Đoković i Federer – epizoda 49

Novak Đoković i Rodžer Federer sastaju se u poslednjem kolu grupe "Bjern Borg" na Završnom Mastersu u Londonu.

MT Izvor: B92
Pošaljite komentar
  1. Maric Slobodan. Zbog Kopaonika, Srbije...a Monako ništa?!
    (Boris, 14. novembar 2019 19:30)

    # Link komentara

  2. Završni turnir postoji od 1970. Po 5 x ga osvajali Lendl, Samras, Novak, Rodzer ga je osvojio 6 x. Nadal nije ni jednom (što je OK jer ima slab servis). Da li će ga ove godine osvojiti neko od legendarne trojke ili neki mlađi igrač videćemo.
    (Andjela, 14. novembar 2019 19:28)

    # Link komentara

  3. Kupio mu je Rođo kartu za Monte Carlo u jednom pravcu
    (Muamer, 14. novembar 2019 17:51)

    Haj ti po'itaj kod Hodže kupi zapis da Novak izgubi. Možda bezbeli, Allah i pomogne ...
    (Zoran, 14. novembar 2019 19:23)

    # Link komentara

  4. ajmo deda cekiraj mu kartu za monako u jednom pravcu
    (dragan, 14. novembar 2019 19:13)

    # Link komentara

  5. @Boki- molim Vas da mi objasnite šta je to "no2ovi". Šta znači i po kojem pravopisnom pravilu je napisana? Osobe koje stalno nekog vrijeđaju, napadaju i ispravljaju, moraju više od drugih paziti na to šta i kako pišu, ako hoće da njihove riječi imaju stvarnu moć.
    (Milena, 14. novembar 2019 18:54)

    # Link komentara

  6. Hrabro napred Nole; nerešen rezultat večeras te vodi dalje!
    (Myrthos, 14. novembar 2019 18:25)

    # Link komentara

  7. Kupio mu je Rođo kartu za Monte Carlo u jednom pravcu
    (Muamer, 14. novembar 2019 17:51) # Link komentara
    Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.

    Jeste da imas male nuklearne eksplozije zivaca svaki put kada Srbi pobede kao i Novak Djokovic samim tim ali, slazem se ovaj put sa tobom, kupio mu jeste kartu, ali da li ce ga isporuciti, videcemo. Naravno najvise bih voleo da Federer osvoji ovaj turnir. RF1.
    (Novi Sad Serbia, 14. novembar 2019 18:19)

    # Link komentara

  8. Kupio mu je Rođo kartu za Monte Carlo u jednom pravcu
    (Muamer, 14. novembar 2019 17:51)

    # Link komentara

  9. Ne bi gledao fudbal i da nema tenisa veceras.
    Radije bi 90 minuta udarao glavom u zid nego da gledam te nase jadnike kako se vuku po terenu.
    Sto se tice samog meca... Mislim da ce Djokovic da pobedi, jer nekako drugacije ulazi u meceve sa Federerom i Nadalom nego sa Cicipasom, Timom i ostalim 'mladim' nadama.
    Veci problem je polufinale gde ga verovatno ceka Cicipas. Cak i ako stigne do finala, tamo bi najverovatnije igrao protiv Zvereva ili Tima, tako da je put do titule i prvog mesta mnogo mnogo tezak. Za Djokovica u ovakvom izdanju deluje skoro kao nemoguca misija.
    Covek izgleda kao da su ga Rusi pre pet minuta izvukli iz Ausvica, dok ovi mladi samaraju po lopticu iz sve snage.
    (Morrissey iz Minhena, 14. novembar 2019 12:35)

    Mislim da ce od polufinala biti druga prica. I Cicipas i Zverev i Tim su usli u turnir sa dobrom formom, ali na ovakvim turnirima je tesko zadrzati taj nivo do kraja, sto se dokazalo u praksi relativno cesto u proslosti. Na kraju, i Zverev je prosle godine lose poceo, a na kraju bio u top formi. I Novak je uglavnom kad je osvajao imao poraze u grupi.
    (MIlan, 14. novembar 2019 17:37)

    # Link komentara

  10. @Milan_PT Jel si ti uopšte video kako je on igrao 2017.? 3 zdrava Novaka ga ne bi zaustavila. Možda je i bolje što Novak nije bio zdrav jer da jeste drastično bi bio drugačiji međusobni odnos! Samo pogledaj kako je Nadal (koji je oduvek bio najveći problem Rogeru a tad je bio i u formi) tada prolazio i sve će ti biti jasno.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Poz iz BG-a, 14. novembar 2019 15:44)

    Ne treba uzimati Federerove duele sa Nadalom iz 2017. kao merodavne. Tad je Federer vec promenio svoju igru tako da moze da odgovori na Nadalove spinove, Nadal nije igrao kao u najboljim danima jer je i sam morao da menja stil igre zbog povreda, i zbog adaptiranja na Novakov stil igre, posto mu je u prethodnim godinama Novak bio veliki problem, a Federera je dobijao redovno.
    (Drugi Milan, 14. novembar 2019 17:17)

    # Link komentara

  11. Imajte poštovanja prema najvećem Rogeru. Zašto? Zato jer su neki od najboljih mečeva zadnjih 10-ak godina bili upravo oni između ova dva majstora, a Novak je uglavnom izlazio na jedvite jade kao s(p)retni pobjednik u njima. Također, mali podsjetnik da je Roger bio jedina prijetnja za Novaka u njegove dvije najbolje sezone (2011 i 2015), makar je doživio najbolniji poraz od jednog drugog Švicarca te 2015...
    (CroFed, 14. novembar 2019 15:13)

