1. (NADA, 21. oktobar 2020 19:57)

    Sve je lako kada pomisli na ostalih 126 koji su ušli u glavni žreb i nisu stigli do toga da budu na tom turniru vicešampioni, mnogi preko 95%m nikada nisu bili u finalu ni polufinalu ni među 8 na gren slemu, a mnogi od najvećih najvećih nikada nisu bili na Garosu 4 puta u finalu, nisu bili 5 puta u polufinalu i nisu osvojili titulu - što sved Novak jeste. Tako da lako je, zaista lako, a i to su neki igrači i treniraju i znaju da igraju tenis , iza njih stoje roditelji koji su isto izdvajali od usta, stoje timovi, stoje putovanja i odvajanja od porodice, stoje želje koje su imali kao mali, i zamislite 9 godina Srbin Novak je u samoj završnici - a 4 puta stiže do kraja i jednom diže pehar, neverovatno !

    Ogromna karijera i sa jednim slemom a zamislite ima 17 i prvi na svetu toliko godina , pa zaista, biće mu lako, vrlo, lako, živi mu svi oko njega, sjajno,jedan poraz od Nadala, pih, to novinari dižu tiraže i ljudi koji su zločesti, naopaki, kojima je dosadno, a i tu su da zabibere, tako da lako mu je, vidimo da jeste, hvala Bogu.
    (Nevinost nije na ceni, 22. oktobar 2020 13:00)

    # Link komentara

  2. Uništio ga Rafa kao mraz paprike
    (muamer, 22. oktobar 2020 09:58)

    # Link komentara

  3. Evo i da Korecea razume zasto ce No1e biti GOAT: "strpljenje je majka mudrosti" ili "la paciencia es la madre de la sabiduría"
    (Vladarr, 22. oktobar 2020 03:38)

    # Link komentara

  4. Ko reče? Korače/a?🤡

    Pa Korecea vidi ovako:

    Nole izlazi iz te rupe i u nju upadaju Nadal i Federer ali oni neće moći izaći iz te rupe jer su prvom otisla kolena a drugi uz kolena je jos i stariji gospodin pa ne može da se popne.Tako da će Nole njih pokopati po pitanju svih rekorda i kao pravi GOAT podici spomenik na tom mestu.Kako kaže poslovica "strpljenje je majka mudrosti." Ne znam kako se na španskom to kaže da bi ko-rec-e-a razumeo.😂Idemo breee🥇🏆🎾😲💪
    (Vladarr, 22. oktobar 2020 03:34)

    # Link komentara

  5. Oba prethodna finala su završena 3:1 za Nadala. U onom "prstić" polufinalu je bilo 3:2 i 9:7 u petom setu, 2014 je Novak pobedio u četvrtfinalu 3:0 za Novaka.

    Što se betona tiče, poslednji put je Nadal uzeo set negde u vreme Tutankamona, kako u finalima, tako i pre njih.

    Inače, u poslednjih 10 godina, brze podloge 15:2, šljaka 7:9.
    (Bane, 21. oktobar 2020 15:19)

    Nadal je oba prethodna finala resio rutinski. 2012e je Nolo imao srecu zbog kise, inace bi bio pregazen. Do tog trenutka bilo je 64 64 20. Setio si se "prstica", ali nisi AO 2012 i nacina na koji je tvoj ljubimac pobedio posle 6 sati. Nisi se setio ni Vimbldona 2018e, u najgorim mogucim uslovima za Nadala, uz zatvoren krov! Ekstremno bitne meceve koji su lako mogli da odu i na drugu stranu. Ne pricas o USO 2013 i tome kako ga je Nadal rutinski tuk'o u finalu. Na betonu. Ne pominjes ni Indian Wells i pobedu Nadala u finalu nad tim istim Djokovicem. Isto na betonu. Pominjes poslednjih 10 godina, ali iskusno cutis o prve 4, cutis o godinama u kojima je Nadal igrao najbolji tenis, a zbog kojeg je Nolo nakon brutalnog prebijanja u finalu USO 2010e bio na pragu da batali tenis. Pominjes 7 pobeda Djokovica na sljaci u poslednjih 10 godina, a dobro znas da Nadal u tom periodu nije bio ni senka nekadasnjeg razbijaca, inace bi Djokovic dobio jedan mec. I to mozda. Tek je u ovom finalu u nekim momentima Nadal podsetio na te stare dane. Sve to fino zvuci kad pricas nekome ko ne prati tenis, pa kad procita te recenice pomisli da je Nolo apsolutni GOAT, kad ono medjutim... Jedno pitanje za kraj: Kakav je odnos u ukupno osvojenim grend slemovima? Muk.
     (Mikii, 22. oktobar 2020 02:42)

    # Link komentara

  6. (...., 21. oktobar 2020 12:20)

    Radujemo se sve ove godine i sada se radujemo, Novak je prvi na svetu, lep je osećam za sve kojima je Srbija otadžbina, zemlja, država !!

