1. Nije bitno sta je samo Partizan ne sme da igra da pravda bude zadovoljena i to je to, vrlo prosto.
    (Sasa, 5. februar 2023 19:26)

    # Link komentara

  2. Drugovi i dlaje smo u komunizmu i samovolji pojedinaca. Sistem ko je jači. Još je veća tragedija što klub koji ponizi zvanično državmo takmičenje dobija ogromne finansije od države. Vece nego bilo koji klub pa i zvanični šampion države
    (Realno, 5. februar 2023 19:08)

    # Link komentara

  3. Председниче Кошаркашког савеза наше драге Србије,господине Предраже Даниловићу-молим вас,као врхунског кошаркаша,нашег врло заслужног репрезентативца,да искористите свој углед,положај и обавезе,како би се на прописана правила и прописе,решио проблем са поштовањем свих наших клубова према нашој кошарци,нашој држави.Ако сте могли да закуцавате преко Сабониса,можете се уздићи до максимума да се реши законито проблем на релацији КЛС-КК Партизан-Кошаркашки савез Србије.Да се уведе ред,законитост,регуларност,и спрече нежељене појаве.Исто тако,молим вас,да се строго по законима,правилима казни КК Црвена Звезда-уколико не буде играла Куп Радивоја Кораћа.Био си врхунски кошаркаш и знаш одлично шта значи поштовање лика и дела Радивоја Кораћа.Ако су у Европи из политичких разлога укинули такмичење под именом Куп Радивоја Кораћа,хајде да бар ми у Србији поштујемо нашу легенду-која је страдала под сумњивим околностима.Па како ће нас други поштовати,ако ми сами не поштујемо своју државу,своје лиге,такмичења?Најљудскије вас молим.
    (Zoran, 4. februar 2023 23:02)

    # Link komentara

  4. ljudi, postujte pravila i izbacite uljeza tamo gde mu je mesto.
    (ego, 4. februar 2023 19:04)

    # Link komentara

  5. Sta vam je dece opet partizan igokeja da ide u drugu ligu jer jednom bijo pa gabtito ekspresno vratijo.Sad da opet partizan igokeja da ode u drugu ligu tobi bijo propast sveta. Ali onaj prehodni partizan i ovaj sad nemaju nikake veze jer ovaj klub se zove partizan igokeja tobi bilo prvi put selidba u drugu ligu.
    (zdravko, 4. februar 2023 09:27)

    # Link komentara

  6. Doktorski sastavljeno, nema sta.
    (magija, 4. februar 2023 01:25)

    # Link komentara

  7. Извините,не знам како се десило и зашто,да "нестане" реч КСС иза речи "састав".У откуцаном и послатом тексту је била та скраћеница "КСС".
    (Бранковић, 3. februar 2023 21:47)

    Tacno, ja sam to video, bicu ti svedok na sudu ako bude trebalo:-D
    (Pirotehnicar, 3. februar 2023 23:04)

    # Link komentara

  8. Извините,не знам како се десило и зашто,да "нестане" реч КСС иза речи "састав".У откуцаном и послатом тексту је била та скраћеница "КСС".
    (Бранковић, 3. februar 2023 21:47)

    # Link komentara

  9. Даме и господо,љубитељи кошарке и поштоваоци своје-наше Србије,у коментарима о овој вести јасно можете разликовати који "надимци" пропагирају и заступају криминал,корупцију,мафијашке методе,непоштовање закона,прописа,статута,а који безусловно траже стриктно поштовање правних норми и закона.Идеалан текст и мноштво коментатора да се види кредибилитет сваког аутора.
    (Милан, 3. februar 2023 21:43)

    # Link komentara

  10. Народна пословица каже-"Риба смрди од главе,а чисти се од репа".Сурова је истина да никад до сада нисмо имали неспособнији,неморалнији,непрофесионалнији,корумпиранији састав него у задњих десетак година.Не занима ме ме ко је од фотељаша где и када играо,нити за који клуб "навија".Свако на својој функцији мора да се понаша строго професионално,стриктно по статутима,прописима,општим актима и свим важећим законима и законским решењима.Не сме бити слободног, корупционашког и интересно везаног деловања.То су основе правног система и правно-законског понашања свих.
    (Бранковић, 3. februar 2023 20:25)

    # Link komentara

  11. Grujin cekao sefa da mu napise saopstenje. Ljudi pa vi cete svi skupa stvarno na…ati. Biude li EL pocela da ceslja i ABA ligi iz koje dolazi predstavnik EL, pa ne da ce da je ugase, nego CZV ce biti izbrisana sa mape za sva ULEB takmicenja.
    (lukina mama dama, 3. februar 2023 18:36)

    # Link komentara

  12. Oprosten je dug klubu koji je potom obrisan...samo u Partizanovoj drzavi.
    Koja je poenta oprastanja duga, ako je klub svejedno izbrisan???
    Postedeli smo mu zivot, a onda ga streljali.

    Mozak Tegijevog podanika!
    (Antidervis, 3. februar 2023 17:56)


    Jedan klub je ugasen, a drugi je nastavio da se takmici pod drugim imenom, znaci, bukvalno ste preimenovali klub i cetiri godine imali neki veoma zanimljiv odnos iako ste obecali da ce uppr trajati pet- naravno, nije ni od '15 mnogo bolje, ali, ovo je neka poenta i srz.
    Nisam vam sigurno ja kriv sto ste bili bolesno ambiciozni i sto ste hteli neke stvari na silu, ali, to je bio jedini nacin da nastavite.
    (Zeljko Tomic, 3. februar 2023 18:28)

    # Link komentara

  13. Pa Zvezda i FMP učestvuju i u ABA ligi!!! Zašto ne istupite i iz ABA lige?
    (Toplica, 03. februar 2023 14:08)

    Nećemo ni tu, kada dobijemo A licencu Evrolige.
    I to takmičenje je neregularno jer zvezda ima 2 sigurne pobede u startu, ali to je trenutno jedino takmičenje koje ima prohodnost u evropu. Rešiće se i to uskoro. Biraćete koji vaš klub će igrati prvoligaška takmičenja.
    (Dućanlija, 3. februar 2023 14:33)
    Pa kako to sad selektivno ako držite do sebe istupite i iz ABA lige
    (Samo kažem, 3. februar 2023 18:08)

    # Link komentara

  14.  која ће бити казна за напуштање такмичења?
    (Стара школа, 03. februar 2023 14:06)

    Ista koliko i za igranje takmičenja sa dva kluba. Nikakva!
    (Mirotić iz auta, 3. februar 2023 18:02)

    # Link komentara

  15. A šta ćemo sa dva FMP-a u istoj ligi?
    (Mirotić iz auta, 3. februar 2023 18:01)

    # Link komentara

  16. Billy bb, imaš pravo ništa naše ne igramo jer nemamo naše igrače, kod nas sve "senegalci".
    (miško, 3. februar 2023 17:58)

    # Link komentara

  17. Oprosten vam je dug, a cena brisanja tog duga je bila gasenje kluba i nastavljanje pod drugim imenom.
    (Dezurni smarac, 3. februar 2023 16:58)

    Oprosten je dug klubu koji je potom obrisan...samo u Partizanovoj drzavi.
    Koja je poenta oprastanja duga, ako je klub svejedno izbrisan???
    Postedeli smo mu zivot, a onda ga streljali.

