sigurno, više streca...
    Nole je Nole, najveći. Neće kleknuti.
    (lol, 19. maj 2019 12:14)

    # Link komentara

  115. Mislim da ce Nole biti fizicki spreman za ovaj mec. Sigurno za dva seta, za treci ne znam, tu ce se vec osetiti. Tako da mora da igra rizicnije i da skracuje poene maksimalno. Ako ga forhend bude sluzio kao u protekla dva meca, bice dobro.
    (sasa jokic, 19. maj 2019 12:11)

    # Link komentara

  116. Marko Djokovic napravio zver.
     (Ayala, 19. maj 2019 12:10)

    # Link komentara

  117. “Taj će podatak zapravo reći koliko je Novaku tokom karijere zapravo teže bilo slomiti Rogera(CroFed, 19. maj 2019 11:26)Naravno, to svi znamo, a Nole medijima govori ovako jer ima dobar izgovor zbog broja mečeva sa Nadalom. Najveći izazov mu je svakako Fed. Sa druge strane, Fedu je najteži protivnik Nole pa zato beži od njega kako god može.
    (erfurt, 19. maj 2019 11:46)”
    Da stvarno pratis podatke, znao bi da je Nadal najtezi protivnik Rodzeru.
    (Vasilije, 19. maj 2019 12:10)

    # Link komentara

  118. Nole ce zbog umora izgubiti.On danas ne moze pruxiti svoj najbolji tenis.Zato ako izgubi ne pljujte ga .
     (Zeljko NS, 19. maj 2019 12:10)

    # Link komentara

  119. Ovaj meč je Nole iščekivao.To mu je bio plan.Ostvario se.Zato je grizao u zadnja tri dana.Danas očekuje pobedu.Prvi zbog novih poena i ubedljive prednosti nad drugim atp liste.
    Drugi i važniji razlog je eventualnom pobedom će se uvući Nadalu pod kožu pred RG.Rafael više nije siguran u sebe pred Noletom.Ovom pobedom stvoriće se sebi psihološku prednost.
    Ne mora da znači ali.mislim da je to veliki razlog da ovo finale bude novi akcioni triler
     (Mirko Kojotovski, 19. maj 2019 12:08)

    # Link komentara

  120. Nece nikome danas biti lako... Nole za ovakve mečeve si rodjen.
    Izdržii... IDEEEEMOOO
     (somaboba, 19. maj 2019 12:03)

    # Link komentara

  121. @stefane sa tobom se slazem u svemu sem o broju "velikih" titula RF. Pa dobar deo njegovih velikih titula su turniri ATP 500 a bogami i 250.Novak sinko to slabo konzumira... Nema se kad.
     (mokisa, 19. maj 2019 12:02)

    # Link komentara

  122. Aca
    I bas naprednjaci ga pljuvali? Ahahahaha
     (cirkus, 19. maj 2019 12:00)

    # Link komentara

  123. Bilo bi lepo da Nole pobedi,ali to je sad pitanje posle zvih zbivanja u Rimu.A i ako izgubi, nista strasno,samo ce dobiti jos vecu motivaciju da se revansira na RG.
    (xxxl, 19. maj 2019 11:59)

    # Link komentara

  124. CroFed
    Na neki način jesi u pravu, ali ja mislim da je to više do stila igre te trojice velikana.
    Bio je onaj momenat 2011 kada je Novak uništio Rafu u sedam finala za redom i zauvek mu ušao u glavu. Federera je uvek više respektovao.
    Danas će Novaku biti teško pre svega zbog potrošnje snage u prethodna dva dana. Mislim da su Rafine šanse veće ali se ipak nadam i navijam da Nole nekako uspe da se prikupi.
     (izhlapjeli starac, 19. maj 2019 11:57)

    # Link komentara

  125. Po svemu do sad vidjenom na turniru, treba dati prednost Nadalu.
    Medjutim, Novak je sposoban dobiti Nadala i sa svojom slabijom igrom, dok sa Nadalom to nije slucaj. Nadal da bi dobio Novaka, mora igrati nadljudski tenis, istina umeo je on to. Dok Novak kada je na svom maksimumu, Nadal tada protiv Novaka deluje kao obican pacer.
    Zakljucak? Nemam ga...
    (Dott, 19. maj 2019 11:56)

    # Link komentara

  126. nole je umoran...
     (neko, 19. maj 2019 11:54)

    # Link komentara

  127. Ubedjen sam da Djokovic osvaja Rim na osnovu igre koje je pruzio,mislim da ce danas imati vise motivacije,nego li u dva prethodna meca!
    (Mislim da ne mislim, 19. maj 2019 11:54)