    A posebno je lepo svim Srbima i svim onim koji navijaju za NOvaka i vole ga.

    Zaista uživanje ! Veliko. I hvala Novaku na trudu i naporu ogromnom. Ali i mi svi navijamo žestoko i iscrpljujuće !
    (nn, 21. oktobar 2020 23:41)

    # Link komentara

  7. da to je istina,pokopao je naseg Noleta u svakom smislu na RG.Zasto to ne priznati bas zato sto smo vatreni navijaci Noleta?Lako je reci zivot ide dalje,ali Noletu bas i nije tako lako i jednostavno.Treba vremena da se potisne poraz,ali da ce biti ponovo jak i mocan teniser to je 100%sigurno.
    (NADA, 21. oktobar 2020 19:57)

    # Link komentara

  8. Dobio Nadal No1eta prvi put na nekom GS tuniru nakon 2014 godine i sad ga je pokopao??? Rodja je zadnji put pobedio No1eta na GS turniru davne 2012. godine i od tada vise nikada, a u medjuvremenu No1e je do ovog RG2020 imao 9:0 protiv Nadala i Federera... I ovaj Koreca sad prica da je Nadal pokopao Novaka??? LOL :) Kakvi su to luzeri kad se toliko vesele jednoj jedinoj pobedi svakih 6-7 godina!!!
    (No1e GOAT already!!!, 21. oktobar 2020 18:56)

    # Link komentara

  9. @Kosta
    A sta ti imas od svega toga,jedno je navijati za sportistu,drugo ziveti njegov zivot,oni koji ga ne vole realno boli uvo kakve ima rezultate,ali zato oni koji ga vole dozivaju ocajanje kada izgubi jer nijedno drugo zadovoljstvo nemaju pa zato stalno ratuju sa nekakvim nevidljivim hejterima,u stilu moj tata je bolji od tvog a sve obicna budalastina jer kao sto rekoh sta svi vi realno imate od tog?
    (hercegovac, 21. oktobar 2020 18:40)

    # Link komentara

  10. Nije tačan izraz. "Thrashed" nije isto. Mlaćenje ili bacakanje je bliže onome što je rekao. A sigurno da je novak slično priredio nadalu više puta.
    (Anti-Bukvalisti, 21. oktobar 2020 14:14)

    Што би се рекло, одвалио. Или урнисао.
     (Јабучило, 21. oktobar 2020 18:37)

    # Link komentara

  11. (Kosta)Govoriš navijački sa preteranom ostrašćenošću. Govoriš isto kao kad bih ja rekao da je na zadnjem Vimbldonu Novak nezasluženo dobio Federera,jer ga je Rođa razvalio.Tačno je da je bio nadigran od Rođe u svim elementima igre,ali je Novak ipak zasluženo pobedio,jer je mentalno bio jači od Rođe u zadnjem gemu i taj breku odlučujućeg seta.
     (zvezdoprc, 21. oktobar 2020 18:11)

    # Link komentara

  12. Uskoro pada rekord po broju nedelja na 1 mestu a onda Nole prebacuje svu energiju na GS turnire. Da Bog zdravlja i igrace oni jos dugo na vrhunskom nivou a pojedini komentatori ce se naposletku vratiti u misije rupe i crci od mrznje i ljubomore. Voli i bodri svog ali budi castan i postuj druge, pogotovo ako ima rezulate iza sebe kao clanovi velike trojke.
    (Kosta, 21. oktobar 2020 18:08)

    # Link komentara

  13. Dragi gosti i kolege saborci, glavni prioriteti u sledecem tromesecnom planu bice dalje urnisanje i bespostedna borba protiv najveceg zla(uz koronu) koje je, na zalost, zadesilo trecinu Srbije. Da, pogodili ste. To je borba protiv nolomanije. Ali uspecemo nekako. Normalan Nolov navijac - DA. Noloman - NE i NIKADA. Srecom, imamo prvenstveno Rafu, a onda jos nekoliko tenisera koji ce pomoci u ovoj borbi protiv nolomanije tako sto ce istamburati doticnog, pa samim tim smanjiti tenzije nolomana na ostale navijace koji nisu na njihovoj strani. Idemo dalje, do pobede!
    (Blok 61 NBg, 21. oktobar 2020 18:06)