    Mozak Tegijevog podanika!
    (Antidervis, 3. februar 2023 17:56)

    # Link komentara

  18. Da ore Gugl svašta trpi.
    (miško, 3. februar 2023 17:55)

    # Link komentara

  19. Partizan je osnovan kao armijski klub i odmah je stigla naredba da polovina Zvezdinog tima mora da pređe u taj tim,. To se i desilo,niko nije smeo da protivreči JSD Partizanu.Sama reč partizan znači, otmi, uzmi napadni i slično kao i partizansko ratovanje. Partizan su uglavnom vodili generali JNA. Tako je bilo i ništa se nije bitno promenilo.
    (miško, 3. februar 2023 17:53)

    # Link komentara

  20. Hrvati u krvatsku...Srbima i normalnim komsijama je Srbija majka,a navijaci jugosloveni u lijepu njihovu.
    (Avatar, 3. februar 2023 17:50)

    # Link komentara

  21. @Zeljko Tomic

    Poglešio čovek, nije alkos nego i šmrkadžija.
    (gtrbot92, 3. februar 2023 17:48)

    # Link komentara

  22. Ovaj Grujin iz KLS nema ni m.dašca da potpiše saopštenje.
    (Vlada S, 3. februar 2023 17:35)

    # Link komentara

  23. 1. Partizan nije zvanicno istupio iz takmicenja vec nije odigrao utakmicu. Postoji razlika.
    2. Disciplinski pravilnik KLS:
    Clan 27 - Zastarelost - Pokretanje postupka zastareva u roku do 6 meseci do izvrsenog prekrsaja
    Sekcija E2 - za neodigranu utakmicu kazna je da gubi utakmicu 20:0 i 5000 bodova
    Dalje, posto je bio Play off nije primenjiv član E2.1 već E6
    Sekcija E6 - U Play-off gubi celu seriju

    I to je to. Gospodo iz KLS primenite disciplinski pravilnik.


    Partizan jeste istupio iz takmicenja, ali, ne iz regularnog (ligaskog) dela vec iz plej-ofa u kojem je fmp bio odredjen za domacina u finalu na konto toga sto su pretpostavili da ce osvojiti ABA ligu iako u tom trenutku jos uvek nije osvojio ABA ligu jer ona nije bila zavrsena pa taj kriterijum nije ni mogao da bude primenjen. Za istupanje iz PO ni ne postoji kazna, Radnicki iz Beograda je dva puta istupio iz ligaskog dela i zbog toga je morao u nizi rang, pogresio sam kad sam napisao da nisu snosili posledice, jesu jer su istupili iz takmicenja na pocetku.
    (Pirotehnicar, 3. februar 2023 17:02)

    # Link komentara

  24. Докле савез да води алхос ???
    (Градимир, 3. februar 2023 16:21)

    AlHos? Hahaha
    (Zeljko Tomic, 3. februar 2023 17:00)

    # Link komentara

  25. KLS je nezavisno udruženje od KSS. KSS nije organizator KLS lige (imate statut na sajtu KLS). To je isto kao da tražite da Komercijalna banka kazni službenika AIK banke tako što će da mu zabrani da dolazi na posao i da ga degradira za 2 pozicije u organizaciji.

    [link]/

    Vidite sami...
    (DzoHusafet, 3. februar 2023 16:59)

    # Link komentara

  26. pa jel nam se klub ugasio ili nam je oprosten dug? odlučite se više...
    (lazi vase, 3. februar 2023 16:14)

    Oprosten vam je dug, a cena brisanja tog duga je bila gasenje kluba i nastavljanje pod drugim imenom.
    (Dezurni smarac, 3. februar 2023 16:58)

    # Link komentara

  27. Ajde ti nama daj argument da FMP ima dve sekcije. Pusti priču Tegeltije. Valjda umeš da guglaš? Sve napisano u APR, u upravljačkoj strukturi oba kluba. Nije teško guglati i nešto naučiti
    (NY, 03. februar 2023 14:54)

    Druze hvatate se ovog Partizanovog prestupa Koji to I jeste a tako licemerno branite cinjenicu da igrate godinama sa 2 kluba u ABA da je to vec preslo sve granice. Sta ce mi APR I bilo ko. od 2011e imate 34 pobede u nizu nad FMP-om a desi se npr kiks kuci protiv Zadra???!!! Pa ko je lud ovde? Prozivate kao Partizan-Igokea itd. Pa oni su nas 5 puta samo kuci dobili u istom razdoblju. Kriminala ima mnogo u OBA kluba. Ili procesljati oba kluba detaljno I kazniti odgovarajuce ili cutite. Sta kod Covketa sve regularno I po propisima? Zajebite me sa kojekakvim tabelama I javnim nastupima...
    (ShoneGrobar, 3. februar 2023 16:48)

    # Link komentara

  28. na Guglu stoji i da je partizan osnovan u Zagrebu.
    i to znaju svi samo se prave mutavi.
    (nismo isti, 03. februar 2023 15:53)

    To možda na vašem nekom prigradskom Google, na onom validnim ipak stoji istina.
    (DB, 3. februar 2023 16:48)

    # Link komentara

  29. svako dobronameran zna da je kk partizaи ne samo igrao, već je i osvojio kls u sezoni 21/22, kao i to da sve priče o navodnom istupanju iz te lige dolaze iz one iste kuhinje koja bezočno tvrdi da institucija u pomenutoj sezoni nije osvojila i evrokup, nba i aba ligu!!!
    (mladići borovi, devojke jele, 3. februar 2023 16:45)

    # Link komentara

  30. nisam ljubitelj zvezde ali ako dobro tumačim pravila ovo jeste koš. ne znam što se nije gledalo ponovo. na tv-u izgleda da se odbila od table i otišla za dlaku iznad obruča. pošto je pipnula tablu lopta ne mora da bude u padu. morao bi neko da odradi nacrtnu geometriju da se vidi jel sigurno bila iznad. au kolko mi je dosadno na poslu.
    (milutin, 03. februar 2023 16:30)

    Prijatelju promašio si vest.
    (društvance iz predgrađa, 3. februar 2023 16:44)

    # Link komentara

  31. na Guglu stoji i da je partizan osnovan u Zagrebu.
    i to znaju svi samo se prave mutavi.
    (nismo isti, 03. februar 2023 15:53)

    Prijatelju, jedno je zezanje, a sasvim drugo glupiranje i laganje. Ili ti ne znaš da koristiš net. Jer da znaš, ne bi tako lupetao. Ukucaj "Partizan" i pogledaj prvu rečenicu na vikipediji. Šta piše?
    (davor, 3. februar 2023 16:41)

    # Link komentara

  32. na Guglu stoji i da je partizan osnovan u Zagrebu.
    i to znaju svi samo se prave mutavi.
    (nismo isti, 03. februar 2023 15:53)

    Pa to što ste vi malo skloni laganju, mitovima i spinovima je ipak za neku drugu polemiku. Pogotovo je zabrinjavajuće da si dobio toliko pluseva, mislio sam da je vas određen broj (većina) bar toliko inteligentno da zna da koristi google. A prostim klikom iz prve se može pronaći: Partizan je osnovan 4. Oktobra 1945 u Beogradu.
    Sve ostalo su vaše izmišljotine kojim pokušavate da pokrijete neku vašu sramotu.
    (davor, 3. februar 2023 16:39)

    # Link komentara

  33. Hteli iz Zeleznika da primene tabelu iz regular og dela ABA za play off domace lige, Partizan naravno odbio, i ovi se jos bune.
    Boze me sacuvaj u kakvoj spin masini mi zivimo.
    Kakve veze tabela Aba ima sa domacom ligom? Na osnovu ceha bi Zvezda imala prednost? Zasto nije odradjeno izvlacenje, ili organizovan play off u Areni na neutralnom terenu, sa navijacima svih ekipa?
    (zilijen, 3. februar 2023 16:36)

    # Link komentara

  34. A da se oglasi Aba kako je moguce da isti covek drzi dva kluba u istom takmicenju?
    (Mogli, 3. februar 2023 16:03)
    Moguce je jer zvanicno nije vlasnik FMP-a... po papirima nije... i tu Aba liga ne moze nista.
    (Nenad, 3. februar 2023 16:34)

