Kolaps

Koncept "galaktikosa" očigledno je da ne funkcioniše u modernom fudbalu, bar kada su rezultati u pitanju.

Milan Tomić
Pošaljite komentar
  1. Back in Black, a sta je Barsa osvojila 10 godina pre Mesija tj. od 1998 kada je Cavi debitovao za Barsu?

    Barcelona je od 1998 do 2008 imala Figa, Rivalda, Klaiverta, Xavija, Iniestu, Etoa, Ronaldinha i za tih 10 godina su osvojili samo 3 lige i samo 1 ligu prvaka. Sa Messijem, Xavijem i Iniestom od 2009 do 2020 godine su osvojili 8 liga i 3 lige prvaka. Eto sta je bio Messi.

    Inace, 2006 godine su Eto i Ronaldinjo osvojili LS kada se Cavi ozljedio na pola godine, a sa njim nista. 2015 godine, Barsa osvoji LS kada je Cavi najmanje igrao (bila mu je to zadnja sezona u Barsi). Modric je definitivno bolji igrac od njega. Realova dominacija krece njegovim dolaskom i jedinu titulu koju Real nije osvojio je bilo 2015 kada se Modric ozljedio i kada nije igrao kada je Real ispao od Juvea. Modric osvoji 4 LS iako pola karijere nije imao toliko kvalitetne suigrace kao Cavi, a Cavi je realno osvojio 2 i 2 je osvojio ni kriv ni duzan. A da ne pricam kakav je put Modric imao da dodje do Reala dok je Cavi od pocetka imao od koga da uci...
    (Luka, 22. mart 2022 16:19)

    # Link komentara

  2. Pre ce Zvezda da osvoji L.Sampiona nego PSZ ., i tu svaki dalji komentar o PSZ- u , igracima , treneru , itd zavsava .
    (xxx, 22. mart 2022 16:15)

    # Link komentara

  3. GM, Ronaldo je karijeru zavrsio onoga dana kada je otisao iz Reala dok je Mesi u Barsi nastavio dominirati iako je igrao u slabom timu sto se videlo posle njegovog odlaska. Dok Cavi, Traore, Aubemejang nisu dosli Barsa je bila sedma.

    Ronaldo u zadnje 4 godine bez Modrića i Kroosa:

    1x najbolji strijelac lige (2019/20)
    0x najbolji asistent lige
    0x najbolji strijelac LP
    0x najbolji strijelac nokaut faze LP
    0 zlatne lopte
    Ispadanje od Ajaxa, Lyona, Porta (sa 10 igraca), Atletica.

    Messi u zadnje 4 sezone bez Xavija i Inieste:

    3x najbolji strijelac lige
    2x najbolji asistent lige
    1x najbolji strijelac LP (2018/19)
    1x najbolji strijelac nokaut faze LP (2018/19)
    2 zlatne lopte (2019 i 2021)
    Ispadanje samo od najjacih klubova - Bayerna, Liverpoola, PSGa, Reala.

    Nemojte se ljutiti fanovi Ronalda zbog ovog ali i sami znate da je ovo istina.
    (Hhh, 22. mart 2022 15:37)

    # Link komentara

  4. svaka rasprava se svodi na kraju mesi ili ronaldo, sto ne kapiram ali ajde... licno vise volim mesijev talenat od ronaldovog rada, ali nije sporno da su obojica vanserijski igraci i licno su mi skoro pa podjednako dragi
    jeste da su golovi, asistencije i licni trofeji jedino opipljivi i laike mogu da razumem da tako gledaju ko je bolji, ali ako se neko razume u fudbal bas i ne mogu da razumem da navodi ovo kao argument za bilo sta (evo npr. xavi ili xavi alonso, statisticki ispadaju nebitni, zna se koliki su uticaj imali na igru)
    za moje shvatanje fudbala, ovde u psg je mnogo trulo, od gradjenja tima, trenera bez autoriteta (ko bi na mesijevom ili nejmarovom mestu ginuo za poketina?), medija koji uzdizu i pumpaju glavu osrednjim igracima da su nesto (prvi hakimi, pa onda redom verati, markinjos, paredes i kompanija)...jer ok su oni igraci, ali ima takvih gomila i oni ne prave razliku, tu i jesu da rade, a igraca kao sto su ronaldo, mesi, mbape nema mnogo, pa je i logicno da tim radi za njih, a ne da oni rade za tim ... ali ako dobijaju loptu kad verati posle 5 dodira sa loptom ubije igru ne moze mnogo da se uradi ... za mene licno sa trenerom koji ofanzivnije shvata fudbal i ne gradi igru na zadnjem veznom i 2 promene (verati napolje, kante ili pogba da dodju) ovaj tim moze sve da osvoji i bez mbapea (ako dodje dobar klasican spic, a ne krilni napadac, najbolje haland) .... mada moja zelja je da nikad nistane osvoje jer bi sve to bilo na silu
    (nikola, 22. mart 2022 14:59)

