1. Realno...
    1. Novicki
    2. Olajdžuvon
    3. Jokić
    4. Adetokumbo
    5. Dončić
    6. Neš
    7. Petrović
    8. Gasol
    9. Kukoč
    10. Divac
    11. Sabonis
    12. Bodiroga
    13. Galis
    14. Danilović
    15. Rađa

    Izvinjavam se što nema starijih generacija (Dalipagić, Ćosić, Kićanović...). Naravno da zaslužuju da su na listi, ali nisam ih gledao, pa da ne lupam.
    (Vlade, 11. oktobar 2022 18:51)

    # Link komentara

  2. Bodiroga je napravio tako dobru odluku što nije otišao u NBA, rekao bih da mu je to bio potez karijere. U današnjem NBA bi možda nešto i postigao tamo, ali u njegovo vreme kad se još igrala jaka odbrana sigurno ne. Pa jeste li videli šta je Moris uradio Jokiću, a posle Jokić njemu..? Pa to je bilo tad kao dobar dan! Previše slab, zamislite da on uđe u frku kao Jokić, znam nezamislivo sa njegovom slabić... ovaj, pomirljivom naravi. A tamo moraš da pokažeš zube da te ne bi pojele crne zveri. Pa onda taj njegov izbačaj lopte sa čela... Pa popio bi blokada i najeo se banana samo tako. Ovako će ostati zauvek košarkaška legenda.
    (Djoksa, 8. decembar 2021 16:39)

    Elementarno nepoznavanje košarke. Najgora odluka Bodiroge u karijeri je da ne ode u NBA. Ja sam generacija Kukoča, Radje, Divca...ne samo da sam ih gledao uživo bar tridesetak puta, već sam imao sreće i da u kadetskom uzrastu igram protiv njih. Bodirogu sam uživo gledao desetak puta, on je imao, pored fantastične inteligencije i pregleda igre, i visinu i fizičku snagu da se nosi sa najboljim igračima NBA u to vreme (koji su za klasu bili bolji od današnjih). Uostalom, pogledaj njegove ulaze pored Pipena, Barklija i Melouna na OI 1996. Razbijao ih je kao dete zvečku.
    Ne znam zašto je doneo takvu odluku, ali bila je katastrofalna za nas, njegove fanove.
    Da danas igraju Kukoč i Bodiroga u NBA, u ovoj konkurenciji, bili bi po pet puta MVP, najmanje.
    (Mali Hijavata, 10. decembar 2021 11:55)

    # Link komentara

  3. Po cemu je to Jokic bolji od Divca, Kukoca, Danilovica, Kicanovica, Bodiroge?
    Ovo sto Jokic igra u danasnjoj kecerskoj Nba je smesno. Pa njega je Skola izblamirao za celu karijeru. Prosečan evropski centar, ne sme da se poredi sa Divcom, Gasolom.
    (randja, 9. decembar 2021 19:10)

    # Link komentara

  4. Svakakve liste se prave.Veze nema.Amerikanci su sampioni u tome.Bodiroga 50. Marculionis koji je uz Drazena pionir na 40.mestu.Drazen 14.Kukoc 22.Gluposti
    (Kosarka, 9. decembar 2021 09:53)

    # Link komentara

  5. Nisu najbolji vec najusspesniji,a tome zdusno doprineo nekvalitet ostalih,pa smesni Troicki bio daleko bolje plasiran na listi od nekada jednog Bobe Zivojinovica.Naravno sva trojica iz big3 su legende za sebe ali pitanje kako bi se oni snasli kasnih osamdesetih i devedesetih kada je bilo daleko kvalitetnijih tkz.drugopozivaca,niko ne moze da me ubedi da je onakav Pit Sampras losiji od npr.Nadala,a eto skoro duplo manje slemova
    (hercegovac, 8. decembar 2021 19:59)

    Svaka čast za komentar, ovde jako malo ima ljudi koji poznaju sport. U vreme Samprasa u prvih trideset na listi, bilo je 16 osvjača GS-a.
    Što se basketa tiče, niko na ovoj listi, osim Olajdžuvona, ne može da pridje Kukoču, najvećem belom igraču posle Lari Birda.
    Haug.
    (Mali Hijavata, 9. decembar 2021 09:01)

    # Link komentara

  6. ok lista..realna.. samo što bi ja stavio kukoča ispred dražena
    (pop, 9. decembar 2021 07:45)

    # Link komentara

  7. Pročitao sam neke komentare samo da bih video koliko ima besposlenih "stručnjaka". Nisam se razočarao.
    (U traganju za izgubljenim vremenom, 9. decembar 2021 06:56)

    # Link komentara

  8. Pročitao sam neke komentare samo da bih video koliko ima besposlenih "stručnjaka". Nisam se razočarao.
    (U traganju za izgubljenim vremenom, 9. decembar 2021 06:53)

    # Link komentara

  9. hercegovac

    Sa čitanjem tvojih komentara treba stati tamo gde pišeš kako je Đoković PRECENJEN dok istovremeno glorifikuješ Jokića... Novak je doslovno najbolji teniser svih vremena i to čak više nije ni debatable.
    (Aleks, 8. decembar 2021 23:01)

    # Link komentara

  10. @Hercegovac Blam me hvata od takvih kao sto si ti,dokaz da ne znas nista o Nba je oslovljavanje Bad Boysa kao drvosece,to nije bio ni Bil Laimber koji ima status grubijana a covek je imao i mid range sut i sut za 3 poena. Covek je na jednoj utakmici finala Portlandu ubacio 7 trojki!! A koliko ovi tek preteruju o Doncicu to je neverovatno,Dalas ne zna gde se nalazi ove sezone. Kaze Novicki uzeo samo jednu titulu sa onakvim Dalasom. Pa zato sto su u njegovoj eri igrali Spursi,Shaqovi Lejkersi pa potom Kobijevi i Gasolovi Lejkersi,Nashovi Sunsi,Kingsi posle Durantova Oklahoma itd. Kakvi laici i pojmasi ovde komentarisu,ovo nije normalno. Po kosarkaskom umecu kaze Jokic i Doncic vec najbolji. Udri ih Janise svake sezone molim te i ucutkuj ove bolesnike!!!
    (vince carter, 8. decembar 2021 22:58)

    # Link komentara

  11. Lista uglavnom OK, samo sto Nurkic nije ni 74000 igrac, a za Doncica su se malo preracunali jer tek treba da padne za nekih par stotina mjesta, gdje mu i jeste realno mjesto...
    (sash, 8. decembar 2021 21:32)

    # Link komentara

  12. objektivno Jokic ce tesko prestici Hakima. on je bio cudo. sa kakvim je timom bio sampion. ako se dobro sjecam posebno 2 put.
    (SubmisivniDominator, 08. decembar 2021 15:08)
    Izvini a sa kakvim je to timom bio šampion?
    Skor Bruks,Robert Hori,Sem Kasel,Keni Smit,Mario Eli,Otis Torp,Vernon Maksvel itd,itd.
    Jordan je napravio pauzu i tada je svima laknulo jer su skontali da mogu da postanu šampioni.
    I Hjuston je pored Njujorka,Indijane,Orlanda,Sijetla,Jute,San Antonija bio jedan od glavnih favorita.
    Posle se Jordan vratio i ostalo je istorija.
    Koliko je Jordan bio veliki i to pokazuje.Gde jedan igrac reši da napravi pauzu i bukvalno svi timovi ono evo konacno šanse da i mi budemo šampioni.
    (Freak on a Leash, 8. decembar 2021 20:56)

    # Link komentara

  13. Biće Jokić ispred svih do kraja karijere.
    (***, 8. decembar 2021 19:01)

    Vec sada su Jokic i Doncic ispred svih, ako se pise iskljucivo o kosarkaskom umecu i uticaju na igru, a ne o osvojenim prstenovima za koje se zna da su posledica timskog doprinosa, nikako i eksplicitno pojedinca.
    (Sasa, 8. decembar 2021 20:53)

    # Link komentara

  14. @hercegovac

    Uuuu izvini, mislio sam da je ovo tenis, gde moras da nadigras protivnika, a ne klizanje na ledu ili sinhrono plivanje gde je bitan umetnicki dojam.