    # Link komentara

  14. Ovo je stvarno preslo sve mjere,gdje su svi ovi navijaci Nadala bili prosle godine kada je Novak bukvalno pomeo Nadala na AO i odigrao jedno od najboljih finala jednog igraca u finalu GS turnira IKADA!!!...nesto se ne sjecam da su pisali ovakve tekstove,9 neiznudjenih gresaka u tri seta,da vidimo ko ce to ikada nadmasiti??...pri tome Nadal nije uopste igrao lose-do finala nije izgubio ni jedan jedini set ali je u finalu izgledao bukvalno kao amater pored Novaka...citam i pratim sve,samo rijetki od ovih analiticara spomenu taj mec koji ce sigurno uci u istoriju,ali malo je nezgodno sto se radi bas o Novaku-da je recimo Roger to uradio i do danas bi citali hvalospijeve o njemu i njegovoj igri...tako da-smanjite dozivljaj,Novak je imao pravi kiks na USO,a ovdje nije bilo ni realno da osvoji RG pored zivog Nadala...plus,Nadalu se sve poklopilo a Novaku bas nista,taj prvi set koji svi hejteri spominju je trajao 50 minuta i svi gemovi osim jednog su se igrali na razliku i bas svi bitni poeni su otisli na stranu Nadala,6:0 a Novak imao vise winera?!...i koliko je samo Novakovih loptica zavrsilo u milimetarskom autu i koliko je samo Nadal pocistio linija?...one of these days-sto bi rekli Ameri kad ti nista ne ide a protivniku bas sve.
    (Chris Jackson, 21. oktobar 2020 17:08)

    # Link komentara

  15. @Alfabet ...Novak Srbin osvaja sve i obara sve rekorde u narednih 3 godine.
    Jesi li ti jedan od onih koji su rekli da Novak "ladno" osvaja RG?
    Problem je ova tvoja "sigurnost", bez trunke uzdrzanosti.
    (mikin, 21. oktobar 2020 16:43)

    # Link komentara

  16. Dobro navijači !

    Čovek je samo svoj stav kao neko ko je važio za odlićnog tenisera ujedno bio selektor Dejvis Kupa samo izneo nema razloga da penite. Ujedno Nadal jeste pokopao demolirao Novaka prva dva seta da se nije dogodilo taj pad u trećem bilo bi dodatno ubedljivo na kraju kao što je bilo zasluženo. Uz to žrtve su druge bile od Puerte,Federer,Novak do Ferer,Vavrinka i Timaa ko je najbolje prošao niko po pravilu svi su izgubi li. Jednostavno težak zadatak je dobiti na RG još u finalu..on jeste trenutno omiljen i najbolji Španski sportista tamo usudio bi se među najboljima pored sada da ne nabrajam kojih. Novak je njega odučio tenisu na AO 2019 a Rafaa na RG. Čist račun izmiren. Uzgred krljaće se oni još sigurno na GS. Bar još 3 do 4 sezone.
    (Poštovalac igre, 21. oktobar 2020 16:28)

    # Link komentara

  17. Pokopavanje je bilo u Australiji prosle godine kada ga je Djokovic gazio Vinerima, a ova smećarska pobeda Nadala gde je imao manje vinera od Djokovica i sa Djokovicevih 60 gresaka je smesna.
     (Kosta, 21. oktobar 2020 16:03)

    # Link komentara

  18. Da sam Nadal i ovi pacovi oko njega koji su sad izasli iz rupe cutao bi, 7 godina Nadal nije dobio Djokovica van sljake, sto za to pacovi ne daju neku izjavu ???
    (Coby, 21. oktobar 2020 15:11)

    Ucutkace ih Djokovic opet ne brini se
     (Ghost, 21. oktobar 2020 16:00)

    # Link komentara

  19. Ja se nadam da će neki Grobar da pokopa nadala. Pa nek shvati ko kako hoće.
     (Frozen Throne 123, 21. oktobar 2020 15:54)

    # Link komentara

  20. Jesu se svi uhvatili onih 7 pobjeda zaredom....pa od narednih 7 mečeva Rafa je dobio 6 od cega su, ako se ne varam, bila 3 finala GS- RG 2012.i 2014. i US Open 2013...Novak ima 2 pobjede vise zato sto su igrali vise meceva na betonu i to je to...Novak ima 11 GS na betonu i 1 na zemlji...pa je li on betonac ili sta vec? Rafa ima 5 GS na betonu i 13 na zemlji...ko je tu jednodimenzionalan teniser i sta bi bilo da se recimo 2 GS igraju na šljaci? Jedini u istoriji koji je 10 godina zaredom osvojio makar 1 GS!! VAMOS RAFA !
    (Armin, 21. oktobar 2020 15:53)

    # Link komentara

  21. Neko u komenarima je napisao "i kada je Novak demolirao Nadala u finalu AO nisam bio u nekoj euforiji i omalovazavao Nadala"

