1. Ko o cemu...
    (sef raje, 1. jun 2020 22:06)

    # Link komentara

  2. I stavrno, da li je uredu da Milosevica samaraju po restoranima, Vazuru prebijaju po parkingu a i ovog Markovica su samarali na sred stadiona.
    Grobari, pod hitno da se pobijete, pretucete i isamarate, a titulu da vam mozda i nejad daju na poklon,kao sto trazite u kosarci,ali ne ove godine..Nista se dovoljno isamarali..
    (sasa the red baron, 1. jun 2020 20:41)

    # Link komentara

  3. Treba uvesti plejof kao u basketu, na 3 pobede..ili kao u Nba na 4 pobede..i ukinuti ofsajd i zute kartone..
    (Boban, 1. jun 2020 17:59)

    # Link komentara

  4. Ne razumem ovakav komentar Lazara u ovom trenutku.
    (Johny Grobar, 1. jun 2020 17:34)

    # Link komentara

  5. Naravno da nije.
    (NR, 1. jun 2020 14:04)

    # Link komentara

  6. Neka igraju ligu po sistemu aba lige bilo bi interesantnije gledati najboljih 4 idu na Final 4 u neutralnom terenu odma knokaut faza kao I u kupu ja mislim da vise gledalaca bi bilo ovako kada neko bezi sa puno broj bodova onda se dosadi nastavak takmicenje kad znaju unapred da se osvaja titula!
    (Maki_Kavasaki, 1. jun 2020 11:39)

    # Link komentara

  7. Za One night in may-1999 u fudbalu se nije igrao plej of, kod nas. 2020 igra se plej of. Nije isto biti prvi u ligi bez doigravanja ili u ligi sa doigravanjem. Dakle u fudbalu, gde ima doigravanja 2020 vama je ok da se proglasi prvak po zatečenom stanju, a nije u redu da se i u košarci, gde postoji doigravanje, proglasi prvak na osnovu zatečenog stanja? Neka ide dalje CZ, ako tako EL želi, ali prvak ABA po logici iz fudbala može da bude Par, jer je kako god okrenete, prvi. Dakle, ja sam dosledan ili su prvi CZ u fudbalu i Par u košarci ili niko nije prvi u šišmiš prvenstvima ni u jednom sportu. 1999 zatečeno stanje se poštovalo i u fudbalu i u košarci, ali, to je bila odluka jedne zemlje,sada UEFA i ULEB odlučuju. Mi obični ljudi tu ništa ne utičemo, ali bar možemo da budemo dosledni. Dakle, ili svuda priznati zatečemo stanje u šišmiš godini ili svuda poništiti sezonu. Ne može pola-pola. Ali, eto nama Srbima još jednog povoda da se raspravljamo do kraja večnosti. Čestitam CZ osvojenu šišmiš ligu;)
    (analiza, 31. maj 2020 16:45)


    Plej of u fudbalu i plej of u kosarci samo dele isto ime - inace nemaju bas nikakvih dodirnih tacaka.
    Jer plej of u fudbalu se igra po potpuno identicnom bodovnom sistemu kao prvih 30 kola.

    Dok se plej of u kosarci ne igra ni po priblizno slicnom sistemu takmicenja kao ligaski deo.

    Kad bi se i fudbalski plej of igrao na ispadanje od cetvrtfinala ili polufinala bilo bi smisla da se povlaci paralela, ovako je potpuno besmisleno.
    (One night in May, 1. jun 2020 10:28)

    # Link komentara

  8. Dakle, pričam o principu. Ima doigravanja u prvenstvu i u fudbalu i u košarci, u fudbalu odigraš kolo i "završiš" prvenstvo a u košarci ne odigraš jedno kolo i ne završiš prvenstvo već ga poništiš. Lige to mogu da urade, privatne su, ali navijači ne mogu taj sistem da brane, ako su iole fer nastrojeni. Tako da će ostati izraz "šišmiš" prvenstvo, kao i "gol fantom", naročito kad se preoucavamo navijački.
    (analiza, 31. maj 2020 21:59)

    Не може "принцип" да буде исти за различите ствари. Да је прва фудбалска лига настављена а друга прекинута имао би поенту. Али два спорта, две организације, два типа власништва и два типа интереса никако не могу да користе исти принцип одлучивања. Ти и ја одлучујемо да ли ћемо ићи на спорт за време короне. Ти одеш на пецање, а ја не одем на фудбал. Онда теби жена каже, зашто нисмо користили исти принцип, или да обојица идемо или да обојица не идемо.Онда обојица кажемо "како?" Није исти спорт, није исти доносилац одлуке, зашто би принцип био исти?
    (JocaNis, 1. jun 2020 10:01)

    # Link komentara

  9. Zasto uporno mesas pleof fudbala sa pleofom kosarke. Ako neznas opt cu ti objasniti. Prvo fss pravilu pise da je prvak onaj klub koji prvi na tabeli u ligaskom takmicenju znaci da pleof u fudbalu nemora dase odigra jer to nije elminacijalni pleof nego se racunaju bodovi posto zvezda je prva ima Plus jedanajest bodova i to nemoze da je stigne vojvodina pa tako zvezda je sampion. Stose tice aba lige onaje sasvim drugo tako reci sistem a toje prvo regionalna liga drugo tamo u statutu pise daje sampion aba lige pobednik pleofa i tacka trece kaze se da kroz ligasko takmicenje se samo gleda sa koje pozicije klubovi startuju za pleof i za borbu sampiona aba lige. Sto znaci svaki prekid i ne nastavak lige sampionat se ponistava i nema prvaka ni ispadanja vec prosirenje aba lige za sledecu sezonu. Zato grobari ako se ne razumete u pravila aba lige nemojte kukati i nositi propagandu za druge sportove desu druga pravila. Ja kako znam ponistena su prvenstva u rukometu vaterpolu u moskoj i zenskoj odbojci i Jos nekim sportovima gdeje imala sansu da zvezda osvoji titulu u nekoliko kolektiva tako daje zvezda mogla da bude lagano sampion u kosarci i muskoj i zenskoj i da obe ekipe osvoje regionalnu ligu ali nema kukanja preca su zdravjie sportista nego titule tose svi klubovi slazu samo partizan ne toje neverovatno. Pozdrav
    (zdravkogf, 1. jun 2020 00:42)

    # Link komentara

  10. Joca ns, niste ne razumeli do kraja. Kapiram ja da se ne mešaju babe i žabe, šut i rogat, UEFA i ULEB. Ne zalazim u njihov način delovanja, iako ga smatram pogrešnim. Ja pričam o nedoslednosti među navijačima. Dakle, ili se prekidaju i poništavaju sva prvenstva koja imaju doigravanje ili se svuda prihvata zatečeno stanje, ne može pola - pola, dakle, ni po babu ni po stičevima. Dakle, pričam o principu. Ima doigravanja u prvenstvu i u fudbalu i u košarci, u fudbalu odigraš kolo i "završiš" prvenstvo a u košarci ne odigraš jedno kolo i ne završiš prvenstvo već ga poništiš. Lige to mogu da urade, privatne su, ali navijači ne mogu taj sistem da brane, ako su iole fer nastrojeni. Tako da će ostati izraz "šišmiš" prvenstvo, kao i "gol fantom", naročito kad se preoucavamo navijački.
    (analiza, 31. maj 2020 21:59)

    # Link komentara

  11. Čestitam CZ osvojenu šišmiš ligu;)
    (analiza, 31. maj 2020 16:45)

    Хвала на честиткама.
    Али видим да ти недостаје основна логика пошто поредиш ствари по принципу Звезда овде овако Звезда онде онако.

    Дакле Звезда није донела ни једну одлуку, донели су органи управе неких лига. Лигу у фудбалу организује ФСС, лигу у кошарци КСС, а регионалну лигу АБА. На страну што су потпуно различити спортови у питању.

    Нема ту шта Звезда да буде доследна, како кажеш.

    Е сад, ја као Звездаш мислим да је фудбал требало играти до краја, не ово тричетврт, АБА прекинути због тога што су тимови распуштени али бих зато првенство Србије пустио да се игра и то без странаца. Само држављани републике Србије. И свака одлука има своју логику, али нема неке "доследности" у томе. Нажалост, једина ваша доследна логика је да је вас неко оштетио. То вам је једина перспектива....оно "две ноге лоше, четири ноге добре"...
    (JocaNis, 31. maj 2020 21:12)

    # Link komentara

  12. Zapitaj se da li je Dinamo regularno osvojio HNL, to je vaša liga pusti ti Zvezdu na miru
    (Zoran, 31. maj 2020 19:03)

    # Link komentara

  13. Kako vas je bocnuo Markec. Upalili ste se kao hepo kockice
    (m, 31. maj 2020 10:29)
    Pazi da nije, tacno pamet viri iz njega :D
    (Danilo Markos, 31. maj 2020 18:50)

    # Link komentara

  14. Kad bi se pitao pravolinijaški trkač Markovič regularno je samo ako pobedi klub za koji on igra inače je uvek neregularno lično odigrao gomilu prodatih utakmica i bolje bi mu bilo,da čuti.
    (slaviša šmigič, 31. maj 2020 18:12)

    # Link komentara

  15. Za One night in may-1999 u fudbalu se nije igrao plej of, kod nas. 2020 igra se plej of. Nije isto biti prvi u ligi bez doigravanja ili u ligi sa doigravanjem. Dakle u fudbalu, gde ima doigravanja 2020 vama je ok da se proglasi prvak po zatečenom stanju, a nije u redu da se i u košarci, gde postoji doigravanje, proglasi prvak na osnovu zatečenog stanja? Neka ide dalje CZ, ako tako EL želi, ali prvak ABA po logici iz fudbala može da bude Par, jer je kako god okrenete, prvi. Dakle, ja sam dosledan ili su prvi CZ u fudbalu i Par u košarci ili niko nije prvi u šišmiš prvenstvima ni u jednom sportu. 1999 zatečeno stanje se poštovalo i u fudbalu i u košarci, ali, to je bila odluka jedne zemlje,sada UEFA i ULEB odlučuju. Mi obični ljudi tu ništa ne utičemo, ali bar možemo da budemo dosledni. Dakle, ili svuda priznati zatečemo stanje u šišmiš godini ili svuda poništiti sezonu. Ne može pola-pola. Ali, eto nama Srbima još jednog povoda da se raspravljamo do kraja večnosti. Čestitam CZ osvojenu šišmiš ligu;)
    (analiza, 31. maj 2020 16:45)

    # Link komentara

  16. Zaista je frapantno kakav polusvet navija za Zvezdu. Drago mi je što nisam deo tog stada.
    ***(hvala ti bože, 31. maj 2020 13:56)


    I ja sam se oduvek pitao kako neko može da navija za Zvezdu, pa bre nema ničeg boljeg nego biti partizanovac. Ja na primer navijam za Partizan zbog dresova, kad god ih obučem zaličim sebi na zebru i dobijem neki tako moćan osećaj zbog toga, pa dobijem i samopouzdanje, takođe ne moraš ni školu da završiš, a opet si avangarda, imamo navijače i u Splitu što nam daje izlazak na more, a u svetu smo poznati po partizanskim filmovima, ceo svet nas ceni zbog toga, doduše u Nemačkoj i ne baš. Na kraju, možda i najbitnije, jedini smo klub na svetu koji je zauvek spojio industrijsku proizvodnju pehara i fudbal, naši limarski proizvodi i limarske frakcije učiniće naš klub najpoznatijim klubom u istoriji plekova od kojih se prave pehari za fudbal i sve drugo.
    (Ostoja JSDP, 31. maj 2020 15:27)

    # Link komentara

  17. Zaista je frapantno kakav polusvet navija za Zvezdu. Drago mi je što nisam deo tog stada.
     (hvala ti bože, 31. maj 2020 13:56)

    # Link komentara

  18. (Del Piero#10, 31. maj 2020 11:02)

    Momče, košarka u Srbiji se NIJE IGRALA ove sezone. Da li si to u stanju da razumeš? KLS počinje po završetku Aba lige. Dakle, KLS nije ni počela. Koje rezultate ti hoćeš da vam priznaju? Prvo mesto u grupi uEK da vam računaju kao da ste osvojili EL? Jesi li ti normalan?
    (NoName, 31. maj 2020 11:18)

    Haha kako se samo pravite ludi i nevešti ili ti zaista nisi baš baždaren :D. Ma ko ti pominje raspalu KLS ligu, koga briga za takmičenje koje ništa ne donosi. U vreme o kojem ja pričam, domaća Yuba liga je bila kvalifikaciono takmičenje za EL, kao danas ABA liga. Takođe, ABA liga tada nije postojala, počela je da se igra tek od 2000. godine... Ja pričam isključivo o ABA ligi u kojoj smo kolo pre kraja ligaškog dela obezbedili prvo mesto. Ako nisi obavešten, tu se odigralo 21. kolo, tokom kojih je Partizan bio najbolji.
     (Del Piero#10, 31. maj 2020 13:51)

    # Link komentara

  19. (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Del Piero#10, 31. maj 2020 11:02)


    Jos jedna gnusna laz dervisa!!!
    Zvezdi je '99. bilo svejedno da li ce biti proglaseno trenutno stanje ili ce se sezona ponistiti - svakako bi isla u Evroligu.
    Prekidom, kao drugoplasirana, a ponistenjem kao sampion - jer je prethodne sezone bila prva.

