1. Који је Загор пик по реду? ??? 
    (ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА, 20. jun 2019 19:45) 
    Odma' iza Laze i Fiće! ?
    (MJ23, 20. jun 2019 20:36)
    Realno tu mu je i mesto...
     (Hogar, 20. jun 2019 20:59)

    # Link komentara

  2. Los je Taco Bell.
    (Marinko, 20. jun 2019 20:55)

    # Link komentara

  3. Cak razumem i ljude koji priznaju dzejmsove beskrupulozne i bedne titule,razumem i one koji velicaju svoje idole, ali stavljati Jokaru i Nurkica u istu recenicu je za mene prakticno nedokucivo..... Nebo i zemlja... Zvuci kao golden i stejt ne bi bio taj tim da se zvezda nije ugasila i spojila sa zeleznikom.....paradoks za mene zaista
     (stefan, 20. jun 2019 20:47)

    # Link komentara

  4. Који је Загор пик по реду? ???
    (ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА, 20. jun 2019 19:45)
    Odma' iza Laze i Fiće! ?
     (MJ23, 20. jun 2019 20:36)

    # Link komentara

  5. Вориорси купили право на 41. пик. Шушка се да је због Смаилагића. Испрва је требало да га бирају као педесет осмог, сакрили су га од скаута, али се ипак појавило интересената (Клиперси), и откупио Мејерс 41. пика да неко не би предухитрио Голден Стејт око њега. И сајтови за драфт су реаговали брзо ([link]).

    Изгледа да ће Ален бити биран баш као Јокић, четрдесет први, и изгледа да се сличном ефекту надају у Голден Стејту. Читаво то скривање већ показује да нешто планирају с њим, а ово сад би могло да значи да им је баш стало до Смаилагића. Поставља се питање зашто? Он би у Вориорсима свакако добио доста минута у првој години у Вориорсима, јер они кубуре са центрима. Био је у њиховој Г-НБА филијали, пратили су га, знају шта може, очито су задовољни. Претпостављам да би онда одмах кренули да га летњој лиги уигравају, па зато и није отишао са младом репрезентацијом Србије у Грчку. У сваком случају, не би било први пут да неки наш клинац далеко од очију јавности постане врхунски кошаркаш. Боша Тањевић је знао да каже како ми увек неког ниоткуд "ископамо". Видећемо шта имамо у овом дечку, нека му је са срећом вечерас на драфту.
    (Иван, 20. jun 2019 20:11)

    # Link komentara

  6. Вориорси купили право на 41. пик. Шушка се да је због Смаилагића. Испрва је требало да га бирају као педесет осмог, сакрили су га од скаута, али се ипак појавило интересената (Клиперси), и откупили су 41. пика да их неко не би предухитрио око њега. И сајтови за драфт су реаговали брзо ([link]).

    Изгледа да ће Ален бити биран баш као Јокић, четрдесет први, и изгледа да се сличном "открићу" надају и у Голден Стејту. Читаво то скривање већ показује да нешто озбиљније планирају с њим, а ово сад би могло да значи да им је баш стало до Смаилагића. Поставља се питање зашто? Мислим да би он свакако добио доста минута у првој години у Вориорсима, јер они ионако кубуре са центрима, а сада је и Дурент повређен. Био је у њиховој Г-НБА филијали, видели су шта може, очито су и више него задовољни. Не би било први пут да неки наш клинац далеко од очију јавности и (плаћених) новинара постане наш најбољи кошаркаш. Видећемо шта имамо у овом дечку, нека му је са срећом на драфту.
    (Иван, 20. jun 2019 20:06)

    # Link komentara

  7. Jedva cekam da vidim kakav ce genijalan potez da naprave moji Bulls-i nocas. :)
     (IO Wisp, 20. jun 2019 19:59)

    # Link komentara

  8. Који је Загор пик по реду? 😃😃😃
     (ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА, 20. jun 2019 19:45)

    # Link komentara

  9. /r/nbastream je banovan. Strimeri su sad na nbabite.com i Discord serveru.
     (bum, 20. jun 2019 19:18)

    # Link komentara

  10. (веверица, 20. jun 2019 18:36)