    Hteo bih da kazem da sam isti bio, nijedan komentar mrznje ili omalovazavanja nisam poslao ili rekao. Sta vise napravio sam video na youtube-u gde sam isekao Nadal u svim momentima kada odaje veliko postovanje prema Novaku, pa i deo posle tog finala gde kaze "I was playing vs player who was playing on best possible level in tennis" nesto tako, parafrazirao sam. Dakle decko je na mestu (Nadal) postustuje Novaka i ima razloga, zato nema hejta, manje ce mi i biti zao ako Rafa bude bolji od Novaka na kraju, nego da je to Federer. Smatram da je Federer los covek iako Viskovic govori iz svog nekog iskustva da se Federer jednom poneo lepo prema njemu i na osnovu toga formirao celokupan utisak o coveku. Cinjenica je da u medijima se lose nosi prema Novaku, a znamo i zasto. Poslednji primer je tweet posle RG finala, gde nigde nije pomenuo Novaka. Sta hocu da kazem. Mislim da svi Novakovi navijaci isto osecaju, ili bar vecina nas. Postujemo Rafu. Mislim da to isto osecaju i Rafini navijaci prema nama. Ali morate da shvatite da hejteri na ovom portalu, uopste nisu Federerovi ili Nadalovi navijaci, nego Novakovi hejteri. Vidite li da niko vise ne pominje Federera, sad su svi fanovi Nadala. Ne pali te se. Obicni pengovci su to. Ljubomorni i zavidni. Novak Srbin osvaja sve i obara sve rekorde u narednih 3 godine.
    (Alfabet, 21. oktobar 2020 15:50)

    # Link komentara

  22. finalu RG? Ala to boli.
    (Oh, 21. oktobar 2020 12:01)

    Oba prethodna finala su završena 3:1 za Nadala. U onom "prstić" polufinalu je bilo 3:2 i 9:7 u petom setu, 2014 je Novak pobedio u četvrtfinalu 3:0 za Novaka.

    Što se betona tiče, poslednji put je Nadal uzeo set negde u vreme Tutankamona, kako u finalima, tako i pre njih.

    Inače, u poslednjih 10 godina, brze podloge 15:2, šljaka 7:9.
     (Bane, 21. oktobar 2020 15:19)

    # Link komentara

  23. Da sam Nadal i ovi pacovi oko njega koji su sad izasli iz rupe cutao bi, 7 godina Nadal nije dobio Djokovica van sljake, sto za to pacovi ne daju neku izjavu ???
     (Coby, 21. oktobar 2020 15:11)

    # Link komentara

  24. Dobro je, nećemo pretjerivati. Novak je bio nemoćan kao većina Rafinih protivnika u finalu (jedino Roger i Wawrinka su teže nastradali od Novaka) jednostavno on ne gubi finale Roland Garrosa i to je sva priča. Iskreno sumnjam da su i najgorljiviji navijači Novaka mislili da Novak može lakoćom srediti Rafu tu (kao što je naivno tvrdio Ivanišević). Nadal je svijet za sebe na crvenoj prašini...
    (CroFed, 21. oktobar 2020 14:59)

    # Link komentara

  25. Najpopularniji španski sportista je Mark Markez. Rafu u Kataloniji ne mogu očima da vide. Btw, ja Rafu baš volim, posle Noleta omiljeni teniser. Za razliku od džemperka .
     (srb_in, 21. oktobar 2020 14:59)

    # Link komentara

  26. novak nije samo izgubio, novak je ponizen ..
    (paja, 21. oktobar 2020 14:58)

    # Link komentara

  27. Boli ono unistavanje iz 2011 i 2012, a tek 2019 da ne pominjemo! Plaky baky :****
     (rekt, 21. oktobar 2020 14:56)

    # Link komentara

  28. Briga Noleta. I za drugo mesto legle lepe pare. U međuvremenu se igra z decom i gleda gde da pazari novu stančugu. Ili jahtu. To se mi, sirotinja, opterećujemo. On uživa.
    (Nišlija, 21. oktobar 2020 14:47)

    # Link komentara

  29. mozda Rafa ,mozda vrat ,to samo Novak zna sta ga je pokopalo.
     (Nikola, 21. oktobar 2020 14:44)

    # Link komentara

  30. Šta bre lupate da Novak jede cveće. Ne izmisljajte te gadosti sram vas bilo!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (antiDebil, 21. oktobar 2020 14:14) # Link komentara

    Izvini ali ti si sve kontra od onog kako se potpisuješ i ono što znači potpis to se lepo vidi kad ostavljaš komentare mržnje znam teško je biti čovek u ova luda vremen..
    (slaviša šmigič, 21. oktobar 2020 14:41)

    # Link komentara

  31. Gle, gle, botova!
    (Srki, 21. oktobar 2020 14:27)

    Evo ga jedan što priča punih usta...
     (Mare, 21. oktobar 2020 14:39)

