1. Sto prije da reaguju svi veliki Zvezdini igraci od najstarijih zivih Karasi i sl.,te Jugovic,Mihajlovic ,Pancev ,Džaja i desetine velikih igraca i da izglade ovaj sukob.Ovo je sramota koja me bas boli.Pod hitno da se ovo rijesi i da dodje do pomirenja.Pa ljudi Zvezdasi dal smo normalni?Sta nam ovo treba.Piksi je legenda ,Terza kako ga god zvali je donio nalredak u klub ,ozivio klub ,ko nije bio na stadionu infrastukturu unapredio stvarno mnogo,dajte ljudi rijesi te to.Sjednite i zakopajt sekire.Presrecan sam nasim rezultatima ali ovo me bas boli kao starog Zvezdasa!Zvezda mora biti jedinstvena ,nema podjela!
    (pedja, 27. maj 2022 22:59)
    Ponoviću tvoj komentar koji poputno podržavam i ne bih ništa dodavao.
    (zvezdaš, 29. maj 2022 14:26)

    # Link komentara

  2. Kad procitas ovo.pomislis po ko zna.koji put "Zabraniti fudbal u Srbiji!"
    Mada sudeci po interesovanju publike kao da se samozabranjuje polako.
    (Pope, 28. maj 2022 05:42)

    # Link komentara

  3. Sto prije da reaguju svi veliki Zvezdini igraci od najstarijih zivih Karasi i sl.,te Jugovic,Mihajlovic ,Pancev ,Džaja i desetine velikih igraca i da izglade ovaj sukob.Ovo je sramota koja me bas boli.Pod hitno da se ovo rijesi i da dodje do pomirenja.Pa ljudi Zvezdasi dal smo normalni?Sta nam ovo treba.Piksi je legenda ,Terza kako ga god zvali je donio nalredak u klub ,ozivio klub ,ko nije bio na stadionu infrastukturu unapredio stvarno mnogo,dajte ljudi rijesi te to.Sjednite i zakopajt sekire.Presrecan sam nasim rezultatima ali ovo me bas boli kao starog Zvezdasa!Zvezda mora biti jedinstvena ,nema podjela!
    (pedja, 27. maj 2022 22:59)

    # Link komentara

  4. Katai doktor fudbala. Kakva dva vrhunska gola ne znaš koji je lepši.
    (Zvezdaš, 27. maj 2022 18:13)

    # Link komentara

  5. Terziću odlazi
    (brm, brm, 27. maj 2022 14:13)

    # Link komentara

  6. @ocean, 27. maj 2022 08:59

    Na kog stalozenog i finog Dekija mislis, onog sto je juce ispsovao sudiji sve zivo i mrtvo zbog jednog nedosudjenog faula?
    (belo oko mene sve je belo, 27. maj 2022 13:36)

    # Link komentara

  7. @Back in Black
    A Beogradjani sve drugovi clanovi biblioteke? Ujutru u biblioteku pa posle na stadion, a u medjuvremenu obiju neki kiosk.
    (sasha, 27. maj 2022 13:22)

    # Link komentara

  8. Taj Piksi je prodao igrace u vrednosti od 60 miliona,a kad je bezao iz kluba ostavio minus od 30 miliona,daleko mu lepa kuca,za mene vise nije nas i tacka
    (AcA, 27. maj 2022 09:16)
    Ne lupetaj. Terzic ce ti doneti olus u kasi
    (Realno, 27. maj 2022 13:14)

    # Link komentara

  9. teks je ok ali ne reci da fs zakaze utakmicu u 18 radnim danom je oduzelo jos 15 hiljada ljudi na stadionu ako se vec poninju vembli i olumpiku oni o tome vode racuna. plus nasa kuca da za prenos pl 600 milio a da je pola dala u nase prvenstvo mnogo i raspoledila klubovima kao nagrade verovatno bi bio i bolhi fudbal i vise ljudi
    (Ja, 27. maj 2022 09:00)

    Kome da daju nagrade?! Pa sve bi opet otišlo gde ne treba, u džepove ovih istih… Nije cilj da budu nagrađeni…
    (skeva, 27. maj 2022 12:49)

    # Link komentara

  10. Partizan je sistematski unistavan od poltrona vlasti. Navijaci kriminalizovani, porez oprosten i ulozeno u klub iz Ljutice Bogdana. Dobro znamo ko je veliki navijac zvezde. Nazalost ta ljubav ce samo doneti stetu zvezdi. Jer klub koji je nekad bio u vrhu evrope danas ne moze dobiti ferencvaros. a razlog je namestena liga. Tamo gde ne moras da se potrudis, gde ti sudije sviraju penale non-stop a stete druge klubove se stvaraju mekani igraci bez potencijala. Poslednji put kada je Partizan imao vise penala je bio 2015 godine 10 : 9. A pre toga 2010. 4 : 3. Toliko
    (Vodja dobro radi posao, 27. maj 2022 10:01)

    Sinoc je vodja postigao oba gola za Zvezdu a igrao je i spica za partizan pa nije hteo da daje golove u suprotnom smeru.Koliko neko treba biti glup i verovati u tvoje price kako vas neko unistava.Ove sezone ste imali vise penala od Zvezde,to je sigurno a prosle vas je Zvezda prestigla u poslednje kolo za jedan,koji je dosudjen bespotrebno,na vec visoki rezultat,kako su uostalom vecina i dosudjivana.Zvezda vodi sa 3 ili 4 razlike i sudija dosudi penal,da bi vi graktali posle meca a to sto su vama izmisljali penale na nereseno ili dok gubite,to ne racunate.Zvezda upravo u Evropi dokazuje koliko je velika i jaka jer je unazad 4 godine po 2 puta igrala grupne faze LS i LE. Ako vec lazes,izmisljas i spinujes,iznesi nesto priblizno istini,mozda ti neko i poveruje,ovako se samo ukanalis da ti se svi smeju.
    (Zapazanje, 27. maj 2022 12:47)

    # Link komentara

  11. Jedan čovek nije hteo da šutira penal 91.godine u finalu kupa šampiona protiv Zvezde,znas li Terziću ko je i da li bi ti to uradio,mislim da ne, čak i na play station!
    (bole, 27. maj 2022 12:09)

    # Link komentara

  12. Stadioni se ne pune ni u Nišu, Novom sadu, Kragujevcu... Zašto?. Jer smo sirotinja. Ne može ni kada je karta 5 evra. To je pakla cigara a gde je izlazak, mobilni, košarka, krpice a 60% nigde ne rade već su na grbači roditelja. Protiv Rendžersa pun stadion, protiv Partizana prošli derbi pun stadion. Kup je organizacija saveza i prihod se deli
    (Hijawata, 27. maj 2022 10:38)
    Ne pune se zato što ih sport ne interesuje Nišlije i Kragujevcane interesuje samo da imaju za buksnu i za šmrkanje bole ih uši za sport.
    Mani me fazona kako se nema za kartu koja košta kao dva piva.
    Aj da odemo za vikend u Niš i Kragujevac pa da vidiš kako sirotinja troši na nocni život a ovamo nema za kartu koja ne kosta ni 400 dinara.
    Mani ne tih fora.
    (Back in Black, 27. maj 2022 11:27)

    # Link komentara

  13. Piksi je peta Zvezdina zvezda, a Terzic je bio "petica" OFK Beograda. Kakva koincidencija...
    (Joao, 27. maj 2022 11:23)

    # Link komentara

  14. Grbavac-Merošina!!!
    (Čedo Malin, 27. maj 2022 11:23)

    # Link komentara

  15. Vodja dobro radi posao

    Nije to više ni stvar medija...jer i da pišu svaki dan, realno bi trebalo, Vi ne biste prihvatili ISTINU i ČINJENICE.

