1. ovi sto pisu da je sadasnja NBA liga tuzna i smsna a da se 1992 igrala kosmicka korarka su idioti bez premca.
    Nikada u istoriji NBA lige nije bilo ovoliki broj vrhunskih igraca i nekada bastih 90 tih si imao samo jednodimenzionalne irace sa mnogo mnje ofanzivnog i defanzivnog oruzja a sada skoro svaki igrac iz prvih 5 na istoku i 8 na zapadu su aždajevkoje mogu sve i sa klupe i iz prve postave i sada 2019 se igra ubedljivo najubitiji kosarka ikada.
    Ranije 90 tih si imao igrace spesijaliste kao kreg Hođžs i Pxon za trojke, cntre poput DOMINIKA wikinsa , krila poput Šon Kempa ili krilnog centra Ajojza Morninga i klasicne centre tipa Patrika juinga , Dikembe Mutomba,Olađžuvona, bekove kao Gery Peytona, Marka BIBIJA, sutere kao Jordana, Karla Melouna itd itd...
    Danas je vreme atomske kosarke gde se trojke cuvaju i sutiraju sa 12-13 metara sto je bio 90 tih potpuno nezamislivo , centri imaju procenat sa distance i trojke preko 40 procenata sut jOKIC upravo dok pisemo radi revoluciju NBA igre gde centri su ti mozgovi pleja nekadasnjih iz svih era NBA do danas i Jokic unosi u sve to revoluciju jer nema pozicije na terenu koja moze da spreci centra da organizuje igru i asistira , to ce se tek razviti za 5do 10 god tako da ce centri biti klasicni pleji a ostali igraci samo treba da se sto vise krecu u raznim isplaniranim akcijama za koje nema odbrane jer niko ne sprecava centra da asistira. Zato je Jokic rodonacelnik i buduci igrac u Kuci slavnih,,
    (Vladimir, 30. maj 2019 00:30)

    # Link komentara

  2. Pa, da su ovi njegovi precizni u šutu koliko treba, Joker bi imao 20 asistencija mnogo po utakmici, ili da šutira ko neki imao bi 35 do 40 poena na tekmi!
    (Milivoje, 29. maj 2019 21:39)

    # Link komentara

  3. KD je spektakl od igraca, u 5-6 najboljih u istoriji. Ne mesajte babe i zabe.
    (Lošmi, 29. maj 2019 01:55)

    Još se niko nije usudio da KD-a stavi u 5-6 najboljih u istoriji, ali ti si eto zalutao.
    Pomešao si i babe i žabe - ovde se ne glasa za najboljih 5-6 ikada, nego u najbolje ove godine.
    (Mirko, 29. maj 2019 16:49)

    # Link komentara

  4. KD je spektakl od igraca, u 5-6 najboljih u istoriji. Ne mesajte babe i zabe.
    (Lošmi, 29. maj 2019 01:55)

    Još se niko nije usudio da KD-a stavi u 5-6 najboljih u istoriji, ali ti si eto zalutao.
    Pomešao si i babe i žabe - ovde se ne glasa za najboljih 5-6 ikada, nego u najbolje ove godine.
    (Mirko, 29. maj 2019 16:48)

    # Link komentara

  5. KD je spektakl od igraca, u 5-6 najboljih u istoriji. Ne mesajte babe i zabe.
    (Lošmi, 29. maj 2019 01:55)

    Još se niko nije usudio da KD-a stavi u 5-6 najboljih u istoriji, ali ti si eto zalutao.
    Pomešao si upravo ti babe i žabe - ovde se ne glasa za najboljih 5-6 ikada, nego u najbolje ove godine.
    (Mirko, 29. maj 2019 16:47)

    # Link komentara

  6. Mogu da zamislim Durantulu na poziciji centra, Jokara bi ga oduvao na postu.
    Dakle žena meša babe i žabe, gleda se najbolja petorka, odnosno najbolji igrači na svojim pozicijama, i to je napravednije.
    (Perke, 29. maj 2019 14:17)

    # Link komentara

  7. Sinoć gledao 6. utakmicu finala Istoka NY-Čikago iz 1992. Još jednom se podsjetio koliko je ova današnja NBA smiješna i tužna. Tada je svaki igrač imao karakter,u publici bilo i radnika i profesora, za koš je trebalo dobro da se pomučiš... Tada se sa nestrpljenjem čekao naredni meč, sad ne bih ustao da gledam uživo ni finale, čak ni da mi plate
    (sasa pg, 28. maj 2019 10:43)

    Razumem te u potpunosti, samo nema to mnogo veze sa NBA.
    Omatorio si :)
    (Locutus, 29. maj 2019 13:14)

    # Link komentara

  8. Koja je logika birati najboljih 5 ako se zanemare pozicije igrača? Zašto ne najboljih 7 ili najboljih 11? Birati petorku ima smisla samo ako se uzmu u obzir pozicije na kojima se igra.
    (CarloNS, 29. maj 2019 13:08)

    # Link komentara

  9. Ukupno je KD svakako bolji ali u ovoj sezoni nije. Zato se i prati statistika u NBA
    Statistika je najbolji pokazatelj uspesnosti
    (Dr Agan, 29. maj 2019 05:22)

    # Link komentara

  10. KD je spektakl od igraca, u 5-6 najboljih u istoriji. Ne mesajte babe i zabe.
     (Lošmi, 29. maj 2019 01:55)

    # Link komentara

  11. Površna, zalutala..
    (once black.., 28. maj 2019 23:09)

    # Link komentara

  12. Ma svet je pun nelogičnosti...npr Lenard je bolji od George-a ali isto nije u prvih 5. Lider finaliste play off- a je to sigurno zasluźio ali ipak ga nema.
    (Dule Pop, 28. maj 2019 22:52)

    # Link komentara

  13. jenom logikom, najbolju petorku mogu da cine 5 bekova...
    (Jaran, 28. maj 2019 12:29)

    Ne znam ni zasto ti odgovaram. Ali ajde, haha za all-star moze onda
    3 playa i 2 niska krila? Sta je to drugacije od Recejl?