    Salu na stranu, zamisli da igras turnir na kome imas X kvalitetnih igraca, ili turnir gde pored tebe igraju jos dvojica NAJUSPESNIJIH (samim tim i igraci sa najvise osvojenih trofeja) IKADA. Da li bi vise voleo da igras protiv recimo tri-cetiri igraca koje dobijas u 9 od 10 meceva, ili protiv jednog kog dobijas otprilike svaki drugi put?
    (HeadsUp, 8. decembar 2021 20:30)

    # Link komentara

  15. Smorili ste sa Drazenom. Bio je veliki talenat ali prerano je otisao s ove zemlje i samim tim ne moze da se kaze da li je bio bolji od nekog ili ne. Tako da svako mesto za njega u top 25 je odlicno jer se ne zna kako bi islo do kraja sa njim. Sto se Galisa tice on se smatra amerikancom grckog porekla i nema ga na listi. Dankan je amer i zato ga nema na listi.
    Gasol stariji je imao mnogo bolju karijeru od svih evropskih kosarkasa. Covek je SVE osvojio sto se osvojiti moze. Personalne statistike ce mu biti gore skoro sigurno od Jokica i Doncica ali to tek treba videti. Bodiroga je kose plasiran jer nije igrao u NBA i samo zato. Ameri ne gledaju mnogokosqrku van svoje zemlje zato neki ce biti ispred drugih pomalo nezasluzno ali to jebiskljucivo jer gledaju nba prvo pa ostalo sta dohvate
    (IgorBG, 8. decembar 2021 20:25)

    # Link komentara

  16. Gledano čisto po košarkaškim individualnim kvalitetima Jokić je bez premca ubedljivo broj 1, plus Jokić bi u bilo kojoj epohi NBA bio medju najboljim igračim lige.

    U isto vreme možemo reći da je Jokić smehotres, na primer noćas će Valjančujunas da napravi klovna od njega.

    A onda će Goberu da ubaci 40 poena, lagano.

    Jokić genije.
    (vlažno groždje, 8. decembar 2021 20:02)

    # Link komentara

  17. @HeadsUp
    Nisu najbolji vec najusspesniji,a tome zdusno doprineo nekvalitet ostalih,pa smesni Troicki bio daleko bolje plasiran na listi od nekada jednog Bobe Zivojinovica.Naravno sva trojica iz big3 su legende za sebe ali pitanje kako bi se oni snasli kasnih osamdesetih i devedesetih kada je bilo daleko kvalitetnijih tkz.drugopozivaca,niko ne moze da me ubedi da je onakav Pit Sampras losiji od npr.Nadala,a eto skoro duplo manje slemova
    (hercegovac, 8. decembar 2021 19:59)

    # Link komentara

  18. @mrkela
    Pedjin udeo u tituli,one trojke u jednom polufinalnom mecu,finale igrao ukupno 2 minuta za celu seriju,u Sakramentu uvek druga violina,dok Jokic MVP cele lige,sa mnogo slabijim Denverom prestigao ondasnje Kingse,reprezentacija nij merilo,nekad Pedja uz sebe imao Bodirogu,Divca,Jarica,Tomasevica,Vujanica,Gurovica,Rakocevica,Drobnjaka,danas petorku nam igra jedan Guduric,treca zvezda Bjelica koji ne moze obruc da pogodi,inace obozavam Pedju ali realnosti radi Jokic je vec sad daleko ispred svih
    (gavra, 8. decembar 2021 19:52)

    # Link komentara

  19. Nba vec dugo godina nije mjerilo kvalitete za igrace. Lista:
    1. Ćosić
    2. Korać
    3. Galis
    4. D.Petrović
    5. Bodiroga
    6. Sabonis
    7. Oscar
    8. Dalipagić
    9. Kićanović
    10. Delibašić
    (Stipe, 8. decembar 2021 17:18)
    Ma noralno da NBA nije merilo zato što u Evropi imamo sve same majstore košarke.
    A u NBA trenutno otisli sve oni koji se nisu snašli u Evropi.Tipa Jokic,Doncic,Vucevic,Dragic,Bogdanovic jedan i drugi itd,itd.
    Cak tamo imaš igrace kojma je NBA razvojna liga za Evropu kao što su Stef Kari,Klej Tompson,Lebron,Lenard,Kavaj,Durent,
    Irving,Harden,Dejvis,Batler,Buker,Kris Pol,Bedli Bil,Tejtum,Brown,Embid,Trej Janf,Morant,Derozan,Zek Levin,Rendl,Hejvord,McColum,Vestbruk,
    Adebajo,Janis,Midlton,Dru Holidej,Donovan Michel itd,itd.
    Oni muku muce i pitanje je da li ce ikada da zaigraju u Evropi.
    Jer recimo trenutno najbolji NBA tim Golden Stejt bi izgubio najmanje 30 razlike od Efesa i Barselone.
    Gde može NBA da bude merilo valjda je merilo Grcka,Italijanska i Španska liga jer tamo igraju najbolji košarkaši na svetu celom pa i šire.
    Isto kao što nije merilo kvaliteta Evropski fudbal vec je to Kina.
    (Freak on a Leash, 8. decembar 2021 19:46)

    # Link komentara

  20. 1. Drazen Petrovic … 2. Bodiroga … 3. Novicki … 4. Dalipagic … 5. Cosic … 6. Kicanovic … 7. Djordjevic … 8. Danilovic … 9. Jokic … 10 Sabonis … 11 Kukoc … 12 Divac … 13 Gasol … 14 Stojakovic … 15 Radja … 16 Doncic
    (Moja lista, 8. decembar 2021 19:43)

    # Link komentara

  21. Nba vec dugo godina nije mjerilo kvalitete za igrace. Lista:
    1. Ćosić
    2. Korać
    3. Galis
    4. D.Petrović
    5. Bodiroga
    6. Sabonis
    7. Oscar
    8. Dalipagić
    9. Kićanović
    10. Delibašić
    (Stipe, 8. decembar 2021 17:18)

    Pošto sam uglavnom skoro sve nabrojane gledao broj 1 je bez konkurencije Dražen Petrović! Da li ste svesni da je on bio vođa najbolje reprezentacije u istori evropske košarke?!? Da li ste svesni da je imao prosek preko 30 poena u karijeri, čak i u jednom Realu?
    (Jaaa, 8. decembar 2021 19:41)

    # Link komentara

  22. "sa druge strane pominjes Djokovica,on se ovde oduvek ekstrmeno precenjuje u smislu vremenskog perioda u kome igra koje smatramo zlatnom erom tenisa gde mu konkurencija u prajmu mimo one trojice bila boranija..."

    A i ta trojica nisu nesto, samo drugi i treci najbolji teniser svih vremena. Treci jeste zalutao tu.
    (HeadsUp, 8. decembar 2021 19:38)

    # Link komentara

  23. @DCL Do finala prvo trebas da dodjes a istok je bio presmesan,ne budi tako siguran jer Ajverson je uradio isto,defanzivno ekipa Klivlenda je bila odlicna 07,Tracy Mcgrady je mnogo losiji Orlando cini mi se 2002 odveo Detroit Pistonse do 7 utakmica,da nije mozda neiskusna mlada Oklahoma bila jaca od Majamija. U koliko bi finala sa svojim timovima Lebron usao na zapadu u tom periodu. Dakle gde bi se sa Wariorsima,Spursima,Mavsima ranije Lejkersima i ostalima sretao pre finala. @Hok A koliko ima Evropskih igraca koji su u Evropi bili smesni u odnosu na te sto si nabrojao pa su u Nba napravili bolje karijere. Dzo Ingles na primer,vi sve pripisujete ligama kako u kosarci tako u fudbalu,a ne gledate dal se neko uklopio u tim u kojem je i u kakvoj ulozi igra. Tores..Liverpul Celzi..dva razlicita igraca.
    (vince carter, 8. decembar 2021 19:31)

    # Link komentara

  24. @Jaaa
    Jel Dzordan imao karijeru Luke Doncica sa 21-22?Pa nije.Dakle ako Doncic ovako nastavi,po onome ako se po jutru dan poznaje moze da bude bolji i od Dzordana.I sta tu nije nasno,jel Dzordan izmislio kosarku pa da niko nikad ne moze da ga prevazidje.Eto nekad se mislilo ne moze bolje od Pelea,danas realno tesko da je u top 3 ikad.Inace ja mislim da nijedan belac neamerikanac nece imati karijeru Majla Dzordana iz vise razloga,ali za nase tvrdnje vreme je jedino merilo,i za 10-15 godina tek,mozemo da istinski dajemo ocene i zakljucke
    (hercegovac, 8. decembar 2021 19:30)

    # Link komentara

  25. Trenutno sam pod utiskom Galisa,grckog majsotra kosarke koji je imao nestvarne brojke, klasa za sebe. Tako je i igrao. Kazem trenutno jer da nije youtuba ne bih znao o kakvom geniju se radilo, prvi igrac u evropi koji je potpisao milionski ugovor. Nije hteo u NBA. Slobodno neka neko napise nesto o Galisu jer je stvarno bio bog kosarke
    (Milos Simeunovic, 08. decembar 2021 15:13)

