1. Ilija, mozda mislis da smo zaboravili ali nismo.
    Sina si stavio na spisak. I bio je u protokolu na tom svetskom. Cak mi je ostalo u memoriji da je vest o pozivanju sina bila prva vest sa preko 1000 komentara na ovom portalu.
    Ali pred samo svetsko tvoj sin je pokazao da ima veci obraz od tebe i resio decko da ne putuje sa timom.
    Znaci da je bilo po tvom,on bi igrao na tom prventstvu.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Vlad Rad, 19. jun 2019 20:29)

    Bravo za komentar. Brojka od 1000 komentara, s obzirom na današnji kvalitet komentatora, a i broj internet korisnika, zvuči kao danas deset puta više. Sa nostalgijom se prisećam duhovitih komentara tute bugarina i(ili) cige grobara.
    (Momčilo, 21. jun 2019 05:33)

    # Link komentara

  2. Nemojte se paliti,ovi ljudi nam se bukvalno smiju u lice!Ali,dođe sve na svoje u liku Argentine i Ukrajine,neka se rugaju i dalje!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Pitam, 20. jun 2019 12:15)

    Doslo odavno sve na svoje u liku Francuske,Spanije,Madjarske i Tunisa,neka se rugaju i dalje!
    (Pitam samo, 20. jun 2019 13:25)

    # Link komentara

  3. Nemojte se paliti,ovi ljudi nam se bukvalno smiju u lice!Ali,dođe sve na svoje u liku Argentine i Ukrajine,neka se rugaju i dalje!
     (Pitam, 20. jun 2019 12:15)

    # Link komentara

  4. pogresio sam sto sam procitao naslov
    (pogresio sam, 20. jun 2019 10:28)

    # Link komentara

  5. Nije on Petko, on je Šestko! A Krstajić je Petko!
    (da ne bude zabune.., 20. jun 2019 09:12)

    # Link komentara

  6. Sad je svima jasno da nas ima dosta koji ni na svojim greškama ne naučimo ništa. Osim Boškova i donekle Antića svi selektori su imali lošiji rezultat od potencijala tima. Od Santrač, Petkovića, Pižona do Krstajića. Ovaj žali što nije vodio sina...pa taj sin nije bio ni za srpski derbi a kamoli za Mondijal.
    (Goxy, 20. jun 2019 09:10)

    # Link komentara

  7. @vladimir @gile pecinci @Smederevac @labud a naročito @Analiza - sve odlični komentari!
    Ima taj momenat lične atraktivnosti koji je često i presudan jer - takva je raja. Petković kao i eto Krstajić nisu marketabilni po sebi i tu je priči uglavnom kraj. Skoro da je svejedno valjaju li ili ne. Još se to lakše razabire na primeru svakako neidealnog V. Koštunice ali koji je za nekakvog B.Tadića ili ove usne koje su sada raison d'être Pinka neuporediva veličina u svakom smislu. Osim podobnosti da se u-marketinguje u masu!
    Za takve postoji jak naboj u masi da se ne žestoko nego i histerično odreaguje protiv. Nema boljeg primera nego kako je raja, kada je prekršio zakon i Ustav, ipak izbrala marketinški podobnijeg Zokija. I još o ilegalnom izručenju nakon kidnapovanja nije obavestio Predsednika države. Ne, stupidna masa se odlučila da pobegne od svoje sramote u ismevanje VdrK kao "neobaveštenog" - eto do danas.
    Petković je od ničega napravio nešto - mnogo, mnogo više nego Muslin. Ali povrede, otsustvo kvaliteta a i pogubljenost od frke (jer odma dođu iracionalna očekivanja) su na višem nivou nalegle na njegove nedostatke. I onda još pozivanje sina - koji je možda i bio na granici smisla ali morao je elementarno znati koliko to neće valjati.
    E tu je raja odreagovala ovako sumanuto i zacementirala stvar.
    Pozitivan aspekt Petkovića napominjem da bi se lakše videlo kako je od realnh kandidata sada najbolji izbor Ivan Jovanović. Marketing 0 ali miran radan čovek koji nešto i zna.
    (znanje-imanje, 20. jun 2019 08:58)

    # Link komentara

  8. I pored svega predjem 700km do Gelsenkirena i na poluvemenu 700km nazad! Covek je meni licno zgadio interesovanje za reprenzetativni fudbal moje drzave. Poslednje kolo protiv Obale Slonovace su igrali 500 metara od moje zgrade ali mi ni na pamet nije palo da odem na stadion, kartu sam poklonio komsiji. U ovom zivotu sigurno nikada necu vise gledati reprezentaciju Srbije, a na tv-u ako slucajno naletim mozda i odgledam koji minut. Hvala ti Petko na svemu i tebi i tvojoj porodici, mislim da si castan i posten covek ali covece kako si mogao? Za one koji nisu informisani on je jos uvek neki frajer u FSS koji odlucuje nesto!!!
    (Boro iz Pobede, 20. jun 2019 08:51)

    # Link komentara

  9. @smederevac: covek trenirao real, barsu i atletiko... uzeo duplu krunu... petkovicu je kruna karijere bio aris, posto nakantavanje sa reprezentacijom tesko da moze da bude kruna...
    to kao kada bi poredio alimpijevica i dudu ivkovica...
    bitno da ti je za pobedu protiv nemaca zasluzan stojkovic, pa onda je i za ispadanje iz grupe zasluzan isto on... primio covek gol sa 40 metara... australijanac nije ni morao da dolazi na stadion... mogao je i od kuce tako da ga da...
    da ne pricamo o tome da tako dobru utakmicu kao protiv australije (koju smo izgubili) nismo do dan danas ponovili... statisticka je greska da nismo dali jos tri gola... pritom nije sviran CIST penal koji bi nas vodio dalje...
     (lal, 20. jun 2019 08:40)

    # Link komentara

  10. Šestko je hodajući fudbalski Alan Ford. Mada je mlaka ova epizoda sa sinom.