    Nije ni bitno sledece godine da odgledas sve utakmice Klivlend- Chicago.
    To ce biti dve najgore ekipe sledece godine, najverovatnije. Kao sto drugi prate Denver i izkometarisu utakmicu, eto ti ovaj par svih 4 ili 5 utakmica. Ma naravno, sta te briga da gledas to sranje ili ces ipak jer klinci kazu svaki tim ima zvedu? Evo ako ti to uradis sledece godine, ja cu ti se licno ovde izviniti u komentarima,

    Dotle si za mene zbunjen hehehe, ;)
    (Beogradjanin, 28. maj 2019 22:40)

    # Link komentara

  14. Vala i ja bi menjao sistem, i to tako da pocnu da se sude koraci, trokoraci i vise, zatim duple, pa auti, a posebno bi obratio paznju kod onih koji traze nameran kontakt pri sutu da bi dobili slobodna bacanja
    (ivan, 28. maj 2019 21:15)

    # Link komentara

  15. inače je ta žena mnogo naporna. Ne zatvara usta kad je prenos u toku. Morao sam par puta da utišam skroz da je ne slušam njen iritantan glas.
    (Aca iz Šapca, 28. maj 2019 20:40)

    # Link komentara

  16. Beogradjanin
    Blago tebi kad samo ti nisi zbunjen, sezona je zapravo bila veoma dobra. Plej-of je sjajan, nivo kosarke uopste nije pao u odnosu na prethodne ere kosarke...

    Super je sto si kopirao komentar i sve to (ime, datum, vreme), ali zasto si izostavio drugu recenicu???
     (Jaran, 28. maj 2019 18:01)

    # Link komentara

  17. Ako neki nisu shvatili, Rejcel je pomesala biranje najbolje petorke sa biranjem najkorisnijeg igraca lige.(Jaran, 28. maj 2019 12:29)

    Nije ona nista pomesala, ona se uhvatila u zamku NBA sa 30 klubova. U kojoj do Embida i Jokica dugo nije bilo barem 2 centra sa prosekom preko 20p. I sto je all-star ukinuo glasanje za centra.
    Sad se neki klinci javljaju kao svaki tim ima neku zvezdu. Na komentarima o playoff utakmicama, slazem se sa njima,da je od NBa lige je ostao samo playoff.
    Gledao samo 5 utakmica u sezoni, a secam se komenatar posle utakmice Klipersi i Denver u toku sezone u normalno vreme u 21 30. 90% komentara se slozilo da utakmice ne lici ninasta. Katastrofa od utakmice. Sezona je postala, gde su vecina trening utakmice.I sta bi dali ovi klinci da je danas NBa sa 22 kluba iz sredine 80-tih. I da draft 2004 je spao NBA. Kriza kuca na vrata, dok NFL svake godine nesto menja, NBA uvodi komzmeticke promene. Izbacivanje klubova bi spasilo NBA, ali je malo verovatno. Iako 10 do 15 klubova igra da popuni mesto. Dok plate igracima rastu u nebo, pobunice se vlasnici, posebno ako bude manje zvezda dolazilo sa drafta. Lokaut u sledecih 5 godina je nesto ocekivano, izvesno. Da li playoff moze da pokrije ovako trening od sezone? Barem marketinski?
    p.s Eto i tebe je dovela liga u zabludu. Prva petorka i izbor najboljeg igraca? Nigde veze. :)
    (Beogradjanin, 28. maj 2019 17:32)

    # Link komentara

  18. А шта је спорно? Бира се најбоља петорка - тим, а не најбољих 5 појединаца. Кошарка је екипни спорт
    (Гага, 28. maj 2019 17:27)

    # Link komentara

  19. upravo zbog ovakvih stvari mi "romanticari" cemo uvek govoriti da je nba nekad zaista bio nba,a danas je to komedija.woriorsi su bili najbolji kandidat da postaanu najlepsa kosarkaska prica ikada ispricana,ali su to pokvarili kad su doveli durenta.zasad je to milvoki jer osim janisa nemaju nijednog superstara,cak ni obicnog stara nemaju u ekipi.ko da ponese naziv zvezde osim janisa,lopez,bledso,midlton,brogdon??????zato nisu ni usli u veliko finale,ali vreme radi za njih svakako.sto se tice jokica i embida,nema se tu sta polemisati.reci da je embid trebao biti umesto jokica u prvoj petorci je ravno onoj izjavi da je embid bolji od jednog hakima olajdzuvona.ono sto je hakim radio kao centar,tu kompletnost jos uvek nema nijedan kosarkas na poziciji centra.rad nogu kao bek,a odbrana kao kineski zid.navedite mi igraca koji je i prici hakimu na centru.cak i tamo gde je bio najlosiji,a to su asistencije,imao je preko 4 u proseku.oduzmite im pravo da prave korake i uvedite ponovo handcheck odbranu pa da vidite koliko bi njih postalo prosecno.jokica i janisa biju jer su u reketu,jokica pogotovo,pa su opet najbolji.jokic kad bi jos popravio odbranu,tu pre svega mislim na blokade jer ukradene lopte je popravio,uz ovakav nivo igre usao bi u top 10 ikada to garantujem.medjutim,i ovako je odlican i pokazuje kako jedan igrac cini ceo tim boljim nego sto realno jeste i kao takav ima mesto i na all star utakmici i da bude u prvoj petorci.sve ostalo je suplja prica.
    (ljupce, 28. maj 2019 17:20)