    Potpuno si u pravu ali Nikos Galis nije evropski nego američki igrač jer je rodjen u USA, zato nije na listi. Oni koji nisu gledali Petrovića i Galisa treba da žale za Galisom jer je to igrač za klasu iznad Petrovića. Imao sam prilike da gledam Galisa uživo ali eto, zaboravih ga jer o tom igraču vlada muk, ne znam zašto. Hvala ti što si me podsetio na njega.
    (bane, 8. decembar 2021 19:24)

    # Link komentara

  26. @vince carter
    Au gde ti odluta,prvo ako se neko potcenjuje na ovom sajtu onda je to Jokic,trenutno smo u apsolutno zlatnoj eri kosarke a konstantno je ismevamo i patimo za "staaarim dobrim vremenima",sa druge strane pominjes Djokovica,on se ovde oduvek ekstrmeno precenjuje u smislu vremenskog perioda u kome igra koje smatramo zlatnom erom tenisa gde mu konkurencija u prajmu mimo one trojice bila boranija tipa Berdih,Nisikori,Ferer,Gaske...naravno da niko ne misli da je Jokic bolji od Novaka,skoro deceniju je mladji,kad zavrsi karijeru onda mozemo da merimo ali ako popularnost sporta nije vazna kod rangiranja onda ni Novak nije veci od Sekaric i Filipa Filipovica a svi ga stavljaju na prvo mesto zbog popularnosti tenisa u odnosu na npr.streljastvo.A da li je Jokic najbolji na svetu,pa njih par poput Karija,Janisa,KD,koga god izaberes neces puno pogresiti,ispod toga nije,top 5 igrac sveta,malo li je za zemlju gde nismo imali pre njega obicnog nosioca fransize.E o tome se radi,svi ti velikani nase kosarke,koliko god ih voleli nikad nisu dosegli nivo onih najvecih,do Jokica i Doncica,sta po tebi Doncic treba da uradi da ima bolju karijeru sa 22,Dirk koga toliko uzdizes sa onakvim Dalasom igrao jedno finale konferencije za tolike godine,titulu u zenitu karijere ne racunam jer su veliku ulogu imali i ostari veterani koji su pripomogli Novickom,inace da ne mislis da sam klinac secam se i tih famoznih "bed boysa"(koje bi danas pljuvali kao drvosece),a glorifikuju se zbog nostalgije
    (hercegovac, 8. decembar 2021 19:17)

    # Link komentara

  27. Biće Jokić ispred svih do kraja karijere.
    (***, 8. decembar 2021 19:01)

    # Link komentara

  28. Pogledao sam listu na tviteru hoopshype, kao sto sam i mislio, stavili su likove koji su uglavnom igrali u NBA iako nisu ni prismrdili prstenju niti su relevantni u bilo kom smislu, sem u blokadama i tako nekim stvarima. Na listi nema Djordjevica, Bogdana, Bodiroga na 50. mestu, a na 25 Ben Simons, tu su i legende poput Marcina Gortata, Shrudera i ostalih padavicara u poredjenju sa Kicanovicem i ostalim majstorima, ne bi smeli u istu recenicu da udju, ova lista je kao i lista NBA, mnoge istinske legende citavih nacija su izostavljene, ali je bitno sto je neko bio najbolji defanzivac u regularnoj sezoni nego sto je npr osvojio zlatnu medalju na olimpijadi, sv. prvenstvu, doneo titulu Evrolige u poslednjim sekundama.
    (Avangar, 8. decembar 2021 19:00)

    # Link komentara

  29. Dražen je neprikosnoven, ko ga nije gledao i ne zna za njega.
    (Sofronije, 8. decembar 2021 18:54)

    # Link komentara

  30. Ne znam šta vam je smešno ili nejasno.

    Bodiroga nije smeo da ode u NBA jer bi njegova svilena struktura bila preslaba za taj nivo posebno devedesetih. Bio je svestan toga. I bolje što nije otišao.

    Đorđević je na primer bio treći plej u Portlandu u naponu snage. Spanulis takođe, bezbroj puta najbolji u Evropi, u NBA velika nula. Zatim Huan Karlos navaro isti slučaj.

    Svi ste vrištali zašto Teodosić mađioničar ne igra NBA. Kad je kao zreo plej otišao nije mogao da igra ono što je u Evropi. Nika Kaltes takođe ništa, Papalukas, Šved. Primera puno.

    Ok, prošla bi ponekad ta čuvena finta ali bi brzo bio pročitan.
    (Hok, 8. decembar 2021 18:50)

    # Link komentara

  31. Najveće iznenađenje je elitni plasman hrvatskog reprezentativca i braniča Leipziga, Joška Gvardiola. Gvardiol je uz Barcelonina Erica Garciju proglašen najskupljim mladim braničem svijeta i vrijedi prema CIES-u čak 80 milijuna eura. A iza sebe je ostavio neka vrlo zvučna imena poput Matthijsa De Ligta iz Juventusa i Alessandra Bastonija iz Intera.
    (Viktor, 8. decembar 2021 18:42)

    # Link komentara

  32. Pera Antić?
    (bobo mk, 8. decembar 2021 18:39)

    # Link komentara

  33. Gasol bolji od Dražena i Dončića. Smejurija
    (Realan, 8. decembar 2021 18:32)

    # Link komentara

  34. Trenutno sam pod utiskom Galisa,grckog majsotra kosarke koji je imao nestvarne brojke, klasa za sebe. Tako je i igrao. Kazem trenutno jer da nije youtuba ne bih znao o kakvom geniju se radilo, prvi igrac u evropi koji je potpisao milionski ugovor. Nije hteo u NBA. Slobodno neka neko napise nesto o Galisu jer je stvarno bio bog kosarke
    (Milos Simeunovic, 08. decembar 2021 15:13)

    Mi jesmo gubili razne utakmice, ali ni jedan čovek pojedinačno nas nije bacio na kolena kao Galis. Što bi rekli komentatori, nerešiva enigma.

    A što se tiče liste, Kukoč potcenjen.
    (Dox, 8. decembar 2021 18:31)

    # Link komentara

  35. A mene interesuje gde je kineski snajper? Jel su uzeli u obzir titulu najboljeg strelca na SP 2019?????
    (Kukatilo, 8. decembar 2021 18:27)

    # Link komentara

  36. (vince carter, 08. decembar 2021 18:06)



    Što onda prozivke za Lebrona jer ie gubio finala? Po toj logici jedino što treba da mu se zameri je izgubljeno finale protiv Dalasa, jer je u finalima maltene svaki put imao slabiji tim. Sa npr onim Kavsima iz prvog mandata nijedan igrač ikada ne bi ušao u finale.
    (DCL, 8. decembar 2021 18:24)

    # Link komentara

  37. On (Dražen) je bio vođa svake svoje ekipe, dok je Peđa bio igrač zadatka.
    (monden, 08. decembar 2021 16:03)

    Naročito u Portlandu! Kasnije je prešao u najgori tim NBA lige (New Jersey), gdje je svaka lopta bila njegova. Imao je 28-29 godina kada je nastradao, ali imaj u vidu da su tada igrači imali i nešto kraću karijeru nego danas. Pored toga je, za razliku od Kukoča, imao izuzetno loš karakter, a o oholosti da ne govorim. Peđin tim je, za razliku od New Jersey-ja, igrao finale "zapada", a on je bio glavni šuter. Sa Dallas-om je uzeo i prsten.
    (Ich, 8. decembar 2021 18:10)

    # Link komentara

  38. Čitam i još uvek ne shvatam zašto su Nurkić i Bojan Bogdanović na listi..
    (Obrad, 8. decembar 2021 18:07)

    # Link komentara

  39. Ovaj proziva Dirka Novickog sta je osvojio sa Nemackom a najbolji saigrac mu bio Marko Pesic🤣🤣 Ko bi sta osvojio sa Nemackom? To sto je Novicki odveo Nemce do svetske bronze 02 i Evropskog srebra kod nas 05 je ravno cudu,pa lik je izbacio premocne Spance u polufinalu! Osvajao je Parker vise u Nba? Sa Popovicem,Djinobilijem,Dankanom potom Kavajem pored sebe,jak si nema sta :D
    (vince carter, 8. decembar 2021 18:06)