    "Ne mogu Vam obećati ćemo biti svetski prvaci ali Vam mogu obećati da nećemo."
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (jako i do samog kraja, 19. jun 2019 20:45)

    Kao da je Duško Kovačević pisao...:-) U ovoj rečenici leži definicija srpskog fudbala.
    (Negativni, 20. jun 2019 08:40)

    # Link komentara

  11. Naknadne mudrosti puna groblja. Kakav je ovo blam od selektora i čoveka, strašno. Svaka mu čast za plasman na SP, ali voditi sina koji je trećeligaški igrač, stvarno je sramota. A kada ga je javnost, s pravom, pritisla zbog toga, onda nije hteo da vodi nikog drugog! I mi smo bili jedina reprezentacija sa igračem manje!!! Pa zamislite kakva je to smehotresna vest bila u stranim novinama - ne daju srpskom selektoru da vodi sina a onda za inat neće da vodi nikog drugog! Fudbalski savez je trebao odmah da ga najuri za blamiranje sopstvene države. A on se i dalje ponaša kao da je to bila njegova trafika a ne reprezentacija. Ništa nije slučajno, ni on ni Krstaja nisu džabe popili šesticu i peticu. To je rezultat nepoštenog odnosa prema poslu.
    (Negativni, 20. jun 2019 08:35)

    # Link komentara

  12. to je licno najvisa bruka i sramota pozivanje sina Dusana koji nije bilo ni blizu reprezentativnog nivoa al nije on ni odlucivao o tome to je samo epilog opsteg stanja i njegova uloga.pred sami pocetak pljuste otkazi povrede i slicno. sve sto su u kvalifikacijama napravili su unistili. Ivanovic Vucinic Jankovic mnogi drugi svi u naletu odjednom svi povrijedjeni Vidic poveden povrijedjen Basta ni minuta sve neke situacije lose. savez kao i uvjek pun ljudi koji nisi mnogo fudbala igrali. vidjelo se da je drzava u rasulu da se sve na komade raspada i nalaze marionetu Petkovica koji pozivanjem sina svu krivicu za opste stanje na sebe prebacuje.
    (manda Pg, 20. jun 2019 08:32)

    # Link komentara

  13. Gospodin Ilija Petkovic 6 pobeda , 4 neresena , 0 PORAZA u grupi sa Spanijom i Belgijom ** GOL RAZLIKA 16:1 sa sve Gavrancicem i Trisovicem u postavi. **


    Druze, Vidic je igrao odbranu. Ne lupaj.
     (nista o nicemu, 20. jun 2019 08:10)

    # Link komentara

  14. Ne samo sina i ženu je trebao da povede!
     (cukce, 20. jun 2019 07:14)

    # Link komentara

  15. "Ovako sam puko ni tamo ni ‘vamo…", rekao je između ostalog Petković."
    Nikad nije kasno, posle ovakve izjave si puk'o na sve strane.
     (botlevelneboysa, 20. jun 2019 06:24)

    # Link komentara

  16. Izgubismo i od Obaloslonovačaca.
     (remax, 20. jun 2019 03:31)

    # Link komentara

  17. Smederevac, 19. jun 2019 22:35)
    Potpisujem od reci do reci.
    PS. Ilija zbog pritiska javnosti NIJE vodio sina na SP. A o Misteru
    u trecem licu jednine izlisno je govoriti.U donji deo ledja treba i dan danas da ljubi Rumune zbog remija u Parizu sa FR cime eliminisu i sebe i njih kao direktnog ucesnika SP. Ko razume shvati ce.
    (Tex Willer, 20. jun 2019 02:12)

    # Link komentara

  18. Dule Dabić Gluvaja,
    Komentar tu je loš, ali to što čitaš Ćopića, sve ti je oprošteno.
    Pozz iz Zadra.
    (Zadar, 20. jun 2019 01:13)

    # Link komentara

  19. pogresio si sto si bio selektor.
     (crni_redstar, 20. jun 2019 00:47)

    # Link komentara

  20. Da si ga poveo i on bi imao nadimak Šestko..
    (Gigi, 20. jun 2019 00:45)

    # Link komentara

  21. Argentinci su izglasali za 2. najljepsi gol na SP svoje rep upravo onaj kada su vam sakrili loptu, a vi kao muhe bez glave po terenu je trazite. Prvi je naravno Maradonin protiv Engleza.
    (HARIS, 19. jun 2019 20:51)

    Pa ni vi niste mnogo bolji. 2 SP, 0 EP. Ono sa Crnom Gorom i Jugoslavijom nista ne racunajte.
    (HARIS, 19. jun 2019 22:22)

    Aha, znači kad primamo golove onda se računa i onaj period zajednice sa Crnom Gorom a kada se broje plasmani na velika takmičenja, e onda se ne računa. Na stranu to što kompleksi drmaju, ali takav oksimoron odavno nisam video.
    (Svašta, 20. jun 2019 00:26)

    # Link komentara

  22. Dule dabic
    Pa ima hr kosarka medalju i mec sa jedinim pravim dream teamom 92. Pa cak i ono 95.
    Kosarka je sport koji je najpopularniji samo u jednoj zemlji na svijetu a to je litva. A i oni bi pricali drugacije samo da imaju nogometnu repku koja je u stanju parirati najvecima.
    Plus- kosarka ima smijesnu konkurenciju, u europi to ozbiljno igra 4-5 zemalja, konkurencija ne postoji, isto kao ni sansa da itko skine amere ako oni to shvate ozbiljno, pa sve da se igra mec amerika protiv ostatka planeta.
    O cemu mi pricamo, slovenija je bila prvak europe protiv vas, toliko je to ozbiljno.
    Gasi mjesalicu i motaj kablove.
    (Pijani zlotvor, 20. jun 2019 00:20)

    # Link komentara

  23. BogdanB
    I ja sam prvo pomislio na maldinija, ali iz drugog razloga- bilo je upravo obratno!
    Koliko god ludo zvucalo, bilo je talijana koji su govorili o 'nepotizmu' jer cesare zove paola. Za nepovjerovati!
    U slicnoj situaciji nasao se i cico kranjcar koji je na isto to prvenstvo vodio niku, ali niko je bio odlican spaner i dugo vremena, a tad pogotovo, kljucni kreativac ekipe jer smo tad kuburili s plemenitim veznjacima. Modric se tek pojavio u kadru na tom sp, debitirao je par mjeseci ranije u pobjedi protiv argentine, a na toj utakmici messi je zabio svoj prvi gol za gauchose.
    (Pijani zlotvor, 20. jun 2019 00:03)