    # Link komentara

  20. amricki novinari, "strucni" komentatori su 90% idioti.
    Stavimo 5 bekova sutera, ili u fudbalu 11 napadaca zato sto su to najbolji igraci...
    Boze svasta cu procitati.
     (Neko, 28. maj 2019 17:18)

    # Link komentara

  21. Gledao sam par njenih "nastupa" na jutjubu...realno pravi se vazna i ko da nesto zna. Najbolja petorka se bira po pozicijama a ne po najboljim igracima!
    Uostalom KD na listi treba da se nadje umesto PG13 a ne umesto Jokare.
    (33ol, 28. maj 2019 16:58)

    # Link komentara

  22. Hajde malo da promenimo pravila, pogotovo o kontaktu, dvokoraku, laktanju, guranje.. pa da vidimo da li ima dominacija nekih igrača.
    (bane, 28. maj 2019 16:38)

    # Link komentara

  23. Zena komentarise kosarku.Dovoljno o legitimnosti ove izjave. 
    (Iskulirati, 28. maj 2019 12:58) 

    Pa sta ako komentarise? Bavila se kosarkom pa je kompetentna da komentarise.
    (Bodibond, 28. maj 2019 14:43)

    Stvarno, pa šta ako komentariše, ni Bodibond se ni u šta ne razume što ga ne sprečava da ostavlja na desetine komentara na svakoj vesti - pa što ne bi i ona...
     (Wllaxy, 28. maj 2019 16:23)

    # Link komentara

  24. Radi zbog toga što nije "crni panter"....jedini u prvoj postavi...a i u sve tri postave je jedini beloputi "masnjak".A i Ruda i Kari su sumnjivi.
    (dido, 28. maj 2019 16:00)

    # Link komentara

  25. Mogli bi peorka od centara ako bi Gober igrao beka-šutera al' defanzivnog. Ne razume se ovaj Nikolas u košarku...a brzonogi šuter Ras 3. postava.
    (jova bin jova, 28. maj 2019 15:55)

    # Link komentara

  26. @Jaran sta ja imam od toga da li je neko uspesan ili neuspesan. Ja sam ovde uvek govorio pozitivno o Jokicu sve dok neki komentatori nisu poceli sa preterivanjem,samo to sto ti nisi upucen to je nesto drugo. Mnogo ja duze ovde komentarisem od tebe.
    (vince carter, 28. maj 2019 15:54)

    # Link komentara

  27. Jokic ima slicne brojke kao Vucevic. Samo sto je Vucevic manje privlacan prosjecnom debelom bijelom gledaocu.
    I ne bi se Joka naigrao na istoku u PO...(Strucnjak ekspertskog nivoa, 28. maj 2019 15:16)

    Кажеш у плеј-офу?
    Вучевић просек 11,2 поена, 8 скокова, 3 асист., шут из игре 36%, сл.бацања 78%

    Јокић просек 25,1 поена, 13 скокова, 8,4 асист., шут из игре 51%, сл.бацања 86%.

    Ту је то, сличне бројке, у пар дека.
    (Divos, 28. maj 2019 15:46)

    # Link komentara

  28. A ovako.
    Prvo ovo je takođe stara vest al ajde, no postoji pozadina ove priče.
    Pošto All NBA priznanja donose pravo za supermax ugovore, a novinari imaju interes da određeni igrači dobiju taj supermax i promenjeni sistem bi doneo nekim igračima veliki novac. Npr Klej Tomson, Beal, KAT su izgubili pravo za supermax, pogotovu Klej koji je FA ovog leta. U izmenjenom sistemu novinari kao Rejčel uvek može da pogura nekoliko glasova jer radi za najveću kuću koja ima pravo glasanja. Jokić nije lik koji će sutra izgraditi dobar odnos sa njom, ona to zna i zato ga je navela, da je Embiid bio prvi tim sigurno je da ne bi ga spomenula jer je on dobar sa novinarima.
    Borba za uticaj.
    A ne može sistem all NBA da se promeni, nek stavi durenta da igra centra protiv dobrog centra da vidim i to čudo.
    Nek promene sistem za supermax a ne izbor za all NBA.
     (ko je ovde lud, 28. maj 2019 15:36)

    # Link komentara

  29. Jokic ima slicne brojke kao Vucevic. Samo sto je Vucevic manje privlacan prosjecnom debelom bijelom gledaocu.
    I ne bi se Joka naigrao na istoku u PO, to je valjda svima jasno.
     (Strucnjak ekspertskog nivoa, 28. maj 2019 15:16)

    # Link komentara

  30. vince carter
    Kako neke boli Jokicev uspeh... ;)
     (Jaran, 28. maj 2019 14:59)