    # Link komentara

  40. @Hercegovac Idi spavaj nije ovo za tebe,da se vi pitate oni su vec sad 1 i 2 ali nije Balkan ceo svet,ti ne znas ni sta znaci biti "Najveci" cuj preti da skine Dzordana🤣🤣 Najveci,pored toga sto moras biti sampion visestruki,moras biti i globalna pojava koja ce Sport podici na visi nivo,to jest da se mladji sirom sveta interesuju da izadju na sportske terene i zele da budu kao taj neki "Najveci". Da se vi pitate Jokic je i trenutno MVP,apsolutno nema veze sto Kari kida,ma Jokic igra sa cunjevima i nema veze sto je i Portland ubedljivo izgubio sve duele bez Lilarda i to od slabijih timova nego sto je Denver,ali eto..samo Jokic ima uticaj na igru tima. Po nekima vec je veci od Djokovica,jer kao kosarka je popularnija od tenisa,pa eto Jokic je veci od Novaka,srecom to je manjina i toliko ih zavarava ovaj sajt da ladno misle da se ceo svet vrti ovde,Youtube je mesto gde mogu da udju ljudi iz svih delova sveta,od 280 hiljada glasova na jednom kanalu Kari 85% Durant i Derozan 6% i Jokic 3% glasova od ponudjenih ko je mvp trenutno. A ovde ispade da je Jokic lice Nba i da je najpopularniji kosarkas na svetu.
    (vince carter, 8. decembar 2021 17:58)

    # Link komentara

  41. Kukoč, Bodiroga, Dražen iza Jokića... MVP je bio u Vestbruk pa šta.....
    (Marko, 8. decembar 2021 17:57)

    # Link komentara

  42. Sturm . kvalitete i karantene ......
    (Rio, 8. decembar 2021 17:56)

    # Link komentara

  43. Pa kakva je to lista bez Zarka Paspalja?! Sramota!!
    (fkovac, 8. decembar 2021 17:56)

    # Link komentara

  44. Petrović ispred Kukoča...ko smišlja ove liste?
    (Salle, 8. decembar 2021 17:51)

    # Link komentara

  45. Radivoj Korac broj jedan !
    (Mixx, 8. decembar 2021 17:47)

    # Link komentara

  46. (hercegovac, 08. decembar 2021 17:22)

    Da prevaziđe Džordana??

    Da li si ti normalan???
    (Jaaa, 8. decembar 2021 17:43)

    # Link komentara

  47. Nba vec dugo godina nije mjerilo kvalitete za igrace. Lista:
    1. Ćosić
    2. Korać
    3. Galis
    4. D.Petrović
    5. Bodiroga
    6. Sabonis
    7. Oscar
    8. Dalipagić
    9. Kićanović
    10. Delibašić
    (Stipe, 8. decembar 2021 17:18)

    Dobra lista, mada se sa redosledom ne slazem. Ne moze Cosic biti ispred Kice i Praje koji su bili MVP svetskog.
    I, mozda najvaznije, nema Kukoca - to ne moze biti, i on je bio MVP stetskog. Iako je Mirza bio fenomenalan igrac i covek, treba da zameniti Kukocem.
    (mislim..., 8. decembar 2021 17:37)

    # Link komentara

  48. Stojakovic je min u top 10. Klao je vecinu navedenu u eri kad se igrala odbrana.
    (Japanski car, 8. decembar 2021 17:34)

    # Link komentara

  49. Smešna lista sa još smešniji rasporedom igrača . Suština je da Bodirogi svi mogu da se poklone sa liste a već sad velika većina i Jokiću . Pa Dejan dok je davao časove Gasolu i Novickom velika većina omladine je bila u pelene . Šta je Novicki osvojio sa rep. ? A to što je imao par sezona gde je vodio glavnu reč u Dalasu i osvojio taj jedan prsten to ne mora da znači da je Novicki nešto posebno jeste strašan igrač ali samo je previše hajpa napravljeno oko njega jer je Nemac . Pa Parker je više osvajao i doprinosio SAS nego Novicki dalasu .
    (dtegaq62, 8. decembar 2021 17:30)

    # Link komentara

  50. Citat: ""A Parker, Djinobili … koji bre crni AtetodjdkdkdjBO!?""

    Parker i Đinobili su na 6. odnosno 7. mestu.
    (Vladimir, 8. decembar 2021 17:26)

    # Link komentara

  51. Na toj listi
    Hrvatska ima 4 igrača
    Srbija ima 5 igrača
    BiH 1 igrača

    Ako se gleda broj stanovnika države, jasno da ?hrvatska najvise proizvodi kvalitete po glavi.
    Hrvtska prva u tenisu.
    Hrvatska visoko u nogometu.
    Dobra u mnogim drugim sportovima, u nekim sportovima u vrhu.
    (Sturm, 8. decembar 2021 17:25)

    # Link komentara

  52. Oskra Šmit 56. Dražen Dalipagić nije na listi. Arvidas Sabonis iza braće Gasol. Mehmet Okur ispred Dejana Bodiroge...Šta vi znate uopšte o košarci...
    (Žarko Petrović, 8. decembar 2021 17:22)

    # Link komentara

  53. Kad zavrse karijere Jokic i Doncic ce biti broj 1 i 2,pitanje samo ko ce imati od njih vecu karijeru,za sada Luka preti da prevazidje Dzordana licno,jer niko nikad nije imao ovakvu karijeru sa toliko malo godina,ali opet moze i ovaj nas da bude na kraju bolji,iz godine u godinu toliko napreduje da se pitas gde su granice,a mi toga uopste nismo svesni,cak ga i stalno potcenjijemo,najvise zbog nostalgije jer uvek su nekako bolji igraci iz proslosti,a ranija vremena bila bolja,kapa dole svima njima,Bodirogi,Kici pogotovo ali ti ljudi nikad nisu bili u ravni sa onim najvecim,cak da su igrali NBA utopili bi se u gornji prosek,realno jedino bi Cosic uspeo kao polivalentni igrac(ali pitanje da li bi bio creme de la crem)i Drazen da je otisao ranije jer se takav radja jednom,to je sve ipak sbb kbb,kao sto u tenisu se danasnja trojka smatra najboljom iako bi mozda Borg da je igrao kao ovi danas imao 25-30 Slemova,racuna se samo stvarnost a ona je takva da su ipak samo Luka i Jokic belci koji se priblizavaju nivou apsolutno najboljeg belog u istoriji Birda,taj level nije ni Dirk,i prosto umesto zapomaganja za prosloscu,jugoslovenskom ligom,prvenstvima sa 2 ozbiljne reprezentacije,uzivajmo u trenutku gde 2 momka sa ovih prostora rade ono sto niko nije,apsolutno konkurentni sa najvecima od najvecih
    (hercegovac, 8. decembar 2021 17:22)

    # Link komentara

  54. Realna lista:Jokic, Doncic, Petrovic, nosioci igre.
    Stojakovic, Divac, Kukoc vazne karike.
    Mozda jos:Dalipagic i Cosic.
    (ZORAN, 8. decembar 2021 17:20)

    # Link komentara

  55. @ ooo

    Vidi se da ni ne gledaš Denver, prijatelju Jokić hrani loptama sve njih a ne oni njega, kada bi Jokić "silovao" loptu imao bi "nabijeniju" statistiku. Ali tebi je važno da hejtuješ Jokića.
    (uuu, 8. decembar 2021 17:20)

    # Link komentara

  56. Jokic ispred Kukoca?! Kukoc 3 prstena osvojio, bio clan najboljeg tima u istoriji, a Jokic koji igra u smesnom timu u kojem ga svi hrane loptama da bi nabijao statistiku, na 8 mestu? Neverovatno!
    (ooo, 08. decembar 2021 16:40)

    Kukoč je bio fantastičan, bez sumnje najtalentovaniji HR igrač, ali ipak je uvijek počinjao utakmicu na klupi. Nikada nije bio MVP!
    (Ich, 8. decembar 2021 17:19)

    # Link komentara

  57. Ljudi ne znaju dalje od NBA lige pa otuda i ovakva lista. Verovatno su stavili prvo igrače za koje su čuli i koji igraju ili su igrali u NBA a potom redom sve ostale igrače. Da su se držali igrača u NBA bilo bi u redu. Ovako su ispali smešni jer ne znaju.
    (smeh, 8. decembar 2021 17:18)

    # Link komentara

  58. Nba vec dugo godina nije mjerilo kvalitete za igrace. Lista:
    1. Ćosić
    2. Korać
    3. Galis
    4. D.Petrović
    5. Bodiroga
    6. Sabonis
    7. Oscar
    8. Dalipagić
    9. Kićanović
    10. Delibašić
    (Stipe, 8. decembar 2021 17:18)