    Jos jedna odvratna laz Ostojinih podanika!!
    (One night in May, 31. maj 2020 12:52)

    Buhahah šta sve neću pročitati ovde... Znači zato što je Zvezda bila šampion u sezoni 1997/98, Zvezda bi išla u EL u sezoni 1999/00. Vidim ja da će u narednom periodu, verovatno za koju godinu, Zvezdi biti pripisana titula za ovu sezonu, zato što je bila šampion 2019. godine. Ipak ste vi majstori u osvajanju imaginarnih titula. Ali pitanje je, kada je te godine priznat šampion na osnovu važeće tabele, zašto ove sezone to nije moglo tako? Zašto je u redu to uraditi u fudbalu onda, ako nije u košarci? Zašto je Zvezda u rukometu spašena od ispadanja poništavanjem sezone, a u hokeju joj priznata titula iako je sezona prekinuta? Znači gde je Zvezda prva, tu se priznaje šampion, gde Zvezda ne stoji dobro, tu se poništava. Ili imaš i ovde neko mudro objašnjenje, kako je to splet slučajnosti. :)
     (zakon je uvek na strani Zvezde, 31. maj 2020 13:41)

    # Link komentara

  20. A jel ste se vi žalili što ste iste te 1999. godine poslati u Evroligu bez da se završio i ligaški deo košarkaške Yuba lige, a kamoli plej-of? Budućnost i Zvezda u EL, a Partizan koji je sezonu pre toga igrao F4 Evrolige, ostao bez mogućnosti da se na terenu ponovo plasira u istu. Dakle tada je isto važilo za sve. I u fudbalu i u košarci su se računali rezultati ostvareni do prekida prvenstva. Sada u fudbalu može da se proglasi šampion i bez plej-ofa, zato što se pogled na tabelu nekima sviđa, ali pošto tabela u košarci i nije tako lepa, odlučeno je da u košarci neće biti šampiona. Ako Zvezda nije prva, pravićemo se da se nije ni igralo. Jel da?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Del Piero#10, 31. maj 2020 11:02)


    Jos jedna gnusna laz dervisa!!!
    Zvezdi je '99. bilo svejedno da li ce biti proglaseno trenutno stanje ili ce se sezona ponistiti - svakako bi isla u Evroligu.
    Prekidom, kao drugoplasirana, a ponistenjem kao sampion - jer je prethodne sezone bila prva.

    Jos jedna odvratna laz Ostojinih podanika!!
    (One night in May, 31. maj 2020 12:52)

    # Link komentara

  21. Gde je Marković proveo svoje najlepše godine i sad komšijska titula nije regularna bolje da skrati jezik i da se oduži klubu jer u drugim klubovima se nije proslavijo!!!???!!
    (momo brko, 31. maj 2020 12:33)

    # Link komentara

  22. Sve su titule regularne da li se zvao sampion Crvena Zvezda ili Partizan, da li presednik saveza bio Karadzic ili Kokeza, ko bio na vlasti u Srbiji.
    Ne mozemo svoje titule velicati i da su potpuno zasluzene a neko drugi kad osvoji da su pod sumljom.
    Jel vi mislite da je bilo lako gledati dominaciju Partizana,ali uspelo se izdignuti i pokazati da i C.Zvezda moze da udje u seriju osvojenih titula.
     (Nebojsa, 31. maj 2020 12:32)

    # Link komentara

  23. Odlukom FSS da se skrati prvenstvo najviše je oštećena Zvezda. Da je sezona završena posle plejofa razlika bi narasla barem na 15 bodova. Ovako će se uvek govoriti o krnjoj tituli, a ovo je jedna od najuverljivijih titula od 1992,
    (Damir 1965, 31. maj 2020 11:45)

    # Link komentara

  24. Del Piero sve si u pravu svaka ti na mestu,tu se radi samo da mezimici odgovara i onda mi državni projekat ili Igokea partizanov klub a glasao protiv nas,alo o čemu vi pricate
    (Danijel 81, 31. maj 2020 11:39)

    # Link komentara

  25. dali je regulrno što ste drugi ?
    (nike, 31. maj 2020 11:37)

    # Link komentara

  26. Kako može pravilo da se promeni u fudbalu i ne odigra plajoff ako je tako određeno na pocetku sezonu pa onda može u basketu da se ne odigra plejoff i proglasi partizana šampionom jer je obezbedio prvo mesto,šta je u fudbalu drugačije ajde nek mi objasni komšinica,zašto se sad čuti,tu ste se ograđivali da ne može partizan da bude šampion zbog plejoffa a kako u fudbalu mozete vi,i onda mi smo državni projekat i bankomat,sram da vas bude
    (Danijel 81, 31. maj 2020 11:27)

    # Link komentara

  27. Jeste li se tako zalili i 1999. sezone? Koliko je tad jos bodova bilo u igri kad vam je dodeljena titula?
    (The Unforgiven, 31. maj 2020 04:33)

    A jel ste se vi žalili što ste iste te 1999. godine poslati u Evroligu bez da se završio i ligaški deo košarkaške Yuba lige, a kamoli plej-of? Budućnost i Zvezda u EL, a Partizan koji je sezonu pre toga igrao F4 Evrolige, ostao bez mogućnosti da se na terenu ponovo plasira u istu. Dakle tada je isto važilo za sve. I u fudbalu i u košarci su se računali rezultati ostvareni do prekida prvenstva. Sada u fudbalu može da se proglasi šampion i bez plej-ofa, zato što se pogled na tabelu nekima sviđa, ali pošto tabela u košarci i nije tako lepa, odlučeno je da u košarci neće biti šampiona. Ako Zvezda nije prva, pravićemo se da se nije ni igralo. Jel da?
    (Del Piero#10, 31. maj 2020 11:02)

    Momče, košarka u Srbiji se NIJE IGRALA ove sezone. Da li si to u stanju da razumeš? KLS počinje po završetku Aba lige. Dakle, KLS nije ni počela. Koje rezultate ti hoćeš da vam priznaju? Prvo mesto u grupi uEK da vam računaju kao da ste osvojili EL? Jesi li ti normalan?
     (NoName, 31. maj 2020 11:18)

    # Link komentara

  28. Nije bilo regularno! Računa se od 20 boda razlike, pa naviše!! Ovo nema nigde, tričavih 11 boda prednosti, i odmah prvak!!  
    (SAŠA FRANKFURT, 30. maj 2020 19:51)  

    U Engleskoj PL, Liverpul ima 25 bodova više od drugoplasiranog Sitija, ali im titula neće biti dodeljena dok se ne odigra i poslednja utakmica. To se zove regularnost, a ovo je prekrajanje propozocija takmičenja, po tome kako odgovara mezimici. Da je Partizan prvi, verovatno bi kao i u košarci prvenstvo bilo suspendovano. 
    (Del Piero#10, 30. maj 2020 22:08) 

    Zar vi niste tražili titulu u Aba ligi iako nije odigrana i poslednja utakmica??? Smatraš da to nije bilo prekrajanje propozicija? 
    (NoName, 31. maj 2020 06:54) 
    Gresis.Mi smo trlazili da se odigra do kraja ali je izglasano da se prekine ABA liga.Onda je sledece glasanje bilo da se proglasi sampion ili ne i onda je tek glasao Partizan da se proglasi.
    (pzkm, 31. maj 2020 09:32)

    Kako te nije sramota? Tri meseca traje kampanja da treba da vas proglase za šampione i da vas uguraju u Evroligu. Vi ste bre odbili predlog Budućnosti pre mesec dana da se F4 igra u Beogradu, jer ste bili ubeđeni da će vam dodeliti titulu i EL. Tek kada je postalo jasno da od toga nema ništa i da će sezona biti poništena, vi krećete sa novim spinom - kako se vi zalazete za nastavak sezone.
     (NoName, 31. maj 2020 11:10)

    # Link komentara

  29. (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Del Piero#10, 30. maj 2020 22:01)
    ---…--

    Jeste li se tako zalili i 1999. sezone? Koliko je tad jos bodova bilo u igri kad vam je dodeljena titula?
    (The Unforgiven, 31. maj 2020 04:33)

    A jel ste se vi žalili što ste iste te 1999. godine poslati u Evroligu bez da se završio i ligaški deo košarkaške Yuba lige, a kamoli plej-of? Budućnost i Zvezda u EL, a Partizan koji je sezonu pre toga igrao F4 Evrolige, ostao bez mogućnosti da se na terenu ponovo plasira u istu. Dakle tada je isto važilo za sve. I u fudbalu i u košarci su se računali rezultati ostvareni do prekida prvenstva. Sada u fudbalu može da se proglasi šampion i bez plej-ofa, zato što se pogled na tabelu nekima sviđa, ali pošto tabela u košarci i nije tako lepa, odlučeno je da u košarci neće biti šampiona. Ako Zvezda nije prva, pravićemo se da se nije ni igralo. Jel da?
     (Del Piero#10, 31. maj 2020 11:02)

    # Link komentara

  30. Rece fudbaler u pokusaju....
     (Beograd, 31. maj 2020 10:54)

    # Link komentara

  31. Gresis.Mi smo trlazili da se odigra do kraja
    (pzkm, 31. maj 2020 09:32)





    :)))))
    do kraja čega?
    do kraja ostojine konferencije za štampu?
    one konferencije održane prvih dana po proglašenju vanrednog stanja na kojoj je tražio da vam se dodeli titula u aba ligi?
    one konferencije posle koje su se u medijima oglasili i ostali iz kk partizaи, do tetkice.


    razumem ja da vi živite u paralelnom univerzumu, ali bre - narihtajte ga da, bar, od zlatnih ribica imate bolje pamćenje...
    (mladići borovi, devojke jele, 31. maj 2020 10:52)

    # Link komentara

  32. U Engleskoj PL, Liverpul ima 25 bodova više od drugoplasiranog Sitija, ali im titula neće biti dodeljena dok se ne odigra i poslednja utakmica. To se zove regularnost, a ovo je prekrajanje propozocija takmičenja, po tome kako odgovara mezimici. Da je Partizan prvi, verovatno bi kao i u košarci prvenstvo bilo suspendovano.
    (Del Piero#10, 30. maj 2020 22:08)

    Zar vi niste tražili titulu u Aba ligi iako nije odigrana i poslednja utakmica??? Smatraš da to nije bilo prekrajanje propozicija?
    (NoName, 31. maj 2020 06:54)

    Kao prvo, situacija je totalno drugačija u ABA ligi, jer je Partizan, iako je ostalo da se odigra još jedno kolo ligaškog dela, obezbedio prvo mesto sa dve pobede više od drugoplasirane Budućnosti. Kao drugo, Partizan je hteo da se nastavi ABA liga, ali su pojedini procenili da na terenu nemaju šta da traže pa su pobegli. Treće, ako u košarci šampion nije nmogao da se proglasi bez plej-ofa, zašto smatraš da je regularno da se šampion u fudbalu proglasi bez plej-ofa? Jel nam poručuješ da je prekrajanje propozocija u redu samo kada je Zvezda prva? U fudbalu može u košarci ne. U rukometu Zvezda treba kao poslednjeplasirana da ispadne iz lige, sezona se poništava, u hokeju Zvezda prva, sezona se prekida ali titula Zvezdi. Zanimljivo pošto je u mlađim kategorijama u hokeju Partizan bio prvi, alo sezona je poništena bez proglašenog šampiona... Korona šampioni i večiti profiteri i lovci u mutnom.
     (Crvena pobegulja, 31. maj 2020 10:52)

    # Link komentara

  33. (Del Piero#10, 30. maj 2020 22:08)

    Zar vi niste tražili titulu u Aba ligi iako nije odigrana i poslednja utakmica??? Smatraš da to nije bilo prekrajanje propozicija?
    (NoName, 31. maj 2020 06:54)

    Kao prvo, Partizan je uz Budućnost i Mornar bio za to da se nastavi takmičenje, da se odigra do kraja i da se šampion dobije na terenu. Kada je već odlučeno da se neće dalje igrati, Partizan je tražio da se šampion proglasi na osnovu tabele iz ligaškog dela sezone, dakle apsolutno isto što se radi sada u fudbalu. Ni u fudbalskoj ligi neće biti plej-ofa, iako je propozicijama takmičenja određen, a u kojem bi teoretski moglo da se dogodi da Partizan pretekne Zvezdu, jer bi Zvezda u njemu morala da osvoji bar još 11 bodova. Dakle, tu je moguće bez plej-ofa dobiti šampiona, a ja se pitam zašto ne i u košarci, gde jeste ostalo još jedno kolo do kraja, ali je pitanje prvoplasiranog tima već rešeno, jer Partizan ima dve pobede više od drugoplasirane Budućnosti. Poslednje kolo ne bi ništa promenilo što se prvog mesta tiče.
     (Del Piero#10, 31. maj 2020 10:41)

    # Link komentara

  34. Kako vas je bocnuo Markec. Upalili ste se kao hepo kockice
     (m, 31. maj 2020 10:29)

    # Link komentara

  35. Kako se samo nastavlja spinovanje, i ispiranje mozgova crno belim vesnikovim fanaticima. Odluke dve evropske krovne organizacije ULEB u košarci i UEFA u fudbalu su potpuno različite. Prvi su prekinuli i poništili sezonu. Samim tim takmičenje u ABA ligi je isto tako prekinuto, jer je u dobroj meri postalo besmisleno, pošto osim prestiža ne donosi ništa drugo. Ako se još ima u vidu da su igrači van treninga, a roster u dobroj meri nekompletan, verovatno je to i bila najracionalnija odluka. Usput budi rečeno još nijedno košarkaško takmičenje nije nastavljeno i nema planova za nastavak, bar za sada. Sa druge strane prvenstvo u fudbalu ima značaj, jer određuje učesnike za UEFA takmičenja u narednoj sezone što je veoma bitno i sa takmičarskog, ali još više finasijskog aspekta. To jedina i cela istina. Jednostavno su ispraćene odluke krovnih organizacija, i CZ tu nema baš uticaja, mada me ne bi čudilo da ovi sa druge strane ne počnu sa pričom kako je sve to u ULEBu i UEFA, uradjeno samo da se napakosti Partiznu.
    (Vladan R, 31. maj 2020 09:53)