    # Link komentara

  31. Durante, čuvaj Jokića na centru. Da bi ti 300!
    (Deki, 28. maj 2019 14:58)

    # Link komentara

  32. Ova nema pojma mesa babe i zabe
    (Mr, 28. maj 2019 14:56)

    # Link komentara

  33. idi ti sestro u kuhinju smotaj sarmu neku mani se ti kosarke
    (KingJames, 28. maj 2019 14:53)

    # Link komentara

  34. Zena komentarise kosarku.Dovoljno o legitimnosti ove izjave.
    (Iskulirati, 28. maj 2019 12:58)

    Pa sta ako komentarise? Bavila se kosarkom pa je kompetentna da komentarise.
     (Bodibond, 28. maj 2019 14:43)

    # Link komentara

  35. Daleko je on od sjajnog.
     (Bodibond, 28. maj 2019 14:42)

    # Link komentara

  36. Otkad je Pol Dzordz zamenio Duranta u okc ne mogu prvo kolo da prodju. Durant je igrao finale kao mlad sa Okc,imao je na zapadu prejaki san antonio,posle wariorse protiv kojih su vodili 3:1 a liga nije suspendovala greena nakon udaranja adamsa,bukvalno sam je sa 22 godine done zlato Amerima 2010,koje su izgubili 4 godine ranije. A ovde o Durantu govore kao o Jamal Krafordu. "Ne bi predvodio Denver" "Wariorsi bolji bez njega". Durant u gsw kao sto ste rekli igra sa pola gasa i deli statistiku sa ostalima,medjutim to pominju kada zele da ga ospore a onda ga statisticki uporede sa Jokicem :) i ne mogu da verujem da neki ljudi stvarno veruju ako neki igrac ima dva skoka vise ili dve asistencije vise u proseku od drugog igraca da je automatski bolji,kosarka je mnogo vise od toga. Kawhi Leonard samim svojim mentalitetom,time sto se ne plasi trenutaka daje samopouzdanje saigracima a ne cini ih boljim " asistencijama". Sta kao oni su dosli do Nba lige i nisu znali da pogode kos,dok ih neko nije nacinio "boljima".
    (vince carter, 28. maj 2019 14:06)

    # Link komentara

  37. u najboljoj petorci ima mesta za jednog centra a to nije durent
     (Rakun, 28. maj 2019 13:55)

    # Link komentara

  38. Kako je najbolji, kada nije najbolji na poziciji kojoj igra!? Ovim američkim reperima inteligencija nije jača strana.
     (Ahtung, 28. maj 2019 13:49)

    # Link komentara

  39. ok sestro... kazes da je durent najbolji, ali ne igra istu poziciju kao jokic, pa je sistem zreo za menjanje... objasni ti onda nama zasto ti ne smeta onaj koji je u prvoj petorci na durentovoj poziciji, nego si se uhvatila za nikolu???
     (lal, 28. maj 2019 13:24)

    # Link komentara

  40. За шта се она ухватила. А како би било да се промени систем у вези МВП? Иако сам израз ”most valuable player” каже да би то требало бити неко ко је најкориснији за екипу а не набијач индивидуалне статистике, читаву сезону се спомиње Харден, као и што је Вестбрук био, иако њихове екипе ништа нису оствариле, нити биле прве у својој конференцији, нити ушле у велико финале.

    Постоји МВП регуларног дела сезоне и МВП финалне серије, што значи да се за ”МВП регуларног дела” рачуна и плеј оф до финала.
    Зашто не предложи нпр. да МВП може бити само неко чија је екипа била прва у својој конференцији или која је ушла у велико финале? Зар то не би било правилније, да се набијачима личне статистике стави до знања да то неће бити награђено. Овако Вестбрук јури трипл-дабл а Харден 30 поена по утакмици по цену да њихове екипе изгубе.

    Зашто госпођа не прича о томе? Па једноставно, Никола још увек нема ту популарност као Дурент или Харден, па удри по њему. Замисли да је изјавила ”Харден не може бити МВП, јер Хјустон нит је био први на западу нити су ушли у велико финале. То мора бити неко из Милвокија, Торонта или Голден Стејта”. Сасули би дрвље и камење по њој. Да је изјавила ”Вестбрук и Харден су добри играчи, али нису били најкориснији играчи и зато нису заслужили награду МВП. Треба систем да се мења”. Па и да јој поверујемо да није чисти опортуниста.
    (јд123, 28. maj 2019 13:12)

    # Link komentara

  41. Jokić definitivno nije u Top5 igrača, ali ne zove se džabe prvi tim, a ne Top5 igrača.
    (Ostin A, 28. maj 2019 13:07)

    # Link komentara

  42. Zena komentarise kosarku.Dovoljno o legitimnosti ove izjave.
    (Iskulirati, 28. maj 2019 12:58)

    # Link komentara

  43. Ajde bre predstavnik satanista....kako se bas za Jokica uhvati iz cele petorke....da je Durent bolji od njega i da treba da igra on umesto njega....zanima me kako se ne uhvati za Hardena ili Pol Dzordza najvise recimo nego bas za Jokica?Jokic je kralj i sigirno medju 4 najboljih igraca na svetu i ujedno u nba ligi....Jokic je za klasu bolji od Hardena....Harden je za cirkus ne za nba....a od ovog drugog je tek bolji....ako je umesto nekog trebao Durent to je Dzordz....
    (MYNX, 28. maj 2019 12:57)