    # Link komentara

  59. Manu Djinobili. Sigurno jedan od najboljih
    (pamet, 8. decembar 2021 17:16)

    # Link komentara

  60. Milos Simeunovic, 8. decembar 2021 15:13)
    Miloše, tačno je da je Nikos Galis bio čudo od igrača. Ali isključivo kao strelac. Neverovatnu skok šut, ali tzv skok unazad. Dvaput sam ga gledao uživo, samo napad, al tako superioran u igri jedan na jedan. To je čudo.Prvo se bavio boksom pa košarkom al mu u USA nije išlo pa se došao u Grčku tj Stid Inače pre je više bila izražena igračka inteligencija. Npr Krešo Ćosić, Kićanović, Mirza Delibašić, pa mlađi osobito Kukoč i Bodiroga u tome su ipak naj. Bilo je mnogo drugih sjajnih eks YU ali navedeni su vrh.
    (Hrvat bez zlobe, 8. decembar 2021 17:15)

    # Link komentara

  61. Vučevic je zauzeo, na OVOJ listi - 24 mjesto! OVAJ koji je, napisao tekst ladno nabroja imena " igrača iz regiona" - bez Vučevica... Ne znam, na KOJI region je mislio? Uzgred budi rečeno, Nikola je reprezentativac Crne Gore! Čitavu zadnju deceniju igra SJAJNO ( Orlando, sad je u Čikagu)...Jedan je od rijetkih igrača, sa ovih prostora koji je nastupio u ALL STAR takmičenju! Samo kažem...
    (Car Dušan, 8. decembar 2021 17:14)

    # Link komentara

  62. Zaboravih i Koraća pored ovih iz 70.ih ;-)
    (Arnautović Marko, 8. decembar 2021 17:11)

    # Link komentara

  63. Interesantno je da Peja ima prsten, ali da je Jokić ispred njega.Da ne govorim šta je sve još Peja osvojio, što individualno u NBA, što igrajući za reprezentaciju i u Evropi.Šteta za te povrede koje su ga kočile da napravi i mnogo više, ali i ovako je i više nego dosta postigao.
    (mrkela, 8. decembar 2021 17:10)

    # Link komentara

  64. Duci Simonović je verovatno najbolji igrač ikada u ex SFRJ,do dolaska generacije Petrović,Divac,Kukoč,Radja...
    To šta je on radio na terenu i koliko je postizao koševe sa lakoćom nisu mogli ni jedan Kića ni Dražen...
    Problem sa ovom listom je što na njoj ima malo igrača koji su igrali pre 80-ih,a fale Ćosić,Slavnić,Simonović,Kićanović i Dalipagić,možda čak i Kapičić...
    Takođe,Igor Rakočević je igrao i NBA i 2 puta osvajao titulu Alfonso Ford kao najbolji strelac Evrolige...
    (Arnautović Marko, 8. decembar 2021 17:08)

    # Link komentara

  65. Jokic legenda
    (johnny, 8. decembar 2021 17:08)

    # Link komentara

  66. Za sada:Novicki, Gasol, Kukoc, Stojakovic od evrooljana, kada završe karijere:Jokić, Doncic, Novicki.... Pa ostali neka se ređaju... A Bodiroga svakako najbolji ikada Evropski igrač!!
    (wolweine, 8. decembar 2021 17:05)

    # Link komentara

  67. U prvih pet Janis… Kukoc, Bodiroga, Rađa itd iza Dončića, Dragića !! I Jokića… Vidi se da su ameri pravili listu i da nemaju pojma ! To ti je kao da mi blakanci pravimo listi najboljih igrača u Bejzbolu !
    (JPR24, 8. decembar 2021 17:04)

    # Link komentara

  68. Trenutno sam pod utiskom Galisa,grckog majsotra kosarke koji je imao nestvarne brojke, klasa za sebe. Tako je i igrao. Kazem trenutno jer da nije youtuba ne bih znao o kakvom geniju se radilo, prvi igrac u evropi koji je potpisao milionski ugovor. Nije hteo u NBA. Slobodno neka neko napise nesto o Galisu jer je stvarno bio bog kosarke
    (Milos Simeunovic, 08. decembar 2021 15:13)

    On ti je igrač koji kada gledaš utakmicu jedva čekaš da dobije petu ličnu, a on ih u toku utakmice dobije dve, tri je plafon. Celu utakmicu gledaš u agoniji i pitaš se dal će nekad da promaši (naravno, ovo važi za navijače protivničke ekipe tj. nas :)). Takav sam ja utisak stekao o njemu kad sam ga gledao.
    (Neplivač, 8. decembar 2021 17:04)

    # Link komentara

  69. Gde je Dankan?
    (koca, 8. decembar 2021 17:02)

    # Link komentara

  70. Prilično realna lista, za sada, sa izuzetkom Bodiroge koji je morao da bude malo bolje plasiran.. Ljudi ovde ne mogu da shvate da evropska košarka ne interesuje 70% evropskih zemalja, a o ostatku sveta da ne govorimo.. Tako da je njih poprilično briga šta je ko osvojio u Evropi (računajući i evropsko prvenstvo).. kada je Nba u pitanju, najviše cene individulane nagrade i učinke (mvp, prvu, drugu i treću petorku lige, učešće na all star-u...), pa tek onda titule.. Titule imaju najveću vrednost samo ako se radi o tzv franšiznim igračima koji su ih osvajali (Novicki, Janis, Hakim).. Iz tog razloga je Kukoč tek na 22. mestu, uprkos 3 prstena, jer nikada nije bio ni blizu nosioca franšize (kluba), a nema ni jedno značajno individulno dostignuće, osim najmanje vrednog (najbolji 6-i igrač)..
    Kad se bude pravila sledeća lista za npr 5 godina, Jokić i Dončić će sigurno biti plasirani za 3-4 mesta bolje nego sada, jer će imati još nekoliko učešća na all staru, biti u prvim petorkama lige, možda opet Mvp, a ni titula za nekog od njih dvojice nije isključena..
    Znam da ljubitelji evropske košarke i nostalgičari ne priznaju ovu listu, ali je uz par sitnih korekcija, ona prilično objektivna, gledajući kako na košarku gleda ceo svet, a ne samo jedan deo evropskih zemalja u kojima se koliko-toliko prati evroliga i evropsko prvenstvo..
    (Nemanja, 8. decembar 2021 17:01)

    # Link komentara

  71. Galis je Amer tačnije naturalizovani Grk.
    (Tex Willer, 08. decembar 2021 16:47)

    Ne lupaj!
    Galis je Grk rođen u SAD.
    (kentaur, 8. decembar 2021 16:59)

    # Link komentara

  72. Vidis listu na kojoj je Bodiroga na 50. mestu samo zato sto nije igrao u NBA. Covek je kosarkaski potkovaniji od 99% igraca te NBA i mesto mu je medju prvih pet. Onda vidis Stgojakovica koji je na 16.mestu. Jeste nas je, bio je dobar strelac, al posteno ne bi mogao da bude ni medju prvih 10 iz SFRJ. Drazen, Bodiroga, Kukoc, Divac, Radja, Kicanovic, Dalipagic (koga cak ni na listu nisu stavili), Korac, Danilovic, sve su to bolji igraci od Stojakovica. Smesna lista.
    (Milan Petrov, 8. decembar 2021 16:57)

    # Link komentara

  73. Izgleda da ljudi nisu gledali Kukoča.....MSM ne znaju o kakvom se igraču radi.
    1. Kukoč-Novicki
    2. Parker
    3. Gasol
    4. Dončič
    5. Divac
    6. Sabonis....
    (laki, 8. decembar 2021 16:57)

    # Link komentara

  74. Kao sto rekoh Dragan Borca pise samo kako njemu odgovara,juce pise kako je kosarka napredovla,danas kako su Bodiroga,Danilovic i drugi bolji od vecine,sve zavisi ko mu je miljenik,tako i komentarise. Evo videh kako je Janis 20X bolji od Ginobilija kosarkas🤣 Mozda po statistici ali po nijednom kosarkaskom umecu osim odbrane mozda,evo sta znaci biti laik,posto je Ginobili morao da se prilagodi i igra u sistemu gde loptu deli sa drugim igracima,ali covek odluke u mnogim velikim mecevima. Igraci Spursa su se slozili da je odluka Ginobilija da prihvati tu ulogu donela i uspehe jer je mogao da bude superstar u nekom drugom timu. Odveo Kinder do titule sampiona evrope i Argentinu do Olimpijskog zlata pobedivsi Sjedinjenje Drzave na putu. U fudbalu mozes da uspes u Engleskoj a punkes u Spaniji ili Italiji ili obrnuto ili da ubijas recimo za Liverpul a puknes u Celziju,niko ti nece reci da ne znas. Dok sto se kosarke tice ako ne igras u Nba onda ne znas. I to je teret Dejanu Bodirogi koji je recimo za klasu bolji igrac od Riki Rubia koji godinama igra uspesno u Nba ili u njegovo vreme od Turkoglua ili Radmanovica,realno bio je kompletniji igrac i od Pedje i njegove finte i inteligencija bi savrseno pasovali protiv atletskih igraca,sto ih vise fintiras to dalje odlete od tebe😃 Recimo Mark Madsen koji je igrao za Lejkerse nije znao obruc da pogodi ili cepanka Luk Walton koji daje autokoseve,ali eto oni su igrali Nba i znaju :))
    (vince carter, 8. decembar 2021 16:56)