    Ne bih rekao da je 2011. najveca pretnja bio Federer. Sa Nadalom je igrao skoro sva finala. MOzda mu je manje odgovarao Federer, sto bi moglo da se izvede iz meceva na RG kad je Federer pobedio, mada bi moglo da se kaze da je to Djokovic izgubio, i sa US opena. ALi ako se pogleda cela sezona i intenzitet meceva, sa Nadalom je bilo mnogo neizvesnije u svim mecevima. A mislim da je poraz od Federera na RG 2011. bolniji od Vavrinkinog 2015. Iskreno verujem da je tad Djokovic imao najbolju sansu da dobije Nadala u top formi na RG, imao je odlicnu igru na sljaci, igru koja nije lezala Nadalu, i sto je najbitnije - imao je veliku psiholosku prednost u odnosu na Nadala. 2015. ga je dobio 3:0, ali tad Nadal nije bio na najvisem nivou.
    (Milan, 14. novembar 2019 17:13)

    # Link komentara

  12. Drzavni projekat
    Pa kada mu Federer ne bi uzeo ni set, zasto nije igrao ni jedan mec protiv njega? To da je najbolje igrao meceve koje je izgubio protiv Novaka, to je opste poznata stvar. Zato svaki mec koji je Novak izgubio je zbog povrede, vetra, sunca, kise... Ne zna sta bi ovo sa Timom, pa nista od toga. Valjda nije mislio da ce izgubiti pa se nije na vreme pripremio. Inace, objasni ovom Milanu, da je Novak igrao sve vreme 2017. I 2018. Cak i posle intervencije, nije pravio pauzu. Neko ko je povredjen ne igra, jer se tako povreda ne sanira, moze samo da se pogorsa. Molim objavite komentar🤣🤣🤣
    (Eh, 14. novembar 2019 17:10)

    # Link komentara

  13. Nole ako dobije Rodžera sa 2:0 biće prvi u grupi jer je Tim poražen sa 2:0 od Beretinija.
    (Miodrag, 14. novembar 2019 17:01)

    # Link komentara

  14. Podatak govori da Federer gubi u velikim finalolima a ranije nije bio slucaj jer su retko susreta li u finalima najvećih turnira.

    Uvek nivo tenzije nosi njihovi dueli pogotovo nakon onog čuvenog Vimbldona 2012 kad je zadnji put dobio Novaka na GS. Na mastersima zadnji put bio u Sinsinatiju 2015 godine a Završni turnir takođe te godine. Umeo je Federer biti velik takmac na betonu što više ozbiljni od Rafee koji imao silne poraze na tvrdoj podlozi od Noleta.

    Večeras 50-45% za obojicu jer nivo tenisa po pravilu isti a jedina blaga prednost Novaka u psihološkom smislu.
    (Poštovalac igre, 14. novembar 2019 17:01)

    # Link komentara

  15. Poz iz Bg-a, te 2017, ne bi mu rodja ni set uzeo...najbolje je igrao ovaj Wimbledoni izgubio nesrecno... nikad ga vise nece dobit
    (drzavni projekat, 14. novembar 2019 16:45)

    # Link komentara

  16. Novak dobija 2:0 ima psiholosku prednost samo ako bude umeo da je iskoristi.
    Treba da krene furiozno i bez brige.
    Ajmo Nole, Vukovi sa Ontarija uvek uz tebe!
    (Milosav, 14. novembar 2019 16:18)

    # Link komentara

  17. @Milan_PT Jel si ti uopšte video kako je on igrao 2017.? 3 zdrava Novaka ga ne bi zaustavila. Možda je i bolje što Novak nije bio zdrav jer da jeste drastično bi bio drugačiji međusobni odnos! Samo pogledaj kako je Nadal (koji je oduvek bio najveći problem Rogeru a tad je bio i u formi) tada prolazio i sve će ti biti jasno.
     (Poz iz BG-a, 14. novembar 2019 15:44)

    # Link komentara

  18. U dva seta bez primesa, Novak.
    (kvisko, 14. novembar 2019 15:31)

    # Link komentara

  19. Najjaci su ovi sto kazu da je djokovic drao federera kad je ovaj ostario... znaci on je zadnjih 8 godina star? Pa novak i nadal uzese gomilu GD posle tridesete... rodja od 2011 3 komada...
    (drzavni projekat, 14. novembar 2019 14:53)

    4. Uzeo je i Vimbldon 2012. Dakle, samo 1 dok je Novak bio zdrav. Ostala 3 je uzeo kad je Novak bio odsutan zbog povrede tokom 2017/18...
    (Milan_PT, 14. novembar 2019 15:20)

    # Link komentara

  20. Imajte poštovanja prema najvećem Rogeru. Zašto? Zato jer su neki od najboljih mečeva zadnjih 10-ak godina bili upravo oni između ova dva majstora, a Novak je uglavnom izlazio na jedvite jade kao s(p)retni pobjednik u njima. Također, mali podsjetnik da je Roger bio jedina prijetnja za Novaka u njegove dvije najbolje sezone (2011 i 2015), makar je doživio najbolniji poraz od jednog drugog Švicarca te 2015...
    (CroFed, 14. novembar 2019 15:13)