    # Link komentara

  5. Koncept galaktikosa je osmišljen od strane Pereza kako bi zaradio ogromne pare a trofeji ako usput dođu, dođu. Real je bio jako uspešan i pre ove generacije osvoji 3 lige šampiona i Peret je hteo tu silnu lovu da iskoristi dok je ima kako bi u budućnosti Real i dalje nogao da dovodi najjača imena i u tome je apaolutno uspeo pogotovo her je znao koliko je barsa jaka i da će biti dosta sušnih godina. Svaki uložen dinar u glaktikose se isplatio se desetostruko novčano anuzeli su i jednu dve lige a bogami i ligu šampiona tako da noje baš to tako kako se predstavlja. Ipak pričate o najvećem lavu među direktorima klubova na svetu. Mašini za novac i titule... Flotentinu Perezu.
    (4k4.Dex, 22. mart 2022 14:13)

    # Link komentara

  6. Zidan je bio vrhunski fudbaler, fizički i mentalno jak. Ronaldo (Zuba) je najbolji šuter strelac koga sam gledao.
    U ovom PSZ-u samo je Mbape igrač oko kog može da se gradi igra. Mesi je islužen, Nejmar slab. To je tim bez buducnosti.
    Uostalom prošle su decenije dok Abramovič nije sklopio tim za "ušati" trofej. I taj tim je bio primetno jeftiniji od nekih prvih! Važan je novac, ali bez znanja i mere si samo još jedan skorojević.
    (Srboljub, 22. mart 2022 13:22)

    # Link komentara

  7. Mile Belodedic dva pehara! Pozdrav malom bratu Mbapeu!
    (matori batica, 22. mart 2022 10:28)

    Zaboravio si Deju i Jugovica :)
    (Sub013, 22. mart 2022 12:47)

    # Link komentara

  8. Plan PSGa propao kad je Gobelja penzionisao Bufona.
    (nista o nicemu, 22. mart 2022 12:40)

    # Link komentara

  9. Ribilding neophodan
    (Džordan 0-6 u finalima, 22. mart 2022 12:31)

    # Link komentara

  10. "malo" para, puno lešinara...
    (Floyd, 22. mart 2022 12:14)

    # Link komentara

  11. Treba im trener koji je pre svega motivator pa tek onda takticar tipa Zidana, Simonea i slicnih. A oni uporno dovode trenere takticare. Mislim da ni Gvardiola ne bi nista uradio, a mozda cak ni Klop.
    Mora neko ko ce da ih inspirise i/ili motivise
    (Srki, 22. mart 2022 11:21)


    U pravu si. Jedini kome je to pošlo za rukom i doveo ih do finala je Thomas Tuchel.
    (John McClane, 22. mart 2022 12:09)

    # Link komentara

  12. Šeik je verovatno predmet podsmeha u arapskom svetu, čudi me kako nije krenuo sa gajtanom na Leonarda i Poketina. U svakom slučaju, sledeće sezone nema Mbapea (Real) i Nejmara (verovatno Njukastl), ostaje Mesi da pokaže šta zna. Moja procena da je gotovo sa snovima za osvajenjem LP, a predstojaće i borba za francusku ligu, koju neće više tako lako osvojiti.
    (Obrad, 22. mart 2022 12:03)

    # Link komentara

  13. To da se štošta tolerisalo Mesiju u Barsi je tačno, rezultati pokazuju. Dok je Pep vodio i on je radio presing, rezultati takođe pokazuju.
    Galaktikose je uništio Perez, oterao Del Boskea, oterao kičmu ekipe Makelelea, napad svemir a u odbrani Pavon, Raul Bravo, Elgera, Salgado, Vudgejt pa i Karlos je korisniji bio napred nego u odbrani.
    Preslikan PSG danas.
    (CJC, 22. mart 2022 12:02)