    Zvezda je za 5 sezona sakupila 46.000pts a FKP 24,500.
    Zvezda je za 5 sezona postala 34ti tim UEFA liste klubova.

    Koliko je to značajno ogleda se u tome da dok je FKP dominirao obitavao je oko 80tog do 90tog mesta na toj listi.

    Ko je sve izbačen u dvomečima, pobede u LŠ, prolazak grupa u LE i još što šta NISU PLOD NAŠE MAŠTE nego REALNOST.

    Ja znam da vi imate čudan pogled i da ste pobedili ManU sa 0:1 ali ipak se neke druge stvari dešavaju, ne funkcioniše paralelni univerzum baš na sve.
    (Retro, 27. maj 2022 11:13)

    # Link komentara

  16. @
    Nije sto sam navijac Zvezde ali stvarno je razlika izmedju nas i njih. Pa pogledajte samo ponasanje njihovih i nasih igraca, o navijacima da i ne pricam. Cist primjer su igraci Partizana, kada je neka akcija, dobar, los potez, kavga pogledajte samo taj izliv negativne energije. To psuje, galami, face izoblicene, frustrirano izgleda, puno mrznje, zapjenio i to na svaku situaciji bila dobra ili ne. Stvarno su nekako divlji. Ne samo u fudbalu nego i u kosarci. Pa primjer su Pavlovic kosarka, gleda samo kako bi udario, napakostio, busanje, udaranje u prsa. Onda su tu sa istim ponasanjem Novica, Lesor (on je cist primjer kakav je bio u Zvezdi a kako je sad zatrovan) Edo Muric, onaj mali Avramovic, o fudbalerima da ne pricam. Stanojevic mislim sta reci. Pa njega se stidi iole svaki normalan navijac Partizana. Pa pogledajte samo razliku njega i Dekija. To su dva svijeta. Jedan stalozen, normalan, pobjedio l ili izgubio ok idemo dalje. Drugi cista suprotnost, oteto, divlje, ukralo, satralo. Njih kao da cim dodju u partizan truju tom nekom mrznjom, uce da budu bahati, divlji. Stvarno dvije razlicite skole u svakom pogledu su Zvezda i Partizan. Tacno se vidi da su jedni normalniji dok drugi kao bjesnilo da imaju. Samim tim to se prenosi i navijace, da budem iskren ni delije nisu cvjecke ali brate ovo sto radi Partizan je strasno. Pa kod mene klinac, komsija, otac mu partizanovac i sad klinca uci da navija za partizan. Mali sa 7 godina agresivsn, divlji, lupa, psuje, kad Partizan igra. Sta dijete od 7 godina zna sta je pokradena tekma i malverzacije ali cuo je to i to se uci tako od malena. Skroz iskrivljen sistem. Strasno.
    (ocean, 27. maj 2022 08:59)

    - Зато је систем у коме Гобељић скида гаће и у коме Станковић скаче на клинца од 20 година оличење морала. Сви су они исти, а ни ти ниси ништа бољи јер мислиш да је навијачка припадност оно што одређује какав си човек.
    (Leogane, 27. maj 2022 11:13)

    # Link komentara

  17. Može terzić da mrzi Piksija, može i klupskim parama da plaća huligane, može da laže i da krade ali ne može nas Zvezdaše da okrene protiv Piksija. Nikad!!!

    A ovo je veliki problem u Srbiji, svi bi da pišu istoriju odpočetka i onda zaboravljamo i ko smo i gde smo i šta je dobro za našu decu i za nas same. Shvatimo suštinu i prave vrednosti tek kad nam deca odu u beli svet i na "mrski zapad"
    (Ilijae, 27. maj 2022 11:12)

    # Link komentara

  18. Konačno i po nešto pametno da se napiše...
    (loonatic, 27. maj 2022 11:03)

    # Link komentara

  19. Nije Partizan pokazao nepostovanje Zvezdinom slavlju,već nepostovanje Srbije ,FSS kao i instituciji Kupa Srbije.
    (Fljamurtari, 27. maj 2022 11:02)

    # Link komentara

  20. Ostaje li u Partizanu ista uprava i nakon 5 godina bez titule i 3 sezone bez ijednog trofeja?

    Nadam se da dolazi nova uprava, koja će biti daleko sposobnija.

    Nadam se da od igrača u prvom timu ostaju samo: Urošević, Zdjelar i Terzić, a da ćemo dovesti 15-ak novih pojačanja u pravom smislu te reči.
    (5 godina bez titule, 27. maj 2022 09:43)

    Kako vi to zamišljate dovesti 15ak novih igrača mislite napisacete "bro com tu Partizan" 🤣
    (Fljamurtari, 27. maj 2022 10:57)

    # Link komentara

  21. Partizan je sistematski unistavan od poltrona vlasti. Navijaci kriminalizovani, porez oprosten i ulozeno u klub iz Ljutice Bogdana. Dobro znamo ko je veliki navijac zvezde. Nazalost ta ljubav ce samo doneti stetu zvezdi. Jer klub koji je nekad bio u vrhu evrope danas ne moze dobiti ferencvaros. a razlog je namestena liga. Tamo gde ne moras da se potrudis, gde ti sudije sviraju penale non-stop a stete druge klubove se stvaraju mekani igraci bez potencijala. Poslednji put kada je Partizan imao vise penala je bio 2015 godine 10 : 9. A pre toga 2010. 4 : 3. Toliko
    (Vodja dobro radi posao, 27. maj 2022 10:01)

    Ko je sistematski uništio Partizan. Sami ste se u svim sportovima uništili. Država vam pokloni stadion, bazen, Arenu. Država vam plati licencu za Evropu. Doveli ste penzionere. Ove godine broj dosudjenih penala 7:6 u korist Partizana. Porez ni tvoji ne plaćaju. U košarci oprošteno 75 miliona dinara
    (Zvezda, 27. maj 2022 10:44)

    # Link komentara

  22. Kompletna odbrana Partizana kod "Kataija po BUREK"
    (Cvetanovski Vasilije, 27. maj 2022 10:41)

    # Link komentara

  23. I jos nesto koliko golova Katai treba da postigne da bi ga grbavac iz Nisa zvao ?
    (AcA, 27. maj 2022 09:19) 



    Grbavac iz Niša?....Šta ti dečko radiš....
    (Radenko Salapura, 27. maj 2022 10:40)

    # Link komentara

  24. Englezi pune Vembli i kada igra cetvrta liga.
    Englezi su tek punili stadione kada su bili ona klasicna Engleska divlja liga.
    Englezi,Nemci,Holandjani,Francuzi itd su druga dimenzija za nas sto se tice ljubavi prema fudbalu i svom klubu.
    Briga njih da li u njihovom klubu igraju majstori oni svoj klub vole i podrzavaju.
    To je za njih tradicija,to je u njihovoj kulturi vikend ide se na stadion.
    Srbija to nema a posebno Beograd koji je postao operisan od sporta.
    Ne secam se kada se za neku sportski dogadjaj tražila karta više.
    Grad od skoro dva miliona stanovnika.
    Reprezentaciju smo ispratili pred najvažnijom utakmicom protiv Portugala sa jedva 3000 ljudi na Marakani.
    To je sramota.
    Beogradjane interesuju splavovi,kafane,restorani,klubovi,tržni centri itd.
    Interesuje ih da se pred Novu Godinu svi sjate na Kopaonik i Zlatibor i da se fotkaju u pokazuju kako su fensi.
    Jer piju sveže cedjenu pomorandzu u fensi kaficu koju su platili kao tri karte za neki sportki dogadaj.
    (Back in Black, 27. maj 2022