    # Link komentara

  21. Ajde Sampione pocepaj ih sve do Finala i uzmi mesto koje ti pripada ti si i onako kao covek daleko ispred svih.Idemo majstore zbog tebe zbog Kopaonika i tvoje Srbije.
     (Maric Slobodan, 14. novembar 2019 15:06)

    # Link komentara

  22. Znači jedva čekam..definitivno jedan od poslednjih meceva (ako ne i poslednji) ova dva titana
    vinjakkola

    O čemu pišeš? Zadnje tri godine mediji i mnogi pratioci tenisa pričaju o smeni generacije i penziji velike trojke. Te zadnje tri godine velika trojka je osvojil SVE gslemove i više od pola mastersa!
    I niko se nije povukao. I šta će se promeniti za dva meseca na AO? Da neće da zaborave da igraju tenis?
    (Petar, 14. novembar 2019 15:05)

    # Link komentara

  23. Ђоковић добија Федерера 2:1, Беретини Тима 2:1. Одлучује пласман на ранг листи јер обојица имају по 2 победе и пораз у сетовима 5:3 а у поенима изједначени. Новак први, тим други!
    (баба ванга, 14. novembar 2019 11:33)

    Kad su dva igrača izjednačeni po broju pobeda, onda se gleda ko je pobednik međusobnog susreta. Dakle, Tim ima prednost...
    (Milan_PT, 14. novembar 2019 15:03)

    # Link komentara

  24. @Donchy A Federer i dalje tata po najvaznijim parametrima! Ipak izgleda da vi ne odustajete...

    Zaboravio si ono čuveno hahaha na kraju komentara. Bez te genijalnosti komentar ti je bezvredan...
    (Jumko, 14. novembar 2019 13:14
     (Pronicljivi, 14. novembar 2019 14:59)

    # Link komentara

  25. ... govori da ce Roger biti GOAT bez obzira koliko Djokovic ili Nadal osvoje titule.
    (fedex1, 14. novembar 2019 10:07)

    Uf, akutna paranoja. Dosad je za GOATa važilo pravilo o broju GS, nedelja kao No1 i H2H, a sad ni to ništa više ne važi? Da ubacimo u ATP pravila "Rodžer Federer je večiti GOAT bez obzira na rezultate"? Teško, otišao mu je zaštitnik Kermod...
    (Milan_PT, 14. novembar 2019 14:57)

    # Link komentara

  26. Ecliptor onda je thiem bolji od federera ako cemo po tome da gledamo... posto mu je redovna musterija postao
    (drzavni projekat, 14. novembar 2019 14:57)

    # Link komentara

  27. Tesko da moze Novak da izgubi dva meca za redom, cak ne vidim ni procenat sanse na stranu Federera...
     (Nebojsa, 14. novembar 2019 14:55)

    # Link komentara

  28. Najjaci su ovi sto kazu da je djokovic drao federera kad je ovaj ostario... znaci on je zadnjih 8 godina star? Pa novak i nadal uzese gomilu GD posle tridesete... rodja od 2011 3 komada...
    (drzavni projekat, 14. novembar 2019 14:53)

    # Link komentara

  29. Skinuli su krov? Uslovi protiv Tima su bili neregularni! Kao i u Parizu bez krova pa je duvao, gle cuda, vetar...
    (Jumko, 14. novembar 2019 11:42)

    Očigledno ne razlikuješ stadion od arene, čim pričaš o skidanju krova. Ali to neznanje je Tvoj najmanji problem.
    Šteta što se mora čekati do leta 2021. da i centralni teren (Filip Šatrije) na RG bude pokriven. Tek ćeš tad da crkneš od muke...
    (Milan_PT, 14. novembar 2019 14:51)

    # Link komentara

  30. vladarr@
    lepo bi bilo da dobije 500 bodova pobedom u polufinalu,ali na zalost dobija se 400...tako da je kratak nole za malo
     (ivan, 14. novembar 2019 14:47)

    # Link komentara

  31. To znači da ako Nole pobedi u polufinalu, dobija 500 bodova.
    ...
    (Vladarr, 14. novembar 2019 13:38)

    Tu je greška u računu...
    (Milan_PT, 14. novembar 2019 14:37)

    # Link komentara

  32. Gospodin protiv ljubomorka.
    (Aleksandar, 14. novembar 2019 10:14)

    Nije lepo coveka Rodzerovih godina nazivati ljubomorkom.
    (Dimitrije, 14. novembar 2019 14:05)

    # Link komentara

  33. @Spale
    Zapita se imbecil, mozda. Inteligentan covek shvati koliko je Federer velik, kada je sa 38 godina treci teniser sveta.
    (ooooo, 14. novembar 2019 13:43)

    # Link komentara

  34. Kako li je Federeru na ovom turniru gde su najbolji u ovoj sezoni, a on najveći u istoriji, kako neki kažu, a ima negativan skor sa četvoricom od sedmorice protivnika u Londonu. Čovek se zapita, koga je on to pobedjivao tokom karijere i koga je pobedjivao u finalima velikih turnira?
    (Spale, 14. novembar 2019 13:20)

    Nikad nećeš ni znati jer si tenis počeo da pratiš od 2011.
     (haren, 14. novembar 2019 13:41)

    # Link komentara

  35. "Da bi naš igrač godinu završio na prvom mestu, potrebno je da osvoji ovaj turnir, a da u meču za titulu za protivnika nema "Bika sa Majorke".

