1. a zašto praviti dramu zbog jednog poraza... danas ja pobeđujem a sutra ti...ono što je trgično je ponašanje publike...KAKAV mentalitet...ipak se radi o zemlji tenisa i fine gospode sa uglađenim manirima...toliko histeričnog straha SAMO da ne bude ON...onaj ko je BOLJI neka BUDE TAJ... ovo je SPORT a ne rat između PALIH i PRAVIH....SMEŠNO
    (jelena, 16. novembar 2019 22:25)

    A zašto praviti dramu od jedne pobede??? A, da, Djoković je to. Tu su merila sasvim drugačija. Nedodirljivo je to.
    (Dragance, 17. novembar 2019 18:47)

    # Link komentara

  2. Razbio ga Federer, ko dete zvecku
    (Milos, 17. novembar 2019 13:02)

    # Link komentara

  3. Kada se bude jednog dana snimao film o velikoj trojci, (mada je Marej, do operacije, po svemu zasluzio da im se pridruži) redosled imena, po uspešnosti, biće Federer, Nadal, Đoković, Marej...

    To je realnost i to je veliki uspeh Đokovića, koji je mnogo puta pomrsio račune fenomenalnom "dvojcu"!
    (alkos, 17. novembar 2019 11:32)

    # Link komentara

  4. a zašto praviti dramu zbog jednog poraza... danas ja pobeđujem a sutra ti...ono što je trgično je ponašanje publike...KAKAV mentalitet...ipak se radi o zemlji tenisa i fine gospode sa uglađenim manirima...toliko histeričnog straha SAMO da ne bude ON...onaj ko je BOLJI neka BUDE TAJ... ovo je SPORT a ne rat između PALIH i PRAVIH....SMEŠNO
    (jelena, 16. novembar 2019 22:25)

    # Link komentara

  5. Ветеранска тројка херојски све теже одолева неминовној смени генерација, Федерер то чини са 6 година више од друге двојице које још успева и да побеђује, чему онда чуђење његовој популарности? На страну неспортски испади за сваку осуду, које ништа не може правдати..
    (Branko, 16. novembar 2019 20:15)

    Četiri godine Feđa nije uspeo Noleta da pobedi, izgubio je od njega i onaj dobijen meč u finalu Vimbldona ove godine, pobedio ga tek sada na ovom Završnom Mastersu, a sa Nadalom i dalje ima poprilično negativan skor i pored 5 vezanih pobeda, pa je izgubio ove godine na Rolan Garosu ubedljivo. Znači, pored primitivnog ponašanja publike koje je za svu osudu naravno, ni rezultati tvog miljenika u okršajima sa drugom dvojicom iz Velike Trojke ne daju za pravo ni njemu a ni njegovim nevaspitanim navijačima a ni tebi prike da se duvate s nečim što pokrića nema. Na stranu to što su sva trojica velika i ostaće velika zauvek, ali niko nema prava ni jednog od njih da primitivno vređa i omalovažava.
    (Ivan, 16. novembar 2019 21:00)

    # Link komentara

  6. nolomani trudite se iz petnih zila da opravdate svog idola, a ceo svet priznaje samo fedexa!!! fedex goat, nole imitator i folirant!!
    (pasulj, 16. novembar 2019 19:44)

    # Link komentara

  7. @roger19

    Imaju on i Roni neke slične osobine. Obojica su šoumeni, izrazito ekstrovertne ličnosti, pomalo napadni, sa dozom drskosti. Bitna razlika je u tome što Roni uvek deluje autentično, ne podilazi nikome i nije tako sklon preterivanju. Takođe, on godinama sarađuje sa vrhunskim sportskim psiholozima i psihijatrima (poput Stiva Pitersa), što je sjajan primer za svakog vrhunskog sportistu - nasuprot lošem primeru saradnje sa nju ejdž guruom.

    Izvinjavam se moderaciji za off topic, baš su me obradovali ovi neočekivani fanovi snukera, pravo ni od kuda na ovu temu. :) Šteta što snuker nije popularniji kod nas, tačno nigde u zemlji nećemo naći portal sa ovako aktivnom diskusijom kao o tenisu. Đokoviću se definitivno mora odati priznanje što je višestruko umnogostručio interesovanje u zemlji za tenis. Inače o ovom aktulenom turniru u Londonu ne bismo imali ovako posećenu i redovno ažuriranu stranicu, ništa više od retkih stranica posvećenih aktuelnom prvenstvu Severene Irske u snukeru.
    (Marija, 16. novembar 2019 19:36)

    # Link komentara

  8. Biti iz Srbije i navijati za bilo koga samo ne za Novaka, ne znam bez komentara!
     (Ermin, 16. novembar 2019 19:17)

    # Link komentara

  9. Jedna mudra izreka kaže: "Nkaada bolji nije mrzeo goreg od sebe, vazda je obrnuto!"
    Treba li dodatno pojašnjenje?
    (Legionar, 16. novembar 2019 18:28)

    ? Hocete da kazete da je Federer organizovao navijanje, i to zato sto je "gori"? Ili da ljudi plate kartu, odvoje vreme zato da bi mrzeli superiorno bice? Ili ste mozda samo posli od toga da su i drugi podjednako "bolji", kao vi. Tuzno.
     (Maca, 16. novembar 2019 19:10)

    # Link komentara

  10. Знам Ноловци да вас боли пораз, много боли, али немојте сад да причате како је Завршни Мастерс небитан хаха
    (Роџер Федерер - Kраљ, 16. novembar 2019 12:36)

    Ne pričamo mi da je Završni Masters nebitan već tvoj Rođa prikane! On je to izjavio pre početka ovog turnira jer je znao da če biti isprašen i da neće ni blizu titule prići! I to i bi, ispraši danas Cico dedu i posla ga kući hahahaha! Inače mi Noletovi navijači naravno da cenimo ovaj Završni Masters, veliki je to i važan turnir!
    (Oposum, divna životinjica, 16. novembar 2019 18:51)

    # Link komentara

  11. Ucutkao je RF novakove navijace za sva vremena
    (Milos, 16. novembar 2019 18:20)

    Evo me upravo vičem na sav glas! A veliki sam Noletov navijač naravno! Koga bre briga za NEBITAN meč u grupnoj fazi ovog egzibicionog turnira! Gren Slemovi su nešto što se pamti, sam Rođo je to rekao, sećaš se! Samo mi je dovoljno da se setim letošnje scene iz Vimbldona i 2:2, 8:7, 40:15 na svoj servis i onda BAM BAM sredi ih Nole za sva vremena! Hahahahaha! Uzgred, pozdravio te Cico brat Grk koji danas razbi tvoga dedu hehehehe! :-)
    (Ivan, 16. novembar 2019 18:48)

    # Link komentara

  12. Si ti realan pa da uporedjujes ronija i ovog.
    po ovom tvom komentaru se samo moze zaključiti da si za obojicu samo cuo...(roger19, 16. novembar 2019 18:31)

    A po tvom komentaru se može zaključiti da ih obojicu lično poiznaješ, jesam u pravu? Sigurno piješ popodnevni čaj s obojicom? Naravno da ću da upoređujem velikog snuker šampiona sa velikim tenis šampionom! Obojica su vrhunski u svojim sportovima i to je nešto što im je zajedničko!
    (Ivan, 16. novembar 2019 18:43)

    # Link komentara

  13. Kad te neko mrzi, mrzi te, sve i da osvojiš 50 Slema i dalje će te mrzeti, i dalje nećeš moći da ga "ućutkaš". Prema tome broj osvojenih Slemova je nebitna stvar kada se radi o tim stvarima. I inače, sinoć sam gledao intervju Ronija O Salivena najvećeg snuker igrača svih vremena, koji na pitanje: "U nedelju možeš da oboriš rekord po broju osvojenih rangirnih turnira, šta misliš o tome?" odgovara lagano sa: "Baš me briga, ne razmišljam o tome, uživam u igri i gledam da mečeve odrađujem na svoj način, ostalo me ne zanima". Eto te velike reči velikog Ronija O Salivena trebaju Noletu da budu lekcija. Jednostavno koga briga ko će na kraju imati više osvojenih Slemova, bitno je da je Nole osvojio mnogo velikih titula, da je baš tog Federera mnogo puta pobeđivao na fenomenalan način, da je i Nadala mnogo puta pobeđivao. To ostaje u istoriji zapisano za sva vremena. Ostalo je nebitno


    Si ti realan pa da uporedjujes ronija i ovog.
    po ovom tvom komentaru se samo moze zaključiti da si za obojicu samo cuo...
     (roger19, 16. novembar 2019 18:31)