    # Link komentara

  14. Ovom PSG-u fali pobednik. Ramos jeste takav, ali je mator. Treba im igrac koji ne pada kada je rezultat los. Messi to nije, iako je fenomenalan fudbaler, precesto smo videli kako se predaje dok mec jos traje (revans Roma, revans Liverpool, Bayern obe,...). Zato on nije najbolji ikada po mom misljenju. Moras ti da budes taj koji pokrece ekipu kada krene lose. Takvi su bili Lampard, Gerrard, Seedorf, Giggs,... Liverpool u finalu LS gubi 3-0 od najjaceg Milana ikada, pa kapiten Gerrard daje gol glavom i podize ekipu. Svi znamo epilog toga. Jednostavno moras imati mu.a za tako nesto.
    (vlada, 22. mart 2022 10:50)

    Zato je Maradona tata za ove manekene.
    (DELIJA bosanceros, 22. mart 2022 12:01)

    # Link komentara

  15. Apsolutno je Mesi šetač već par godina unazad,ali moglo mu se u Španiji kad su tamo odbrane prešuplje i sklanjali su mu se u 40% golova,naravno i CR7 je tu nabijao statistiku na isti način, uzeo 4 ZL, ali se dokazao kao broj 1. u Italiji i Engleskoj gde je upravo u toj zemlji uzeo ZL 2008,to je ogromna činjenica jer koji je igrač iz te lige zadnji put uzeo ZL na statistiku,Oven verovatno a nije zaslužio uopšte.
    Mesi nije zaboravio da igra fudbal, već su francuske odbrane jače 5x od španskih,to je to,2 gola u Ligi sve govore, 48 manje od CR7, a verovatno bi bilo 100 golova manje da je ovaj drugi igrao napadača sve vreme,a ne krilo dok su u napadu bili Runi i Nisterloj, mislite o tome!
    Još ako prođe ovaj pakleni baraž,šta više dodati na priču o G. O.A.T.,svakako da ne igra najlepši fudbal,ali disciplina, posećenost i statistika u 37 godina sve govore!
    P.S:Znalo se u startu da PSG neće uzeti LŠ, nikada!
    (M., 22. mart 2022 12:01)

    # Link komentara

  16. Imajuci u vidu da ima ljudi koji za eru Barce ne istici kao glavne Cavija i Inijestu, nego Mesija, bilo bi dobro obrazloziti...

    Eru Barce sa Mesijem posle odlaska Cavija i Inijeste
    Eru Barce posle odlaska Mesija
    Eru PSG dolaskom Mesija

    Nema ljutis Mesijevci, nema...
    (GM, 22. mart 2022 11:05)
    Era Barselone je i era Španske reprezentacije.Bukvalno isti nacin igranja a zna se ko je bio kostur te reprezentacije tj.skoro ceo tim.I zna se šta je sve Spanska reprezentacija osvojila.
    Koliko znam Mesi nije španac.
    Da se razumemo Mesi je jedan od najboljjih ikada ali je igrac kojem je bukvalno kašika upala u med.Jer se razvijao i i stasao u igraca onda kada je oko njega bila jedna od najboljih generacija u istoriji fudbala.
    Nikada on ne bi postigao ovo sve što je postigao,niti bi bio približno tako dobar da je igrao u nekom drugom timu.
    Cak i ona Barsa koju mnogi podcenjuju sa Suarezom u Nejmarom je bila vrhunska.
    A Suarez se nije ni spominjao ono kao šta napadac klasika.A on je u to vreme bio najbolji napadac na svetu.I Nejmar je bio u top formi,željan trofeja.
    (Back in Black, 22. mart 2022 12:00)

    # Link komentara

  17. Ovaj Psg se nikako ne moze porediti sa onim galaktikosima.
    Ovo je sada skup isluzenih igraca koji igraju ligu gdje nema nikakvog motiva! Nema ni blizu konkurencije pa iz toga ni obaveze da se zapinje na treninzima i utakmicama.