    Kako?Sada je razlika 640 bodova. Ako Nadal izgubi a Nole pobedi, razlika će biti 440 bodova na kraju grupnog takmičenja. To znači da ako Nole pobedi u polufinalu, dobija 500 bodova.Imace 60 bodova više od Nadala. Ne mora da osvoji titulu ako Nadal izgubi od Cicipasa i ne prodje u polufinale.Zar ne?
    (Vladarr, 14. novembar 2019 13:38)

    # Link komentara

  36. Ucutkaj Nole publiku jos jednom!
     (Rango, 14. novembar 2019 13:37)

    # Link komentara

  37. Pobeđuje ili Nole ili Rođa.
    (Milanche, 14. novembar 2019 13:35)

    # Link komentara

  38. I da izgubi Djokovic opet je bolji jer ce imati 26-23
    (Coa, 14. novembar 2019 11:00)

    Coa burazeru, i da izgubi dvanaest puta opet je bolji jer će imati 13-12
    (Toni Bandera, 14. novembar 2019 13:22)

    # Link komentara

  39. Rodzder je dok nije napunio 35tu godinu BIO neprikosloven u uvakvim mecevima. Medjutim, dobro se vidi da to vise nije on. Zbog toga sto je malo sporiji i nema onu neverovatnu kondicju i formu ja danas dajem prednost Nolu u tri seta. Kao sto rekoh, Nole nije trenutno u formi i nesto ga muci?
    Branko-Realni (Teniser) iz Amerike
    (Branko, 14. novembar 2019 13:20)

    # Link komentara

  40. Kako li je Federeru na ovom turniru gde su najbolji u ovoj sezoni, a on najveći u istoriji, kako neki kažu, a ima negativan skor sa četvoricom od sedmorice protivnika u Londonu. Čovek se zapita, koga je on to pobedjivao tokom karijere i koga je pobedjivao u finalima velikih turnira?
    (Spale, 14. novembar 2019 13:20)

    # Link komentara

  41. Nisam znao da i "neizvesno" moze da se "obrise patos" nekim ( ne "sa nekim").
    (haren, 14. novembar 2019 12:17)

    Nisi dovoljno inteligentan da ukapiras sta sam napisao ali objasnicu ti, napisao sam da Novak obrise patos njime tj da ga pomete na brzinu manje ce biti bolno po vas a ne da bude onako neizvesno kao na Vimbldonu da se ponovo stresirate mnogo. :)
     (Ladovica, 14. novembar 2019 13:17)

    # Link komentara

  42. @Viktor Zato sto pobedjuje najveceg, uzivanje ti je na mestu!
     (Jumko, 14. novembar 2019 13:16)

    # Link komentara

  43. @Donchy A Federer i dalje tata po najvaznijim parametrima! Ipak izgleda da vi ne odustajete...
     (Jumko, 14. novembar 2019 13:14)

    # Link komentara

  44. Nole obrisi patos sa njim samo nemoj onako neizvesno kao na W, ce pocrkaju hejteri.
    (Ladovica, 14. novembar 2019 12:07)

    Nisam znao da i "neizvesno" moze da se "obrise patos" nekim ( ne "sa nekim").
    (haren, 14. novembar 2019 12:17)

    No2ovi botovi se po nepoznavanju gramatike poznaju.
    (Boki, 14. novembar 2019 13:13)

    # Link komentara

  45. Današnji meč bi trebao pripasti Novaku...Veči problem su ovi mladi što udaraju svaku lopticu iz sve snage i igraju maksimalno agresivno pa kako bude jer jim je jasno da je to jedini ispravan pristup protiv Novaka
    (Mihael, 14. novembar 2019 13:10)

    # Link komentara

  46. Pricalo se da je grupa Bjorn Borg za klasu laksa, a ono ispade za klasu teza. Ubedjen sam da bi Djokovic bez problema izasao na kraj sa svima iz grupe Andre Agasi, jednostavno Tim igra kao da mu zivot zavisi od tenisa. Bice jako zanimljivo do kraja, a veceras verujem da ce Djokovic pobediti Federera, jer je trenutno u nesto boljoj formi.
    (Tribislav, 14. novembar 2019 13:04)

    # Link komentara

  47. Napred Federer.
     (Rasim, 14. novembar 2019 12:56)

    # Link komentara

  48. Ovaj što se potpisao Vuk i napisao djo-fed 26-22 i ostalo... Mogu samo da nepristasno najbitnije iznesem cinjenice.Grend slem titule: fed>djo. Broj nedelja na čelu atp liste: fed>djo.Završni masters kup:fed>djo. Masters 1000 nadal>djo. On je treći u svim parametrima ispod njih a to što ti kažeš, pa onda je Nik Kirjos i Ivo Karlović bolji od Djokovića ako ćemo tako i Zvezda od Liverpula
    (Ecliptor, 14. novembar 2019 12:43)

    # Link komentara

  49. Pobeda Fedexa ako ubaci vise od 75% prvog servisa, to mu najjace oruzje. Ispod 75 sigurica na Novaka. Zivi bili pa videli. Pozz
    (Dasa73, 14. novembar 2019 12:43)