    # Link komentara

  36. Ako pričate da u basketu ne možemo dobiti titulu zbog plejofa i sezona prekinuta tako je trebalo i u fudbalu i tu je plejoff ali ovde je zvezdana prva pa tako njima odgovara pa mora da se nastavi nema priče o prekidu,koliko ja znam plejoff je plejoff,mezimici se mora udovoljiti
    (Danijel 81, 31. maj 2020 07:36)

    Cutao si 1999, sto sad kukas???
    (One night in May, 31. maj 2020 09:35)

    # Link komentara

  37. Kako te bre nije sramota?
    Da li si proverio kada ste osvojili prvih 10 titula? Od 1945. godine 10 titula za redom! Sto iz zezanja kaze moj cale "tada su obruci bili od kontejnera za ono trouglasto (tetrapak) mleko" i igralo se na betonu.
    "institucija"??? Nemoj vise da se brukas...
    (LondonCalling, 30. maj 2020 21:58)





    :)))))
    takoe!

    povrh toga, svako dobronameran zna da je tito zabranio da kk partizaи osvoji titulu na šljaci, jer je vojska posle rata htela da ga smeni i da vrati kralja.

    kad su "parketirali" košarku, partizaи je pokazao ko je institucija - niko se tako ekspresno nije vratio iz druge u prvu ligu!
    (mladići borovi, devojke jele, 31. maj 2020 09:33)

    # Link komentara

  38. Nije bilo regularno! Računa se od 20 boda razlike, pa naviše!! Ovo nema nigde, tričavih 11 boda prednosti, i odmah prvak!! 
    (SAŠA FRANKFURT, 30. maj 2020 19:51) 

    U Engleskoj PL, Liverpul ima 25 bodova više od drugoplasiranog Sitija, ali im titula neće biti dodeljena dok se ne odigra i poslednja utakmica. To se zove regularnost, a ovo je prekrajanje propozocija takmičenja, po tome kako odgovara mezimici. Da je Partizan prvi, verovatno bi kao i u košarci prvenstvo bilo suspendovano.
    (Del Piero#10, 30. maj 2020 22:08)

    Zar vi niste tražili titulu u Aba ligi iako nije odigrana i poslednja utakmica??? Smatraš da to nije bilo prekrajanje propozicija?
    (NoName, 31. maj 2020 06:54)
    Gresis.Mi smo trlazili da se odigra do kraja ali je izglasano da se prekine ABA liga.Onda je sledece glasanje bilo da se proglasi sampion ili ne i onda je tek glasao Partizan da se proglasi.
     (pzkm, 31. maj 2020 09:32)

    # Link komentara

  39. Lazare Markovicu, svaka ti je kao u Njegosa. Zna se kako oni dolaze do titula !
     (Grobarchina, 31. maj 2020 09:20)

    # Link komentara

  40. Ništa nije regularno već 30 godina
     (misa87, 31. maj 2020 08:49)

    # Link komentara

  41. Nema ekipe u ligi koja im nije uzela bodove,a kriva Zvezda...Isprani mozgovi...
     (komisija mali, 31. maj 2020 08:30)

    # Link komentara

  42. Regularno ste drugi u zadnje Tri godine!
    (Lemi, 30. maj 2020 23:04)

    Vi ste drugi bili sest godina.
     (Roki, 31. maj 2020 08:04)

    # Link komentara

  43. Navijam za Partizan, ali se sećam naših titula iz pred-Limarskog perioda i biću objektivan, pa ću reći da su sve naše titule u TSL(Tole Super Ligi)
    bile regularne, a to su potvrdili čak i Tadić-Dačić kolaboracionisti sa
    "majke mi" što je najbolji dokaz da je sve bilo regularno, pametnima dovoljno, nadam se samo da ćemo se u ovom Limarskom periodu što pre oporaviti i krenuti cestama stare slave kada smo harali u Novom Pazaru i u pripremama sa Teleoptikom u Zemunelu i slično, samo da u Evropi ponovo ne sretnemo Croaciju i Šamroka, oni umeju da budu nezgodni.
    (Ostoja JSDP, 31. maj 2020 08:02)

    # Link komentara

  44. ajde mali polako za surdulicu...
     (alex, 31. maj 2020 08:02)

    # Link komentara

  45. На почетку каријере страшан играч
    Сећам се његових прелепих партија у бенфици, па онда грешка каријере трансфер у ливерпул
    Штета за таленат....ово што је изјавио, наравно да му је сервирано од господе из управе
    Поздрав од звездаша
    (зуке, 31. maj 2020 07:51)

    # Link komentara

  46. "Ps: Kosarka jsd partizan 4 titule do '92 ,Zvezda 12 pa sad vidite grobari ko je bio i ostao institucija.Tuzno je biti navijac partizana..."
    (Vlada, 30. maj 2020 20:46)

    Kako te bre nije sramota?
    Da li si proverio kada ste osvojili prvih 10 titula? Od 1945. godine 10 titula za redom! Sto iz zezanja kaze moj cale "tada su obruci bili od kontejnera za ono trouglasto (tetrapak) mleko" i igralo se na betonu.
    "institucija"??? Nemoj vise da se brukas...
    (LondonCalling, 30. maj 2020 21:58)

    Zašto bi nekog bilo sramota? Pravila i uslovi takmičenja su bili isti za sve, ako su obruči bili ko kontejneri, takvi su bili na obe strane terena, neko ubaci više u kontejner, neko ubaci manje, onaj ko ubaci više pobedi, prosto! Šta sad, da poništimo sve što nam ne odgovara da bi na silu bili institucija?

    Ima poznata izjava američkih boksera, kad smo vežbali u memljivim podrumima bili smo šampioni, sad kad imamo sve uslove, nema nas nigde!
     (ballamy, 31. maj 2020 07:48)

    # Link komentara

  47. zvezdaši obraza nemaju, tamo gde su prvi na tabeli ok je da se nastavi prvenstvo a tamo gde nisu prekidaj i poništavaj sezonu, licemeri...
     (Jovan, 31. maj 2020 07:37)

    # Link komentara

  48. Ako pričate da u basketu ne možemo dobiti titulu zbog plejofa i sezona prekinuta tako je trebalo i u fudbalu i tu je plejoff ali ovde je zvezdana prva pa tako njima odgovara pa mora da se nastavi nema priče o prekidu,koliko ja znam plejoff je plejoff,mezimici se mora udovoljiti
    (Danijel 81, 31. maj 2020 07:36)

    # Link komentara

  49. Ps: Kosarka jsd partizan 4 titule do '92 ,Zvezda 12 pa sad vidite grobari ko je bio i ostao institucija.Tuzno je biti navijac partizana...

    I svih 12 na sljaci. Poslednja titula vam bila 1970e. Mali nepostojeci klub.
    A mi do tada 5 evropskih trofeja.
    Tuzno je biti navijac male petokrake...
     (Samo Partizan, 31. maj 2020 07:32)

    # Link komentara

  50. Još jedan mlad čovek lupeta,ali meni to nije ni čudno,pa razlika je toliko bodova,zamislite u nekim zemljama je razlika bod ili ni to pa je proglašen prvak,Šta da je kod nas bila ta razlika ,Markoviću?Užas,Nedeljko,Gelić
    (nedeljko, 31. maj 2020 07:31)

    # Link komentara

  51. Mozda on misli na onaj penal tri metra van kaznenog ili sličnim situacijama? Miloje više nije mogao to da gleda pa je zapalio
    (the baller, 31. maj 2020 07:10)

    # Link komentara

  52. Nije bilo regularno! Računa se od 20 boda razlike, pa naviše!! Ovo nema nigde, tričavih 11 boda prednosti, i odmah prvak!! 
    (SAŠA FRANKFURT, 30. maj 2020 19:51) 

    U Engleskoj PL, Liverpul ima 25 bodova više od drugoplasiranog Sitija, ali im titula neće biti dodeljena dok se ne odigra i poslednja utakmica. To se zove regularnost, a ovo je prekrajanje propozocija takmičenja, po tome kako odgovara mezimici. Da je Partizan prvi, verovatno bi kao i u košarci prvenstvo bilo suspendovano.
    (Del Piero#10, 30. maj 2020 22:08)

    Zar vi niste tražili titulu u Aba ligi iako nije odigrana i poslednja utakmica??? Smatraš da to nije bilo prekrajanje propozicija?
     (NoName, 31. maj 2020 06:54)

    # Link komentara

  53. Koji je ovaj markovic de on igra u kom klubu on mi nije poznat. Sad sam se setio toje onaj naj veci promasaj liverpula. Sine nemoj se ti samo javjiati i pricati o fudbalu ti fudbal ste ko nebo I zemjia. Ti boji dasi bijo atleticar mozda bi bijo poznatij ovako te niko nezna ti fudbal neigras vec pet godina nemoj ti samo pricati o regularnosti prvenstva kako te boga molim. 
    (zdravkogf, 30. maj 2020 21:44) 


    jeste da je lazar liverpulov prilicni prilican promasaj, ali dosta manje nego grujic. medju njihovim navijacima, najveci liverpulov promasaj je dzon kerol, kupljen od west hema za 40 tada velikih miliona, prodali ga u pola cene vec sledece sezone. ali sveukupno, najveci promasaj smisla je ocigledna cinjenica da svaki fudbaler piše pravilnije od tebe.
    (neutralni felsh, 30. maj 2020 23:10)

    Hahaha Manji promašaj od Grujića.... Hahaha Lazar Marković je u Liverpulu trenirao sa petlićima jer ga niko nije hteo. Grujić igra Bundesligu, dao gol pre neki dan. Doduše, i Markec je dao gol. Lučanima koji su izveli 5 U17 igrača.
     (NoName, 31. maj 2020 06:49)

    # Link komentara

  54. Grobari, imate priliku da osvojite kup. Igra se. A mozda bi voleli da se ne igra. Ili ipak da se igra. Ili ne igra.
    (kostolomac, 30. maj 2020 20:46)


    i jedno i drugo ;)
     (neutralni felsh, 31. maj 2020 06:01)

    # Link komentara

  55. Partizan uvek bio drugi klub u Srbiji posle Zvezde.Nakupili se titula na brzaka posle raspada Jugoslavije a pre su imali i one 2 Sajberove koje racunaju.U jednom momentu pocetkom 2000 ih ( a svet nepostoji samo od tad) bili su prvaci u svim mogucim sportovima tada je sve bilo regularno,jel?Ma ti si samo mali partizan...

    Ps: Kosarka jsd partizan 4 titule do '92 ,Zvezda 12 pa sad vidite grobari ko je bio i ostao institucija.Tuzno je biti navijac partizana...
    (Vlada, 30. maj 2020 20:46)


    izvini institucijo, nismo te prepoznali. jos od sredine sedamdesetih ste uglavnom konstantno favorizovani. to vas je razmazilo da posle tesko podnesete kratke periode kad niste.
    o kk partizan su sve rekli njegovi rezultati. o kk crvena zvezda je sve rekao onaj transparent navijaca makabija. veselo je biti navijac zvezde.
     (neutralni felsh, 31. maj 2020 06:00)

    # Link komentara

  56. Zvezda ima 11 bodova više od Partizana, sa plej-of mečevima ostalo bi još 30 bodova u opticaju. Sve i da ne kiksnu ni jednom u poslednja tri kola ligaškog dela, u opticaju ostaje 21 bod, dakle morali bi da osvoje još 11 bodova da obezbede titulu. Da li je ona regularno ovo što se dešava u ping pong ligi? U Engleskoj, Liverpulu je ostalo da osvoji još četiri boda do titule, ali im je niko neće gurnuti ovako u ruke, već će morati na terenu da je zarade. Ovde pokušava da stvore neki privid regularnosti, iako je sasvim jasno da je ovo sve osim regularnog. Ali eto im je titula. Mi ćemo se zadovoljiti time da ih još jednom zgazimo u Kupu i pokažemo im koliko su "najbolji" u Srbiji.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Del Piero#10, 30. maj 2020 22:01)
    ---…--

    Jeste li se tako zalili i 1999. sezone? Koliko je tad jos bodova bilo u igri kad vam je dodeljena titula?
    (The Unforgiven, 31. maj 2020 04:33)

    # Link komentara

  57. I Partizan je odigrao dobro protiv Mladosti, ali aplauz je pao u restoranu pre mesec dana
    (karudijan, 31. maj 2020 04:28)

    # Link komentara

  58. "Ps: Kosarka jsd partizan 4 titule do '92 ,Zvezda 12 pa sad vidite grobari ko je bio i ostao institucija.Tuzno je biti navijac partizana..."
    (Vlada, 30. maj 2020 20:46)

    Kako te bre nije sramota?
    Da li si proverio kada ste osvojili prvih 10 titula? Od 1945. godine 10 titula za redom! Sto iz zezanja kaze moj cale "tada su obruci bili od kontejnera za ono trouglasto (tetrapak) mleko" i igralo se na betonu.
    "institucija"??? Nemoj vise da se brukas...
    (LondonCalling, 30. maj 2020 21:58)

    a vi gospoda iz Bostona, pa cekali parket do sredine 80-ih, niste hteli da igrate.
    (bravac, 31. maj 2020 03:40)

    # Link komentara

  59. Ma kaki regularna samo 11 bodova prednosti...
    (Djulameshter, 31. maj 2020 03:15)

    # Link komentara

  60. Kazniti ga novčano za iznošenje neistine...
     (Dušan, 31. maj 2020 03:11)

    # Link komentara

  61. Da li ovaj decko stvarno misli da bi stigli 11 bodova prednosti za 10 kola???Placite, placite
    (Nikola, 30. maj 2020 20:01)