    # Link komentara

  14. "Englezi obozavaju Ukrajinku Helen Miren. Djokovica ne vole zbog njegovog nesimpaticnog ponasanja, pre svega na terenu, gluposti sa "bacanjem" srca i 9stalih jadovanskih fazona.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Maca, 16. novembar 2019 16:57)"
    Jedna mudra izreka kaže: "Nkaada bolji nije mrzeo goreg od sebe, vazda je obrnuto!"
    Treba li dodatno pojašnjenje?
    (Legionar, 16. novembar 2019 18:28)

    # Link komentara

  15. Novak jeste da igra kad oce ali za ovo zvizdanje je sam kriv izadji i izgubi casno malo preda ako ne zeli da preda mec onda puca loptu namerno u aut. Mora menjati svoje ponasanje..
    (Nikola, 16. novembar 2019 18:25)

    # Link komentara

  16. Ucutkao je RF novakove navijace za sva vremena
    (Milos, 16. novembar 2019 18:20)

    # Link komentara

  17. Sta priča ovaj? Niš ja njega ne razumem.
    (pop, 16. novembar 2019 18:17)

    # Link komentara

  18. Е сад ми, Новакови навијачи смо нереални. 'Ел тако?
    А Роџа је у СВАКОМ смислу, у сваком сегменту када су мећусибни дуели у питању (знатно) лошији од Новака и сада кад га је добио после четири године, пет узастопних пораза, одједном је то, тај један меч, за Роџине навијаче, оно право. Ал' добро они су реални...
     (Kolagen, 16. novembar 2019 18:01)

    # Link komentara

  19. Знам Ноловци да вас боли пораз, много боли, али немојте сад да причате како је Завршни Мастерс небитан хаха
    (Роџер Федерер - Kраљ, 16. novembar 2019 12:36)

    Јадниче, дали си прочитао овај коментар:

    Djokovic - Federer 26-23
    14-6 za Djokovica u finalima svih turnira
    10-6 za Djokovica na GS ukupno
    4-1 za Djokovica u finalima GS
    Da li stvarno mislite da Federer u svojoj glavi misli da je bolji od Djokovica pored ove statistike?
    (Choda, 16. novembar 2019 12:39)

    Човек ти објаснио. Све!
     (Kolagen, 16. novembar 2019 17:37)

    # Link komentara

  20. Ucutkao je Federer, Novakove navijace
    (Milos, 16. novembar 2019 17:32)

    # Link komentara

  21. Федерер је разбио Ђокицу на ситне комаде и то све са 38 година, ово ће бити записано заувек
    (Роџер Федерер - Kраљ, 16. novembar 2019 12:34)

    Па ти си смешан. Само две речи: ВИМБЛДОН 2019! Е видиш, то је остало записано за сва времена!
     (Kolagen, 16. novembar 2019 17:31)

    # Link komentara

  22. Zablude ili neznanje ili obična budalastina.Novak ima nekoliko puta više navijača na planeti od Federera.Sto neko ne priznaje Planetu u punom kapacitetu to pokazuje nest drugo.Ja ovde neću ulaziti u to.No,uz Novaka je Kina Rusija,Inđija,gro Južne Amerike,Najmanje 1/3Evrope.Pogledajte pametne i čestite ljude iz te Zapadne hemisfere kako su odreagovali na one pokloce u z Londonu.Pokazali su da ih je sramota.Federer je ostao nem na to.Sta to pokazuje?
    Novak je bolji covek i bolji teniser i sposobnija ličnost od Federera.
    Svak iole realan će to zakljuciti.Imam sto reci Novaku sto bi mogao bolje,ali krucijalnije nedostatke u karakteru ima Federer.Nebih u analizu.
    Tenis?
    Bolji je onaj ko ima više medjusobnih pobeda.
    Uspešniji je onaj ko ima više titula.
    Šta ovde treba dodati?
    (Djed Gavrilo, 16. novembar 2019 17:29)

    # Link komentara

  23. Biće bolji onaj koji bude bolji. Ostaje vam da se nadate.
    (Trivun, 16. novembar 2019 17:27)

    # Link komentara

  24. Ubise se neki da pokazu/dokazu koliko ne mogu Noleta da podnesu. Sad zamislite da vam neko takav treba biti drug/brat/prijatelj???
    (Dusan, 16. novembar 2019 17:24)

    # Link komentara

  25. @ АЛЕКСАНДАР - Наравно не мора Новак увијек да "потеже ручну" зато што му неко нареди ал вјерујте да има и тога. Да будем искрен до краја и други то вјероватно морају
     (ДЕЛИЈА🔴⚪, 16. novembar 2019 17:12)

    # Link komentara

  26. Novak je nasa svetinja.
    .,ikona,jedan od najboljih svih vremena...Ali Federer je najbolji svih vremena...
     (dzoco, 16. novembar 2019 17:08)

    # Link komentara

  27. Ućutkao je on svoje navijače, briga ga za njegove.
    (Jeca, 16. novembar 2019 17:01)

    # Link komentara

  28. Koliko moraš da budeš iskompleksiran, da budeš Srbin i da otvoreno podržavaš Federera?
    Čovek igra najgraciozniji tenis, ali buraz... nikada nećemo biti zdrava nacija.
    NOLE CAR!
     (Anti_dot_pardon_bot, 16. novembar 2019 16:59)

    # Link komentara

  29. oposum, divna zivotinjica

    Novak je Rodzera pobedio ogromnih 26 puta, a Rodzer njega bednih 24? Obozavam ovu objektivnost nolovcika, urnebesno je!
    (zemlja gruva, 16. novembar 2019 16:34)

    Jednom mu je Roger PREDAO.. To u mom svetu nije pobeda.. Znaći skor 25-24..Nikakva prednost..
     (HanSolo, 16. novembar 2019 16:58)

    # Link komentara

  30. Englezi obozavaju Ukrajinku Helen Miren. Djokovica ne vole zbog njegovog nesimpaticnog ponasanja, pre svega na terenu, gluposti sa "bacanjem" srca i 9stalih jadovanskih fazona.
     (Maca, 16. novembar 2019 16:57)

    # Link komentara

  31. @ АЛЕКСАНДАР - Спао је зато што неко управља свјетским тенисом и понекад Новак мора да "потегне ручну"(види се то јасно по његовој игри и говору тијела тада). Велики су то интереси и "игре", људи не будите дјеца.
     (ДЕЛИЈА🔴⚪, 16. novembar 2019 16:54)

    # Link komentara

  32. Pa valjda ćemo preživeti čak i ako Novak ne prestigne Federera.
    (49, 16. novembar 2019 16:47)

    # Link komentara

  33. Prosao je taj voz da obori Rodzerov rekord u GS titulama ne moze to ce pre uraditi Nadal.Do pocetka juna 2016 Novak je bio masina od tada proslo tri I po godine a on je u medjuvremenu osvojio jos samo 4 GS titule a kako je bio dominantan mogao je da vezuje po 4 godisnje jedino je Rafa mogao da mu mozda otkine koji RG a to bi bilo do tadasnjih 12 GS jos matematicki jos 14 nastupa na GS I mogucih 10-12 titula.E sada zasto je on od onolike dominacije spao da od juna 2016 uzme samo za njega skromnih 4 titula to je pitanje I zasto je od nepobedivog sampiona spao da ga dobijaju razni Kirjosi,Cicipasi,Medvedevi,Zverevi to je velika tajna jer je sem ovog poraza od deda Rodje izgubio od Rafe samo tri puta a od ovih klinaca vise puta nego od velike dvojke.
     (Aleksandar, 16. novembar 2019 16:35)

    # Link komentara

  34. oposum, divna zivotinjica

    Novak je Rodzera pobedio ogromnih 26 puta, a Rodzer njega bednih 24? Obozavam ovu objektivnost nolovcika, urnebesno je!
     (zemlja gruva, 16. novembar 2019 16:34)

    # Link komentara

  35. Drugim rečima, Novakovi navijači treba da ćute!!!
     (Danilo, 16. novembar 2019 16:33)

    # Link komentara

  36. Da pokusamo jos jednom, mada ne verujem da vredi: ne navijaju Englezi za Federera i Nadala, zato sto su ova dvojica zapadnjaci, niti protiv Novaka, sto nije. Za ostrvsku aroganciju Svajcarska je nebitna, Spanija takodje, plus imaju dugu medjusobnu istoriju ratovanja. Prosto, Federer je harizmatican i institucija tenisa, Nadal je izvanredno vaspitan, a pri tom borac do poslednjeg daha. I zasto bi navijali za prgavog, licemernog, sklonog jeftinoj patetici, egocentricnog licemera? Da su tacne nebuloze o istoku, zar bi Ana, Marija, Petra, Viktorija, bile tako popularne? Pa Janko je per puta vise postovan na tom zapadu od Novaka. Po zasluzi.
     (zemlja gruva, 16. novembar 2019 16:27)