    # Link komentara

  75. Realno Nurkic MVP pre Koraca i Teodosica, odlicna lista, svaka cast
    (Mile, 8. decembar 2021 16:55)

    # Link komentara

  76. Петровић не може у исти кош са Пеђом. Стојаковић је био други стрелац НБА, 3 пута ол-стар играч. Петровић није био ни близу таквог учинка.
    (aco, 08. decembar 2021 15:06)

    E bas si me od srca nasmijao.. Jel to onaj stojakovic koji je promasio ne kos il tablu vec teren kad je bio sam ko duh na trici? O njemu pricas? Inace od njega je od srba bio bolji i paspalj i danilovic, a divac i bodiroga, grijeh ih je i usporedjivati sa stojakovicem. A statistika, all star igraci, prva druga treca petorka, s tim nek se zabavljaju jokicevi fanovi, mene to ne zanima. Ja sam gledao sa ovih prostorima doktore kosarke, stojakovic nije medju njima.
    Sto se tice ove liste, prvih 10 bi izgledalo ovako, bar sto se tice zadnjih 30 godina:

    1. Drazen Petrovic
    2. Hakeem
    3. Toni Kukoč
    4. Sabonis
    5. Bodiroga
    6. Nowitzki
    7. Divac
    8. Marciulionis
    9. Ginobili
    10. Paul Gasol
    (croata, 8. decembar 2021 16:10)

    Volim kad je neko ovako objektivan. Realno i ja bih takav bio da godinama me neka ekipa pobedjuje.

    " Ne mozemo nista uraditi za jednu sekundu, to mogu samo Srbi"
    (Pogba, 8. decembar 2021 16:53)

    # Link komentara

  77. Bodiroga na 50 mestu? Hahahahaahahahaha
    (L! nK, 8. decembar 2021 14:51

    Da, to zaista upada u oci. A nama malo starijim upada i to da Kicanovic nije usao u listu (a bio je MVP svetskog prvenstva bas kao i Bodiroga, Drazen i Kukoc), a Dalipagic, koji je bio takodje bio MVP svetskog nije bio ni razmatran. Za Kicu i Praju je Gomeljski jos 1978.godine rekao da bi bili zvezde u NBA.
    (svasta, 8. decembar 2021 16:53)

    # Link komentara

  78. @Komšija Mile

    Tim Dankan je iz US Virgin Isle sto je US teritorija. Hakim moze jer nije Amer, vec je posle dugog niza godina uzeo drzavljanstvo.

    Sto se tice Nikosa Galisa on je rodjeni amerikanac grckog porekla i zato ga nema na listi.
    (IgorBG, 8. decembar 2021 16:52)

    # Link komentara

  79. (Milos Simeunovic, 8. decembar 2021 15:13)
    Galis je Amer tačnije naturalizovani Grk.
    (Tex Willer, 8. decembar 2021 16:47)

    # Link komentara

  80. Slovenija, Hrvatska, BIH i Srbija imaju zajedno oko 16 miliona stanovnika ( taman kao recimo Boston i Chicago zajedno) a imaju 12 od 75. Izvin’te ne bih ja više zadržav’o.
    (super slavko, 8. decembar 2021 16:45)

    # Link komentara

  81. Ćosić, Dalipagić?
    (munze, 8. decembar 2021 16:43)

    # Link komentara

  82. Svaki 4 iz bivše Jugoslavije a opet u top 10 samo Jokić. Da ne govorim da što je igrač skorije igrao to je bolje plasiran.
    Nema ovo veze sa životom.
    (Qwerty, 8. decembar 2021 15:57)

    Ne što skorije već što je veće uspehe imao. Jokić je bio MVP i 3x na All staru, 2x u najboljem NBA timu, 1x u drugom najboljem NBA timu, prvom ruki timu godine. Lider je jednog NBA kluba već 4 godine.

    Ko je od igrača iza Jokića imao više uspeha u NBA-u?
    (Ostin A, 8. decembar 2021 16:43)

    # Link komentara

  83. @croata

    Drazen Petrovic ispred Hakeema??????? Vecu glupost u zivotu nisam procitao. Samo kako bih ti dokazao kolike su razmere gluposti koju si napisao napisacu da je to isto kao da si rekao da je Mario Hezonja bolji od Jokica.
    (TrIsTaN, 8. decembar 2021 16:42)

    # Link komentara

  84. Sve sami strucnjaci u komentarima. A svi zajedno da se skupe nemaju 3 sata nba odgledano.
    (Znozica, 8. decembar 2021 16:41)

    # Link komentara

  85. Jokic ispred Kukoca?! Kukoc 3 prstena osvojio, bio clan najboljeg tima u istoriji, a Jokic koji igra u smesnom timu u kojem ga svi hrane loptama da bi nabijao statistiku, na 8 mestu? Neverovatno!
    (ooo, 8. decembar 2021 16:40)

    # Link komentara

  86. Bodiroga je napravio tako dobru odluku što nije otišao u NBA, rekao bih da mu je to bio potez karijere. U današnjem NBA bi možda nešto i postigao tamo, ali u njegovo vreme kad se još igrala jaka odbrana sigurno ne. Pa jeste li videli šta je Moris uradio Jokiću, a posle Jokić njemu..? Pa to je bilo tad kao dobar dan! Previše slab, zamislite da on uđe u frku kao Jokić, znam nezamislivo sa njegovom slabić... ovaj, pomirljivom naravi. A tamo moraš da pokažeš zube da te ne bi pojele crne zveri. Pa onda taj njegov izbačaj lopte sa čela... Pa popio bi blokada i najeo se banana samo tako. Ovako će ostati zauvek košarkaška legenda.
    (Djoksa, 8. decembar 2021 16:39)

    # Link komentara

  87. i od svih njih zajedno je bolji Kresimir Cosic!!
    (NIKI, 8. decembar 2021 16:37)

    # Link komentara

  88. Ajmo realno, Nikola Peković je bolji igrač od Nurkića. Kad se prilagodio na NBA, niko nije mogao da ga zaustavi. Šteta što mu je povreda prerano okončala karijeru.
    (ZV, 8. decembar 2021 14:57)

    Jel pod "niko nije mogao da ga zaustavi" smatraš što je imao 2 ok sezone u raspalom klubu koji je tankovao. Jusuf Nurkić je i statistički bolji, igra u boljem klubu, igrao je daleko više utakmica.

    Ali ajde da sklonimo povrede i uzmemo te dve dobre sezone Pekovića i dve najbolje Nurkića. Nurkić je imao poeni/skokovi/asistencije - 18-11-4, a Peković 17-9-1
    (Ostin A, 8. decembar 2021 16:36)

    # Link komentara

  89. Okur, Mils, Nene, Galinari itd ispred Bodiroge 😄

    Pa Bodiroga je realno bolji od svih na listi osim 7-8 igraca i to je to

    Lista je komicna, aj ovo gore ok ali eskapade krecu vec posle 7-8

    Tristan drvoseca Tompson ispred Galisa i Danilovica 🤣 Pa od njega je i Rebraca bolji mati mila, tj i Krle a kamoli Galis i Danilovic
    (Dragan Borca, 8. decembar 2021 16:15)

    # Link komentara

  90. Samo da se ne umori
    (Svetislav, 8. decembar 2021 16:13)

    # Link komentara

  91. Петровић не може у исти кош са Пеђом. Стојаковић је био други стрелац НБА, 3 пута ол-стар играч. Петровић није био ни близу таквог учинка.
    (aco, 08. decembar 2021 15:06)