    # Link komentara

  24. Sve znate Srbi. I rezultate i ko.je igrao ko je koga vodio, akcije Argentine,Dudiceve penale sve sve sve. Bilo je pre 13 godina. Isto tako znate i 98 precku,igre, pobede poraze. E to je nogomet. E mi smo u tome igrali finale koje nam osporavate. Kada ste Nemce 2010 pobedili bila Euforija u Srbiji. U grupi.Pa cetvrt finale na svetskom se ne moze porediti ni sa jednim sportom. Mozda pobediti neki pravi drim tim u basketu u finalu. Ja vam iskreno zelim da dozivite tu nogometnu fantaziju u eliminacijskim utakmicama i euforiju u drzavi. Neopisivo.Ne zelim da osvojite da ne budete bolji od nas, ali makar polu f da igrate. Iskreno
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mario, 19. jun 2019 22:09)

    Sve znamo Hrvati.Znamo i da imamo cetiri fudbalska trofeja.Zvezda prvak Evrope i sveta,mlada reprezetacija prvak Evrope i sveta.E to je fudbal,a ne dva slucajna penala i srecan zreb i opet 0,slovima NULA trofeja u fudbalskoj istoriji.Ja vama zelim da dozivite Drim tim,kao sto smo mi u Indianapolisu,ali vi ne mozete ni da se plasirate,jer su Madjarska i Rumunija sile za vas u kosarci,a bome i u fudbalu.Madjarska vas nabila u seniorima,Rumunija u juniorima.A ti i dalje "umisljaj" da je to tvoje "nogomet".Osvojite trofej pa se javite,dakle nikad
    (Bario, 19. jun 2019 23:48)

    # Link komentara

  25. Iskreno mi je zap. Ispunjavo je zelje zna se kome, a nije htio sina da povede da se ne bi pricalo.
    (120, 19. jun 2019 23:45)

    # Link komentara

  26. Pa ni vi niste mnogo bolji. 2 SP, 0 EP. Ono sa Crnom Gorom i Jugoslavijom nista ne racunajte.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (HARIS, 19. jun 2019 22:22)

    Jok,ti ces da racunas.Pukni od ljubomore
    (Teletabis, 19. jun 2019 23:43)

    # Link komentara

  27. Mislim da svako ko vređa ovog čoveka uopšte nije pratio fudbal toga doba.Mi od 1998.godine pa do 2006.godine nismo imali nikakvog uspeha.Tim se raspao a navičaji više nisu gledali utakmice naše reprezentacije.Ko se seća zna vrlo dobro koliki je bio bojkot.U tom momentu reprezentaciju niko živ nije želeo da preuzme.Tribine su bile prazne.I to bukvalno.A onda je postavljen gospodin Ilija Petković.Malo po malo dobijao je sve više utkamica u kvalifikacionoj grupi i uspeo je da ujedini koliko toliko reprezentaciju SCG.Uskoro je i javnost počela da obraća pažnju na njega pa se publika polako vraćala na tribine i odjednom je veliki teret pao na ovog čoveka koji sve sam uradio i završio kvalifikacije bez poraza.U ovom času javnost koje do tada nikada nije ni bilo počela je da vrši pritisak na njega i da diže euforiju. Dobili smo ubedljivo najtežu grupu te godine na SP,a iste godine se i država čiji je tim prevodio raspala.Javnost mu je prvo zamerila za sina,setite se da je bila ogromna gužva tog momenta i u fudbalskom savezu SCG.A poseban pritisak je došao nakon utakmice sa Holonadijom zbog defanzive, pa je javnost izvršila pritisak da se otvori prema Argentini.Zato je i došlo onih famoznih 6 golova.Potom međusobni sukob igrača oko utakmice sa Holandijom.Ovaj čovek je kriv sam zbog toga što dozvolio da javnost vrši pritisak na njega, a šta god vi mislili, zaslužan je za oporavak srpskog fudbala jer su posle njega na čelu srpskog tima mogli da sednu jedan Antić, Klemente i Muslin.
    (vladimir, 19. jun 2019 23:40)

    # Link komentara

  28. Reče Šestko
    (maximus, 19. jun 2019 23:36)

    # Link komentara

  29. Nepotizam je oduvek bio zastupljen na nasim prostorima, samo postoje oni ljudi koji su to radili i oni koji nisu to radili zato sto nisu ni bili u prilici da se za bilo sta pitaju, a bi rado da mogu.
    Licemerje vlada nasim drustvom, tako da ne mogu da krivim ovog coveka.
    Ali to vreme 2006 godina i ovo vreme ne mogu da se porede u smislu morala, dostojanstva i postenja.
     (ex njujorcanin, 19. jun 2019 23:34)

    # Link komentara

  30. @Dule Dabic Gluvaja
    Sta se tu objasnjava? Pa ja bih licno voleo da me fudbaleri obraduju koliko su puta Hrvate nego ovo nama u kosarci sto se desava.Pa veci je uspeh pobeda i u grupi u fudbalu nego neka eliminaciona u kosarci. Kada bi postojao aparat srece i izliva emocija, ipak mislim da bi njihov fudbal prevagnuo spram nase kosarke. U fudbalu nije samo medalja izvor srece kao u drugim sportovima
     (Deki, 19. jun 2019 23:26)

    # Link komentara

  31. Odlično se sećam da je Petković trebao da ide umesto Mirka Vučinića. Dakle umesto napadača zadnji vezni. Pritom imali smo tada Kovačevića i Mladenovića koji su imali dobru sezonu u Zvezdi i svakako kvalitetniji igrači na toj poziciji. Osim toga nismo imali rezervnog levog beka a i Luković je igrao odlično. Na kraju se ko za inat na prvenstvu Dragutinović povredio! To pozivanje sina je bila bruka a i on je sam odustao i svaka mu čast na tome.
    (no, 19. jun 2019 23:23)

    # Link komentara

  32. Sve u svemu jedan dobar selektori trener !!!
    (Nikola, 19. jun 2019 23:20)

    # Link komentara

  33. kralj. Postovanje I za igracku I za trenersku karijeru
     (hurricane, 19. jun 2019 23:17)

    # Link komentara

  34. @Haris

    Druže, mi 2 SP za 13 godina, vi jedno za 25. Jest da smo tužni u ovom sportu, ali vi ste tek smeh živi. O čemu pričaš, si dobro?