    # Link komentara

  35. Ja da sam na mesto uprave Partizana, ne bih ni igrao našu ligu sve dok Reflexi, Radnički, FMP, CZ Beograd i slični ne budu kažnjeni i vraćeni u beton ligi.
    (Billy BB, 3. februar 2023 16:32)

    # Link komentara

  36. nisam ljubitelj zvezde ali ako dobro tumačim pravila ovo jeste koš. ne znam što se nije gledalo ponovo. na tv-u izgleda da se odbila od table i otišla za dlaku iznad obruča. pošto je pipnula tablu lopta ne mora da bude u padu. morao bi neko da odradi nacrtnu geometriju da se vidi jel sigurno bila iznad. au kolko mi je dosadno na poslu.
    (milutin, 3. februar 2023 16:30)

    # Link komentara

  37. Mi nismo bežali sa terena, kad je u fudbalu , u upravi f.k. Partizan sedelo 5-6 predsednika tadašnjih prvoligaša. Igrali smo, pa šta bude.
    (Bocko, 03. februar 2023 15:17)

    Jaooo jadni vi, mnogo mi vas je žao... F. K. Partizan je krao čak 6 godina od osnivanja ovih klubova...Zašto se bre dozvolilo to?
    Zna se samo ko to sme!!!
    (Billy BB, 3. februar 2023 16:29)

    # Link komentara

  38. Ko o cemu ona o postenju. Nit zna kako se zove, nit zna koji joj je PIB broj u APR-u, nit zna kud je isparilo 17 miliona evra duga poveriocima, nit zna ko joj je uzeo grb i dres dok je lezala u hladnjaci, nit zna da pokaze EL otkud 4 miliona iznenada na racunu bez ikakvog prihoda ili novog sponzorstva itd i sl. I ona takva dodje pa preko svojih kuchica i machica u KLS prica nekome nesto. Alo bre! Gigant se probudio! Gigant kosarke melje! I cao do vidjenja!
    (Flaster na kuk, 3. februar 2023 16:26)

    # Link komentara

  39. 1. Partizan nije zvanicno istupio iz takmicenja vec nije odigrao utakmicu. Postoji razlika.
    2. Disciplinski pravilnik KLS:
    Clan 27 - Zastarelost - Pokretanje postupka zastareva u roku do 6 meseci do izvrsenog prekrsaja
    Sekcija E2 - za neodigranu utakmicu kazna je da gubi utakmicu 20:0 i 5000 bodova
    Dalje, posto je bio Play off nije primenjiv član E2.1 već E6
    Sekcija E6 - U Play-off gubi celu seriju

    I to je to. Gospodo iz KLS primenite disciplinski pravilnik.
    (i^2, 3. februar 2023 16:26)

    # Link komentara

  40. Može nam se,jer smo institucija...
    (Gale, 3. februar 2023 16:24)

    # Link komentara

  41. Vučiću pederu!
    (X, 3. februar 2023 16:24)

    # Link komentara

  42. Imali ste vi i ove godine isto para ko partizan , mozda i vise, ali je vas gazda pazario boraniju , cak 9 igraca - ne racunam kampaca od kojih su bar dva u rangu exuma i nanelija i bar 3 u rangu andjusica. + etrusev, ilic i raduljica/
    Zato on danas pise saopstenja i njegovi botovi podrske, kako se vi zvezdasi ne bi zapitali koje kriv za ovakvu ekipu i ko je muljao pa kampaco ne igra. Ovako on upre prstom i Savica, bodirogu, sudije, pokaze vam metu a on trlja ruke.
    pa danas pise saopstenje samo da se ne biste njemu obratlii za 4 poraza u nizu.
    ("Dijagnosticar" Nis, 03. februar 2023 15:47)
    Bravo.
    Zamena teza, skretavanje stvarnosti i manipulacije...
    (Billy BB, 3. februar 2023 16:22)

    # Link komentara

  43. Komercijala, pitaj malo te što ti kažu da komentarišeš o čemu se tu radi.Ovako se nalupetaš za sve pare
    (matori, 3. februar 2023 16:21)

    # Link komentara

  44. Докле савез да води алхос ???
    (Градимир, 3. februar 2023 16:21)

    # Link komentara

  45. Prema KSSu Partizan je već dobio dozvolu ranije i zato može da igra. Kažite to Ligi šampiona i Evroligi u vezi sa ruskim klubovima.
    (Milojko, 03. februar 2023 15:59)

    Izvini, nisam znao da je Partizan iz države koja je pod sankcijama. Evo moja greška, izvini još jednom...
    (iskreno, 3. februar 2023 16:21)

    # Link komentara

  46. Ispostavlja se da je cela igrarija napad KLS na KSS. :) hahaha

    Nema ovo nikakve veze sa tim što Partizan nije igrao završnicu KLS. KLS ima samo jedan rang i ne može nikog da izbaci dva ranga niže tj. jedino može da donese odluku da Partizan ne igra KLS ove sezone... odluka kojoj se svi nadaju medjutim Čović neće pucati sebi u nogu. Bio bi smešan...
    A što je najgore ni za tu odluku nema "kvorum" jer ostali klubovi (osim iz Železnika) to ne podržavaju.

    I onda mimo svih ingerencija, KSS mora da reaguje i da uradi ono što ne može jer nema ingerencije a što i mi sami (Zvezda) ne želimo. Da izbaci Partizan. :) hahah
    A ako to ne uradi onda UAAA KSS UAAA :) hahhaah kakvi cirkuzanti ovi Čovićevci :)
    (IvanBg, 3. februar 2023 16:20)

    # Link komentara

  47. Znam da ste plitki pa da ponovim. Prvo smo se prijavili pa onda istupili a ne tako kako si napisao.(Liga šampiona, 3. februar 2023 15:19)
    Pa duboki da ne kažem grlo odgovori mi ti pošto onaj predhodni nije znao.Prijavili ste se za sezonu 22/23 ok. Onda ste istupili.Na koliko sezona ste istupili ? Ako je samo za prošlu godinu u čemu su izmenjeni uslovi u ovoj zbog kojih ste bili istupili( prednost domaće terena- bolji iz ABA lige , postojanje 2 kluba istog "gazde").Uslovi ostali isti ali bi sada da igrate?Principijelnost ili licemerstvo?? Inače stole nas bojko da li ćete igrati ili ne.
    (Tex Willer, 3. februar 2023 16:20)

    # Link komentara

  48. Ajde ti nama daj argument da FMP ima dve sekcije. Pusti priču Tegeltije. Valjda umeš da guglaš? Sve napisano u APR, u upravljačkoj strukturi oba kluba. Nije teško guglati i nešto naučiti
    (NY, 03. februar 2023 14:54)

    Pa nije teško, naravno. A na guglu stoji da Fmp sadašnji nije nekadašnji fmp, već radnički basket. Ako je sadašnji fmp radnički basket, pravi fmp je onaj pod imenom zvezda, a to znaju svi (pa i ti), samo se prave mutavi.
    (iskreno, 03. februar 2023

    na Guglu stoji i da je partizan osnovan u Zagrebu.
    i to znaju svi samo se prave mutavi.
    (nismo isti, 03. februar 2023 15:53)

    Na Guglu stoji da su vam legende Prosinečki i evo sada ovaj Splitski ljubitelji... a vi veliki Srbi hihihiiii...
    (Billy BB, 3. februar 2023 16:19)

    # Link komentara

  49. Čekajte , nije važno sve to , nego da li Čović pušta svoja dva kluba u Niš na Kup? KLS se i oglasio da bi mu to omogućio jer posle KSS saopštenja pre neki dan on koji je poznat kao pošten bi mogao samo da zabrani svojim klubovima da igraju takmičenje pod okriljem KSSa. Ovako može da poliže sve što je rekao i da dođe u Niš. Samo opet se postavlja pitanje šta će tamo?
    (matori, 3. februar 2023 16:19)