    # Link komentara

  32. on,ga pokopao reče čovek i ostade živ pa kako je njega nole pokopao u 7 finala zaredom pa onda pričajte,ko je koga pokopao siguran sam,da če nole,da se vrati mnogo jači uvek je tako sa Nadalom oni imaju najviše finala odigranih izmedju sebe,da podsetim,da je Novak u prednosti posebno u Finalima nadal je uspeo,da dobije Novaka na pesku ali večinu finala če dobio Novak koji ga redovno tuče,na tvrdim podlozama.Noletu fali jedan grandslam u Parizu,da budu svi slemovi osvojeni barem 2 puta siguran sam,da če Nole uzeti barem jedan Pariški grand slam i postati jedini u istoriji da je sve masterse uzeo po najmanje 2.puti sve grand slameove najmanje 2.puta.
    (slaviša šmigič, 21. oktobar 2020 14:36)

    # Link komentara

  33. Šta bre lupate da Novak jede cveće. Ne izmisljajte te gadosti sram vas bilo!
    (antiDebil, 21. oktobar 2020 14:14)

    "Novak kao pristalica organske i veganske ishrane jede cveće, koje se najčešće servira uz slatkiše, koje prvi teniser sveta jede bez šećera.

    Za takve poslastice se uglavnom koriste organski kakao, urme i koštunjavo voće. Dodatak je i pomenuto cveće, koje nema samo dekorativnu namenu već je i zdravo.

    Salate od jestivog cveća postale su pravi trend, a i prvi reket sveta Novak Đoković, koji vodi računa o zdravoj ishrani i ne jede meso, prema pisanju medija, voli da jede jestivo cveće."
    (Srki, 21. oktobar 2020 14:34)

    # Link komentara

  34. doping Nadal
    (Aleksej, 21. oktobar 2020 14:29)

    # Link komentara

  35. @466453... Eto ti slika sa RG i on sa maskom. Poltrončina a sto se tice pasenja to on radi...
     (Karanfil za ručak, 21. oktobar 2020 14:27)

    # Link komentara

  36. Melburnu 2019e.
    (Mare, 21. oktobar 2020 14:15)

    у Мелбурну...
    (Драгивоје, 21. oktobar 2020 14:04)

    Мелбурн 2019
    (mlekadzija, 21. oktobar 2020 13:36)

    finale Australijan opena pretprošlo!!!
    (boki, 21. oktobar 2020 13:17)

    Gle, gle, botova!
    (Srki, 21. oktobar 2020 14:27)

    # Link komentara

  37. Мелбурн 2019... довољно речено. Или је потрбан подсетник за заборавне?
    (mlekadzija, 21. oktobar 2020 13:36)

    Ma kakav Melburn druze, ko prica o tome...ako ces tako ajde vrati se u 2008/09/10.god, pa iskopaj Nolove blamaze, plus koliko je meceva predao. Covek pricao o RG-u 2020. pa ovo je bilo unistavanje. Poyy
     (maki, 21. oktobar 2020 14:24)

    # Link komentara

  38. Jel primetio neko da Nolo kada je van Srbije uredno nosi masku. Ali zato u Srbiji sa desetoro dece prica bez maske. Poltrončina...
    (Karanfil za ručak, 21. oktobar 2020 13:29)

    Primetili smo i da je na Roland Garosu izuzet od obaveznog testiranja jer je preležao virus.
    'Ajd' sad, idi pasi nešto.
     (466453, 21. oktobar 2020 14:16)

    # Link komentara

  39. Koreča nešto te nismo čuli kad je Nadal jeo beton i skupljo bube po podu u Melburnu 2019e. Šta je bilo onda??? Tišinica bila onda.
    Svaka čast Nadalu, ali i slepac je video da nešto nije u redu sa Đoletom, samo dečko nije hteo da kuka.
     (Mare, 21. oktobar 2020 14:15)

    # Link komentara

  40. Šta bre lupate da Novak jede cveće. Ne izmisljajte te gadosti sram vas bilo!
     (antiDebil, 21. oktobar 2020 14:14)

    # Link komentara

  41. Nije tačan izraz. "Thrashed" nije isto. Mlaćenje ili bacakanje je bliže onome što je rekao. A sigurno da je novak slično priredio nadalu više puta.
    (Anti-Bukvalisti, 21. oktobar 2020 14:14)

    # Link komentara

  42. Španski teniseri nikako da shvate da se svinje ceo život peru od šljake/blata, a da gospoda igraju tenis na zelenoj travi. Kad jednog dana prestanu da žive u Romingu ,možda shvate da ko su zaista.
     (VUK, 21. oktobar 2020 14:05)

    # Link komentara

  43. Нешто се не сећам да су ови западњаци хвалили финале Надала у Мелбурну...
     (Драгивоје, 21. oktobar 2020 14:04)

    # Link komentara

  44. Nolo je najbolji igrac.. Ali posle.. RF-a...
    (Milos, 21. oktobar 2020 14:00)

    # Link komentara

  45. Izjaha ga za sva vremena.
     (K.Zoranic Np, 21. oktobar 2020 13:55)

    # Link komentara

  46. pokopao ga je eno od muke poceo da jede cveće...
    (iskreni poznavalac prilika, 21. oktobar 2020 13:39)