    # Link komentara

  37. "Novak može da ućutka Rodžerove navijače za sva vremena"
    Potpuno pogresan tajming za ovu izjavu, ali kada smo vec kod nje, covek pronasao toplu vodu. Moze, sigurno, ali MORA DA POCNE PONOVO DA IGRA TENIS. Sve ostalo je posledica.
    (nikos, 16. novembar 2019 16:26)

    # Link komentara

  38. 👍 ЕмСи ХАМЕР - Још није вријеме за свођење рачуна, игра још траје! АЈМО НОЛЕ! ✊
     (ДЕЛИЈА🔴⚪, 16. novembar 2019 16:15)

    # Link komentara

  39. A da neko analizira ozbiljno Đokovićevu lošu igru, bez revolta zbog navijača, bez povrede i ostalih viših sila i neprilika. Da li neki stručnjak sme da kaže da je igrao loše i da ga je Federer razbio jer je igrao bolje?
     (Henry Chinasky, 16. novembar 2019 16:14)

    # Link komentara

  40. Popularnost mu ne možemo oduzeti,zaslužio je svojim godinama i teniskom elegancijom ..ali možemo trofeje i rekorde,i to je ono sto će njega ubiti u pojam,publiku manje više .tako da samo hrabro i strpljivo na GS u naredne dve godine se sve odlučuje ,posle toga teško da ce iko od njih uzimati GS više
    (samo jako, 16. novembar 2019 16:14)

    # Link komentara

  41. menjao bi Roki ovu pobedu za Wimbldon.
    (Ma krvav je Mile!, 16. novembar 2019 15:48)

    Ne bi, ova pobeda u Londonu je mnogo vazna, pogotovo za Rafu i nas koji navijamo za momka iz Majorke. Ako razumes shvatices zasto je OVA Fedeksova pobeda mnogo bitnija. A odgovor se sam namece.
     (Bodibond, 16. novembar 2019 16:12)

    # Link komentara

  42. Marko iz Splita, apsolutno tačno! Bilo bi super da Nole osvoji više slemova. Lično mislim da može da osvoji još dva, tri. Ali ostaje činjenica da je i sada najuspešniji teniser sa ovih prostora i da je malo verovatno da će ga neko prestici. To treba postovati. Takodje mislim da će Federer uvek biti omiljeniji. Ne želim da osporavam njegov talenat, ali ima tu dosta marketinga. On se pojavio u trenutku kada su veliki sponzori počeli da se zanimaju za tenis i bilo je potrebno pronašli “lice tenisa” i privući publiku. A publika kao svaka publika - možeš da im prodaš svašta ako je to lepo upakovano.
    (City Girl, 16. novembar 2019 16:04)

    # Link komentara

  43. Ma menjao bi Roki ovu pobedu za Wimbldon.
    (Ma krvav je Mile!, 16. novembar 2019 15:48)

    A jok ne bi, pa menjao bi svako...ovo je završni turnir, ono je GS..i to najprestižniji...ovo se igra na dva seta, ono se igra na tri...i ovaj turnir da se igra na 3 dobijena seta, pitanje da li bi Novak izgubio i od Federera..a i od ovog klinca..
     (Kolektivna amnezija, 16. novembar 2019 15:58)

    # Link komentara

  44. Djokovicu bi bilo najbolje da ne igra u Engleskoj.Samo da ih ignorise.Onda ne bi ovi imali koga da mrze.Kud ces vece nevolje....
    (trig, 16. novembar 2019 12:54)

    Naravno.. I umesto Vimbldona da igra na Serbian openu. Verovatno mu je to bio dečački san..
     (vlasta, 16. novembar 2019 15:56)

    # Link komentara

  45. Ma menjao bi Roki ovu pobedu za Wimbldon.
    (Ma krvav je Mile!, 16. novembar 2019 15:48)

    # Link komentara

  46. Ма није битно смирење Федерерових навијача. Кад навијаш за некога, онда навијаш и кад губи. Навијам за Новака, навијам да достигне све битне рекорде.
    Питање је само колико он има воље...
    У последње време често изгуби фокус, постане деконцентрисан... одмара се... Није он прво место изгубио сад у Лондону, он је прво место изгубио у Индијан велсу и Мајамију када је одлучио да се "опусти" после сјајног АО. Он је ове године са мало више напора имао прилику да створи залиху бодова да у 2020. престигне Федерера по броју недеља на првом месту. Један битан рекорд би био оборен, али... десило се најглупље... Најглупље је изгубити прво место на крају сезоне. То је више од 10 недеља бачених безвезе. Сада ће се врло тешко вратити. Ето, Надал је први на крају 2019, а има титулу мање, јер је скупио више на осталим турнирима.
    Да би постао најбољи, Новаку треба још пар година континуираних напора. На жалост, пре неки дан смо видели малодушност.
    Ако се Новак ресетује и спреми за АО и победи, онда има наде...
     (sempervivum, 16. novembar 2019 15:33)

    # Link komentara

  47. Laske
    Pa sada... Federer ima 38 godina i ne igra na svakom turniru, vec dugo. Rafa opet zbog povreda retko igra celu sezonu. Pa i kada se pogodi da na nekom turniru igraju zajedno, obicno ispadnu pre nego sto dodju do Novaka. Ne secam se kada je Novak zadnji put zaistavio finale Federer-Rafa. Svi mecevi koje je Novak dobio protiv Federera u poslednje 4 godine, bila su finala, ako me secanje ne vara. Uglavnom, ove godine, kada su igrali iste turnire Federer i Rafa su bili u istom delu zreba. Na RG i W 1/2 finale, igrali su Federer i Rafa jedan protiv drugog. Kako i je to Novak "razbucao" stvarno ne znam. Retke su situacije kada je Novak zaustavio njih dvojicu da ne igraju finale, jedan protiv drugog, toliko retke da ne mogu ni da se setim. Obicno su ispadali pre nego sto stignu da igraju protiv njega.
    (Da, da, 16. novembar 2019 15:29)

    # Link komentara

  48. (Marko, 16. novembar 2019 14:50) # Link komentara

    Postoji nesto sto Srbima i uopste vecini balkanaca nece biti jasno, a to su navijacke preferencije i navijacka baza. Rodzer Federer jeste teniser koji se pojavio daleko pre Novaka Djokovica pocevsi sa fascinantnim uspesima u kontinuitetu, sto je trajalo dugo do pojave Nadala, a onda i Djokovica. U tom medjuprostoru je izgradio ozbiljnu bazu, multikulturalnu bazu navijaca, bazu koja i danas traje i nadopunjuje se prenosenjem navijackih preferencija sa jednog kolena na drugo. Rodzer ne traje pet godina, vec osamnaest, najmanje. Shvatite da se ne radi o mrznji koja meste teska rec, vec podrsci koju ima vugde, ukljucujuci i Srbiju. Pomirote se vec jednom sa tim i ne trazite izgovore u mrznji i teorijama zavera. Rodzer Federer jeste Majkl Dzordan tenisa.
    (Navijac, 16. novembar 2019 15:28)

    # Link komentara

  49. Objektivno Nadal i Novak jesu superiorniji u odnosu na RF, ne treba tu neka nauka, medjusobni dueli sve govore. Ali iskreno i kad bi ga prestigli po broju GS ne mislim da bi to nesto promenilo u percepciji javnosti, jednostavno svet je izabrao svoju tenisku ikonu u liku RF, to ce trajati i mnogo kasnije posle velike trojke. Protiv nekih stvari se ne moze.
    (Igor, 16. novembar 2019 15:24)

    # Link komentara

  50. Bitan je i stil pored brojeva. Djokovic je Murinjo svetskog tenisa. Svaki put kad ga gledam imam utisak da je prepusten na milost i nemilost protivnika. Ne moze dva vinera da napravi, samo defanziva i prebacivanje loptice. Roger je umetnost, bukvalno se uzbudim kad ga vidim na terenu.
    (RW#0, 16. novembar 2019 15:23)

    # Link komentara

  51. ne kužim ovu histeriju oko toga ko je `GOAT`, bio je i Sampras nekad, a bit će i posle Federera/Nadala/Novaka neko drugi sa 25,30 GS-ova, `GOAT` se menja svakih 15-20 god s novom generacijom..
    (becker, 16. novembar 2019 13:56)

    Tako je, pogotovo što sljedeći GOAT neće imati konkurenciju kao što sad imaju Federer/Nadal i Novak.Da nije bilo jednog od njih ova druga dvojica bi imali po cca. 30 slamova.
    (tako je, 16. novembar 2019 15:15)