    NBA reddit streams je banovan, nažalost.
    Koliko znam, postoji kanal na diskordu na koji se ekipa sa tog subreddit-a prebacila, ali pitanje je koliko su ljudi zainteresovani da to koriste sad, ja baš i nisam.
    Može se npr. otići na ripple.is ili buffstreamz.com, moguće je da će tu biti stream. Možda postoji još neki sajt, ja sam zapamtio ova dva jer sam ih najčešće koristio.
    (Powerslave, 20. jun 2019 19:16)

    # Link komentara

  11. r/nbastreams je ugašen...
    (Kolač, 20. jun 2019 19:14)

    # Link komentara

  12. Nista sta... prva 3-4 se znaju mesecima... ostalo je nepoznanica velika.
    1)Zion - 2)Morant - 3)Beret - 4)Garland + trejdovi. Ufff mene izuzetno interesuju Draft Night trejdovi. To ce biti ludnica.
    (Stefan COYG, 20. jun 2019 19:12)

    # Link komentara

  13. Ko voli draft, neka obavezno pogleda film, Draft day sa Kevin Kostnerom. Nece se pokajati.
     (Ivan, 20. jun 2019 19:09)

    # Link komentara

  14. @роки 
    сигурно на reddit nba streams. само то укуцај у претраживач и онда прати даље... пуно боље него ск.
    (веверица, 20. jun 2019 18:36)

    Nažalost, "nba streams" na Redditu ne postoji od pre neki dan. Reddit ga je zabranio :(
     (NBG, 20. jun 2019 19:09)

    # Link komentara

  15. Uvek reddit NBA streams... za sve meceve najbolji strimovi
     (Vlad Rad, 20. jun 2019 19:08)

    # Link komentara

  16. Najjace je ovo kad kazu, Denver prepoznao nesto u Jokicu, a ono samo im se tako zalomilo, realno nisu ni znali koga su pokupili...
     (mich, 20. jun 2019 19:06)

    # Link komentara

  17. Није случајно тортиља :)))
     (Ђенерал, 20. jun 2019 19:03)

    # Link komentara

  18. Ovde je najbolje:

    [link]/
    (Sivi Soko, 20. jun 2019 18:54)

    # Link komentara

  19. nista neznaci biti 1 pik ili 40. vazno je da neko prepozna potencijal. posle samo vredno trenirati i to je to. koje bio prvi sa jokarom, i opet ce on bolju karijeru imati. evo samo da pokidamo amere u finalu svetskog, i usa ce da bruji.
     (matrix74, 20. jun 2019 18:54)

    # Link komentara

  20. @veverica blokiran reddit za nba prr par dana
     (kiko, 20. jun 2019 18:48)

    # Link komentara

  21. Hajde da se ne lazemo... Da nije bilo povrede Nurkica Jokic mozda nikada ne bi dobio pravu priliku da pokaze sta zna, tako da ni Denver nije odmah znao sta imaju nego su ga bukvalno gurnuli u vatru posto nisu imali drugo resenje...
     (Zvrk, 20. jun 2019 18:46)

    # Link komentara

  22. @dnevna doza... Jone Bon Jovi, ti li si...?
     (Inspektor Nagib, 20. jun 2019 18:43)

    # Link komentara

  23. @роки
    сигурно на reddit nba streams. само то укуцај у претраживач и онда прати даље... пуно боље него ск.
     (веверица, 20. jun 2019 18:36)

    # Link komentara

  24. Jedva je to Jokara pojeo.Mnogo bolji burek:)
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 20. jun 2019 18:13

    Ne bi jeo burek da je u Americi odrastao, s druge strane tortilja se kod nas itekako jede. Ne lupaj
     (nista o nicemu, 20. jun 2019 18:29)

    # Link komentara

  25. Ako neko zna gde ima prenos ili neki link
    (Roki, 20. jun 2019 18:17)

    Guglaj
     (nista o nicemu, 20. jun 2019 18:29)

    # Link komentara

  26. u koliko sati je draft?
     (cope, 20. jun 2019 18:27)

    # Link komentara

  27. Ako neko zna gde ima prenos ili neki link
    (Roki, 20. jun 2019 18:17)
    Obično ima na SK
     (Нисмо исти, 20. jun 2019 18:21)

    # Link komentara

  28. Ako neko zna gde ima prenos ili neki link
    (Roki, 20. jun 2019 18:17)

    # Link komentara

  29. Jedva je to Jokara pojeo.Mnogo bolji burek:)
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 20. jun 2019 18:13)