    E bas si me od srca nasmijao.. Jel to onaj stojakovic koji je promasio ne kos il tablu vec teren kad je bio sam ko duh na trici? O njemu pricas? Inace od njega je od srba bio bolji i paspalj i danilovic, a divac i bodiroga, grijeh ih je i usporedjivati sa stojakovicem. A statistika, all star igraci, prva druga treca petorka, s tim nek se zabavljaju jokicevi fanovi, mene to ne zanima. Ja sam gledao sa ovih prostorima doktore kosarke, stojakovic nije medju njima.
    Sto se tice ove liste, prvih 10 bi izgledalo ovako, bar sto se tice zadnjih 30 godina:

    1. Drazen Petrovic
    2. Hakeem
    3. Toni Kukoč
    4. Sabonis
    5. Bodiroga
    6. Nowitzki
    7. Divac
    8. Marciulionis
    9. Ginobili
    10. Paul Gasol
    (croata, 8. decembar 2021 16:10)

    # Link komentara

  92. Vidiš da je Bodiroga 50-ti i shvatiš u momentu da je ovo smejurija. Bodiroga je verovatno najbolji evropski igrač uz Novickog svih vremena.
    (Džoni, 08. decembar 2021 15:31)

    Ili Bojan Bogdanovic ispred Danilovica. Buahahahaha..... Kao da si stavio Ivicu Zupca ispred Divca.
    (selfie, 8. decembar 2021 16:07)

    # Link komentara

  93. A Parker, Djinobili … koji bre crni AtetodjdkdkdjBO!?
    :)
    (vlada, 08. decembar 2021 15:08)

    Jedan sam od onih koji su odrasli uz ovu dvojicu + tim duncana i svakako su mi jedan od omiljenih timova ikada, ali atejtkgodow je barem 20 puta bolji od ginobilija a jedno 4 puta bolji od parkera. Govorimo o dvostrukom mvpu sa jednom titulom mvp finala i ima prsten i to u uzasnom timu (san antonio je isto krs grad, ali su imali po mom misljenju top 3 trenera svih vremena).
    Svako dobro
    (tdot, 8. decembar 2021 16:06)

    # Link komentara

  94. Trenutno sam pod utiskom Galisa,grckog majsotra kosarke koji je imao nestvarne brojke, klasa za sebe. Tako je i igrao. Kazem trenutno jer da nije youtuba ne bih znao o kakvom geniju se radilo, prvi igrac u evropi koji je potpisao milionski ugovor. Nije hteo u NBA. Slobodno neka neko napise nesto o Galisu jer je stvarno bio bog kosarke
    (Milos Simeunovic, 08. decembar 2021 15:13)

    Verovatno nije na listi posto je rodjen i odrastao u USA,cak je i izabran na draftu od nekog NBA tima,ali nikad nije zaigrao u NBA.
    Slazem se,neverovatan igrac,kad su Grci osvojili titulu prvaka Evrope 1987,imao je prosek 37 koseva.
    Generalno,secam se da je uvek imao prosek oko 30 koseva.
    Za Grcku uvek veliku vecinu koseva davali Galis i Janakis,a ostatak ekipe nije bio na tom nivou
    (Bolton, 08. decembar 2021 15:38)

    Bio je Fasulas. Kao deckic sam obozavao Drazena ali fakat je da ga je Galis u direktnim kosgeterskim duelima uglavnom razbijao kako na reprezentativnom tako i na klupskom nivou. Uvek je davao vise poena i pogadjao bitnije suteve. Covek nije promasivao. Nestvarni procenti. Ne kazem da je Galis bio bolji igrac, tu su negde, ali u tim direktnim okrsajima gotovo uvek je izlazio kao pobednik. Jedan od razloga je svakako i veci broj dobrih igraca u Yu reprezentaciji i Ciboni nego u Grckoj i Arisu.
    (Pedja, 8. decembar 2021 16:05)

    # Link komentara

  95. Петровић не може у исти кош са Пеђом. Стојаковић је био други стрелац НБА, 3 пута ол-стар играч. Петровић није био ни близу таквог учинка.
    (aco, 8. decembar 2021 15:06)

    Užasno poređenje. Prvo, Stojaković je bio jednodimenzionalan igrač - šut, doduše, zaista vrhunski, i to je to. Dražen Petrović je bio daleko kompletniji igrač - izvanredan šuter, sjajan dribler i asistent sa savršenim pregledom igre. Takođe je bio i mnogo inteligentniji od Stojakovića. Osim toga, poginuo je sa 28 godina, na vrhuncu karijere. On je bio vođa svake svoje ekipe, dok je Peđa bio igrač zadatka.
    (monden, 8. decembar 2021 16:03)

    # Link komentara

  96. Svaki 4 iz bivše Jugoslavije a opet u top 10 samo Jokić. Da ne govorim da što je igrač skorije igrao to je bolje plasiran.
    Nema ovo veze sa životom.
    (Qwerty, 8. decembar 2021 15:57)

    # Link komentara

  97. Ovu listu je pravio neko ko nema veze sa košarkom.
    (ŠOKI P. F. C. PRIJEDOR, 8. decembar 2021 15:53)

    # Link komentara

  98. Svi znamo da je Bodiroga GOAT
    (Karmelo Entoni, 8. decembar 2021 15:47)

    # Link komentara

  99. Hakim ne može na listu.To je glupost.Odakle je Dankan?
    (Komšija Mile, 8. decembar 2021 15:44)

    # Link komentara

  100. delboj, 8. decembar 2021 15:21
    Zaboravio si pored Dražena, Galisa i Šmita recimo Dalipagića i Kićanovića ili Koraća. Oni su redovno bili najbolji strijelci na svim prvenstvima na kojima su učestvovali. I teže je njima bilo to postići nego ovoj trojici jer su pored njih dvojice koji su iz iste ekipe, tu je bio i recimo Delibašić koji je isto tako mogao da bude veliki skorer. Ono što sam već napisao, košarka postoji i prije 2000. ili 1985. Ali valjda su Kićo i Praja igrali za srpske ekipe pa onda nisu bitni.
    (nbc, 8. decembar 2021 15:42)

    # Link komentara

  101. Ko Bodirogu stavi na 50 mesto taj blage veze nema sa kosarkom. Bodiroga je za 95% ovih doktor. Za Jokica jedino sto mogu reci da bi verovatno bio bolje plasiran da nije umoran u nekim momentima.
    (Cubaka, 8. decembar 2021 15:40)

    # Link komentara

  102. Bravo majstore
    (Milos, 8. decembar 2021 15:40)

    # Link komentara

  103. Tako je bre
    (Milos, 8. decembar 2021 15:39)

    # Link komentara

  104. Trenutno sam pod utiskom Galisa,grckog majsotra kosarke koji je imao nestvarne brojke, klasa za sebe. Tako je i igrao. Kazem trenutno jer da nije youtuba ne bih znao o kakvom geniju se radilo, prvi igrac u evropi koji je potpisao milionski ugovor. Nije hteo u NBA. Slobodno neka neko napise nesto o Galisu jer je stvarno bio bog kosarke
    (Milos Simeunovic, 08. decembar 2021 15:13)

    Verovatno nije na listi posto je rodjen i odrastao u USA,cak je i izabran na draftu od nekog NBA tima,ali nikad nije zaigrao u NBA.
    Slazem se,neverovatan igrac,kad su Grci osvojili titulu prvaka Evrope 1987,imao je prosek 37 koseva.
    Generalno,secam se da je uvek imao prosek oko 30 koseva.
    Za Grcku uvek veliku vecinu koseva davali Galis i Janakis,a ostatak ekipe nije bio na tom nivou
    (Bolton, 8. decembar 2021 15:38)

    # Link komentara

  105. Bravo
    (Milos, 8. decembar 2021 15:38)

    # Link komentara

  106. Nas najbolji
    (Milos, 8. decembar 2021 15:38)

    # Link komentara

  107. Hejteri na aparatima ha ha ha
    (Milos, 8. decembar 2021 15:37)

    # Link komentara

  108. To srbine
    (Milos, 8. decembar 2021 15:36)

    # Link komentara

  109. Bravo
    (Milos, 8. decembar 2021 15:33)

    # Link komentara

  110. Bravo jokicu majstore
    (Milos, 8. decembar 2021 15:33)

    # Link komentara

  111. Vidiš da je Bodiroga 50-ti i shvatiš u momentu da je ovo smejurija. Bodiroga je verovatno najbolji evropski igrač uz Novickog svih vremena.
    (Džoni, 8. decembar 2021 15:31)

    # Link komentara

  112. Радивој Кораћ?
    (Гале, 8. decembar 2021 15:30)

    # Link komentara

  113. Bravo
    (Milos, 8. decembar 2021 15:29)

    # Link komentara

  114. Najbolji
    (Milos, 8. decembar 2021 15:29)

    # Link komentara

  115. pppp
    (Nemanja, 8. decembar 2021 15:28)