    # Link komentara

  50. Dobra stvar iz Novakovog poraza protiv Thiema jesta ta što je ovaj meč imperativ, tako da, u slučaju poraza, otpada izgovor "nije bio motivisan pošto je svakako obezbedio prolaz u polufinale". Naravno, to tek jedan koji otpada. Uvek su tu: nije bilo iskre u očima, anemičan, neprepoznatljiv, nije imao sreće, sam sebe pobedio, igrao na 50% itd. Sa druge strane, kada pobedi, tu je samo jedan termin - čišćenje. :)
    (Robert, 14. novembar 2019 12:40)

    # Link komentara

  51. Nazalost iako sam veliki Novakov navijac, bojim se da ce veceras Federer pobediti, on ulazi rastereceno u mec, bukvalno nema sta da izgubi, dok je na Novaku ogroman pritisak koji ga je vidno sputavao i protiv Tima (na momente je gurao lopticu pa tek kada bi Tim poveo, Novak bi poceo da igra kako zna) a I realno Novak je imao dosta srece u tom vimbldonskom finalu pa mora I to negde da se vrati… Daj Boze da gresim.
    (srbin, 14. novembar 2019 12:39)

    # Link komentara

  52. Budi veliki u porazu No2o. Nemoj da besnis na Ivanisevica kao protiv Tima. Seti se da si ga ti izabrao u inat naciji i da bi ispao veliki pomiritelj i ujedinitelj.
    (Raaa, 14. novembar 2019 12:36)

    # Link komentara

  53. ko ce da gleda tenis kad igra Srbija fudbal u to vreme ?
    (idemo orlusine, 14. novembar 2019 10:20)

    Ne bi gledao fudbal i da nema tenisa veceras.
    Radije bi 90 minuta udarao glavom u zid nego da gledam te nase jadnike kako se vuku po terenu.
    Sto se tice samog meca... Mislim da ce Djokovic da pobedi, jer nekako drugacije ulazi u meceve sa Federerom i Nadalom nego sa Cicipasom, Timom i ostalim 'mladim' nadama.
    Veci problem je polufinale gde ga verovatno ceka Cicipas. Cak i ako stigne do finala, tamo bi najverovatnije igrao protiv Zvereva ili Tima, tako da je put do titule i prvog mesta mnogo mnogo tezak. Za Djokovica u ovakvom izdanju deluje skoro kao nemoguca misija.
    Covek izgleda kao da su ga Rusi pre pet minuta izvukli iz Ausvica, dok ovi mladi samaraju po lopticu iz sve snage.
    (Morrissey iz Minhena, 14. novembar 2019 12:35)

    # Link komentara

  54. Ajmo Rodzer, pokazi ko je tata u svetu, a ko samo u Srbiji!
    (Jumko, 22. novembar 2015 13:19)

    Pogledajte datum, iskopao sam komentar sabana Jumka od pre 4god, lik jos uvek ne odustaje hahahaha
     (Donchy, 14. novembar 2019 12:34)

    # Link komentara

  55. Nolo pokazi veceras zbog cega si Nolo!
    (Darkwood, 14. novembar 2019 12:33)

    # Link komentara

  56. Skinuli su krov? Uslovi protiv Tima su bili neregularni! Kao i u Parizu bez krova pa je duvao, gle cuda, vetar...
    (Jumko, 14. novembar 2019 11:42)

    Jumkic, mili, anesteziraj se dobro pred mec, ovo moze da bude bolno... dvostruko
     (bozza, 14. novembar 2019 12:30)

    # Link komentara

  57. Naravno da bih voleo da gledam, ali igra SRBIJA u isto vreme!
     (delije2006, 14. novembar 2019 12:18)

    # Link komentara

  58. Nole obrisi patos sa njim samo nemoj onako neizvesno kao na W, ce pocrkaju hejteri.
    (Ladovica, 14. novembar 2019 12:07)

    Nisam znao da i "neizvesno" moze da se "obrise patos" nekim ( ne "sa nekim").
     (haren, 14. novembar 2019 12:17)

    # Link komentara

  59. Nadam se da ce Novak pobediti, ima teskog protivnika i ceo stadion protiv sebe.
     (Boyan, 14. novembar 2019 12:12)

    # Link komentara

  60. Jednom davno,jos na pocetku svoje blistave karijere,dok je Federer zario i palio svetskim tenisom,jedan tada jos decak je izasao i rekao:Ja ne izlazim na teren da namucim Federera,ja izlazim da ga pobedim.Ostalo je istorija.26-22 u ovom trenutku.
     (Srki, 14. novembar 2019 12:11)

    # Link komentara

  61. Pa dobro, dosta tih pobjeda je ostvareno kad je Federer bio izvan svog vrhunca. Skoro ga je Federer dobio sa 38 godina u finalu wimbledona, što dovoljno govorio o njegovoj kvaliteti, al Djokovic mu se uvukao pod kožu, t se ne može poreći. Sa svim tim titulama koje je Roger osvojio dolazi i veliki teret, i čini mi se kao da Đoković igra opuštenije u tom dvoboju, jer ionako ga publika ne voli, i uvijek će stavljati Rogera ispred njega, tako da nema šta izgubiti.
    (Topnik, 14. novembar 2019 12:11)

    # Link komentara

  62. Ne znam sto ali najvise volim i uzivam kada Djokovic pobedi Federera, cini mi se da posle svake pobede porastem neki centimetar tolika je sreca. Napred Nole!
     (Viktor, 14. novembar 2019 12:10)