    Oni galaktikosi su bili sačinjeni od ponajboljih igraca na svojim pozicijama u ponajboljim godinama, nisu bili izbalansirana ekipa ali se nisu setkali po terenu.
    Imali su opaku konkurenciju u ligi, a jos jacu u LP.
    Drugaciji fudbal u evropi, drugaciji odnos prema klubu, dresu, navijacima..neko ljepse vrijeme bez instagram igraca i znalo se ko u klubu kosi, a ko vodu nosi.
    (jojufff, 22. mart 2022 11:51)

    # Link komentara

  18. Na leto stiže najbolji vezista italijanske lige, Sergej Milinković-Savić!
    (Miloš Mihajlović, 22. mart 2022 11:47)

    # Link komentara

  19. Chelsea je osvojio prvu ligu prvaka kada se najmanje nadao, a bome i drugu.
    (sportski pozdrav, 22. mart 2022 11:46)

    # Link komentara

  20. BajerN Leverkuzen?? 😁
    (M, 22. mart 2022 11:45)

    # Link komentara

  21. Šta da kaže M.City koji još od 2005-te pokušava da uzme ušatog hahahahah.
    Kolko su oni upumpali novac.
    Ako žele ti šeici ušatog onda treba da se ugledaju na Abramoviča i Čelzi kako se to radi,nije sramota pitati za savet
    (Bojan, 22. mart 2022 11:44)

    # Link komentara

  22. Tim sme da ima samo jednu zvezdu u timu nikako više.
    Prodati Nejmara podhitno dok jos mogu da zarade novac,Mesija mogu ostaviti da se penzioniše tu gde je i da skuplja lopte Mbapeu. Znači Mbapea ni za živu glavu da prodaju ,uvesti u igri prave radelice u sredini i to je to.
    (Bojan, 22. mart 2022 11:38)

    # Link komentara

  23. (GM, 22. mart 2022 11:05)

    nisam 'mesijevac' ali cu probati:

    1) nema sta da se obrazlozi, dovodjenje 10 igraca u veznom redu i napadu i 0 u odbrani rezultuje sramocenjem, pike je pritom bio rupa i pre toga
    2) i 3) sta je za tebe "era"? 6 meseci igranja za PSG/igranja bez mesija? slazem se da je PSG los ali treba videti barselonu u mecevima sa iskusnijim ekipama u LS sledece sezone, lako je izvlaciti zakljucke sad kad igraci nemaju sta da izgube, a xavi (jos uvek) nema pritisak uprave
    (hehe, 22. mart 2022 11:30)

    # Link komentara

  24. Treba im trener koji je pre svega motivator pa tek onda takticar tipa Zidana, Simonea i slicnih. A oni uporno dovode trenere takticare. Mislim da ni Gvardiola ne bi nista uradio, a mozda cak ni Klop.
    Mora neko ko ce da ih inspirise i/ili motivise
    (Srki, 22. mart 2022 11:21)

    # Link komentara

  25. PSG je bio bolji tim u oba susreata sa Realom. Glavni razlog ispadanja je nedostatak sportske srece.
    (Zika, 22. mart 2022 11:21)

    # Link komentara

  26. Imajuci u vidu da ima ljudi koji za eru Barce ne istici kao glavne Cavija i Inijestu, nego Mesija, bilo bi dobro obrazloziti...

    Eru Barce sa Mesijem posle odlaska Cavija i Inijeste
    Eru Barce posle odlaska Mesija
    Eru PSG dolaskom Mesija

    Nema ljutis Mesijevci, nema...
    (GM, 22. mart 2022 11:05)

    # Link komentara

  27. džabe kad sve ove godine nisu imali krštenog trenera. poketino je smejurija od trenera...
    (mnemonic, 22. mart 2022 10:53)

    # Link komentara

  28. Ovom PSG-u fali pobednik. Ramos jeste takav, ali je mator. Treba im igrac koji ne pada kada je rezultat los. Messi to nije, iako je fenomenalan fudbaler, precesto smo videli kako se predaje dok mec jos traje (revans Roma, revans Liverpool, Bayern obe,...). Zato on nije najbolji ikada po mom misljenju. Moras ti da budes taj koji pokrece ekipu kada krene lose. Takvi su bili Lampard, Gerrard, Seedorf, Giggs,... Liverpool u finalu LS gubi 3-0 od najjaceg Milana ikada, pa kapiten Gerrard daje gol glavom i podize ekipu. Svi znamo epilog toga. Jednostavno moras imati mu.a za tako nesto.
    (vlada, 22. mart 2022 10:50)