    # Link komentara

  52. MC Hamer
    Nisu u pravu, istina ne boli navijace Federera, jer su ti navijaci gledali tenis kada je on igrao i iz prve ruke mogu da ti kazu koliko je bio dominantan. Istina uglavnom boli Novakove navijace, koji tenis prate od 2011. ali bez obzira ne prestaju da pricaju o necemu sto nisu gledali. Novak je 2006. zavrsio kao 16 na ATP listi, nakon toga do 2011. bio je 3 na ATP listi. Rafa je 2005. posle RG (GS je u pitanju, prvi osvojeni) postao 2 teniser sveta i tu ostao do 2008. i W (opet u pitanju GS i opet osvojio) kada je postao 1 na ATP listi. U toj eri amatera, kada je Federer osvajao lako, Novak je uspeo da osvoji AO (GS je u pitanju, Novakov prvi), pa je od tada, do AO 2011. pravio pauzu kada su GS turniri u pitanju. Mozda ti tada nisi pratio tenis, ali bez obzira na to nemoj da izmisljas. Ako su igrali amateri zasto je pune 4 godine bio 3 na ATP listi i zasto je uspeo samo 1 GS da osvoji? Ne vadi se na godine, Rafa je samo 1 godinu stariji, ali to ga nije sprecilo da osvaja i da bude glavni rival Federeru.
    (Hmmm, 16. novembar 2019 15:14)

    # Link komentara

  53. MC Hamer
    Nisu u pravu, istina ne boli navijace Federera, jer su ti navijaci gledali tenis kada je on igrao i iz prve ruke mogu da ti kazu koliko je bio dominantan. Istina uglavnom boli Novakove navijace, koji tenis prate od 2011. ali bez obzira ne prestaju da pricaju o necemu sto nisu gledali. Novak je 2006. zavrsio kao 16 na ATP listi, nakon toga do 2011. bio je 3 na ATP listi. Rafa je 2005. posle RG (GS je u pitanju, prvi osvojeni) postao 2 teniser sveta i tu ostao do 2008. i W (opet u pitanju GS i opet osvojio) kada je postao 1 na ATP listi. U toj eri amatera, kada je Federer osvajao lako, Novak je uspeo da osvoji AO (GS je u pitanju, Novakov prvi), pa je od tada, do AO 2011. pravio pauzu kada su GS turniri u pitanju. Mozda ti tada nisi pratio tenis, ali bez obzira na to nemoj da izmisljas. Ako su igrali amateri zasto je pune 4 godine bio 3 na ATP listi i zasto je uspeo samo 1 GS da osvoji? Ne vadi se na godine, Rafa je samo 1 godinu stariji, ali to ga nije sprecilo da osvaja i da bude glavni rival Federeru.
    (Hmmm, 16. novembar 2019 15:13)

    # Link komentara

  54. Može u teoriji, ali osvojiti još 5 GS pored ovih mladih lavova, plus Federer i Nadal je nemoguća misija. Dotojanstveno povlaćenje posle Olimpijade bi bio dobar potez.
     (Tanjug, 16. novembar 2019 15:10)

    # Link komentara

  55. Bravo Marko!
     (ma ja sam, 16. novembar 2019 15:08)

    # Link komentara

  56. (Da, da, 16. novembar 2019 14:30)

    Sto ne gledas cesto Raficu i Feda, zasto sto ih je razbucao Djokovic, lepo si rekao dugo se cekalo na mec Federera i Nadala a ko je najveci krivac za to? Hahaha
     (Laske, 16. novembar 2019 15:03)

    # Link komentara

  57. Treba pogledati samo zadnjih 10 godina. Pa da vidite koje rezultate ima Novak a koje ostali
    (sportdetective, 16. novembar 2019 15:03)

    # Link komentara

  58. Kad te neko mrzi, mrzi te, sve i da osvojiš 50 Slema i dalje će te mrzeti, i dalje nećeš moći da ga "ućutkaš". Prema tome broj osvojenih Slemova je nebitna stvar kada se radi o tim stvarima. I inače, sinoć sam gledao intervju Ronija O Salivena najvećeg snuker igrača svih vremena, koji na pitanje: "U nedelju možeš da oboriš rekord po broju osvojenih rangirnih turnira, šta misliš o tome?" odgovara lagano sa: "Baš me briga, ne razmišljam o tome, uživam u igri i gledam da mečeve odrađujem na svoj način, ostalo me ne zanima". Eto te velike reči velikog Ronija O Salivena trebaju Noletu da budu lekcija. Jednostavno koga briga ko će na kraju imati više osvojenih Slemova, bitno je da je Nole osvojio mnogo velikih titula, da je baš tog Federera mnogo puta pobeđivao na fenomenalan način, da je i Nadala mnogo puta pobeđivao. To ostaje u istoriji zapisano za sva vremena. Ostalo je nebitno.
    (Ivan, 16. novembar 2019 15:01)

    # Link komentara

  59. Federer je stariji 6godina i to je jedini razlog sto ima vise GS od Djokovica, da su isto godiste Djokovic bi imao 30 a Federer 7-8
    (Boyan, 16. novembar 2019 12:28)

    "kad bi Dunav bio vreo
    Svak' bi riblje čorbe jeo..."
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (i..., 16. novembar 2019 14:35)


    Istina boli sve Fedove botove... uostalom, samo bacis pogled, preko ramena, i vidis sta je federer osvojio dok se nije pojavio Djokovic, a i Nadal.... i se ti bude jasnije....


    I zato ces biti manje tuzan kad Novak i Nadal prestignu Feda.... jer si to znao, neki od nas su ti to najavljivali....


    Novak samo kad bas nece da grize i ne igra mu se, smorenom, moze da izgubi od Feda...videli smo na Vimbldonu i u medjusobnom skoru....


    Vratice se Nole brzo, Nadal je postao 1. ni kriv ni duzan... zbog drugih, pre svega zbog Novakove povrede na USA Open....


    Kud ste posli, botovi :-))))
    (MC HAMMER, 16. novembar 2019 14:54)

    # Link komentara

  60. Meni jedna stvar kod vas Srba nikako nije jasna. Otkud vam srca pisati bilo šta protiv jednog Novaka? Radi se o najuspješnijem sportašu s ovih prostora ikada. Kad izgubi pišete trebao je udarati ovako, trebao je kretati se onako...alo, vi da savjetujete čovjeka koji je osvojio 16 GS? Stvarno mislite da znate toliko o tenisu da kritizirate igru jednog Novaka? Spomenik mu dignite za sve uspjehe! I na kraju...da li je uopće važno da li će postati GOAT? Ako ne postane, da li će to umanjiti njegove dosadašnje uspjehe i slavu koju je donio vašoj zemlji? Sportski pozdrav iz Splita
    (Marko, 16. novembar 2019 14:50)

    # Link komentara

  61. Nema tog broja osvojenih Slemova sa kojim bi Novak ikada mogao da bilo šta promeni u mentalnom sklopu publike koja ga ne podnosi pa ga ne podnosi, sve i da osvoji 40 Slema još više ga ne bi podnosili, još bi mu više zviždali, još bi ih više iritirao. Prema tome ova tvrdnja da bi Novak obaranjem Federerovog rekorda po broju Slemova mogao da ih ućutka je netačna i samo stvara dodatnu tenziju na koju naš Nole ne bi smeo da nasedne u slučaju da je uopšte i ispratio ovu izjavu. Pobedio je Nole Federera do sada ogromnih 26 puta, od čega mnogo puta na Slemovima, čak čak 3 puta u finalu Vimbldona, i to je ono što će ZAUVEK peći primitivnu publiku koja ga mrzi. To je nešto što se NIKADA neće moći skloniti iz njihove noćne more zvane Novak Đoković naravno. A broj osvojenih Slemova, koga briga za to, jedan Slem samo da je osvojio bilo bi fantastično, eto Hrvati imaju sjajnog Ivaniševića koji je uspeo posle 3 izgubljena vimbldonska finala da osvoji taj veliki turnir u četvrtom finalu i s pravom Hrvati slave taj veliki Ivaniševićev uspeh a mi imamo petostrukog osvajača Vimbldona Novaka Đokovića i to je jednostavno ogroman uspeh, zna to i ta publika koja ga mrzi, zbog toga ga i mrzi i da ne osvoji ništa više do kraja karijere i da ga Federer pretekne u međusobnom skoru, opet će isto biti, opet će ih peći ti ogromni Noletovi uspesi. A što se tiče toga "Nosite se" pa to Nole i sada može da im kaže na ovaj način: "Nosite se, demolirao sam vašeg miljenika kada god sam hteo, vidimo se kasnije".
    (Oposum, divna životinjica, 16. novembar 2019 14:47)

    # Link komentara

  62. B92

    Federer je stariji 6godina i to je jedini razlog sto ima vise GS od Djokovica, da su isto godiste Djokovic bi imao 30 a Federer 7-8
    (Boyan, 16. novembar 2019 12:28)

    "kad bi Dunav bio vreo
    Svak' bi riblje čorbe jeo..."
     (i..., 16. novembar 2019 14:35)