    # Link komentara

  44. KD nije ni igrao doigravanje a pitanje je i da li ce igrati za prsten.
    Joker je centar a KD krilo.
    Nije isto..
     (C i n i k, 28. maj 2019 12:56)

    # Link komentara

  45. Hahaha. Dobra je Rejcel Nikols, bar koliko sam je pratio ali ovo sada je takva neinteligentna glupost da sam bas zatecen. Kosarka je timski sport pa otud i izbor za najbolju petorku sezone. Kaze ona: "Momak kao što je Nikola Jokić, koji je sjajan, ali nije bolji od Durenta, je u prvom timu, a 'Kej-Di' nije. To mora da se promeni. NBA mora da reformiše sistem", zaključila je ona. I kud se za Jokica uhvati haha, neko lepo rece Durant je mogao biti tu umesto Janisa ili Dzordza jer igraju iste pozicije a zasto nije ? Prosto, ova dvojica su igrala bolje tokom sezone i zasluzni su za plasman i pozicije s koje su se njihovi timovi plasirali u Playoff. Sto se Jokica tice isto, bez njega Denver se ne bi ni borio za Playoff. Lepo rece neko Denver s Durantom bi bio slabiji tim, igrali bi Playoff mozda ali verovatno s osme ili sedme pozicije. Za mene je realno gledano Jokic najbolji igrac ove sezone.
    (15N.Jokic, 28. maj 2019 12:50)

    # Link komentara

  46. Odgledao sam "sporni" prilog i gospođa ima poentu, barem donekle. Durent zaslužuje mesto među najboljima. Ali košarka je kolektivni sport i svaki izbor koji nije zasnovan na konceptu najbolje petorke - potpuni je promašaj.
    Međutim, iza sve ove halabuke kriju se materijalna pitanja i budući ugovori. Zato je u Americi Jokić neobična pojava, a Harden - odličan košarkaš, ali egocentrik koji nauštrb drugih diže statistiku - "normalna" pojava. Svako upoređivanje Durenta i Jokića je neumesno, pa i neznalački postavljeno. Da li je Mesi bolji od De Lihta? Ako je broj golova i asistencija, kao i umeće driblinga merilo - svakako. Ali ako ga stavimo da brani korner - nema pojma o životu! Zato je pozicija u timu važna, pa shodno tome i izbor treba da bude vezan za nju!
    (Mik, 28. maj 2019 12:48)

    # Link komentara

  47. Niko nije bolji centar od Jokića ove sezone, pa ni KD. Stavite ga na centra - imaće 6 ličnih do poluvremena! Njemu je mesto uzeo PG, pa se njemu obratite ako mislite da treba...
    (Imay, 28. maj 2019 12:46)

    # Link komentara

  48. Kao kad bi za najbolji postavu u fudbalu stavili 11 golmana ili 11 napadača. Postave se biraju na osnovu regularne sezone i tu je Pol Dzordz bio na vrhunskom nivou.Tu je možda i mogla rotacija da se napravi ali svakako Durent je ostao prvi ispod crte pre svega jer je Pol Dzordz po statistici treći MVP kandidat.
    (Boris, 28. maj 2019 12:34)

    # Link komentara

  49. mozes samo da places i ti i ostali koji pricaju gluposti. Jokara je u prvoj petorci i cao
     (kosarkas, 28. maj 2019 12:32)

    # Link komentara

  50. Ako neki nisu shvatili, Rejcel je pomesala biranje najbolje petorke sa biranjem najkorisnijeg igraca lige. Njenom logikom, najbolju petorku mogu da cine 5 bekova...
     (Jaran, 28. maj 2019 12:29)

    # Link komentara

  51. Nije lako odgovoriti ali postoji logican odgovor.Izabrana petorka sa Jokicem bi na četri pobede dobila 4:1 petorku koja bi bila bez Jokica a sa Durentom.To ne znači da je Jokic bolji nego da bi tim pobedio ubedljivo sa njim.
    (Stylos, 28. maj 2019 12:25)

    # Link komentara

  52. Ma daj da budu svi bekovi u najboljoj petorci. Zamislite ovu startnu petorku Pol, Kari, Harden, Džordž i Lilard. Jer po ovoj dami tako bi ispala najbolja petorka u NBA ako bi ova petorica bila najbolja u tom trenutku. A još porediti igrače na različitim pozicijama. Nego treba je pitati kako bi prošli GSW bez Durenta i DN bez Jokića.
     (Smeh, 28. maj 2019 12:21)

    # Link komentara

  53. @Vlado
    Embid je u regularnoj sezoni odigrao 64 utakmice. 16 manje od Jokića. Bolji je po broju poena i skokovima. U svim ostalim kategorijama (asistencije, procenat šuta, trojke, slobodna bacanja) Jokić je uspešniji. Ne ulazim u to ko je od njih dvojice bolji igrač, ali u ovoj sezoni Jokić je pokazao više i zasluženo je u prvoj petorci na poziciji centra.
    (Skaj, 28. maj 2019 12:17)

    # Link komentara

  54. GS bolje igra bez Durenta,toliko o njemu.Kad bude igrao Jokic sa igracem kvaliteta Kari,tek ce onda da dominira.
     (Rade, 28. maj 2019 12:13)

    # Link komentara

  55. еееее, ко све не ради за еспн...
    твитер ће упропастити све. није битно колико лупеташ или паметно причаш, него је битно да причаш контроверзе о што познатијим људима, кер то привлачи "читаче". ера спина и кликбејта . зашто је иво уопште вест?
     (веверица, 28. maj 2019 12:10)