    Stadioni se ne pune ni u Nišu, Novom sadu, Kragujevcu... Zašto?. Jer smo sirotinja. Ne može ni kada je karta 5 evra. To je pakla cigara a gde je izlazak, mobilni, košarka, krpice a 60% nigde ne rade već su na grbači roditelja. Protiv Rendžersa pun stadion, protiv Partizana prošli derbi pun stadion. Kup je organizacija saveza i prihod se deli
    (Hijawata, 27. maj 2022 10:38)

    # Link komentara

  25. Kakva bruka delija tj njihovih mentora. Sram vas bilo trebalo bi vas sve proterati sa svete tribine Zvezdinog stadiona. Piksija u kopačku da ljubite bednici..Ovo je najveća sramota u istoriji kluba definitivno. Jedino gore od toga je kad su grobari ubili Tatona. Da i ono sa Zlatanom je bila sramota koja ne sme da se zaboravi. Kad se šljam i ološ uvuče u klub tako to ide..
    (Mile, 27. maj 2022 10:33)

    # Link komentara

  26. Domaći fudbal nikada nije bio u lošijem stanju. Terzić koji podstiče i manja grupa plaćenih delija koji su raširili transparent sa provokacijom za Piksija, mogu da se prepoznaju u poruci . Piksi je Zvezdina zvezda i uvek će imati podršku pravih zvezdaša. Ovi mafijaši se ne računaju.
    (borivoje, 27. maj 2022 10:22

    Rekao bih da si Grobar. Kako to da naš fudbal u nikada lošijem stanju a na pragu smo dva mesta u LŠ. Jedan u LE. Niko ne osporava Piksiju fudbalsko umeće i rada kao selektor. Ali uhvatio se fudbalske politike. On je neformalno i predsednik saveza. Bio je predsednik Zvezde kada su napravljeni najveći dugovi zajedno sa onim iz Sopota. Zvezda nije mogla da opepeli titulu a ne Evropu
    (Paja moler, 27. maj 2022 10:31)

    # Link komentara

  27. Dobar clanak. Svaka cast!
    (Vule, 27. maj 2022 10:27)

    # Link komentara

  28. Partizan je sistematski unistavan od poltrona vlasti. Navijaci kriminalizovani, porez oprosten i ulozeno u klub iz Ljutice Bogdana. Dobro znamo ko je veliki navijac zvezde. Nazalost ta ljubav ce samo doneti stetu zvezdi. Jer klub koji je nekad bio u vrhu evrope danas ne moze dobiti ferencvaros. a razlog je namestena liga. Tamo gde ne moras da se potrudis, gde ti sudije sviraju penale non-stop a stete druge klubove se stvaraju mekani igraci bez potencijala. Poslednji put kada je Partizan imao vise penala je bio 2015 godine 10 : 9. A pre toga 2010. 4 : 3. Toliko
    (Vodja dobro radi posao, 27. maj 2022 10:01)

    Ne moze dobiti ferencvaros ?
    Prijatelju, daj izguglaj molim te zadnje 5 sezone da vidis koga je sve dobijao taj "nekada vrh" klub. Nije tesko.
    Ferencvaros i Flore su ipak nesto drugo, i slazem se, cini im se medvedja usluga, forisirajuci ih na silu da kao budu konkurentni
    (mr.wolf, 27. maj 2022 10:26)

    # Link komentara

  29. Domaći fudbal nikada nije bio u lošijem stanju. Terzić koji podstiče i manja grupa plaćenih delija koji su raširili transparent sa provokacijom za Piksija, mogu da se prepoznaju u poruci . Piksi je Zvezdina zvezda i uvek će imati podršku pravih zvezdaša. Ovi mafijaši se ne računaju.
    (borivoje, 27. maj 2022 10:22)

    # Link komentara

  30. sasa, 27. maj 2022 09:25

    Da su osvojili oba takmičenja opat bi bila ista priča
    (kukuruz kokicar, 27. maj 2022 10:21)

    # Link komentara

  31. "Od navijača koji se i dan danas kunu u njegov gol iz kornera na "armijskom pašnjaku" i diče da je Zvezda imala jednog od najboljih igrača koji su ikada pikali fudbal, stigla je poruka..."

    Prenos finala kupa u košarci pre 7-8 godina komentator je počeo rečima "huligani koji sebe nazivaju navijačima Zvezde i Partizana".
    Dakle, poruka nije stigla od navijača, stigla je od "navijača". Navijači se ne odriču Piksija što su pokazali i jučerašnji komentari, ali se ograđuju (zgroženi su, povraća im se ili bilo koji drugi adekvatan izraz) od majica (pravda za...), postrojavanja igrača, razbijanja njihovih automobila, skidanja dresova, brojanja krvnih zrnaca i određivanja ko može da dođe a ko ne, kutka za navijače, "epicentra ludila" u tunelu i svlačionicama, autoputa, tenka, ratnog stanja na utakmicama popularnije nazvano koreografija... "Uvek Zvezdo računaj na nas", ali izvini Zvezdo danas je Velika Subota bez obzira što je derbi za titulu. Šta je sledeće? "Meni trofej stvarno ne treba da te volim ja" do prve situacije bez trofeja a onda će biti "igrači, je l' nas čujete, dobićete batine".
    Jedan čitalac se potpisuje "Pravi a ne plaćeni Zvezdaš". Takvi su većina koji imaju dva izbora:
    A) Da prestaneš da voliš. Kako? Kako reći "od sutra me Zvezda više ne zanima"?
    B) Da ćutiš, kupiš člansku, sezonsku, dres, koliko ko može i da se nadaš da će ovo ludilo jednom prestati. I da kao Cigan kažeš da "svaki razbijen prozor školske zgrade" nije stav većine.
    (Zlatko, 27. maj 2022 10:17)

    # Link komentara

  32. Alo SLAVIŠA ŽMIGIĆ znači u našoj jadnoj zemlji sve mali jadni ljudi a ti kao neki veliki ćovek u zemlji ludaka pa ako tako dobro znaš situaciju u našoj zemlji trebalo bi da shvatiš da ljudi kako kažeš veliki moćni kao naprimer ti niti gledaju. ovaj naš fudbal a ako ih baš zanima nešto dobro da vide iz ovog nazovi sporta odu na u Mančester N barselonu Minhen i da ne nabrajam mesta kako kažeš tibezjadnih ljudi nemoj vređati svojnarod
    (lili, 27. maj 2022 10:17)

    # Link komentara

  33. Zar nema drugih timova u Srbiji?Dokle vise podele i trovanja na cigane i grobare,partizane i cetnike itd.. ???Dok god nam kriminalci i politicari vode fudbalske klubove ovako ce biti i istinskim legendama poput Pixsija a i obicnim i postenim navijacima zeljnih prave fudbalske i fer igre,pa nek stvarno pobedi najbolji !!!
    (Profa, 27. maj 2022 10:16)

    # Link komentara

  34. Da se ovako prodas da bi na silu ugurao kataia ili erakovica u reprezentaciju? Koji bi mozda i bili pozvani, ko zna sta ce se izdesavati do kraja god. E sad ih iz inata ne bih pozvao nikad!
    (Sto, 27. maj 2022 10:12)

    # Link komentara

  35. Sto se busila reprezentacija pred SP 2010? Sto je bog Partizanovih navijaca smenio Antaru - i onda jos pukao pare na sudu?
    Sve si lepo objasnio
    (One night in May, 27. maj 2022 09:15)

    Kako mislis sto se busila, pa napisao sam sve, evo i ti si cak potvrdio. Trenutno je onako kako sam napisao a posto zivimo sad, u sadasnjosti, takav je komentar. A taj ko misli da tole ili terza rade pre svega za partizan ili zvezdu a ne za sebe, je bas bezmozgovic
    (Tor, 27. maj 2022 10:10)