    Naravno da ne misli na to. Pa u ovoj ligi ni Psz cele sezone ne bi uspeo da nadoknadi minus 1 bod u odnosu na Zvezdu. Misli verovatno na penale protiv Indjije, ostale silne penale, sklanjalice, crvene kartone za protivnike i slicno. Partizan jeste gubio bodove sto bi trebalo da bude normalno u nekoj normalnoj ligi, problem je sto zvezda nigde ne gubi bodove evo vec 3 godine, sem u debrbiju naravno.
    (Sve treba da vam se crta, 31. maj 2020 02:22)

    # Link komentara

  62. Uzivam dok slusam kako cvile. Muzika za moje usi. Kad se setim Dzombe, Toleta, Vukadinovica, Dacica, Tadica, Dinkica... pa tuce sudija u Vrscu, pa kriminalaca koji dovoze sudije na utakmice, pa trojke iz auta... A smejali su se tada. Zato cvile sada.
    (Toplica, 31. maj 2020 01:49)

    # Link komentara

  63. Sad mi je jasno zašto ovaj lik nije uradio ništa u karijeri!
    (Bunuel, 31. maj 2020 01:14)

    # Link komentara

  64. Samo lelek i kuknjava.Aj promenite plocu.
    (aha, 31. maj 2020 00:48)

    # Link komentara

  65. Sta bre prica ovaj,puna su mu usta zvezde
     (Ja, 31. maj 2020 00:40)

    # Link komentara

  66. Konačno neko! Bravo za Lazara.
     (Jug...Srbije, 31. maj 2020 00:11)

    # Link komentara

  67. Mali igraj fudbal, mani se izjava! Zvezda je zasluzeno osvojila ovu titulu, pogubili smo silne bodove kuci a i u gostima. Da smo imali isti broj bodova a zvezdi sviran ne postojeci penal il slicno pa da su za tu razliku osvojili titulu pa da pricamo. Ovako svaka cast, pa nagodinu da mi osvojimo.
    (Gojko/PFC, 31. maj 2020 00:06)

    # Link komentara

  68. Da li mogu biti ljudi i u jednoj situaciji? Ovakve narikače istorija ne poznaje. Kuknjava i kuknjsva, malo se smire, pa nanovo. Bilo je smesno, ali je sada zabrinjavajuće.
    (Milan, 31. maj 2020 00:03)

    # Link komentara

  69. Ahahaha.
    (eealno, 31. maj 2020 00:01)

    # Link komentara

  70. Ko je ovaj? Simon Vukcevic, Jovetic, Gulan, Ljajic... Markovic.
    Ni sami ne znaju kako su zaigrali fudbal, pa jos i profesonalni, al zato znaju da pricaju o titulama...

    Idi begaj...
    (vuna, 30. maj 2020 22:48)

    Ne lupetaj! Ljajic dobru karijeru napravio, sada najplaceniji fudbaler Besiktasa, a za Jovetica ne smes nista da kazes, jer su momku povrede unistile karijeru. Odlican bio i u Fiorentini, ali onaj odlazak u Siti mu iz ove tacke gledista nije trebao, jer je tamo fudbal tada bio pregrub. Dolaskom spanskih, italijanskih i nemackih trenera i kriterijum sudjenja je tamo opao, pa vise PL nije toliko grubijanska liga.
     (BRE, 30. maj 2020 23:57)

    # Link komentara

  71. mislim da bi trebalo partizanu dati titulu jer je danas pobedio mladost sa čak 4:1.
    (zvezdaš, 30. maj 2020 23:56)

    # Link komentara

  72. Ови из Партизана само кукају. КК секција кука што су такмичења прекинута, ови из ФК што нису. Ови из КК би титулу и евро куп јер су до прекида били на водећим позицијама. Хтели су пласман у Евро лигу на основу незавршене АБА лиге (лигашког дела) и без play off-a. У фудбалу би да играју куп, а првенство да пониште. Циркус.
    (dd, 30. maj 2020 23:49)

    # Link komentara

  73. Po meni nije regularno, dečko je u pravu. Sve bodove što su pogubili, sve je namešteno. Da nije, sad bi imali 1624 boda više od Zvezde i kukali što nemaju 1625. Dakle, zvezda Liverpula zna šta priča. Samo... nekako mi ga žao....
     (angel, 30. maj 2020 23:38)

    # Link komentara

  74. hahah
    realan kao i svaki grobar
    titula je sporna, al kup je ok
     (kortizol, 30. maj 2020 23:36)

    # Link komentara

  75. Sta si ti uopšte hreo da kažeš i šta si rekao?
    Ko vama piše te govore gori je od vas.Bruka!
     (Beli, 30. maj 2020 23:29)

    # Link komentara

  76. титуле су додељене првима на табели углавном у свим лигама које су прекинуте . Француска Холандија Белгија ..... Енглези ће вероватно наставити као и Талијани и Шпанци ... ако не вероватно ће први на табели бити прваци. тако да не знам зашто се играју ова 4 кола вероватно због купа па успут да се одигра још нешто.31 х шампион Звезда форефер
     (кларк, 30. maj 2020 23:19)

    # Link komentara

  77. Jer bilo regularno protiv Liverpula.
     (miško, 30. maj 2020 23:10)

    # Link komentara

  78. Koji je ovaj markovic de on igra u kom klubu on mi nije poznat. Sad sam se setio toje onaj naj veci promasaj liverpula. Sine nemoj se ti samo javjiati i pricati o fudbalu ti fudbal ste ko nebo I zemjia. Ti boji dasi bijo atleticar mozda bi bijo poznatij ovako te niko nezna ti fudbal neigras vec pet godina nemoj ti samo pricati o regularnosti prvenstva kako te boga molim.
    (zdravkogf, 30. maj 2020 21:44)


    jeste da je lazar liverpulov prilicni prilican promasaj, ali dosta manje nego grujic. medju njihovim navijacima, najveci liverpulov promasaj je dzon kerol, kupljen od west hema za 40 tada velikih miliona, prodali ga u pola cene vec sledece sezone. ali sveukupno, najveci promasaj smisla je ocigledna cinjenica da svaki fudbaler piše pravilnije od tebe.
     (neutralni felsh, 30. maj 2020 23:10)

    # Link komentara

  79. Regularno ste drugi u zadnje Tri godine!
     (Lemi, 30. maj 2020 23:04)

    # Link komentara

  80. kakav doktor takva i dijagnoza.
    (neutralni felsh, 30. maj 2020 21:10)

    Doktor ti devastirao detinjstvo maleni
    (isprani mozgovi, 30. maj 2020 21:44)


    ne, nego bravar. doktor je mnogo vise devastirao tvoje, impresionirano limenkama.
     (neutralni felsh, 30. maj 2020 23:01)

    # Link komentara

  81. (Objasnjenje, 30. maj 2020 21:26)
    Ako je tako kako kažeš, a nije, kako onda objašnjavaš rezultate derbija u poslednje vreme, odnosnu u sezonama u kojima vi "dominirate"? Kako to da na nekoliko derbija nemate šut na gol? Kako to da su vas sudije više puta spasile poraza na tim derbijima? Kako objašnjavaš cirkus "Inđija", "Voždovac", 95% priajtelsko-revijalnih utakmica u prvenstvu, kako objašnjavaš da je 99% penala sviranih za Zvezdu pri rezultatu 0:0? Ako vam sudija spasi dva boda protiv Partizana, po tri protiv Inđije i Voždovca to je već 8 bodova u tri utakmice. Nemoguće je sve pobeđivati i Partizan gubi bodove, isto kao Mančester, Barsa, Real, Bajern... E sad, pročitaj ponovo svoj komentar i paušalne procene a kod mene ćeš u komentaru videti činjenice. Moram da priznam da ste ipak jači, ali zasigurno ne u igračkom kadru ili na terenu, već ste superiorni u logistici od strane države i vladajuće stranke, jači ste jer je cela vaša ex-uprava u FSS, jači ste jer kontrolišete sudijsku organizaciju, jači ste jer vam se upumpavaju enormna novčana sredstva, jači ste u cinizmu, bezobzirnosti, ali ste zato slabiji na terenu a još slabiji što te vaše "dominantne uspehe i titule" za koje vi ponajbolje znate da se neregularne, pravdate rečima "pa šta - može nam se!!!".
    (resistance, 30. maj 2020 23:00)

    # Link komentara

  82. a da pitamo mateusa,boju,asprogenisa,branu ilića,dmitrovića?
     (tegi debela striptizeta i novica trtoguz, 30. maj 2020 22:58)

    # Link komentara

  83. Za proteklih pet godina razlika je 200 bodova u odnosu na grobare. Pa to ni sve sudije u Evropi ne bi mogle da pokradu u korist Zvezde. Svi objektivni stručnjaci u Srbiji tvrde da je Zvezda ubedljivo naš najbolji klub. Markec se plaši da opet ne bude šamara, Sava ga upozorio. Novinari su najgora fela u sportu. Iznudjuju odgovore od naivnih.
     (miško, 30. maj 2020 22:58)

    # Link komentara

  84. Odakle više suza?!
     (nemesis, 30. maj 2020 22:57)

    # Link komentara

  85. La Casa De Duh Koji Lebdi
     (El Burazer, 30. maj 2020 22:55)

    # Link komentara

  86. Škola Lole Smiljanića, "Neka budu prvi, ako ih nije sramota." A ovamo dvocifrena razlika u bodovima.
     (Nervous Rabbit, 30. maj 2020 22:53)

    # Link komentara

  87. Ne vidim sta bi ove godine moglo biti nereguralno... ali naviklo je to da kuka
     (Dr, 30. maj 2020 22:53)

    # Link komentara

  88. Ima li kraja kmecanju, kuknjavi i teorijama zavere iz Partizana? Ovo je davno preslo granice svakog ukusa
     (Pop, 30. maj 2020 22:51)

    # Link komentara

  89. Ko je ovaj? Simon Vukcevic, Jovetic, Gulan, Ljajic... Markovic.
    Ni sami ne znaju kako su zaigrali fudbal, pa jos i profesonalni, al zato znaju da pricaju o titulama...

    Idi begaj...
    (vuna, 30. maj 2020 22:48)

    # Link komentara

  90. ????
     (mile rizik, 30. maj 2020 22:39)

    # Link komentara

  91. 9
     (mile rizik, 30. maj 2020 22:36)

    # Link komentara

  92. Jel 1999. regularna???
     (mm, 30. maj 2020 22:34)

    # Link komentara

  93. Jel istupate?
    (turista iz Liverpula, 30. maj 2020 22:34)

    # Link komentara

  94. Partizan je ove sezone zasluzio drugo mesto i to je sve sto o fudbalu u Srbiji treba reci.
    Postoji realna opasnost da UEFA ne prizna ovaj sampionat jer nije zavrsen po utvrdjenim pravilima na pocetku takmicenja.Da su proglasili trenutno stanje za konacno,problem ne bi postojao.Ovako moze da se desi da sledece sezone u evrokupovima NEMA srpskih predstavnika.
    (Joffrey, 30. maj 2020 22:34)

    # Link komentara

  95. Kme, kme...
     (Ivan, 30. maj 2020 22:33)

    # Link komentara

  96. Objasnio Markec,ovo nije jasno samo pinkovcima sa severa
    (Hodeks,svojim primitivizmom brukam Srbiju, 30. maj 2020 22:33)

    # Link komentara

  97. Ljudska glupost nema granicu
    (vlado, 30. maj 2020 21:16)

    Bravo..ti si zivi dokaz za to
    (isprani mozgovi, 30. maj 2020 21:54)

    Zaboravio si profesora i Pantica, bez konkurencije su
     (Limar neće doći., 30. maj 2020 22:30)

    # Link komentara

  98. O čemu ovaj !? Šta lupeta uopšte !?
    (JPR24, 30. maj 2020 22:28)

    # Link komentara

  99. Ti si decko spao na to da ne pravis vise razliku ni u ovoj ligi,mani se demagogije i budalastina,pogledaj sta ti se desilo ,i osim para ostao si suplja bukva!
    (ivannyc, 30. maj 2020 22:24)

    # Link komentara

  100. Red je da sportski radnici u Srbiji dignu svoj glas protiv ovog što se dešava u celokupnom srpskom sportu, ne samo u fudbalu. Tu je najvidljivije šta se radi i za koga namešta ali pogledajte samo šta se sve od sportova prekinulo u Srbiji i kako se šampioni proglašavaju samo tamo gde je Zvezda prva. Koroman je smogao snage da o tome pokrene priču, nadam se da će mu se mnogi pridružiti.
     (Nisam čiko ja!, 30. maj 2020 22:24)

    # Link komentara

  101. Izjave fudbalera su cesto vrlo interesantne. Interesantno je videti kako ce uspeti da sklopi recenicu sa svojim fondom reci,cesto bude zestoka borba. Njihovo pricanje srpskog me podseca na to kada ja moram sklopiti recenicu na stranom jeziku. Borba.
    (Lukop, 30. maj 2020 22:22)

    # Link komentara

  102. propali fudbaler dao veoma mudru izjavu... frustracije drmaju, samo tako....neka boli, i treba da vas boli ...
     (gg, 30. maj 2020 22:21)

    # Link komentara

  103. Mala anketa,ko je glavni RSB bot zaduzen za B92...+ za "isprani mozgovi"...
    - za "mladici borovi devojke jele"...hvala na vasim glasovima.
    (Hover Ghost, 30. maj 2020 22:19)