    # Link komentara

  56. Jokic je sjajan ali Embid je zasluzio to mjesto.
    (Vlado, 28. maj 2019 11:31)

    Apsolutno nisi upravu. Imaš ovde link koji ti to objašnjava. Pored toga, Nagetsi su bili bolje pozicionirani na kraju od Siksersa, a i Embidu su saigrači nekdašnji prvi pik na draftu Simons, zatim Batler koji bio najbolji igrač Bulsa. [link]
    (glen rajs, 28. maj 2019 12:03)

    # Link komentara

  57. pa po toj logici
    prva postava moze da bude 5 plej mejkera ili 5 bekova...?
    kakva je to postava
     (123123, 28. maj 2019 11:57)

    # Link komentara

  58. Nalupetala se...

    Istom ovom logikom bi i Stojaković 2004. bio u najboljoj petorci (bio 4.),
    ali su na krilima bili bolji Garnet (MVP) i Dankan,
    a kao centar je upao Šekil.
    (NNN, 28. maj 2019 11:54)

    # Link komentara

  59. Durent na 4. a Janis na trojci. Pol Dzordz druga petorka. Problem resen. Ali ne, Jokic je problem koji je od najmladjeg i krajnje nebitnog tima napravio polufinalistu zapada.
    (Fergi, 28. maj 2019 11:35)

    # Link komentara

  60. OK mozda je pobrkala loncice voditeljka ali Jokic nije za prvu petorku sigurno. Daleko je on igracki od superstara.
    (Mile Dodik, 28. maj 2019 11:32)

    # Link komentara

  61. Pošto je u USA i NBA sve samo statistika koja je kao bikini (kako kazu neki naši čuveni sportski komentatori), onda Jokica i Durenta treba posmatrati kroz statistiku a ne medijski pristup i broju fanova. Tada to izgleda ovako

    JOKIC - Sezona 2018-19
    Poena 20.1 po utakmici - 32 učinak u ligi
    Skokova 10.8 po utkamici - 13 učinak u ligi
    Asistencija 7.3 po utkamici - 14 učinak u ligi
    Ukupni količnik (PER) 26.38 - 11 učinak u ligi

    DURENT - Sezona 2018-19
    Poena 26 po utakmici - 9 učinak u ligi
    Skokova 6,4 po utkamici - 68 učinak u ligi
    Asistencija 5,9 po utkamici - 28 učinak u ligi
    Ukupni količnik (PER) 24.26 - 20 učinak u ligi

    Durent je bolji od Jokica samo u postignutim kosevima... u svemu otalom je daleko iza Jokica.

    E sad Ukupni činkak pojedinačno JOKIC 11 u ligi DURENT 20 u ligi... Sve rečeno!
    (Slučajni posmatrač, 28. maj 2019 11:32)

    # Link komentara

  62. Jokic je sjajan ali Embid je zasluzio to mjesto.
    (Vlado, 28. maj 2019 11:31)

    # Link komentara

  63. Ne slažem se sa ovim .
    Onda to ne bi bila PRVA POSTAVA nego prost skup najboljih igrača ...a basket je ipak kolektivna igra ....Durant ako ga smatraju najboljim igračem (za mene je to Stef Kari)treba da bude MVP.
    (MPP, 28. maj 2019 11:23)

    # Link komentara

  64. Zato što je to najbolja petorka lige,petorku čine pg,sg,sf,pf,c.. Nije izbor za najbolje igrače lige.. Zbog ovakvih kao ova,vam i propada liga,i sve više liči na cirkus.. Uzmite sistem iz 80-ih i 90-ih,i prestanite da eksperimentiśete..
     (kerber, 28. maj 2019 11:18)

    # Link komentara

  65. Neka neko javi gospođi da se rangiranje vršilo po pozicijama...
    (Basketball_Guru, 28. maj 2019 11:16)

    # Link komentara

  66. Sistem gde pozicije nisu vazne postoji vec kod izbora za all star petorke i meni se ne dopada. Igraci su podeljeni u samo dve kategorije, guard i frontcourt i onda su u prvoj petorci zapada bila 3 krila (George, James, Durent) po play (Curry) i bek-suter (Harden). Meni je to besmisleno, a uzevsi u obzir da se igra danas pretezno bazira na spoljnim pozicijama, po mom misljenju bi bilo i nepravedno da zbog malo losije statistike u najbolje petorke lige ne udju igraci na pozicijama 4 i 5. Dalje, treba uzeti u obzir i uticaj koji odredjeni igrac ima na svoj tim, a po tome Jokic i Embid itekako zasluzuju mesta u prve 2 petorke lige. GS je i bez Durenta jedan od glavnih kandidata za titulu, a bez Jokica i Embida, i Denver i Phila bi mozda izborili play off, a onda i ispali odmah na startu. Veci je problem sto je LeBron uzet u obzir za najboje petorke a tek sto je izabran u trecu... Lakers-i su bili katastrofa ove sezone, ni u play off nisu usli. Ako se gleda suva statistika, onda je bilo mesta i za KAT-a, Beal-a, pa cak i Davis-a, iako je imao ogranicene minute. Last, but not least, ako vec pricamo samo o individualnom ucinku u ovoj sezoni, Kawhi je zasluzio prvu petorku pre Durenta:
    [link]/#!?PlayerID=202695&VsPlayerID=201142&Season=2018-19&SeasonType=Regular%20Season + 2. najbolja defanzivna petorka za Leonard-a
    Ali, Ameri su uvek u tripu ko je po njihovom misljenju inace bolji igrac i uvek racunaju i "minuli rad", bez obzira na realno stanje stvari te sezone.
    (terza, 28. maj 2019 11:14)

    # Link komentara

  67. Ovo je izbor za najbolje timove NBA, prvi tim, drugi tim, treci tim.
    Timovi imaju svoje pozicije, 1,2,3,4,5.

    Kada se bude pravila lista najboljih kosarkasa NBA onda voditeljka moze da daje svoje misljenje i da glasa, ovako je promasila poentu.