    # Link komentara

  36. Ovako piksi jeste igrac veliki . Ali piksi nije trebo da izjavjiuje o prvenstvu I tuje uvredijo zvezdu jer reko Kako titule zvezde nisu regularne a kad je prosle Godine partizan bijo prvi kaze daje regularno. Sad kad zvezda opet osvojila pase pita piksija dalije ovo sad regularno prvenstvo
    (zdravko, 27. maj 2022 10:09)

    # Link komentara

  37. Poruka sa severa je razlog praznih tribina, ko želi sa takvim ljudima da se meša? Šteta tbog toga, zato što su Deki i ekipa definitivno zaslužili i veću podršku.
    (Leonida, 27. maj 2022 10:09)

    # Link komentara

  38. Englezi pune Vembli jer su na terenu fudbalski velemajstori u odnosu na ove nase padavicare. Kada Partizan i Zvezda budu placali igrace koliko ih placaju evropski velikani onda mozemo da pricamo o istoj poseti.
    Na zenski fudbal u Spaniji ne dolazi 90000 na svaki mec, ovo se desilo jednom. I Barselona broji 5,5 miliona ljudi, Beograd 1,3. Ne mozete takva poredjenja da pravite.
    Za proslavu titule je logicno da bude vise navijaca nego na kup utakmicu a pored toga na stadionu su bili navijaci Olimpijakosa sto je dodatno namamilo navijace Zvezde.
    (Firga, 27. maj 2022 09:37)
    Englezi pune Vembli i kada igra cetvrta liga.
    Englezi su tek punili stadione kada su bili ona klasicna Engleska divlja liga.
    Englezi,Nemci,Holandjani,Francuzi itd su druga dimenzija za nas sto se tice ljubavi prema fudbalu i svom klubu.
    Briga njih da li u njihovom klubu igraju majstori oni svoj klub vole i podrzavaju.
    To je za njih tradicija,to je u njihovoj kulturi vikend ide se na stadion.
    Srbija to nema a posebno Beograd koji je postao operisan od sporta.
    Ne secam se kada se za neku sportski dogadjaj tražila karta više.
    Grad od skoro dva miliona stanovnika.
    Reprezentaciju smo ispratili pred najvažnijom utakmicom protiv Portugala sa jedva 3000 ljudi na Marakani.
    To je sramota.
    Beogradjane interesuju splavovi,kafane,restorani,klubovi,tržni centri itd.
    Interesuje ih da se pred Novu Godinu svi sjate na Kopaonik i Zlatibor i da se fotkaju u pokazuju kako su fensi.
    Jer piju sveže cedjenu pomorandzu u fensi kaficu koju su platili kao tri karte za neki sportki dogadaj.
    (Back in Black, 27. maj 2022 10:09)

    # Link komentara

  39. @ Juce nisam mogao kolima da se probijem kroz autokomandu da odvezem bebu na vezbe u sokobanjsku, naravno da smo zakasnili na termin. Zanima me ko je toliko pametan da zakazuje derbi u vreme najvece spice u gradu. Kada ce malo razum preovladati kod ljudi koji upravljaju gradom, drzavnim sluzbama ?
    (Maltretiranje naroda, 27. maj 2022 09:41

    Zasto nisi krenuo ranije?
    (aaaaa, 27. maj 2022 10:08)

    # Link komentara

  40. ...A mozda samo ljudi znaju nesto sto prosecni navijac ne zna? Da se razumemo, meni je Piksi lik uz koji sam zavoeleo fudbal, zbog njega smo dobili veru u reprezentaciju, ima znanje, ima harizmu i tesko je ne voleti takvog coveka.
    Sa druge strane, za vreme njegovog mandata rasprodat je ceo vrhunski tim zvezde za dobre pare (Zigic, Pantelic, Bosko Jankovic,Kovacevic...) A vec nakon godinu dana u zvezdi je bilo ogromnih dugova, uskoro se nije bilo para ni za struju, otpocela je maltene decenijska agonija. Dosta cudno. Piksi je imao podrsku severa pri dolasku, prakticno je oteran od navijaca nakon 2 godine.
    Pitanje je da li je sve tu bas tako crno-belo kao sto bi (narocito stariji) ljubitelji fudbala voleli da jeste.
    (nemke, 27. maj 2022 10:07)

    # Link komentara

  41. (ocean, 27. maj 2022 08:59)

    Zvezdas sam, ali hajde da ne budemo nerealni. Nas trener uopste nije miran, juce psuje posle zutog kartona kao kocijas na steroidima. Gobeljic je skidao gace i hvatao se za ono cime razmislja... nismo ni mi idealni, videcemo onog dana kada pocne da se gubi.
    (Mik, 27. maj 2022 10:02)

    # Link komentara

  42. Partizan je sistematski unistavan od poltrona vlasti. Navijaci kriminalizovani, porez oprosten i ulozeno u klub iz Ljutice Bogdana. Dobro znamo ko je veliki navijac zvezde. Nazalost ta ljubav ce samo doneti stetu zvezdi. Jer klub koji je nekad bio u vrhu evrope danas ne moze dobiti ferencvaros. a razlog je namestena liga. Tamo gde ne moras da se potrudis, gde ti sudije sviraju penale non-stop a stete druge klubove se stvaraju mekani igraci bez potencijala. Poslednji put kada je Partizan imao vise penala je bio 2015 godine 10 : 9. A pre toga 2010. 4 : 3. Toliko
    (Vodja dobro radi posao, 27. maj 2022 10:01)

    # Link komentara

  43. Sav jad i beda srpskog fudbala na jednom mestu.
    (Ognjen, 27. maj 2022 09:58)

    # Link komentara

  44. Terza platio, platio da stave transparent a siguran sam da 99,9% Zvezdini navijaca podrzavaju Piksija.
    (zola, 27. maj 2022 09:02)

    Klasicno skretanje sa teme. Pa ako 99,9 % podrzava piksija, a natpis je drzalo bar 200 ljudi, to bi znacilo da su to bukvalno svi ljudi koji "navijaju za zvezdu" a protiv piksija su, a i da ostali toliko jako podrzavaju piksija da nijednog zvizduka na natpis nije bilo, a kamoli drugog negodovanja.
    (Milos, 27. maj 2022 09:57)

    # Link komentara

  45. Trener mora biti zdrav!Slatko su me nasmejali,a za pljuvanje Pixija,obe strane po malo su krive.Ipak nista mi nece pokvariti ,nikad uspesniju zvezdasku deceniju(fudbal,kosarka)
    (Nolan S. i kraj fuzije '07., 27. maj 2022 09:55)

    # Link komentara

  46. Pročitajte i promislite(za Piksija):"Nista ne shvataj licno.Kakvo god da je misljenje ljudi o Tebi,pozitivno ili negativno,to je samo njihovo misljenje,a ne istina."Meša Selimović
    (Aleksandar, 27. maj 2022 09:55)

    # Link komentara

  47. SRAMOTA ME NJIHOVE SRAMOTE ( mislim na postupke i jednih i drugih).
    (svi znaju sve, 27. maj 2022 09:53)

    # Link komentara

  48. Ništa od ovog ne bi bilo da Kataieva supruga nije iznapušavala Amere.
    Prsti kojim je kucala te poruke na Instagramu joj se pozlatili.
    (Back in Black, 27. maj 2022 09:52)

    # Link komentara

  49. Uz Zvezdu sam odrastao, uz Zvezdu sam i danas. Od svih igrača koje sam gledao samo je jedan Piksi. Ako ima i malo razuma i savesti zaslužuje veliko izvinjenje od uprave kluba. Piksiju želim svu sreću ovog sveta, Zvezdi sve trofeje, a debilnim pojedincima sa severa preporučujem da zaobilaze stadion u širokom luku. Inače sve pohvale novinaru za članak.
    (Milan, 27. maj 2022 09:50)