    # Link komentara

  104. Ja znam da je regularno a isto tako znam da svo zlo u nasem fudbalu dolazi od vas nesreco sram te bilo.
    (Zvezdan, 30. maj 2020 22:19)

    # Link komentara

  105. Na stranu to za Zvezdu, necu da se ukljucujem u nepotrebnu raspravu i ispoljivanje kompleksa,ali da li je realno da ne moze da poveze 5 reci u recenici da imaju smisla, koliko je nepismen, fond reci 200.
    (Opou, 30. maj 2020 22:19)

    # Link komentara

  106. Ako titula nije regularna, zašto prvo čestitaš Zvezdi? Čemu to licemerje od jednog mladog sportiste? Šta ti to znači "na njima je to"? Možeš li da pogledaš u oči fudbalerima Zvezde posle ove izjave? Ili te toliko zloba izjeda, da te baš briga? Ako ne umeš nešto pametno da kažeš, bolje da prećutiš! Jel ti stvarno misliš da je Partizan prikazanim igrama zaslužio titulu?
    (komentator, 30. maj 2020 22:15)

    # Link komentara

  107. Bravo Lazare legendo
     (Srbin, 30. maj 2020 22:11)

    # Link komentara

  108. Вратите толета да буде “регуларно”.. бедници
    (КШЦЗ!, 30. maj 2020 22:09)

    # Link komentara

  109. Nije bilo regularno! Računa se od 20 boda razlike, pa naviše!! Ovo nema nigde, tričavih 11 boda prednosti, i odmah prvak!!
    (SAŠA FRANKFURT, 30. maj 2020 19:51)

    U Engleskoj PL, Liverpul ima 25 bodova više od drugoplasiranog Sitija, ali im titula neće biti dodeljena dok se ne odigra i poslednja utakmica. To se zove regularnost, a ovo je prekrajanje propozocija takmičenja, po tome kako odgovara mezimici. Da je Partizan prvi, verovatno bi kao i u košarci prvenstvo bilo suspendovano.
     (Del Piero#10, 30. maj 2020 22:08)

    # Link komentara

  110. Ako je tako kako kažeš, a nije, kako onda objašnjavaš rezultate derbija u poslednje vreme, odnosnu u sezonama u kojima vi "dominirate"? Kako to da na nekoliko derbija nemate šut na gol? Kako to da su vas sudije više puta spasile poraza na tim derbijima? Kako objašnjavaš cirkus "Inđija", "Voždovc", 95% priajtelsko-revijalnih utakmica u prvenstvu, kako objašnjavaš da je 99% penala sviranih za Zvezdu pri rezultatu 0:0? Ako vam sudija spasi dva boda protiv Partizana, po tri protiv Inđije i Voždovca to je već 8 bodova u tri utakmice. Nemoguće je sve pobeđivati i Partizan gubi bodove, isto kao Mančester, Barsa, Real, Bajern... E sad, pročitaj ponovo svoj komentar i paušalne procene a kod mene ćeš u komentaru videti činjenice. Moram da priznam da ste ipak jači, ali zasigurno ne u igračkom kadru ili na terenu, već ste superiorni u logistici od strane države i vladajuće stranke, jači ste jer je cela vaša ex-uprava u FSS, jači ste jer kontrolišete sudijsku organizaciju, jači ste jer vam se upumpavaju enormna novčana sredstva, jači ste u cinizmu, bezobzirnosti, ali ste zato slabiji na terenu a još slabiji što te vaše "dominantne uspehe i titule" za koje vi ponajbolje znate da se neregularne, pravdate rečima "pa šta - može nam se!!!".
    (resistance, 30. maj 2020 22:04)

    # Link komentara

  111. Da li treba da bodovna razlika izmedju Zvezde i ovih bude 50 pa da shvate da su drugi?
    (Sone, 30. maj 2020 22:03)

    # Link komentara

  112. Šampion u košarkaškoj ABA ligi ne može da se proglasi bez odigranog plej-ofa, prema stanju na tabeli, gde je Partizan kolo pre kraja osigurao prvo mesto, ali zato u fudbalu može i bez plej-ofa. Zvezda ima 11 bodova više od Partizana, sa plej-of mečevima ostalo bi još 30 bodova u opticaju. Sve i da ne kiksnu ni jednom u poslednja tri kola ligaškog dela, u opticaju ostaje 21 bod, dakle morali bi da osvoje još 11 bodova da obezbede titulu. Da li je ona regularno ovo što se dešava u ping pong ligi? U Engleskoj, Liverpulu je ostalo da osvoji još četiri boda do titule, ali im je niko neće gurnuti ovako u ruke, već će morati na terenu da je zarade. Ovde pokušava da stvore neki privid regularnosti, iako je sasvim jasno da je ovo sve osim regularnog. Ali eto im je titula. Mi ćemo se zadovoljiti time da ih još jednom zgazimo u Kupu i pokažemo im koliko su "najbolji" u Srbiji.
     (Del Piero#10, 30. maj 2020 22:01)

    # Link komentara

  113. "Ps: Kosarka jsd partizan 4 titule do '92 ,Zvezda 12 pa sad vidite grobari ko je bio i ostao institucija.Tuzno je biti navijac partizana..."
    (Vlada, 30. maj 2020 20:46)

    Kako te bre nije sramota?
    Da li si proverio kada ste osvojili prvih 10 titula? Od 1945. godine 10 titula za redom! Sto iz zezanja kaze moj cale "tada su obruci bili od kontejnera za ono trouglasto (tetrapak) mleko" i igralo se na betonu.
    "institucija"??? Nemoj vise da se brukas...
    (LondonCalling, 30. maj 2020 21:58)

    # Link komentara

  114. Ljudska glupost nema granicu
    (vlado, 30. maj 2020 21:16)

    Bravo..ti si zivi dokaz za to
     (isprani mozgovi, 30. maj 2020 21:54)

    # Link komentara

  115. Nije regularno, regularno je samo, i samo kada Partizan nesto osvoji.
     (Dosadni ste vise, 30. maj 2020 21:54)

    # Link komentara

  116. Svi znamo da nije, moj Markec. Ali tako ti je to u napredoj Srbiji.
     (Vladika, 30. maj 2020 21:52)

    # Link komentara

  117. Jadan Partizan. U svakom sportu su najbolji, ali mrska Zvezda uvek bolje prodje zbog zakulisnih radnji. Kokeza, Ceferin, Danilovic, Bartomeu...Svi oni namestaju za Zvezdu.
    (DrMr, 30. maj 2020 21:30)

    Znaci prvaci ste i u kosarci? Cestitam.
     (Udbasi Krcunovci Golootocani sprdam se sa vama, 30. maj 2020 21:50)

    # Link komentara

  118. kakav doktor takva i dijagnoza.
    (neutralni felsh, 30. maj 2020 21:10)

    Doktor ti devastirao detinjstvo maleni
     (isprani mozgovi, 30. maj 2020 21:44)

    # Link komentara

  119. Koji je ovaj markovic de on igra u kom klubu on mi nije poznat. Sad sam se setio toje onaj naj veci promasaj liverpula. Sine nemoj se ti samo javjiati i pricati o fudbalu ti fudbal ste ko nebo I zemjia. Ti boji dasi bijo atleticar mozda bi bijo poznatij ovako te niko nezna ti fudbal neigras vec pet godina nemoj ti samo pricati o regularnosti prvenstva kako te boga molim.
    (zdravkogf, 30. maj 2020 21:44)

    # Link komentara

  120. Verovatno je bolji onaj mali grbo od 2mil EUR, heheh, simpatični panteru
    (Salaso, 30. maj 2020 21:23)

    Glupo je da ti nekoga ismevas zbog fizickih mana...samo ti ne, jel tako uplakani ?
     (isprani mozgovi, 30. maj 2020 21:42)

    # Link komentara

  121. Placi mala placi...
    (jap, 30. maj 2020 19:48)

    A ti levaticu sjedi za tastaturom i laprdaj, neka ti raste ego jer zivis od njega. Jado mali
    (ArthurDent, 30. maj 2020 21:38)

    # Link komentara

  122. Kazniti ga suspenzijom na godinu dana!!
     (DELIJE brcko, 30. maj 2020 21:38)

    # Link komentara

  123. E mucenik.
     (Azer, 30. maj 2020 21:33)

    # Link komentara

  124. smesan si deckoo
     (jojito, 30. maj 2020 21:32)

    # Link komentara

  125. Jadan Partizan. U svakom sportu su najbolji, ali mrska Zvezda uvek bolje prodje zbog zakulisnih radnji. Kokeza, Ceferin, Danilovic, Bartomeu...Svi oni namestaju za Zvezdu.
     (DrMr, 30. maj 2020 21:30)

    # Link komentara

  126. kme
    (sasa, 30. maj 2020 21:28)

    # Link komentara

  127. I ti si Lazare fudbaler tako je kako je... A da li znas da igras fudbal? To je na tebi...
     (Aleksandar, 30. maj 2020 21:28)

    # Link komentara

  128. Propali iskompleksirani fudbaler...
    (Nemanja, 30. maj 2020 21:26)

    # Link komentara

  129. Naravno da nije regularno, ali njima je draže ovako nego da je osvoje na terenu. Da li neko pominje danas Indjiju, Radnik, Voždovac, sklanjalice ostalih timova, dok se ti isti lome protiv Partizana, izmisljene penale koji se ne mogu ni pobrojati Itd.
    Koga briga za te stvari sada, oni slave titulu bas kao i 2019,2018,2016,2014; SVAKA je bila lažna, svaka.
    Njima je Terzic legenda, oni slave namestene utakmice i prvenstvo. Takvi ljudi nemaju stida i sa njima ne treba polemisati ali ne treba ni cutati.
    Za ovo sto rade mora da se zna!
    (Realno, 30. maj 2020 20:37)

    Vidi ovako,zemljace...ako je nesto bilo neregularno,onda su to bile one Toletove titule,kada su vam se svi sklanjali.Sada, kada vecina klubova igra posteno protiv vas,vama to smeta.Niko ne gine,samo igraju kako se igra i vi ih ne mozete pobediti i to ne svi jer i dalje imate svoje filijale.Da je razlika bod ili dva pa da razumem tvoje frustracije ali svake godine je dvocifrena razlika,isla i preko 30+ bodova i zar ti to ne govori nadmoc.U LS nas niko ne gura,ne sklanjaju nam se u kvalifikacijama pa prolazimo i uspemo da pobedimo po jednu utakmicu,koju vi nikada niste i necete.Zvezda je znatno kvalitetnija od svih i to se jasno vidi a ti ces se uveriti u kupu,uskoro.Nadam se da nece suditi grobari Jovanovic ili Grujic da vas poguraju,kao nedavno a u poslednjem derbiju niste sutnulina gol.
    (Objasnjenje, 30. maj 2020 21:26)

    # Link komentara

  130. Zvezda je osvojila titulu, da li je bila regularna? Pa pogledaj bodove mamtematičaru besni.
     (Mile, 30. maj 2020 21:24)

    # Link komentara

  131. Igrač odluke. Pravi razliku. posebno na računu Partizana ... pre njegovog dolaska su imali i više para i više bodova.
    (Jack, 30. maj 2020 20:59)
    Verovatno je bolji onaj mali grbo od 2mil EUR, heheh, simpatični panteru
     (Salaso, 30. maj 2020 21:23)

    # Link komentara

  132. Što ste onda izašli na teren danas?
     (Ilija Dukić, 30. maj 2020 21:20)

    # Link komentara

  133. @sta uradi...
    Lik vas je ugasio i lepo vam rekao da niko ne moze da zabrani fmp-u kako ce se zvati. I jos ga velicate do nivoa idolopoklonstva.
     (vlado, 30. maj 2020 21:18)

    # Link komentara

  134. @kostolomac
    Ko je hteo da igra a ko je pobegao i iskoristio koronu opste je poznato i ti umesto da cutis ti se jos javlja. Ljudska glupost nema granicu
     (vlado, 30. maj 2020 21:16)

    # Link komentara

  135. @miskec
    A vlasnik dva kluba u aba i srpskoj ligi je ko?
     (vlado, 30. maj 2020 21:14)

    # Link komentara

  136. Regularno?,Ama sto posto.
     (nikola, 30. maj 2020 21:14)

    # Link komentara

  137. Što bi Prof. Dr Nebojša Čović rekao bolest je kod njih dugo trajala samim tim će i lečenje, sportski pozdrav ...
    (Šta uradi to Nolane Smithe tog 25.04.2014. ??!, 30. maj 2020 20:45)


    kakav doktor takva i dijagnoza.
     (neutralni felsh, 30. maj 2020 21:10)

    # Link komentara

  138. Ma partizani cele godine prvi na tabeli.... vode celo prvenstvo i sad u završnici CZ penalom u 98.minutu preote itulu za bod....ha ha ha....