    # Link komentara

  63. Mogao je već do sada da ih ućutka, ali mu se nije posrećilo.
    Izgubio je nekoliko GS titula zbog spleta okolnosti i to je šteta!
    Ipak, sigurno ima nade da stigne Rodžera ... ako ovaj na vreme prestane.
    I da ze igralo u 5 setova Rodja bi ga sa ovakvim servisom razbio, tako da ... mora prvo Rodja da prestane, a bogami i Rafa,
    (Da je baba imala trolu..., 16. novembar 2019 14:31)

    # Link komentara

  64. Losmi
    Federeru je Rafa protivnik jos od 2005. kada je postao drugi teniser sveta. Sta mislis zasto su njih dvojica proglaseni za najvece rivale u svetu tenisa? Tek onako, nekom dunulo da to uradi. To sto ti gledas tenis od 2011. ne znaci da je sve pocelo tada. Osim toga, ti nemas pojma kakav je Rafa bio pre 2011. Ti ne znas koliko je on promenio svoj stil igre. Ti nisi gledao period najlepseg tenisa, jedan servis volej igrac, drugi izraziti defanzivac, koji sve stize. Dva potpuno suprotna igraca, na svaki moguci nacin. Gledati njih dvojicu u finalima bila je magija. Samo se ti tesi da Federer nije imao protivnike. On i Rafa jos uvek drze tenis i nada da ce ponovo na nekom turniru njih dvojica igrati finale. Secas se 2017.? Secas se naslova u svetu i radosti, sto posle toliko godina ponovo u finalu igraju Federer i Rafa? Trudis se da zaboravis? Razumem te, ubedjujes sebe kako Federer nije igrao protiv Rafe, a onda ispada da jeste. Nije lako, toliko toga moras negirati, praviti se da nije, a svet uporno prica drugacije i ne vidi tvoju istinu.
    (Da, da, 16. novembar 2019 14:30)

    # Link komentara

  65. ... а на крају:

    Највише ГС - Надал,
    Највише недеља на бр.1 - Ђоковић,
    Највише 250 АТП титула - Федерер.
     (Лепи Цане, 16. novembar 2019 14:30)

    # Link komentara

  66. Da je Federer imao publiku protiv sebe tokom cele karijere i da nisu stajali najjaci sponzori iza njega koji su mu omogucavali najbolje uslove uz pomoc organizatora bio bi u rangu Mareja sto se tice uspesnosti.
     (Laske, 16. novembar 2019 14:21)

    # Link komentara

  67. Idealan scenario je da i Novak i Rafa imaju vise GS. Po medjusobnim duelima su to i zasluzili.
    (Straight Outta München, 16. novembar 2019 14:14)

    # Link komentara

  68. Mogu Rafa i Novak da imaju i po 30 slemova i po 500 sedmica broj 1 Federer jeste i bice najvoljeniji teniser svih vremena zbog stila igre i ponasanja.
     (Vlado, 16. novembar 2019 14:13)

    # Link komentara

  69. Ne može Novak više ništa!
    Dosta je i uradio!
     (Barba, 16. novembar 2019 14:12)

    # Link komentara

  70. Novak ce do kraja karijere uzeti jos 5 GS titula, medjutim mnogo veci problem je Rafa. Koliko ce on uzeti istih..??
    Takodje, Novak , da bi to uspeo, mora biti mnogo jaci fizicki. Trenutno on ne moze da parira Timu, Zverevu, Cicipasu sto se tice navedenog elementa, a taj je sve bitniji u danasnjem tenisu. Tim ga je bukvalno pojeo snagom. Bez obzira sto je Novak dobio prvi set, u tom poslednjem mecu sa pomenutim teniserom, jasno je bilo da ce izgubiti mec. Rafa je tu mnogo jaci, te ce njega mnogo teze da pobedjuju, dok se plasim da ce Novaka urnisati.
    (Marko, 16. novembar 2019 14:11)

    # Link komentara

  71. Federer je stariji 6godina i to je jedini razlog sto ima vise GS od Djokovica, da su isto godiste Djokovic bi imao 30 a Federer 7-8
    (Boyan, 16. novembar 2019 12:28)
    Jel moguce biti ovoliko nerealan?
     (Filip, 16. novembar 2019 14:10)

    # Link komentara

  72. Novaka realno interesuje najviše olimpijsko zlato i to je jedino što mu želim od sveg srca. Daće Bog.
    Ostalo je nebitno. Kao da neko zna koliko je GS ili bilo čega nakupio Borg, McEnroe ili Agassi dok ne konsultuje Google. Moderno doba internet statistike je donelo krajnje nepoštovanje u svim sportovima, ne samo ka današnjim već i ka bivšim šampionima.
    (kuc kuc, 16. novembar 2019 14:06)

    # Link komentara

  73. U nijednom sportu tokom karijere u istoriji, nijedan sportista nije 'maltretitao' necije navijace kao sto je to Novak radio Rodzerovim navijacima, dobro su i citavi.
     (Alexis, 16. novembar 2019 14:05)

    # Link komentara

  74. ne kužim ovu histeriju oko toga ko je `GOAT`, bio je i Sampras nekad, a bit će i posle Federera/Nadala/Novaka neko drugi sa 25,30 GS-ova, `GOAT` se menja svakih 15-20 god s novom generacijom..
    (becker, 16. novembar 2019 13:56)

    # Link komentara

  75. Ne mozemo uporedjivati Federerovu statistiku sa Djokovicevom jer je Federer mnogo stariji

    Zamislite covek osvoji do 2010. 16gs a narednih 10 godina samo 4

    Rodio se pod srecnom zvezdom i to je to

    Kada mu protivnici vise nisu bili Filipusis Hjuit Bagdatis vec Djokovic i Nadal pokazalo se kakav je on teniser

    Treba priznati da je Federer najbolji ikada ali od 2003. do 2008. godine

    Veliki pozdrav
    (Losmi, 16. novembar 2019 13:43)

    Pravo u centar
     (Vladimir, 16. novembar 2019 13:56)

    # Link komentara

  76. Novak je u poslednje dve sezone osvojio 4gs, e sad zamislite koliko ce osvojiti jos 6godina koliko planira da igra, a svima je poznato da je Federer od 30. do 35. godine osvojio samo 2gs, Novak je u velikoj prednosti i najverovatniji ce biti GOAT
     (Urke, 16. novembar 2019 13:54)

    # Link komentara

  77. Svakako, zar nije malo jadno da vam sva radost bude u nečijem porazu? Nađite nešto pozitivno čemo će te se radovati. Iskreno vam to želim.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ReNbo, 16. novembar 2019 12:50)

    Šta ima pozitivnije u sportu od radovanja pobedi, igrača za koga navijam?
    (RaMbo, 16. novembar 2019 13:51)

    # Link komentara

  78. Mene više uopšte ne čudi to njegovo slanje srca i ulizivanje publici. Mislim da Novaka izuzetno povređuje ovolika priča o tome kako je nevoljen i neprihvaćen od strane publike, i da ne ume adekvatno da se sa tim nosi. A svuda se uporno o tome priča, kao da mu sipaju so na ranu. On nije tip ličnosti koji bi sa tom činjenicom mogao da se pomiri, i zato toliko napadno kompenzuje: slanjem srca; animiranjem da mu tapšu; preteranim hvaljenjem publike u govoru nakon meča; traženjem saveta od raznih gurua i životnih trenera kako da slanjem ljubavi privuče ljubav, i ostale nju ejdž budalaštine. Njemu bi više pomogli dobar psiholog i stručnjak za marketing i odnose sa javnošću, koji bi mu objasnili u kojim situacijama treba postaviti granicu, tj. pomoći mu zauzda one destruktivne nagone, koji čine odbojan i nedopadljiv deo njegove prirode (psovanje, vikanje, svađanje, lomljenje reketa i ostalo bahaćenje na terenu), a u kojim treba biti spontan i prirodan (u intervjuima i kontaktu sa publikom, ne tretirati ljude kao bezumnu masu fanova kojima treba podilaziti, već kao inteligentne i normalne osobe sa kojima se valja ophoditi dostojanstveno i sa poštovanjem, poput ljudi sa kojima komunicira i u svakodnevnom zivotu). To su neke stvari na koje eventualno može da utiče, kad mu je već toliko stalo do percepcije publike. Druga alternativa je da se jednostavno pomiri sa trenutnim stanjem, uživa u svojim profesionalnim uspesima, i pomogne sebi da se sa odbijanjem publike što bezbolnije nosi.
    (Marija, 16. novembar 2019 13:50)