    # Link komentara

  29. Sve je to fudbal. Danas jesi sutra nisi. Život ide dalje. Imaće uskoro Evropa mnogo većih briga od toga kako igraju Mesi, Nejmar, Mbabe i PSG.
    (Ložač kotlare, 22. mart 2022 10:40)

    # Link komentara

  30. Funkcionisalo bi to da su igraci u najboojim igrackim godinama, a ne dovedes samo ime, kao dto je Mesi, ili Nejmar koji je takodje krenuo silaznom putanjom. Trener koji ne zna dje se nalazi, i naravno da ce biti raspad sistema.
    (kakone, 22. mart 2022 10:35)

    # Link komentara

  31. ipak liga nije najviši nivo...Messi se šeta a Neymar lumpuje po kafanama...
    (dare slovenac, 22. mart 2022 10:34)

    # Link komentara

  32. Najveci problem im je sto nemaju vremena da cekaju, nego nakon svakog neuspeha prave radikalne rezove..uspostavili su dominaciju u Francuskoj, u Evropi guraju dobro, prosecno svake godine igraju cetvrtfinale sto je svakako uspeh..ni Man city ni Celzi nisu nakon upumpavanja para odmah osvojili ls (city nije jos uvek)..ostavi trenera da radi 3-4 godine i manje vise istu ekipu i titula ce doci sama
    (dzontra, 22. mart 2022 10:32)

    # Link komentara

  33. Zaboravljamo da je Real u tom periodu imao Makelelea koji je trcao za sve te zvezde(Figo,Bekam,Zidan,Ronaldo,Guti) da su mu prepone pucale od trcanja za njih,tako da je Real I uspeo da osvoji nesto van svoje lige.
    (Conka, 22. mart 2022 10:30)

    # Link komentara

  34. По мени много веће разочарење је Нејмар од Месија ове сезоне.Меси је барем други најбољи асистент лиге и ако нешто ради барем разиграва тим колико год се шетао док је Нејмар све могуће ове сезоне упропастио.Али за овај меч у Паризу нису они криви него одбрана која је одиграла очајно.Први гол је Донарумин,други мало Нејмаров јер је изгубио лопту па и целе одбране касније и трећи је Маркињосов и то је крај приче.Реал када се сагледа цео двомеч није био бољи али је био срећнији и то фудбал и зато га волимо...
    (Петар, 22. mart 2022 10:29)

    # Link komentara

  35. Mile Belodedic dva pehara! Pozdrav malom bratu Mbapeu!
    (matori batica, 22. mart 2022 10:28)

    # Link komentara

  36. 2-3 titule i liga sampiona u periodu od 5-6 godina i nije bas neuspesan projekat sto se tice reala. Tim je skup pojedinaca koji najbolje igraju zajedno,a ne skup najboljih igraca na svojim pozicijama.
    (Online, 22. mart 2022 10:27)

    # Link komentara

  37. Leo Messi je bio simbol Barselone,simbol jesnog kluba....Covjek koji je od 12-te godine u klubu,prosao sve moguce kategorije,i oborio sve moguce rekorde....Tuzno je kako uprava Barselone nije uspjela naci nacin zadrzati Messija,iako je on spustio platu za 50%,koliko je bilo i zakonom dozvoljeno,sve preko toga nije moglo.....Ali ni to niie pomoglo.....I sta smo na kraju dobili,zbog odlaska iz Barselone dje je proveo cijeli zivot,dozivio je da u 34 godoni psihicki potpuno potpne prelaskom u Francusku.....Messiju najvise zamjeram taj prelazak u Psz,ocigledno najvise zbog pohlepe Mesijevog oca koji mu je i agent....Nazalost,toga je mnogo debelo kostalo,i vidimo u kakvom blatu je zagazio.
    (Sinke, 22. mart 2022 10:26)

    # Link komentara

  38. U zivotu nece nista na silu. Pogotovo sto se tice hemije.
    (Kalinari, 22. mart 2022 10:26)

    # Link komentara