    # Link komentara

  50. Kad budes savladao gradivo "FMPu niko ne moze da zabrani kako ce da se zove" ,saznaces razliku fuzije (Zvezda-FMP ,Cedevidta-Olimpija) gde se hedan klub gasi a drugi je naslednik. Partizan i Igokea su uvek bila dva kluba koja su imala poslovnu saradnju. Partizan je iz Hzumske i tu je dan danas, a nova Zvezda(FMP) je u Stjepana Stupanaca,Zeleznik. Ziv bio, nesto naucio.
    (Istinom protiv zla

    Kada budeš ti prestao da se praviš pametan i da kriješ iza kokodakanja o FMPu činjenicu da je partizan te godine UGASIO SVOJE IME i godinu dana igrao pod ime partizanIGOKEA u svim takmičenjima pod okriljem FIBA I Evrolige. Jedina razlika izmedju nas i vas je ta da su kod vas OBA kluba UGASILA svoja imena na godinu dana, zamrzla ih, i takmičila se pod drugim imenima, u slučaju Igokee ona se takmičila pod imenom IGOKEApartizan!!!
    To je veća prevara nego ovano kojoj kokodačete!!!
    A tom prevarim ste OBRISALI svoja ogromna dugovanja prema svime i svakome koja su se nagomilala vašom megalomanskom idejom MAKABIZACIJE srpske košarke, gde ste želeli biti večiti šampioni Srbije. Dovodili ste sve apsolutno svako mlado dete koje se iole negde pokazalo kao potencial. Čak i po venu toga da ste od svih njih upropastili apsolutnu većinu!!!!
    (Aster Blistok, 3. februar 2023 16:19)

    # Link komentara

  51. kk saopstenje
    (ima jedan tim, 3. februar 2023 16:17)

    # Link komentara

  52. U svim ozbiljnim državama pod okriljem FIBA, nacionalna takmičenja su pod ingirencijom nacionalnih saveza a ne pod okriljem nekih zajednica ( udruženja) ligaša. Naše takmičenje - završnica KLS je devastirano. jer se sistem takmičenja menjao iz godine u godinu i bio je vezan za ABA ligu( plasman iz ABA lige je vršio povlašćivanje klubova u takmičenju KLS). Da li je normalno da se početak i završetak KLS igra sa 6- 8 klubova i to odmah po sistemu ispadanja, gde bolje plasirani tim ABA lige ima prednost takmičenja u eventualnoj majstorici.... To je izum zvezde koja je postavila u rukovodstvo KLS anonimuse : Grujin, Deleon, Jovičić i oni rade ono što im se naredi , ali ne od KSS, već od zvezde.... KL Srbije bi trebalo da bude takmičenje od 10 - 12 klubova dvokružno , jer je to nacionalno prvenstvo a ne nečija "prčija" Zbog svega navedenog Partizan nije hteo da učestvuje u toj " lakrdiji", ko sve ovo želi da zna - taj zna.... Pozdrav za ljubitelje Košarke u Srbiji....
    (Petar, 03. februar 2023 16:00)

    Druže, znaju to oni bolje nego mi samo obraz ko Džon... šta ćemo, takva nam i država... lopovi i kriminalci u sportu pre sportista.
    (Billy BB, 3. februar 2023 16:17)

    # Link komentara

  53. КК Црвена звезда се угасила 2011. и ФМП-у, цитат, "нико не може да забрани, како ћемо ми да се зовемо". Раднички Београд је постао ФМП.

    У КЛС константно играју два клуба истог власника (бивши Раднички и ФМП, садашњи Црвена звезда и ФМП).

    Доста више моралисања.
    (Брус Вејн, 03. februar 2023 13:59)

    pa jel nam se klub ugasio ili nam je oprosten dug? odlučite se više...
    (lazi vase, 3. februar 2023 16:14)

    # Link komentara

  54. Ajde ti nama daj argument da FMP ima dve sekcije. Pusti priču Tegeltije. Valjda umeš da guglaš? Sve napisano u APR, u upravljačkoj strukturi oba kluba. Nije teško guglati i nešto naučiti
    (NY, 03. februar 2023 14:54)

    Pa nije teško, naravno. A na guglu stoji da Fmp sadašnji nije nekadašnji fmp, već radnički basket. Ako je sadašnji fmp radnički basket, pravi fmp je onaj pod imenom zvezda, a to znaju svi (pa i ti), samo se prave mutavi.
    (iskreno, 03. februar 2023 15:26)

    spinujete jer su vas tako naučili jedno pricate i spinujete I kontradiktorni ste, pricate da je zvezda ugsena, pa da je ovo fmp, pa da je zvezdi oprosten dug, pa da je zvezda bila zamrznuta, vi bre ne znate gde udarate, svaki put pricate drugacije...
    (dosta lazi..., 3. februar 2023 16:12)

    # Link komentara

  55. Ajde ti nama daj argument da FMP ima dve sekcije. Pusti priču Tegeltije. Valjda umeš da guglaš? Sve napisano u APR, u upravljačkoj strukturi oba kluba. Nije teško guglati i nešto naučiti
    (NY, 03. februar 2023 14:54)

    Pa nije teško, naravno. A na guglu stoji da Fmp sadašnji nije nekadašnji fmp, već radnički basket. Ako je sadašnji fmp radnički basket, pravi fmp je onaj pod imenom zvezda, a to znaju svi (pa i ti), samo se prave mutavi.
    (iskreno, 03. februar 2023

    na Guglu stoji i da je partizan osnovan u Zagrebu.
    i to znaju svi samo se prave mutavi.
    (nismo isti, 03. februar 2023 15:53)

    Samo sto Partizan nema nikakve veze s tim sto je fmp postao zvezda. Sad bilo kakvo skretanje teme i pisanje nebuloza ne može to da primeni.
    (bddnn, 3. februar 2023 16:12)

    # Link komentara

  56. "Činjenica je da je Komisija za izdavanje dozvola za sezonu izdala dozvolu KK Partizan 30.06.2022. Dozvola je izdata na osnovu prijave koju je KK Partizan poslao pre odluke da istupi iz završnice domaćeg takmičenja, tako da je prijava je u trenutku podnošenja bila validna."

    Odluka 30.6., polufinale (u kome Partizan nije ucestvovao) trebalo biti igrano 12.-14.6.

    Nekako mi to ne sedi...
    (Realan, 3. februar 2023 16:12)

    # Link komentara

  57. A da se oglasi Aba kako je moguce da isti covek drzi dva kluba u istom takmicenju?
    (Mogli, 3. februar 2023 16:03)

    # Link komentara

  58. U svim ozbiljnim državama pod okriljem FIBA, nacionalna takmičenja su pod ingirencijom nacionalnih saveza a ne pod okriljem nekih zajednica ( udruženja) ligaša. Naše takmičenje - završnica KLS je devastirano. jer se sistem takmičenja menjao iz godine u godinu i bio je vezan za ABA ligu( plasman iz ABA lige je vršio povlašćivanje klubova u takmičenju KLS). Da li je normalno da se početak i završetak KLS igra sa 6- 8 klubova i to odmah po sistemu ispadanja, gde bolje plasirani tim ABA lige ima prednost takmičenja u eventualnoj majstorici.... To je izum zvezde koja je postavila u rukovodstvo KLS anonimuse : Grujin, Deleon, Jovičić i oni rade ono što im se naredi , ali ne od KSS, već od zvezde.... KL Srbije bi trebalo da bude takmičenje od 10 - 12 klubova dvokružno , jer je to nacionalno prvenstvo a ne nečija "prčija" Zbog svega navedenog Partizan nije hteo da učestvuje u toj " lakrdiji", ko sve ovo želi da zna - taj zna.... Pozdrav za ljubitelje Košarke u Srbiji....
    (Petar, 3. februar 2023 16:00)