    # Link komentara

  128. Ubedljivo najzanimljiviji dueli za gledanje, barem meni lično. Sudar titana. Sanse 60:40 u korist Nadala iz 2 razloga: 1. Kralj sljake je uvek favorit na sljaci 2. Novak se potrosio i mentalno i fizicki protiv delpa i Svarcmana, Rafa svežiji docekuje finale. Naravno, jako bih voleo da me Nole razuveri i pobedi danas. Puno bi znacilo na mentalnom planu za RG. Uvukao bi se Rafi dodatno pod kozu.
    (Keynes, 19. maj 2019 11:21)

    Ja bih dodao i 3. glavni cilj je RG pa ce ovaj mec verovatno biti vise priprema nego nesto gde se mora pobediti.
    Naravno, finale RG je daleko i moze svasta da se desi do tada, ali mi se cini da se Novak ozbiljno priprema.
    Pretpostavljam da ce danasnji mec dugo trajati bez obzira na broj odigranih setova, bar tri sata.
     (petar, 19. maj 2019 11:50)

    # Link komentara

  129. Daaaaaavno je ovo bio veciti grad. Taman koliko je i prljavi getoizirani Pariz grad svetlosti. Smesno.

    A takav je i zaj turnir tamo, sljaka ko njiva, 2 meca dnevno...
     (Rocky, 19. maj 2019 11:49)

    # Link komentara

  130. Taj će podatak zapravo reći koliko je Novaku tokom karijere zapravo teže bilo slomiti Rogera
    (CroFed, 19. maj 2019 11:26)

    Naravno, to svi znamo, a Nole medijima govori ovako jer ima dobar izgovor zbog broja mečeva sa Nadalom. Najveći izazov mu je svakako Fed. Sa druge strane, Fedu je najteži protivnik Nole pa zato beži od njega kako god može.
    (erfurt, 19. maj 2019 11:46)

    # Link komentara

  131. Nisam Novakov PR , ali je sramno postupanje organizatora u određivanju tajminga mečeva za N°1ATP, počev od meča sa Del Potrom i terminom sinošnjeg meča sa Švarcmanom ! Nadal ima 24 sata između polufinala i finala za odmor, Novak 15 ! To je pre svega nehumano, uz svo razumevanje organizatora o komercijalnom aspektu rasporeda mečeva ! Nije mi jasan Novak, predsedava savetom igrača ATP-a, zašto ne reaguje ?
     (Boris Banović, 19. maj 2019 11:46)

    # Link komentara

  132. Tamos-Vamos ?!
     (proks, 19. maj 2019 11:46)

    # Link komentara

  133. 29:25 LOADING...
     (Bojan, 19. maj 2019 11:44)

    # Link komentara

  134. Šurda i zgodni Rafa
     (monden, 19. maj 2019 11:42)

    # Link komentara

  135. RN se naoštrio. U čak 3 od 4 meča je uzimao setove sa nulom, i generalno je uništio sve svoje protivnike, pritom prošetavši se do finala. Ono što mi djeluje neizvodljivo je da Rafa ne uzme set danas. Novak je premoren, vezao je 9 pobjeda, posljednja 2 meča preko 3 i 2 ipo sata. Nadal to ne prašta. 2:0 za bika. Neko moje mišljenje. Nikakav hejt...
     (Greatness, 19. maj 2019 11:38)

    # Link komentara

  136. Vrlo glupo da se mec igra u 16 umjesto u 20 ili 21.
    Nole se dosta potrosio zadnja 2 dana jos sinoc igrao do iza 22.
    Zato Rafa ima veliku sansu.
    Ali vidjecemo.
    (Vlado, 19. maj 2019 11:37)

    # Link komentara

  137. 7:5, 6:4 za Noleta...
    (idemooo, 19. maj 2019 11:36)

    # Link komentara

  138. "On je moj najveći rival svih vremena, sigurno. Imao sam toliko mečeva protiv njega i mislim da imamo najduže rivalstvo u istoriji tenisa" Zapravo je prvi meč s Federerom bio u Monte Carlu 2006, dok s Rafom u Roland Garrosu. To je bio onaj meč poslije kojeg je Novak s manjom dozom respekta prema Rafi izašao pred medije i govorio kako Rafa nije nepobjediv u Roland Garrosu, kako ga nije ničime impresionirao jler je on (Đoković) sve diktirao. Nakon toga su se svi čudili Novaku, a trebao se načekati gotovo 10 godina da pobijedi Rafu u Roland Garrosu, strpljen spašen kako se kaže.Inače Rafu je s 2-0 ili 3-0 u setovima dobio čak 21 put od 28 mečeva, dok je najvećeg Rogera od 25 pobjeda tek 9 puta dobio s 2-0 ili 3-0 u setovima. Taj će podatak zapravo reći koliko je Novaku tokom karijere zapravo teže bilo slomiti Rogera
    (CroFed, 19. maj 2019 11:26)