    Eeeeeej do malopre razlika bila 14 bodova ....
     (Rocky, 30. maj 2020 21:10)

    # Link komentara

  139. Nije regularno,sine...navikla vas je Zvezda, poslednje dve sezone da razlika bude 20+ bodova a sada je samo 11 i smatram da nije regularno.Moralo je to vise da bude,s obzirom na kvalitet ekipa ali mozda su ljudi planirali u plej of da vam pobegnu toliko ali ste imali srece.
    (Objektivno, 30. maj 2020 21:09)

    # Link komentara

  140. Al ce da padaju šamari.
    (lmLuka, 30. maj 2020 21:07)

    # Link komentara

  141. nije im prvi put
     (Mad Max, 30. maj 2020 21:06)

    # Link komentara

  142. Igrač odluke. Pravi razliku. posebno na računu Partizana ... pre njegovog dolaska su imali i više para i više bodova.
     (Jack, 30. maj 2020 20:59)

    # Link komentara

  143. Da je ovo prvenstvo bilo regularno gospodine markoviću vi bi završili na petom mesto,mada kako ste igrali I to bi bilo previsok plasman,tako da džaba kukate i tim kukanjem pokušavate da se dodvorite navijačima,manje splavarite a više trenirate i igrajte fudbal pošto ste ozbiljno igrali fudbal zadnji put pre 5-6 godina.
     (Suarezinjo, 30. maj 2020 20:56)

    # Link komentara

  144. Koroman dobi 6 meseci suspsenzije za sličnu izjavu, videćemo da li FSS ima m... moć da kazni i ovoga.
    (Sofronije, 30. maj 2020 20:55)

    # Link komentara

  145. Decko... imate 11 bodova manje, u cemu je problem???
    (Delija ZH, 30. maj 2020 20:12)


    Problem je sto se u ozbiljnim ligama IGRA fudbal ili ce se igrati, znaju se termini. Ima da se preznojis i zasluzis po pravilima a ne po pravilioma koja su promenjena ?To je problem, pa ti vidi kakva je ova ping pong liga..A o ostalim sportovima u ovoj zemlji necu ni da pricam. Tamo je sve uradjeno u korist CZ. Znaci SVE. Komentari onih koji pisu protiv svega toga , pisu navijaci koji nisu budale. Svi mi to sve vidimo. Jedino se vi pravite da vam nesto nije jasno? Vi ste naivni? Ajde, prokomentarisi sta se sve uradilo u ostalim sportovima? Da li je to bilo na vodu i u korist Partizana ili CZ? Gde je Partizan bio prvi ili se CZ spasavala da ne ispadne je zamisli, prekinuto prvenstvo, pojela maca, ne vazi se?
    (777, 30. maj 2020 20:53)

    # Link komentara

  146. da li su vasih sedam u nizu regularne ,zapitaj se , a svake sezone po polovina utakmica prijateljskih .
    (Ernesto ce, 30. maj 2020 19:47)

    Jel se tu i derbiji računaju s obzirom da smo vas redovno drali ??
    (The Dictator, 30. maj 2020 20:53)

    # Link komentara

  147. Ivan@ navedeni su sportovi gde je odluceno o prvenstvu kako je odgovaralo zvezdi. Naravno, tebi je sprdnja jer si navijac zvezde. Vidis li da nam se raspada zemlja, u svim oblastima pa i u sportu jedan covek ima potpunu kontrolu. Cela nacija prica o 100 eura, ej nepunih 12000 dinara, koje cemo naravno vratiti kroz povecane racune i poreze. Na sta smo spali. Ponovicu, Srbijo tugo.
    (optimus, 30. maj 2020 20:52)

    # Link komentara

  148. Sve se vidi u Evropi.
     (0:6, 30. maj 2020 20:51)

    # Link komentara

  149. Devedesetih, najmracnijih godina u Srbiji po svim pitanjima jedan klub dominira i u fudbalu i u kosarci!
    Vise od pola sto direktora, sto vlasnika fudbalskih klubova u istom rangu sede u UO tog kluba na celu sa cuvenim Dzombom vlasnikom FK Kula, koja je, da ne poverujete posle rovoske borbe gubila bukvallno svaku utakmicu protiv FK Partizan!
    U kosarci, predsednik KSS u isto vreme predsednik KK Hemofarm i potpredsednik KK Partizan!
    Nocu saziva sednice KSSa na kojima licencira otete igrace za KK Partizan!
    I sve bilo regularno!
    Kako vas nije sramota?
    (Miskec, 30. maj 2020 20:48)

    # Link komentara

  150. Joj šta im radiš Lazare IoI
     (Nisam gledao., 30. maj 2020 20:48)

    # Link komentara

  151. Partizan uvek bio drugi klub u Srbiji posle Zvezde.Nakupili se titula na brzaka posle raspada Jugoslavije a pre su imali i one 2 Sajberove koje racunaju.U jednom momentu pocetkom 2000 ih ( a svet nepostoji samo od tad) bili su prvaci u svim mogucim sportovima tada je sve bilo regularno,jel?Ma ti si samo mali partizan...

    Ps: Kosarka jsd partizan 4 titule do '92 ,Zvezda 12 pa sad vidite grobari ko je bio i ostao institucija.Tuzno je biti navijac partizana...
     (Vlada, 30. maj 2020 20:46)

    # Link komentara

  152. Grobari, imate priliku da osvojite kup. Igra se. A mozda bi voleli da se ne igra. Ili ipak da se igra. Ili ne igra.
    (kostolomac, 30. maj 2020 20:46)

    # Link komentara

  153. Što ne ponište prvenstvo?
     (Miša, 30. maj 2020 20:45)

    # Link komentara

  154. Što bi Prof. Dr Nebojša Čović rekao bolest je kod njih dugo trajala samim tim će i lečenje, sportski pozdrav ...
     (Šta uradi to Nolane Smithe tog 25.04.2014. ??!, 30. maj 2020 20:45)

    # Link komentara

  155. E ako je on doveo u pitanje regularnost lige...
     (boxx, 30. maj 2020 20:45)

    # Link komentara

  156. Ako sumnja u regularnost gde je njegov klub zaostajao 11bodova, nek nam odgovori jel bila onda regularna njihova titula 1999?
    (HerSascha, 30. maj 2020 20:44)

    # Link komentara

  157. Kosarka: Partizan prvi, prekida se Aba liga, kao i Superliga Srbije.
    Fudbal: zvezda prva, igraju se jos 4 kola, BEZ PLAY-OFFa, da bi i teoretski bili prva.
    Rukomet: zvezda poslednja kolo pre kraja, sledi ispadanje, ponistava se prvenstvo.
    Hokej: zvezda prva u seniorima, prekida se prvenstvo, ali se racuna trenutni plasman. Partizan prvi u juniorima, prvenstvo se prekida i ponistava.
    Futsal: zvezda prva, prvenstvo se prekida ali se racuna postignut rezultata. Srbija je vec godinama cigansla mahala postala. Srbijo, tugo.
    (optimus, 30. maj 2020 20:03)

    A u bocanju ko je prvi? Ako je i tamo zvezda, onda je i definitivno CIA umesala prste, mozda i vanzemaljci, i oni su mi sumnjivi.
    (Ivan, 30. maj 2020 20:23)



    Odgovori coveku i kazi da li je to istina? Ne lupaj gluposti.
    (111, 30. maj 2020 20:43)

    # Link komentara

  158. Ernesto ce
    Sto nas onda vi niste pobedili 4 goidne zaredom u derbiju u tih 7 sezona i pokazali da ste bolji?
    Ne možete tu činjenicu da osporite
     (Realno, 30. maj 2020 20:42)

    # Link komentara

  159. Samo kad bi znao koliko se mi sekiramo kad vi pricate o Partizanu.
     (By Gy, 30. maj 2020 20:42)

    # Link komentara

  160. Hahahahah pa sinovii sami ste krivi.
    Da je tri boda razlike pa i da se pitas da li je zasluzeno.Gubite bodove po surdulici i onda zvezda kriva.
    (beograd, 30. maj 2020 19:51)

    Pa lepo je dečko rekao jasno i glasno. Da je regularno kao što nije i vi bi gubili bodove i u Surdulici, i u Nišu, Subotici... ali to je nemoguće ne zato što ste vi previše dobri (videlo se po derbijima koliko ste u stvari dobri), već što nije sve regularno kako Mare kaže.
     (panter pudlica, 30. maj 2020 20:41)

    # Link komentara

  161. Propali igrač bi preko naše Zvezde da se čuje za njega, dečko veze sa fudbalom nema ne igra već 4 godine vucara se po b timovima i ta je izjava da bi se prodao! Žali bože!
     (skeva, 30. maj 2020 20:41)

    # Link komentara

  162. (Ivan, 30. maj 2020 20:23)

    Demantuj ga ako nije u pravu!!!
    (Loznica, 30. maj 2020 20:40)

    # Link komentara

  163. Hahahaha eto reče lazar marković dečko koji je zadnji put ozbiljno sutnuo loptu kad je prošli put bio u partizanu pre x godina,svaki amater u 5 ligi je spremniji i bolji od njega i sad je jako bitno i odjeknuce sta je on reko,I onako my je to napisano al jadan nije uspeo da zapamti ceo tekst hahaahah
     (krle, 30. maj 2020 20:40)

    # Link komentara

  164. samo nek se osvrne na rezultate svog tima
     (Sneška, 30. maj 2020 20:40)

    # Link komentara

  165. HOĆEMO TOLE SUPER REGULARNU LIGU!
     (Grobari Železnik, 30. maj 2020 20:39)

    # Link komentara

  166. U fudbalu niste se borili za titulu nego za 2.mesto. I da se igra kompletno prvenstvo nista ne biste uradili jer 2 kola odigrate dobro 4 lose. U EL zvezda se skoro nista ne pita, odluke su doneli najveci klubovi i niko nema primedbu osim partizana(koji i nije clan EL ). Ovo sto radite je sramota , brukate se, niste uopste bili tema razgovora na sastanku EL,krivite vaseg ostoju sto vas je napalio na nesto nemoguce. Bratite film kako ste igrali fudbalsko prvensrvo pa onda krivite druge. Ajde da vidimo ko je sledeci partizanovac koji ce javno kukati i zapomagati...Na koga tipujete?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dalibor, 30. maj 2020 20:24)


    Cekaj, cekaj malo? Zasto i ja ne mogu ili Lazar da kazem, sta bi bilo kad bi bilo, nego su se u toku sezone promenila pravila i to je regularno?? Pa cekaj, vasa legenda Covke rece da bi sve osvojili a bili treci na tabeli ABA i 14 u EL?? E tu bi usli u 8? Sta bi bilo kad bi bilo?? Dragu se bre prvenstva normalno igraju, razmisli a kod nas sam vidis..
    (ccc?, 30. maj 2020 20:39)

    # Link komentara

  167. Lepo rece bjekovic da se jsd priprema za narednu sezonu i ovi medijske propracene izjave su samo deo tog plana da se pritiscima van terena uzme titula
     (yorker, 30. maj 2020 20:39)

    # Link komentara

  168. sve lige du se menjale ili ce se tek menjati, pobogu svet je stao .... klubovi sednu i dogovore se sta su nova pravila ako nema koncenzus nema takmicenje ..
    (malinar, 30. maj 2020 20:39)

    # Link komentara

  169. Jao strašno!

    Što li ću sad?

    Moraću "pročitati" pola jedne stranice bilo kog stripa Alan Ford kako bih prevazišao depresiju usled ove tragedije!
    (Bojko, 30. maj 2020 20:39)

    # Link komentara

  170. Naravno da nije regularno, ali njima je draže ovako nego da je osvoje na terenu. Da li neko pominje danas Indjiju, Radnik, Voždovac, sklanjalice ostalih timova, dok se ti isti lome protiv Partizana, izmisljene penale koji se ne mogu ni pobrojati Itd.
    Koga briga za te stvari sada, oni slave titulu bas kao i 2019,2018,2016,2014; SVAKA je bila lažna, svaka.
    Njima je Terzic legenda, oni slave namestene utakmice i prvenstvo. Takvi ljudi nemaju stida i sa njima ne treba polemisati ali ne treba ni cutati.
    Za ovo sto rade mora da se zna!
    (Realno, 30. maj 2020 20:37)

    # Link komentara

  171. Tako mlada, već sve zna..
    (Jugoslovenka, aha, 30. maj 2020 20:35)

    # Link komentara

  172. Crno bela spin masinerija.
     (yorker, 30. maj 2020 20:35)

    # Link komentara

  173. Koga briga sta Markovic kaze?
    (ixi, 30. maj 2020 20:34)

    # Link komentara

  174. Cisto I regularno sve “Ovoga mi Krsta”
    (Hawaii, 30. maj 2020 20:32)

    # Link komentara

  175. Ni jedna titula partizana nije regularna i to misli 99% navijaca zvezde i to je prosto na vama
     (Istina, 30. maj 2020 20:32)

    # Link komentara

  176. ja sam navijac partizana,po meni je regularno ako ne ulazimo u detalje-kako su osvojeni pojedini bodovi,sudjenje...partizan je mnogo kiksao,cak i previse za nasu ligu.igrali smo mnogo bolje evropu,ali ako vec nisu ponistili prvenstvo u fudbalu mogli su i aba ligu uvaziti na osnovu trenutnog plasmana a sve ostalo je neregularno.malo je cudno da neki slave titulu za vreme korone a drugi ne.da je zvezda prva na tabeli,a partizan drugi sa naprimer sa 1 bodom zaostatka i da se igra derbi garant bi ponistili fudbalsko prvenstvo i proglasili zvezdu prvakom.nekako se zna da se ovih zadnjih godina sve steluje zvezdi i kako njima odgovara,to nije nikakva tajna,to znaju i zvezdasi...ali boze moj zivot tece dalje sport je to,ja sam prezadovaljan kako su igrali kk i fk partizan ove sezone.bili smo borbeni na svaku utakmicu i nigde se nismo obrukali,mozda smo malo zakazali u mancesteru ali tuku oni i mnogo jace i bogatije klubove.mi smo crno beli ratnici i ovu sezonu nam netrebaju pehari,odradili ste max sve moguce koliko nam je dozvoljeno.mi smo klub koji uvek ide sa nekim teskocama.bravo
    (nesa80, 30. maj 2020 20:31)

    # Link komentara

  177. Pa nema sanse da je regularno ,a da partizan nije prvi.
    (hahaha, 30. maj 2020 20:29)

    # Link komentara

  178. Čekaj, kukate i u košarci i u fudbalu???
    A kukali biste i da je fudbal prekinut kao i košarka. Pa vama se ne može ugoditi.
     (qwerty, 30. maj 2020 20:28)