    # Link komentara

  59. Prema KSSu Partizan je već dobio dozvolu ranije i zato može da igra. Kažite to Ligi šampiona i Evroligi u vezi sa ruskim klubovima.
    (Milojko, 3. februar 2023 15:59)

    # Link komentara

  60. Ajde ti nama daj argument da FMP ima dve sekcije. Pusti priču Tegeltije. Valjda umeš da guglaš? Sve napisano u APR, u upravljačkoj strukturi oba kluba. Nije teško guglati i nešto naučiti
    (NY, 03. februar 2023 14:54)

    Pa nije teško, naravno. A na guglu stoji da Fmp sadašnji nije nekadašnji fmp, već radnički basket. Ako je sadašnji fmp radnički basket, pravi fmp je onaj pod imenom zvezda, a to znaju svi (pa i ti), samo se prave mutavi.
    (iskreno, 03. februar 2023

    na Guglu stoji i da je partizan osnovan u Zagrebu.
    i to znaju svi samo se prave mutavi.
    (nismo isti, 3. februar 2023 15:53)

    # Link komentara

  61. čemu zakon, čemu pravila ako se ne postuju tj ako se e sprovodi po zakonu.
    da se ne lazemo vise, ovo je Srbija država u kojoj zakon NE postoji za mafiju.
    zakon postoji za običan narod, čak sta vise za obican narod je rigorozniji od propisanog.
    (Ivan, 3. februar 2023 15:53)

    # Link komentara

  62. Voleo bih objektivan odgovor.
    Da li je KSS iznad KLS ilinje KLS nezavisan ?
    Da li KSS moze da kaznjava i menja pravila u KLS?
    Ko donosi odluke o broju stranaca u KLS?
    Ja koliko znam KSS organizuje kup Koraca. Da li isto KSS organizuje nasu prvu ligu ?
    (Razocarani Srbin, 3. februar 2023 15:50)

    # Link komentara

  63. Samo pitanje cime su zvezda i partizan zaslužili da igraju plej of u kls pa vec imaj ligu????To kao kad bi sad doveli Barsu i Real da igraju plej of Aba lige???Neka se oni takmice koji su zaslužili da igraju plej of kls.
    (Zoran R., 3. februar 2023 15:49)

    # Link komentara

  64. Imali ste vi i ove godine isto para ko partizan , mozda i vise, ali je vas gazda pazario boraniju , cak 9 igraca - ne racunam kampaca od kojih su bar dva u rangu exuma i nanelija i bar 3 u rangu andjusica. + etrusev, ilic i raduljica/
    Zato on danas pise saopstenja i njegovi botovi podrske, kako se vi zvezdasi ne bi zapitali koje kriv za ovakvu ekipu i ko je muljao pa kampaco ne igra. Ovako on upre prstom i Savica, bodirogu, sudije, pokaze vam metu a on trlja ruke.
    pa danas pise saopstenje samo da se ne biste njemu obratlii za 4 poraza u nizu.
    ("Dijagnosticar" Nis, 3. februar 2023 15:47)

    # Link komentara

  65. Još jedan dokaz da živimo u državi gde pravila nisu ista za sve. U pravilniku piše da, ako klub istupi iz lige, biva prebačen u najniži rang. Partizan neće snositi nikakve posledice jer su zaštićeni od saveza kao beli medvedi. Sramota.
    (dejo, 3. februar 2023 15:12) I jos da dodam..od sada pa nadalje prvenstvo Srbije u kosarci ce biti sprdacina zbog jednog kluba koga stiti drzava i uprava KLS (citaj partizanovci). Sad malo malo pa neko nece htjeti da igra.Sta mu mogu ? Izbaciti ga ? Jel izbacen Partizai ?! Cao ! Zvezda ove godine ne treba da se pojavi na KRK i KLS,neka odmore igrace..pripremaju se za ABA ligu i EL da uzmu jos koju pobjedu .
    (Komercijala
    Ne slažem se. Ne treba da budemo kao oni. Treba da držimo svoj nivo i da ostavimo njih u njihovom blatu gde najbolje plivaju.
    (Aster Blistok, 3. februar 2023 15:42)

    # Link komentara

  66. Kako jedan klub, a to je Partizan Igokea može u isto vreme da se takmiči u ligama dve zemlje?
    (epcot, 3. februar 2023 15:06)

    Kad budes savladao gradivo "FMPu niko ne moze da zabrani kako ce da se zove" ,saznaces razliku fuzije (Zvezda-FMP ,Cedevidta-Olimpija) gde se hedan klub gasi a drugi je naslednik. Partizan i Igokea su uvek bila dva kluba koja su imala poslovnu saradnju. Partizan je iz Hzumske i tu je dan danas, a nova Zvezda(FMP) je u Stjepana Stupanaca,Zeleznik. Ziv bio, nesto naucio.
    (Istinom protiv zla, 3. februar 2023 15:41)

    # Link komentara

  67. Da se skrene malo misli sa top16. Da se zaboravi.
    (Neca, 3. februar 2023 15:39)

    # Link komentara

  68. Još jedan dokaz da živimo u državi gde pravila nisu ista za sve. U pravilniku piše da, ako klub istupi iz lige, biva prebačen u najniži rang. Partizan neće snositi nikakve posledice jer su zaštićeni od saveza kao beli medvedi. Sramota.
    (dejo, 3. februar 2023 15:12) I jos da dodam..od sada pa nadalje prvenstvo Srbije u kosarci ce biti sprdacina zbog jednog kluba koga stiti drzava i uprava KLS (citaj partizanovci). Sad malo malo pa neko nece htjeti da igra.Sta mu mogu ? Izbaciti ga ? Jel izbacen Partizai ?! Cao ! Zvezda ove godine ne treba da se pojavi na KRK i KLS,neka odmore igrace..pripremaju se za ABA ligu i EL da uzmu jos koju pobjedu .
    (Komercijala, 3. februar 2023 15:36)

    # Link komentara

  69. Možda je Zvezda nešto muljala pa je opstala,stalno je prozivaju za to...a onda se institucija prijavi za sezonu 2022/23 pa posle neće da igraju plej of tog istog takmičenja u sezoni 21/22...?

    U najmanju ruku ste isti a stalno kukate kako ste podređeni i napaćeni !

    Ovo sve što se radi nema nigde u Evropi sigurno ! I jedni i drugi su lopuže i mafija samo nas lože da se prepucavamo a oni kradu i drpaju !

    Gde smo - za bolje i nismo !
    (Dule Popović, 3. februar 2023 15:33)

    # Link komentara

  70. Majstore, nemoj da spinujes besmislenim saopstenjima kada treba da zvevdaskoj javnosti objasnis zasto tim koji si ti licno selektirao a ne neko od svih ovih trenera koje si promenio gubi utakmicu za utakmicom bez potrebne borbenosti i zelje za pobedom. Briga me koju ce ligu igrati grobari.
    Zvezda je život a sve ostalo su sitnice (ukljucujuci i tebe majstore).
    (RS, 3. februar 2023 15:30)

    # Link komentara

  71. Organizaciju prvenstva Srbije je preuzeo (oteo jedan gazda sa dva kluba)preko KLS. Kada mu baš nije sve potaman onda kuka da mu drugi rešavaju probleme. Pa nešto ti baš i ne ide gospodine Zelenski.
    (MOCA, 3. februar 2023 15:28)

    # Link komentara

  72. Ajde ti nama daj argument da FMP ima dve sekcije. Pusti priču Tegeltije. Valjda umeš da guglaš? Sve napisano u APR, u upravljačkoj strukturi oba kluba. Nije teško guglati i nešto naučiti
    (NY, 03. februar 2023 14:54)