    @Mario

    Svaka čast na vašim rezultatima u fudbalu i hvala na lepim željama. I mi vama želimo da se plasirate na SP u košarci, a onda da osvojite i neku medalju nekad.

    Čisto da ti objasnim, ovi moji košarkaši mene redovno obraduju, a tebe tvoji fudbaleri jednom u 20 godina. Naše fudbalere ne bih komentarisao...
    (Dule Dabić Gluvaja, selo Gornja Suvaja, 19. jun 2019 22:57)

    # Link komentara

  35. Kolika se frka digla sto je zvao sina kao da ga je izabrao u konkurenciji Zidana,Figa,Mesija i Pirla a ne Dragana Mladenovica,Milana Bisevca,Luneta Lukovica i Dusana Djokica koji su bili na sirem spisku,ispade da bi taj 23-ci igrac po bitnosti,zamenina zamena bio kljucni nas igrac.Otprilike kao da se danas povredi Spajic i da u konkurenciji Gudelja,Brasanca i Jagosa Vukovca zamena bude Raca Petrovic,big deal.A licno verujem da su ga pustili da radi na miru i da je cak Dusana stavio u prvi tim bolje bi prosli i on sigurno ne bi bio losiji od Dudica i Nenada Djordjevica pa cak i od doskorasnjeg selektora,a da smo Petka ostavili na klupi za naredne kvalifikacije prosli bi bolje nego sa Klementeom koji je bio em daleko skuplji em kao pao sa marsa.Ali ovde emocije uvek nedvladavaju razum,zato nam ovako i ide
    (gile pecinci, 19. jun 2019 22:54)

    # Link komentara

  36. @ Prijatelju stari

    Tošić je najmanje kriv za taj gol.
     (ArtuDitu, 19. jun 2019 22:50)

    # Link komentara

  37. Koga briga vise za to
    (Cz, 19. jun 2019 22:45)

    # Link komentara

  38. @labud
    Vas, grobare, kad covek "slusa", pomislio bi da su sve greske vezane za Zvezdu, a sve sjajno, naravno, za Partizan... Pazi provalu, Vukic bio najbolji igrac reprezentacije, alo, ekipe u kojoj su bili Vidic, Stankovic, Djordjevic, on je bio najbolji igrac?
    I po 100-ti put, Mijat nije ispao sa spiska zbog Radonjica, iako se slazem da nije trebao da bude na spisku. Mijat je ispao zbog onog sto nece da peva himnu. Posto nas selektor nije uspeo da shvati da je SMS centralni vezni, a ne prednji, morao je da se odrekne jednog prednjeg veznog, i opredelio se da zadrzi onog sto nece da peva himnu. Mijat nikada nije igrao levo krilo, da ponovim NIKADA. I u klubu tu poziciju pokriva Kostic, pa po prirodi stvari Mijat i Kostic nikada ne bi igrali zajedno da igraju istu poziciju, zar ne? Mijat moze eventualno, nekada, da pokrije desno krilo, ali je tu zacementiran veciti talenat, i rezerva, Zivkovic. Pa, po prirodi stvari, pre je Mijat ispao sa spiska zbog njega nego zbog Radonjica. Da Kostica nije poveo, pa da kazete ispao zbog Radonjica, ovako ste mogli reci lagano da je Mijat ispao, posto je otisao recimo, Matic...
    Nikada ne postavite pitanje ko gura tog Zivkovica, iako je i Vama jasno, da je poput Radonjica, potpun antitalenat, i osim brzine nema nista drugo (Lazar Markovic, zvone zvona?)...
    (m1k3, 19. jun 2019 22:39)

    # Link komentara

  39. Ne znam koji mu ovo rezon. Kao..i onako smo bili znj ekipa pa sto da mi i sin ne vidi sveta...bruka. Njegov sin je bio trecerazredni odbrambeni igrac, on je hteo da ga vodi pa se predomislio kad javnost (opravdano) ustala protiv toga. Ne vidim kakve to veze ima sa tim da je ta ekipa (ko i svaka nasa fudbalska) bila samo kanta za napucavanje. Pantelic centarfor koji se samo krsti a ne zna da ustopuje loptu kao glavni igrac je bio problem a ne to dal ce jr. da nosi peskire.
    (Mladen, 19. jun 2019 22:37)

    # Link komentara

  40. Gospodin Ilija Petkovic 6 pobeda , 4 neresena , 0 PORAZA u grupi sa Spanijom i Belgijom ** GOL RAZLIKA 16:1 sa sve Gavrancicem i Trisovicem u postavi. ** Covek je radio za 2000e mesecno.Greska je poziv sina u opreprezentaciju ali je zasluzio postovanje,njega su novinari razapeli pre pocetka SP i time unistili atmosferu u timu.Pa vi kad sledeci put hvalite Antica setite se da je taj demagog radio za 50 000e i posle plasmana na SP ucenio savez da mu duplira platu pre pocetka SP.Javnost kao i uvek staje na pogresnu stranu i trazi da se Antic nagradi i zbog mira u kuci njemu se duplira plata i tako postaje najplaceniji selekotor nase reprezentacije ikada dok se pozivao na ljubav prema Srbiji.Za uzvrat dobijamo poraze od Australije i Gane i od velesile Novog Zelanda.To jedna pobeda protiv Nemacke (zahvaljujucui Stojkovicu) ne more da ga opere.GOSPODIN ILIJA PETKOVIC.
    (Smederevac, 19. jun 2019 22:35)

    # Link komentara

  41. a sto da ne racunamo kad su 99% tereta nasi izneli?
    (samo jako, 19. jun 2019 22:34)

    # Link komentara

  42. Bilo je vreme kad se citao B92 teletekst zbog sportskih vesti. Tacno se secam kao da je juce bilo naslova 'Petkovic pozvan u reprezentaciju'
    zovem redom sve drugare odusevljen jer sam mislio da je pozvao RAMBA, mog idola iz detinjstva koji je pokidao te sezone u Brazilu iako je zavrsavao karijeru...Procitam ceo tekst i krenu mi suze na oci..Kao dete me je rasplakao a imao sam 20 godina..Kad sam video naslov ove vesti najezio sam se..
     (xxx, 19. jun 2019 22:27)