    # Link komentara

  50. Stanoje je i potopio brod, pre njega je bilo sve uredu.
    (Ivan, 27. maj 2022 09:48)

    # Link komentara

  51. Uroševič pokazao o kakvom se seljaku radi došao na teren da se izdere i ispljuva na najboljem strelcu Partizana koji je usput i Stranac samo je želeo da odgleda koju minutu duže sve se lepo videlo tokom odlaska sa terena kad se vrađa uroševič i peni da je još malo zapenio da nije bio tamo i Natko verovatnoča da dođe do tuče između Uroševiča i Rikarda bila je izuzetno velika Rikardo nije više želeo da gleda i sluša što neki uroševič peni vidi se da Rikardo nije zadovoljan a kako bi bio kad stranci dođu odmah se uče da treba da se tuču pljuju pene.
    (slaviša šmigič, 27. maj 2022 09:46)

    # Link komentara

  52. Sramota sta radi ovaj Terzic sa navijacima, mora se tom coveku stati na put.
    Legende FK.C.Zvezde se ne diraju.
    Bices i ti nekad bivsi pa cemo pricati o tvojim promasenim strancima.
    Mozes da se ponasas sad posto imas zaledjinu , ali sta ce biti sutra gde ces naci utociste.
    Lako je manupulisati sa decom, uradi to sa onima koji su dolazili zbog tog coveka na stadionu.
    Tebe se ne secam da si nosio ovaj dres, zal za mladoscu ili nesto drugo?!
    (Nebojsa, 27. maj 2022 09:46)

    # Link komentara

  53. Ostaje li u Partizanu ista uprava i nakon 5 godina bez titule i 3 sezone bez ijednog trofeja?

    Nadam se da dolazi nova uprava, koja će biti daleko sposobnija.

    Nadam se da od igrača u prvom timu ostaju samo: Urošević, Zdjelar i Terzić, a da ćemo dovesti 15-ak novih pojačanja u pravom smislu te reči.
    (5 godina bez titule, 27. maj 2022 09:43)

    # Link komentara

  54. Sramota za transparent koji zvezdini plaćenici postavljaju na severnoj tribini i vređaju Piksija. Što reče neko, bila bi sramota i da ga grobari vređaju, a kamoli zvezdaši. Užas šta se događa sa zvezdom, a i sa partizanom...
    (stf, 27. maj 2022 09:42)

    # Link komentara

  55. Juce nisam mogao kolima da se probijem kroz autokomandu da odvezem bebu na vezbe u sokobanjsku, naravno da smo zakasnili na termin. Zanima me ko je toliko pametan da zakazuje derbi u vreme najvece spice u gradu. Kada ce malo razum preovladati kod ljudi koji upravljaju gradom, drzavnim sluzbama ?
    (Maltretiranje naroda, 27. maj 2022 09:41)

    # Link komentara

  56. "Dok Englezi pune "Vembli" kako god požele, Italijani "Olimpiko", a na "Kamp Nou" ženski fudbal gleda preko 90.000 ljudi, u Srbiji najveću svetkovinu nije htelo uživo da pogleda ni 20.000 duša.

    Samo četiri dana ranije, za utakmicu Zvezde i Voždovca i proslavu titule izvršena je opšta mobilizacija u crveno-belim redovima i prisutno je bilo gotovo 40.000 ljudi"

    Englezi pune Vembli jer su na terenu fudbalski velemajstori u odnosu na ove nase padavicare. Kada Partizan i Zvezda budu placali igrace koliko ih placaju evropski velikani onda mozemo da pricamo o istoj poseti.
    Na zenski fudbal u Spaniji ne dolazi 90000 na svaki mec, ovo se desilo jednom. I Barselona broji 5,5 miliona ljudi, Beograd 1,3. Ne mozete takva poredjenja da pravite.
    Za proslavu titule je logicno da bude vise navijaca nego na kup utakmicu a pored toga na stadionu su bili navijaci Olimpijakosa sto je dodatno namamilo navijace Zvezde.
    (Firga, 27. maj 2022 09:37)

    # Link komentara

  57. Sta su Delije skandirale Stanojevicu? Nisam razumeo. Poslednja rec je normalan...
    (Maky, 27. maj 2022 09:36)

    # Link komentara

  58. Katai može da da 50 golova... Ali je on za moje shvatanje fudbala previše sebičan... Treba li da podsećam na 81 minutut kad taj čuveni Magiko na San Siru nije hteo da doda loptu Pavkovu koji je 2-3 sekunde bio sam na petercu jer mu je važnija njegova statistika nego pobeda Zvezde... Da ima kakav takav kvalitet ne bi bio rezerva u jednom Alavesu... On ovako kako igra može da igra samo u našoj ligi... I on je toga svestan, zato mu se i ne žuri da ode negde preko... Onako nonšalantno trčkara po terenu kao da je na treningu... A kad počnu da ga porede sa Savićevićem skupi mi se želudac od muke... Pa on je bar tri klase ispod Savićevića... Najbolji igrači Zvezde su Dragović, Ivanić, Rodić i Borjan.
    (Nebojša, 27. maj 2022 09:35)

    # Link komentara

  59. Ovakav fudbal, sa ovakvim navijačima... Neka hvala, prijatno. Sve najbolje
    (mile, 27. maj 2022 09:33)

    # Link komentara

  60. Ova poruka upućena Pksiju je nešto najružnije ikada viđeno na Marakani. I uoravo je sve suprotno od onoga što piše na ovom,očigledno, plaćenom transparentu. Zvezda jeste i biće Piksijeva, Dejova, Mihina i svih ostalih koji su makar na 5 minuta obukli njen dres i za nju se pošteno borili. Ova uprava predvođena Terzićem je dosta dobrog donela u rezultatskom smislu i za to im se od srca zahvaljujem, ali ako moram da biram između Piksija i Terzića , to će biti jedna od najlakših odluka u životu. Sajonara Terziću.
    (4-4-2, 27. maj 2022 09:32)

    # Link komentara

  61. "Zanima li Srbiju fudbal?"

    Naravno da zanima, ali ne ovo sr**e - Srbija, na zalost, gleda neki daleki fudbal na tv-u.
    (Ovde se fudbal ne igra, 27. maj 2022 09:28)