    Pa nije teško, naravno. A na guglu stoji da Fmp sadašnji nije nekadašnji fmp, već radnički basket. Ako je sadašnji fmp radnički basket, pravi fmp je onaj pod imenom zvezda, a to znaju svi (pa i ti), samo se prave mutavi.
    (iskreno, 3. februar 2023 15:26)

    # Link komentara

  73. Da, Partizanu smeta što I Budućnost igra sa dva kluba, ali nerugularnost oko toga su odbacili na sednici Aba lige zajedno gle čuda dva "neprijatelja" Covic i Bokan.. Takodje su odbili arbitražu sportskog suda u Loznica, koje su podržali Cedevita, Olimpija kao dva kluba a ne kao jedan, zato što Cedevita 8ma još uvek vlasnička prava u Aba ligi, iako kao klub ne postoji, u Hr oformljen novi klub Cedevita junior... I uz pomoc ostalih klubova, za arbitražu su jedino bili Partizan i Mornar...
    A sto iz Kls-a ne kažu da ne mogu izbaciti Partizan iz lige zbog člana u Statutu, koji jasno kaže da mogu izbaciti klub u niži rang jedino ako odustane iz ligaskog dela, a Partizan nije igrao ligaski deo, samim tim ne može biti izbačen...
    (Sigmund, 3. februar 2023 15:26)

    # Link komentara

  74. Još jedan dokaz da živimo u državi gde pravila nisu ista za sve. U pravilniku piše da, ako klub istupi iz lige, biva prebačen u najniži rang. Partizan neće snositi nikakve posledice jer su zaštićeni od saveza kao beli medvedi. Sramota.
    (dejo, 3. februar 2023 15:12)


    Šta kažu u pravilniku o igranju 2 kluba iza koji stoji ista porodica?

    Kako to da meč 3. kola ABA lige još nije odigran?

    Kako to da ovakve stvari izlaze pred važne Partizanove mečeve?
    (smehotres, 3. februar 2023 15:25)

    # Link komentara

  75. Ljudi,
    U ABA ligi imate cetiri vlasnika (klubova),neznam sa kojim procentom.To su Zvezda, Partizan,Cedevita i Buducnost.
    Za Abu im nemozemo nisra ali za KLS treca liga.
    (hrkhrk, 3. februar 2023 15:25)

    # Link komentara

  76. Kako jedan klub, a to je Partizan Igokea može u isto vreme da se takmiči u ligama dve zemlje?
    (epcot, 3. februar 2023 15:06)

    Stvarno, kako? Mozda zato sto ne postoji takav klub niti je ikada postojao, zamisli?
    (Zeljko Tomic, 3. februar 2023 15:24)

    # Link komentara

  77. Ma ko bi rekao da su Danilović i partizan falsifikovali papire i nešto na prevaru dobili? Pa to je bukvalno srž tog kluba od nastanka do danas. A šta ćemo sad sa ovim priznanjem KLS-a kakvim se nelegalnim stvarima bavi KSS u korist partizana? Da li će država da izbaci svoj projekat u treću ligu i zašto neće?
    (..., 3. februar 2023 15:23)

    # Link komentara

  78. Jos jedan samar Panterima!

    Oni krse sa 2 kluba i onda oce da Partizan da igra?!

    E pa nece da moze!

    Treba nastaviti izbegavati KLS dok je takvo stanje u kosarci!
    (Grobar, 3. februar 2023 13:51)

    Pa Zvezda i FMP učestvuju i u ABA ligi!!! Zašto ne istupite i iz ABA lige?
    (Toplica, 03. februar 2023 14:08)
    Polako i tu ćete da platite sve što kradete godinama.
    (Liga šampiona, 3. februar 2023 15:20)

    # Link komentara

  79. Znaci istupili iz lige i prijavili se za vec narednu sezonu? pa ovo nema nigde...
    (komedija.., 03. februar 2023 14:06)
    Znam da ste plitki pa da ponovim. Prvo smo se prijavili pa onda istupili a ne tako kako si napisao.
    (Liga šampiona, 3. februar 2023 15:19)

    # Link komentara

  80. Nego im nije dozvoljeno da talasaju. Kao one godine u fudbalu kad je Partizanu igrao igrac bez zdravstvenog pregleda na kad im je trener bio suspendovan a ipak vodio utakmice.
    (Nele, 3. februar 2023 15:00)

    A kad igrac koji predje kod vas i po drugi put odigra utakmicu istog kola zato sto ste vi svoju utakmicu odlozili, to je verovatno u redu, je l' da? Koji nas trener je bio suspendovan, a ipak vodio utakmicu?
    (Pirotehnicar, 3. februar 2023 15:18)

    # Link komentara

  81. Mi nismo bežali sa terena, kad je u fudbalu , u upravi f.k. Partizan sedelo 5-6 predsednika tadašnjih prvoligaša. Igrali smo, pa šta bude.
    (Bocko, 3. februar 2023 15:17)

    # Link komentara

  82. Ja stvarno ne znam šta vama panterima nije jasno. Pa lepo ti piše da je prijava bila pre istupanja, šta je tu nejasno?
    (iskreno, 3. februar 2023 14:48)
    Kako šta je nejasno ? Prvo je bila prijava pa istupanje ok. E sada pitanje da li se to istupanje odnosilo samo na prošlu sezoni ili i na ovogodišnju ? Ako nije na ovogodišnju šta je se to promenilo u uslovima koji su identični pa hoćete ove godine da igrate a prošle godine niste hteli?? Da li se radi o principijelnosti ili licemerstvu?
    (Tex Willer, 3. februar 2023 15:16)

    # Link komentara

  83. Znaci istupili iz lige i prijavili se za vec narednu sezonu? pa ovo nema nigde...
    (komedija.., 03. februar 2023 14:06)

    Ja stvarno ne znam šta vama panterima nije jasno. Pa lepo ti piše da je prijava bila pre istupanja, šta je tu nejasno?
    (iskreno, 03. februar 2023 14:48)

    Ako je tako zašto se nije sastala disciplinska komisija i donela bilo kakvu odluku čije rešenje onda ima veću važnost i poništava prethodne odluke
    (Pavle, 3. februar 2023 15:16)

    # Link komentara

  84. Ja stvarno ne znam šta vama panterima nije jasno. Pa lepo ti piše da je prijava bila pre istupanja, šta je tu nejasno?
    (iskreno, 3. februar 2023 14:48)
    Kako šta je nejasno ? Prvo je bila prijava pa istupanje ok. E sada pitanje da li se to istupanje odnosilo samo na prošlu sezoni ili i na ovogodišnju ? Ako nije na ovogodišnju šta je se to promenilo u uslovima koji su identični pa hoćete ove godine da igrate a prošle godine niste hteli?? Da li se radi o principijelnosti ili licemerstvu?
    (Tex Willer, 3. februar 2023 15:16)

    # Link komentara

  85. Još jedan dokaz da živimo u državi gde pravila nisu ista za sve. U pravilniku piše da, ako klub istupi iz lige, biva prebačen u najniži rang. Partizan neće snositi nikakve posledice jer su zaštićeni od saveza kao beli medvedi. Sramota.
    (dejo, 3. februar 2023 15:12)

    # Link komentara

  86. Pitam se šta je sprečavalo disciplinsku komisiju da se sastane i donese odluku. Ko je vršio opstrukciju. Ako disciplinska komisija pio hitnom postupku donosi rešenja o kazni za bacanje predmeta na teren zašto za ovaj teži slučaj se ne donosi rešenje bezmalo godinu dana ili se svesno ide na zaborav. Ko to opstruira. Isti problem i u ABA. Nije rešavano po žalbi Zvezde na registraciju službenim rezultatom za utakmicu Budućnost Zvezda
    (pravnik, 3. februar 2023 15:12)

    # Link komentara

  87. I onda nam ovi drže lekcije o poštovanju pravila oko Kampaca...
    (!!!, 3. februar 2023 15:11)

    # Link komentara

  88. Znaci istupili iz lige i prijavili se za vec narednu sezonu? pa ovo nema nigde...
    (komedija.., 03. februar 2023 14:06)

    Ja stvarno ne znam šta vama panterima nije jasno. Pa lepo ti piše da je prijava bila pre istupanja, šta je tu nejasno?
    (iskreno, 3. februar 2023 14:48)

    Hoces reci nikom nista?
    A vec sutra ces da zalegnes i pljujes drzavu zbog javasluka u energetici, skolstvu, zdravstvu… i da padas u nesvest zbog korupcije.
    Bolje da si odcutao, ovako si samo pokazao da si spreman da zmuris i postujes krsenje propisa kada ti je to u interesu. Prekrsaj je napravljen i prekrsioc mora biti sankcionisan, kadgod. Za ovo ne postoji zastarevanje. A ova ekipa koja je podzala sve to i pokusala da odzmuri treba da leti iz KSS zauvek.