    # Link komentara

  79. E,vala ne mogu vise da se sekiram.
     (milioner,dušom, 16. novembar 2019 13:47)

    # Link komentara

  80. Poslednjih 30 meceva
    Djokovic Federer

    Đokovic Federer 2-0 Dubai 2011
    Đokovic Federer 2-1 IW 2011
    Federer Đokovic 3-1 RG 2011
    Đokovic Federer 3-2 US Open 2011
    Đokovic Federer 2-0 Rim 2012
    Djokovic Federer 3-0 RG 2012
    Federer Đokovic 3-1 W 2012
    Federer Đokovic 2-0 Sinsi 2012
    Đokovic Federer 2-0 London 2012
    Đokovic Federer 2-1 Pariz 2013
    Đokovic Federer 2-1 London 2013
    Federer Đokovic 2-1 Dubai 2014
    Đokovic Federer 2-1 IW 2014
    Federer Đokovic 2-0 MK 2014
    Đokovic Federer 3-2 W 2014
    Federer Đokovic 2-0 Sangaj 2014
    Đokovic Federer 2-0 London 2014
    Federer Đokovic 2-0 Dubai 2015
    Đokovic Federer 2-1 IW 2015
    Đokovic Federer 2-0 Rim 2015
    Đokovic Federer 3-1 W 2015
    Federer Đokovic 2-0 Sinsi 2015
    Đokovic Federer 3-1 US Open 2015
    Đokovic Federer 2-0 London 2015
    Federer Đokovic 2-0 London 2015
    Đokovic Federer 3-1 AO 2016
    Đokovic Federer 2-0 Sinsi 2018
    Đokovic Federer 2-1 Pariz 2018
    Đokovic Federer 3-2 W 2019
    Federer Đokovic 2-0 London 2019

    20-10 za Đokovica

    Poslednjih 30 meceva
    Đokovic Nadal

    Đokovic Nadal 2-1 Majami 2011
    Đokovic Nadal 2-0 Madrid 2011
    Đokovic Nadal 2-0 Rim 2011
    Đokovic Nadal 3-1 W 2011
    Đokovic Nadal 3-1 US Open 2011
    Đokovic Nadal 3-2 AO 2012
    Nadal Đokovic 2-0 MK 2012
    Nadal Đokovic 2-0 Rim 2012
    Nadal Đokovic 3-1 RG 2012
    Đokovic Nadal 2-0 MK 2013
    Nadal Đokovic 3-2 RG 2013
    Nadal Đokovic 2-1 Kanada 2013
    Nadal Đokovic 3-1 US Open 2013
    Đokovic Nadal 2-0 Peking 2013
    Đokovic Nadal 2-0 London 2013
    Đokovic Nadal 2-0 Majami 2014
    Đokovic Nadal 2-1 Rim 2014
    Nadal Đokovic 3-1 RG 2014
    Đokovic Nadal 2-0 MK 2015
    Đokovic Nadal 3-0 RG 2015
    Đokovic Nadal 2-0 Peking 2015
    Đokovic Nadal 2-0 London 2015
    Đokovic Nadal 2-0 Doha 2016
    Đokovic Nadal 2-0 IW 2016
    Đokovic Nadal 2-0 Rim 2016
    Nadal Đokovic 2-0 Madrid 2017
    Nadal Đokovic 2-0 Rim 2018
    Đokovic Nadal 3-2 W 2018
    Đokovic Nadal 3-0 AO 2019
    Nadal Đokovic 2-1 Rim 2019

    20-10 za Đokovica

    SUROVA DOMINACIJA
     (Vuk, 16. novembar 2019 13:47)

    # Link komentara

  81. Федерер је разбио Ђокицу на ситне комаде и то све са 38 година, ово ће бити записано заувек
    (Роџер Федерер - Kраљ, 16. novembar 2019 12:34)

    Jedino sto ce ostati zapisano je da ga je Federer konacno pobedio posle cetiri duge godine i na sledecu pobedu ce cekati do kraja zivota.
    (Skorpion, 16. novembar 2019 13:15

    Skorpionu, 4 godine da u pravu si...
    Ali samo su igrali 4 puta od toga... dva zadnja meca sve je Novak dobio u taj breku... haha
    Vas boli sto Djokovic se ponaša kako se ponaša... salje poljubce a kome ne znam jer niko ne navija za njega ??.

    Federer 29gs, 300 nedelha, 104 titula... sta jossssssss???…??
     (Danijel, 16. novembar 2019 13:46)

    # Link komentara

  82. Ne mozemo uporedjivati Federerovu statistiku sa Djokovicevom jer je Federer mnogo stariji

    Zamislite covek osvoji do 2010. 16gs a narednih 10 godina samo 4

    Rodio se pod srecnom zvezdom i to je to

    Kada mu protivnici vise nisu bili Filipusis Hjuit Bagdatis vec Djokovic i Nadal pokazalo se kakav je on teniser

    Treba priznati da je Federer najbolji ikada ali od 2003. do 2008. godine

    Veliki pozdrav
     (Losmi, 16. novembar 2019 13:43)

    # Link komentara

  83. Ljudi znate li vi da je Federer najtrofeniji igrac svih vremena drzi 3 glavna rekorda.Gdbroj nedelja na prvo mjestobroj titula 103Medjusobni skor niie bitan za njih... jer svi ovi mladi ce imati bolji skor od Novaka ako Novak bude igrao do 35/36 godine...Tsitsipas ima skor 2-2Thiem ima skor 4-6 za novalaMedved ima skor 2-3 za novakaZvereverom isto 2-3 za novakaVidite da sad je skoro izjednacen... a sve vise ce da gubi sto je i normalno jer ulazi u godinama.Sta sad da kazem da su oni bolji od.novaka... nisu samo sto noval je sve stariji pa mora da gubi.Sve sam objasni. ;)
    (Danijel, 16. novembar 2019 13:33)

    Broj titula drži Konors. Nedelja, ima samo 35 više od Novaka... Opusti malo živce.
    (JPR24, 16. novembar 2019 13:43)

    # Link komentara

  84. Istina je da je Novak nanio više bolnih poraza Rogeru nego obrnuto, no isto tako, ako Novak želi prestići Rogera, jednostavno MORA bar 2 slama uzeti naredne sezone
    (CroFed, 16. novembar 2019 13:42)

    # Link komentara

  85. Tako ce i biti....
     (Marrssa, 16. novembar 2019 13:41)

    # Link komentara

  86. Како? Очигледно Енглез не познаје Србе. Ништа чудно.
    То и није важно, међутим чудно је да Новак и после толико година још увек има толико погрешних очекивања. Од западног света треба да очекује само лову. Од истока и лову и поштовање. Ало од запада очекивати да те цене!!! Ајте молим вас.
    (Гилле, 16. novembar 2019 13:40)

    # Link komentara

  87. Da i to samo na jedan nacin! Da igra dobro kao sto to on samo ume, pobedjuje i osvaja turnire, tj. trofeje. Onda ce i protivnici i publika da ZANEME!!!!
    Branko (Teniser) iz Amerike
    (Branko, 16. novembar 2019 13:39)

    # Link komentara

  88. @Boyan Da su isto godište Novak ne bi video GS-a.
     (mmm, 16. novembar 2019 13:38)

    # Link komentara

  89. Mozda Rafa uzme RG ove i sledece Federer i Novak vise nece uzeti ni jedan GS. Ovi mladi ce ih kidati, vise ih se ne boje, svesni su da su mladi i jaci. I ono najvažnije zeljni su Trofeja, novca, slave... Tako je to u zivotu.
     (Mile, 16. novembar 2019 13:36)

    # Link komentara

  90. @Choda
    Federer Djokovic, 20–16 GS, 103-77 titule, 310-275 prvo mesto... neuporedivo.
    A obojica su pri kraju karijera. Da li iko normalan misli da je Novak bolji od Federera?
    Ima 3 pobede vise, kako stvari stoje, i to ce izgubiti, ono je bilo ponizavanje pre 2 dana, a i normalno je da je cesce pobedjivao kada je Federer 30 godina napunio jos 2011, bas tada, kada je RF postao teniski star igrac, Novak je “slucajno” poceo da osvaja titule. Dok je RF bio u punoj snazi, mlad i zdrav, Novak nista.
    Najvise titula osvojio 2014-2016, dakle Federer imao 33-35 godina. Sve je tu jasno. Jednostavno, lema ga starac od 38 godina, tu se vidi ko je ko.
    (123, 16. novembar 2019 13:35)

    # Link komentara

  91. Ljudi znate li vi da je Federer najtrofeniji igrac svih vremena drzi 3 glavna rekorda.

    Gd
    broj nedelja na prvo mjesto
    broj titula 103

    Medjusobni skor niie bitan za njih... jer svi ovi mladi ce imati bolji skor od Novaka ako Novak bude igrao do 35/36 godine...
    Tsitsipas ima skor 2-2
    Thiem ima skor 4-6 za novala
    Medved ima skor 2-3 za novaka
    Zvereverom isto 2-3 za novaka

    Vidite da sad je skoro izjednacen... a sve vise ce da gubi sto je i normalno jer ulazi u godinama.

    Sta sad da kazem da su oni bolji od.novaka... nisu samo sto noval je sve stariji pa mora da gubi.