    Tim gospodjo !
    (Goran, 28. maj 2019 11:12)

    # Link komentara

  68. Imalo bi vise smisla da je zamenila Hardena Durantom.
    (dovla, 28. maj 2019 11:11)

    # Link komentara

  69. Cim se probije u najbolju petorku neko ko nije amer, onda treba reformisati sistem glasanja. Pazi ti to, u timskom sportu, gde postoji 5 pozicija, ti trazis da se najbolja petorka ne bira po pozicijama. Zapazanje zrelo za otkaz. Zamisli u fudbalu da se iz najboljih 11 izostavi najbolji golman sezone, da bi bilo mesta za sve napadace koji su dali 30 plus golova, i onda kada vidis Salaha na golu budes srecan takvim timom sezone...
     (Ivan, 28. maj 2019 11:07)

    # Link komentara

  70. pravo je pitanje zasto je Paul George a ne Durent u prvoj postavi
     (Dzejms Kamerun "Pinki", 28. maj 2019 10:54)

    # Link komentara

  71. Posto onda ocigledno nece birati najbolji tim, sto mora da bude petorka? Moze najbolja sestorka ili najbolja sedmorka
    (Branko, 28. maj 2019 10:52)

    # Link komentara

  72. o cemu prica zena? isto bih rekao da je Embid u prvih pet. Vrlo cesto je prva petorka bila bez pravog centra ili cetvorke da bi bilo mjesta za super zvijezde koji su imali vrhunske sezone.pa jesu li nekao Olajuvon i Robinson imali mvp sezone pa je neko bio druga petorka? i koliko puta Lebron kao cetvorka sa Durantom u petorci sto je sasvim ok al onda neka vrhunska cetvorka ne moze tu da bude. pa apsurd jedino moze biti Pol Dzordz ispred Duranta sto i nije neko cudo.kad je Hauard koji je kosarkas fizikalac uvjek bio prva petorka nije bilo problema. pa ni Amare Stoudmajer i jos najcrnje Deandre Jordan?? zasto joj ti izbori ne smetaju nego ovaj? ili Noa koji sutira sa dvije ruke?
    onda najbolje na Svetskom u fudbalu da ne bude golmana neko nekog stopera ako se vise istakao staviti u naj tim.
    Jokiceva sezona je fantasticna i nema nijedne mrlje na izbor osim sto je mogla reci da mu je prosle godine uskracen i all star i treca petorka jer je igrao isto mnogo dobro. nije ovdje Durant problem no sto amerikanci nemaju nekog centra kao Sek pa izvode komentarima.
    (manda Pg, 28. maj 2019 10:48)

    # Link komentara

  73. Nek objasni neko novinarki, da je Durent trebao da bude bolji od Grka da bi bio u prvoj petorci.
    (glen rajs, 28. maj 2019 10:48)

    # Link komentara

  74. Nisam siguran da bi Durent doveo Denver do polufinala! On bi davao svojih 35...ali da li bi ostali ista uradili pored njega!!!!
    Nisam ni siguran da bi Denver dao Jokica za Durenta!!!!
    Durent jeste najbolji napadac, nema greske...ali se postaclja pitanje, da li in moze recimo NY da dovede do finala recimo!!!!
    Boze zdravlja, Jokic ce vec sledece godine dovesti Denver mozda do finala!!!
     (sklek, 28. maj 2019 10:47)

    # Link komentara

  75. Петорке, прву, другу, трећу бирају новинари. Њих 100 одабраних. Обично у време конференцијских финала.
    Нема строго дефинисаних критеријума којим ће параметрима код избора дати предност, и ту се доста своди на субјективно виђење новинара.
    Једини критеријум је да у петорци иду 2 бека, 2 крила и центар. Та 2 бека могу бити оба плеја, или оба ниска или висока крила, иако су у данашњој кошарци ти углавном поливалентни играчи.

    Ту је најчистија ситуација код избора центра, и Дурент ту никако не може бити конкуренција Јокићу јер не конкуришу за исту позицију. Тешко је ту нешто променити, а и реално, глупо би било саставити идеалну петорку од свих 5 крила или свих 5 бекова, морају се уважавати позиције.

    Ову сезону су обележила 4 фантастична играча, Кавај Ленард, Јанис Адетокунбо, Кевин Дурент и Пол Џорџ.
    Нису то играчи који робују статистици попут Вестбрука, који занемарјуодбрану попут браде, већ играчи активни и у офензиви и у дефанзиви, који у нападу преузимају одговорнпст и гиљају у одбрани.

    И сва четворица су крила, од те четворциџе сјајних играча са изузетном сезоном, само двојица могу у петорку, такав је систем.

    Коју год двојицу ставили у прву петорку, апсолутно је заслужено, сви су имали импресивну сезону, и ту су нијансе коме дати предност.