    Ja pripadam onoj drugoj grupi koja se bori za primenu zakona i propisa za sve, a ne za lov u mutnom.
    (Lane, 3. februar 2023 15:08)

    # Link komentara

  89. Kako jedan klub, a to je Partizan Igokea može u isto vreme da se takmiči u ligama dve zemlje?
    (epcot, 3. februar 2023 15:06)

    # Link komentara

  90. Od kojeg ranga je krenula "odmrznuta" C. zvezda nakon što joj je sada ugašeni originalni FMP vratio ime i grb?
    (Važno, 3. februar 2023 15:05)

    # Link komentara

  91. Nego,igraju li ovi milijarderi iz zeleznika kup ili ne?
    (Milos, 3. februar 2023 15:04)

    # Link komentara

  92. Dan nakon cetvrtog vezanog poraza u EL eto opet saopstenja 🤣🤣🤣🤣 Ocekivano, kad god ne idu rezultati,mora neko drugi da bude kriv, da se pise o necem ili nekom drugom. Bacanje prasine u oci, klasican potez za politicara zalutalog u sportu. Nije se igealo ni u Pdgorici pre par godine, jedan tim nije dosao , ABA nije regaovala izbacivanjem 😉
    (Cika Mile, 3. februar 2023 15:03)

    # Link komentara

  93. Jos jedan samar Panterima!

    Oni krse sa 2 kluba i onda oce da Partizan da igra?!

    E pa nece da moze!

    Treba nastaviti izbegavati KLS dok je takvo stanje u kosarci!
    (Grobar, 03. februar 2023 13:51)

    Šta bi mi bez tvog lucidnog i "pametnog" komentara. A ništa ne znaš jer si Grobar. Što onda igrate ABA ako kažeš da igraju dva ista kluba? Zašto onda svi timovi ABA igraju tu ligu ako je neregularno? Imate tamo vaše saradnike Bokan, Cedevitu, Igokea.. Ovo saopštenje je šamar vama i KLS i Daniloviću i Tomaševiću
    (čičo, 3. februar 2023 15:02)

    # Link komentara

  94. Jos jedan samar Panterima!
    Oni krse sa 2 kluba i onda oce da Partizan da igra?!
    E pa nece da moze!Treba nastaviti izbegavati KLS dok je takvo stanje u kosarci!(Grobar, 3. februar 2023 13:51)
    Kakav bre šamar.Znaš koliko nas zabole da li ćete vi da igrate ili ne.
    Takmičenje se zove : Košarkaška Liga SRBIJE u kome pojedini timovi učestvuju od početka u ligaškom delu pa im se u plej-ofu priključuju klubovi iz ABA lige.Prijavili ste se za to takmičenje , bilo izvlačenje parova i vi odustali.Sada se seti zašto ste odustali.A da vas treba kzaniti treba i to žestoko jer se radi o PRVENSTVU SRBIJE kakvo god da je.Prvi ste na kazanu tražeći od te iste SRBIJE PARE a bojkotujete njeno prvenstvo.Stvarno bi trebalo da "neće da može" ali u kakvoj državi živimo biće "može da može".
    (Tex Willer, 3. februar 2023 15:01)

    # Link komentara

  95. @Grobar
    Pa to i mi kazemo. Ne mozete da igrate u prvoj ligi nego trecoj.
    A C.Zvezda treba da podnese zalbu Medjunarodnom sudu za sportsku arbitrazu protiv KSS za ne postovanje sopstvenih pravila.
    Nego im nije dozvoljeno da talasaju. Kao one godine u fudbalu kad je Partizanu igrao igrac bez zdravstvenog pregleda na kad im je trener bio suspendovan a ipak vodio utakmice.
    (Nele, 3. februar 2023 15:00)

    # Link komentara

  96. KSS je sramota Srbije namerno čuvaju ledja svojoj igokei i ne poštuju pravila...
    (bruka..., 03. februar 2023 14:09)

    Izvini dečko, Igokea je klub iz Bosne. A ako nekome čuvaju leđa, onda je to svakako Fmp sa dva imena, jer isti klub ima dve sekcije u istom rangu takmičenja.
    (iskreno, 03. februar 2023 14:47)

    Ajde ti nama daj argument da FMP ima dve sekcije. Pusti priču Tegeltije. Valjda umeš da guglaš? Sve napisano u APR, u upravljačkoj strukturi oba kluba. Nije teško guglati i nešto naučiti
    (NY, 3. februar 2023 14:54)

    # Link komentara

  97. @Брус Вејн

    "Partizan i Igokeu sada treba posmatrati kao jedan klub". Citat Predraga Danilovića, 2007.

    I šta ćemo sad?
    (cccc, 3. februar 2023 14:53)

    # Link komentara

  98. Ko rukovodi KSS jasno je zašto Partizan nije kažnjen. Svesno izbegnuta kazna
    (istina, 3. februar 2023 14:51)

    # Link komentara

  99. Znaci istupili iz lige i prijavili se za vec narednu sezonu? pa ovo nema nigde...
    (komedija.., 03. februar 2023 14:06)

    Ja stvarno ne znam šta vama panterima nije jasno. Pa lepo ti piše da je prijava bila pre istupanja, šta je tu nejasno?
    (iskreno, 3. februar 2023 14:48)

    # Link komentara

  100. Znaci istupili iz lige i prijavili se za vec narednu sezonu? pa ovo nema nigde...
    (komedija.., 03. februar 2023 14:06)
    Nisi lepo procitao. Prvo su se prijavili za ucesce u narednoj sezoni, a zatim su istupili iz tekuce.
    (Manjapk, 3. februar 2023 14:47)

    # Link komentara

  101. KSS je sramota Srbije namerno čuvaju ledja svojoj igokei i ne poštuju pravila...
    (bruka..., 03. februar 2023 14:09)

    Izvini dečko, Igokea je klub iz Bosne. A ako nekome čuvaju leđa, onda je to svakako Fmp sa dva imena, jer isti klub ima dve sekcije u istom rangu takmičenja.
    (iskreno, 3. februar 2023 14:47)

    # Link komentara

  102. Treba nastaviti izbegavati KLS dok je takvo stanje u kosarci!
    (Grobar, 3. februar 2023 13:51)

    Pa Zvezda i FMP učestvuju i u ABA ligi!!! Zašto ne istupite i iz ABA lige?
    (Toplica, 03. februar 2023 14:08

    Zasto vi zvizdite himni EL a kopate i rukama i nogama da bi je igrali? Naravno da je u pitanju interes, kakav interes ima Partizan da igra na privatnom turniru tvoje legende?
    (Dzeronimo, 3. februar 2023 14:37)

    # Link komentara

  103. А Пантери... невера... хахахаахахахахахаха!
    (ДрашкоРС, 3. februar 2023 14:36)

    # Link komentara

  104.  