    Sve sam objasni. ;)
     (Danijel, 16. novembar 2019 13:33)

    # Link komentara

  92. Za početak, dovoljno će biti da odbrani AO početkom sledeće sezone, što će naravno da se desi. Živi bili pa videli. Vratiće se Novak još jači i spremniji. A onda kreće deo sezone do Vimbldona kad ne brani skoro ništa. Imaće prilike da se vrati ne mesto broj jedan i onda ućutkava sve navijače prepotenka, jer pada rekord. A Nadal ako uzme RG opet, više neće biti jedini sa 20 slemova i Federer to zna veoma dobro. Prepravlja se istorija sledeće godine.
    (Zdenko Silic, 16. novembar 2019 13:32)

    # Link komentara

  93. Novak je i zvanično postao goat pre tri godine i sigurno će još devet godina osvajati GS titule, igra furiozno i deluje sveže, tako da ovo "najbolji svih vremena" neće mu niko ugroziti ni za hiljadu godina.
    (Novak je Srbin, 16. novembar 2019 13:32)

    # Link komentara

  94. Komsije mozete pisati sta hocete.Nole je 100 puta otpisivan pa se ponovo vracao.
    Uzme li australiju onako kao prosle godine savetovao bih vam da se bavite nekim drugim sportom.
     (cale, 16. novembar 2019 13:28)

    # Link komentara

  95. PT, kol'ko mimaš godina pa sarađuješ s klincima koji pišu gluposti (da su Novak i Federer isto godište Novak bi imao 30 a Federer 7).
    (Dobri ste, 16. novembar 2019 13:25)

    # Link komentara

  96. Прије него што ће Новак освојити први ГС, кладио сам се са колегом у гајбу пива. Кад је почело и кад је Новак губио, он је ликовао. Ја сам му рекао-није требао освојити али сад баш хоће и то због тебе. Он ће бити сљедећи број 1. Кад је Новак добио, само је отшкринуо врата и угурао гајбу (пиво су други попили јер нисам неки пивопија). А сад кажем вама који ликујете због Новаковог пораза-није требао али ће само због вас бити најбољи свих времена. Кад то постане јавићу вам адресу. И да, врата ће бити отворена, да се не патите.
    (Владо, 16. novembar 2019 13:25)

    # Link komentara

  97. Jedino sto ce ostati zapisano je da ga je Federer konacno pobedio posle cetiri duge godine i na sledecu pobedu ce cekati do kraja zivota.
    (Skorpion, 16. novembar 2019 13:15)

    To manje više, ono što ZAUVEK ostaje zapisano jeste WIMB 2019 finale, over and out.
    (Lik, 16. novembar 2019 13:25)

    # Link komentara

  98. Novak može da igra i narednih 7-8 sezona, pa neka samo jednom godišnje uzme po 1 GS, računica je jasna. A ovo u Londonu je verovatno započela Rodžerova labudova pesma. Živi bili, pa videli!
    (rastko, 16. novembar 2019 13:01)

    Zar nisi pročitao tekst?
    Ovde je 16 uvek veće i od 20, a kamoli od 19.
    Ali koga briga za matematiku, ovde se gleda realnost, a on kaže da Novak ne trenira dovoljno, posebno od kad je Grič video koliko je sati i otišao.
    Sada igra dobro samo na svežinu u prvom i ponekad drugom setu, posle mu je duša u nosu i mnogi lošiji od njega ga dobijaju na snagu i svežinu.
    Nadal sledeće dve godine uzima bar RG, a za ostale slemove biće veća borba nego ikada.
    Ako osvoji jedan GS biće čudo, plus dolazi olimpijada što znači da nećebiti naksvežiji za Američku turneju i US Open.
    Njegova najveća šansa je AO u januaru, posle toga, pogotovo sa ovakvim pristupom i motivacijom, biće sve teže i teže.
    (Budi živ i realan, 16. novembar 2019 13:23)

    # Link komentara

  99. Dejvide ucutkao je on njih na Vimbldonu hhaahahahahahahah
     (Sasa, 16. novembar 2019 13:23)

    # Link komentara

  100. Djokovic ce gotovo sigurno na kraju karijere biti G.O.A.T.
    (Vuk, 16. novembar 2019 12:44)

    A ko je sada?
    (Skraćenice se pišu bez tačaka, 16. novembar 2019 13:23)

    # Link komentara

  101. Djokovicu bi bilo najbolje da ne igra u Engleskoj.Samo da ih ignorise.Onda ne bi ovi imali koga da mrze.Kud ces vece nevolje....
    (trig, 16. novembar 2019 12:54)

    Samo mu je Vimbldon doneo 2,4 miliona evra. Ali ti bi onako, čisto iz inata, ignorisao one koji ti trpaju pare u džep?
    (rajko, 16. novembar 2019 13:21)

    # Link komentara

  102. Djokovic - Federer 26-23

    14-6 za Djokovica u finalima svih turnira

    10-6 za Djokovica na GS ukupno

    4-1 za Djokovica u finalima GS

    Da li stvarno mislite da Federer u svojoj glavi misli da je bolji od Djokovica pored ove statistike?
    (Choda, 16. novembar 2019 12:39)

    Federer je uspesniji za sada a Novak je najbolji
     (Viktor, 16. novembar 2019 13:20)

    # Link komentara

  103. Navijam za Federera iz Bosne sam ali Djokovic je svih ovih godina pokazao da je najbolji, to ce svaki realan navijac reci, mislite da ja nama bilo lako da gledamo ono na Vimbldonu? Treba skinuti kapu Novaku zbog svega sto radi.
     (Alen, 16. novembar 2019 13:17)

    # Link komentara

  104. Федерер је разбио Ђокицу на ситне комаде и то све са 38 година, ово ће бити записано заувек
    (Роџер Федерер - Kраљ, 16. novembar 2019 12:34)

    Jedino sto ce ostati zapisano je da ga je Federer konacno pobedio posle cetiri duge godine i na sledecu pobedu ce cekati do kraja zivota.
    (Skorpion, 16. novembar 2019 13:15)

    # Link komentara

  105. Sad gledam jel moguce da Federer 5 godina nije dobio Djokovica do pre 2 dana?
     (Filip, 16. novembar 2019 13:14)

    # Link komentara

  106. Novak može da igra i narednih 7-8 sezona, pa neka samo jednom godišnje uzme po 1 GS, računica je jasna. A ovo u Londonu je verovatno započela Rodžerova labudova pesma. Živi bili, pa videli!
    (rastko, 16. novembar 2019 13:01)

    Jeste, baš će igra do 40, 41 godine...
    (rajko, 16. novembar 2019 13:14)

    # Link komentara

  107. Koliko ovde ima pacijenata,jel radite vi nesto u zivotu ili ovde ostavljate komentare mrznje protiv Novaka.Da nista vise ne osvoji,boli ga briga.A sad stavite prst na celo ,sta ste vi uspeli u zivotu.
    (Hehe, 16. novembar 2019 13:12)

    # Link komentara

  108. Koliko Federer ima gs u poslednjih 10godina i koliko puta je dobio Djokovica u poslednjih 5godina?? Djokovic ce gotovo sigurno na kraju karijere biti G.O.A.T.
    (Vuk, 16. novembar 2019 12:44)

    Slazem se
     (Rambo, 16. novembar 2019 13:10)

    # Link komentara

  109. Rodžer Federer - kralj
    Svakako da boli, jer volimo Noleta. Ali ni približno ne boli kao što vas boli Vimbldon.A koliko će vas tek boleti naredni slemovi. Naravno, ako ih deda uopšte bude igrao.
    (radica, 16. novembar 2019 13:05)

    # Link komentara

  110. Kada te neko onako isprasi,ne znam kako je moguće nadati se nekom Slemu...dolazimo u situaciju da Nole gubi od Cipiripija i Tima...kako uzeti Slem, kako i gde? Na žalost, to se nikada neće desiti...
     (dax, 16. novembar 2019 13:03)

    # Link komentara

  111. Novak može da igra i narednih 7-8 sezona, pa neka samo jednom godišnje uzme po 1 GS, računica je jasna. A ovo u Londonu je verovatno započela Rodžerova labudova pesma. Živi bili, pa videli!
    (rastko, 16. novembar 2019 13:01)

    # Link komentara

  112. @Federer je stariji 6godina i to je jedini razlog sto ima vise GS od Djokovica, da su isto godiste Djokovic bi imao 30 a Federer 7-8
    (Boyan, 16. novembar 2019 12:28)