    # Link komentara

  62. Jel bio korner
    (Milos, 27. maj 2022 09:27)

    # Link komentara

  63. Jel bio korner spavas li mirno sale ilicu sram te bilo bruko jedna izdao si
    (Milos, 27. maj 2022 09:26)

    # Link komentara

  64. Divna jedna pobeda, čista ko grobarska suza što bi se reklo. Uz sve pozitivne i negativne strane koje je poštovani gospodin Smuđa naveo, ja bih dodao i jednu, po meni najvažniju stvar. Naime, svake sezone Partizanova medijska mašinerija pronalazi, greške sudija, nameštaljke i kombinacije koje ponavlja konstantno, pa taj narativ preuzimaju navijači i svi zajedno kukaju i plaču, te ih zbog toga često nazivaju narikače ili Kalimero. Neću da ulazim u to koliko je to licemerno, jer Partizan takođe namešta utakmice. Hoću da istaknem da je ta medijska propaganda toliko jaka, da je svaki derbi kao priprema za rat, igrači ne smeju da greše i uvek bude užas od fudbala. Vrhunac propagande je bio gubitak "nameštene" titule kada su "sve utakmice bile zatvorene sem Voždovca", gde je i samim igračima Zvezde propao moral poverovavši (delimično s pravom) da su im utakmice nameštene. Tako su svake godine, pa i ove pokušavali da unize Zvezdine uspehe, iako je Zvezda uvek imala dodatnu potvrdu kvaliteta u vidu uspeha u Evropi. Pa čak i tada su likovali kada su nas punili Bajern, PSG i Tot, govoreći da brukamo Srbiju, a ond dođe jedan Fejnord i nabije im 5 komada ko dobar dan. Elem, ove sezone Partizanova medijska propaganda je izgubila svaki smisao. Prvenstvo je bilo regularno dok je Partizan bio lider, pa onda više nije. Zvezda je bolji tim, to je dokazala svima, a to je znao i sam Stanojević, pa je igrao defanzivno i kad je trebalo da napadne. Derbije je Zvezda, kad je osetila Partizanovu snagu, igrala koliko treba... bulvalno, sa pola snage ste dobijeni juče. Utisak je da se igra 10 derbija, ne biste dobili ni jedan. Naravaučenije, je da propaganda više nema uticaja ni na igrače, ni na navijače ni na sudije i najvažnije, nema uticaja na navijače Partizana, koji više ne ponavljaju luzerski narativ. Postoji jedino nova struja koja tvrdi da je Stanoje prodao titulu, jer se nije radovao Natkovom golu i jer je uveo Natka u 87. minutu u igru, a oterao je Sumu. Moguće da tu postoji nešto, moguće da je Stanoju obećana titula pa je bio miran- regularno prvenstvo, pa kad je video da Zvezda stiže, počeo je da rejdžuje... Ne znam, svakako da je titula zaslužena, kup takođe, propaganda Partizana je izgubila smisao i Zvezda se sprema za narednu sezonu i napad na trofej lige Evrope.
    (Hamurabi, 27. maj 2022 09:26)

    # Link komentara

  65. 42

    Nije sto sam navijac Zvezde ali stvarno je razlika izmedju nas i njih. Pa pogledajte samo ponasanje njihovih i nasih igraca, o navijacima da i ne pricam. Cist primjer su igraci Partizana, kada je neka akcija, dobar, los potez, kavga pogledajte samo taj izliv negativne energije. To psuje, galami, face izoblicene, frustrirano izgleda, puno mrznje, zapjenio i to na svaku situaciji bila dobra ili ne. Stvarno su nekako divlji. Ne samo u fudbalu nego i u kosarci. Pa primjer su Pavlovic kosarka, gleda samo kako bi udario, napakostio, busanje, udaranje u prsa. Onda su tu sa istim ponasanjem Novica, Lesor (on je cist primjer kakav je bio u Zvezdi a kako je sad zatrovan) Edo Muric, onaj mali Avramovic, o fudbalerima da ne pricam. Stanojevic mislim sta reci. Pa njega se stidi iole svaki normalan navijac Partizana. Pa pogledajte samo razliku njega i Dekija. To su dva svijeta. Jedan stalozen, normalan, pobjedio l ili izgubio ok idemo dalje. Drugi cista suprotnost, oteto, divlje, ukralo, satralo. Njih kao da cim dodju u partizan truju tom nekom mrznjom, uce da budu bahati, divlji. Stvarno dvije razlicite skole u svakom pogledu su Zvezda i Partizan. Tacno se vidi da su jedni normalniji dok drugi kao bjesnilo da imaju. Samim tim to se prenosi i navijace, da budem iskren ni delije nisu cvjecke ali brate ovo sto radi Partizan je strasno. Pa kod mene klinac, komsija, otac mu partizanovac i sad klinca uci da navija za partizan. Mali sa 7 godina agresivsn, divlji, lupa, psuje, kad Partizan igra. Sta dijete od 7 godina zna sta je pokradena tekma i malverzacije ali cuo je to i to se uci tako od malena. Skroz iskrivljen sistem. Strasno.
    (ocean, 27. maj 2022 08:59)
    nagrada za najgluplji komentar ikada napisan ide tebi druže :)
    (vođa, 27. maj 2022 09:25)

    # Link komentara

  66. Sad sam skontao zasto se najvise busi reprezentacija pred svako veliko takmicenje. Jeste do igraca i menadzera, zato sto se ne zovu neki igraci za koje bi menadzeri voleli da se zovu kako bi im se digla cena, ali zasto toliku institucionalnu podrsku ima busenje reprezentacije? Pa zato da niko ne bi bacio u senku "uspehe" zvezde, koji nazalost nisu veliki i svode se samo na domace prvenstvo, pa je nije tesko baciti u senku, s obzirom da se cela ova vladavina svodi na uspeh zvezde i dizanje morala malim ljudima, kojih nazalost ima mnogo u ovoj zemlji, i kojima je uspeh u zivotu ako zvezda osvaja titule a ne da imaju uspesan sopstveni zivot. Fina masinerija. Zalim te ljude, jer nikad nisu imali niti ce ikada imati svoj zivot, a kad skontaju bice im neko treci kriv naravno.
    Onda treba i znati da je več godinama buše ljudi u Crnobelom.
    (slaviša šmigič, 27. maj 2022 09:25)

    # Link komentara

  67. Ali ovi likovi sto pisu genericke kritike tipa "ko moze da navija za ovo", "nema s od sporta" itd... Mudraci jeste li svesni da su oba kluba igrala osminu finala evro takmicenja i izbacila sasvim dobre klubove poput Brage, Sparte, Socija, Kluza, Ludogoreca, Santa Klare...
    Kvalitet postoji, ima majstora na obe strane, potrebno je iskoreniti toksicne pojave, izjave, transparente, ostalo uopste nije lose.
    (sasa, 27. maj 2022 09:25)

    # Link komentara

  68. Delije vredjaju Piksija jer nije hteo da se tali sa njima. To se znalo jos onomad..
    (neutralan, 27. maj 2022 09:22)

    # Link komentara

  69. I jos nesto koliko golova Katai treba da postigne da bi ga grbavac iz Nisa zvao ?
    (AcA, 27. maj 2022 09:19)

    # Link komentara

  70. Terza, Slavisa, Tole, Zeka, Bjeka, itd, uvek ista prica. Meni iskreno nisu jasni ljudi koji prate ovo, i jos kao nesto navijaju, raduju se, nerviraju se, raspravljaju se? Jel stvarno ne vide siru sliku? Pa ovi brate i ne kriju ko su i sta su i zasto je to sve tako.
    (Miki, 27. maj 2022 09:17)

    # Link komentara

  71. Taj Piksi je prodao igrace u vrednosti od 60 miliona,a kad je bezao iz kluba ostavio minus od 30 miliona,daleko mu lepa kuca,za mene vise nije nas i tacka
    (AcA, 27. maj 2022 09:16)

    # Link komentara

  72. Sad sam skontao zasto se najvise busi reprezentacija pred svako veliko takmicenje. Jeste do igraca i menadzera, zato sto se ne zovu neki igraci za koje bi menadzeri voleli da se zovu kako bi im se digla cena, ali zasto toliku institucionalnu podrsku ima busenje reprezentacije? Pa zato da niko ne bi bacio u senku "uspehe" zvezde, koji nazalost nisu veliki i svode se samo na domace prvenstvo, pa je nije tesko baciti u senku, s obzirom da se cela ova vladavina svodi na uspeh zvezde i dizanje morala malim ljudima, kojih nazalost ima mnogo u ovoj zemlji, i kojima je uspeh u zivotu ako zvezda osvaja titule a ne da imaju uspesan sopstveni zivot. Fina masinerija. Zalim te ljude, jer nikad nisu imali niti ce ikada imati svoj zivot, a kad skontaju bice im neko treci kriv naravno.
    (Tor, 27. maj 2022 09:02)

    Sto se busila reprezentacija pred SP 2010? Sto je bog Partizanovih navijaca smenio Antaru - i onda jos pukao pare na sudu?
    Sve si lepo objasnio - jer dok je lavorce usred istorijskih uspeha malih ljudi, kako napisa, zvrjalo prazno - Antaru je uvek docekivala puna Marakana.

    I to je bacalo senku na "dominaciju" - sve si lepo objasnio, kasnis, doduse, nekih 12 godina.