    # Link komentara

  47. Мелбурн 2019... довољно речено. Или је потрбан подсетник за заборавне?
    (mlekadzija, 21. oktobar 2020 13:36)

    # Link komentara

  48. Jel primetio neko da Nolo kada je van Srbije uredno nosi masku. Ali zato u Srbiji sa desetoro dece prica bez maske. Poltrončina...
     (Karanfil za ručak, 21. oktobar 2020 13:29)

    # Link komentara

  49. Nolomanija godinu dana drobila o finalu Vimbldona, a sada joj se više ne čita o finalu Rg hahahahahaaaaaaa
    (Srki, 21. oktobar 2020 13:28)

    # Link komentara

  50. Psihološke igre sponzora i trenera sa ciljem da se destabilizuje Novak kao što je bio Nadal još od 2014. po pitanju pobeda nad Novakom u finalima GS.
    Samo da korona ne potraje inače Novak će igrati dok Nadala prestigne po broju GS a to će biti za tri godine sigurno.
    (misko, 21. oktobar 2020 13:26)

    # Link komentara

  51. Kad pomislim da me ništa više ne može iznenaditi pročitam komentar gde čovek kaže kako je Novak taktički prepustio finale Nadalu! Finale jednog GS-a!Jednostavno, Nadalj bio bolji, sledeći put ce možda Novak, možda opet Nadal, ćeraće se oni još.
     (absolutezero, 21. oktobar 2020 13:26)

    # Link komentara

  52. Ђоковић је буквално покопао самог себе у том мечу.
    (Pantagruel, 21. oktobar 2020 12:55)

    Da, da, pustio je Nadala haaaahahahahaaa
    (Srki, 21. oktobar 2020 13:17)

    # Link komentara

  53. Vi Španci se po malo pravite Englezi već ste zaboravili finale Australijan opena pretprošlo!!!
    (boki, 21. oktobar 2020 13:17)

    # Link komentara

  54. Redovno gledam najvaznije GS finale u istoriji, pogotovu 1 set.Najjaci tenis ikada.
     (Keiser Roger, 21. oktobar 2020 13:12)

    # Link komentara

  55. I sad Nolo vise ne jede krompi a vegan je.Na kakvu muku ga je Rafa stavio.
     (Keiser Roger, 21. oktobar 2020 13:12)

    # Link komentara

  56. Nadal je oduvao Goata 17.hahahahah
     (Keiser Roger, 21. oktobar 2020 13:11)

    # Link komentara

  57. "uz najteže moguće uslove"...
    da, ali za Novaka.
    kakva god daje, šljaka je za Rafu dom.
    a na betonu mu nije uzeo set više od 6 godina, a bilo je da Rafa uzme u dva seta 3 ili 4 gema... a u finalu slema 8 gemova, što je manje nego Novak njemu pre par nedelja...
    da je bitan trenutak, jeste.
    da ga je razbio, jeste.
    ali da ga Koreča preteruje, preteruje sigurno.
    ćeraće se oni još.
     (matori, 21. oktobar 2020 12:57)

    # Link komentara

  58. Ђоковић је буквално покопао самог себе у том мечу.
     (Pantagruel, 21. oktobar 2020 12:55)

    # Link komentara

  59. покопао ноле сам себе
    (бг, 21. oktobar 2020 12:52)

    # Link komentara

  60. Možda je Nadal bolji igrač na šljaci,ali bi svi španci, pa i Koreča, trebalo da znaju, a i sigurno to znaju,da je Djoković, mnogo bolji igrač na betonu i na travi i da slemovi i na betonu, a pogotovo na travi, više vrede nego na Rolan Garosu.
    (Dejan Arizanovic, 21. oktobar 2020 12:52)

    # Link komentara

  61. bolje i takav poraz nego u pet setova na razliku. novak definitivno nije bio sasvim svoj od povrede vrata u americi, a i takav je uzeo dva mastersa i dogurao do finala garosa. da ne pricamo sta bi bilo da nije babe na us openu.
    i da ne gledamo ponovo medjusobni skor novaka i nadala. :)
    (vrg, 21. oktobar 2020 12:48)

    # Link komentara

  62. Povampirice se No1e :-)
    (Vizionar, 21. oktobar 2020 12:45)

    # Link komentara

  63. Rafa , Nole i Federer će uvek biti u vrhu a mi možemo samo da šaljemo glupe komentare i da im zavidimo !
     (BG, 21. oktobar 2020 12:44)

    # Link komentara

  64. Најтежи могући услови, а најспорија шљака на свету!?
     (Šuluburić, 21. oktobar 2020 12:41)