    # Link komentara

  63. Kaze rodzer, samo da mec ne pocinje u 15:40...
    (drzavni projekat, 14. novembar 2019 12:08)

    # Link komentara

  64. Oljuštiće ga Novak kao krastavac
     (Sam, 14. novembar 2019 12:08)

    # Link komentara

  65. Nole obrisi patos sa njim samo nemoj onako neizvesno kao na W, ce pocrkaju hejteri.
     (Ladovica, 14. novembar 2019 12:07)

    # Link komentara

  66. Fedex, u pravu si, nikad niko kao rodzer, nikad niko nikog nije dobio pet puta od pet odigranih finala na zavrsnom mastersu kao novak fedeksa hahahahaha... federer boranija
    (drzavni projekat, 14. novembar 2019 12:07)

    # Link komentara

  67. Ajmo Nole! Srecno sokole.
     (Jordan, 14. novembar 2019 12:05)

    # Link komentara

  68.  Ja navijam za Novaka.. kao i svaki normalan Srbin, drugi me ne zanimaju..
     (Urke, 14. novembar 2019 12:04)

    # Link komentara

  69. Djokovic - Federer 26-22

    14-6 za Djokovica u FINALIMA svih turnira

    4-1 za Djokovica na zavrsnom mastersu

    10-6 za Djokovica na GS ukupno

    4-1 za Djokovica u FINALIMA GS
    (Vuk, 14. novembar 2019 10:20)


    Ponosan sam sto imamo sportistu kao Djokovic
     (Nando, 14. novembar 2019 12:01)

    # Link komentara

  70. Ovo je poslednji put da No2o igra ovaj turnir. Sledece godine moze da brani Tokio, igra u Becu, Umagu... Ako se nije preterano zamerio polu-treneru Ivanisevicu mozda mu i sredi povoljan raspored da bar to osvoji.
    (Maksa, 14. novembar 2019 12:00)

    # Link komentara

  71. Ko izgubi, ide kući. Kvota na Novaka je 1,40, dok pobeda Federera nosi kvotu 2,95.

    Ovde vredi odrizikovati za 5000 eura pokusati na pobedu Federera. Moze Nole i da iz bilo kog razloga preda mec a ne bi cudo bilo ni da Federer pobedi cisto.
    (Diler, 14. novembar 2019 10:47)

    I ja imam osecaj da ce No2 vise puta vaditi loptu iz mreze.
    (Fuzbaljer, 14. novembar 2019 11:14)

    haha ma sto samo 5, daj kucu da prodamo kad si tako siguran :D
     (Loshmi, 14. novembar 2019 11:44)

    # Link komentara

  72. Ne gledam mec sve dok ne procitam da je krenuo Da napada
     (Staro Sajmiste, 14. novembar 2019 11:44)

    # Link komentara

  73. Složio bih se s onim što predviđa g-din William Hill.
    (H2H, 14. novembar 2019 11:43)

    # Link komentara

  74. Skinuli su krov? Uslovi protiv Tima su bili neregularni! Kao i u Parizu bez krova pa je duvao, gle cuda, vetar...
     (Jumko, 14. novembar 2019 11:42)

    # Link komentara

  75. Ђоковић добија Федерера 2:1, Беретини Тима 2:1. Одлучује пласман на ранг листи јер обојица имају по 2 победе и пораз у сетовима 5:3 а у поенима изједначени. Новак први, тим други!
    (баба ванга, 14. novembar 2019 11:33)

    Tim je prvi sta god da se desi, u toj situaciji koju si opisao kad 2 igraca imaju isti odnos gleda se medjusobni mec, a set i gem kolicnik samo kad su trojica u krugu
     (paun, 14. novembar 2019 11:41)

    # Link komentara

  76. Ne bi obuko ovaj Rođin blejzer ne znam koje pare da mi daju žuti.
    (Aćim Katić vs Mantijaši i Kaputlije, 14. novembar 2019 11:34)

    # Link komentara

  77. Ђоковић добија Федерера 2:1, Беретини Тима 2:1. Одлучује пласман на ранг листи јер обојица имају по 2 победе и пораз у сетовима 5:3 а у поенима изједначени. Новак први, тим други!
    (баба ванга, 14. novembar 2019 11:33)

    # Link komentara

  78. Federer, naravno.
     (ooo, 14. novembar 2019 11:32)

    # Link komentara

  79. lično mislim da je Rodžeru muka kada vidi Novaka sa druge strane mreže. nije ga pobedio prilično dugo, bez obzira šta su igrali. a to što je Novak rekao da ono sa posljednjeg Vimbldona neće uticati na meč, i on sam zna da je to rekao iz kurtoazije... naravno da će negativno uticati na Rodžera...
     (matori, 14. novembar 2019 11:30)

    # Link komentara

  80. Djokovic se pita, ako bude igrao kako treba dobice, ako bude igrao lose izgubice, nista se tu Federer ne pita
     (Mike, 14. novembar 2019 11:30)

    # Link komentara

  81. ko sudi ;)
     (kladzom do bola, 14. novembar 2019 11:29)