    Licemer = Partizanov navijac
    (One night in May, 27. maj 2022 09:15)

    # Link komentara

  73. Sukob Delija i Piksija je razbuktao Džajić davnih dana. Kao izrazito sujetan lik je skrenuo pažnju sa svog lošeg vođenja kluba na Piksija. Uz to našao saveznike na Severu i sve je počelo.

    Terzić u ovo vreme je zbog svog sinčića koji je, baj d vej, dobio izmišljeni posao u savezu pa oteran, igranku doveo na sulud nivo. Egomanijak je mrtav hladan uvukao ceo klub zbog privatnog obračuna. I nas zvezdaše takođe. Ne bi mi objavili komentar šta mislim o Terziću i gde zaslužuje da bude. Toliko.
    (zvezdale, 27. maj 2022 09:13)

    # Link komentara

  74. zavesa faktički nije spuštena, imaju još da se odigraju revanši baraža za vikend... Ali kad se malo bolje pogleda, i jeste spuštena jer se ovde fudbal igra samo zbog ova dva kancera našeg fudbala, našeg društva uopšte!
    (dr mr, 27. maj 2022 09:11)

    # Link komentara

  75.  Zalim te ljude, jer nikad nisu imali niti ce ikada imati svoj zivot, a kad skontaju bice im neko treci kriv naravno.
    (Tor, 27. maj 2022 09:02)

    Duboke frustrscije nosiš...znaš.
    (Batko, 27. maj 2022 09:11)

    # Link komentara

  76. Sećam se reči pokojnog ujaka koji je bio zvezdaš i koji je rekao,kad je CZ osvojila LŠ '91."SA KVALITETNIM I PRAVIM FUDBALOM U JUGI JE GOTOVO"
    I bio je u pravu.
    (Dejan, 27. maj 2022 09:10)

    # Link komentara

  77. i jedni i drugi su amaterske trećerazredne ekipe i smiješne u evropi
    (vajta, 27. maj 2022 09:10)

    # Link komentara

  78. Stanojevic je jedan veliki manipulator i lažov. Izgleda da samo uz pomoć sudija i Toleta on može da osvaja nesto
    (Exe, 27. maj 2022 09:08)

    # Link komentara

  79. Terzić nije Crvena zvezda. On je strano telo zalutalo u ovakvim smutnim vremenima. Niti su ono navijači Zvezde. Ja kao navijač mog voljenog kluba ih smatram uzurpatorima. Zvezda je postojala pre njih, postojaće i posle. A proći će i njihovo.
    (Retrogradni Merkur, 27. maj 2022 09:06)

    # Link komentara

  80. Najrealniji tekst ikada.
    (Aleksej, 27. maj 2022 09:06)

    # Link komentara

  81. Mislim da govorim u ima svih normalnih navijača Zvezde.Izvini Piksi za one poruke od nazovi navijača Zvezde.Ti si mnogo toga prošao i verovatno te onaj jad nije ni dotakao,ali nas jeste i to do mere kad osećamo stid zbog nekolicine jadnika i plaćenika.Samo za kraj,kad u finalu KEŠ-a Piksi propušta Jugovića u reklame i namerno vraća kratku loptu,da bi odbrana Zvezde stigla da reaguje.Hvala Piksi.
    (Veliki Piksi, 27. maj 2022 09:04)

    # Link komentara

  82. Svaka cast za objektivno novinarstvo, svaki normalan navijac ce se sloziti sa ovim. Drago mi je jedino iz svega ovoga sto Stanoje odlazi, neka mu Obradovic pokaze bar kako se ponasa jedan trener, za ostalo cemo lako. Sve cestitke Zvezdi na duploj tituli, zasluzeno.
    (mojeime, 27. maj 2022 09:02)

    # Link komentara

  83. Sad sam skontao zasto se najvise busi reprezentacija pred svako veliko takmicenje. Jeste do igraca i menadzera, zato sto se ne zovu neki igraci za koje bi menadzeri voleli da se zovu kako bi im se digla cena, ali zasto toliku institucionalnu podrsku ima busenje reprezentacije? Pa zato da niko ne bi bacio u senku "uspehe" zvezde, koji nazalost nisu veliki i svode se samo na domace prvenstvo, pa je nije tesko baciti u senku, s obzirom da se cela ova vladavina svodi na uspeh zvezde i dizanje morala malim ljudima, kojih nazalost ima mnogo u ovoj zemlji, i kojima je uspeh u zivotu ako zvezda osvaja titule a ne da imaju uspesan sopstveni zivot. Fina masinerija. Zalim te ljude, jer nikad nisu imali niti ce ikada imati svoj zivot, a kad skontaju bice im neko treci kriv naravno.
    (Tor, 27. maj 2022 09:02)

    # Link komentara

  84. Vi pisete kao da se radi o ozbiljnim fudbalskim klubovima a ne o kriminalcima..
    (Goran, 27. maj 2022 09:02)

    # Link komentara

  85. Terza platio, platio da stave transparent a siguran sam da 99,9% Zvezdini navijaca podrzavaju Piksija.
    (zola, 27. maj 2022 09:02)

    # Link komentara

  86. teks je ok ali ne reci da fs zakaze utakmicu u 18 radnim danom je oduzelo jos 15 hiljada ljudi na stadionu ako se vec poninju vembli i olumpiku oni o tome vode racuna. plus nasa kuca da za prenos pl 600 milio a da je pola dala u nase prvenstvo mnogo i raspoledila klubovima kao nagrade verovatno bi bio i bolhi fudbal i vise ljudi
    (Ja, 27. maj 2022 09:00)

    # Link komentara

  87. Nije sto sam navijac Zvezde ali stvarno je razlika izmedju nas i njih. Pa pogledajte samo ponasanje njihovih i nasih igraca, o navijacima da i ne pricam. Cist primjer su igraci Partizana, kada je neka akcija, dobar, los potez, kavga pogledajte samo taj izliv negativne energije. To psuje, galami, face izoblicene, frustrirano izgleda, puno mrznje, zapjenio i to na svaku situaciji bila dobra ili ne. Stvarno su nekako divlji. Ne samo u fudbalu nego i u kosarci. Pa primjer su Pavlovic kosarka, gleda samo kako bi udario, napakostio, busanje, udaranje u prsa. Onda su tu sa istim ponasanjem Novica, Lesor (on je cist primjer kakav je bio u Zvezdi a kako je sad zatrovan) Edo Muric, onaj mali Avramovic, o fudbalerima da ne pricam. Stanojevic mislim sta reci. Pa njega se stidi iole svaki normalan navijac Partizana. Pa pogledajte samo razliku njega i Dekija. To su dva svijeta. Jedan stalozen, normalan, pobjedio l ili izgubio ok idemo dalje. Drugi cista suprotnost, oteto, divlje, ukralo, satralo. Njih kao da cim dodju u partizan truju tom nekom mrznjom, uce da budu bahati, divlji. Stvarno dvije razlicite skole u svakom pogledu su Zvezda i Partizan. Tacno se vidi da su jedni normalniji dok drugi kao bjesnilo da imaju. Samim tim to se prenosi i navijace, da budem iskren ni delije nisu cvjecke ali brate ovo sto radi Partizan je strasno. Pa kod mene klinac, komsija, otac mu partizanovac i sad klinca uci da navija za partizan. Mali sa 7 godina agresivsn, divlji, lupa, psuje, kad Partizan igra. Sta dijete od 7 godina zna sta je pokradena tekma i malverzacije ali cuo je to i to se uci tako od malena. Skroz iskrivljen sistem. Strasno.
    (ocean, 27. maj 2022 08:59)

    # Link komentara

  88. E, da doživim i ja da kažem za jednog novinara veliko BRAVO! Slažem se sa svakim slovom, ne bih ništa ni dodao ni oduzeo...
    (Sasko, 27. maj 2022 08:58)