    # Link komentara

  65. Ponovo danas na ovu temu?
    (Mitar, 21. oktobar 2020 12:39)

    # Link komentara

  66. Spanija ima 50 mio stanovnika i finale gledalo 3,5 mio ljudi, pa Srbija ima 7,5 mio, pa je finale gledalo isto 3,5 mio ljudi...kako je onda Nadal toliko popularan u spaniji. Izgleda i spanci imaju isti mentalitet ko srbi, a to je “svoje mrzi, a drugima zavidi”
    (sportdetective, 21. oktobar 2020 12:30)

    # Link komentara

  67. Polako Koreča polako... Od juče Jetza travama dodala i cveće Nolu u ishranu a to sa onim punjenjem energije u Visokom mnogo znači! Ajmo botine Nolove vredjajte čoveka što je rekao istinu za krompirka.
     (Kole, 21. oktobar 2020 12:24)

    # Link komentara

  68. A sta cete sad,najavljivali ste to finale kao da je presudno..danima,cak i prije pocetka turnira..sad kad se desio poraz onda vrtite drugi film...a sto se tice ovog iduceg Pariza,samo promislite..Nadal se misli bi li igrao ili ne do kraja godine,Novak stoji prijavljen kao prvi nosioc..juce Nadal objavi da igra..danas Nole da odustaje..pa da je stvar obratna bilo bi opleti po Nadalu kako bjezi itd..ovako je pametno..sad nije bitno braniti titulu,hvatati novi Masters..ne sad je bitan manji turnir u Becu a Nadal je takticar,ovo i ono..a Novak otkazuje nakon sto ovaj prijavljuje..ne mogu vas razumjeti nikako...al uglavnom sve sto Novak napravi je najametnije..to bi bio neki moj zakljucak
    (Bero, 21. oktobar 2020 12:22)

    # Link komentara

  69. U Melburmnu 2019 je cutao kao zaloven...
     (Zorica, 21. oktobar 2020 12:21)

    # Link komentara

  70. Što vreme više prolazi, u meni jača onaj osećaj da je Novak prepustio meč sa namerom, i to od samog početka, Nadalu. Ne kažem da Novak nije mogao da pruži odličan otpor, ali mislim da nije hteo bezveze da se troši, već je bio postigao šta je hteo. Rafa je pauzirao najveći deo sezone kad su u pitanju takmičenja i za to vreme je manijakalno trenirao i sve podredio tom meču na njemu najvažnijem turniru i podlozi. Jeste možda da nije sportski to tako prepustiti, ali je nekada bolje, ako je protivnik toliko spremniji, čuvati energiju i ne izlagati se mogućim povredama. Otkako je Rafa stigao Federera po broju slemova, ja se nekako osećam prijatnije jer Roger više nije sam na vrhu po broju titula. Moguće da se tako oseća i Novak. Svi smo već svesni da je ovo Rogerov kraj i da je čitava histerija oko Rođe i Rafe na Frenč Openu bila poslednja. Sad kreće Novakovo vreme i njegove omiljene podloge i turniri. U svakom slučaju treba pametno, taktički ići ka cilju. Srećno, Nole! Siguran sam da znaš šta radiš, da će se sve isplatiti i da ćemo se svi na kraju radovati.
    (...., 21. oktobar 2020 12:20)

    # Link komentara

  71. Kako je lepo videti kako se sadasnji broj 2 i nekadasnji broj 2 podrzavaju...
     (koča, 21. oktobar 2020 12:19)

    # Link komentara

  72. Teško pokopati povređenog Đokovića još kad si dopingovan kao Nadal na RG.

    Nadal se dopinguje za RG i tad se zverski isprži i posle ga cele godine nema nigde oporavlja se do sledeće sezone šljake. I tako već godinama, i svi to znaju, i Toni Nadal je to polu-javno i priznao i pravimo se svi malo blesavi.

    Problem je za Nadala što je ove godine taj doping bio kasno u jesen, a ne kad je inače RG što znači da ga više nigde neće ni biti do sledeće godine

    Tako se ne pokopava GOAT.
     (O3on, 21. oktobar 2020 12:19)

    # Link komentara

  73. Daj bre stručnjaci, ne filozofirajte. Noletu se igralo nije u Parizu.
    (Mitar Kirov, 21. oktobar 2020 12:18)

    # Link komentara

  74. Pa sto se tog meca tice istina je, razvalio ga je u svakom segmentu, ali svi su oni broj dva, tri itd itd...a Novak je br.1
     (SrBiCg86, 21. oktobar 2020 12:14)

    # Link komentara

  75. U pravu čovek, pa izvesni Egor Gerasimov je u prvom kolu Rafi uzeo više gemova nego Novak u finalu.
     (Igor, 21. oktobar 2020 12:14)

    # Link komentara

  76. Brzo je zaboravio kako je Rafa bio "pokopan"u predhodnim mečevima sa Noletom.Otrezniće se na prvom sledećem "sudaru"."Živi bili pa vidjeli"(Valter)
    (advokat, 21. oktobar 2020 12:13)