    # Link komentara

  43. Vi ste se sakrili bogme sa prvenstava (1 Svetsko, 0 Evropskih u 25 godina).
    (Haris Mata Haris - Anadolijski soko iz Ugljevika, 19. jun 2019 22:08)

    Pa ni vi niste mnogo bolji. 2 SP, 0 EP. Ono sa Crnom Gorom i Jugoslavijom nista ne racunajte.
     (HARIS, 19. jun 2019 22:22)

    # Link komentara

  44. Poštovani gospodine Ilija ,Vaša greška je bIla što ste Vi uopšte i išli na Mundijal,niste bili dorasli tom zadatku,sa onakvim timom onako loše igrati je samo Vaša greška i ničija više.
    Vi ste bili odličan fudbaler i još bolji čovek. Sve najbolje Vam želim!!!
     (komšija, 19. jun 2019 22:21)

    # Link komentara

  45. (Analiza, 19. jun 2019 22:05)slazem se . mogao je i Ramba zvati.
    (Roland g7fantom, 19. jun 2019 22:19)

    # Link komentara

  46. Ajde? ,sad se setio?
     (nikolq, 19. jun 2019 22:18)

    # Link komentara

  47. Petković je te sezone imao dobru igru i zaslužio je da ga pozove pre nekih
     (Pivke, 19. jun 2019 22:13)

    # Link komentara

  48. Secam ga se kao zaista sjajnog igraca. Cak je kroz kvalifikacije pokazao da moze da bude dobar selektor. Ali kao i obicno u nasem slucaju izmedju kvalifikacija i SP, dakle u nekih 7-8 meseci nesto se dogodi sto totalno poremeti sve. Mozda bi neki dobar psiholog, ili psihijatar mogao da napise dobru studiju na tu temu.
    (bocko, 19. jun 2019 22:12)

    # Link komentara

  49. Sve znate Srbi. I rezultate i ko.je igrao ko je koga vodio, akcije Argentine,Dudiceve penale sve sve sve. Bilo je pre 13 godina. Isto tako znate i 98 precku,igre, pobede poraze. E to je nogomet. E mi smo u tome igrali finale koje nam osporavate. Kada ste Nemce 2010 pobedili bila Euforija u Srbiji. U grupi.Pa cetvrt finale na svetskom se ne moze porediti ni sa jednim sportom. Mozda pobediti neki pravi drim tim u basketu u finalu. Ja vam iskreno zelim da dozivite tu nogometnu fantaziju u eliminacijskim utakmicama i euforiju u drzavi. Neopisivo.Ne zelim da osvojite da ne budete bolji od nas, ali makar polu f da igrate. Iskreno
     (Mario, 19. jun 2019 22:09)

    # Link komentara

  50. Argentinci su izglasali za 2. najljepsi gol na SP svoje rep upravo onaj kada su vam sakrili loptu, a vi kao muhe bez glave po terenu je trazite. Prvi je naravno Maradonin protiv Engleza.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (HARIS, 19. jun 2019 20:51)

    Vi ste se sakrili bogme sa prvenstava (1 Svetsko, 0 Evropskih u 25 godina).
    (Haris Mata Haris - Anadolijski soko iz Ugljevika, 19. jun 2019 22:08)

    # Link komentara

  51. Svake godine se borimo za ta SP i EP da bi nas tamo napucavale Holandija, Argentina, Slovenija i sl.

    Mazohizam.
    (Trece oko, 19. jun 2019 22:06)

    # Link komentara

  52. Osnovni problem tog tima je sto je bio,vrlo vrlo tanak sa kvalitetom.Celokupna igra se bazirala na odbrani.Mi smo u tim kvalifikacijama imali gol razliku 16:1,ali smo pola od toga,8,dali San Marinu.U preostalih 8 meceva,dvaput Spanija,dvaput Belgija,dvaput Bosna,dvaput Litvanija,mi smo ukupno jos dali samao 8 golova!Sredina terena i napad,ispodprosecni tada.I sta se desava? Desava se da ta odbrana koja je i donela plasman na SP se potpuno raspadne.Vidic se povredi pre prvog meca i zavrsi ucesce,Dragutinovic posle prvog meca,a Krstajic slomi ruku u trecem.Kada se jednom timu kome je iskljucivo odbrana donela SP,ista raspadne na taj nacin,onda zaista sem tri poraza nije nista drugo bilo ni realno.Afera sa Petkovim sinom je samo zacinila ceo taj krah,ali posteno govoreci,uzrok propasti su bile povrede kljucnog i jedinog kvalitetnog dela tima.Potpuno se slazem i da je trebalo povesti neke tada mlade,a vec dovoljno dokazane igrace poput Jankovica,Ivanovica,Kolarova ili Krasica,jer su uveliko zarili i palili mladom reprezentacijom,a u svojim klubovima bili standardni,i nisu bili premladi.Ova trojica su tada imala 22,a Kolarov 21 godine,sto je bilo sasvim dovoljno da idu u Nemacku.Ovako sa "penzionerima" koji su uveliko prosli svoj i odbranom koja se raspala i pre pocetka nije moglo bolje u grupi "smrti".Da smo zavrsili u nekoj malo laksoj ne bi verovatno prosli u 1/8,ali bi osvojili makar bod
    (Analiza, 19. jun 2019 22:05)

    # Link komentara

  53. kad je doslo vreme da se nasi ljudi sprdaju sa petardama i sestardama nase reprezentacije sta onda reci,valjda smo shvatili koliki smo duduci za fudbal,kad smo imali top imena primali smo 6 od holandije.kakve veze ima i da je poveo sina,i ovako smo u fudbalu hodajuci cirkus,to mogu nemci i francuzi da zameraju nesto selektoru a mi treba da slavimo svaki odlazak negde pa makar igrali rodjaci i prve komsije
    (nesa80, 19. jun 2019 22:03)