    Увек ће неко ту бити незадовољан, неки ће наћи избору ману, но како написах, нешто ту битно променити не можете.
    (Divos, 28. maj 2019 10:47)

    # Link komentara

  76. ESPN treba da reformise svoje novinare i analiticare.
     (pertinaks, 28. maj 2019 10:46)

    # Link komentara

  77. Covek je najbolji ove godine na poziciji C.
    (ficfiric, 28. maj 2019 10:45)

    # Link komentara

  78. Ovaj ne razume kako se pravi petorka.
     (Đole, 28. maj 2019 10:44)

    # Link komentara

  79. Pa zasto ti nije taj tvoj Kej-Di umesto Janisa ili Pola ako je najbolji u NBA po tvojoj prici??!! Jokic nije konkurencija izdajniku.
    (Milan Kosanovic, 28. maj 2019 10:43)

    # Link komentara

  80. Sinoć gledao 6. utakmicu finala Istoka NY-Čikago iz 1992. Još jednom se podsjetio koliko je ova današnja NBA smiješna i tužna. Tada je svaki igrač imao karakter,u publici bilo i radnika i profesora, za koš je trebalo dobro da se pomučiš... Tada se sa nestrpljenjem čekao naredni meč, sad ne bih ustao da gledam uživo ni finale, čak ni da mi plate
    (sasa pg, 28. maj 2019 10:43)

    # Link komentara

  81. Pa šta sad ona želi, da Durenta stavi na centra ??
     (SUPERMAN, 28. maj 2019 10:43)

    # Link komentara

  82. Bira se po pozicijama! Dzaba ti Nikolas Kejdz..
    (Buranija011, 28. maj 2019 10:42)

    # Link komentara

  83. Pa durent nije centar? Kako najbolja petorka bez centra... Jel će sve bekovi da igraju?
     (kkkk, 28. maj 2019 10:41)

    # Link komentara

  84. Postoji razlika izmedju prve petorke i najboljih pet. Petorka se sastoji iz pleja, centra, krila itd. Nema logike da bude 5 centara u prvoj petorci jer ne bi mogli da pobede prosecan tim.. sa svake pozicije se uzme najbolji i napravi petorka.. sta je tu tesko shvatiti.
     (aabb, 28. maj 2019 10:41)

    # Link komentara

  85. Kad se ne bi biralo po pozicijama, onda to ne bi bile petorke.
     (estiar, 28. maj 2019 10:39)

    # Link komentara

  86. ženska logika

    najbolja petorka, pet plejeva

    i onda da ih staviš protiv crnokose da igraju, izgubili bi (ok,preterah za crnokosu al)
     (tamoneko, 28. maj 2019 10:39)

    # Link komentara

  87. Jon bon jovi oped brzi od svih
    (dejan23, 28. maj 2019 10:36)

    # Link komentara

  88. PatrickEwing@2 komentara od jutros...Nisi mi jasan uopste...
    (Jon Bon Jovi, 28. maj 2019 10:35)

    # Link komentara

  89. Nek neko javi gospodji(ci) Nikols da je naš Nidžo predvodio Nagetse do neverovatnih uspeha sa mnogo slabijim timom nego što ima Durent, koji nije morao ni u treću da ubacuje tokom regularne sezone.
    (Zippo, 28. maj 2019 10:35)

    # Link komentara

  90. @Jon Bon Jovi, ko BI rekao?
    (Bruce Springsteen, 28. maj 2019 10:34)

    # Link komentara

  91. KD neka poraste još malo, pa neka igra centra... :)
     (Aleksa, 28. maj 2019 10:34)

    # Link komentara

  92. Naravno da je bolji igrač Djurent , čovek je već godinama među 2,3 najbolja igrača na svetu, sada trenutno najbolji igrač je ili on ili Lenard. Ali nagrade se daju za sezonu, zar ne? Jokić je imao bolju sezonu od Djurenta, kada se uzme u obzir lična i timska statistika, kao i snaga tima. Da li bi Rejčel spominjala Jokića da je umesto njega Embid bio u prvom timu? Verovatno bi tada uzela Džordža kao primer. Ali da ovi timovi ne reprezentuju tim redosledom najbolje igrače lige, to je svima jasno. Ali meni su poprilično dobar prikaz za najbolje sezone. Što se pozicija tiče, košarka sve više ide ka 'positionless', možda bi stvarno nešto oko toga trebalo menjati.
     (VuleNS, 28. maj 2019 10:32)

    # Link komentara

  93. Jon Bon Jovi, ajd oladi malo, na svakoj vesti si prvi među komentarima, get a life
     (PatrickEwing, 28. maj 2019 10:30)

    # Link komentara

  94. Pa niko i ne kaze da je Jokic bolji od Durenta mozgu, vec je ovo prva petorka po pozicijama,kao sto postoje rangiranja po tome ko je najbolji u sezoni, samo sto si ti neupucen.
     (nikolakis, 28. maj 2019 10:29)

    # Link komentara

  95. A sto ona lepo ne za sebe ne odredi tih 15 i uziva u svom izboru.
    (mile, 28. maj 2019 10:28)

    # Link komentara

  96. Čuj ovog?!Sad nije dobro gledati statistiku kada je Jokic u pitanju.A kada je Vestbruk onda je ok?!Svasta bi rekao za ovakve ljude sad ali mi ne bi objavili komentar!
    (Jon Bon Jovi, 28. maj 2019 10:26)

    # Link komentara