    # Link komentara

  82. Gledam finale Vimbldona 2019. hajlajts i uzivam
     (Ratko, 14. novembar 2019 11:27)

    # Link komentara

  83. ST@ Nije Tim igrao ludacki, nego je Novak bio neprijatno defanzivan i vracao loptice (ukljucujuci ritern) u servis polje i plitko, a rezultat je 51 viner....
    Ono sto je evidentno, a rezultat je manjeg intenziteta treninga i godina, ritern mu je dosta oslabio, vise nije dominantan kao nekada. Takodje, opet je smrsao, i nema snage da vraca rakete koje salju ovi atomski “klinci”.
    Sto se vecerasnjeg meca tice, svasta je moguce, Rodzer nema pritisak pobede za razliku od Noleta, a i cela sala ce biti uz njega.
    (sasa jokic, 14. novembar 2019 11:23)

    # Link komentara

  84. @Vlada91, a gde ti je bio tata da te nauci?
    HA HA !
     (Nelson, 14. novembar 2019 11:22)

    # Link komentara

  85. Ako je Nole iz glave izbacio poraz od Tima, a nema razloga da ne bude tako - dobiće glatko. Federer je potpuno drugaciji tip igrača od Tima, ni izbliza ne može da bude tako konstantan, Novak je potpuno priviknut na njegovu igru, dobio ga je mnogo puta u Londonu, u dosta je boljoj formi - dakle dobiće bez problema. Nole kad igra protiv Rodzera i Rafe - to je jedan tenis, neka druga dimenzija, igra se sasvim drugačije nego protiv svih ostalih protivnika.
    (veliki strumf, 14. novembar 2019 11:16)

    # Link komentara

  86. Ko izgubi, ide kući. Kvota na Novaka je 1,40, dok pobeda Federera nosi kvotu 2,95.

    Ovde vredi odrizikovati za 5000 eura pokusati na pobedu Federera. Moze Nole i da iz bilo kog razloga preda mec a ne bi cudo bilo ni da Federer pobedi cisto.
    (Diler, 14. novembar 2019 10:47)

    I ja imam osecaj da ce No2 vise puta vaditi loptu iz mreze.
    (Fuzbaljer, 14. novembar 2019 11:14)

    # Link komentara

  87. 2:1 za našeg Rodžera
    (mile, 14. novembar 2019 11:14)

    # Link komentara

  88. Novak ako mlatne Fedusku dobiva od njega specijalni dzempercic na poklon koji je isplela Mirkica ! Ako ne pobedi Novak plaća burek sa sirom u menzi u Londonu !
     (holivudski frizer, 14. novembar 2019 11:13)

    # Link komentara

  89. U ruskim kladionicama je na Focu 3,50......mislim da ce pradeda pobediti dedusku segodnja…..ajmo Nole , ali pare su pare, znas I sam kako je to!
    (miodrag, 14. novembar 2019 11:12)

    # Link komentara

  90. Novak nema sanse da osvoji 2020 ni jedan GS.
    (gb, 14. novembar 2019 11:11)

    # Link komentara

  91. Ko izgubi, ide kući. Kvota na Novaka je 1,40, dok pobeda Federera nosi kvotu 2,95.

    Ovde vredi odrizikovati za 5000 eura pokusati na pobedu Federera. Moze Nole i da iz bilo kog razloga preda mec a ne bi cudo bilo ni da Federer pobedi cisto.
    (Diler, 14. novembar 2019 11:11)

    # Link komentara

  92. @vinjakkola ono kad noloman šlepa Nola uz kralja tenisa Federera. Zna se koje tu titan a ko titanik(Djokovic).
    (Labud, 14. novembar 2019 11:09)

    # Link komentara

  93. Ako Djokovic bude igrao kukavicki,po obicaju,poraz je neminovan.
    (rt, 14. novembar 2019 11:09)

    # Link komentara

  94. Nikad niko kao Djokovic! Cinjenica da je Federer vecinu pobeda ostvario kad je Djokovic imao problem sa disanjem i dok je bio jos zelen, svi znamo da he Federer stariji 6godina. Od 2011. godina h2h je 21-10 za Djokovica.
     (Mitar, 14. novembar 2019 11:05)

    # Link komentara

  95. Djokovic - Federer 26-22

    14-6 za Djokovica u FINALIMA svih turnira

    4-1 za Djokovica na zavrsnom mastersu

    10-6 za Djokovica na GS ukupno

    4-1 za Djokovica u FINALIMA GS
    (Vuk, 14. novembar 2019 10:20)

    I onda botovi kazu Federer najbolji hahahaha
     (Orinoko, 14. novembar 2019 11:02)

    # Link komentara

  96. Navijam za Federera od malih nogu.
    Večeras su mu jako male šanse za pobedu.
    Federer je u godinama, gađa bliže linijama,mora da napada čak i više nego ranijih godina.
    Posle sat vremena vrhunskog tenisa, Federer će početi da pada u igri i to je to.
    Biologija je neumoljiva, ali tehnički gledano, on je i dalje najbolji igrač na svetu.
    Koliko je samo spretan taj čovek.
     (Vlada91, 14. novembar 2019 11:02)

    # Link komentara

  97. I da izgubi Djokovic opet je bolji jer ce imati 26-23
     (Coa, 14. novembar 2019 11:00)

    # Link komentara

  98. Ja uopste ne sumnjam u Novaka, on je i protiv Tima odigrao odlicno, imao je i pobedu u dzepu ali je iednostavno Tim igrao u transu i pobedio bi svakoga onakvom igrom. Novak treba da nastavi isto i Rodzer ce pasti.
    Idemo Nole, verujemo u tebe
     (ST, 14. novembar 2019 10:57)