    # Link komentara

  54. Pozivanje Dusana Petkovica tada ima vise smisla nego pozivanje Nemanje Radonjica za poslednji Mundijal.Jer Dusan je pozvan kao zamena za povredjenog Vucinica,tada nebitnog igraca i bilo koga drugog da je Ilija poveo ne bi apsolutno nista uticalo na kvalitet tima,plus sto je kao selektor sa najmanjom platom i sasvim prosecnim timom(ponajbolji igrac bio Zvone Vukic) bio prvi u grupi ispred Aragonesove Spanije sa jednim primljenim golom,pa nek je za svoj cef poveo sina,zasluzio je.Ali tada je to bio skandal nad skandalima,ustala i kuka i motika,stvorila se losa atmosfera koja je kulminirala sesticom protiv Argentine i coveku unistena karijera a sin mu i dan danas sluzi za ismevanje iako je imao sasvim finu karijeru.Uporedite to sa danasnjim slucajem Radonjica gde zbog njega smenjujemo selektora i postavljamo onu marionetu,zbog njega izvisio Gacinovic za SP,zbog njega izgubismo najvazniji mec u grupi...Ali za razliku od 2006-te opsta cutnja,bukvalno slucaj Savamala je manji tabu nego slucaj smene selektora,stoput veci skandal nego ovo sa Petkovicima bukvalno nikom ne smeta.Ali te 2006-te bese neka druga zemlja,kakvi god da su,ipak pristojni Tadic i Kostunica na celu drzave koje si mogao da napadnes u svim medijima bez pardona i posledica,o svemu se govorilo,debatovalo.Uporedite to sa ovim danas,a bas ova dva primera govore sami za sebe.
    (labud, 19. jun 2019 22:02)

    # Link komentara

  55. @moje ima Zasto te je zaboleo? Revijalna utakmica pa je i jedan Dudic igrao!
     (Jumko, 19. jun 2019 22:02)

    # Link komentara

  56. Ne znam za druge, ali mene je te godine vise zaboleo poraz od O. Slonovace nego od Argentine, protiv koje nismo ni imali sta da trazimo. Ali ovo... Taman povedemo sa 2:0 a onda onaj "genije" Dudic pravi 2 penala i jos Nadj dobija crveni. I od same pomisli na tu utakmicu krenem da se nerviram.
    (moje ime, 19. jun 2019 21:58)

    # Link komentara

  57. u pravu covek
     (Tor, 19. jun 2019 21:56)

    # Link komentara

  58. zamolio bih komsije i bivsu bracu da ne provociraju , ovo je nasa stvar i najljubaznije vas molim da gledate svoja posla . hvala unapred.
    (Madridista, 19. jun 2019 21:53)

    # Link komentara

  59. Šestko je hodajući fudbalski Alan Ford. Mada je mlaka ova epizoda sa sinom.

    "Ne mogu Vam obećati ćemo biti svetski prvaci ali Vam mogu obećati da nećemo."
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (jako i do samog kraja, 19. jun 2019 20:45)
    pa ispunio je obecanje
    (boixos nois, 19. jun 2019 21:48)

    # Link komentara

  60. Najjaca anegdota sa tog sp-a je bila kad je Stankovic na poluvremenu usao u svlacionicu Argentinaca i molio ih da spuste malo gas, hahahahahahaha
    (Mikii, 19. jun 2019 21:26)

    Dejan Stanković kada je video kuda sve to ide zamolio je klupskog druga Kambijasaje da nas ne sramote previše.

    Ali nastavak je doneo produžetak velikih muka. Argentinci su zabaviili svoje navijače još sa tri pogotka Krespa, Teveza i Mesija razbili naš fudbalski brod u paramparčad. 
    90-ta minuta Sudija Roseti je ispunio želju plavih i odsvirao kraj ne nadoknadivši ni sekundizgubljenog vremena. 

    Postali smo omiljeni protivnici Argentini "gaučosi"su nas počistili teniskim rezultatom u dva meča na velikim takmičenjima - 6:0, 6:0!   
    Najpre, na Olimpijskim igrama u Atini, a u Gelzenkirhenu viđen je drugi set istog meča, sa istim rezultatom. 
     (fudbaler grga, 19. jun 2019 21:46)

    # Link komentara

  61. Potpuno razumem Petkovića! Ko su sad igrači, selektori, predsednik, članovi uprave u srpskom fudbalu, mogao je i ženu da stavi mirne duše i čiste savesti! Pročešljate malo ko je sve oblačio dres reprezentacije, pa onda pljujte Petka. Ako je to bio greh čoveka koji je bio istaknuti reprezentativac , častan čovek, a ljudi ga tako vredjaju, to je samo još jedna potvrda koliko smo narod pun mržnje, zavisti i ljubomore... narod hejtera!
    (Čiča Miloje, 19. jun 2019 21:19)

    Ako se sad radi po istom sistemu kao i on, tj. sve moj do moga, je l' treba orden da mu damo? Ajde bre, gadi mi se ova zemljetina zbog takvih kao sto si ti i tvoj Petko sa stavom "nista nismo gori od drugih, samo rokaj". Izem ti grudu gde nadjoh da se rodim...
     (Toto-ko-tunjo, 19. jun 2019 21:43)

    # Link komentara

  62. Najjaca anegdota sa tog sp-a je bila kad je Stankovic na poluvremenu usao u svlacionicu Argentinaca i molio ih da spuste malo gas, hahahahahahaha
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mikii, 19. jun 2019 21:26)

    Jos jaca je ona u kojoj Modric ulazi na poluvremenu u svlacionicu Spanije i moli ih da spuste malo gas, hahahahahaha
    (Shikii, 19. jun 2019 21:41)

    # Link komentara

  63. Reče čovek i ne propade kroz zemlju.
     (cholak, 19. jun 2019 21:38)

    # Link komentara

  64. Sto bi Ilija rekao... '' Da Vam odma kazem''' '' Znate'' Samo ne znam cemu ovakve izjave, prijatelju imao si svoju sansu kao i ostali i pucali ste manevarcima... Doduse ti si popio i 6 komada. Secam se hteo si da vodis sina kao harmonija vlada u reprezentaciji on sve poznaje i uklopio bi se i nisi hteo da vodis nekog drugog da se nebi narusila,pritisak javnosti je nastao i ti odustao ali opet nije mi jasno zasto je to sad bitno... SRPSKA POSLA...
     (kenta, 19. jun 2019 21:38)

    # Link komentara

  65. Bruka
    (Serif, 19. jun 2019 21:36)

    # Link komentara

  66. @VladRad - Meni je nastrašniji momenat uživo kada u Kalinjingradu Šaćiri u 90.minutu istrčava kontru pored Tošića i daje gol za 2:1. Jedva sam izašao sa stadiona.
    (Prijatelju stari, 19. jun 2019 21:34)