    # Link komentara

  89. Piksi ce zauvek biti "Zvezdina zvezda" u srcima iskrenih navijaca. Sto se tice njegovog upravljanja klubom dok je bio funkcioner u Zvezdi, nesporno je da je unazadio klub i da je dokazao da mu je mesto na terenu ili blizu samog terena, a ne u funkcionerskim foteljama. Uostalom, kao selektor reprezentacije Srbije, to je jos jedanput i potvrdio. Međutim, pljuvati po, verovato najboljem igracu CZ u njenoj istoriji, je sramota samog kluba.
    Sto se tice Stanojevica, sada vec bivseg trenera Partizana, mislim da je svima jasno da ce srpski fudbal, ali i sam Partizan, mnogo dobiti odlaskom precenjenog "strucnjaka" i coveka koji je iskljucivo u drugima video krivce za svoj neuspeh.
    (Doc. dr, 27. maj 2022 08:56)

    # Link komentara

  90. Ponos Srbije i nekada Jugoslavije, crno i crveno beli, delije i grobari, upropašteni su i uništeni, i dovedeni do samog dna. Ne govorim o fudbalskom kvalitetu, njega koliko toliko, za date okolnosti, ima. Ovde je priča isključivo o ljudima koji sede u foteljama, i koji misle da su bogom dani, važniji od igrača, trenera, svega... Zato je današnji srpski fudbal omražen, i zato ste na finalu kupa imali jedva 20.000 ljudi.
    Onaj transparent, za Piksija - nešto najsramnije što je moglo ikada da se desi.
    (Aleks, 27. maj 2022 08:55)

    # Link komentara

  91. Dok sam ziv vise na sever uci necu..zvezdas sam 30 godina i bicu do smrti ali ovo da se radi jednom piksiju i staje na stranu terze to od mene necete gledati tzv navijaci..jasno mi je da su vodje i uprava iz raznoraznih razloga najmanje sportskih dobri tj slican se slicnom raduje ali ovo je SRAMOTA..
    (ZVEZDAS, 27. maj 2022 08:55)

    # Link komentara

  92. Stidim se poruke sa severa upućene Draganu Stojkoviću. Imam člansku kartu Crvene Zvezde stariju od bilo kog navijača sa severa koji je podigao taj transparent. Piksi je Zvezdina zvezda, živa legenda kluba. Zvezda je njegova i on je Zvezdin. Kad na transparentu bude pisala poruka dobrodošlice ovakvoj veličini, biće pun stadion a ne samo sever. Ozbiljan klub ne sme sebi da dozvoli prepucavanja ovog tipa.
    (DEX, 27. maj 2022 08:53)

    # Link komentara

  93. E moja Zvezdo!!! Terziću NAPOLJE!!!!
    (za sve su krivi mediji, 27. maj 2022 08:53)

    # Link komentara

  94. i sta kaze pixi???
    (snajper, 27. maj 2022 08:51)

    # Link komentara

  95. Nekada sam navijao za Zvedzu. Isao na gotovo sve utakmice. Ne razumem ko danas moze da gleda i navija za OVO. Ovo je čista sramota. Ne mislim na Zvezdu nego na fudbal uopšte. Ovo nije ni s od sporta, ovo je samo poligon gomili isfrustriranih idiota koji se takmiče u mržnji. Dok Terza i ostali kupe kajmak.
    (Ja, 27. maj 2022 08:49)

    # Link komentara

  96. Da Kataijeva žena onomad nije srala preko Instagrama u Čikagu, Zvezda danas ne bi bila prvak i osvajač kupa. Doduše, žena bila skroz u pravu. Samo je rekla ono što su svi videli i doživeli, a nisu smeli da kažu. Toliko o demokratiji u SAD.
    (kognitivna disonanca, 27. maj 2022 08:48)

    # Link komentara

  97. Piksi je naša legenda i to neće moći da promene ovi plaćenici sa severa, sramota.

    Nadam se da je i on toga svestan.
    (DIF majster, 27. maj 2022 08:46)

    # Link komentara

  98. Jedna ogromna sramota " Delija ". Mene je lično sramota. Na šta se sve ovo svelo bruka i sramota.
    Uopšte mi nije čudno što su stranci ostali, za razliku od naših oni imaju i obraz i karakter.
    Samo jedna zamerka novinaru.. A to je što dopušta sebi da u tekstu spominje cirkuzanta Smiljanića.
    (The_Dejan, 27. maj 2022 08:46)

    # Link komentara

  99. Ali zvezda je ukrala titulu kmeee kmeee kmeee
    (Notorious, 27. maj 2022 08:46)

    # Link komentara

  100. Stanoje bez Toleta ne moze nista da uradi.
    (Trancer, 27. maj 2022 08:45)

    # Link komentara

  101. sramota je da se pljuje Piksi.. navijači Zvezde na severu su velika bruka
    (pop, 27. maj 2022 08:44)

    # Link komentara

  102. Šta je to tako loše u Partizanu!? Drugo mesto, finale kupa, solidan učinak u Evropi... Nisu igrali loš fudbal, ali je činjenica da je moglo, čak, i bolje, ali da li je to očekivanje, baš, bilo realno!?. Igrali su bolje nego nekih godina, kada su osvajali i duplu krunu. Sve u svemu, solidna osnova za nadogradnju.
    (kognitivna disonanca, 27. maj 2022 08:44)

    # Link komentara

  103. I nije bilo za ocekivati vise ljudi na tribinama,kad su stavili utakmicu od 18h. Ko radi do 17h,a nije iz centra BGa,nema sanse da stigne.
    (posmatrac, 27. maj 2022 08:43)

    # Link komentara

  104. 10/10 clanak, bravo Stefane!
    (crnobeli, 27. maj 2022 08:41)

    # Link komentara

  105. Bravo za članak.

    Neshvatljivo do koje mere idu iz uprave zvezde u svom sukobu sa Piksijem, a plaćenici sa severa to naravno ispraćaju u svom maniru.

    Mi koji nemamo interese i dalje gledamo Piksija sa divljenjem i poštovanjem koje čovek i zaslužuje.

    Stvarno su jadnici.

    Za Partizan i prevremeni odlazak sa terena.. Šta reći osim onoga što je i sam autor teksta već napisao.

    Ovo samo sve pokazuje da u tom svetu nema džentlmenstva i međusobnog uvažavanja već gomila egocentrika i seljana koji su se domogli para i pozicija.

    Teško ćemo se tog šljama rešiti.
    (Malo je glupo, 27. maj 2022 08:38)

    # Link komentara

  106. Zasto brod tone? Stanojevic je vratio Partizan iz mrtvih. Bio na bod od Zvezde, igrao prolece u evropi....

    ...ovo je zapravo bila najbolja sezona FKP od Marka Nikolica i sampionske titule.
    (boki, 27. maj 2022 08:38)

    # Link komentara

  107. bravo za tekst
    (?, 27. maj 2022 08:37)

    # Link komentara

  108. Svako normalan ne prati ovu sramotu zvanu domaci fudbal vec tri decenije.
    (Marko, 27. maj 2022 08:35)

    # Link komentara

  109. Sramota! Sramota bi bilo i da grobari vredjaju Piksija, a kamoli naši.
    Kao što je bila sramota vredjati Djordjevića pre par godina.
    Ali izgleda da je narod u ovoj državi kolektivno izgubio osećaj za sramotu..
    (Razočarani zvezdaš, 27. maj 2022 08:35)

    # Link komentara

  110. Odusevljen sam novinarom jer je napisao ovo oko Piksija. Malo to novinara sme. A zvezda i partizan su veliko zlo ne samo srpskog sporta, nego i srpskog drustva.
    (Vojvodjanin, 27. maj 2022 08:34)

    # Link komentara