    # Link komentara

  179. Titula regularno osvojena sa osamnaesterca.
    (terza1., 30. maj 2020 20:27)

    # Link komentara

  180. Ako se propozicije takmičenja promene u toku, naravno da je regularnost upitna. To kažem kao neutralni posmatrač.
     (Mitar, 30. maj 2020 20:25)

    # Link komentara

  181. Poštenjačine, ne poznasmo vas... :-))
     (Don 'Wardaddy' Collier, 30. maj 2020 20:25)

    # Link komentara

  182. U fudbalu niste se borili za titulu nego za 2.mesto. I da se igra kompletno prvenstvo nista ne biste uradili jer 2 kola odigrate dobro 4 lose. U EL zvezda se skoro nista ne pita, odluke su doneli najveci klubovi i niko nema primedbu osim partizana(koji i nije clan EL ). Ovo sto radite je sramota , brukate se, niste uopste bili tema razgovora na sastanku EL,krivite vaseg ostoju sto vas je napalio na nesto nemoguce. Bratite film kako ste igrali fudbalsko prvensrvo pa onda krivite druge. Ajde da vidimo ko je sledeci partizanovac koji ce javno kukati i zapomagati...Na koga tipujete?
     (dalibor, 30. maj 2020 20:24)

    # Link komentara

  183. Isti sablon ponašanja i na jednoj i na drugoj strani. Dok je Tole bio predsednik zvezdasi su kukali kao sinji kukavci, a sada dok je Kokeza kmece partizanovci. Varaju i jedni i drugi. Jedino resenje je privatizacija, i to pod hitno!
     (vlado, 30. maj 2020 20:24)

    # Link komentara

  184. Ni jedna titula partizana nije regularna i to misli 99% navijaca zvezde i to je prosto na vama.
     (Istina, 30. maj 2020 20:24)

    # Link komentara

  185. Колико времена, укупно, је Партизан провео на водећој позицији у протеклих пет сезона, рачунајући и ову? Свеукупно око месец дана, 2017. године, када су у плеј офу претекли Звезду и захваљујући подели бодова освојили титулу. У три сезоне нису ниједном били први на табели и, упркос томе, оспоравају Звезди титулу. Невероватно заиста.
    (А. Б., 30. maj 2020 20:24)

    # Link komentara

  186. Samo kad je '99. sve bilo regularno...
    (One night in May, 30. maj 2020 20:01)


    ipak vise nego '46. :)
     (neutralni felsh, 30. maj 2020 20:23)

    # Link komentara

  187. Kosarka: Partizan prvi, prekida se Aba liga, kao i Superliga Srbije.
    Fudbal: zvezda prva, igraju se jos 4 kola, BEZ PLAY-OFFa, da bi i teoretski bili prva.
    Rukomet: zvezda poslednja kolo pre kraja, sledi ispadanje, ponistava se prvenstvo.
    Hokej: zvezda prva u seniorima, prekida se prvenstvo, ali se racuna trenutni plasman. Partizan prvi u juniorima, prvenstvo se prekida i ponistava.
    Futsal: zvezda prva, prvenstvo se prekida ali se racuna postignut rezultata. Srbija je vec godinama cigansla mahala postala. Srbijo, tugo.
    (optimus, 30. maj 2020 20:03)

    A u bocanju ko je prvi? Ako je i tamo zvezda, onda je i definitivno CIA umesala prste, mozda i vanzemaljci, i oni su mi sumnjivi.
    (Ivan, 30. maj 2020 20:23)

    # Link komentara

  188. Reče to viječni talenat, jako bitno, dupla kruna u najavi ??
     (neko, 30. maj 2020 20:22)

    # Link komentara

  189. Ma šta će odjeknuti? Ove besmislice koje je frustrurani Marković izjavio? Hahahahaha! Pa to veze s vezom nema, i on sam to zna! Čuj, "na njima je" da li je regularno! Jok nije regularno! Prosipali su bodove gde su stigli, mlatili su ih redom i baš ta Mladost u Lučanima, i Napredak u sred Humske, itd, itd i on kuka na neregularnost hahahaha! Plus iks utakmica koje su dobijali ili izjednačavali u 100. minutima sudijskih nadoknada i iz poklonjenih penala! I opet imaju 11 bodova manje od Zvezde! I on priča o neregularnosti hahahaha! Kako li ga nije sramota pitam se! Čoveče pa vi ste bre danas treći tim Mladosti iz Lučana pobedili sa 4:1 i to u jednom trenutku Mladost je na 2:1 za vas imala nekoliko šansi za izjednačenje, bila je egal sa vama u prvom poluvremenu, treći tim Mladosti sa 5 mladića debitanata je bio egal sa vama u prvom poluvremenu i ti pričaš da ste nezasluženo drugi! Kako te nije stid? Brukama Partizana nigde kraja! Mene velikog zvezdaša sramota od ovih Lazarevih izjava zaaista!
    (Oposum, divna životinjica, 30. maj 2020 20:22)

    # Link komentara

  190. Tako je, "klimav taj jedan bod", a i trava visoka... ??
    (RRUSS, 30. maj 2020 20:21)

    # Link komentara

  191. #Evo još jednoga poštenjačine koji nigde van ove zemlje nije mogao da izgradi karijeru niti da se naigra pa mora malo pažnje da traži tabloidnim izjavama...

    Idealan partner Loli Smiljaniću za splavarenje, pošto je reč o podjednako "kvalitetnim" fudbalerima...

    Sva sreca vi imate kvalitetne...igraca koji je licerpulu dao dva komada ne mozete za prodate za milion. Da nema kombine kineza i arapa, i piksija,
    (Bob, 30. maj 2020 20:20)

    # Link komentara

  192. Ovaj Markovič se pravi lud kao,da se rodio juče a odigrao več gomilu naštimanih utakmica pa to se radi i u omladincima partizana da nebi u našoj ligi samo se menjaju ko kad može više imati klubovima,da plati od oba naša bliznaka pa markovič je igrao u partizanu kad su uzeli nameštenu titulu.
    (slaviša šmigič, 30. maj 2020 20:20)

    # Link komentara

  193. @billy Billy koraci...
    Covek ima nik kojim se dici prevarom kojom su uzeli titulu. Cega se pametan stidi, budala se ponosi!
     (vlado, 30. maj 2020 20:19)

    # Link komentara

  194. Ma bravo majstore!! Koliko ti je samo vremena trebalo da ovo smislis? Ili ti je to 'profa' pomogao? Hmm...?
     (Lucky, 30. maj 2020 20:19)

    # Link komentara

  195. Ma u pravu si fudbalerčino. Svako prvenstvo koje Partizan ne osvoji je neregularno. I ta stara dobra fora da krivicu prebaciš na drugog jer si nesposoban. Osoba će uvek pokazati svoje pravo lice u porazu.
     (Smeh, 30. maj 2020 20:18)

    # Link komentara

  196. @Ernesto ce
    Два податка за тебе: 1. Током тих 6 у низу, више је пенала свирано за Звезду него за Партизан. 2. У дербијима смо вас тих година драли као Муса јарца.
    (Макс, 30. maj 2020 20:18)

    # Link komentara

  197. Samo imajte na umu da je partizan prvi u fudbalu liga bi se ponistila 1000000%.

    Rukomet kolo pred kraj zvezda ispala - ponisteno
    Hokej prva na tabeli - osvojila
    Hokej mladje kategorije partizan svuda ubedljivo prvi - ponistena
    Kosarka - ponistena

    Cekamo ostale sportove.
    (Utin, 30. maj 2020 20:16)

    # Link komentara

  198. Sta ce odjeknuti? Pa oni su govorili da je neregularna titula zvezde i prethodne 2 sezone kada je bilo 30 bodova razlike, a nece sada kada je samo 11...
    (Ivan, 30. maj 2020 20:13)

    # Link komentara

  199. Regularno a ako nije onda mi jos draza!!!
    (georgije, 30. maj 2020 20:12)

    # Link komentara

  200. Decko... imate 11 bodova manje, u cemu je problem???
    (Delija ZH, 30. maj 2020 20:12)

    # Link komentara

  201. Jel bas pravilo da fudbaleri moraju da budu ovoliko "pametni".. kad se setim onog Ergica i koliko je on zalutao medju ove nesretnike.
     (Lars, 30. maj 2020 20:10)

    # Link komentara

  202. 2002.godine Zvezda pobedila na Jna sa 3:0, golove dali Vidić, Bogavac i Milovanović a Partizan prvak na kraju. Niste rekli da Zvezda zaslužuje titulu zato što vas je ubedljivo pobedila na vašem terenu.
    Ili polufinale kupa 2011. Na maraka i 2:0 za Zvezdu a na Jna 3:0 za Zvezdu. Ukupno 5:0. Tih godina ste šest puta uzastopno bili prvaci. I pored petarde niko od vas nesreće da se odricete titule jer je Zvezda pokazala u međusobnom susretu ko je mnogo bolji.
    ZATO TIŠINA....
     (realan zvezdas, 30. maj 2020 20:10)

    # Link komentara

  203. Kao prvo titula je aposlutno regularna,sto,da ne bi Partizan stigao minus 11 u plej ofu.Kao drugo nemaju svi pamcenje kao zlatna ribica da se ne secaju 99 na primer,a ima jos primera kroz istoriju kako je FKP uzimao titule za zelenim stolom,ova Zvezdina cak nije za stolom.Tako da su ovo samo spinovi da se opravada nesposobnost ili cak udalji od pisanja kako mu je trener dobio samare.Bolje u FKP, a i Srbiji time da se bavimo
    (czbg, 30. maj 2020 19:49)


    pa dobro, 1946. je uzeta za crveno-belim stolom :)
     (neutralni felsh, 30. maj 2020 20:10)

    # Link komentara

  204. Ovo je spin Pantica, izrezirano, tj naredjeno mu je da ovo izjavi, gebels skola. Sad mi treba da mu odgovorimo na ovu provokaciju ali nadam se da iz kluba nece reagovati na gluposti.
     (Goxy, 30. maj 2020 20:10)

    # Link komentara

  205. A da ste vi prvi onda bi bila najregularnija na svetu celo prvenstvo ste u debelom minusu i imate obraza da nesto komentarisete sramota
     (delije KiM, 30. maj 2020 20:09)

    # Link komentara

  206. Biće regularno, za 4 godine.
     (Nisam čiko ja!, 30. maj 2020 20:08)

    # Link komentara

  207. To je tsj fer plej, taj partizanski moral.
     (klasika, 30. maj 2020 20:08)

    # Link komentara

  208. Kao zvezdas moram da kazem da nije. Zvezda je imala ogromnu pomoć sudija i ekipe du se bukvalno plašile ds je napadnu. To pokazuje indirektno igre u Evropi i derbiji gde je Zvezda sutnuls dvs puta u okvir gola u obe utakmice. Na primer Genk je bio vrlo loš u LS ali završio je osmi u prvenstvu. A Zvezda koja je takođe igrala katastrofa, imala je samo tri kiksa u prvenstvu. Pametnom dosta.
    (Aron, 30. maj 2020 20:08)

    # Link komentara

  209. Kaze covek koji ne moze ni u Zarkovu da igra.....😂😂😂
    (Rema, 30. maj 2020 20:08)

    # Link komentara

  210. nadje se covek da komentarise lazara markovica, covek igrao za reprezentaciju, dosao do liverpula ima milione i neko ko od dosade cita b92 kao i ja mu kaze da se zapita sto je u partizanu...a gde si ti druze
     (dhd, 30. maj 2020 20:08)

    # Link komentara

  211. A kao vi ste se nadali da stignete Zvezdu? A Stojkovic u derbiju čuva 0-0.
    Daj ne lazite sami sebe.
     (Billy Billy koraci a na jugu splićani, 30. maj 2020 20:07)

    # Link komentara

  212. A da se vi lepo vratite u postojbinu. Preteraste sve moguce i nemoguce granice s paranojom, kukanjem i kmecanjem. Nepodnosljivi ste vise. Otkazujemo vam gostoprimstvo
    (qqlele, 30. maj 2020 19:59)


    "otkazivac gostoprimstva"... neprocenjivo :)
     (neutralni felsh, 30. maj 2020 20:07)

    # Link komentara

  213. zvezdi da izmisle neku titulu iz 1944 , za vreme rata jos na livadi dok se igralo..malo im je
     (jj, 30. maj 2020 20:06)

    # Link komentara

  214. Covek ocigledno nije recit, da ne kazem neku drugu rec. zato bi bilo glupo analizirati sta je pisac hteo da kaze. Jednostavno, fudbaler.
    (wtf, 30. maj 2020 20:06)

    # Link komentara

  215. Želim da doživim 150 godina! Poznata dugovečna starica iz Srbije ispričala je pomoću čega sebi produžava život.
    Stanovnica Srbije, Milka Ivić, rođena je u Srbiji 1896. godine, preživela revoluciju, dva svetska rata, perestrojku, nadživela desetinu vladara. U Knjizi rekorda Srbije ona se vodi kao trenutno najstarija živa osoba na svetu – 14. marta baka je napunila 120 godina.
    A istovremenu navija za Partizan i C.zvezdu, čijim igračima i stručnom štabu čestita za osvojenu šampionsku titulu. Istovremeno poručuje Lazaru Markoviću, da se bavi svojim poslom, jer inaće neće doživeti, ni pola veka svojeg života!
    (Silan, 30. maj 2020 20:06)

