1. Blek objasnio amaterima.
     (Što te biju ovi dobri ljudi?, 20. jun 2019 21:43)

    # Link komentara

  2. Na popravnom?? Aha,pa primice minimum tri gola.. Vise niko ne prica da je Milenkovic za Mancester i Bajesn. Decko zamalo Fiorentinu kiksevima da otera u drugu ligu. Umislio da je Vidic. Oni kepeci od 165-170 Jovic,Radonjic,Zivkovic su lenji strasno.Srednji red kao iz 1958me. Ljudi videcete da ce biti katastrofa. Ko god je igrao fudbala malo ozbiljnije vidi da ovde nema materijala.
    (Blek, 20. jun 2019 18:19)

    Ti igrao ozbiljnije fudbal? Jovic kepec? Gasi Sony i u krevet.
    (Milutin, 20. jun 2019 20:07)

    # Link komentara

  3. Na popravnom?? Aha,pa primice minimum tri gola.. Vise niko ne prica da je Milenkovic za Mancester i Bajesn. Decko zamalo Fiorentinu kiksevima da otera u drugu ligu. Umislio da je Vidic. Oni kepeci od 165-170 Jovic,Radonjic,Zivkovic su lenji strasno.Srednji red kao iz 1958me. Ljudi videcete da ce biti katastrofa. Ko god je igrao fudbala malo ozbiljnije vidi da ovde nema materijala.
    (Blek, 20. jun 2019 18:19)

    # Link komentara

  4. Bili bi bolji kada bi neko dobacio loptu na prvu ili na drugu!
    (neko tamo, 20. jun 2019 18:19)

    # Link komentara

  5. Nemačka je uvek podcenjivala Srbiju. Zato su često i gubili od nas čak i kada su imali izuzetne igrače. Baš iz tog razloga, fudbaleri Srbije su umeli da prevaziđu sebe i iz nekog inata poraze Nemce. Siguran sam da mogu i sada ukoliko daju sve od sebe i mudro odigraju protiv ovog izuzetnog protivnika. Srećno
    (Mile, 20. jun 2019 17:16)

    # Link komentara

  6. Победиш Немце 6:0 и све иде по плану :-)
     (Жеља, 20. jun 2019 17:03)

    # Link komentara

  7. Zivkovic, Radonjic, Lukic se forsiraju u A timu jos od svetskog prvenstva u Rusiji a momci se jos nisu pokazali ni protiv vrsnjaka petlica iz Austrije. Ko sastavlja taj A tim to je pitanje i kako momci koji ne mogu ni protiv mladih selekcija vec 2 godine kod Krleta i kokeze igraju u prvom timu selekcije Srbije.
    (Saguenay Lac St Jean, 20. jun 2019 16:44)

    # Link komentara

  8. Sledeci naslov... Tezak poraz od Nemacke, Orlici se pakuju i idu kuci... Tj na zasluzeni godišnji...
     (kenta, 20. jun 2019 16:20)

    # Link komentara

  9. A tek će Nemačka da nas išamara.
    Ima da nam se crvene obrazi.
     (Dr PSIHIJATAR, 20. jun 2019 16:15)

    # Link komentara

  10. Bruka.
     (C i n i k, 20. jun 2019 16:12)

    # Link komentara

  11. Ako su Dancima dali 3 kom, nama ce bar 5! Kvota na pobedu Nemacke bez primljenog gola je 2,75 i mislim da je to najveca sigurica danas! Realno, ne vidim igraca koji bi Nemcima mogao dati gol, a pogotovo ne Jovic, kojem treba 10 sansi da da jedan gol i to na prazan gol bez golmana sa maksimalno 1 m udaljenosti, jer sa vece bi promasio gol!
    (bigserb, 20. jun 2019 15:47)

    # Link komentara

  12. Izgubis od Austrije i izvlačiš se protiv Nemacke...
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 20. jun 2019 15:05)

    # Link komentara

  13. Читам баш данас у Блицу наслов "Страх - Немци се плаше Јовића" и јасно ми је зашто редовно извлачимо дебљи крај. Та потреба да вечито правимо неку силу од наше репрезентације је један од главних разлога зашто се увек разочарамо у наше фудбалере. Нисмо ми никаква сила, из целог младог тима једино Јовић и голман Радуновић вреде нешто. Остали сви играју по просечним или исподпросечним клубовима, а они који и играју за јаче тимове (Лукић, Живковић, Радоњић) добијају шансу на кашичице а неки чак ни толико.

    Ми нисмо у позицији да уписујемо бодове пре утакмице, ко год да нам је ривал. Чињеница је да смо у Европи тренутно негде на средини по квалитету (у нивоу Чешке, Словачке, Румуније, Мађарске итд). А да бисмо кренули на горе, једна од ствари које треба да урадимо је да баталимо тај сензационализам и бусање у груди. Покажите се против јаких репрезентација - победите неког типа Португал, Италија или Данска (за почетак) па се онда бусајте до миле воље.

    Овако, можемо само да се поново разочарамо, мада се искрено надам да ће бар вечерас мало више да се уозбиље. Ако не, оде и ова генерација низ сливник.

    И да додам: кад видим Живковића и Радоњића на крилима, почне да ми недостаје Бамби. Толико смо ниско пали.

    Памет у главу, момци, док још има времена.
    (moje ime, 20. jun 2019 15:02)