    # Link komentara

  139. Klasik pun naboja, napred Nole!
     (Stari namćor, 19. maj 2019 11:26)

    # Link komentara

  140. Ubedljivo najzanimljiviji dueli za gledanje, barem meni lično. Sudar titana. Sanse 60:40 u korist Nadala iz 2 razloga: 1. Kralj sljake je uvek favorit na sljaci 2. Novak se potrosio i mentalno i fizicki protiv delpa i Svarcmana, Rafa svežiji docekuje finale. Naravno, jako bih voleo da me Nole razuveri i pobedi danas. Puno bi znacilo na mentalnom planu za RG. Uvukao bi se Rafi dodatno pod kozu.
     (Keynes, 19. maj 2019 11:21)

    # Link komentara

  141. Najveci svih vremena a Federera se ne pominje hahah realnosti malo daj, za 50 god ce se pricati samo o Fed-Nadal kao Borg-Mekinro modernog doba, a o drugima ne previse
     (Rade, 19. maj 2019 11:20)

    # Link komentara

  142. Nole zgazi ga ali kako god prode podrska za Noleta iz HR
     (nn, 19. maj 2019 11:20)

    # Link komentara

  143. Ajmo Nole, cepaj!
    (Dragan, 19. maj 2019 11:17)

    # Link komentara

  144. Danas je Rafa favorit....Nole se istrosio protiv Argentinaca.....ali sve je ovo za njega pozitivno pred RG.Nadam se da ce danas ipak biti borba i da Rafa nece dobiti lako....
    (Zoran M., 19. maj 2019 11:15)

    # Link komentara

  145. Prije turnira, mislio sam da Nadal nema sanse.. Ali danas je favorit.. Iz dva ocita razloga.. Prvi je.. Podigao je igru..
    A drugi i vazniji.. Nole nece biti na 100%
    Jednostavno to nije moguce.. Imao je dva preteska meca u dva dana.. Orevise je to tenisa na fizickom a pogotovo na mentalnom i emocionalnom planu..
    Premalo vremena za rekuperaciju..
    Nole po meeni prvi favorit za roland garros ali nece dobit danas..
    (Rafa 30, 19. maj 2019 11:15)

    # Link komentara

  146. Mislim da se Novak izmorio u poslednja dva dana mozda i suvise za ovaj mec, voleo bih da gresim! Svakako napred Nole do pobede,svi smo uz tebe!
    (ross, 19. maj 2019 11:13)

    # Link komentara

  147. Au kakav mec nas ocekuje i kakvu samo vaznost ima.Ko pobedi imace 34 Masters titule i bice vodeci u tom parametru.Ako Djokovic pobedi izjednacice se i sa Federerom po broju tzv. "velikih titula" (GS, Masters 1000, i Zavrsni Masters).Isto tako ako Nole pobedi prednost ce da poraste pred RG na vise od 5.000 poena.
    Nadal brani titulu a Djokovic je prosle godine ispao bas od Nadala u 1/2 finalu tako da ce prednost porasti neovisno o ishodu finala.Rafa do sada ove sezone nije osvojio titulu na sljaci tako da mozete samo da zamislite koliko ce zapeti danas, kako bi u Pariz stigao sa osvojenom titulom.
    Ovo je sigurno najvece rivalstvo u istoriji ovog sporta tako da je spetakl zagarantovan.
     (Stefan, 19. maj 2019 11:13)

    # Link komentara

  148. Ajde Nole u inat onim naprednjacima sto su te pljuvali. Ja sam se kladio na Noleta,svi se smeju, niko ne veruje da moze da pobedi.
    (Aca, 19. maj 2019 11:13)

    # Link komentara

  149. Kao tigar i lav, nijanse odlucuju.
     (Mikii, 19. maj 2019 11:10)

    # Link komentara

  150. Bice nereseno
     (Terry, 19. maj 2019 11:09)

    # Link komentara

  151. Djokovic je digo Madrid, ovo je bitno ali i ne toliko, idemo po RG majstore
     (fistik, 19. maj 2019 11:08)

    # Link komentara

  152. Sta god da bude podrska za Noleta
     (Bodibond, 19. maj 2019 11:07)

    # Link komentara