    # Link komentara

  216. Jbt jel ima neko da nije iskukao u sportskom drustvu partizan?!
     (petarczv, 30. maj 2020 20:04)

    # Link komentara

  217. Verovatno kad potpišeš ugovor postoji klauzula u ugovoru da moraš ko papagaj da ponavljaš ono što je stav kluba. Sačuvaj bože da imaš svoje mišljenje... Što se tiče Lazara Markovića, o njegovoj karijeri dovoljno govori to da se u 26 godini vratio iz inostranstva u Partizan da igra.
     (Djoksa, 30. maj 2020 20:04)

    # Link komentara

  218. Ernesto ce@,malo je pola prijateljskih,vi ste to uzdigli na mnogo "visi" nivo.
    Da li je moguce da postoji i jedan navijac koji smatra da su prvenstva u fudbalu regularna?!
     (marko992, 30. maj 2020 20:04)

    # Link komentara

  219. Kosarka: Partizan prvi, prekida se Aba liga, kao i Superliga Srbije.
    Fudbal: zvezda prva, igraju se jos 4 kola, BEZ PLAY-OFFa, da bi i teoretski bili prva.
    Rukomet: zvezda poslednja kolo pre kraja, sledi ispadanje, ponistava se prvenstvo.
    Hokej: zvezda prva u seniorima, prekida se prvenstvo, ali se racuna trenutni plasman. Partizan prvi u juniorima, prvenstvo se prekida i ponistava.
    Futsal: zvezda prva, prvenstvo se prekida ali se racuna postignut rezultata. Srbija je vec godinama cigansla mahala postala. Srbijo, tugo.
    (optimus, 30. maj 2020 20:03)

    # Link komentara

  220. Sramota sta sme profesionalni fudbaler koji je igrao sirom Evrope da izjavi. Lep primer daje mladim fudbalerima. Nije problem sta on misli, ali mora da zna sta sme da kaze. Sto se onda vratio u Partizan? U ovoj nasoj ligi se vodi ista polemika vec 30 godina, nista novo. Sramota
     (Milanche, 30. maj 2020 20:03)

    # Link komentara

  221. Naravno da nije regularno...čim vi niste prvi. Vaše titule odišu poštenjem sa potpisom Toleta Karadžića. A autor ove izjave je samo jedan igrač u pokušaju...
     (Fenomen, 30. maj 2020 20:02)

    # Link komentara

  222. Resili smo se korone, jos da se resimo sotone.
     (fenomen, 30. maj 2020 20:02)

    # Link komentara

  223. Neka neko obavesti ovog penzionera vaskrslog da su prosuli titulu jos jesenas protiv malih ekipa
    (Kurlebalo, 30. maj 2020 20:02)

    # Link komentara

  224. Ma nije regularno, nIje regularna Evroliga, nije regularan hokej, nista nije regularno..
    aliiii jos bolje je ovakoooo :))))
     (sava444, 30. maj 2020 20:02)

    # Link komentara

  225. Markec,idi driblaj kravu pored terena u Surdulici.To ti je maksimum u karijeri.
    (Nemanja, 30. maj 2020 20:02)

    # Link komentara

  226. Izrezirano od strane Pantica, i pitanje i odgovor. Gebels bi vam pozavideo.
     (klasika, 30. maj 2020 20:02)

    # Link komentara

  227. Samo kad je '99. sve bilo regularno...
    (One night in May, 30. maj 2020 20:01)

    # Link komentara

  228. Da li ovaj decko stvarno misli da bi stigli 11 bodova prednosti za 10 kola???Placite, placite
    (Nikola, 30. maj 2020 20:01)

    # Link komentara

  229. A ne vi ste zasluzili titulu koji kisirate svaku drugu utakmicu... Sta dalje reci o vama.
     (Trancer, 30. maj 2020 20:00)

    # Link komentara

  230. Naravno kada je Zvezda cele godine prva, sa velikom bodovnom prednosti u odnosu na vas, bila je bolja u derbijima.
    (Milan, 30. maj 2020 20:00)

    # Link komentara

  231. "Ko o čemu..."
     (Dejan Smederevo, 30. maj 2020 20:00)

    # Link komentara

  232. bitno je da iz fss najavljuju da treba da se vratite tamo gde pripadate.... ma kad pobedjujete sve je regulare.... kod nas uvek ista prica, za svaki neuspeh okrivis druge i ides dalje.....
     (it, 30. maj 2020 20:00)

    # Link komentara

  233. Još 3 godine i onda smo kvit...
     (shone, 30. maj 2020 20:00)

    # Link komentara

  234. I mi mislimo da vase titule nisu regularne i sta sad? Gledacete nam u ledja jos dugo.
     (Joker, 30. maj 2020 19:59)

    # Link komentara

  235. LoL

    Evo još jednoga poštenjačine koji nigde van ove zemlje nije mogao da izgradi karijeru niti da se naigra pa mora malo pažnje da traži tabloidnim izjavama...

    Idealan partner Loli Smiljaniću za splavarenje, pošto je reč o podjednako "kvalitetnim" fudbalerima...
     (Wllaxy, 30. maj 2020 19:59)

    # Link komentara

  236. A da se vi lepo vratite u postojbinu. Preteraste sve moguce i nemoguce granice s paranojom, kukanjem i kmecanjem. Nepodnosljivi ste vise. Otkazujemo vam gostoprimstvo
    (qqlele, 30. maj 2020 19:59)

    # Link komentara

  237. I mi mislimo da vase titule nisu regularne i sta sad? Gledacete nam u ledja jos dugo.
     (Joker, 30. maj 2020 19:59)

    # Link komentara

  238. Da je sve regularno, ti ne bi bi taj gol dao. Vrati se u Liverpul, tamo je sve regularno. Ah, da... Ti si mala prevara, to jest neregularnost.
     (milan, 30. maj 2020 19:59)

    # Link komentara

  239. Stvarno bolest koja dolazi od kliba iz ZG prevazilazi sva ocekovanja... Ljudi koji su stigli Zvezdu po titulama takonsto su 15 godina najvece prevare radili..
     (Banja Luka, 30. maj 2020 19:58)

    # Link komentara

  240. A jel moze malo lazar da ga.... Onooo...
     (mrca, 30. maj 2020 19:58)

    # Link komentara

  241. Pogledaj tabelu Markec...
    (miki, 30. maj 2020 19:58)

    # Link komentara

  242. Pa vi "veliki zvezdasi" navijajte za partizan u evropi...
     (matori, 30. maj 2020 19:58)

    # Link komentara

  243. Markec !?
     (Boris Banović, 30. maj 2020 19:57)

    # Link komentara

  244. Sada bi trebalo i da pokrenu inicijativu da nam se oduzme titula iz 1947.godine jer za ovu Zvezdu dve titule prvaka u jednoj godini je prava mera.
     (max, 30. maj 2020 19:57)

    # Link komentara

  245. E moj ti... Kao prvo, ima jedan tvoj bivši saigrač koji je isto tako puštao jezičinu o zvezdinoj tituli... Pa posle toga nije mogao da opepeli ni jedan bod protiv iste. A što se tiče regularnosti, ako govorimo o tome samo u pogledu završnice prilagođene svim događajima sa virusom, mislim da ne može biti regularnije od ovoga, jer će ako ništa drugo, na kraju svi imati odigrano svako sa svakim kod kuće i na strani. Što se tiče drugih aspekata regularnosti bilo koje utakmice u srpskom fudbalu, to je već tema za višednevna naglabanja. Ali stvarno ne kapiram čemu ove izjave. Msm da su odlučili da se odigra sve po planu, pola vas ne bi moglo da diše od tempa utakmica, bilo bi rizično i zbog povreda a i sumnjam da bi se krajnji poredak značajno menjao s obzirom na razliku u bodovima.
     (Grendel, 30. maj 2020 19:57)

    # Link komentara

  246. Zbog ovakvih mozgova mi je posebno drago
     (Chox, 30. maj 2020 19:57)

    # Link komentara

  247. Jadno... Kompleksi su čudo. Toliko je dobar fudbaler i toliko je sposoban da je na kraju završio u partizanu, i kako stvari stoje tu će i ostati.
     (Trifun, 30. maj 2020 19:57)

    # Link komentara

  248. Ulazak u LS 2x za redom sve govori a o regularnosti necete vi da pricate.
     (majusni grobari, 30. maj 2020 19:57)

    # Link komentara

  249. Placi mala placi...
    (jap, 30. maj 2020 19:48)

    U pravu si titula vam je za plakanje,i za zaljenje.Kao i Srpski fudbal.
     (SILA, 30. maj 2020 19:57)

    # Link komentara

  250. Ma gde je regularno. Sta je za vas - 11 !!!
     (Bg, 30. maj 2020 19:56)

    # Link komentara

  251. Treba istraziti koliko su regularne vase titule. Pa onda da se bavite zvezdinim.
     (Heroes, 30. maj 2020 19:56)

    # Link komentara

  252. Kakav ste kukavan klub. Žalosno...
     (vlada, 30. maj 2020 19:56)

    # Link komentara

  253. Razumite tuzne grobare, teski dani za njih...
     (Kosjan, 30. maj 2020 19:56)

    # Link komentara

  254. Мукица...
     (Тренер, 30. maj 2020 19:55)

    # Link komentara

  255. Ti dečko bolje da razmišljam odkud ti u najboljim godinama karijere u Partizanu i srpskoj ligi,da li si svestan da si pre pet,šest godina bio ozbiljan fudbaler i igrač Liverpula...Pusti ti Zvezdu i Partizan,ja i dalje ne verujem da ti igraš Ling Long ligu?!
    (Buljko, 30. maj 2020 19:55)

    # Link komentara

  256. A ti sumnjaš da li je regularno?
     (Cika Djura, 30. maj 2020 19:54)

    # Link komentara

  257. Prazni ste vi mozgovi. Igraj fudbal decko, pusti politiku.
     (crno&zlatno, 30. maj 2020 19:54)

    # Link komentara

  258. Ju ju ju , vidim ja nesto kisovit ceo ovaj mesec maj...Ne znam vise jel to kisa ili su suze grobarske !?!?
    (Cigani Ludaci, 30. maj 2020 19:54)

    # Link komentara

  259. Jeste, regularno je. Na žalost, nije bilo šanse da ih stignete. Grobar.
     (pipi, 30. maj 2020 19:53)

    # Link komentara

  260. Ok, svako prvenstvo koje vi ne osvojite nije regularno.
     (Boro, 30. maj 2020 19:53)

    # Link komentara

  261. “Na njima je”???? Decko kakve opijate ti koristis??? 10 bodova prednosti.
    (Straight Outta München, 30. maj 2020 19:53)

    # Link komentara

  262. A šta nije regularno, 11 bodova ste kraći. Kako te nije sramota, ajde da je situacija na 3 boda ili tako nešto, razumio bih i da je to rekao neki igrač koji je imao dobru sezonu tipa Sadik ali ti... Ti si Milos Krasić za siromašne
    (ZutiHN, 30. maj 2020 19:52)

    # Link komentara

  263. Voćna mušica ima veći IQ od ovoga.. kako sve nije regularno kada vi kukavci niste prvi, a kad jeste onda je sve tako lepo i pošteno.
     (@1, 30. maj 2020 19:52)

    # Link komentara

  264. Kompleksi!!!!
    (borisc, 30. maj 2020 19:52)

    # Link komentara

  265. Ne sikiraj se Markoviću dozvoliće nam da osvojimo kup...
    (Goran Loznica, 30. maj 2020 19:52)

    # Link komentara

  266. Da !
     (BG, 30. maj 2020 19:51)

    # Link komentara

  267. Nije bilo regularno! Računa se od 20 boda razlike, pa naviše!! Ovo nema nigde, tričavih 11 boda prednosti, i odmah prvak!!
     (SAŠA FRANKFURT, 30. maj 2020 19:51)

    # Link komentara

  268. Sta ce tu toliko odjeknuti? Pa svaki dan slusamo po 10 ovakvih izjava, i sa jedne i sa druge strane...
     (Jumko, 30. maj 2020 19:51)

    # Link komentara

  269. Kme kme
     (lol, 30. maj 2020 19:51)

    # Link komentara

  270. Hahahahah pa sinovii sami ste krivi.
    Da je tri boda razlike pa i da se pitas da li je zasluzeno.Gubite bodove po surdulici i onda zvezda kriva.
     (beograd, 30. maj 2020 19:51)

    # Link komentara

  271. Sve što je rekao je tačno...
     (Dr. No, 30. maj 2020 19:51)

    # Link komentara

  272. Da li su regularne vasih sest titula za redom
     (sasa, 30. maj 2020 19:51)

    # Link komentara

  273. Ništa nije realno osim CZ i partije...
    (Goran Loznica, 30. maj 2020 19:50)

    # Link komentara

  274. Kao prvo titula je aposlutno regularna,sto,da ne bi Partizan stigao minus 11 u plej ofu.Kao drugo nemaju svi pamcenje kao zlatna ribica da se ne secaju 99 na primer,a ima jos primera kroz istoriju kako je FKP uzimao titule za zelenim stolom,ova Zvezdina cak nije za stolom.Tako da su ovo samo spinovi da se opravada nesposobnost ili cak udalji od pisanja kako mu je trener dobio samare.Bolje u FKP, a i Srbiji time da se bavimo
    (czbg, 30. maj 2020 19:49)

    # Link komentara

  275. Naravno da jeste.
    (Zli, 30. maj 2020 19:49)

    # Link komentara

  276. Sta je regularno uopste u ovom Srbistanu?
     (Jon Bon Jovi, 30. maj 2020 19:48)

    # Link komentara

  277. Placi mala placi...
    (jap, 30. maj 2020 19:48)

    # Link komentara

  278. da li su vasih sedam u nizu regularne ,zapitaj se , a svake sezone po polovina utakmica prijateljskih .
     (Ernesto ce, 30. maj 2020 19:47)

    # Link komentara