    # Link komentara

  67. Dejan Rambo Petkovic.Pametnom dovoljno.Da ima obraza cutao bi!
    (radza, 19. jun 2019 21:34)

    # Link komentara

  68. Petko Šestkovic i njegova cuvena taktika:

    Primiš šes’ ne daš ništa, da ti ka’em!!!
    (box, 19. jun 2019 21:29)

    # Link komentara

  69. Najjaca anegdota sa tog sp-a je bila kad je Stankovic na poluvremenu usao u svlacionicu Argentinaca i molio ih da spuste malo gas, hahahahahahaha
     (Mikii, 19. jun 2019 21:26)

    # Link komentara

  70. A ženu,nisi fer?!Imaju li ovi ljudi u fudbalu imalo obraza?Znam da nije u modi ali bar malo!!!
     (Pitam, 19. jun 2019 21:25)

    # Link komentara

  71. Jos ima obraza da se javis.
    (Slobodni Klikeri, 19. jun 2019 21:25)

    # Link komentara

  72. Potpuno razumem Petkovića! Ko su sad igrači, selektori, predsednik, članovi uprave u srpskom fudbalu, mogao je i ženu da stavi mirne duše i čiste savesti! Pročešljate malo ko je sve oblačio dres reprezentacije, pa onda pljujte Petka. Ako je to bio greh čoveka koji je bio istaknuti reprezentativac , častan čovek, a ljudi ga tako vredjaju, to je samo još jedna potvrda koliko smo narod pun mržnje, zavisti i ljubomore... narod hejtera!
     (Čiča Miloje, 19. jun 2019 21:19)

    # Link komentara

  73. 6:0 protiv Argentine mi je najstrašniji događaj koji sam gledao uživo.. Tuga kako si upropastio taj tim.
    (Vlad Rad, 19. jun 2019 21:08)

    jedina pozitivna stvar tog dana je sto sam gledao uzivo Mesija na terenu a Maradonu na tribini!
     (joe, 19. jun 2019 21:18)

    # Link komentara

  74. Dušan Petković je igrao za Wolsburg te godine i zaslužio je da igra za reprezentaciju, mnogo više nego danas Živković i slični! Ilija Petković je zalutao na mjesto selektora, kao i mnogi prije i poslije!
    (Hastali šejtan, 19. jun 2019 21:15)

    # Link komentara

  75. Pogrešnog Petkovića si hteo da povedeš, onaj iz Brazila samo tebi i Miljaniću nije bio dobar
     (kimi vg, 19. jun 2019 21:15)

    # Link komentara

  76. Ovaj još i provocira . . .
     (3210, 19. jun 2019 21:14)

    # Link komentara

  77. Jos uvek se secam njegove izjave...
    I Cezare Maldini je zvao svog sina Paola u reprezentaciju pa mu niko nije nista rekao...:)
    (BogdanB, 19. jun 2019 21:12)

    # Link komentara

  78. Nikad, ali nikad vam igrači nisu krivi, nego samo treneri. Kad čitam komentare da ne znam pomislio bi da ste imali najbolje igrače, ali su vas selektori upropaštavali.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (., 19. jun 2019 20:49)


    Pa druže, čitaš li ti ovo? Čoveku kad propusti neku šansu bude na umu kako je mogao da nešto bolje da uradi, da ispravi greške... Iliji krivo sto nije "bolje pukao", što nije još više zaglibio. Njemu žal za boljim rezultatom nije ni na kraj pameti posle 15 godina, eeej... Pa ima li toga još negde?
    (ctrl, 19. jun 2019 21:12)

    # Link komentara

  79. Ti si pogrešio što si se bavio trenerskim poslom !
     (Grada, 19. jun 2019 21:10)

    # Link komentara

  80. Argentinci su izglasali za 2. najljepsi gol na SP svoje rep upravo onaj kada su vam sakrili loptu, a vi kao muhe bez glave po terenu je trazite. Prvi je naravno Maradonin protiv Engleza.
    (HARIS, 19. jun 2019 20:51)

    Jedine "muhe bez glave" ste bili vi protiv Finske nedavno. Nego kazi ti nama silo u sjedecoj odbojci, kace neko prvenstvo u tome?
     (Finska, 19. jun 2019 21:08)

    # Link komentara

  81. 6:0 protiv Argentine mi je najstrašniji događaj koji sam gledao uživo.. Tuga kako si upropastio taj tim.
     (Vlad Rad, 19. jun 2019 21:08)

    # Link komentara

  82. Pa ako ovi mogu da vode radonjica, mogao je i on sina jer je sustina ista, samo eto ovi su bili u krvnom srodstvu a ovi nisu.
    (sef strucnog staba, 19. jun 2019 21:06)

    # Link komentara

  83. Nije problem u sinu vec u cinjenici da su mu igraci pravili ekipu.
    (ultrasrbin, 19. jun 2019 21:04)

    # Link komentara

  84. Njemu bi bolje bilo da cuti umesto sto se blamira.Glavna stvar oko pozivanje njegovog sina Dusana za to SP,nije bila u tome sto mu je sin,nego u tome sto je Mirka Vucinica koji je otpao zbog povrede hteo da zameni igracem koji je vec tada ima 32 godine,apsolutno nista nije postigao u karijeri niti se bilo cim isticao,godinama pre toga je imao mozda 20-ak meceva na ozbiljnom seniorskom nivou a u trenutku poziva bio je clan skromnog OFK Beograda.Medjutim,ljudi kada pricaju o tom SP,obicno se pocne i zavrsi slucajem Sestkovog sina.To nazalost nije bila jedina lakrdija Sestkoviceva.Na to SP nije poveo Baneta Ivanovica koji je vec bio kalibar za A tim,nije poveo Dragana Mladenovica,koji je bio bitan sraf u kvalifikacijama,izdominirao je odlucujuci mec protiv Bosne na sredini terena(Dragan mu to ni dan danas nije oprostio),nije poveo Lukovica,Boska Jankovica.Ali je zato poveo Nenada Djordjevia koga je Roben u prvom mecu provozao toliko da mu je "okoncao" karijeru.Takodje je uporno forsirao Milosevica u napadu sa Kezmanom,iako je Savo tada uveliko prosao svoj zenit,a Kezman je u napadu mnogo bolje funkcionisao sa Zigicem sto se videlo u onom odlucujem mecu protiv Bosne.Sve to,da se razumemo,ne bi dovelo do bas onakve katastrofe,da sve nije upotpunio Vidic koji nije odigrao nijedan mec zbog povredema onda i Dragutinovic koji se posle prvog meca povredio.No,slucaj "sin" i njegovo zvanje pored toliko igraca koje je morao pre njega da zove ostaje sramota naseg fudbala za sva vremena
    (Gorcin, 19. jun 2019 21:04)

