1. Simonoviii…ii c! :)
     (fancy, 18. jul 2019 23:18)

    # Link komentara

  2. Da ukrade pehar i tamo ?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Grobarchina,

    Наравно...нек га украде, чим га ми освојимо...
    (KliftonToni, 18. jul 2019 16:48)

    # Link komentara

  3. Potpisao.

    Imaće u sastavu dva Marka Simonovića.
    (mr čović i dr terzić, 18. jul 2019 16:40)

    # Link komentara

  4. Igracka afirmacija u CZ ??? Aha dobro onih 3-4 sezone u Buducnosti dje dosao za baksis je neafirmacija vjerovatno
    (Podgoricki, 18. jul 2019 16:28)

    # Link komentara

  5. Прво је играо за Приштину или Косово Поље.
     (RZ—CZ, 18. jul 2019 16:20)

    # Link komentara

  6. Bio je kapiten Buducnosti, tamo se afirmisao. Zvezda u ovim godinama nije stvorila nijednog igraca osim Gudurica. Kalinic, Marijanovic, Jovic, Dangubic, Micic su ponikli I afirmisali se u drugim klubovima.
     (djdj, 18. jul 2019 16:12)

    # Link komentara

  7. Da ukrade pehar i tamo ?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Grobarchina,

    Izlizana fora.A da vidimo tebe pametnjakovicu kako bi reagovo da te okruze 199 huligana i gurnu ti pehar u ruke.Odbio bi?Tesko.
    (Milan, 18. jul 2019 13:31)

    # Link komentara

  8. "Igracku afirmaciju" stekao u Buducnosti...Do tada se nije znalo za njega...A onda presao u Zvezdu
    (Xxx, 18. jul 2019 13:10)

    # Link komentara

  9. Pa ako je slobodan AGENT nek se prijavi za Dzems Bonda. Ima facu za to a i dobar strelac.
     (fenomen, 18. jul 2019 12:57)

    # Link komentara

  10. Иако га као и већина навијача прижељкујем у Звезди реалност је да смо пребуркирани и да би његов долазак сада могао бити ноћна мора за њега...Искрено није ми јасан његов резон да напусти Зенит који ове сезоне игра у ЕЛ.По оном што сам имао прилку да прочитам он је имао понуду да наступа и ове сезоне за Зенит.Е сад да ли је процијенио да је уговор незадовољавајући или му је предочено да ће имати ограничену минутажу заиста не знам...Но сигуран сам да би се он својим квалитетом изборио за мјесто у тиму.Као и увијек до сада.
    На крају крајева,можда за који дан потпише за Звезду па све буде имало неког смисла.Јер ово са Олимпија-Цедевита баш и није логично...
    (pssssst,It is I,Leclerc !, 18. jul 2019 12:51)

    # Link komentara

  11. Neka ide, uvek me je nervirao defanzivno dobar, ofanzivno siluje sut pa kad ide super, kad ne ide haos ali on i dalje forsira
     (pa, 18. jul 2019 11:57)

    # Link komentara

  12. Blizu kraja karijere Simon skoro pa veteran. Lova sigurna! Biće ga zanimljivo videt u Ljubljani za aba ligu ukoliko stvarno potpiše za njih.
    (Poštovalac igre, 18. jul 2019 11:56)

    # Link komentara

  13. Da ukrade pehar i tamo ?
     (Grobarchina, 18. jul 2019 11:39)