    # Link komentara

  116. Doncic 11 hahaahahaha vazi vazi
    (SrbizCg, 8. decembar 2021 15:28)

    # Link komentara

  117. Bravo
    (Milos, 8. decembar 2021 15:27)

    # Link komentara

  118. Bravo jokicu majstore
    (Milos, 8. decembar 2021 15:25)

    # Link komentara

  119. Mene interesuju samo Jugosloveni.
    (jugic, 8. decembar 2021 15:24)

    # Link komentara

  120. Kakva je lista čudno je što je Rastko Cvetković preskočen.
    (Lale gator, 8. decembar 2021 15:24)

    # Link komentara

  121. Draženu otac Srbin, Kukoču majka Srpkinja, Bojan Bogdanović..sve se vidi po imenu i prezimenu.
    (Vlada, bgd, 8. decembar 2021 15:23)

    # Link komentara

  122. Trenutno sam pod utiskom Galisa,grckog majsotra kosarke koji je imao nestvarne brojke, klasa za sebe. Tako je i igrao. Kazem trenutno jer da nije youtuba ne bih znao o kakvom geniju se radilo, prvi igrac u evropi koji je potpisao milionski ugovor. Nije hteo u NBA. Slobodno neka neko napise nesto o Galisu jer je stvarno bio bog kosarke
    (Milos Simeunovic, 8. decembar 2021 15:13)

    Definitivno, dizac tegova, sa odrazom od preko metar iz mjesta, neuhvatljiv, nepromasiv sa poludistance. Uz Drazena Petrovica sigurno najbolji skorer ikada od neamerickih igraca, uz jos Oskara Smita. To su tri najbolja skorera u svjetskoj kosarci (bez NBA). E sad bilo je kosarkaskijih i kompletnijih igraca (Kukoc, Djinobili, Bodiroga...) ali skorera ne.
    (delboj, 8. decembar 2021 15:21)

    # Link komentara

  123. Nema Zubca i Hezonje, svašta...
    (Mutapčić Emir, 8. decembar 2021 15:19)

    # Link komentara

  124. Ova lista je potvrda ovakvih nebuloznih lista. Jusuf Nurkić na listi a recimo Kićanović, Dalipagić ili Ćosić nisu??? Ova trojica bi sigurno imala mjesta među 12 najboljih igrača Evrope svih vremena. Bivši igrači Bosne, Delibašić, Radovanović i Varajić su bolji igrači od njega kao predstavnika BiH. Ili Alibegović. Ovo je samo jedan primjer. Pretpostavljam da ima vjerovatno 40 njih koji bi bili potisnuti sa ove liste. Kao da košarka postoji od 2000.
    (nbc, 8. decembar 2021 14:59)

    A sada sam vidio i kompletnu listu. Jedna opšta smijurija. Valanciunas, Mehmet Okur, Nicolas Batum, Hidayet Turkoglu ili Danilo Gallinari su ispred recimo Bodiroge. Na stranu to što recimo Okur nije ni u 100 najboljih. Nema ni Bjelova??? Samo Kirilenko iz Rusije? Domantas Sabonis oko 30 mjesta??? Među 75 bi trebalo da bude barem 10 Srba i 6-7 Rusa. Ali zato su i više od norme tu Francuzi i Španci. Fernadez recimo na listi a nisu Kićo, Praja ili Bjelov? Kao lista i onih koji nisu bili u NBA a onda prvi koji nije bio u NBA Bodiroga na 50. mjestu? A trebao bi da bude bar među prvih 10. Sjećam se Šramfa. Dalipagić, Kukoč i Paspalj su za njega Džordan. A on oko 15. mjesta.
    (nbc, 8. decembar 2021 15:18)

    # Link komentara

  125. Veoma realna lista. Nurkić je definitivno bolji i uspešniji od Miloša Teodosića. Svašta...
    (MDSM, 8. decembar 2021 14:54)

    Teo se inace bas proslavio u NBA
    (xd, 8. decembar 2021 15:15)

    # Link komentara

  126. Trenutno sam pod utiskom Galisa,grckog majsotra kosarke koji je imao nestvarne brojke, klasa za sebe. Tako je i igrao. Kazem trenutno jer da nije youtuba ne bih znao o kakvom geniju se radilo, prvi igrac u evropi koji je potpisao milionski ugovor. Nije hteo u NBA. Slobodno neka neko napise nesto o Galisu jer je stvarno bio bog kosarke
    (Milos Simeunovic, 8. decembar 2021 15:13)

    # Link komentara

  127. Ako je Hakim u konkurenciji kao "stranac", onda nedostaje najbolji "stranac" svih vremena (po mom skromnom mišljenju uz Novickog, za sada) Tim Dankan.
    (Boki, 8. decembar 2021 15:09)

    # Link komentara

  128. A Parker, Djinobili … koji bre crni AtetodjdkdkdjBO!?
    :)
    (vlada, 8. decembar 2021 15:08)

    # Link komentara

  129. objektivno Jokic ce tesko prestici Hakima. on je bio cudo. sa kakvim je timom bio sampion. ako se dobro sjecam posebno 2 put.
    (SubmisivniDominator, 8. decembar 2021 15:08)

    # Link komentara

  130. Петровић не може у исти кош са Пеђом. Стојаковић је био други стрелац НБА, 3 пута ол-стар играч. Петровић није био ни близу таквог учинка.
    (aco, 8. decembar 2021 15:06)

    # Link komentara

  131. Stojakovic 16., Toni 22. : ))))) Presmesno
    (Tozovac, 8. decembar 2021 15:06)

    # Link komentara

  132. Jusuf Nurkic ispred Kresimira Cosica i Radivoja Koraca???? Jusuf nurkic je rang Zeljka Rebrace, a Teodosicu ne moze pertle da vezuje.
    (Straight Outta München, 8. decembar 2021 15:05)

    # Link komentara

  133. Maca diskrecija je sigurno ponosna na brata Nurka!
    (zemunica, 8. decembar 2021 15:03)

    # Link komentara

  134. Realno je Bodiroga tata za sve, jedino sto nije igrao u NBA-u pa su ga stavili na 50-to mesto!!!
    (Bozza, 8. decembar 2021 15:02)

    # Link komentara

  135. Ovo je za sad...kad svi zavrse katijere realno je da Jokic bude najbolji...on i Hakeem su najbolji neamericki igraci u istoriji kosarke po talentu.
    (Marko, 8. decembar 2021 15:00)

    # Link komentara

  136. Ova lista je potvrda ovakvih nebuloznih lista. Jusuf Nurkić na listi a recimo Kićanović, Dalipagić ili Ćosić nisu??? Ova trojica bi sigurno imala mjesta među 12 najboljih igrača Evrope svih vremena. Bivši igrači Bosne, Delibašić, Radovanović i Varajić su bolji igrači od njega kao predstavnika BiH. Ili Alibegović. Ovo je samo jedan primjer. Pretpostavljam da ima vjerovatno 40 njih koji bi bili potisnuti sa ove liste. Kao da košarka postoji od 2000.
    (nbc, 8. decembar 2021 14:59)

    # Link komentara

  137. Ajmo realno, Nikola Peković je bolji igrač od Nurkića. Kad se prilagodio na NBA, niko nije mogao da ga zaustavi. Šteta što mu je povreda prerano okončala karijeru.
    (ZV, 8. decembar 2021 14:57)

    # Link komentara

  138. Eto gde je Draženovo mesto, tu negde sa Pejom. Zao mi je susjedi...
    (Perikle, 8. decembar 2021 14:55)

    # Link komentara

  139. Bodiroga 50???
    (Neplivač, 8. decembar 2021 14:54)

    # Link komentara

  140. Lista na kojoj je Dragić ispred Bodiroge...
    (Neven, 8. decembar 2021 14:54)

    # Link komentara

  141. Veoma realna lista. Nurkić je definitivno bolji i uspešniji od Miloša Teodosića. Svašta...
    (MDSM, 8. decembar 2021 14:54)

    # Link komentara

  142. Doncic pre Kukoca?! U kojoj dimenziji.
    (Hdbr, 8. decembar 2021 14:53)

    # Link komentara

  143. Zasluženo.Još jedna potvrda da je prošlosezonsko MVP priznanje najsmešnije ikada.
    Timar je na mestu koje zaslužuje!!
    (Legolas, 8. decembar 2021 14:51)

    # Link komentara

  144. Bodiroga na 50 mestu? Hahahahaahahahaha
    (L! nK, 8. decembar 2021 14:51)

    # Link komentara