    # Link komentara

  85. sestkovic, drzao bi predvanje mihajlovicu a poveo bi sina koji je bio fudbaler u rangu bobana marjanovica da ovaj igra fudbal
     (Kursula, 19. jun 2019 21:00)

    # Link komentara

  86. Možda je i u pravu za sina, ali sebe nije smeo nikako da vodi!
     (Ahtung, 19. jun 2019 20:55)

    # Link komentara

  87. Argentinci su izglasali za 2. najljepsi gol na SP svoje rep upravo onaj kada su vam sakrili loptu, a vi kao muhe bez glave po terenu je trazite. Prvi je naravno Maradonin protiv Engleza.
     (HARIS, 19. jun 2019 20:51)

    # Link komentara

  88. 90% ljudi nikad nije culo da njegov sin postoji kao fudbaler...I odjednom...on ga stavlja u reprenzetaciju...To je po meni najveca bruka u dotadasnjoj istoriji nase reprenzetacije.Secam se da smo svi bili ogorceni.Tog momenta mu je trebalo dati otkaz!!!
    (Brko, 19. jun 2019 20:49)

    # Link komentara

  89. Kakve smo mi selektore imali, Bog te maznuo...
    (Bobinator 86, 19. jun 2019 20:27)

    Nikad, ali nikad vam igrači nisu krivi, nego samo treneri. Kad čitam komentare da ne znam pomislio bi da ste imali najbolje igrače, ali su vas selektori upropaštavali.
     (., 19. jun 2019 20:49)

    # Link komentara

  90. Ljudi njegov sin uopste nije bio toliko los igrac, cak je, secam se, neke priprmne utakmice odigrao vise nego solidno i usput dao gol ili dva. Sigurno da nije mogao da bude prva violina ali je mogao da se nadje u 22. Pripreme i kvalifikacije je igrao pa je na neki nacin i zasluzio. Bilo je puno boljih ali je bio dovoljno dobar cak i da bude u tom timu.
    (box, 19. jun 2019 20:42)
    njegov sin je bio prosecan igrac koji nije zasluzio da bude u reprezentaciji, odigrao je pripremne utakmice samo zato sto mu je otac bio selektor. A o tome kakav je igrac dovoljno je da se pogleda u kojim je klubovima igrao i pre i posle reprezentacije
     (aca, 19. jun 2019 20:48)

    # Link komentara

  91. Prosao kvalifikacije sa jednim primljenim golom,u pripremnom periodu Dusan Petkovic je dao i gol za reprezentaciju.
    (aaa, 19. jun 2019 20:47)

    # Link komentara

  92. Šestko je hodajući fudbalski Alan Ford. Mada je mlaka ova epizoda sa sinom.

    "Ne mogu Vam obećati ćemo biti svetski prvaci ali Vam mogu obećati da nećemo."
     (jako i do samog kraja, 19. jun 2019 20:45)

    # Link komentara

  93. prvenstvo je pokazalo tvoj kvalitet
     (Dejan, 19. jun 2019 20:43)

    # Link komentara

  94. Trebao si, decko je odigrao mnogo bolje od vecine na njegvoj poziciji.
    (MuilosS, 19. jun 2019 20:42)

    # Link komentara

  95. Pa ja hahah.Video covek sad šta se desava pa ko veli kad ovi sve mogu sto ja nisam isto.Najgore je kada te grize savest hahahaha
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 19. jun 2019 20:22)

    sta je tacno smesno??
     (ne, 19. jun 2019 20:42)

    # Link komentara

  96. Ljudi njegov sin uopste nije bio toliko los igrac, cak je, secam se, neke priprmne utakmice odigrao vise nego solidno i usput dao gol ili dva. Sigurno da nije mogao da bude prva violina ali je mogao da se nadje u 22. Pripreme i kvalifikacije je igrao pa je na neki nacin i zasluzio. Bilo je puno boljih ali je bio dovoljno dobar cak i da bude u tom timu.
     (box, 19. jun 2019 20:42)

    # Link komentara

  97. Jedan u nizu losih selektora od 1996 na ovamo. Doduse, vecina je bila slicna njemu.
     (vs, 19. jun 2019 20:38)

    # Link komentara

  98. Ilija Šestković.
    (Gaga, 19. jun 2019 20:37)

    # Link komentara

  99. Trebalo je i snaju da povedeš.
     (Mr. Blondie, 19. jun 2019 20:31)

    # Link komentara

  100. Ilija, mozda mislis da smo zaboravili ali nismo.
    Sina si stavio na spisak. I bio je u protokolu na tom svetskom. Cak mi je ostalo u memoriji da je vest o pozivanju sina bila prva vest sa preko 1000 komentara na ovom portalu.
    Ali pred samo svetsko tvoj sin je pokazao da ima veci obraz od tebe i resio decko da ne putuje sa timom.
    Znaci da je bilo po tvom,on bi igrao na tom prventstvu.
     (Vlad Rad, 19. jun 2019 20:29)

    # Link komentara

  101. Vrh dna...
    (gremlin, 19. jun 2019 20:28)

    # Link komentara

  102. Kakve smo mi selektore imali, Bog te maznuo...
     (Bobinator 86, 19. jun 2019 20:27)

    # Link komentara

  103. Onaj ko je Vas bio postavio je sto bi ste Vi rekli “puko”. Vas i Vama slicne od vremena pa do sad :))
    (Bole, 19. jun 2019 20:25)

    # Link komentara

  104. Pa ja hahah.Video covek sad šta se desava pa ko veli kad ovi sve mogu sto ja nisam isto.Najgore je kada te grize savest hahahaha
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 19. jun 2019 20:22)

    # Link komentara