    # Link komentara

  99. Opet ista priča, Nole pušta protivnika da napada i čeka da sam pogreši. Kad bi sport bio samo sport a ne to što mobiliše mase gubitnika u službi politike i nacije, ovo ne bi niko gledao. Fajterski deda protiv osmoruke hobotnice - evo naziva za večerašnji neverovatni meč.
    (Boris, 14. novembar 2019 10:53)

    # Link komentara

  100. Ko izgubi, ide kući. Kvota na Novaka je 1,40, dok pobeda Federera nosi kvotu 2,95.

    Ovde vredi odrizikovati za 5000 eura pokusati na pobedu Federera. Moze Nole i da iz bilo kog razloga preda mec a ne bi cudo bilo ni da Federer pobedi cisto.
    (Diler, 14. novembar 2019 10:47)

    # Link komentara

  101. Znači jedva čekam..definitivno jedan od poslednjih meceva (ako ne i poslednji) ova dva titana..da se ostave po strani priče ko je bolji i da se uživa u magiji tenisa dok jos postoji...
     (vinjakkola, 14. novembar 2019 10:47)

    # Link komentara

  102. 40-15
     (Randu, 14. novembar 2019 10:46)

    # Link komentara

  103. Danas ce pasti osveta za Vimbldon.
     (Sale, 14. novembar 2019 10:45)

    # Link komentara

  104. Molim te da izgubiš, Nole. Odmori se i spremi se za pohod na Dejvis Kup. Donesi još jedno zlato Srbiji!
     (Aki, 14. novembar 2019 10:45)

    # Link komentara

  105. NOLO VS G.O.A.T
     (new fortress, 14. novembar 2019 10:42)

    # Link komentara

  106. Susret dva jarca
     (barnoda, 14. novembar 2019 10:38)

    # Link komentara

  107. iskreno rodja uziva da noletu "kvari" akcije. brinem se za noleta u ovom mecu.
    (boki, 14. novembar 2019 10:37)

    # Link komentara

  108. Neka se ponovi Wimbledon!
     (Marinko, 14. novembar 2019 10:35)

    # Link komentara

  109. Данас ћу да навијам за Федерера
    (нишлија, 14. novembar 2019 10:33)

    # Link komentara

  110. Novak igra na nekih 60%. Sve zavisi od njega. Ako pojaca na 70-80% ili mozda 90% roger nema nikakve sanse. No.1 se pita.
     (Proka, 14. novembar 2019 10:29)

    # Link komentara

  111. Za Federera napred!
    (raša, 14. novembar 2019 10:28)

    # Link komentara

  112. Ajmo roger. Pokazi da si jos uvek najbolji i zasto si najbolji svih vremena. Postovanje djokevicu ali jedan je federer!!!
    (ratar, 14. novembar 2019 10:28)

    # Link komentara

  113. Ajde NO1E probusi opet taj sir svajcarski,pa da mi das da njupam.
     (Macak, 14. novembar 2019 10:26)

    # Link komentara

  114. Данас ће му Федерер вратити за сву срећу коју је имао током каријере овај дефанзивац из Монака
     (Роџер Федерер - Kраљ, 14. novembar 2019 10:26)

    # Link komentara

  115. Sreca da Federer ne udara lopticu jako kao ovi mladji pa ce Noletu biti lakse.Nadam se da nece igrati kao protiv Tima kad mu je bio cilj samo da vrati loptu nazad i udarao lopticu suvise mlako i tako omogucio Timu da ide na winere prilikom svakog udarca.
    Nadam se da nece ukoliko dobije prvi set doci do opustanja i da ce da pronadje odgovor kada protivnik pocne da dize ritam.
    (Darko, 14. novembar 2019 10:22)

    # Link komentara

  116. Bice tesko.Bice 2:0.
     (La Wiena, 14. novembar 2019 10:22)

    # Link komentara

  117. Večeras đene-đene, ali da osvoji turnir, realno, nema šanse.
     (Šuluburić, 14. novembar 2019 10:21)

    # Link komentara

  118. ko ce da gleda tenis kad igra Srbija fudbal u to vreme ?
     (idemo orlusine, 14. novembar 2019 10:20)

    # Link komentara

  119. Djokovic - Federer 26-22

    14-6 za Djokovica u FINALIMA svih turnira

    4-1 za Djokovica na zavrsnom mastersu

    10-6 za Djokovica na GS ukupno

    4-1 za Djokovica u FINALIMA GS
     (Vuk, 14. novembar 2019 10:20)

    # Link komentara

  120. Da li Uniclo ima u svojoj kolekciji i dzempere? :)
    (ssergioack, 14. novembar 2019 10:18)

    # Link komentara

  121. Gospodin protiv ljubomorka.
    (Aleksandar, 14. novembar 2019 10:14)

    # Link komentara

  122. 6:4 6:4 za Novaka
    (kokanidja, 14. novembar 2019 10:11)

    # Link komentara

  123. Nikad niko kao Roger! Cinjenica da je Novak vecinu pobeda ostvario kad je Roger napunio 30 godina, da igra dosadan prebacivacki tenis bez agresivnosti govori da ce Roger biti GOAT bez obzira koliko Djokovic ili Nadal osvoje titule.
    (fedex1, 14. novembar 2019 10:07)

    # Link komentara