    # Link komentara

  77. pokopao nola da je ovaj morao da ode na piramidu da se opasulji, a bogami ni nolomanima nije bilo lako, nekoliko dana nisu smeli da ostavljaju komentare ovde od sramote hahaha
     (stanoje glavas, 21. oktobar 2020 12:12)

    # Link komentara

  78. @Oh 2012 i 2014 mu je Novak uzeo set u finalu. Bolje bi ti bilo da se informises malo...
     (Marko, 21. oktobar 2020 12:11)

    # Link komentara

  79. Australija se bliži ponovo !!!

    Buuuu
     (Mile, 21. oktobar 2020 12:06)

    # Link komentara

  80. Nole kriv. Umesto da ga razbije 3-0 i zatvori usta svima - gubi, pada psihološki, šta ti ja znam. I sad svako može da eksploatiše taj poraz i da nas nervira.
    (Nišlija, 21. oktobar 2020 12:03)

    # Link komentara

  81. @deps

    Otkud vam to da Noloa obozava cela Srbija (a i sire)? Tog foliranta voli jos samo saka jada koja je ili slepa pored ociju, ili bira da ne prihvata njegove nebuloze.
     (Hm, 21. oktobar 2020 12:02)

    # Link komentara

  82. Али "присетио се"! Као да прича о догађају од пре двадесет година :)
     (Јабучило, 21. oktobar 2020 12:01)

    # Link komentara

  83. Rafa je Noloa drao u finalu GS na betonu, konkretno US open, a kad je Nolo uspeo da uzme i set Rafi u finalu RG? Ala to boli.
     (Oh, 21. oktobar 2020 12:01)

    # Link komentara

  84. Nole je Kralj,sta god pisali ili pricali o njemu za nas je Najbolji svih vremena.Ponosni smo na takvog Srbina
    (Cune, 21. oktobar 2020 11:58)

    # Link komentara

  85. Da mi ipak proglasimo dan žalosti i spustimo zastave na pola koplja?
    Svaki dan plakanje zbog tog finala kao da je to najveća nesreća u istoriji civilizacije.
    (Pedja, 21. oktobar 2020 11:54)

    # Link komentara

  86. al se busaju sto je nadal pobedio bilo koga(pa to bio j djokovic) na sljaci....jaoooj ce bude plaki plaki no no, vec za nedelju dve....
     (Ako su ruze procvetace..., 21. oktobar 2020 11:54)

    # Link komentara

  87. Znam da niko od njih ne ide ulicom
    i sam sa sobom prica ali aman vise!!!
    To je bio samo jedan mec u nizu, a
    bice ih jos dosta. Pa nije ovaj mec
    bio presudan za karijere i jednog
    i drugog. Usput, licno ni na AO kada
    je Novak masakrirao velikog Rafu, nisam
    upadao u euforiju i omalovazavao ga,
    zatim, zaboravih da li je bilo u Dohi
    ili Kataru, kada se Gvardiola hvatao
    za glavu, tada je Nadal izjavio da
    niko nikada nije bio na tom nivou. Poz.

    P.S.
    Ne znam da li je greska u prevodu ali
    ako je Koreca izjavio da je Rafa
    ubedljivo najpopularniji u Spaniji
    koja ima skoro 47 miliona stanivnika,
    onda zaista deluje bizaran podatak da
    je svega tri i po miliona ljudi gledalo finale.
    (Cole, 21. oktobar 2020 11:54)

    # Link komentara

  88. JEDVA DOCEKASE DA IMAJU SE CIME I ONI(ZAPAD) HVALITI////
    (:D, 21. oktobar 2020 11:52)

    # Link komentara

  89. Jedna od najvecih Djokovicevih gresaka, kao i njegovog tima, bilo je lutanje pod povredom i psiholoskim krahom u onih godinu, godinu i po dana bez tenisa. Tek ce vreme pokazati koliko je takva budalastina odredila borbu za najveceg. 20-20-17 je sjajan rezultat, a moglo je biti makar 20-20-19 ili 19-20-19 (20) vec sada.
    (Sasa, 21. oktobar 2020 11:51)

    # Link komentara

  90. Pokopali Krompirka! Tako mu i treba zbog svih onih lakih žrebova.
     (Astal, 21. oktobar 2020 11:50)

    # Link komentara

  91. Pa i Novaka obožava cela Srbija i šire
    (deps, 21. oktobar 2020 11:47)

    # Link komentara

  92. Koreca je pravo mace, dao bih mu da me...... Umhhh
     (Srki, 21. oktobar 2020 11:46)

    # Link komentara

  93. Кореча је у праву али Рафа и даље има проблем.
    Ћераћемо се још!
    (Рајко Четник, 21. oktobar 2020 11:44)

    # Link komentara

  94. Pokopao? Čovek je u Beogradu šeta i trenira. A u Australiji je bilo razbijanje.
     (Xxl, 21. oktobar 2020 11:41)

    # Link komentara