    Grobarima ne smeta sto Buducnost igra sa dva kluba ligu
    (gradjanin, 03. februar 2023 14:09)

    Tesko da u KLS igra neko od tih. Inace, bas je legendin najveci prijatelj (kobajagi neprijatelj do prve prilike gde se vidi da su nokat i meso) Bokan, u saradnji sa vec pomenutim i odbacio pitanje regularnosti ABA lige na temu dva kluba iste osobe, pre par godina.
    (Dzeronimo, 3. februar 2023 14:35)

    # Link komentara

  105. Meni nije jasno za sta ljudi u KSS primaju plate koje nisu male?
    (POPE, 3. februar 2023 14:35)

    # Link komentara

  106. Mirno spavajte momci
    (bond, 3. februar 2023 14:34)

    # Link komentara

  107. Pa Zvezda i FMP učestvuju i u ABA ligi!!! Zašto ne istupite i iz ABA lige?
    (Toplica, 03. februar 2023 14:08)

    Nećemo ni tu, kada dobijemo A licencu Evrolige.
    I to takmičenje je neregularno jer zvezda ima 2 sigurne pobede u startu, ali to je trenutno jedino takmičenje koje ima prohodnost u evropu. Rešiće se i to uskoro. Biraćete koji vaš klub će igrati prvoligaška takmičenja.
    (Dućanlija, 3. februar 2023 14:33)

    # Link komentara

  108. To i nije liga već nekakav playoff. Smejurija.
    (pfcpanta, 3. februar 2023 14:20)

    # Link komentara

  109. Partizan je istupio iz takmicenja jer je se proslogidisnji derbi pretvorio u sve samo ne sport tokom 5 utakmica finala, a onda je to trebalo da se nastavi na navedenom takmicenju.

    Igraci partizana su gadjani flasama, pljuvano je po njima gadjani su kesama sa urinom a onda su i nasi navijaci krenuli da se spustaju na taj isti nivo i ovo je bio protest KK Partizan kao kluba prema takvom ponasanju. I da je Zvezda istupila postovao bih takvu odluku.

    Ucinjeni su koraci da se situacija unormali i Partizan kaze hajde sada mozemo da igramo kosarku.

    Kao sto je i ocekivano, uprave zvezde se opet bavi nesportskim aktivnostima, prosle godine im je kao smetalo sto ne igramo a sada im kao smeta sto igramo. Mi ne treba da se obaziremo na ovakve stvari.

    Da budemo posteni, i kada se moj Partizan bavi nesporstkim stvarima a desavalo je se to cesto u fudbalu, ja sam spreman da ga kritikujem.

    Sportski pozdrav.
    (Robin Hud, 3. februar 2023 14:20)

    # Link komentara

  110. Konacno saopstenje umesto magistra sad malo KLS.
    (trik, 3. februar 2023 14:11)

    # Link komentara

  111. za drzavni projekat nema kazne
    (sramota, 3. februar 2023 14:10)

    # Link komentara

  112. KSS je sramota Srbije namerno čuvaju ledja svojoj igokei i ne poštuju pravila...
    (bruka..., 3. februar 2023 14:09)

    # Link komentara

  113. Grobarima ne smeta sto Buducnost igra sa dva kluba ligu
    (gradjanin, 3. februar 2023 14:09)

    # Link komentara

  114. Pa to smo i znali da Danilovic cuva svoju igokeu
    (pa normalno..., 3. februar 2023 14:08)

    # Link komentara

  115. Zašto direktor KLS nije podneo žalbu, ako vec nisu ovi iz KSS?
    (Loznica, 3. februar 2023 14:08)

    # Link komentara

  116. izbacite partizan u 3. rang koji ne postoji...osim ako u njemu jos uvek ne postoji dobri duh prave Crvene Zvezde....
    bice to utvarni veciti derbimsvakog kola...
    nepoatojeca prava zvezda i partizan koji ne igra....
    praznik za oci
    (ako su ruze, procvetace..., 3. februar 2023 14:08)

    # Link komentara

  117. Jos jedan samar Panterima!

    Oni krse sa 2 kluba i onda oce da Partizan da igra?!

    E pa nece da moze!

    Treba nastaviti izbegavati KLS dok je takvo stanje u kosarci!
    (Grobar, 3. februar 2023 13:51)

    Pa Zvezda i FMP učestvuju i u ABA ligi!!! Zašto ne istupite i iz ABA lige?
    (Toplica, 3. februar 2023 14:08)

    # Link komentara

  118. И која ће бити казна за напуштање такмичења?
    (Стара школа, 3. februar 2023 14:06)

    # Link komentara

  119. Znaci istupili iz lige i prijavili se za vec narednu sezonu? pa ovo nema nigde...
    (komedija.., 3. februar 2023 14:06)

    # Link komentara

  120. Jos jedan samar Panterima!

    Oni krse sa 2 kluba i onda oce da Partizan da igra?!

    E pa nece da moze!

    Treba nastaviti izbegavati KLS dok je takvo stanje u kosarci!
    (Grobar, 3. februar 2023 13:51)
    Istupite onda i iz ABA lige gde pored Zvezde i FMP imate i Buducnost i Derbi koji vam ne smetaju
    (Samo kažem, 3. februar 2023 14:05)

    # Link komentara

  121. Jos jedan samar Panterima!

    Oni krse sa 2 kluba i onda oce da Partizan da igra?!

    E pa nece da moze!

    Treba nastaviti izbegavati KLS dok je takvo stanje u kosarci!
    (Grobar, 03. februar 2023 13:51)

    a učestvujete u aba i kupu gde upravo ta dva a kluba učestvuju???
    (smesno je bre.., 3. februar 2023 14:04)

    # Link komentara

  122. Bez obzira na propise i papirologiju moj je stav da dok se ne izrekne kazna Partizanu za napustanje proslogodisnje finalne serije , Crvena Zvezda ne treba da ucestvuje ni u jednom takmicenju bez obzira pod cijom je formalnom ingerencijom . Znaci niti ucestvovati na zavrsnom turniru kupa , ali ni u prvenstvu Srbije . To je jedini ispravni put , bez obzira da li je odluka Partizana posle godine bila opravdana ili ne .
    (Andrea Djani, 3. februar 2023 14:04)

    # Link komentara

  123. КК Црвена звезда се угасила 2011. и ФМП-у, цитат, "нико не може да забрани, како ћемо ми да се зовемо". Раднички Београд је постао ФМП.

    У КЛС константно играју два клуба истог власника (бивши Раднички и ФМП, садашњи Црвена звезда и ФМП).

    Доста више моралисања.
    (Брус Вејн, 3. februar 2023 13:59)

    # Link komentara

  124. Bolje da cutite, da ne bi gubili posle od trećeligaša.
    (Keynes, 3. februar 2023 13:59)

    # Link komentara

  125. (Grobar, 03. februar 2023 13:51)

    Partizan treba da nastavi da izbegava KLS, stvarno nema smisla da to igraju. Partizan treba da ide u KLH(ako to postoji).
    (Peca Slic, 3. februar 2023 13:55)

    # Link komentara

  126. Ahhaahahaahh sto se danas oglasavate
    (Bojan, 3. februar 2023 13:53)

    # Link komentara

  127. (Grobar, 03. februar 2023 13:51)

    Već ste zaboravili što ste istupili iz lige.
    (Ilija Dukić, 3. februar 2023 13:53)

    # Link komentara

  128. Jos jedan samar Panterima!

    Oni krse sa 2 kluba i onda oce da Partizan da igra?!

    E pa nece da moze!

    Treba nastaviti izbegavati KLS dok je takvo stanje u kosarci!
    (Grobar, 3. februar 2023 13:51)

    # Link komentara