    Rece lik posle poraza od 2-0 od tog istog 6 godina starijeg matorca. Da su isto gosiste sva trojica (1981), Djokovic i Nadal bi odavno vec bili u penziji a Federer bi sada osvajao 3 GS godisnje u proseku protiv ove decurlije koja dere Djokovica sada. I opet biste kukali kako je Fed kralj "najslabije ere" haha. Okreni obrni Federer i Nadal bi opet imali vise slemova od Djokovica. Jedini nacin da Novak to demantuje je da igra na vrhunskom nivou i bude top2 jos barem 4 godine, sto je ravno cudu sa njegovim trenutnim izgledom i defanzivnim stilom igre.
     (Aco, 16. novembar 2019 12:58)

    # Link komentara

  113. Ako statistika i brojke mogu dosta toga da prikriji, moje oci me dobro sluze, i vidi da Federer je ubedljivo najveci genije teniske igre... Pa, ne moze Kristina Ronaldo biti bolji fudbaler od genijalnog Mesija, dok god imam oci i neispran mozak... Razumete?
    (Zorica, 16. novembar 2019 12:54)

    # Link komentara

  114. A gde je tu Nadal? Zar zdrav razum ne kaze da je on blizi Rodzeru od Novaka? Uvericemo se sami u narednom periodu, da ce Nadal da dominira, i da ce sve iznenaditi. Naravno ako ga povrede ne sprece.
    (Novak dobar, Rafa bolji, Rodzer najbolji, 16. novembar 2019 12:54)

    # Link komentara

  115. Djokovicu bi bilo najbolje da ne igra u Engleskoj.Samo da ih ignorise.Onda ne bi ovi imali koga da mrze.Kud ces vece nevolje....
     (trig, 16. novembar 2019 12:54)

    # Link komentara

  116. @Boyan
    Federer sa 38 rastura Djokovica i ponizava ga i to u dva seta, rutinski. Da su isto godiste, Novak nikada ne bi osvojio GS i imao bi mozda 1-2 pobede protiv Federera. On nista nije osvojio dok Federer nije presao 30 godina.
    (iks, 16. novembar 2019 12:51)

    # Link komentara

  117. Znam, teško je da mama i tata godinama ulažu u merčendajz RF, a onda dođe neki Novak i bude 10 godina superioran u odnosu na ceo teniski svet.

    Ipak, naravno da ovaj meč nije ni približno važan kao bilo koji meč na GS, pa i sam kralj Rodžer se cele karijere zalagao da se svi mečevi igraju na 3 dobijena seta,da ne pričam o drugim razlikama.

    Svakako, zar nije malo jadno da vam sva radost bude u nečijem porazu? Nađite nešto pozitivno čemo će te se radovati. Iskreno vam to želim.
     (ReNbo, 16. novembar 2019 12:50)

    # Link komentara

  118. Niko nikad kao Kralj Federer.
     (King Roger, 16. novembar 2019 12:50)

    # Link komentara

  119. Освојиће Ноло још неки Слем али ако му противници у полуфиналу буду Лука Пуј или Роберто Баутиста Агут као ове године на AO и Вимблдону
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Роџер Федерер - Kраљ, 16. novembar 2019 12:35)

    Trolujes i lozis samog sebe,a ostali ti se smeju jer su ti komentari jadni.. Ove godine je Novak igrao finale protiv Dzemperka i opr`o ga je. Tako da ne znam cemu spominjes Luku Puja.
    (Pljuvac svih stilova, 16. novembar 2019 12:50)

    # Link komentara

  120. Nole Srbine bar 3 grend slemova u 2020.
     (Kale, 16. novembar 2019 12:48)

    # Link komentara

  121. Novak i treba da se fokusira samo na gs-ove, pretpostavljam da će igrati još nekoliko sezona, tako da ima šanse ako bude zdrav, a Nadal će verovatno već naredne sezone stići Federera, on je uvek favorit na rolan garosu.
    (Ninamandarina, 16. novembar 2019 12:30)

    Što se Nadala tiče to je jasno. Nego, da mi vidimo sa Nolom. Ja ne verujem da će igrati duže od još dve sezone. E sad, sve i da mu te naredne dve sezone budu uspešne kao ova, on će biti na 20 GS. Realno više od 2 GS po sezoni nema šanse. Ali šta ako Rođo osvoji makar još jedan GS? Ili dva?
    (rajko, 16. novembar 2019 12:47)

    # Link komentara

  122. Može ih ućutkati kada bude bio bolji od njega i kada ga bude pobedio. Nikome nije zabranjeno da navija za nekoga,pa ni za Novaka ni za Federera.
     (Banderaš, 16. novembar 2019 12:45)

    # Link komentara

  123. Koliko Federer ima gs u poslednjih 10godina i koliko puta je dobio Djokovica u poslednjih 5godina?? Djokovic ce gotovo sigurno na kraju karijere biti G.O.A.T.
     (Vuk, 16. novembar 2019 12:44)

    # Link komentara

  124. Novak može, uz pomoć srbskih navijača i portala B92 Net da ućutka sve "anglosaksonce", koji su odvratni. Ako iduće godine Nole osvoji svih pet GS titula, "anglosaksonci" će ućutati. Da li gospodin Lo zna da i Federer može da osvoji još jedan GS, onda bi Novaku pet komada bilo malo. Za dva sata, otprilike, počinje prvo polufinale, koga briga što Lo priča.
    (Tako znači, 16. novembar 2019 12:43)

    # Link komentara

  125. (Роџер Федерер - Kраљ, 16. novembar 2019 12:36)

    (rajko, 16. novembar 2019 12:31)

    (Jumko, 16. novembar 2019 12:28)

    (neki veliki dr, 16. novembar 2019 11:33)


    Nijedna vest ne moze da prodje bez ovih, i to prva 5 komentara obavezno, hahaha... verovatno jedan isti covek
     (Barni, 16. novembar 2019 12:43)

    # Link komentara

  126. Djokovic - Federer 26-23

    14-6 za Djokovica u finalima svih turnira

    10-6 za Djokovica na GS ukupno

    4-1 za Djokovica u finalima GS

    Da li stvarno mislite da Federer u svojoj glavi misli da je bolji od Djokovica pored ove statistike?
     (Choda, 16. novembar 2019 12:39)

    # Link komentara

  127. Tako je! Bravo Lo! E sad, ima jedna kvaka... Nece ga prestici u GS titulama! Prijatno.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jumko, 16. novembar 2019 12:28


    Архивирај ову поруку,па се чујемо за годину и по,две,Боже здравља!
    (Steva Signal, 16. novembar 2019 12:38)

    # Link komentara

  128. Sa ovakvim oscilacijama u igri i eksperimentima sa hranom, meditacijams i trenerima,Novak nažalost nema šanse da prestigne ni Nadala a kamoli Federera!Čini se da mu je sve važnije od takmičenja. Pa onda,bolje da se povuče časno,dok još može...
     (Ana56, 16. novembar 2019 12:37)

    # Link komentara

  129. Ne mora da ga prestigne, ali ce zauvek ce pamtiti 15-40
     (Naum, 16. novembar 2019 12:37)

    # Link komentara

  130. Знам Ноловци да вас боли пораз, много боли, али немојте сад да причате како је Завршни Мастерс небитан хаха
     (Роџер Федерер - Kраљ, 16. novembar 2019 12:36)

    # Link komentara

  131. Освојиће Ноло још неки Слем али ако му противници у полуфиналу буду Лука Пуј или Роберто Баутиста Агут као ове године на AO и Вимблдону
     (Роџер Федерер - Kраљ, 16. novembar 2019 12:35)

    # Link komentara

  132. Федерер је разбио Ђокицу на ситне комаде и то све са 38 година, ово ће бити записано заувек
     (Роџер Федерер - Kраљ, 16. novembar 2019 12:34)

    # Link komentara

  133. Мислим да Новак и тежи томе, грен слемова више од Роџера
     (ДЕЛИЈА🔴⚪, 16. novembar 2019 12:32)

    # Link komentara

  134. Rusedski se slaže sa Dejvidom.
    (rajko, 16. novembar 2019 12:31)

    # Link komentara

  135. Novak i treba da se fokusira samo na gs-ove, pretpostavljam da će igrati još nekoliko sezona, tako da ima šanse ako bude zdrav, a Nadal će verovatno već naredne sezone stići Federera, on je uvek favorit na rolan garosu.
     (Ninamandarina, 16. novembar 2019 12:30)

    # Link komentara

  136. Federer je stariji 6godina i to je jedini razlog sto ima vise GS od Djokovica, da su isto godiste Djokovic bi imao 30 a Federer 7-8
     (Boyan, 16. novembar 2019 12:28)

    # Link komentara

  137. To se na žalost neće nikada desiti...
     (dax, 16. novembar 2019 12:28)

    # Link komentara

  138. Tako je! Bravo Lo! E sad, ima jedna kvaka... Nece ga prestici u GS titulama! Prijatno.
     (Jumko, 16. novembar 2019 12:28)

    # Link komentara

  139. samo je Federer umetnik
     (skupljači perja, 16. novembar 2019 12:27)

    # Link komentara